ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hôtel Du Lac D'enghien Les Bains

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen ik de beoordelingen las, merkte ik dat sommige mensen die als VIP-gasten werden beschouwd, klaagden over geluidsoverlast van de muziek, maar ik wilde er zeker van zijn dat dit mij niet zou overkomen. Dus belde ik de receptie en zij verzekerden mij: "Maak je geen zorgen, je zit op de 4e verdieping, je zult geen last hebben van lawaai." Echter, tot mijn teleurstelling, konden we de muziek duidelijk horen en was het onmogelijk om te slapen. Ik voelde me bedrogen en vind het niet correct om op deze manier tegen gasten te liegen. Dit soort praktijken horen niet thuis in een hotel van deze omvang. Ik ben zeer teleurgesteld en zou het niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel is vriendelijk, professioneel en respecteert je privacy. De dienstverlening is van topkwaliteit. Het ontbijt is verrukkelijk, gevarieerd en uitgebreid met heerlijkheden zoals zalm, wafels, glutenvrije opties en vers geperst fruitsap. De inrichting is opvallend maar stijlvol, en het uitzicht op het meer is adembenemend. De locatie is gunstig gelegen nabij het casino en diverse activiteiten aan het meer. Een klein minpuntje is dat er betaald moet worden voor parkeren. De spa is modern, ruim en brandschoon, met uitzondering van het plafond dat wellicht een opknapbeurt kan gebruiken. Ik heb geen ervaring met de restaurants in het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Teleurstellende ervaring op Valentijnsdag gisteravond. De reservering was aanzienlijk duurder dan bij andere gasten, en het leek alsof het hotel exclusief op Barrière gericht was. Een nacht verblijven kostte ons maar liefst 300 euro, zonder ontbijt. Toen ik de receptie op de hoogte bracht van een aanbieding van 220 euro inclusief ontbijt elders, kreeg ik helaas geen begrip. Daarbovenop was er geen ruimte beschikbaar in het restaurant van het hotel. De kamer die we kregen toegewezen bevond zich aan het einde van een vleugel, met een vies tapijt en afbladderend behang. De badkamer was slordig afgewerkt en de oude televisie gaf om de paar minuten storing. Zelfs de spa liet te wensen over, met koud water en verwaarloosde plafonds. Als trouwe gasten van de Barrière-keten zijn we zeer teleurgesteld en zouden we anderen niet aanraden hier te verblijven. Het leek alsof we de nacht moesten doorbrengen op een verlaten parkeerplaats. Ondanks een vriendelijke receptiemedewerker de volgende ochtend die verontschuldigingen aanbood en COVID-19 als oorzaak aanhaalde, voelden we ons niet goed verzorgd. Niet aan te raden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel heeft mogelijkheden, maar er zijn verbeteringen nodig op bepaalde punten. Onze kamer, die zich in de nieuwere vleugel van het hotel bevond, had versleten beddengoed. Daarnaast begint de inrichting en de faciliteiten hun ouderdom te tonen en kunnen ze wel wat vernieuwing gebruiken. Desalniettemin was het personeel erg vriendelijk en heerste er een aangename sfeer in het hotel, wat nog steeds voelbaar is. Misschien bieden kamers in andere gedeeltes van het hotel een verbeterde ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Uiterst nauwkeurig en foutloos. Niet één enkel punt van kritiek.



© 2007-2025 ReisChecker.nl