ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lykia World

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf was grotendeels aangenaam; de kamers waren mooi en schoon, het eten was lekker, de dolmus bracht ons snel overal naartoe en het entertainment was vermakelijk. Echter, dit hotel voldoet in onze ogen niet aan de verwachtingen van een 'Ultra all-inclusive' ervaring. Hoewel je van 12:00 tot 00:00 drankjes kunt krijgen, is dit niets bijzonders, aangezien dit op veel plaatsen standaard is. Echt 'ultra' zou betekenen dat je 24/7 eten en drinken zou kunnen krijgen, wat hier niet het geval was. De beloofde gevulde minibar ontbrak, op wat water na. Ook was er niet continu eten beschikbaar. Het restaurant was glad, wat resulteerde in valincidenten, waaronder die van ons. Het hotel is erg gehorig en de service liet te wensen over. Hoewel het restaurantpersoneel vriendelijk was, was het personeel in de lobby een ware nachtmerrie. Ze spraken geen Engels, begrepen je niet en deden geen moeite om dit te verhelpen. Ze negeerden je compleet en hun gedrag was slordig en chaotisch. Aangezien we zonder kinderen waren, letten we toch op de kindvriendelijkheid, die ver te zoeken was. Voor ons geen herhaling meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen8

Ons verblijf was over het algemeen aangenaam; de kamers waren prachtig en schoon, het eten was heerlijk, de dolmus bracht ons snel overal naartoe en het entertainment was leuk. Echter, dit hotel voldoet niet aan de verwachtingen van een 'Ultra all-inclusive' ervaring. Hoewel drankjes verkrijgbaar waren van 12:00 tot 00:00, ontbrak het aan de 24/7 beschikbaarheid van eten en drinken die je zou verwachten bij een ultra-formule. De minibar bleek slechts gevuld te zijn met water en het eten was ook niet de klok rond beschikbaar. Daarnaast was het restaurant spekglad, wat leidde tot valpartijen, en de geluidsisolatie van het hotel liet te wensen over, verergerd door luidruchtige gasten. De service liet ook te wensen over, met onvriendelijk en onbehulpzaam personeel bij de receptie die geen Engels spraken en je leken te negeren. Het hotel leek slordig en chaotisch, en hoewel het restaurantpersoneel vriendelijk was, ontbrak het aan kindvriendelijkheid en service voor gezinnen met kinderen. Al met al, geen aanrader voor ons en zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Onze week was fantastisch! We verbleven in een prachtig en luxe hotel met een schitterend uitzicht op het zwembad en de zee vanuit onze mooie kamer. De bedden waren supercomfortabel en we hebben genoten van de heerlijke restaurants en het smakelijke eten. Na 19.30 uur was er altijd genoeg ruimte in de restaurants, en we kunnen het Italiaanse à la carte restaurant zeker aanbevelen. Het personeel in de restaurants was erg vriendelijk en sprak goed Engels, net als het receptiepersoneel. Sommige receptiemedewerkers leken Russisch en waren niet zo vriendelijk, maar daar hebben we ons gewoon niets van aangetrokken. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Russische gasten, maar dat heeft onze ervaring niet negatief beïnvloed. Het strand was oké, maar vooral de pier maakte het helemaal goed. Op loopafstand was er een bazaar en op 5 km afstand in Konackli was er een leuk winkelcentrum, gemakkelijk te bereiken met de dolmus voor slechts €1,50. Aanbevolen is om op Gazipasa te vliegen, de transfer duurt ongeveer 1 uur. Enkele minpunten waren de gladde vloeren in het restaurant, en het feit dat je moest betalen voor wifi en een kluisje, wat normaal gesproken bij een Ultra all-inclusive arrangement hoort. Maar al met al werd dit gecompenseerd door de luxe van het verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen5

Ik ben over het algemeen niet snel kritisch en laat me niet snel beïnvloeden door de meningen van anderen, maar deze ervaring was werkelijk verschrikkelijk. Mijn hele vakantie was verpest. Het personeel was onbeschoft, de vloeren waren spiegelglad (mensen gleden constant uit), er waren veel Russen die zich arrogant gedroegen, het hotel was niet bepaald schoon (vieze toiletten en liften), de mannen bij de spa waren ontzettend opdringerig, en het drinken was niet te drinken!! Het enige positieve punt was het eten. Als je niet Russisch bent, hoef je daar geen goede service of vriendelijkheid te verwachten. Ik vond het echt zonde van mijn geld en was opgelucht toen ik eindelijk weer naar huis mocht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Onze ervaring met dit hotel twee jaar geleden was teleurstellend, omdat we vonden dat het flink achteruit was gegaan. We misten enkele bars, de minikoelkast was minder goed gevuld en er was minder keuze aan drankjes in het resort. Bovendien moesten we vroeg opstaan ​​om 6 uur als we een plekje bij het zwembad wilden bemachtigen, anders was alles al bezet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen7

Bij aankomst om 14.00 uur keken we uit naar een ontspannen middag bij het zwembad, maar tot onze teleurstelling waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Het blijkt dat je alleen tot 12.00 uur een handdoek kunt krijgen, daarna heb je pech! De medewerkers bij de receptie lieten een onvriendelijke en ongeïnteresseerde houding zien en leken ons niet echt te willen helpen. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Dmitri en Dmitrovna, die duidelijk speciale privileges genoten. Dit zorgde echter niet voor veel overlast voor ons. Hoewel de website aangaf dat we één keer tijdens ons verblijf à la carte konden eten, bleek bij aankomst dat dit alleen gold bij een verblijf van minimaal 7 nachten. Hierdoor moesten we ons romantische Italiaanse dinertje missen :( Gelukkig waren de kamers wel netjes en scheen de zon volop, dus we probeerden het beste te maken van onze situatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst om 14.00 uur keken we uit naar een ontspannen middag bij het zwembad, maar tot onze verbazing waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Het personeel bij de receptie was nogal onbehulpzaam en leek niet echt geïnteresseerd in onze situatie. Het leek alsof ze ons niet serieus namen en ons niet echt wilden helpen. Het hotel leek voornamelijk gericht te zijn op een specifieke groep gasten, waardoor sommige diensten en faciliteiten niet voor iedereen toegankelijk waren. Dit zorgde ervoor dat onze ervaring niet helemaal voldeed aan onze verwachtingen. Hoewel de kamers netjes waren en de zon volop scheen, waren er toch wat teleurstellingen zoals het niet kunnen genieten van een romantisch Italiaans diner zoals we hadden gehoopt. Ondanks deze tegenvallers proberen we toch het beste te maken van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

Met een groep van 16 mensen kwamen we laat aan bij het hotel. Nadat we hadden ingecheckt wilden we nog wat drinken, maar helaas was de bar al gesloten. We werden doorverwezen naar de discotheek. De ligbedden bij het zwembad waren snel bezet, dus moesten we er vroeg bij zijn. Het personeel sprak matig Engels en Duits. De toiletten bij de poolbar, strandbar en lobby waren vies en er lag zelfs ontlasting in het zwembad. Ondanks onze melding duurde het lang voordat dit werd opgeruimd. De vloeren waren glad en er waren veel valpartijen. Het eten was van slechte kwaliteit, behalve het ontbijt. De lift was 12 dagen kapot. Gelukkig waren de kamers en het zwembad wel mooi en schoon. Tijdens het wachten op de bus voor de terugreis moesten we zelf contact opnemen met Nederland, aangezien de receptie ons niet kon helpen. Helaas hebben we ook te maken gekregen met onvriendelijk personeel, voornamelijk bij de receptie. Al met al was dit voor ons een hotelervaring om snel te vergeten en nooit meer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen10

Bij aankomst merkte ik al snel dat de receptiemedewerkers niet echt betrokken waren en weinig moeite deden om behulpzaam te zijn. Gelukkig waren de medewerkers in het restaurant en achter de bars een stuk vriendelijker en deden ze hun best om het ons naar de zin te maken. Het hotel is behoorlijk groot en massaal, wat helaas ten koste gaat van de kwaliteit van het eten, alhoewel er wel genoeg keuze was. De algemene staat van het hotel is nogal slecht te noemen. Het ziet er op afstand wel mooi uit, maar van dichtbij zie je loszittende plastic leuningen en ontbrekende stijlen. Het lijkt alsof ze niet veel aan onderhoud doen. De toiletten waren niet schoon en vooral het toilet onder de poolbar spande de kroon. Gelukkig voldeden het zwembad en de glijbanen wel aan de verwachtingen. De kamers waren redelijk comfortabel en schoon. Al met al voldeed dit hotel niet echt aan de verwachtingen van een vijfsterren- of ultra all-inclusive ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen7

Dit hotel lijkt voornamelijk gericht te zijn op Russische gasten. Hoewel het soms druk kan zijn in het restaurant, was het niet zozeer de aanwezigheid van Russen die ons stoorde, maar eerder het gebrek aan Engels bij het personeel. Hoewel ze naast Turks ook Russisch spreken, zijn ze niet erg behulpzaam en lijken ze niet bereid om extra moeite te doen. Dit was vooral merkbaar bij de receptie, waar je snel werd afgehandeld. Gelukkig was het eten lekker en gevarieerd, en de kamers waren ruim, netjes en schoon. Het zwembad was ook prima, zolang je er maar voor zorgde om voor 9.00 uur een handdoek neer te leggen, anders was er geen plek meer. Helaas heeft de slechte service wel een domper op onze vakantie gezet en heeft dit onze ervaring in het hotel negatief beïnvloed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

De service in dit hotel was beneden alle peil: onvriendelijk personeel, matig eten en communicatieproblemen door gebrekkige kennis van het Engels. Het lijkt alsof ze niet geven om negatieve feedback, omdat ze altijd vol zitten. Een gemiste kans. Ik zal hier niet snel meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Bij aankomst om 04.00 uur 's nachts werden we overweldigd door de prachtige uitstraling van het hotel. De lobby beneden was ook adembenemend. Helaas was het personeel achter de receptie niet erg gastvrij en sprak nauwelijks een woord Engels. We kregen zelfs geen drankje aangeboden. Gelukkig was de kamer comfortabel en hebben we goed geslapen. Het ontbijt was prima, niets op aan te merken. Het avondeten daarentegen was soms lauw. Het leek wel alsof de Russische gasten meer aandacht kregen dan wij als Nederlanders. Het personeel sprak nog steeds gebrekkig Engels en de hygiëne liet te wensen over, met ontlasting op de toiletten in het hele hotel. Echt vreselijk. Om middernacht sloten de bar en ging het licht uit, belachelijk. Geen all-inclusive, roamservice betekende hoge prijzen zoals 7 euro voor een biertje en 8 euro voor een hamburger. Voor ons nooit meer. Een ervaring om snel te vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen4

Een verblijf in dit hotel is absoluut geen aanrader. Ondanks onze pogingen om er het beste van te maken, verliep ons verblijf niet zoals gehoopt. We hadden voor 18 dagen geboekt en vanaf het moment dat we aankwamen, liepen de zaken al mis. Bij het inchecken kregen we een brief met weinig informatie en het gevoel dat we het zelf maar moesten uitzoeken. Op de kamer aangekomen troffen we slechts 3 bedden aan terwijl we met vier personen waren, wat alleen maar het begin van de problemen bleek te zijn. Na 13 dagen besloten we dan ook teleurgesteld om voortijdig naar huis te gaan. Dit hotel is niet voor herhaling vatbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

We verbleven hier 10 dagen en hadden bij aankomst gedoe met de extra bedden voor de kinderen, waar we wel voor hadden betaald. De receptiemedewerkers negeerden ons en leken onvriendelijk, en spraken bovendien geen Engels. De eerste nacht moesten mijn vrouw en ik op de bank slapen, terwijl onze kinderen in een ongemakkelijke situatie op bed lagen. Rond half twee 's nachts werden we wakker van geklop op de deur, maar in plaats van bedden te brengen, gooiden ze kussens op de bank en legden ze wat dekens neer, om vervolgens meteen weer te vertrekken. Gedurende ons hele verblijf werden de bedden niet verschoond en kregen we geen nieuwe handdoeken, ondanks herhaaldelijk aandringen. Uiteindelijk heb ik zelfs handdoeken moeten 'lenen' uit karren op andere verdiepingen, zodat we konden douchen. De wc's waren smerig en op onze kamer zat zelfs nog poep aan de bril. De minibar was teleurstellend warm en bevatte alleen Pepsi en water, niet bepaald geschikt voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Ik heb een fantastische tijd gehad gedurende mijn verblijf van 13 dagen in dit schitterende hotel. De ontvangst bij de receptie was niet al te hartelijk en de communicatie verliep moeizaam vanwege een taalbarrière. Gelukkig maakte het vriendelijke personeel met hun glimlach veel goed. De airconditioning leek 's nachts af en toe uit te vallen en moest dan handmatig worden aangezet, wat nogal storend was. Desondanks heb ik heerlijk gegeten en een fijne vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen5

Het hotel maakte aanvankelijk een goede indruk, maar na verloop van tijd begonnen er wat gebreken op te vallen. Het was frustrerend om lang te moeten wachten op de lift, vooral toen deze ook nog eens twee dagen kapot was. De kamer werd weliswaar dagelijks schoongemaakt, mits het kaartje aan de deur hing, maar de airconditioning liet te wensen over doordat deze telkens uitviel. Dit was behoorlijk vervelend. Gelukkig was het ontbijt uitstekend en ook lunchen op het strand was prima te doen. Echter, het avondeten liet te wensen over, vooral vanwege de luidruchtige aanwezigheid van bepaalde gasten. Er was niet veel animatie in het hotel, dus brachten we vaak onze avonden door in Konakli of Alanya. Al met al was het een redelijke vakantie, maar het voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

De gastvrijheid van het personeel was merkbaar, en er was genoeg ruimte beschikbaar in zowel het restaurant als bij het zwembad en het strand. Het eten en drinken waren voortreffelijk, en het personeel werkte hard om ons verblijf aangenaam te maken. Zeker een ervaring om te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Van 15 tot 29 augustus 2015 verbleven we in een fantastisch hotel met 2 volwassenen en 3 kinderen in een ruime familiekamer. Het was een geweldige ervaring! Het hotel was brandschoon en het eten was voortreffelijk. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hield wel van een grapje. De animatie was ook top. Ik begrijp helemaal niets van de klachten die sommige anderen hebben geuit. Ja, af en toe kon de vloer in het restaurant wat glad zijn, maar als er iets viel, stond er gelijk iemand klaar om te helpen en schoon te maken. Er werd constant geveegd. Hoewel niet iedereen perfect Engels sprak, deden ze hun uiterste best en waren ze heel vriendelijk en behulpzaam. Toen onze hotelkamerdeur vastzat, stond er binnen 5 minuten iemand voor de deur die een monteur belde. Binnen no-time was het probleem verholpen. Er werd de hele dag door grondig schoongemaakt. Echt, alles was tot in de puntjes verzorgd en keurig netjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

Bij aankomst op zondag werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing. De receptionist zuchtte diep bij het inchecken, omdat het hotel overboekt was en ons een kamer wilde aanbieden in een ander hotel. Dit hebben we resoluut geweigerd. Uiteindelijk kregen we een kamer toegewezen die nog net niet te vergelijken was met een bezemkast. Na wat gedoe en bijbetaling kregen we uiteindelijk een betere kamer aangeboden. Het voelde allemaal een beetje dubieus aan, alsof ze alleen bereid waren extra service te verlenen als er extra geld tegenaan gegooid werd. Een beetje schimmig, als je het mij vraagt. Het hotel leek voornamelijk gericht te zijn op Russische gasten, wat de hele sfeer nog wat ongemakkelijker maakte. Uiteindelijk hebben we het maar zo gelaten en wat extra uitgegeven om toch nog een fijne vakantie te beleven. Maar mijn advies: vermijd dit hotel ten koste van alles!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen6

Dit hotel is prachtig gelegen aan zee met goed ingerichte kamers die een adembenemend uitzicht bieden. Het personeel, vooral in de bar, is uiterst vriendelijk en de kamers worden dagelijks schoongemaakt met frisse handdoeken. Over het algemeen is het een toplocatie om te verblijven. Maar er is één kanttekening: veel gasten zijn van Russische afkomst en hun gedrag laat te wensen over. Ze gedragen zich asociaal, duwen voor in de rij en tonen agressie wanneer hier iets van wordt gezegd. Vaak scheppen ze hun borden vol eten op om het vervolgens onaangeroerd te laten staan of zijn te dronken om te eten. Dit kan de vakantiesfeer behoorlijk bederven. De Russische vrouwen gedragen zich als fotomodellen, wat als onaangenaam wordt ervaren. Kortom, zonder de Russische gasten zou dit hotel uitmuntend zijn, maar helaas drukken ze het vakantieplezier met wel 80%. Volgend jaar wordt er dan ook uitgekeken naar een andere bestemming waar de aanwezigheid van Russen minder prominent is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

De verwachtingen waren hoog voor deze prijs, maar helaas viel het tegen. Het hotel lag afgelegen en er was weinig te doen in de nabije omgeving. Het eten was niet van goede kwaliteit en vaak koud. Zelfs de frietjes waren slap en smakeloos. De lunch bestond uit droge hamburgers en hotdogs, waardoor je bijna gedwongen werd om veel frisdrank te drinken. Het feit dat je moest betalen voor een kluisje en WiFi paste niet echt bij het idee van een all-inclusive vakantie. De service in de restaurants en bars liet te wensen over, met lange wachtrijen om een drankje te kunnen bestellen. Hoewel de hotelkamers er mooi uitzagen, werden handdoeken niet regelmatig verwisseld en bedden niet opgemaakt. Het personeel bij de buitenbar was niet erg behulpzaam en leek niet te luisteren naar verzoeken om bijvoorbeeld een ander glas of extra ijs. Al met al een teleurstellende ervaring bij Vikingen Infinity.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Hoewel de buitenkant van het hotel er prachtig uitzag, viel ons verblijf helaas tegen. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Russische gasten en we vonden het over het algemeen niet schoon. De toiletten bij het zwembad waren gedurende vijf dagen nauwelijks schoongemaakt, wat niet prettig was. Bovendien bevond de keuken zich midden in de eetzaal, waardoor je kleren al naar eten roken voordat je begon te eten. Daarnaast vonden we het eten eentonig. Het receptiepersoneel leek totaal niet geïnteresseerd in de gasten. Ook was het frustrerend dat je in deze tijd nog steeds €2 per dag moest betalen voor een kluisje en €10 voor wifi in een all-inclusive resort. Gelukkig maakte het gezelschap van onze gezellige groep het verblijf nog enigszins aangenaam. Toch zullen wij niet snel meer voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit hotel straalt pure weelde uit en lijkt vooral populair te zijn onder Russische gasten. De animatie en entertainment zijn echter teleurstellend afwezig, maar desondanks is het een uitstekende plek om tot rust te komen dankzij de nette kamers en gevarieerde eetmogelijkheden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Prachtig hotel met ruime kamers die goed onderhouden en schoon zijn. De service is van goede kwaliteit en de faciliteiten zoals zwembaden en toiletten worden netjes bijgehouden. Soms lijken niet alleen de buitenlandse toeristen, maar ook de Nederlandse gasten hun ontevredenheid te uiten. Het is belangrijk om te realiseren dat een verblijf in een groot hotel altijd wat drukte met zich mee kan brengen. Wij hebben echter een geweldige tijd gehad, ook met de andere Nederlandse gasten die al voor de tweede keer terugkwamen! Het is belangrijk om bij het geven van een beoordeling oprecht en eerlijk te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Waar moet ik beginnen? Bij aankomst verliep het al niet zoals gehoopt. Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en leek snel geïrriteerd, en niets leek goed geregeld te zijn. Na een wachttijd van ongeveer een half uur kregen we eindelijk onze kamers. We hadden specifiek gevraagd om twee tweepersoonskamers naast elkaar, maar wat kregen we? Eén kamer op de vijfde verdieping en één op de zesde, aan tegenovergestelde uiteinden van het gebouw. Het was al 02:00 uur 's nachts, dus we besloten het maar zo te laten. Bij het ontbijt de volgende ochtend merkten we dat de vloeren extreem glad waren en overal lagen van die matten waar je makkelijk over kon struikelen. Iemand uit onze groep gleed zelfs uit. Het eten was gelukkig wel goed. En dan die brug naar het strand, wat een tegenvaller. In andere hotels hadden we altijd een tunnel zodat je de weg niet hoefde over te steken, maar hier was de oversteek wel nodig en dat was echt lastig. Gelukkig waren de zwembaden wel in orde. Al met al hebben we verder genoten van een mooie vakantie, ondanks deze strubbelingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Toen ik de beoordelingen zag, kon ik mijn ogen bijna niet geloven. Afgelopen mei ben ik twaalf dagen met een vriendin geweest, en we hebben meteen besloten om volgend jaar terug te gaan. Als je kiest voor een hotel met een Russische eigenaar, moet je er rekening mee houden dat er veel Russische gasten zullen zijn. Maar hey, je bent op vakantie, dus ontspan en kijk gewoon de andere kant op als het je stoort. Er zijn genoeg andere gasten in dit grote resort met bijna 700 kamers. De locatie is makkelijk te achterhalen tegenwoordig met Google Maps, dus dat zou geen verrassing moeten zijn. Dus geen last van geluid van de weg vanwege de slimme opzet van het resort. Voor slechts 10 euro brengt een taxi je naar een gezellig en uitgebreid winkelcentrum. Alles wat je nodig hebt is eigenlijk al op het resort zelf aanwezig. Het eten was gevarieerd en altijd warm, of je nu om 19:00 of 20:30 wilde eten. Zowel het ontbijt als de lunch in het hotel of op het strand waren prima in orde. Het personeel was erg vriendelijk en deed hun uiterste best om het naar je zin te maken. Soms viel het avondentertainment een beetje tegen, maar de disco bij de strandbar maakte dat ruimschoots goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Voorzieningen8

Mijn vakantie was fantastisch! Natuurlijk waren er verbeterpunten, maar dat is waarschijnlijk in elk hotel wel zo. Bij aankomst bleek ons hotel overboekt te zijn. Gelukkig werden we voor 3 dagen verplaatst naar Azura Deluxe: Ultra all inclusive. Dit hotel overtrof al onze verwachtingen! Na drie dagen werden we warm ontvangen in Vikingen Infinity. Als goedmakertje kregen we het gehele verblijf gratis wifi, een gratis kluis en een upgrade naar kamers met zeezicht in plaats van een familiekamer zonder zeezicht. Het eten was voortreffelijk, met veel variatie en smakelijk bereid. De animatie en shows waren vermakelijk en het personeel was uiterst vriendelijk. Een keer werden we midden in de nacht gebeld voor een kopie van ons ID, maar dit werd snel opgelost met een aangeboden excursie als verontschuldiging, wat we vriendelijk hebben afgeslagen en in plaats daarvan een late check-out kregen, wat erg fijn was. Over het algemeen hebben mijn vriend, ouders en ik een geweldige vakantie gehad! De kamers waren mooi en goed verzorgd, al was het hotel wel behoorlijk groot. Soms was het lastig omdat alles vol zat, maar we hadden gelukkig een ober waar we een tafeltje konden reserveren in het restaurant. Er waren inderdaad Russische gasten aanwezig, maar wij hebben hier geen last van gehad. Het hotel verdient zeker meer dan de beoordeling van 6,5 die het krijgt! De locatie was prettig, dichtbij het strand en winkeltjes, maar de ligging van de zwembaden aan de grote weg had beter gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het eten was voortreffelijk en het personeel was bijzonder gastvrij. Het hotel straalde hygiëne uit en was uitnodigend. Elvis van het animatieteam was ongelofelijk behulpzaam en zorgde ervoor dat ons verblijf 's avonds gevuld was met leuke activiteiten. Barman Billal was ook geweldig, hij gaf ons veel opties en zorgde goed voor ons. Ik wil iedereen bedanken voor hun warme welkom en gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

We zijn net terug van onze vakantie en hebben ervan genoten, maar er waren enkele kleine teleurstellingen. Het stoorde ons dat we moesten betalen voor wifi en het gebruik van een kluisje, vooral omdat we verbleven in een exclusief 5-sterrenhotel met ultra all-inclusive service. Daarnaast was de minibar slechts gevuld met water; een frisdrankje of biertje zou geen overbodige luxe zijn geweest. Het eten liet ook te wensen over, met weinig variatie en vaak dezelfde gerechten op het buffet. Dit stak wat af tegen eerdere ervaringen in andere luxe hotels. Desondanks waren er positieve punten, zoals het vriendelijke personeel, voldoende ligbedden bij het zwembad, prachtige zwembaden en een mooie kamer. Over het algemeen komt onze ervaring redelijk overeen met de algemene beoordeling van het hotel tot nu toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Bij aankomst bleken er slechts drie bedden te zijn in plaats van de benodigde vier. De airconditioning schakelde telkens na 20 minuten uit en moest handmatig opnieuw worden ingesteld. Ondanks herhaaldelijk verzoek bij de receptie, kregen we dagelijks slechts drie handdoeken in plaats van de benodigde vier. De koelkast op de kamer bevatte alleen water, tegen betaling kon frisdrank worden aangeschaft. WiFi was niet gratis en voor het gebruik van de kluis moest worden betaald. Het eten was eentonig en vaak koud. De hygiëne liet te wensen over, met spetters op de badkamermuren en ongereinigde zwembaden. Bij de openbare toiletten ontbrak toiletpapier en hing er een sterke geur van urine. Toen medische hulp nodig was, bleek de verpleegkundige met beperkte kennis van het Engels te zijn. De aanwezigheid van een badmeester bij het zwembad bleek ook niet adequaat te zijn, met kinderen die na sluitingstijd onbegeleid op de glijbanen waren. De service liet te wensen over, met een beperkte handdoekenuitgifte en onvoldoende EHBO-kennis in geval van nood. Al met al voldeed dit hotel zeker niet aan de verwachtingen van een vijfsterrenaccommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen10

Hoewel er veel negatieve reviews zijn, blijkt dit hotel een pareltje te zijn. Alles is tot in de puntjes verzorgd, het animatieteam is vriendelijk en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het zwembad is prachtig en een heerlijke plek om te ontspannen. Laat je dus niet misleiden door een paar negatieve geluiden te midden van duizenden positieve ervaringen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De service is ondermaats en onplezierig, er hangt een onaangename geur in de zaak en de ober lijken weinig moeite te doen om het naar je zin te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst valt meteen op hoe ruim en groot alles is in dit hotel. Als gezin met drie tienermeiden was het belangrijk dat er wifi beschikbaar was, maar daar hing wel een prijskaartje aan van 10 euro per persoon per week, wat neerkomt op 50 euro in totaal. Ook voor een kluisje moesten we extra betalen: 15 euro voor een week. Het ultra all-inclusive concept ontbrak hier helaas. Gelukkig waren de familiekamers geweldig ruim en schoon, en kregen we elke dag schone handdoeken. De zwembaden waren ook indrukwekkend groot en het 'handdoekje leggen' bij het zwembad viel mee, zelfs als we wat later opstonden. De meeste gasten waren Turks, maar met slechts een handjevol Nederlandse gezinnen vormden we toch een hechte groep. De afstand tot de buitenbar was wat ver en het kon er druk zijn, maar het was te doen. Handdoeken konden alleen tussen 8 en 12 worden opgehaald. Het strand was klein en rotsachtig, dus we brachten daar niet veel tijd door. Helaas was de animatie vooral gericht op volwassenen en spraken ze nauwelijks Engels of Duits, waardoor onze tienerdochters zich wat verveelden. De receptie was buitengewoon onvriendelijk, wat we nog nooit eerder zo hebben meegemaakt in andere hotels. Al met al was het een gemengde ervaring, maar de mooie en schone kamers maakten veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik heb enorm genoten van mijn vakantie! Het hotel was prachtig, de kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

We verbleven hier gedurende 6 dagen en het hotel was geweldig! Het personeel was vriendelijk en het eten was uitstekend. Onze kamer was elke dag schoon en de zwembaden waren goed onderhouden. De glijbanen zorgden voor veel plezier. Ik begrijp niet waarom dit hotel een lage beoordeling heeft, want ik geef het zeker een 8. En voor degenen die beweren dat Turkije niet veilig is, kunnen we dat zeker tegenspreken. We hebben ons overal veilig gevoeld en de lokale bevolking was behulpzaam als we om hulp vroegen. Ons verblijf was van 6 tot 11 mei en we raden deze plek zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Hoewel sommigen twijfelden, moeten we zeggen dat dit hotel ons aangenaam heeft verrast! Het eten was lekker, de service was uitstekend en het personeel was ontzettend vriendelijk. We zijn absoluut fan geworden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Het personeel bij de receptie was allesbehalve vriendelijk en gastvrij. Het diner was elke avond hetzelfde en er waren gasten die ongepast dicht bij het eten kwamen om te ruiken of zelfs met de soeplepel proefden en deze weer teruglegden in de soep zonder dat er iets van werd gezegd. In de nacht was er veel overlast van dronken gasten die lawaai maakten tussen 3:30 en 4:30 uur terwijl ze naar hun kamer gingen. De foto's van het zwembad die op internet stonden, klopten niet met de werkelijkheid. Overdag was er luide muziek bij de zwembaden, terwijl het 's avonds op het terras muisstil was. Een subtiel achtergrondmuziekje had de sfeer kunnen verbeteren. Tussen 23:00 en middernacht werd er meestal wat muziek gespeeld, maar dit bracht nauwelijks sfeer met zich mee. Bij de disco aan zee was het mogelijk om iets te drinken, maar de muziek stond veel te hard en er waren dagelijks gevechten. Er liep beveiliging rond met een knuppel en pepperspray om de boel onder controle te houden. Het was geen prettige ervaring om daar op het terras te zitten en een drankje te doen onder zulke gespannen sfeeromstandigheden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

De kamer was prachtig en het eten was voortreffelijk. Het enige minpunt was dat het personeel zeer beperkt Engels sprak. Daarnaast was er af en toe een lange wachtrij bij de bar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Wagen ze het echt om dit als een 'ultra all-inclusive' ervaring te adverteren?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Dit hotel lijkt de voorkeur te geven aan Russische gasten boven Nederlandse bezoekers, wat voor sommigen als discriminerend kan worden ervaren. Ondanks de vriendelijkheid van het personeel en hun bereidheid om te helpen, lijken ze te worden belemmerd om dit ten volle te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

In dit hotel lijkt het erop dat de Russische gasten de voorkeur krijgen boven de Nederlandse gasten en dat is erg teleurstellend. Het voelt bijna vernederend en discriminerend. De gastvrijheid die je normaal gesproken in Turkije zou verwachten, ontbreekt hier volledig sinds de overname door Russen. De service is erg slecht: slechts 2 barretjes open voor meer dan 1500 gasten, lange wachtrijen en beperkte drankjes per beurt. Het lijkt alsof de Russen de voorkeursbehandeling krijgen, terwijl de rest van de gasten moeten vechten voor een drankje. Het sluiten van de bar om middernacht en het onbeschofte gedrag van het personeel maken de ervaring nog erger. Kortom, een verschrikkelijke ervaring die ik niemand zou aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Veel overlast ervaren van luidruchtige gasten die dronken naar hun kamer gingen en luide muziek bij de zwembaden de hele dag door. De sfeer was ver te zoeken. Bij de disco aan het strand kon je een drankje doen, maar de muziek stond veel te hard en het was niet prettig om op het terras te zitten. Lange wachtrijen bij de bar en onbeleefd gedrag van sommige gasten zorgden voor een ongemakkelijke sfeer. Tijdens mijn terugreis sprak ik met drie Turkse gezinnen die waren overgeplaatst naar een ander hotel en zo toch nog iets van hun vakantie hebben kunnen genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel bruist van activiteiten en entertainment, wat zorgt voor een geweldige sfeer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Mijn ervaring bij Vikingen Infinity was teleurstellend. Het hotel was prachtig, maar dat was ook het enige positieve punt. Bij aankomst werden onze koffers naar de kamer gebracht, maar de medewerker weigerde de kamer te verlaten totdat we hadden betaald. Na enige moeite verliet hij alsnog de kamer, maar dit schijnt een bekend probleem te zijn in het hotel. Het eten was niet lekker en er waren vaak lange rijen bij het buffet. Russische gasten namen vaak veel meer dan nodig, waardoor er voor anderen weinig overbleef. Het leek alsof de Russen werden voorgetrokken door het personeel, terwijl de Nederlandse gasten werden genegeerd. De ultra all-inclusive formule viel tegen, aangezien we regelmatig buiten het hotel moesten eten. Kortom, als je fatsoenlijk wilde eten, moest je ervoor vechten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Wat een prachtig hotel is dit! De kamers waren keurig en goed onderhouden, perfect voor mijn partner en mij om van te genieten. Gelukkig was er geen opdringerig animatieteam aanwezig. Het enige minpunt voor ons was het avondeten, dat nogal eentonig begon te worden na een tijdje. Gelukkig kon je 's middags genieten van heerlijke Döner kebab en op het strand was er genoeg te eten. De muziek bij het zwembad was niet te hard, zolang je maar niet vlak bij de speakers zat. Het was wel belangrijk om op tijd te zijn als je een plekje bij het zwembad wilde bemachtigen, zeker omdat het in juli erg druk was toen wij er waren. Er waren veel gasten uit Oost-Europese landen, maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden. Soms moesten we wel even wachten in de rij voor een drankje bij de lobbybar of het zwembad. Veel plezier aan degenen die nog naar dit hotel op vakantie gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Op zoek naar een ontspannen vakantiebestemming? Dan is dit hotel zeker een aanrader. Het beschikt over drie prachtige zwembaden direct naast het hotel, terwijl er voor de kinderen aan de overkant van de straat een speelbad en een glijbanenparadijs te vinden zijn. Houd er wel rekening mee dat het hotel wat afgelegen ligt en niet heel rolstoelvriendelijk is vanwege de hoogteverschillen. Gelukkig is het centrum makkelijk te bereiken met een taxi of dolmus. Voor slechts €10,- kun je vanuit het animatieteam zelfs naar een discotheek worden gebracht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De hotelkamers en zwembaden vielen niet tegen, maar de overige faciliteiten waren teleurstellend. Het eten was niet lekker, de omgeving bood weinig afleiding en een taxirit naar het centrum van Alanya was erg duur. Ook het strand vol stenen en rotsen liet te wensen over. Daarnaast moest er betaald worden voor wifi en de kluis, en het alcoholische aanbod was van matige kwaliteit. De beperkte keuze aan drankjes viel ook tegen. Kortom, ik zou niemand aanraden om naar dit hotel te gaan. Blijf alsjeblieft weg!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Het hotel was prachtig, met vriendelijk personeel en uitzonderlijk schone kamers. Hoewel er veel Russen waren, zorgden ze niet echt voor overlast. Alleen tijdens het eten konden ze soms vervelend zijn. Als je het personeel af en toe een fooi gaf, deden ze extra hun best om je van dienst te zijn! Kortom, een heerlijke vakantie om lekker te ontspannen en niet te veel te hoeven doen. Wij, drie jongens van 22 jaar, hebben er enorm van genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

De kamers in dit hotel zijn ruim en goed onderhouden, met hier en daar wat mogelijkheid tot renovatie en herstelling voor een optimale ervaring. Het hotel zelf is groots en prachtig, maar de communicatie bij de receptie kan beter, aangezien de medewerkers beperkt zijn in talenkennis. Helaas lieten de ober's vaardigheden te wensen over, met een voorkeur voor show boven efficiëntie tijdens drukke periodes. Dit resulteerde soms in lange wachttijden voor een drankje. De harde muziek bij de zwembaden maakte ontspanning lastig, wat ons naar het drukke strand leidde. Het eten voldeed niet aan 5* verwachtingen, met beperkte variatie en onvriendelijke bediening in het restaurant. Ondanks de accommodatie die de 5* waard is, miste de algehele ervaring de finesse die bij een hogere beoordeling past. Al met al, een 3* of matige 4* waardering vanwege de tekortkomingen in service en beleving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Dit weelderige hotel is gelegen op een prachtige plek aan het strand, met voldoende zit- en ligplekken ondanks de drukte. De eetgelegenheden boden genoeg variatie, hoewel er altijd ruimte is voor verbetering. Met ervaring in meer dan 15 hotels, merkten we dat dit hotel boven het gemiddelde presteerde. De diverse restaurants boden voor ieder wat wils. Het was zeker de moeite waard om met het openbaar vervoer de steden Alanya en Antalya te verkennen met de dolmus, en om op maandag en donderdag de marktdagen in Manavgat te bezoeken. Onze ruime kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone lakens en handdoeken. Ondanks eerdere negatieve reacties over bepaalde groepen toeristen, hebben wij hier geen hinder van ondervonden. Het animatieteam was fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

De opmerkingen over de Russen blijken helaas gegrond te zijn, aangezien ze nogal onbeleefd zijn en de rij voorbijlopen. Het eten was weliswaar smakelijk, maar het constante gedrang in het restaurant maakt het lastig om rustig te kiezen. Tegen de tijd dat je zit, is het eten al koud door de lange wachtrijen en het gebrek aan voldoende tafels. Ook bij het zwembad moet je al vroeg zijn om een ligstoel te bemachtigen. Zelfs om half 9 's ochtends zijn de meeste plekken al bezet met handdoeken zonder eigenaars. Bovendien is de muziek bij het zwembad veel te luid. Het enige positieve punt is de netheid van het hotel, maar over het algemeen is de prijs-kwaliteitverhouding ver te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut geen aanrader! De service is beneden alle peil, onvriendelijk en slecht. Het eten is niet alleen koud, maar zelfs ijskoud en elke avond hetzelfde bij het buffet. Het hotel wordt gedomineerd door luide, onbeleefde Russische gasten en zowel het restaurant als de cocktailbar sluiten veel te vroeg. Zelfs als je al lang in de rij staat voor een cocktail, word je 10 minuten voor sluitingstijd geweigerd. Onze ervaring was verschrikkelijk, vooral omdat we met twee hongerige kinderen van 9 en 12 waren die elke avond misselijk werden na het eten en overgaven. Uit wanhoop zijn we de laatste 4 avonden met de taxi naar Avsallar gegaan om ergens anders te eten, wat natuurlijk niet de bedoeling is bij een all-inclusive vakantie! Dit was absoluut de eerste en laatste keer voor ons!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Dit hotel laat echt te wensen over. De service is beneden peil en vragen worden genegeerd. Het personeel is onvriendelijk en het eten is vaak koud door de drukte in het restaurant. Er zijn veel luidruchtige gasten en de ligbedden zijn vroeg in de ochtend al bezet. De animatie is teleurstellend, vooral voor kinderen. Ook de a la carte restaurants laten te wensen over, aangezien velen ziek werden na het eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

We waren aanvankelijk een beetje bezorgd vanwege de negatieve beoordelingen, maar dat bleek uiteindelijk ongegrond te zijn. Het hotel overtrof onze verwachtingen met een breed scala aan heerlijke gerechten en ruime zwembaden, inclusief fantastische glijbanen voor de kinderen. Het rustige strand was ook een aangename verrassing. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Laat je niet verblinden door de eerste indruk van dit hotel! Hoewel het er mooi uitziet, laat het eten veel te wensen over. Alles is koud en er is weinig variatie, voornamelijk droge kalkoen. In al mijn ervaringen met all-inclusive hotels heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Om wifi en een kluisje te moeten betalen is belachelijk! Wij zullen hier niet meer terugkomen, en we moeten nog 6 dagen. Het wordt nog een hele opgave. Wie kan ons helpen?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Na het telefonisch te hebben besproken, wil ik graag mijn teleurstelling delen over mijn recente reis met boekingsnummer 443149. Ik heb diverse klachten over de ervaring die ik heb gehad en heb deze lokaal gemeld bij de reisbegeleider van FTI. Helaas vond hij het niet nodig om hier actie op te ondernemen. Dit was een van mijn minder goede reiservaringen, vooral gezien het feit dat ik in de afgelopen 20 jaar maar liefst 17 keer naar Turkije ben gereisd en nooit eerder zulke problemen heb gehad. Mocht er geen passende oplossing geboden worden, dan overweeg ik dit voor te leggen aan mijn creditcardmaatschappij en juridische bijstand. Een van de klachten betreft de WiFi. Voorafgaand aan de reis had ik drie keer telefonisch contact met de klantenservice van Zoover, die mij verzekerde dat WiFi gratis zou zijn. Echter, ter plaatse moest ik 10 euro per apparaat betalen. Dit resulteerde in extra kosten van 20 euro, terwijl dit volgens afspraak gratis zou zijn. De FTI reisbegeleider gaf aan dat WiFi in de lobby gratis was, wat niet correct bleek te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Vóór onze aankomst hadden we al de nodige negatieve recensies gelezen over het eten en de overvloed aan Russische gasten in het hotel. Bij binnenkomst schrokken we echter van de kwaliteit van het eten. Het leek meer op kliekjes van de vorige dag die niet eens warm waren, en het aanbod was zeer beperkt. We waren genoodzaakt om elke dag met de taxi naar het centrum van Alanya te gaan om fatsoenlijk te kunnen eten. Bovendien was het personeel onvriendelijk en niet behulpzaam. Onze kamer werd toegewezen met een tweepersoonsbed, terwijl we hadden aangegeven dat we twee aparte bedden wilden. Na veel gedoe bij de receptie kregen we na 4 dagen uiteindelijk een bijzetbed. Ik kan dit hotel alleen maar bestempelen als een nachtmerrie hotel en ik raad ten zeerste af om hier te verblijven. Hoewel het er op foto's mooi uitzag, klopt dit totaal niet met de werkelijkheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben een fantastische tijd gehad in dit topklasse all-inclusive resort. Het personeel was van hoge kwaliteit, zeer behulpzaam en altijd vrolijk. Het was even een stukje lopen naar het strand, maar dat was het zeker waard voor dit geweldige grote resort met heerlijk eten. De lobby straalde luxe uit!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

De ervaring waardoor we deze reis nooit zullen vergeten! Het personeel overtrof onze verwachtingen, het eten was voortreffelijk en het hotel was onberispelijk schoon en netjes. We hebben ontzettend genoten en raden het ten zeerste aan. Tijdens ons verblijf heb ik enkele leuke gesprekken gehad met medewerkers, vooral een chef-kok die altijd mijn t-shirts opmerkte vanwege onze gedeelde muzieksmaak. Dit bracht een leuke vriendschap voort, hoewel alle andere teamleden ook geweldig waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Dit hotel is een pareltje! Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn brandschoon. Hoewel er veel Russische gasten zijn, hebben wij daar gelukkig geen last van gehad, behalve tijdens de maaltijden. Als je het personeel wat fooi geeft, zullen ze alles voor je doen! Kortom, een geweldige vakantiebestemming om lekker te relaxen. Wij, drie jongens van 22 jaar, hebben ervan genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het was lang geleden dat ik zo'n fantastische vakantie heb gehad. Samen met mijn vrouw en kinderen hebben we hier enorm genoten. De accommodatie was brandschoon en het personeel was ontzettend attent.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Een charmant hotel met een warm onthaal, schitterende zwembaden en een privéstrand. De culinaire ervaring was divers en smakelijk. Mijn vakantie was geweldig, afgezien van de teleurstellende wifi-verbinding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was uitstekend! Het personeel was erg gastvrij en de pier was een fantastische plek om te ontspannen. Het eten was ook voortreffelijk en het was heerlijk om dit op het strand te kunnen nuttigen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Alles was geweldig, geen enkel punt van kritiek te bekennen! Volledig positieve ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastische tijd hebben we gehad als gezin in het Vikingen Infinity Resort & Spa! Samen met mijn partner en kinderen hebben we een onvergetelijke vakantie beleefd vol avontuur en plezier. Het resort overtrof al onze verwachtingen met zijn uitgebreide faciliteiten en activiteiten. Vooral de kinderen genoten van de spannende waterglijbanen en het prachtige strand. De luxe en comfort van het resort waren werkelijk verbluffend. Onze ruime en chic ingerichte kamer bood alle moderne gemakken die we nodig hadden, waardoor we elke avond heerlijk konden ontspannen na een dag vol avonturen. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en attent, wat ervoor zorgde dat we ons echt in de watten gelegd voelden. Ook de perfecte ligging van het resort viel op. In de nabijheid vonden we levendige markten waar we konden genieten van de lokale cultuur en prachtige souvenirs konden aanschaffen. Als toeristen hebben we absoluut de ultieme balans gevonden tussen plezier en ontspanning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

De WiFi in dit hotel is een grote teleurstelling, ondanks de extra kosten werkte het niet zoals verwacht. Het personeel lijkt over het algemeen niet erg behulpzaam en vriendelijk. Gelukkig blinken de schoonmakers uit in hun werk en zorgen ze ervoor dat het hotel groot en kraakhelder is. Er zijn veel zwembaden, wat vooral leuk is voor de kinderen. Helaas was het eten beneden alle peil en lieten sommige gerechten te wensen over, niet te vergeten dat ze niet goed werden afgedekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onlangs zijn er nieuwe verblijfsmogelijkheden toegevoegd aan de locatie waar we verbleven. Het was een fantastische ervaring om met mijn familie te genieten van deze toevoegingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamer was redelijk schoon en de bedden waren comfortabel, maar helaas waren er veel gasten uit Rusland en leek het personeel niet geïnteresseerd. Het was een chaos in het restaurant, met veel lawaai van rennende en gillende kinderen. Communiceren was lastig, omdat het personeel weinig tot geen Engels sprak en geen moeite deed om te helpen. Het hotel lag langs een drukke snelweg, wat goed te horen was in de kamer. Er was te weinig personeel, waardoor er lange rijen stonden. Het strand was klein en niet erg schoon, en het hotel zelf was verouderd. In het restaurant was het erg druk en er was weinig ruimte. Buiten werd er een mix van drie soorten muziek afgespeeld. WiFi moest worden gekocht, maar werkte niet naar behoren. Al met al was het een teleurstellende ervaring en zou ik hier niet nogmaals verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Na het investeren van 550 euro, mocht ik genieten van kamers met een prachtig uitzicht op zee en een zwembad. Helaas was er veel achterstallig onderhoud en hing er een muffe geur in de kamer. Het hotel gaf een verouderde indruk en er waren zelfs lekkages in het restaurant door het plafond. De aanwezigheid van veel Russische gasten viel op. Het eten was oké, maar wel wat eentonig. Gelukkig was de animatie goed georganiseerd. De zwembaden waren in orde, maar de ligbedden op het strand waren versleten en de traptreden van het zwembad zaten los. Al met al heb ik een redelijke vakantie gehad, maar voor dit bedrag zou ik er niet nogmaals heen gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Het hotel is een aantrekkelijke bestemming voor wie van rust houdt en niet midden in de drukte wil verblijven. Er is een ruime keuze aan eten en drinken. Helaas viel de ontvangst tegen, maar als je niet te hoge verwachtingen hebt, kan je toch een aangenaam verblijf hebben. De kamers zijn netjes, al laat de badkamer te wensen over en wordt het beddengoed niet regelmatig verschoond. De kamers zijn ook gehorig, wat voor sommigen storend kan zijn. Het hotel lijkt populair bij mensen die van muziek en alcohol houden, maar dat maakte het voor de reviewer juist te rumoerig. Voor gezinnen met kinderen is er wel veel te doen, met een waterpark en glijbanen. Het strand biedt voldoende ligplekken, al was het zwembad aan de frisse kant. Het personeel is hardwerkend, maar de vriendelijkheid kan variëren. De locatie van het hotel is handig, dichtbij winkels en markten, wat prettig is om te ontsnappen aan de drukte. De reviewer merkte op dat prijzen bij Migros supermarkt normaal waren, maar waarschuwde ook voor oplichting tijdens uitstapjes, zelfs in het openbaar vervoer. Ondanks het weer en de zee, zou de reviewer persoonlijk niet snel terugkeren vanwege deze ervaringen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Bij aankomst in het hotel was ik onder de indruk van de moderne en ruime uitstraling, maar na een dag verblijf begonnen de gebreken op te vallen. De hotelkamer vertoonde wat tekortkomingen, zoals gordijnen die licht doorlaten en scheuren in het plafondbehang door vochtproblemen. Zelfs het restaurant vertoonde tekenen van achterstallig onderhoud en lekkages bij regen. Als deze situatie niet verbetert, zou het hotel over vijf jaar verloederd kunnen zijn, wat zonde zou zijn gezien het potentieel. Het ontbijt was prima, maar miste bijvoorbeeld bolletjes en bood alleen plakjes stokbrood aan. Het avondeten was wat eentonig, hoewel acceptabel, maar de toetjes waren ondermaats in vergelijking met andere Turkse hotels. Gelukkig waren de cocktails gratis en de chicken corner was uitstekend. Ondanks deze minpunten hebben we toch een leuke vakantie gehad, al valt er nog veel te verbeteren om het hotel op een hoger niveau te tillen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Onze familie, bestaande uit twee kinderen van 4 en 1 jaar oud, heeft onlangs een vakantie gehad in Turkije. Hoewel we al vaker in dit land zijn geweest, was dit helaas onze slechtste ervaring tot nu toe. Het eten liet te wensen over en het personeel was uiterst onvriendelijk. Het restaurant was een complete chaos, veel te klein voor de hoeveelheid mensen die het moest bedienen. Het eten was vaak koud, er waren lange wachtrijen, het aanbod was eentonig en de schalen werden niet op tijd bijgevuld. Vieze borden en gebrek aan schoon bestek waren ook veelvoorkomende problemen. Het personeel leek totaal niet geïnteresseerd in het verlenen van goede service en we moesten zelfs onze tafel schoonmaken en een kinderstoel oppoetsen. De bedlakens werden niet dagelijks verschoond. Helaas zijn we allemaal ziek geworden van het eten en hebben de kinderen veel moeten overgeven. Het enige lichtpuntje waren de glijbanen, maar helaas waren deze ook een dag gesloten zonder enige uitleg. Daarnaast moesten we zelfs betalen voor wifi. Dit alles was teleurstellend en ik vind dat de accommodatie zich diep moet schamen. Een verblijf hier zou ik zeker niet aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onvergetelijke vakantie met de familie; het personeel was altijd vriendelijk en attent, het hotel was brandschoon en comfortabel. Het eten was verrukkelijk en divers, met een 24-uurs buffet. Voor ieder wat wils, van jong tot oud, met entertainment dat iedereen aansprak. Zeker een plek om nog eens terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het hotel en verblijf zijn over het algemeen redelijk goed, maar helaas is het All Inclusive concept niet helemaal ons ding. De sfeer was soms wat chaotisch en het eten, hoewel gevarieerd, verloor wat aan kwaliteit door de hoeveelheid gasten. Ondanks dat het hotel wat verouderd is, straalt het nog steeds een zekere luxe uit en wordt het redelijk schoon gehouden, al is renovatie op sommige plekken wel nodig. De ligging van het hotel, niet ver van Anlanya, is handig voor wie de stad wilt bezoeken, al zijn de routes met de taxi of Dolmus niet altijd even snel of veilig. De Dolmus kan goedkoop en comfortabel zijn, maar kan op drukke momenten behoorlijk vol zitten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Bij Vikingen Infinity Resort & Spa hebben we een fantastische vakantie beleefd met onze twee kinderen. Het foodcourt bij de zwembaden was een culinair paradijs met heerlijke pizza's en zelf te versieren donuts. Onze kamer was ook top! En laten we de geweldige glijbanen en het aquapark voor de kinderen niet vergeten! We hebben ons geen moment verveeld gedurende de twee weken dat we op het resort verbleven. Het voelde veilig en was een onvergetelijke ervaring voor het hele gezin. Een terugkeer naar deze plek staat zeker op de planning!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst in het hotel heb ik een extra toeslag betaald voor een ruimere kamer met meer comfort en zonlicht. Helaas bleek de airconditioning echter de helft van de tijd niet te werken vanwege energiebesparing. Dit zorgde ervoor dat ik 's nachts meerdere keren moest opstaan om de airco opnieuw in te schakelen, waardoor de kamer vaak warm was. Ondanks mijn klacht bij de receptie kreeg ik geen terugbetaling van het extra geld en werden er loze beloftes gemaakt. Het personeel was onbeleefd en chagrijnig, het eten smaakte allemaal hetzelfde en was niet lekker. Er waren lange wachtrijen, zelfs in de middag als je iets te drinken wilde halen. Ook waren er te veel rotsen bij de zee en werden de zwembaden niet goed schoongehouden, aangezien er kleine wormpjes in zaten. Hierdoor wilden kinderen niet meer in de zwembaden zwemmen. Bovendien was er veel geluidsoverlast van het verkeer in de kamer. Ik zal nooit meer naar dit hotel teruggaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben erg tevreden over dit hotel. Het is ruim opgezet en biedt een gevarieerd en creatief activiteitenprogramma. Het eten is ook top: veel keuze en voor ieder wat wils. Het personeel is hardwerkend en vriendelijk, wat echt bijdraagt aan de fijne sfeer. Het uitzicht is ook nog eens fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was fantastisch! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat de meesten niet vloeiend Engels spraken. Gelukkig konden we toch goed met hen communiceren. Een speciale vermelding voor Munire, een warme en vriendelijke medewerkster met een hart van goud. Ze stond altijd paraat om al onze vragen liefdevol te beantwoorden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

De kamer was brandschoon, perfect ingericht en voorzien van alle gemakken. De wifi was snel en de airconditioning werkte goed. Het dinerbuffet bood een smakelijke variëteit aan gerechten en de drankjes waren van uitstekende kwaliteit. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, altijd met een glimlach op hun gezicht. Het hotel leek voornamelijk bezocht te worden door gezinnen met kinderen, maar was ook zeker geschikt voor koppels die op zoek waren naar een ontspannen verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De prachtige vergezichten, de vriendelijke service en de verfrissende zwembaden hebben onze verwachtingen overtroffen tijdens ons verblijf. Kortom, we waren erg blij en overwegen zeker om in de toekomst terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

We hebben een fantastische ervaring gehad! De culinaire ervaring was voortreffelijk, de accommodatie was brandschoon en het poolbar-gebied was onberispelijk. Het personeel was bovendien zeer beleefd en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik raad het heerlijke eten, de frisse kamers en de ontspannen vakantiesfeer van harte aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

We hebben enorm genoten van ons verblijf. Onze kleine heeft zich uitstekend vermaakt. Het eten was voortreffelijk en er was een uitgebreid en gevarieerd entertainmentprogramma. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Onze kamers werden dagelijks schoongemaakt en waren zeer comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Mijn ervaring in het hotel was top. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het eten was voortreffelijk, het zwembad was heerlijk, de kamers waren comfortabel en het strand en de spa maakten het plaatje compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt top! Het personeel is ontzettend gastvrij en het eten is voortreffelijk. De zwembaden zijn echt een belevenis op zich. Wij hebben echt genoten en komen hier zeker weer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

De maaltijden waren voortreffelijk, de accommodatie was brandschoon en het privéstrand met de glijbanen was een waar paradijs! 's Avonds was het wel behoorlijk druk in het restaurant en moest je even je best doen om een tafel te vinden en van bestek te voorzien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit grote hotel heeft vele zitplekken en activiteiten om van te genieten, verdeeld over 4 locaties. Het hoofdzwembad beschikt over 4 zwembaden, terwijl de pier een strandbar en een leuke plek genaamd "Chicken Corner" heeft. Er is ook een glijbanenbad, een kinderspeelbad en een strandbad voor de nodige waterpret. Overdag is er vermaak in de vorm van darten, waterpolo en zelfs een schuimfeest op donderdag. 's Avonds kun je genieten van een kinderdisco, een spetterende show met dansers, live muziek bij de poolbar en een disco/rave-feest dat tot in de vroege uurtjes doorgaat. Met 24/7 eetgelegenheden hoef je nooit honger te lijden. Het hotel straalt netheid uit en het toegewijde personeel verdient alle lof.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We waren enorm onder de indruk van ons verblijf in het hotel, alles was gewoon fantastisch! De culinaire opties in het restaurant zijn heerlijk en gevarieerd, en de aanwezigheid van een snackbar op het strand en een patisserie zorgden voor extra verwennerij. Met gratis ijs als kers op de taart! De kamers werden praktisch elke dag fris en schoon gemaakt, wat echt een toegevoegde waarde was. Het personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij, wat ons verblijf echt onvergetelijk heeft gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Op dit moment genieten we van een verblijf in dit hotel, waar de kamers eigentijds en royaal zijn ingericht. We hebben genoten van het eten, dat van goede kwaliteit is en waarbij er voldoende keuze is. Hoewel sommige medewerkers beperkt Engels spreken, zijn de receptionisten zeer bekwaam en kunnen zij gemakkelijk communiceren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het resort bood een uitstekende plek om te zwemmen, met zowel de zee als het zwembad als perfecte opties. De culinaire ervaring was een waar genot, vooral de voorgerechten waren uitmuntend. De locatie van het resort, met een brug die de snelwegen met de zee verbindt, voegde echt iets speciaals toe. De accommodaties waren prachtig, met mooie kamers en zwembaden om van te genieten. Helaas viel de kwaliteit van de drankjes tegen en was dit een minpuntje van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ik was helemaal weg van dit hotel! Het interieur was prachtig en onze kamer was lekker ruim, perfect voor ons gezin. De airconditioning werkte als een zonnetje. Het hotel had een overvloed aan zwembaden en op elke hoek was er wel iets te eten, of het nu aan zee was of bij een van de zwembaden. Het eten was gevarieerd en er was genoeg keuze, ook voor de kinderen. Bovendien waren er winkeltjes op loopafstand, wat superhandig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Het hotel maakt over het algemeen een goede indruk met zijn netheid en ruimte, maar het ontbreekt duidelijk aan voldoende personeel. Het restaurant vereist dat gasten hun eigen bestek en servetten meenemen en het eten is niet meer dan middelmatig. Het meest teleurstellende aspect is de wifi, die niet gratis is (€2 per dag en per apparaat), en van belabberde kwaliteit is met zwakke signaalsterkte en regelmatige onderbrekingen. Ondanks enkele tekortkomingen, kan worden geconcludeerd dat het hotel over het algemeen toch wel redelijk goed is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat hebben we een fantastische tijd gehad! Het weer was heerlijk, met temperaturen tussen de 27 en 29 graden de hele week! Onze familiekamer was echt top: elke dag schone handdoeken en een frisse kamer! Het eten was divers en smakelijk, de hele dag door. Onze dochter van 3 jaar oud verveelde zich geen moment, net als haar twee oudere zussen van 15 en 22. Als ouders konden wij ontspannen genieten van heerlijke cocktails, terwijl onze kinderen zich vermaakten bij het zwembad, de zee en op het strand. Turkije, je hebt ons positief verrast en we komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Mijn vrouw en ik genoten van een onvergetelijk verblijf van 18 tot 21 oktober. Hoewel smaken en eetgewoonten variëren, waren we aangenaam verrast door de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van het eten. De live muziek op de avond van vrijdag 18 oktober was een speciale toevoeging aan onze ervaring en zorgde voor een onvergetelijke avond. Onze dank gaat vooral uit naar de getalenteerde artiesten die de avond hebben opgeluisterd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Deze zomer verbleven wij in dit hotel met hoge verwachtingen. Op de foto's leek het er prachtig en brandschoon uit te zien. Helaas was de werknemers onzichtbaar en moesten we zelf voor bediening zorgen. Het gebouw vertoonde veel achterstallig onderhoud en het eten was elke dag hetzelfde. Dit hotel verdient zeker geen 5 sterren, eerder 3. We hebben meerdere hotels in Alanya bezocht, maar dit behoort toch wel tot een van de teleurstellendste. De enige pluspunten waren de grote zwembaden waar de kinderen zich uitstekend hebben vermaakt. Helaas is een herhaalbezoek absoluut niet aan de orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

De locatie was fantastisch, maar helaas waren de zwembaden erg fris. Er waren enkele verbeterpunten nodig op bepaalde gebieden, maar over het algemeen was het wel schoon. Het eten was een beetje eentonig, maar er waren voldoende eetgelegenheden waar zelfs de meest kritische eters iets konden vinden. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Om naar het centrum te gaan, moest je een dolmus of taxi nemen, of als je fit was, kon je in ongeveer 10 minuten naar het witte stadje lopen. Kortom, een prettige plek om te verblijven. Wij waren er eind oktober en het was nog steeds 26 graden, al koelde het 's avonds wel iets af, maar zeker niet koud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit grote hotel heeft zijn charmes, maar of het echt vijf sterren waardig is, blijft onduidelijk. Het gebruik van wifi in het hotel is betaald, en na middernacht moet je voor alle drankjes in de lobby betalen, behalve voor water. Als je na 02:00 uur nog iets wilt drinken, moet je naar de strandbar op ongeveer 10 minuten loopafstand. De kamers zijn ruim, maar helaas erg gehorig, waardoor je geluiden uit andere kamers en gangen kunt horen. Gelukkig werden de kleine gebreken in de kamer wel verholpen. Wat betreft het eten was er weinig variatie en leek het bijna elke dag hetzelfde te zijn. De hygiëne in het hotel was gelukkig wel goed geregeld, daar valt niets op aan te merken. De locatie is gunstig gelegen op loopafstand van de markten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar er mag zeker iets veranderen aan het concept van het hotel zelf. Wel positief is dat het hotel rolstoelvriendelijk en kindvriendelijk is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Vanaf het allereerste moment voelden we ons met open armen ontvangen op het resort. Gedurende onze vakantie is deze warme ontvangst alleen maar verbeterd. Of het nu ging om de verfrissende Mojito-cocktails (echt fantastisch!) van Ayhan op het strand, de attente service van Mehmet tijdens het ontbijt, of de uitstekende zorg van Nurlallah tijdens het avondeten. Ook het vriendelijke en behulpzame personeel zoals Ozman en Hasan, die 's avonds op hun skates rondreden, maakten ons verblijf onvergetelijk. Het resort verdient met gemak meer dan vier sterren, vooral vanwege de inzet en hartelijkheid van het personeel. Hoewel er altijd wel iets aan te merken is op een hotel, kunnen we volmondig zeggen dat we een fantastische vakantie hebben gehad bij Vikingen Infinity. We hebben genoten van heerlijk eten, softijs, durum dürüms en pittige sauzen bij het buffet. De cocktails waren ook voortreffelijk! Daarnaast hebben we erg genoten van de gezellige livemuziek die de avonden perfect heeft afgesloten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst liep alles mis met de bedden en kamers, we kregen maar één kamer in plaats van de familiekamers waar we om hadden gevraagd. Na drie dagen kregen we eindelijk de familiekamer. Het eten was niet te eten en maakte ons kind ziek, waardoor ze moest overgeven. Er was gedoe over het tapijt waarop was overgegeven, we werden verteld dat we ervoor moesten betalen. De schoonmaakster was erg onbeschoft en sprak geen Engels, ze bleef maar herhalen dat ik naar de receptie moest gaan. Dit zorgde voor een hoop gedoe en uiteindelijk ontstond er bij de receptie een ruzie tussen mij en een werknemer. Hij dreigde me heel onbeschoft en zei dat ik zou zien wat er zou gebeuren bij het uitchecken als ik niet zou betalen. Ik moest luid schreeuwen en mezelf verdedigen, anders zouden we volgens sommige medewerkers moeten betalen! De beveiliging moest zelfs ingrijpen. Uiteindelijk sprak ik met de manager en hij zei dat het helemaal niet nodig was om te betalen en dat het hele verhaal niet klopte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Op het laatste moment hebben we een 8-daagse golfreis geboekt via een touroperator. Ik had op een Britse website gelezen dat de greens op de golfbaan erg slecht waren. De touroperator verzekerde ons echter dat dit niet klopte en bood ons als tegemoetkoming een gratis trolley en oefengolfballen aan. Helaas bleek dit helemaal niet waar te zijn. De zogenaamde greens waren eigenlijk keiharde, modderige plekken die niets met een golfbaan te maken hadden. Ik vond het schokkend dat een golfreisorganisatie zoiets durft aan te bieden! En alsof dat nog niet genoeg was, liep onze vlucht ook nog eens een vertraging op van 5 uur en 45 minuten, omdat de touroperator ergens in Turkije vertraging had opgelopen! Het hotel was op zich prima, maar wel erg afgelegen. Het leek wel alsof het midden in niemandsland lag, met slechts één gratis shuttleservice per week naar Side.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Ik ben meer dan tevreden over mijn verblijf in Lykia World, een vijfsterrenhotel dat alle verwachtingen overtreft. De weelderige zwembaden en het uitgestrekte terrein zorgen voor genoeg ruimte om te ontspannen, zowel bij het zwembad als op het strand. Het eten is verrukkelijk en de kamers zijn enorm en luxueus ingericht voor optimaal comfort. Het personeel verdient ook een pluim, altijd behulpzaam en vriendelijk. Kortom, een echte aanrader voor een onvergetelijk verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Dit prachtige hotel bevindt zich in een afgelegen omgeving, wat betekent dat het niet ideaal is als je vaak steden wilt bezoeken vanwege de hoge kosten van taxi's. Toch biedt het hotel zoveel faciliteiten en activiteiten dat ik geen behoefte had om ergens anders heen te gaan. Hoewel niet al het personeel vloeiend Engels spreekt, zijn ze allemaal ontzettend vriendelijk, wat me aangenaam verraste. Het hotel wordt goed onderhouden en het restaurant biedt heerlijke gerechten en ruime keuzemogelijkheden. Toen wij er waren in juni, waren er weinig Belgische gasten, vooral moderne Turken en fatsoenlijke Russen. Ook voor gezinnen met kinderen is dit hotel ideaal, aangezien er veel animatie en kindvriendelijke glijbanen zijn. Ondanks de grote hoeveelheid gasten (1500) had je nooit het gevoel dat het te druk was, dankzij de uitgestrekte opzet van het complex. Hierdoor kon je altijd rustig bij het zwembad liggen zonder te hoeven vechten om een ligstoel, maar houd er rekening mee dat dit wel betekent dat je veel moet wandelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1

De service laat te wensen over, met ongeïnteresseerd personeel en smakeloze gerechten. Daarnaast waren de sanitaire voorzieningen en kamers verre van schoon. Kortom, geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3

Terug van een week in Turkije en wat een avontuur was het! We hadden geboekt bij Lykia World, maar na slechts twee dagen smeekten we om overgeplaatst te worden naar een ander hotel. Gelukkig lukte dat en konden we toch nog genieten van vijf dagen vol zon, zee en strand. Bij aankomst moesten we maar liefst 2 uur en 30 minuten wachten tot onze kamer klaar was, wat een uitdaging was met drie vermoeide kinderen na een lange reis. Het zwembad was ook niet bepaald een paradijs, met vieze en beschimmelde ligkussens waar we twee dagen lang zonder moesten doen. Daarnaast was het houten terras bij het zwembad levensgevaarlijk door afbladderende verf, waardoor we constant op slippers moesten rondlopen. Om nog maar te zwijgen over de schimmel in de schepijsbak en de teleurstelling van de mini-bar in onze familiekamer voor vijf personen, bestaande uit slechts één cola, één light cola en één biertje. Wat een teleurstelling!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging2
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Prachtig hotel in een rustige omgeving, maar misschien iets te ver van de bewoonde wereld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging3
  • Service1

De locatie van dit hotel laat te wensen over, wat resulteert in extreem hoge prijzen binnen het hotel. Een simpel pakje sigaretten kost hier € 7,50, terwijl een taxirit naar het centrum je € 75,00 kan kosten waar hetzelfde pakje sigaretten slechts € 2,50 kost. De zogenaamde 'ultra all-inclusive' formule blijkt ook misleidend te zijn aangezien je extra moet betalen voor een mojito (€ 6,00) en diverse andere cocktails, zelfs voor kinderanimatie vragen ze geld. Het personeel is allesbehalve vriendelijk en kan wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. Het hotel is niet altijd even schoon en netjes, alhoewel het wel enorm groot is - wat nodig is gezien er buiten het hotel weinig te beleven is. Het eten is eentonig en wij zijn zelfs ziek geworden, waardoor we twijfelen of alles wel vers was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6

De kamers waren van goede kwaliteit en we verbleven in een familiekamer die zeer comfortabel was. Helaas waren de zwembaden ijskoud, waardoor bijna niemand durfde te zwemmen. Hoewel het buffet er op het eerste gezicht prima uitzag, voldeed het niet helemaal aan onze verwachtingen. Het personeel was niet bepaald super en leek niet erg gemotiveerd. Het begrip "service" leek voor de meesten van hen nog niet helemaal duidelijk te zijn. Het barpersoneel was vaak nonchalant en leek weinig toegewijd. Er was geen service aan het zwembad, zoals het brengen van drankjes of het opruimen. Gelukkig waren de glijbanen wel super leuk. Al met al is dit geen plek waar we snel terug zullen keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service4

De accommodatie wordt beschreven als onhygiënisch en oncomfortabel, met kamers die muf ruiken en geen tweepersoonsbedden hebben. Echter, er is wel een ruime douche en bad aanwezig, evenals een groot balkon. De service laat te wensen over, met slecht Engels sprekend personeel en dagelijks hetzelfde, smakeloze en koude eten. Bij regen lekt het binnen en ontstaat er vocht en schimmel, wat met handdoeken moet worden opgelost. De hamam en sauna hebben zware schimmel en er ontbreekt zeep, de algemene hygiëne laat te wensen over. Het restaurant is moeilijk te vinden en het zwembad is gesloten of te koud. De bars hebben weinig sfeer en er is gebrek aan entertainment. Doordat alles zo vies is, durven bezoekers zelfs de spa niet te bezoeken. Het is praktisch onmogelijk om Belek te bereiken vanaf de accommodatie, omdat taxi's erg duur zijn en er geen busdiensten beschikbaar zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging3
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens mijn verblijf in Lykia World tussen 29 september en 6 oktober 2011 heb ik werkelijk genoten van de prachtige omgeving en de gastvrije sfeer. Het resort was zeer goed onderhouden met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Er waren meerdere schone zwembaden en een uitstekend wellnesscentrum en fitnessruimte beschikbaar. Elke dag werden verse lakens en handdoeken verstrekt, wat erg op prijs werd gesteld. Een hoogtepunt was het prachtige zandstrand waar je heerlijk kon wandelen, en 's avonds waren er vermakelijke shows en live muziek om van te genieten. Het hotel was zeer kindvriendelijk, maar had ook speciale restaurantgedeeltes gereserveerd voor volwassenen. Het enige minpuntje was dat het hotel redelijk afgelegen lag, maar als je op zoek bent naar een ontspannen strandvakantie, dan is dit absoluut het perfecte hotel. Ik kan niet wachten om hier nog eens terug te keren!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl