ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Asteria Sorgun Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij Arcanus Sorgun hebben wij een geweldige vakantie beleefd. De uitmuntende hygiëne, prachtige zwembaden, het idyllische strand en het heerlijke eten hebben allemaal een diepe indruk op ons achtergelaten. Wat dit hotel echt bijzonder maakt, zijn echter de medewerkers. Zij behandelen je als familie en zorgen ervoor dat je je vanaf het moment dat je aankomt welkom en op je gemak voelt. Een klein minpuntje was de aanpak van bepaalde medewerkers, zoals de kapper, fotograaf, spa en tattooshop medewerkers, die soms iets te opdringerig waren. Het zou fijn zijn als zij eerder discreet informatie zouden delen, bijvoorbeeld door het uitdelen van flyers, zodat gasten zelf kunnen beslissen of ze interesse hebben. Kort samengevat, een top hotel met een geweldige service en wij komen zeker nog eens terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Helaas kon ik niet echt genieten van mijn vakantie, maar dit lag zeker niet aan het fantastische hotel waar we verbleven! Samen met mijn twee zoons van 13 en 14 jaar verbleef ik daar een week. Helaas werd ik na twee dagen erg ziek en moest ik op dag 5 naar het ziekenhuis. Hierdoor bleven mijn zoons twee dagen en een nacht alleen achter op het resort, maar dankzij de geweldige inzet van de hotelmanager en het personeel was dit geen enkel probleem. De manager kwam zelfs persoonlijk naar het ziekenhuis om me spullen te brengen en me gerust te stellen dat mijn zoons in goede handen waren. Dat gaf me echt een geruststellend gevoel! Toen we de avond voor ons vertrek terugkwamen in het hotel, zorgden ze ervoor dat we niets tekortkwamen. Omdat we niet uit eten konden, kregen we een heerlijke roomservice op onze kamer, met pizza's en frietjes voor de kinderen. Als ik ooit weer op vakantie ga met mijn zoons, dan staat dit resort zeker bovenaan mijn lijst. Het was er werkelijk prachtig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Prijs-kwaliteitverhouding niet in balans, maar vriendelijk personeel Tijdens mijn verblijf in het Arcanus hotel Side heb ik genoten van de vriendelijke service, vooral van Abdullah en Firatcan, die echt hebben bijgedragen aan mijn positieve ervaring. Ondanks dit positieve aspect, was ik teleurgesteld in verschillende aspecten van het hotel, vooral gezien de prijs die ik ervoor heb betaald. Helaas werd mijn kamer gedurende vijf dagen niet schoongemaakt, ondanks mijn verzoek via de 'clean my room'-kaart. Daarnaast moest ik herhaaldelijk om nieuwe handdoeken en wc-papier vragen. Het eten was redelijk goed, maar er was weinig variatie. Ondanks de zogenaamde thema-avonden (zoals Italiaans en Mexicaans), was er weinig overeenkomst met het thema en begon het na twee weken eentonig te worden. De winkels in het hotel waren een teleurstelling. Zo betaalde ik €55 voor een waterpijp die elders voor slechts €15 te vinden is. Na klachten over de kwaliteit kreeg ik geen passende oplossing aangeboden. Ook schrok ik van de buitensporig hoge prijs voor de wasservice: €30 voor enkel wat ondergoed. Al met al is de prijs die ik heb betaald niet in verhouding tot wat het hotel biedt. Er zijn zeker goedkopere accommodaties met betere voorzieningen en meer diversiteit in de omgeving te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is van behoorlijke omvang, wat zorgt voor een goede spreiding van de gasten over het terrein. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de guest relation biedt handige tips voor het reizen met de Dolmus naar verschillende locaties in de omgeving. Het eten is gevarieerd en smakelijk, zij het soms niet heel warm. De service aan tafel is prettig en er is een apart gedeelte voor rokers en niet-rokers. Overal in het hotel is er continu schoonmaakpersoneel actief, wat zorgt voor een schone omgeving. De kamers zijn ruim en modern, met een goed gevulde minibar die dagelijks wordt aangevuld. Het hotel beschikt over een zwembad met antislip tegels en diverse bars, waaronder een op de pier en een strandpaviljoen. De Passion bar serveert heerlijke smoothies en milkshakes, evenals verfrissende cocktails. Let op dat er katten in het hotel rondlopen, ook in de eetzaal. Het complex is rolstoel- en kinderwagen-vriendelijk, maar kan wellicht te groot zijn voor mensen die moeite hebben met lopen. Het all-inclusive concept biedt 24/7 service en je krijgt een handig stoffen bandje. Er is de mogelijkheid om in een van de vijf à la carte restaurants te dineren. In de omgeving van het hotel is echter weinig te doen en is een taxi of Dolmus nodig om naar bijvoorbeeld Side of Manavgat te gaan. De communicatie in het hotel verloopt vlot in zowel het Duits als Engels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het charmante hotel straalt een vredige sfeer uit en serveert heerlijk eten, hoewel het soms snel afkoelt. Het horecapersoneel is uiterst gastvrij, wat helaas niet gezegd kan worden van het schoonmaakteam en de receptie, waar nog verbetering mogelijk is. Onze kamer kampte met een overmatige warmte omdat de airconditioning nog op de winterstand stond. Dit probleem werd niet opgelost en we werden zelfs verzocht hier niet meer over te bellen. Bij aankomst beloofde men ons een gratis à la carte diner bij een verblijf van 7 dagen, maar die belofte werd niet nagekomen omdat we slechts 6 nachten zouden verblijven – teleurstellend en verwarrend. Kortom: een degelijk hotel met potentieel, maar er is ruimte voor verbetering op het gebied van service en communicatie.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl