ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sultan Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4

We hebben drie hoogtepunten onthouden van ons verblijf. Allereerst waren de massages in het hotel van topkwaliteit, echt heerlijk. Ook de eigenaar van het duikcentrum in het hotel, waarmee we zijn gaan snorkelen, was ontzettend vriendelijk en dat maakte de ervaring helemaal geweldig. Daarnaast boften we met het prachtige weer. Helaas waren er ook minder positieve punten. Het personeel in het restaurant en bij de receptie was erg onvriendelijk. Bovendien leek het hotel overspoeld te worden door Poolse en Russische gasten. Zelfs bij de poolbar en het restaurant kregen we nooit koud drinken en de poolbar was ronduit smerig. Hoewel we niet snel klagen, vonden we dit geen fijn hotel. Wij zullen hier dan ook niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

Ik begrijp volkomen waarom dit hotel zo slecht wordt beoordeeld. Wij werden bijna twee keer uit onze kamer gezet omdat de minibar-beheerder beweerde dat ons verblijf slechts 12 dagen duurde in plaats van 14. Ik moest letterlijk onze boekingsvoucher tevoorschijn halen om het tegendeel te bewijzen. Het zwembad was ronduit vies en ondanks de beweringen van de reisorganisatie dat het elke nacht werd schoongemaakt, stonden onze kinderen met hun voeten in glas. Het plafond hing half naar beneden, de matrassen waren gescheurd en klachten bij de reisorganisatie liepen op niets uit, omdat zij beweerden ingehuurd te zijn. De animatie voor de kinderen was een teleurstelling en ze kregen zelfs geen drinken. Dadelijk werden gewoon op ons bed gegooid en vervolgens werd er om geld gevraagd. Het eten was redelijk goed, daar valt niets op aan te merken, maar het feit dat dit hotel nog steeds wordt aangeboden door reisorganisaties is onbegrijpelijk. Kortom, mijn advies: vermijd dit hotel ten koste van alles.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Bij aankomst in het hotel bleek dat er geen beschikbare kamers meer waren en we werden doorverwezen naar een ander, minder aantrekkelijk hotel voor één nacht. Gelukkig werden we de volgende dag bij SUltan Beach vriendelijk ontvangen en kregen we een mooie kamer aangeboden. Hoewel het eten niet geweldig was, was er genoeg keuze in gerechten. Het merendeel van de gasten in het hotel blijkt Russisch te zijn. De kamers zijn wat gedateerd en dit geldt eigenlijk voor het hele hotel. Gelukkig was het zwembad wel mooi en er was zelfs een apart kinderzwembad. Het personeel was vriendelijk, maar het feit dat slechts 2 Nederlanders met een volle bus naar sultan beach gaan zegt waarschijnlijk genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Een geweldige vakantie staat voor je klaar als je het personeel met waardering behandelt. Tijdens ons verblijf hadden we elke dag vier strandstoelen die speciaal voor ons gereserveerd werden en genoten we elke avond van onze eigen tafel in het restaurant. Kortom, dit hotel en het personeel hebben onze verwachtingen overtroffen. Gedurende onze 11-daagse vakantie hadden we geen last van voedselvergiftiging. Onze kinderen, 9 en 7 jaar oud, willen volgend jaar graag terugkomen en wij ook! Sultan Beach, tot volgend jaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7

De accommodatie is gelegen in een levendige toeristische omgeving, wat zorgt voor een leuke sfeer. Echter, het culinaire aanbod laat te wensen over, zowel bij het ontbijt, de lunch als het diner. Daarnaast kan de aanwezigheid van onbeschofte gasten uit Rusland als storend worden ervaren, hoewel dit een probleem lijkt te zijn in de hele regio van Hurghada.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8

Prachtige accommodatie, helaas verstoord door enkele onbeschofte gasten die tevens in de meerderheid zijn. De culinaire ervaring laat te wensen over met onder andere ongaar vlees en onsmakelijke gebakken aardappelen. De kamers zijn daarentegen ruim en goed onderhouden, het personeel is vriendelijk en attent. Een kleine fooi kan veel goeds doen. Het strand is teleurstellend, gedeeld met een ander hotel, maar gelukkig is het zwembad een fijne plek om te vertoeven met een verwarmd zwembad en een bar in het water. Kortom, voor een kort verblijf is dit hotel prima geschikt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging5
  • Service3

Het hotel biedt ruime kamers die er prachtig uitzien, maar helaas wordt de ervaring wat verpest door opdringerig personeel en een animatieteam dat iets te enthousiast is. De tuinman probeerde ons zelfs basilicumzaad te verkopen voor een onredelijke prijs! Het eten was vrij eentonig en de vis zat vol met graten, waardoor er weinig variatie was in de maaltijden. Al met al was het niet echt een plek waar we graag nog een keer naartoe zouden gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service1

Samen met mijn dochter heb ik een week doorgebracht in Egypte, een bestemming waar ons hele gezin dol op is. Helaas was dit verblijf verre van onze beste ervaring. Ondanks dat we vrij gemakkelijk tevreden zijn en al op verschillende plaatsen en in diverse hotels hebben verbleven, viel dit hotel erg tegen. Wij belandden hier nadat het hotel dat we oorspronkelijk hadden geboekt overboekt was. De kamer en badkamer waren minimalistisch, het strand was beperkt tussen twee steigers en het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Het merkwaardigste van alles waren echter de andere gasten. Dit hotel leek wel een enclave voor Russen en Oost-Europeanen, en dat spreekt boekdelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel in Hurghada was echt een grote teleurstelling. Het was onze vijfde keer in de stad en dit was veruit het slechtste hotel dat we ooit hebben bezocht. Bij aankomst bleek ons geld nog niet te zijn overgemaakt, wat resulteerde in uren wachten in de lobby na een vermoeiende vlucht, vooral voor ons zoontje. Gelukkig werd het uiteindelijk opgelost door tussenkomst van een hostess die smeekte om ons naar onze kamer te laten gaan, anders hadden ze ons zonder pardon op straat gezet! Het eten in het hotel was ronduit vies, alles smaakte hetzelfde en leek te zijn aangelengd met water. We hebben elke dag elders gegeten, want dit was niet te doen. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Russische gasten, wij waren als enige drie Nederlanders tussen vierhonderd Russen. Het entertainmentteam en de activiteiten waren ook alleen op Russen gericht, en de sfeer was saai. Kortom, blijf hier alsjeblieft weg!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Na al mijn research ben ik het niet eens met de negatieve recensies. Het eten is verrukkelijk en gevarieerd, en de attente ober is zo snel dat je je bord vast moet houden. De kamers zijn goed onderhouden en de accommodatie straalt pracht uit, vooral met het schitterende zwembad en de gezellige bar. Helaas is er geen strand in de buurt, maar de ligging is perfect met een levendige boulevard en architectonisch interessante hotels. Je moet wel oppassen voor opdringerige verkopers in de buurt. Voor zonliefhebbers en duikfanaten is dit een ideale plek, hoewel er niet veel activiteiten te doen zijn behalve een spannende jeepsafari of een ontspannen tocht met de glasbodemboot om het onderwaterleven te bewonderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Het hotel is prachtig met een heerlijk zwembad, hoewel het strand wat teleurstelt. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het eten is van uitstekende kwaliteit! De keuzes zijn eindeloos, vooral bij het ontbijt met wel twintig verschillende luxe broodjes, salades en warme gerechten zoals gebakken eieren en worstjes. Helaas valt de winkelstraat in de buurt van het Sultan Beach hotel wat tegen; er zijn weinig leuke winkeltjes en terrasjes te vinden, wat eigenlijk typerend is voor de omgeving van Hurghada.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Ik begrijp niets van de kritische verhalen die sommige mensen delen. Misschien bedoelen ze wel iets anders dan wat ik ervaren heb, bijvoorbeeld snackkoeken die echt niet lekker zijn. De kamers waren schoon en de service was top. Het eten was gevarieerd en meer dan genoeg. Wel jammer dat je je drankje alleen maar in een plastic koffiebeker uit het restaurant mag meenemen. Er waren wel veel Russische toeristen, maar wij hadden daar totaal geen last van. Heel af en toe probeerde iemand voor te dringen, maar als je hen streng aankeek, maakten ze snel plaats voor je. Het strand leek meer op een kunstmatige "geul" gegraven vanuit de Rode Zee, wat niet echt zorgde voor een typische strandervaring. Het zwembad daarentegen was prachtig en schoon. Het hele hotel was trouwens brandschoon, er werd de hele dag gepoetst. Het personeel sprak goed Engels en had absoluut geen voorkeur voor de Russen, integendeel. Ik zou zo weer terugkeren, als er alleen niet dat gebrek aan een mooi strand zou zijn dat me tegenhoudt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

In mei 2007 bezochten we dit hotel in Egypte, hoewel we de naam in eerste instantie waren vergeten, lukte het ons uiteindelijk om het te achterhalen. Onze familiekamer had problemen met de airconditioning, maar na een klacht kregen we de volgende dag een nieuwe kamer waar de airco wel goed werkte. Het eten was van goede kwaliteit en zorgde niet voor maagklachten, en ook de drankjes smaakten goed. We hebben geen plastic bekers gezien, alles werd in glazen geserveerd, behalve bij het zwembad, wat natuurlijk begrijpelijk is. We hebben een excursie naar Luxor gemaakt die erg indrukwekkend was vanwege de oude beschaving die daar te zien was. Het personeel was vriendelijk en ondanks de aanwezigheid van Russische gasten hadden we hier weinig hinder van. Ik zou zeker nog eens teruggaan naar dit hotel. Het zwembad was leuk, met een privéstrandje en gratis handdoekenservice. We hebben niet te veel of te weinig betaald. Buiten het hotel waren sommige mensen een beetje opdringerig, maar na een vriendelijke afwijzing lieten ze ons met rust, nadat we een keer zoete thee hadden gedronken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Het personeel van deze accommodatie is ontzettend behulpzaam, gastvrij en vriendelijk. Ze staan altijd voor je klaar en lijken extra hun best te doen wanneer je hen met vriendelijkheid benadert. De kamers zijn keurig onderhouden en brandschoon, wat zorgt voor een prettig verblijf. Het eten is van uitstekende kwaliteit en er is een ruime keuze aan gerechten. Ons verblijf was zeer aangenaam en we hebben er echt van genoten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

Als je op zoek bent naar een bestemming om te genieten van een weekje zon, dan is deze plek perfect. Er is geen entertainment, dus overdag kun je heerlijk gaan winkelen. Het eten was helaas teleurstellend: lauw en hetzelfde elke dag, met gerechten die ik normaal gesproken thuis niet eens zou eten. De drankjes waren beschikbaar tot 22.00 uur, dus als je laat klaar bent met eten, moet je eerst naar de bar om je portemonnee te pakken. Voor een zo'n groot en prachtig hotel had ik hogere verwachtingen wat betreft de kwaliteit van het eten en de prijs die je ervoor betaalt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Wat een nachtmerrie van een vakantie was dat zeg! Het leek allemaal zo veelbelovend online, maar de werkelijkheid was een teleurstelling... Overheersing door onbeleefde toeristen. Vies eten.. Ik trof rauwe kip aan die al bruin was geworden doordat het buiten in de zon stond. En er was helemaal niets te doen, geen entertainment te bekennen. Hurghada bleek ook een troosteloze stad te zijn. De gammele zelfgemaakte ligstoelen bij het zwembad waren geen succes. Strand? Vergeet het maar.. Alleen een inham vol met boten (ruikend naar benzine) Ik heb 8 dagen lang brood met boter gegeten en ben 4 dagen lang flink ziek geweest. Zelfs met alle inentingen die ik had, was ik nog nooit zo ziek geweest. Dit zegt wel genoeg, denk ik. Mijn tip: vermijd deze plek ten koste van alles!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Wat een nachtmerrie van een vakantie was dit zeg! Het eten was ronduit afschuwelijk. De kip lag buiten in de zon te bakken tot het niet meer te eten was. Ze serveerden alleen maar patat... Ik heb 8 dagen lang moeten teren op brood met boter en ik ben ook nog eens flink ziek geweest. Vier dagen heb ik op de kamer doorgebracht, die niet eens ramen had, alleen een deur naar een gedeeld balkon. En wat een rare regel dat de zon al om 19:00 onderging en je om 22:00 al van je stoel werd geplukt om weg te zijn! Geen enkele vorm van entertainment, niks... En dan Hurgada, wat een smerige stad zeg. Als vrouw zijnde keken ze je raar aan als je ook maar je mond open deed!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Het hotel was prachtig en het personeel was erg vriendelijk, maar helaas liet het eten te wensen over met weinig variatie en van slechte kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service4

Terug van mijn zesde reis naar Egypte en dit keer verbleven we in een hotel zonder direct toegang tot een strand. Slechts een kleine kunstmatige baai met grind, en als je 25 meter verderop kijkt, zie je vooral boten in plaats van de zee. Jammer genoeg waren de meeste stukken van het strand ook afgeschermd door andere hotels, dus een ontspannende wandeling langs de kust zat er niet in. Wat eten betreft, heb ik geleerd om voorzichtig te zijn met rauwkost en vlees, ondanks de geruststellingen over het koken met mineraalwater. Opmerkelijk was dat het keukenpersoneel plastic handschoenen droeg die ze zelfs tijdens hun toiletbezoeken aanhielden - niet bepaald hygiënisch. Gelukkig was het eten zelf eenvoudig maar smakelijk. Helaas liet de servicegerichtheid van het receptiepersoneel te wensen over, terwijl het 'lagere' personeel wel vriendelijk was. In heel Egypte ervoer ik de druk van opdringerige verkopers, vooral nu het toerisme wat terugloopt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

Onze huwelijksreis was een grote teleurstelling. We werden onverwachts overgeboekt naar dit slechte hotel, terwijl ons was verteld dat het een luxueus 5-sterrenhotel was. Bij aankomst merkten we meteen dat de communicatie moeizaam verliep vanwege gebrekkig Engels. Onze bedden stonden zo dicht op elkaar dat ze niet eens verschoven konden worden vanwege het beton. Het zwembad was zo vies dat er glas en zand in ronddreef en er geen schoonmaak te bekennen was. Het eten leek er redelijk uit te zien, maar na het zien van kakkerlakken die vanuit het restaurant de keuken in liepen, hebben we dagenlang last gehad van diarree en braken. Het personeel in het restaurant was nog wel vriendelijk, maar verder liet de service veel te wensen over. Het drinken werd geserveerd in plastic bekertjes en de keuzemogelijkheden waren beperkt. Kortom, we hebben veel geld uitgegeven aan een rampzalige huwelijksreis die je maar één keer maakt. Dit hotel verdient absoluut geen 5 sterren, eerder 1 of 2 sterren.

Melden


Reisperiode: januari 2015

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen5

Er waren erg veel russen die erg veel alcohol gebruikten en 's nachts veel overlast bezorgen. Het hotel was schoon.

Geboekt bij

Corendon
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl