ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sultan Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4

We hebben drie hoogtepunten onthouden van ons verblijf. Allereerst waren de massages in het hotel van topkwaliteit, echt heerlijk. Ook de eigenaar van het duikcentrum in het hotel, waarmee we zijn gaan snorkelen, was ontzettend vriendelijk en dat maakte de ervaring helemaal geweldig. Daarnaast boften we met het prachtige weer. Helaas waren er ook minder positieve punten. Het personeel in het restaurant en bij de receptie was erg onvriendelijk. Bovendien leek het hotel overspoeld te worden door Poolse en Russische gasten. Zelfs bij de poolbar en het restaurant kregen we nooit koud drinken en de poolbar was ronduit smerig. Hoewel we niet snel klagen, vonden we dit geen fijn hotel. Wij zullen hier dan ook niet meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

Ik begrijp volkomen waarom dit hotel zo slecht wordt beoordeeld. Wij werden bijna twee keer uit onze kamer gezet omdat de minibar-beheerder beweerde dat ons verblijf slechts 12 dagen duurde in plaats van 14. Ik moest letterlijk onze boekingsvoucher tevoorschijn halen om het tegendeel te bewijzen. Het zwembad was ronduit vies en ondanks de beweringen van de reisorganisatie dat het elke nacht werd schoongemaakt, stonden onze kinderen met hun voeten in glas. Het plafond hing half naar beneden, de matrassen waren gescheurd en klachten bij de reisorganisatie liepen op niets uit, omdat zij beweerden ingehuurd te zijn. De animatie voor de kinderen was een teleurstelling en ze kregen zelfs geen drinken. Dadelijk werden gewoon op ons bed gegooid en vervolgens werd er om geld gevraagd. Het eten was redelijk goed, daar valt niets op aan te merken, maar het feit dat dit hotel nog steeds wordt aangeboden door reisorganisaties is onbegrijpelijk. Kortom, mijn advies: vermijd dit hotel ten koste van alles.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Bij aankomst in het hotel bleek dat er geen beschikbare kamers meer waren en we werden doorverwezen naar een ander, minder aantrekkelijk hotel voor één nacht. Gelukkig werden we de volgende dag bij SUltan Beach vriendelijk ontvangen en kregen we een mooie kamer aangeboden. Hoewel het eten niet geweldig was, was er genoeg keuze in gerechten. Het merendeel van de gasten in het hotel blijkt Russisch te zijn. De kamers zijn wat gedateerd en dit geldt eigenlijk voor het hele hotel. Gelukkig was het zwembad wel mooi en er was zelfs een apart kinderzwembad. Het personeel was vriendelijk, maar het feit dat slechts 2 Nederlanders met een volle bus naar sultan beach gaan zegt waarschijnlijk genoeg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Een geweldige vakantie staat voor je klaar als je het personeel met waardering behandelt. Tijdens ons verblijf hadden we elke dag vier strandstoelen die speciaal voor ons gereserveerd werden en genoten we elke avond van onze eigen tafel in het restaurant. Kortom, dit hotel en het personeel hebben onze verwachtingen overtroffen. Gedurende onze 11-daagse vakantie hadden we geen last van voedselvergiftiging. Onze kinderen, 9 en 7 jaar oud, willen volgend jaar graag terugkomen en wij ook! Sultan Beach, tot volgend jaar!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7

De accommodatie is gelegen in een levendige toeristische omgeving, wat zorgt voor een leuke sfeer. Echter, het culinaire aanbod laat te wensen over, zowel bij het ontbijt, de lunch als het diner. Daarnaast kan de aanwezigheid van onbeschofte gasten uit Rusland als storend worden ervaren, hoewel dit een probleem lijkt te zijn in de hele regio van Hurghada.





© 2007-2025 ReisChecker.nl