ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kananxuê Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De prijs van het hotel staat niet in verhouding tot de kwaliteit die het biedt. Ik zou het niet aanbevelen. Het gebouw is oud, het bed is oncomfortabel en de mini-koelkast op de kamer deed er lang over om mijn drankjes koud te krijgen. De zwembad op het dak was compleet verwaarloosd, met vuil en stof overal. Het gaf me het gevoel dat het hotel weinig geeft om zijn gasten. Het ontbijt had droge broodjes en weinig keuzes, en was te duur voor wat er geboden werd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn verblijf op de datum van het Villa Mix-evenement was het hoogseizoen en zocht ik naar een voordelige prijs om te overnachten. Ik kwam dit hotel tegen dat er op de foto's glamoureus uitzag, maar de werkelijkheid overtrof mijn verwachtingen. Het leek verlaten, met weinig personeel (waarvan ik denk dat het de eigenaren zelf waren die werkten), hoewel de receptie vriendelijk was. De parkeergelegenheid was aan de enge kant, de kamers eenvoudig, de badkamer vol vlekken en met een roestige spiegel. De wifi, stopcontacten en verlichting werkten niet, meubels waren versleten, de airconditioning luidruchtig en inefficiënt, het tapijt had een vreemde kleur, de dekens en lakens schimmelachtig, en de kleine tv werkte alleen als je erop tikte. De gangen waren donker, slechts één van de twee liften werkte, en het zwembadgedeelte was praktisch niet bruikbaar door vuil water en kakkerlakken. Er was geen groen gebied of enige vorm van decoratie, alleen verlaten fitnessapparatuur. Het ontbijt was redelijk, maar gezien de prijs die destijds werd berekend voor een overnachting, was er op zijn minst iets dat de uitgaven rechtvaardigde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Gisteren probeerde ik in dit hotel te verblijven. Na het lezen van de beoordelingen hieronder maakte ik me zorgen en belde ik om te vragen of het hotel echt in zo'n slechte staat verkeerde. Het antwoord was dat enkele weken geleden, vanwege de drukte in de hotelsector van de stad, gasten werden geaccepteerd op verdiepingen die in renovatie waren en dat dit vermeend was meegedeeld. Ik kreeg telefonisch de verzekering dat mijn kamer in perfecte staat zou zijn en mocht kijken voordat ik de betaling bevestigde. Bij aankomst werd ik geconfronteerd met een slordige medewerker in een nogal vervallen lobby. De liftdeuren werkten niet goed en wat mijn voorganger zei was inderdaad waar: bevlekte plafonds, blootliggende bedrading, beschimmelde muren en een afschuwelijke uitstraling, zowel in de gang als in de kamer. Ik heb mijn reservering geannuleerd (zonder kosten) en ben op zoek gegaan naar een ander hotel. De omgeving is ook 's avonds erg verlaten en kan zelfs angstaanjagend zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel heeft dringend behoefte aan een grondige renovatie! De staat ervan is verschrikkelijk; er zijn gaten in het plafond van de gangen met blootliggende draden, lampen ontbreken in de kamers, de airconditioning maakt een vreselijk lawaai dat het onmogelijk maakt om te slapen en de minibar (die ook erg luidruchtig is) staat aan. Maar het ergste wat me ervan weerhield om te slapen, was dat elke 10, 15 minuten de stroom uitviel en bij het terugkeren het lawaai nog luider was. Het geluid van de lampen die knetterden was angstaanjagend; ik weet niet eens zeker of dit stort een brandalarm heeft! Dit was de slechtste hotelervaring ooit, ik zou het aan niemand aanraden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn verblijf van 11/09/2017 tot 15/09/2017 had enkele teleurstellingen. De kledingkastdeur sleepte over de vloer en maakte lawaai, wat leek alsof hij elk moment kon breken. De airconditioning was behoorlijk vies en het ontbijt liet te wensen over met koffie die verschrikkelijk smaakte, melk met zwarte deeltjes erin, en droge cake die muf was. Gelukkig was het stokbrood wel lekker. Alleen Wagner en een schoonmaakster behandelden ons echt goed - zij verdienen lof. Enkele van mijn collega's verbleven in kamer 301 en meldden een kapotte douche om 7:30 uur. Toen ze rond 20:00 uur terugkeerden naar het hotel, was het nog steeds niet gerepareerd. Ik heb ernaar gekeken en het vereiste slechts een kleine aanpassing (wat me een schok gaf, maar ik heb het opgelost). Ondanks deze problemen, was de laatste dag van mijn verblijf geweldig. Er waren bijna dubbel zoveel ontbijtopties, alleen was alles uitverkocht om 7:30 uur waardoor ik niets kon eten. Maar ik heb geen klachten over die laatste dag. Zelfs de taarten waren heerlijk. Na deze overweging, en door een balans op te maken tussen de voor- en nadelen, moet ik zeggen dat mijn algehele beoordeling gemiddeld is. Mijn waardering werd verbeterd door de goede dagen en de prijs die ik heb betaald, maar ik zal dit niet vermelden omdat het om een groepskorting ging voor een specifiek evenement, waarvan ik denk dat dit de hotelbeheer kan schaden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl