ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cornelia Diamond

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf was over het algemeen aangenaam: de kamers waren prachtig en schoon, het eten was heerlijk, de dolmus bracht ons snel overal en het entertainment was leuk. Echter, dit hotel voldoet niet aan de verwachtingen van een 'Ultra all-inclusive' ervaring. Hoewel je tussen 12:00 en 00:00 drankjes kon halen, is dat niets bijzonders, aangezien dit overal wel mogelijk is. Ultra all-inclusive zou moeten betekenen dat je 24/7 eten en drinken kunt krijgen, maar dat was hier niet het geval. De minibar was niet gevuld, behalve met water, en het eten was ook niet de hele dag beschikbaar. Het restaurant was gevaarlijk glad, met meerdere valpartijen tot gevolg, waaronder bij ons. Het personeel in het restaurant was vriendelijk, maar het personeel in de lobby liet te wensen over. Ze spraken geen Engels en negeerden ons compleet. Het hotel was lawaaiig en kindvriendelijkheid was ver te zoeken, hoewel we zelf geen kinderen bij ons hadden. Al met al was onze ervaring teleurstellend en we zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen8

Ons verblijf was over het algemeen prettig; de kamers waren netjes en mooi, het eten was smakelijk, de dolmus bracht ons snel overal en het entertainment was vermakelijk. Echter, dit hotel kan volgens ons niet met recht de titel 'Ultra all-inclusive' dragen. Hoewel je van 12:00 tot 00:00 drankjes kunt krijgen, is dat standaard in de meeste hotels. Echter, 'ultra' impliceert dat je 24/7 eten en drinken kunt verkrijgen, wat hier niet het geval was. Het beloofde gevulde minibar ontbrak, op wat water na. Ook was er niet op elk moment van de dag eten beschikbaar. De vloer in het restaurant was spekglad, wat leidde tot valpartijen, inclusief die van ons. Het hotel was gehorig, vooral door luide gasten. De service liet te wensen over; het restaurantpersoneel was vriendelijk, maar het personeel bij de receptie was een ware nachtmerrie. Ze spraken geen Engels, luisterden niet en deden geen moeite om te begrijpen. Ze negeerden je simpelweg. Over het algemeen was de indruk slordig en chaotisch. Aangezien we zonder kinderen reisden, hebben we niet direct ervaren hoe kindvriendelijk het hotel was, maar de geluiden en aanblikken van andere gezinnen deden ons anders vermoeden. Voor ons is dit geen plek om nog eens terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Onze week was fantastisch! We verbleven in een prachtig en uiterst luxueus hotel met een schitterende kamer en een adembenemend uitzicht over het zwembad en de zee. De bedden waren zo comfortabel en het eten in de mooie restaurants was verrukkelijk. Na 19:30 was er genoeg ruimte in de restaurants. Vooral het à la carte Italiaanse restaurant is een absolute aanrader. Het personeel in de restaurants is vriendelijk en spreekt redelijk Engels. Bij de receptie spreken ze ook Engels, maar sommige medewerkers zijn Russisch en nogal onvriendelijk, gewoon negeren dus. Het hotel lijkt vooral gericht te zijn op Russische gasten, maar laat je niet afschrikken door enkelen van hen die wat onbeschoft kunnen zijn. Het strand was oké, maar de pier maakte veel goed. Een bezoekje aan de bazaar op loopafstand en het leuke winkelcentrum in Konackli, op slechts 5 km afstand met de dolmus voor €1,50, zijn zeker de moeite waard. Als je op Gazipasa vliegt, is dat echt een aanrader. De transfer duurde ongeveer 1 uur. Enkele minpunten waren de gladde vloeren in het restaurant, het moeten betalen voor wifi en kluisje, wat normaal gesproken bij een Ultra all inclusive inbegrepen zou moeten zijn, maar de luxe van het hotel compenseerde dit weer ruimschoots.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen5

Ik moet eerlijk zeggen dat deze vakantie niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Het personeel was niet bepaald vriendelijk en de omgeving was soms behoorlijk glad, waardoor mensen herhaaldelijk uitgleden. Daarnaast was er een overvloed aan Russische gasten die zich nogal arrogant gedroegen. Het hotel liet ook wat te wensen over met vieze toiletten en liften, en de spa werd bemand door opdringerige medewerkers. Gelukkig was het eten wel prima. Helaas leek de service en vriendelijkheid vooral voorbehouden aan de Russische gasten. Al met al vond ik het een teleurstellende ervaring en was ik opgelucht toen ik weer thuis was. Het voelde helaas als verspild geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Onze ervaring met dit hotel van 2 jaar geleden was teleurstellend in vergelijking met deze keer. Het viel ons op dat er bars waren verdwenen en dat de mini bar niet meer zo goed gevuld was. Daarnaast was het aanbod van drankjes op het resort ook verminderd. Om een ligstoel bij het zwembad te bemachtigen, moesten we al om 6 uur opstaan, anders was er geen plek meer te vinden. Al met al jammer van de achteruitgang die we hebben ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen7

Bij aankomst in het hotel om 14.00 uur keken we uit naar een ontspannen middag aan het zwembad, maar helaas waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Blijkbaar kun je alleen tot 12.00 uur handdoeken krijgen en daarna heb je pech! De medewerkers bij de receptie waren allesbehalve vriendelijk en leken totaal niet geïnteresseerd in onze problemen. Ze stuurden ons van het kastje naar de muur! Het leek erop dat het hotel vooral gericht was op Dmitri en Dmitrovna, en wij voelden ons een beetje genegeerd. Het was een teleurstelling dat we niet konden genieten van een romantisch Italiaans diner zoals op de website stond vermeld, aangezien dit alleen mogelijk bleek te zijn bij een verblijf van minstens 7 nachten! Gelukkig waren de kamers wel netjes en scheen de zon volop, dus we probeerden er het beste van te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst om 14.00 uur keken we er naar uit om bij het zwembad te relaxen, maar tot onze spijt waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Het bleek dat je alleen vóór 12.00 uur een handdoek kon krijgen, anders had je pech. De medewerkers bij de receptie waren onbeleefd en leken totaal niet geïnteresseerd in onze problemen. Ze stuurden ons van het kastje naar de muur. Het leek alsof het hotel voornamelijk gericht was op een bepaalde groep mensen die niet uit hun land komen, genaamd Dmitri en Dmitrovna. Dit had invloed op het eten, hoewel dit voor ons niet echt een groot probleem was. Helaas kwamen we erachter dat het beloofde à la carte diner maar één keer per verblijf gold, en niet zoals vermeld op de website (alleen bij een verblijf van minimaal 7 nachten). Hier ging ons romantische Italiaanse diner :( Gelukkig waren de kamers schoon en scheen de zon volop, dus we hebben er het beste van proberen te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

Met een groep van 16 personen arriveerden we kort voor middernacht in het hotel. Nadat we hadden ingecheckt wilden we graag iets te drinken, maar helaas was de bar al gesloten. We kregen te horen dat we maar naar de discotheek moesten gaan. Het was ook een race tegen de klok om een ligbed bij het zwembad te bemachtigen, anders was alles al bezet. Het personeel sprak matig Engels en Duits, en de hygiëne liet te wensen over bij de toiletten bij de poolbar, strandbar en lobby. Helaas werden we geconfronteerd met ontlasting in het zwembad, wat niet bepaald prettig was. Hoewel we het meldden, duurde het meer dan een uur voordat het werd opgeruimd. De vloeren waren glad en veroorzaakten veel valpartijen. Het eten was niet geweldig, behalve het ontbijt dat nog redelijk was. De lift was gedurende ons verblijf van 12 dagen kapot. Gelukkig waren de kamers en het zwembad wel mooi en schoon. Bij vertrek moesten we langer dan 45 minuten wachten op de bus, waarbij we zelf maar moesten uitzoeken hoe we thuis moesten komen. Er waren veel Russische gasten in het hotel. Al met al was onze ervaring eenmalig en zullen we niet snel terugkeren. Hoewel niet al het personeel onvriendelijk was, sloeg de receptie echt alles.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen10

Bij aankomst merkte ik al snel dat de receptiemedewerkers niet bepaald enthousiast waren en weinig moeite deden om te helpen. Gelukkig waren de medewerkers in het restaurant en achter de bars vriendelijk en deden ze hun best. Het hotel was behoorlijk groot en massaal, wat helaas ten koste ging van de kwaliteit van het eten, al was er wel genoeg keuze. De staat van het hotel liet ook te wensen over; hoewel het er op afstand mooi uitzag, waren er veel gebreken zoals loszittende plastic leuningen en ontbrekende stijlen. Het leek erop dat ze niet veel aan onderhoud deden. De toiletten waren niet schoon en vooral het toilet onder de poolbar was een absolute afknapper. Gelukkig waren het zwembad en de glijbanen wel zoals verwacht. De kamers waren redelijk in orde en schoon. Al met al vond ik dat het hotel niet voldoende was voor een vijfsterrenbeoordeling of een ultra all-inclusive ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen7

Dit hotel lijkt voornamelijk gericht te zijn op Russische gasten, wat kan zorgen voor drukte in het restaurant. Het viel ons op dat het personeel voornamelijk Turks en Russisch spreekt, maar slechts beperkt Engels. Hierdoor was de service niet optimaal en voelden we ons soms genegeerd, vooral bij de receptie. Gelukkig was het eten lekker en gevarieerd, en waren de kamers ruim, netjes en schoon. Het zwembad was ook prima, al moet je wel vroeg zijn met het 'handdoekje leggen' om een plekje te bemachtigen. Helaas heeft de matige service een beetje een schaduw geworpen over onze vakantie-ervaring, wat jammer genoeg onze algehele verblijf beïnvloedde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

De service was belabberd, het eten liet te wensen over en het personeel leek moeite te hebben met Engels. Ik zal nooit meer teruggaan naar dit hotel, maar het lijkt hen niet te deren aangezien ze beweren dat het hotel altijd vol zit. Jammer genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Bij aankomst midden in de nacht werden we verrast door de schoonheid van de locatie. De lobby beneden was adembenemend. Helaas liet het personeel bij de receptie te wensen over en waren ze niet erg behulpzaam. Er werd ons zelfs geen drankje aangeboden. Gelukkig was de kamer wel comfortabel en konden we goed slapen. Het ontbijt de volgende ochtend was prima. Het avondeten liet soms te wensen over en was zelfs koud. Helaas leek het alsof Nederlandse gasten minder aandacht kregen dan Russische gasten. De communicatie met het personeel verliep moeizaam en de hygiëne liet te wensen over, met ontlasting op onverzorgde toiletten. De bar sloot al om middernacht, wat onhandig was, en de prijzen waren erg hoog voor een biertje of hamburger. Al met al was dit een teleurstellende ervaring en zouden we hier niet meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen4

Dit hotel is helaas geen aanrader. Ondanks onze inspanningen om er het beste van te maken, was onze ervaring teleurstellend. Bij aankomst kregen we een onpersoonlijke welkomstbrief en op de kamer bleken we slechts drie bedden te hebben voor vier personen. Dit was slechts het begin van een reeks teleurstellingen die ons verblijf onaangenaam maakten. Na slechts 13 dagen besloten we dan ook voortijdig naar huis te gaan. Dit hotel staat niet op onze lijst voor de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens ons verblijf van 10 dagen hebben we een paar onaangename verrassingen meegemaakt. Bij aankomst ontbraken de extra bedden voor de kinderen, waar we wél voor hadden betaald. De receptiemedewerkers negeerden ons en waren onvriendelijk, en leken geen Engels te begrijpen. De eerste nacht hebben mijn vrouw en ik op de bank geslapen, terwijl de kinderen in het bed lagen, vraag ik me af of dat wel zo comfortabel was voor hen. Midden in de nacht werden we gestoord door kloppen op de deur. Rond 1:30 uur brachten ze eindelijk de bedden, toch? Nee, ze legden wat kussens op de bank en gooiden er wat dekens overheen, en vertrokken weer. Gedurende de hele vakantie werd het beddengoed niet verschoond en werden de handdoeken niet aangevuld, ondanks herhaaldelijke verzoeken. Gelukkig kon ik stiekem wat meenemen uit de karren op andere verdiepingen, zodat we tenminste konden douchen. De toiletten waren smerig en op de kamer zat zelfs nog ontlasting op de bril! De minibar was warm en bevatte alleen Pepsi en water, geen geschikte drankjes voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Ik heb 13 fantastische dagen doorgebracht in dit schitterende hotel. De receptie liet helaas te wensen over qua vriendelijkheid en begrip van de Engelse taal. Gelukkig maakte het vriendelijke personeel met hun glimlach veel goed. De airconditioning viel 's nachts regelmatig uit en moest telkens handmatig opnieuw worden ingesteld, wat nogal hinderlijk was. Het eten was wel heerlijk, dus al met al heb ik toch een fijne vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen5

Het hotel ziet er prachtig uit, maar na verloop van tijd laten enkele gebreken zich zien. Het duurde altijd een eeuwigheid voordat de lift kwam, vooral toen deze ook nog eens twee dagen kapot was. De kamers werden wel dagelijks goed schoongemaakt, mits je het bordje aan de deur hing. Helaas werkte de airconditioning niet optimaal, omdat deze telkens uitviel, wat erg vervelend was. Het ontbijt was fantastisch, en ook lunchen op het strand was prima te doen. Het avondeten liet echter te wensen over, vooral door de overheersende aanwezigheid van Russische gasten die weinig rekening hielden met anderen. Er was weinig animatie, dus vaak besloten we 's avonds naar Konakli of Alanya te gaan. Al met al was het een redelijke vakantie, maar het voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Het personeel is vriendelijk en er is genoeg ruimte beschikbaar in zowel het restaurant als bij het zwembad en strand. De gerechten en drankjes zijn heerlijk. Het personeel zet zich hard in en zorgt voor een aangename ervaring. Zeker een plek om nog eens naar terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Van 15 augustus 2015 tot 29 augustus 2015 verbleven we in dit fantastische hotel! Samen met 2 volwassenen en 3 kinderen genoten we van een geweldige familiekamer. Alles was perfect: het hotel was brandschoon en het eten was voortreffelijk. Het personeel was ontzettend vriendelijk en altijd in voor een grapje. Het entertainmentprogramma was erg vermakelijk. Ik begrijp helemaal niets van de klachten die ik hieronder lees. Ja, de vloer in het restaurant was soms glad, maar zodra er iets viel, werd het direct opgeruimd en schoongemaakt door het attente personeel. Er was constant iemand bezig met vegen. Hoewel niet alle medewerkers Engels spraken, deden ze hun uiterste best en waren ze buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Toen onze hotelkamerdeur vastzat, werd dit probleem binnen 5 minuten opgelost door een monteur die snel ter plaatse was. De hele dag door werd er overal gepoetst. Werkelijk alles was tot in de puntjes geregeld en ontzettend goed onderhouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

Bij aankomst op een zondag werden we geconfronteerd met een situatie waarin het leek alsof het hotel overboekt was. De man bij de receptie begon meteen te klagen en bood ons zelfs aan om naar een ander hotel te verhuizen. Dit hebben we geweigerd. Uiteindelijk kregen we een kamer toegewezen die niet bepaald ruim te noemen was. Nadat we de receptie gebeld hadden voor een andere kamer, werd ons verteld dat dit mogelijk was tegen een extra betaling. Het voelde aan alsof we eerst in een benarde situatie gebracht werden en vervolgens pas geholpen konden worden als we extra geld zouden neerleggen. Dit gaf ons een naar gevoel en liet ons twijfelen aan de integriteit van het hotel. Het lijkt erop dat ze niet te vertrouwen zijn en hun service af laten hangen van extra betalingen. Het hotel leek voornamelijk gericht te zijn op Russische gasten. Uiteindelijk hebben we, ondanks de hoge prijs die we al betaald hadden voor 8 dagen, ervoor gekozen om meer te betalen om onze vakantie toch nog enigszins te redden. Maar mijn advies zou zijn om dit hotel absoluut niet te boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen6

Dit hotel is prachtig met een adembenemend uitzicht op zee vanuit onze comfortabele kamer. Het personeel, vooral bij de bar, was erg vriendelijk. Elke dag schone handdoeken en een algehele goede service. Het lijkt wel bijna perfect, maar er is één grote maar. Het hotel wordt voornamelijk bezocht door Russische gasten, en hun gedrag laat te wensen over. Ze zijn luidruchtig, onbeleefd en kunnen agressief reageren als je er iets van zegt. Het is storend om je vakantie met hen te delen. De Russische vrouwen gedragen zich als modellen en dit is nogal aanstootgevend. Zonder de Russen zou dit een uitstekend hotel zijn, maar met hen erbij daalt het vakantieplezier met 80%. Volgend jaar kiezen we voor een andere bestemming, hopelijk met minder Russen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Ik had meer verwacht voor de prijs die ik heb betaald. Het hotel ligt afgelegen, ver weg van alles behalve een klein stadje in de buurt. Het eten was niet warm en smaakte niet lekker. Er was weinig variatie en zelfs de frietjes waren slap. Tijdens de lunch waren er alleen hamburgers en hotdogs beschikbaar, die zo droog waren dat je er wel 2 liter cola bij moest drinken. Het feit dat je moet betalen voor een kluisje en WiFi valt niet onder de noemer 'ultra all-inclusive' in mijn ogen. De bediening in de restaurants en bars liet te wensen over; lange wachtrijen voor drankjes waren eerder regel dan uitzondering. Hoewel de hotelkamers er mooi uitzagen, vergat het personeel regelmatig om handdoeken te wisselen en bedden op te maken. De barmedewerkers buiten deden waar ze zelf zin in hadden; wanneer je vroeg om een ander glas of meer ijs, werd er zelfs om gelachen. Al met al, Vikingen Infinity? NOOIT MEER.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Het hotel oogt prachtig van buiten, maar onze ervaring was allesbehalve positief. De aanwezigheid van veel Russen gaf ons een ongemakkelijk gevoel, en we vonden het hotel over het algemeen niet schoon. De toiletten bij het zwembad werden slechts sporadisch schoongemaakt, waardoor het geen pretje was om daar gebruik van te maken. De keuken die zich in de eetzaal bevond zorgde ervoor dat je kleding al naar eten rook voordat je zelfs maar begon met dineren. Het eten bood weinig variatie en het personeel bij de receptie leek totaal niet geïnteresseerd in onze tevredenheid. Een ander minpunt van dit all-inclusive resort is dat je extra moet betalen voor een kluisje en WiFi, wat in deze tijd eigenlijk niet meer acceptabel is. Gelukkig hebben we ondanks dit alles wel genoten van het gezelschap van onze leuke groep reisgenoten, maar voor ons zal het geen tweede keer Vikingen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit hotel straalt pure luxe uit en is vooral geliefd bij Russische gasten. Hoewel de animatie en entertainment wat te wensen overlaten, zijn de kamers keurig en het eten gevarieerd. Als je op zoek bent naar een rustige plek om te ontspannen, dan is dit hotel zeker een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Prachtig hotel met een overvloed aan kamers, stijlvolle en frisse accommodaties, en een goede service. De zwembaden en toiletten zijn keurig onderhouden. Laten we niet alleen de Russische gasten bekritiseren, maar ook de onbeleefde Nederlanders die altijd wel iets te zeuren hebben. Het lijkt wel alsof ze thuis niet zo'n luxe gewend zijn en geen overvloedig eten hebben zoals hier wordt aangeboden. Het is geen verrassing dat in een groot complex enige drukte te verwachten is. Wij hebben ons uitstekend vermaakt, vooral met de andere Nederlandse gasten die er al voor de tweede keer waren! Als je een recensie schrijft, wees dan eerlijk en oprecht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Nou, laten we eens kijken. Vanaf het moment dat we aankwamen, begon het al mis te gaan. Het personeel bij de receptie was onvriendelijk, snel geïrriteerd en leek alles te hebben misgeorganiseerd. Na een wachttijd van ongeveer een half uur kregen we eindelijk onze kamers toegewezen. We hadden expliciet gevraagd om twee aangrenzende tweepersoonskamers, maar wat kregen we? Eén kamer op de vijfde verdieping en één op de zesde, en ook nog eens aan totaal verschillende kanten van het gebouw. Aangezien het al 2 uur 's nachts was, besloten we het er maar bij te laten. De volgende ochtend bij het ontbijt waren de vloeren extreem glad en lagen er overal van die matten die potentieel struikelgevaar veroorzaakten. Eén van onze groepsleden is er zelfs over uitgegleden. Gelukkig was het eten wel prima. En dan die brug naar het strand, wat een gedoe. Bij eerdere hotels hadden we altijd een tunnel om die weg te vermijden, maar hier merkte je die brug echt wel op. Gelukkig waren de zwembaden prima in orde. Afgezien van deze punten hebben we verder genoten van een mooie vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Bij het zien van alle beoordelingen kon ik bijna niet geloven wat ik las. Samen met een vriendin ben ik afgelopen mei 12 dagen op vakantie geweest en we gaan zeker volgend jaar weer terug. Ja, het klopt dat het hotel van een Russische eigenaar is en dat er dus veel Russische gasten zijn. Maar hé, je bent op vakantie! Laat je zorgen los en focus op de andere gasten om je heen. Met bijna 700 kamers is er genoeg ruimte voor iedereen. De locatie is tegenwoordig toch makkelijk te checken op Google Maps, dus geen verrassingen daar. Dankzij de opzet van het resort merk je niets van de weg. Voor slechts 10 euro brengt een taxi je naar een levendig winkelcentrum. Alles wat je nodig hebt is eigenlijk al aanwezig op het resort zelf. Het eten was gevarieerd en altijd warm, of je nu om 19.00 uur of om 20.30 uur aanschoof. Ontbijt en lunch in het hotel of bij het strand waren allemaal prima. Het personeel was vriendelijk en deed ontzettend hun best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het avondentertainment was soms wat teleurstellend, maar de disco bij de beachbar maakte dat ruimschoots goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Voorzieningen8

Wat een fantastische vakantie hebben we gehad! Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar dat geldt denk ik voor elk hotel. Bij aankomst bleek het hotel helaas overboekt te zijn, dus werden we voor 3 dagen naar het Azura Deluxe overgeplaatst. Wat een luxe, ultra all-inclusive hotel was dat zeg! Ze zeiden zelfs dat het beter was dan ons oorspronkelijke hotel. We hebben hier geen problemen mee gehad omdat we zo'n geweldige accommodatie kregen. Na 3 dagen werden we hartelijk verwelkomd in het Vikingen Infinity hotel. Als tegemoetkoming kregen we het hele verblijf gratis wifi, een gratis kluis en in plaats van een familiekamer zonder zeezicht, kregen we 2 kamers met zeezicht voor 2 personen elk! Het eten was geweldig, zo'n variatie en zo lekker! De animatie was leuk, de shows waren top. Het personeel was super vriendelijk. Er was wel een keer dat we 's nachts om 02:30 uur werden gebeld omdat ze een kopie van ons ID nodig hadden, blijkbaar hadden ze geen besef van de tijd. Als compensatie kregen we een excursie aangeboden, maar dat wilden we niet dus kregen we een late check-out aangeboden, ook erg fijn! Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad met mijn vriend en ouders! De kamers waren prachtig en goed onderhouden, al was het wel erg groot!! Soms lastig omdat alles vol zat, maar we hadden gelukkig onze contacten in het restaurant (ober) die een tafeltje voor ons reserveerden :) Er waren inderdaad Russen aanwezig, maar Nederlanders kunnen net zo erg zijn, wij hadden er geen last van! Dit hotel verdient zoveel meer dan de 6,5 die het krijgt! De locatie was fijn, dichtbij het strand en winkeltjes, alleen jammer dat de zwembaden aan de grote weg lagen, dat had wel anders gemogen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het eten was verrukkelijk en de medewerkers waren uiterst gastvrij. Het hotel straalde hygiëne uit. Elvıs, de entertainer, heeft ons uitstekend geassisteerd en heeft ervoor gezorgd dat onze avonden vol plezier waren. Barman Bilal heeft ons voorzien van talloze opties en ons voortreffelijk bijgestaan. Mijn oprechte dank gaat uit naar alle betrokkenen voor hun warme ontvangst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Terug van onze reis en we hebben zeker genoten, maar toch waren er enkele puntjes die beter konden. Het was een beetje teleurstellend dat we moesten betalen voor wifi en een kluisje in een 5-sterren hotel met ultra all-inclusive service, dat zou toch wel inbegrepen mogen zijn. Ook vonden we de minibar met alleen water wat karig, een frisdrank en een biertje zouden niet misstaan. Het eten liet ook te wensen over, we misten variatie en zagen regelmatig dezelfde gerechten op het buffet. Dit stond in schril contrast met eerdere ervaringen in andere vijfsterrenhotels. Maar er waren ook positieve punten, zoals het vriendelijke personeel, de overvloed aan ligbedden, de prachtige zwembaden en de mooie kamer. Al met al komt onze ervaring redelijk overeen met de gemiddelde beoordeling van het hotel tot nu toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Bij aankomst ontdekten we dat er slechts drie bedden waren in plaats van de vier die we nodig hadden. De airconditioning moest elke 20 minuten opnieuw worden ingeschakeld en er waren te weinig handdoeken in de kamer. Ondanks herhaalde verzoeken bij de receptie werd hier niets aan gedaan. De minikoelkast bevatte alleen water en voor frisdrank moest extra worden betaald. Er was geen gratis wifi en voor het gebruik van de kluis moest ook worden betaald. Het eten was eentonig en vaak koud. De hygiëne liet te wensen over, met spetters op de badkamermuren en een sterke urinegeur bij de openbare toiletten bij het zwembad. De aanwezige verpleegkundige sprak weinig Engels en er was weinig professionele medische hulp beschikbaar. De lifeguards bij het zwembad waren niet consistent aanwezig, waardoor er onveilige situaties ontstonden. De glijbanen lagen aan de overkant van een drukke weg, wat onhandig was. Al met al voldeed het hotel zeker niet aan de verwachtingen voor een vijfsterrenaccommodatie. Het was een teleurstellende ervaring en we zullen hier niet nogmaals verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen10

Hoewel er veel kritische beoordelingen zijn, is dit prachtige hotel tot in de puntjes verzorgd. Het animatieteam is vriendelijk en het personeel is attent. Het zwembad is prachtig en goed onderhouden. Laat je niet leiden door de negatieve meningen van een paar mensen tussen duizenden anderen die vol lof zijn over deze accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De service in dit restaurant is ondermaats en de sfeer laat te wensen over. Het lijkt alsof de obers totaal geen moeite doen en de omgeving laat een nare geur achter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst was het meteen duidelijk hoe ruim alles was in dit hotel. Samen met ons gezin van drie meiden in de leeftijd van 15 tot 17 jaar was het belangrijk dat er WiFi beschikbaar was, hoewel dit wel €10 per persoon per week kostte, wat neerkwam op €50 totaal. Voor een kluisje betaalden we €15 voor een hele week. Het was niet echt een ultra all-inclusive ervaring, maar toen we eenmaal op de familiekamer waren, waren we verrast door de ruime en schone kamers met elke dag verse handdoeken. De zwembaden waren ook geweldig en het 'handdoekje leggen' voor een goed plekje viel mee, zelfs als je pas om 8 uur opstond. Er waren maar weinig Nederlandse gasten, maar met vier families vormden we al een behoorlijke groep omdat er niet veel anderen waren. Het was wel een eindje lopen en erg druk om drinken buiten te halen, maar dat was oké. Handdoeken kon je ophalen tussen 8 uur 's ochtends en 12 uur 's middags, daarna niet meer. Het strand was klein en had veel stenen, dus we gingen er niet vaak heen. Op dat moment bestond zo'n 80% van de gasten uit Turken. De animatie was vooral gericht op gezinnen met kleine kinderen en was niet zo geweldig, meer georiënteerd op volwassenen die nauwelijks Engels of Duits spraken. Het personeel bij de receptie was extreem onvriendelijk, we hebben nog nooit zoiets meegemaakt in andere hotels. Al met al, een gemengde ervaring, maar we hebben ons wel vermaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

Ons verblijf duurde 6 dagen en het was geweldig in dit hotel. De medewerkers waren vriendelijk en het eten was van topkwaliteit! Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en de zwembaden waren goed onderhouden en netjes. De glijbanen waren erg leuk. Het is mij een raadsel waarom dit hotel een lage score heeft, want ik geef het zeker een 8. Laat je niet misleiden door negatieve verhalen over de veiligheid in Turkije, want wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Integendeel, de mensen op straat waren vriendelijk en behulpzaam als we om hulp vroegen. We waren er van 6 tot 11 mei en ik raad dit hotel zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik heb enorm genoten van mijn vakantie. Het hotel was prachtig, de kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Ondanks enkele negatieve beoordelingen zijn wij absoluut enthousiast over dit hotel! Het eten is heerlijk, de service is top en het personeel is uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en respectloos, wat de ervaring meteen een negatieve wending gaf. Het eten liet ook te wensen over, met weinig variatie en soms zelfs onhygiënische situaties waarbij gasten direct uit de gerechten probeerden te proeven. In de avonduren werden gasten die te diep in het glaasje hadden gekeken, erg luidruchtig en zorgden voor overlast. Foto's van het zwembad die online stonden, kwamen niet overeen met de werkelijke situatie, wat teleurstellend was. Tijdens de dag was er luide muziek bij de zwembaden, maar 's avonds ontbrak juist de gezellige sfeer op het terras door het gebrek aan achtergrondmuziek. Hoewel er tussen 23:00 en 00:00 uur muziek werd afgespeeld, was de algehele sfeer niet aanwezig. De disco aan zee bleek ook een teleurstelling, met harde muziek en zelfs gevechten die regelmatig voorkwamen, waardoor de aanwezigheid van beveiliging met wapens voor een onprettige sfeer zorgde. Een drankje doen op het terras was dan ook geen ontspannende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

De kamer was prachtig en het eten was heerlijk. Helaas was de communicatie een struikelblok, omdat het personeel bijna geen Engels sprak. Ook moesten we soms lang wachten in de rij bij de bar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Durven ze het echt ultra all-inclusive te noemen?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Dit hotel lijkt een voorkeur te hebben voor Russische gasten, wat voor Nederlandse bezoekers als discriminerend kan worden ervaren. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig, maar lijkt beperkt te worden in hun mogelijkheden om te helpen. Er hangt een sfeer van voorkeur en restricties, wat de algehele ervaring kan beïnvloeden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

De dominantie van een specifieke nationaliteit in dit hotel is overweldigend. Het lijkt alsof het personeel en het management speciaal voor hen buigen, terwijl Nederlandse gasten als minder belangrijk worden behandeld. Deze ongelijke behandeling zorgt voor gevoelens van vernedering en discriminatie. De gastvrijheid die je normaal gesproken in Turkije zou verwachten, blijft hier ver te zoeken. Het is duidelijk dat het hotel recent is overgenomen door Russen, wat heeft geleid tot een slechte ervaring voor andere gasten. Het gebrek aan voldoende barpersoneel zorgt ervoor dat wachtrijen onnodig lang zijn en het serveren van drankjes een tijdrovend proces wordt. Daarnaast lijkt het alsof Russische gasten voorgetrokken worden en aan tafel bediend worden, terwijl anderen zelf in de rij moeten staan. De sluitingstijd van de bar zorgt voor extra frustratie, aangezien gasten die op tijd in de rij staan alsnog worden weggestuurd als de klok middernacht slaat. Al met al een teleurstellende en onaangename ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Er waren helaas wat gedoe met luidruchtige gasten tijdens mijn verblijf. Het leek alsof sommige mensen geen idee hadden van rust en kalmte, vooral 's avonds naar hun kamers gaan en bij de zwembaden waar de muziek de hele dag door dreunde. Dit zorgde ervoor dat de sfeer een beetje ontbrak. Zelfs bij de disco aan zee was het geen pretje, met te harde muziek en lange wachtrijen bij de bar. Ik hoorde zelfs van Turkse gezinnen die om die reden waren overgeplaatst naar een ander hotel om nog iets van hun vakantie te kunnen maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Mijn verblijf in Vikingen Infinity was een bijzondere ervaring. De schoonheid van het hotel was het eerste wat opviel, maar helaas was dat ook gelijk het hoogtepunt. Toen we aankwamen werden onze koffers netjes naar de kamer gebracht, maar de bezorger leek niet van plan te vertrekken totdat we hadden betaald. Deze ongemakkelijke situatie werd gelukkig snel opgelost, maar blijkbaar was dit geen geïsoleerd incident in het hotel. Het eten liet ook te wensen over, vooral doordat sommige gasten enorm gretig waren en grote hoeveelheden opschepten, waardoor er voor anderen weinig overbleef. Het leek wel alsof de Russische gasten bevoorrecht werden boven de rest, met speciale bediening aan tafel en een overvloed aan eten. Het personeel van het hotel leek zelfs hun voorraad aan te spreken, waardoor we vaak elders moesten gaan eten om aan ons trekken te komen. Al met al was het alles behalve een zorgeloos all-inclusive verblijf en moesten we letterlijk vechten voor een fatsoenlijke maaltijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel biedt een geweldige ervaring met fantastisch entertainment.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Het hotel heeft een prachtige uitstraling. De kamers waren netjes en goed onderhouden. Mijn partner en ik hebben hier een fijne tijd gehad, zonder opdringerig animatieteam. Het enige minpuntje voor ons was het avondeten, dat na verloop van tijd wat eentonig werd. Gelukkig konden we 's middags genieten van heerlijke Döner kebab en op het strand was er ook genoeg te eten. De muziek bij het zwembad was niet te hard, zolang je maar wat verder van de luidsprekers af zat. Wel moet je op tijd zijn om een ligbedje te bemachtigen, vooral omdat het erg druk was tijdens ons verblijf van 20 tot 28 juli. Voornamelijk gasten uit Oost-Europese landen, maar daar hebben wij geen last van gehad. Soms stond er een rij bij de lobbybar en het zwembad voor een drankje. Veel plezier aan degenen die hier nog op vakantie gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Als je toe bent aan een onvergetelijke vakantie om even helemaal tot rust te komen, dan is dit hotel zeker een aanrader voor jou. Het heeft niet één, niet twee, maar maar liefst drie prachtige zwembaden direct naast het hotel. Voor de kleintjes is er aan de overkant van de weg een speels kinderbadje en een waar paradijs van glijbanen. Let wel op: als je afhankelijk bent van een rolstoel, is dit misschien niet de meest geschikte accommodatie vanwege de hoogteverschillen. Hoewel het hotel wat afgelegen ligt, is het slechts een korte taxirit of dolmus naar het bruisende centrum. Voor slechts €10,- kun je zelfs vanuit de geanimeerde sfeer naar een nabijgelegen discotheek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De hotelkamers en zwembaden waren prima, maar de overige faciliteiten lieten te wensen over. Het eten was niet lekker en er was weinig te beleven in de omgeving van het hotel. Een taxirit naar het centrum van Alanya kost al gauw zo'n 50 euro. Het strand was ook niet geweldig, met veel stenen en rotsen. Voor wifi en een kluis moet je extra betalen, en het alcohol was niet van goede kwaliteit. Er waren ook geen geïmporteerde drankjes beschikbaar. Ik zou dit hotel niet aanbevelen aan anderen. Blijf hier alsjeblieft weg!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel straalt elegantie uit met behulpzaam personeel en kraakheldere kamers. Hoewel er veel Russische gasten zijn, hebben zij geen invloed op de algehele ervaring, behalve tijdens de maaltijden. Het personeel waarderen met een kleine fooi zorgt voor nog betere service. Kortom, een ontspannen vakantiebestemming waar je heerlijk kunt relaxen zonder veel activiteiten te ondernemen. Wij, drie jongemannen van 22 jaar, hebben genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

De kamers waren ruim, mooi en goed onderhouden, met slechts wat kleine renovaties nodig om ze echt top te maken. Het hotel zelf is groot en prachtig, maar het personeel aan de balie spreken beperkt andere talen dan Russisch. De ober zijn niet erg vriendelijk en lijken meer geïnteresseerd in ijsblokjes dan in het bedienen van gasten, wat resulteerde in lange wachtrijen en zelfs ruzies achter de bar. Met maar één bar open en slechts twee obers voor zo'n groot hotel, was wachten op een drankje eerder regel dan uitzondering. De luide muziek bij de zwembaden maakte ontspannen liggen onmogelijk, dus we trokken steeds naar het drukke strand. Het eten voldeed niet aan de verwachtingen van een 5-sterrenhotel, met weinig variatie en bijvoorbeeld koffie geserveerd in bekers omdat er tekort aan kopjes was. De algehele ervaring en service deden eerder denken aan een 3- of matige 4-sterrenaccommodatie. Hoewel de faciliteiten van het hotel 5-sterrenwaardig zijn, zal ik hier niet opnieuw verblijven vanwege de tekortkomingen op het gebied van service en ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een indrukwekkend hotel op een prachtige locatie aan het strand, ruim voldoende zit- en ligplekken ondanks de drukte, en een gezellige bar. Hoewel het eten iets beter had gekund, was er genoeg variatie en kwaliteit. Met ervaring in meer dan 15 hotels, durven we te zeggen dat het boven het gemiddelde presteerde. De verschillende restaurants boden voor ieder wat wils. Een aanrader is een bezoek aan Alanya en Antalya met de dolmus, of de marktdagen in Manavgat op maandag en donderdag. De ruime kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van frisse lakens en handdoeken. Ondanks vooroordelen over bepaalde nationaliteiten, hebben wij daar gelukkig niks van gemerkt. Het animatieteam was fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

De opmerkingen over de Russen bleken helaas waar te zijn. Ze gedragen zich onbeschoft en gaan vaak voor bij de rij. Het eten was wel van goede kwaliteit, maar het restaurant was altijd overvol, waardoor je nauwelijks de kans kreeg om rustig te kiezen. Tegen de tijd dat je ging zitten, was het eten al koud door de lange wachtrijen en het gebrek aan voldoende tafels. Ook bij het zwembad moest je vroeg opstaan om een ligstoel te bemachtigen. Zelfs om half 9 's ochtends waren de meeste plekken al bezet door handdoeken die waren neergelegd door afwezige gasten. Bovendien stond de muziek bij het zwembad veel te hard. Het enige positieve punt was dat het hotel schoon was, maar al met al was het geen waar voor je geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut niet aan te raden! De service is verschrikkelijk, totaal onvriendelijk! Het eten is zó koud dat het lijkt alsof het zo uit de vriezer komt, en het buffet lijkt elke avond hetzelfde te zijn. Het hotel wordt overspoeld door luidruchtige en onbeschofte gasten, voornamelijk uit Rusland. Zowel het restaurant als de cocktailbar sluiten al 10 minuten voordat ze eigenlijk dicht horen te gaan. Zelfs als je al 20 minuten in de rij staat bij de cocktailbar (waar slechts één persoon werkt en iedereen van drankjes moet voorzien), word je gewoon weggestuurd 10 minuten voor sluitingstijd. Alles bij elkaar genomen is het een verschrikkelijke ervaring. Met twee uitgehongerde kinderen van 9 en 12 jaar, die elke avond boven het toilet eindigen nadat ze hebben gegeten, waren we genoodzaakt om in allerijl de laatste vier avonden met de taxi naar Avsallar te gaan om daar te eten. Dit is uiteraard niet de bedoeling van een all-inclusive vakantie! Kortom, één keer is genoeg en nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Dit hotel laat veel te wensen over. De klantenservice is ver beneden peil; je vragen worden simpelweg genegeerd. Het personeel is ronduit onvriendelijk en het eten wordt geserveerd op een temperatuur die gelijk staat aan die van Antarctica. De eetzaal is een kakofonie van lawaai, voornamelijk afkomstig van groepen Russische toeristen. Het is een strijd om een ligbed te bemachtigen, aangezien deze al vroeg 's ochtends worden geclaimd met handdoeken. De animatie laat te wensen over en er is weinig vermaak voor kinderen. Voor het à la carte restaurant geldt: vermijden als de pest. Na ons diner waren we allemaal ziek. Al met al geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

We waren in eerste instantie een beetje bezorgd vanwege de slechte beoordelingen, maar het bleek allemaal reuze mee te vallen in dit hotel. Er was een ruime keuze aan eten, grote zwembaden en de geweldige glijbanen voor de kinderen maakten het helemaal af. Het strand was ook heerlijk rustig. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Laat je niet verleiden door de fraaie buitenkant van dit hotel! Hoewel de accommodatie er goed uitziet, laat het eten te wensen over. Alles is koud en er is alleen droge kalkoen beschikbaar. Ondanks mijn ervaring in diverse all-inclusive hotels, heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Het feit dat je moet betalen voor wifi en een kluis is belachelijk. Voor ons geen herhaling meer, en ik moet nog 6 dagen. Ik vraag me af of we dat nog kunnen volhouden. Help!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Zoals afgesproken tijdens ons telefoongesprek, wil ik graag enkele klachten delen over mijn recente reis met boekingsnummer 443149. Ter plaatse heb ik deze kwesties ook gemeld aan de reisbegeleider van FTI, maar helaas leken ze hier niet veel aandacht aan te besteden. Dit was voor mij een uitzonderlijk teleurstellende ervaring, aangezien ik in de afgelopen 20 jaar 17 keer naar Turkije ben gereisd en dergelijke problemen nog nooit heb meegemaakt zonder een klacht in te dienen. Als er geen passende oplossing wordt gevonden, ben ik genoodzaakt om deze kwestie voor te leggen aan mijn creditcardmaatschappij en juridische bijstand. Een van de problemen die ik wil benoemen, is de kwestie met de WiFi. Voorafgaand aan mijn reis heb ik drie keer contact opgenomen met de klantenservice van Zoover, die beweerde dat WiFi gratis zou zijn. Echter, ter plaatse werd er €10 per apparaat gevraagd. Ik moest hierdoor €20 extra kosten maken, terwijl ik ervan uitging dat dit inbegrepen was. De FTI-reisbegeleider meldde dat WiFi gratis zou zijn in de lobby, wat niet het geval bleek te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

We hadden al veel beoordelingen gelezen over het eten en de vele Russen in het hotel. Bij aankomst waren we teleurgesteld over het eten. Het leek meer op kliekjes van de vorige dag, koud en met weinig keuze. Daarom moesten we elke dag een taxi naar het centrum van Alanya nemen om fatsoenlijk te kunnen eten. Het personeel was ook niet vriendelijk en behulpzaam. We kregen een kamer met een tweepersoonsbed in plaats van de afgesproken twee losse bedden. Na veel gedoe bij de receptie kregen we na 4 dagen eindelijk een uitklapbed. Ik kan dit hotel alleen maar beschrijven als een nachtmerrie en raad het ten zeerste af om hier te boeken! Op foto's ziet het er mooi uit, maar in werkelijkheid valt het flink tegen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben een onvergetelijke tijd gehad in dit exclusieve all-inclusive resort. Het personeel was van topkwaliteit, altijd vriendelijk en behulpzaam. Hoewel we even moesten wandelen om bij de zee te komen, was het zeker de moeite waard voor de luxe en uitstekende service die dit grote resort biedt. De lobby was een oase van luxe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit verblijf zal zeker een plekje krijgen in onze favoriete herinneringen. Het personeel ging boven en beyond, het eten was heerlijk, en het hotel was brandschoon en tot in de puntjes verzorgd. We hebben ontzettend genoten en raden het van harte aan. Ik heb zelfs enkele leuke vrienden gemaakt onder het personeel, waaronder een chef-kok die elke dag opmerkingen maakte over mijn t-shirts vanwege onze gedeelde liefde voor dezelfde muziek. We werden vrienden, maar de rest van het team was even fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Dit hotel is echt een pareltje! Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn ongelofelijk netjes. Helaas zijn er wel veel Russische toeristen, maar over het algemeen hebben ze geen storende invloed. Het enige moment waarop ze wat lastig kunnen zijn, is tijdens het eten. Als je zo nu en dan het personeel een fooitje geeft, zullen ze alles voor je doen! Kortom, een geweldige vakantiebestemming om heerlijk te ontspannen en niet veel te hoeven doen. Wij waren er met drie vrienden van 22 jaar oud en hebben enorm genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het was echt lang geleden dat ik zo'n fantastische vakantie heb gehad. Mijn vrouw en kinderen hebben hier echt genoten. Het hotel was brandschoon en het personeel zorgde goed voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Dit prachtige hotel was werkelijk een oase van gastvrijheid, met weelderige zwembaden en een idyllisch privéstrand. De culinaire ervaring was een smaakvolle ontdekkingsreis met diverse gerechten. Mijn vakantie was absoluut geslaagd, alhoewel het enige minpuntje de teleurstellend trage wifi was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Een fantastisch verblijf! Het personeel is ontzettend gastvrij en de aanwezige steiger is een heerlijke plek om te vertoeven. Ook kun je genieten van heerlijk eten dat geserveerd wordt op het strand. Zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Niets dan lof voor deze ervaring! Alles was geweldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onze familievakantie bij Vikingen Infinity Resort & Spa was absoluut fantastisch! Samen met mijn partner en kids hebben we een onvergetelijke tijd gehad vol avontuur en vermaak. Het resort overtrof al onze verwachtingen met een breed scala aan faciliteiten en activiteiten. Vooral de kinderen genoten enorm van de spannende glijbanen en het prachtige strand. De weelde en gemakken van het resort waren werkelijk verbluffend. Onze ruime en chic ingerichte kamer voorzag in alle moderne behoeften, waardoor we elke avond na een dag vol avonturen heerlijk konden relaxen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en attent, waardoor we ons echt in de watten gelegd voelden. Ook de gunstige ligging van het resort viel op. In de nabije omgeving waren levendige bazaars te vinden, waar we ons konden onderdompelen in de lokale cultuur en prachtige souvenirs konden shoppen. Als vakantiegangers hebben we werkelijk de perfecte harmonie tussen plezier en ontspanning gevonden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

De WiFi-verbinding was een grote teleurstelling, ondanks dat ik ervoor betaald had. Het personeel leek over het algemeen chagrijnig en weinig behulpzaam. Het hotel zelf was wel ruim en schoon, de schoonmakers leverden echt goed werk. Er waren tal van zwembaden aanwezig, wat vooral voor de kinderen erg plezierig was. Wat betreft het eten: dat was in mijn ogen niet te genieten en de gerechten waren niet eens fatsoenlijk afgedekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onlangs zijn er nieuwe verblijfsmogelijkheden toegevoegd aan de accommodatie. Het was een geweldige ervaring om hier samen met mijn familie te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamer was redelijk schoon en de bedden waren comfortabel. Echter was er een overvloed aan Russische gasten en leek het personeel niet erg geïnteresseerd in onze ervaring. De eetzaal was een chaos met veel lawaaierige kinderen die rondrenden. Communicatie verliep moeizaam aangezien het personeel weinig Engels sprak en weinig moeite deden om te helpen. Het hotel bevond zich langs een drukke snelweg, wat zorgde voor veel geluidsoverlast in de kamer. Er was een tekort aan personeel, waardoor lange wachtrijen ontstonden. Het strand was klein en onverzorgd, en het hotel zelf oogde verouderd. De drukte in het restaurant zorgde voor beperkte zitplaatsen. Buiten werd er een mengelmoes van drie soorten muziek afgespeeld. Hoewel WiFi beschikbaar was tegen betaling, werkte dit ook niet naar behoren. Al met al, een ervaring om snel te vergeten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Na een flinke investering van 550 euro kregen we kamers met een prachtig uitzicht op zee en een zwembad. Helaas waren er veel gebreken en hing er een muffe geur in de kamer. Het hotel was duidelijk toe aan renovatie. Zelfs tijdens een regenbui lekte het plafond in het restaurant. Het leek alsof het hotel vooral door Russen bezocht werd. Het eten was redelijk, maar wel repetitief. Gelukkig was er wel een goed animatieprogramma. De zwembaden waren oké, maar de ligbedden op het strand waren versleten en sommige treden in het zwembad waren los. Al met al hebben we een redelijke vakantie gehad, maar voor dit geld kiezen we nooit meer voor deze bestemming!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Het hotel is aantrekkelijk gepositioneerd voor wie de drukte wil vermijden, met voldoende eet- en drinkgelegenheden. Hoewel de ontvangst teleurstellend was, kunnen degenen die geen hoge verwachtingen hebben van deze aspecten toch tevreden zijn. De kamers zijn redelijk netjes, al laat de badkamer te wensen over en is het beddengoed niet regelmatig ververst. Helaas zijn de kamers erg gehorig, wat voor sommigen storend kan zijn, vooral als je niet houdt van luide muziek en alcoholische activiteiten. Gelukkig is er voor kinderen een waterpark en glijbanen, terwijl er voldoende ligplaatsen zijn op het strand. Het zwembad is echter aan de koude kant. Het personeel werkt hard, waarbij de ene medewerker vriendelijk is en de ander wat humeuriger over kan komen. Er lijkt een mix te zijn van Russische, Engelse en Turkse gasten in het hotel. De nabijheid van winkels en bazaars is handig en Migros supermarkt hanteert normale prijzen. Tijdens uitstapjes is er helaas kans om opgelicht te worden, zelfs in de dolmus, wat een teleurstelling is. Hoewel het weer en de zee aantrekkelijk zijn, zou ik persoonlijk niet snel terugkeren vanwege deze ervaringen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Bij aankomst in het hotel werd ik overdonderd door de grootte en moderne uitstraling, maar na een dag vielen de tekortkomingen op. De hotelkamer had gordijnen die niet pasten en licht doorlieten, scheuren in het plafond en behang met vochtplekken. Bij regen lekte het restaurant aan alle kanten en leek er weinig onderhoud te worden gepleegd. Als dit zo doorgaat, zal het over 5 jaar een vervallen pand zijn, wat zonde is gezien het potentieel als prachtig hotel. Het ontbijt was redelijk, maar er waren geen bolletjes en het avondeten was eentonig. De toetjes waren ondermaats vergeleken met andere Turkse hotels. Gelukkig waren alle cocktails gratis en was de chicken corner geweldig. We hebben een leuke vakantie gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Onze recente vakantie met het gezin naar Turkije was een teleurstelling. Ondanks eerdere positieve ervaringen in het land, was deze keer helaas anders. Het restaurant was chaotisch, te klein en het eten was vaak koud en eentonig. Borden waren soms niet schoon en schalen werden niet tijdig bijgevuld. Het personeel was onvriendelijk en leek geen moeite te doen om het verblijf aangenaam te maken. Zelfs onze tafel moesten we schoonmaken en de kinderstoel hebben we zelf gereinigd. De hygiëne liet te wensen over en de bedlakens werden niet dagelijks verschoond. Helaas zijn we allemaal ziek geworden van het eten, met veel overgevende kinderen als gevolg. Gelukkig waren de glijbanen een lichtpuntje, maar zelfs die waren een dag gesloten zonder duidelijke reden. Bovendien moesten we betalen voor wifi, wat een extra tegenvaller was. Al met al was dit geen geslaagde vakantie en we raden deze accommodatie dan ook niet aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een fantastische vakantie met het gezin! Het personeel was altijd vriendelijk en stond direct voor ons klaar. Het hotel was schoon en knus, perfect voor ons verblijf. Het eten was heerlijk en gevarieerd, met een buffet dat 24 uur per dag geopend was. De accommodatie was top en bood vermaak voor alle drie de generaties in onze groep. We zullen zeker weer terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Over het algemeen was ons verblijf in dit hotel prima, maar we zijn niet echt fan van de All Inclusive formule. De drukte, het gebrek aan respect en geduld en het massale eten zorgden ervoor dat we de kwaliteit slechts matig vonden. Het hotel is wel wat gedateerd, maar je kunt nog steeds de oorspronkelijke luxe uitstraling zien en het wordt redelijk schoon gehouden, al is er wel wat achterstallig onderhoud. De ligging van het hotel is redelijk, niet ver van het stadje Alanya. Met de taxi ben je er in ongeveer 20 minuten voor zo'n 25 euro enkele reis. Het vinden van een Dolmus is wat lastiger, aangezien er geen vaste stop is langs de doorgaande weg wat gevaarlijke situaties kan opleveren. Als je eenmaal in een Dolmus zit, is het echter een goedkope (1,5 euro enkele reis) en redelijk comfortabele manier van vervoer, al kan het op sommige momenten wel erg druk zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Samen met onze twee kinderen hebben wij een fantastische vakantie beleefd bij Vikingen Infinity Resort & Spa. Het foodcourt bij de zwembaden was een waar paradijs, met een variatie van heerlijke opties zoals pizza en DIY donuts. Onze kamer was een ware oase. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de spetterende glijbanen en het aquapark voor de kleintjes! Twee weken lang hebben we ons uitstekend vermaakt op het resort en hebben we ons geen seconde onveilig gevoeld. Een onvergetelijke ervaring voor het hele gezin waar we zeker nog eens naar terug zullen keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Tijdens mijn verblijf besloot ik ter plekke wat bij te betalen voor een ruimere kamer met meer comfort en zonlicht. Helaas bleek de airconditioning niet constant te werken vanwege energiebesparing, wat resulteerde in meerdere onderbrekingen 's nachts. Ondanks mijn klachten bij de receptie, kreeg ik geen restitutie en werden er holle beloften gedaan. Ik voelde me bedrogen en het personeel was onbeleefd en chagrijnig. Het eten smaakte eentonig en niet lekker, en er waren lange wachtrijen, zelfs voor een drankje in de middag. Ook bij de zee lagen te veel rotsen en de zwembaden waren niet voldoende schoon, met kleine wormpjes zichtbaar. De kinderen durfden daardoor niet meer te zwemmen. Bovendien was er veel geluidsoverlast van het verkeer in de kamer. Ik zal hier nooit meer naartoe gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben zeer te spreken over dit hotel; het is ruim opgezet en biedt een gevarieerd en creatief activiteitenprogramma. Wat betreft de maaltijden is er voor ieder wat wils en er is overvloedig aan eten. Het personeel is uitermate vriendelijk en toegewijd, wat echt een toegevoegde waarde is voor de ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was geweldig! Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk, ondanks dat ze niet allemaal vloeiend Engels spraken, maakte dit de communicatie niet moeilijk. Een speciale vermelding voor Munire, een stralende persoon met een hart van goud. Ze beantwoordde al onze vragen met veel liefde en vriendelijkheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Ons verblijf was in een kamer die brandschoon, opgeruimd en goed uitgerust was. De wifi werkte prima en de airconditioning bracht verkoeling zoals het moest. Het dinerbuffet bood een smakelijke variatie aan gerechten en de drankjes waren van uitstekende kwaliteit. Het personeel was altijd vriendelijk en gastvrij. Vaak kwamen we gezinnen met kinderen tegen in het hotel, wat zorgde voor een levendige sfeer die zowel stellen als gezinnen ten goede kwam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

We genoten van de prachtige uitzichten, de vriendelijke service en de verfrissende zwembaden. Ons verblijf was over het algemeen zeer aangenaam en we zouden zeker overwegen om in de toekomst terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik kan het eten alleen maar aanraden, de kamers die brandschoon zijn en de ontspannen vakantiesfeer die er hangt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf! Het eten was voortreffelijk, de kamers waren brandschoon en de sfeer bij de bar bij het zwembad was perfect. Daarnaast waren de medewerkers enorm vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

We hebben een geweldige tijd gehad tijdens ons verblijf. Onze kleine heeft enorm genoten. Het eten was voortreffelijk en er was een uitgebreid scala aan animatie. Het personeel was erg gastvrij en de kamers werden dagelijks fris en comfortabel gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Mijn ervaring in het hotel was werkelijk fantastisch. Alles was tot in de puntjes verzorgd: het attente personeel, de heerlijke maaltijden, het verfrissende zwembad, de comfortabele kamers, het prachtige strand en de ontspannende spa.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Geweldig hotel! Het personeel is ontzettend gastvrij en het eten is voortreffelijk. De zwembaden zijn echt een topervaring. We gaan hier absoluut nog een keer naartoe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben genoten van de smakelijke maaltijden, de frisse kamers en het betoverende privéstrand met de fantastische glijbanen! Toch was het 's avonds behoorlijk druk in het restaurant, en moesten we even zoeken naar een plekje om te zitten en bestek te bemachtigen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is een ware oase met tal van zitplaatsen en vermakelijke plekken om te ontdekken. Met 4 unieke zones, waaronder een hoofdzwembad met maar liefst 4 zwembaden, een gezellige pier met een strandbar en knusse chicken corner, een glijbanenbad voor de waaghalzen, een kindvriendelijk speelbad met leuke glijbanen en een ontspannen strandgedeelte. Overdag zijn er leuke activiteiten zoals darts, waterpolo en zelfs een schuimparty op donderdag. 's Avonds kunnen gasten genieten van een kinderdisco, spetterende dansshows, live muziek van een band bij de poolbar en vette discofeesten die doorgaan tot in de late uurtjes. De eetgelegenheden zijn top en altijd open, dus honger hoef je hier zeker niet te lijden. De hygiëne in het hotel is uitstekend en het personeel verdient zeker een pluim voor al hun harde werk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben een geweldige ervaring gehad in dit hotel, echt top! Het eten in het restaurant was heerlijk en zeer divers. Op het strand is er een snackbar, een patisserie, en zelfs gratis ijs! De kamers worden vrijwel dagelijks schoongemaakt en het personeel is buitengewoon vriendelijk en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Op dit moment genieten we van ons verblijf in dit hotel, waar de kamers eigentijds en royaal zijn ingericht. Het diner heeft ons aangenaam verrast met een redelijke variëteit aan gerechten. Hoewel sommige medewerkers beperkt Engels spreken, hebben we gemerkt dat het personeel bij de receptie uitstekend Engels beheerst en geduldig met ons communiceert.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De waterfaciliteiten, zowel de zee als het zwembad, boden voldoende ruimte en waren prachtig om te zien. De culinaire ervaring was absoluut verrukkelijk, vooral de voorgerechten. Om het strand te bereiken loop je via een brug die je verbindt met de snelwegen, wat een unieke ervaring toevoegt. De accommodaties en zwembaden zijn werkelijk schitterend ontworpen. Helaas viel de kwaliteit van de dranken tegen, dat was een teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ik was helemaal weg van het hotel! Het interieur was prachtig en de ruime kamers waren perfect voor ons gezin. De airconditioning zorgde voor een aangename temperatuur. Er waren tal van zwembaden en overal waren eetgelegenheden te vinden, zowel bij de zee als bij de zwembaden. Het aanbod aan eten was gevarieerd en er was genoeg keuze voor kinderen. Bovendien waren er winkels op loopafstand, wat erg handig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Al met al biedt het hotel een aangename ervaring met zijn ruime en schone kamers, hoewel de krapte aan personeel merkbaar is. Het dineren in het restaurant kan wat onhandig zijn doordat gasten hun eigen bestek en servetten moeten meenemen, en de kwaliteit van het eten is niet bijzonder hoogstaand. Het grootste minpunt is de wifi, die niet alleen tegen betaling is (€2 per dag, per apparaat), maar ook van slechte kwaliteit is met zwakke verbindingen en vaak uitvallende signaalsterkte. Ondanks deze tekortkomingen, kan het hotel over het algemeen als positief beschouwd worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat hebben we een fantastische tijd gehad! De temperaturen bleven de hele week rond de 27 tot 29 graden, heerlijk! Onze familiekamer was geweldig, elke dag schone handdoeken en een frisse schoonmaakbeurt. Het eten was gevarieerd en lekker, er was altijd genoeg keuze. Onze dochter van 3 jaar oud vermaakte zich prima, net als haar twee oudere zussen van 15 en 22 jaar. Als ouders konden we ontspannen en genieten van cocktails, terwijl de kinderen plezier maakten in het zwembad, op het strand en in de zee. Turkije, je hebt ons aangenaam verrast en we zullen zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Mijn partner en ik genoten van ons verblijf van 18 tot 21 oktober. Hoewel smaken en verwachtingen wat betreft eten kunnen verschillen, waren we aangenaam verrast door de prijs-kwaliteitverhouding. De live muziek op vrijdagavond, 18 oktober, was een geweldige toevoeging aan onze ervaring. Een speciale dank aan de getalenteerde muzikanten die de avond extra speciaal maakten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Tijdens de afgelopen zomer verbleven we in dit hotel. We hadden hoge verwachtingen, vooral gezien de prachtige en schone uitstraling op de foto's. Helaas liet het personeel veel te wensen over en was zelfbediening eerder regel dan uitzondering. Het gebouw vertoonde duidelijk achterstallig onderhoud en het eten was elke dag hetzelfde. Hoewel het hotel geadverteerd werd als 5-sterren, voelde het eerder aan als een 3-sterren accommodatie. We hebben verschillende hotels in Alanya bezocht, maar deze ervaring behoort tot een van de mindere. Gelukkig waren de zwembaden wel van behoorlijk formaat en konden de kinderen zich daar goed vermaken. Toch zullen wij niet snel terugkeren naar dit hotel, jammer genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Fantastische locatie! De zwembaden zijn heerlijk verfrissend, misschien zelfs een tikkeltje aan de koude kant. Hoewel sommige gebieden wat meer aandacht kunnen gebruiken, is alles over het algemeen schoon en netjes. Het eten kan wat eentonig zijn, maar gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden waar zelfs de meest kritische eter terecht kan. Het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Als je wilt reizen naar de witte stad, kun je gebruikmaken van een dolmus, taxi of zelfs een wandeling van ongeveer 10 minuten maken. Al met al is het een fijne plek om te verblijven. Wij waren er eind oktober en genoten nog steeds van aangename temperaturen rond de 26 graden, met 's nachts een iets koelere, maar zeker niet koude, sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit grote hotel heeft zeker potentie, maar de vraag is of het echt die 5-sterrenstatus verdient. Voor het WiFi moest je betalen, en na middernacht moest je zelfs betalen voor alle drankjes behalve water in de lobby. Als je na 02:00 uur nog wat wilde drinken, moest je naar de strandbar gaan, wat op ongeveer 10 minuten loopafstand lag. De kamers waren ruim, maar helaas erg gehorig, wat het enige minpunt was dat her en der werd opgelost. Het eten was redelijk eentonig, met weinig variatie, maar de hygiëne was wel goed geregeld. De ligging was handig, op loopafstand van de bazaars. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar het hotelconcept zelf kan wel een update gebruiken. Gelukkig was het hotel wel rolstoelvriendelijk en kindvriendelijk, wat een pluspunt was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Vanaf het allereerste moment op het resort voelden we ons direct thuis. Naarmate onze vakantie vorderde, werd dit gevoel alleen maar versterkt. Of het nu ging om de verrukkelijke Mojito-cocktails van Ayhan aan het strand, de attente service van Mehmet tijdens het ontbijt, het verzorgde avondeten van Nurlallah, of de levendige avonden met Ozman en Hasan op hun skates. Het hotel verdient naar mijn mening meer dan 4 sterren vanwege de ongekende vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Hoewel er altijd wel iets aan te merken valt op een hotel, was onze vakantie bij Vikingen Infinity absoluut geslaagd. We hebben genoten van heerlijke maaltijden zoals softijs, durum doners en pittige sauzen bij het buffet. De smaakvolle cocktails en de sfeervolle livemuziek maakten ons verblijf helemaal compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst verliep alles heel moeizaam en chaotisch. We kregen in eerste instantie slechts 1 kamer in plaats van de familiekamers die we geboekt hadden, wat voor de nodige stress zorgde. Na lang wachten kregen we uiteindelijk toch de familiekamer, waar we op hadden gehoopt. Het eten was niet om over naar huis te schrijven en leidde zelfs tot een ziek kind dat moest overgeven. Vervolgens werden we geconfronteerd met een vervelende situatie rondom een bevuilde tapijt, waarvoor we onterecht verantwoordelijk werden gehouden en moesten betalen. De communicatie met de schoonmaakster verliep moeizaam en onbeleefd, wat de situatie niet ten goede kwam. Dit mondde zelfs uit in een onaangename confrontatie bij de receptie met een medewerker die zich ongepast gedroeg en dreigementen uitte. Gelukkig werd de situatie uiteindelijk opgelost nadat we met de manager hadden gesproken, die aangaf dat de beschuldigingen onterecht waren en niet klopten. Het was een stressvol verblijf waarbij we goed moesten opkomen voor onszelf, maar gelukkig kwam de waarheid boven tafel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit ruime vakantieoord heeft niet alleen gastvrij personeel en heerlijk eten, maar ook kamers die niet teleurstellen. Als je hier niet kunt genieten, kun je beter thuisblijven. Mijn zoon en zijn vriendin hebben hier een fantastische vakantie gehad. Zeker een plek om nog eens terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Dit hotel is echt een pareltje! Het eten is voortreffelijk, de kamers zijn prachtig en de service is uitmuntend. Het personeel staat altijd voor je klaar en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De zwembaden zijn gevarieerd en er is altijd genoeg keuze aan comfortabele ligbedden en handdoeken. Al met al een fantastische ervaring die je niet snel zult vergeten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is fantastisch! De hygiëne is top en de kamers zijn prachtig ingericht. Er zijn meerdere zwembaden met genoeg ligbedden, en het is niet zo'n hotel waar je de hele tijd met een polsbandje moet rondlopen. Hoewel er veel Russische gasten zijn, is de sfeer allesbehalve onaangenaam. Het eten is heerlijk, de shows zijn geweldig, alleen jammer dat het personeel niet zo goed Engels spreekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit was mijn vijfde bezoek en opnieuw was het fantastisch! Ik heb al in verschillende hotels in Turkije verbleven, maar deze blijft mijn favoriet. Het strand is rustig, met genoeg ligbedden, en het complex wordt goed onderhouden. De animatie is leuk maar niet opdringerig, en de kamers zijn schoon, ruim en comfortabel. Het eten is voortreffelijk, met een grote variatie aan gerechten. In september leek het aanbod zelfs nog uitgebreider te zijn! Het zwembadwater was eindelijk warmer dan in voorgaande jaren, en er is ook genoeg te doen voor de kleintjes!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Voor de derde keer op rij hebben we weer een geweldige tijd gehad! Het personeel staat altijd voor je klaar en het eten is voortreffelijk. Kortom, de perfecte plek om helemaal tot rust te komen tijdens je vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9

Dit hotel heeft een uitstekende service met een uiterst vriendelijk personeel. We zijn erg dankbaar voor de geweldige gastvrijheid van Huseyin Yazgan, Hicran en Yasemin.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente verblijf in Turkije bij het prachtige hotel Cornelia Diamond in Belek, vlak bij Antalya. Over het algemeen hadden we een fantastische vakantie met goed verzorgde kamers en heerlijk eten. Echter, er deed zich een incident voor tijdens ons verblijf wat mijn aandacht trok en ik voel me genoodzaakt om andere reizigers hiervoor te waarschuwen. Gedurende ons verblijf van 22 september tot en met 6 oktober 2015 was het in het begin behoorlijk druk, maar dit nam geleidelijk af tot 1 oktober 2015.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel heeft alle ingrediënten om uit te blinken, maar helaas valt het eten tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Van 1 tot 12 oktober hebben we genoten van een onvergetelijke vakantie in het Cornelia Diamond resort. Dit was onze 7e all-inclusive vakantie in Turkije en dit resort sprong er echt uit wat betreft de culinaire ervaring. Het was een aangename verrassing om tijdens het buffet zelfs kreeft te kunnen eten, iets wat we nog nooit eerder hadden meegemaakt. Hoewel de architectuur van het resort niet helemaal mijn smaak was, kon dit de fantastische sfeer niet verminderen. De animatie was uitstekend met geweldige shows en avondentertainment. Volgend jaar keren we zeker terug naar dit resort, ondanks dat we normaal gesproken altijd voor een ander hotel kozen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service6

Het hotel maakt een indrukwekkende verschijning, maar voelt soms wat aan de grote kant. Voldoende ruimte rondom het zwembad en de service was prima in orde. Het is echter jammer dat een groot deel van het personeel de Engelse taal niet machtig is. Ondanks hun inzet kan dit communicatieproblemen veroorzaken. Een ander minpunt is dat het hotel toestaat dat sommige gasten overmatig veel eten opscheppen en vervolgens een groot deel hiervan verspillen. Dit werd aangekaart, maar er werd geen actie ondernomen. Ook was het teleurstellend om te zien hoe sommige gasten het volleybalplezier verstoorden door vrouwen niet te laten deelnemen. Het animatieteam greep niet in, wat uiteindelijk leidde tot conflicten en besluiten van andere gasten om niet meer mee te doen. Daarnaast werden er extra kosten gerekend voor dineren in de à la carte restaurants. Al met al kan het hotel als goed worden beoordeeld, maar een perfecte score van een 8 zit er niet in.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

De gerechten zijn voortreffelijk en er wordt altijd snel voor nieuwe drankjes gezorgd. Bovendien zijn de kamers erg ruim en comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Voor de vierde keer verbleven we in dit hotel en wederom was het een geweldige ervaring. Ik snap echt niet waarom sommige mensen klagen over het eten, er is een uitgebreid buffet met een gevarieerd 14-daags programma en maar liefst 7 a la carte restaurants om uit te kiezen. Er is een ruime selectie aan verse sla, fruit en warme gerechten die allemaal heerlijk zijn. Bij de dome bar bij het zwembad kan je genieten van a la carte gerechten tijdens de lunch, naast het buffet dat wordt aangeboden. De kamers zijn ruim en perfect schoon, en de kinderanimatie is ontzettend leuk. De zwembaden zijn zoals je zou verwachten in een Turks hotel, wat aan de koude kant, maar gelukkig worden ze verwarmd van oktober tot april. Het enige minpuntje is dat het strand schoon en goed onderhouden is. Kortom, ik zou deze plek zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een geweldige vakantiebestemming.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Belek komt over als een kunstmatig winkelparadijs, waar de prijzen hoger liggen dan wat we gewend zijn. Hierdoor zijn er minder winkelliefhebbers te vinden en is het ook minder geschikt voor reizigers die echt de authentieke Turkse cultuur willen ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel heeft prachtige kamers, maar helaas was het personeel niet erg bekwaam in het spreken van Engels of Duits en leek de drukte soms te veel voor ze. Ze waren vaak humeurig en leken er geen zin in te hebben. Vooral bij de Dome Bar 's avonds werden we regelmatig slecht of zelfs helemaal niet geholpen. Een teleurstelling. Voor ons blijft Maxx Royal de favoriet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit fantastische hotel biedt een weelde aan luxe met een team van toegewijde medewerkers die altijd voor je klaarstaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Vanaf het moment dat je binnenstapt tot het moment dat je weer weggaat, is het hier fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel is absoluut fantastisch! We hebben hier al vier keer verbleven en elke keer overtreft het onze verwachtingen. De ruime kamers met balkon zijn prachtig, de badkamer is luxe met zowel een bad als een stortdouche, en het aparte toilet is een fijne toevoeging. Het restaurant biedt uitstekende gerechten en de a la carte restaurants zijn zeker een bezoekje waard, ondanks de iets hogere prijs. De grote zwembaden met veel ligbedden en parasols zorgen voor ultieme ontspanning, en ook het strand is goed verzorgd met volop ligbedden beschikbaar. Het lunchrestaurant bij het zwembad is gezellig en de avondshows zijn prachtig. Wij zijn keer op keer onder de indruk en hebben nog nooit meegemaakt dat er te weinig ligbedden waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

De afgelopen 10 dagen heb ik voor de derde keer verbleven in het Cornelia Diamond in Belek, geboekt via dezelfde touroperator. Het verblijf was wederom perfect, met elke dag nieuwe luxueuze verrassingen die mijn verwachtingen overtroffen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

De service was uitstekend: vriendelijk personeel, top hygiëne en prachtige kamers. Na vele hotels in Turkije te hebben bezocht, staat deze bovenaan onze lijst. Helaas zullen we niet meer terugkomen, omdat we teleurgesteld zijn dat buiten ontbijten en dineren niet mogelijk is. Hoewel de à la carte restaurants (met extra kosten) heel goed zijn, missen we de mogelijkheid om 's avonds buiten te zitten. Het beperkte aanbod voor de lunch en de afwezigheid van een gezellige bar om 's avonds te ontspannen buiten zijn ook minpunten. Het gemis van een beach bar voor een hapje eten is ook teleurstellend. Kortom, een flinke tegenvaller voor ons, ondanks de weinige andere minpunten die we kunnen bedenken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Voor de vierde keer ben ik met mijn vier (schoon)zussen en vier kinderen, in de leeftijd van 15 tot 10 jaar, tijdens de herfstvakantie naar Belek geweest. Na eerder in de Cornelia DeLuxe, Maxx Royal en Voyage te hebben verbleven, kozen we deze keer voor Cornelia Diamond. Vanaf het moment van gastvrije ontvangst door een Nederlands sprekende gastheer, die de check-in regelde en onze bagage naar de kamer bracht, wisten we dat dit een bijzonder verblijf zou worden. Onze kamer bood een prachtig uitzicht op zee (hoewel de kamer en badkamer in het Maxx Royal iets indrukwekkender en luxer waren). Het eten was fantastisch! Zowel het buffet als de restaurants zoals Tai Pen, Samore, Mexicaan en Fish&Love overstegen onze verwachtingen. Het personeel was altijd vriendelijk en niet opdringerig (in tegenstelling tot onze eerdere ervaringen elders). De sfeer was persoonlijk en warm, niet kil en zakelijk. Hoewel Maxx Royal voor onze kinderen misschien leuker was vanwege de gratis speelhal en mooiere glijbanen, hebben ze ook enorm genoten bij Cornelia Diamond. Van alle vier hotels waar we tot nu toe verbleven hebben, is Cornelia Diamond absoluut mijn favoriet en ik kan het van harte aanbevelen aan iedereen.

Melden


Reisperiode: juli 2014

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Echt een super hotel, ultra all inclusive en eten is van uitmuntende kwaliteit. Het strand is heerlijk schoon (dit geldt niet voor alle hotels in belek). De service is ook uitstekend, gratis minibar wordt elke dag gevuld.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl