ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Arancia Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Het personeel in dit hotel zet zich enorm in, behalve bij de receptie. Ik zou het niet aanraden aan anderen, aangezien mijn verwachtingen niet werden waargemaakt. Het was geen rampvakantie, maar ook geen topervaring. Er zijn veel betere hotels te vinden in de buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10

Bij hotel Arancia is er een handige service beschikbaar voor gasten die niet goed zijn met andere talen: er is een receptioniste die Nederlands spreekt. Echter, het personeel heeft moeite met Engels en communiceert hierdoor niet erg goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Wij werden omgeboekt van MC Mahberi Beach naar Hotel Arancia en kregen daar een prachtige kamer met een schitterend uitzicht. Ondanks de taalbarrière was het personeel ontzettend vriendelijk - wij spraken geen Turks en zij spraken weinig Engels. Opvallend was het gedrag van veel Russische gasten die enorme hoeveelheden eten opschepten om het vervolgens onaangeroerd te laten staan. Zowel wij als het personeel stoorden ons hieraan. De jongens van het hotel waren erg aardig en stonden direct klaar voor ons met drankjes, tegen een kleine fooi renden ze voor je heen en weer. Het animatieteam was erg vermakelijk, vooral Ivy en haar partner verdienen een pluim. De zee was heerlijk van temperatuur, maar aan het begin wat rotsachtig - verderop werd het zandig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service4

Dit jaar hebben we onze vakantie doorgebracht in Arancia Resort. De eerste week was redelijk, maar de tweede week was een totale chaos met veel Russische gasten en ongeveer 800 schoolkinderen die het restaurant overnamen. Het personeel in het restaurant liet te wensen over, maar de rest van het personeel was vriendelijk en het animatieteam was geweldig! Het eten was matig, vaak hetzelfde en niet altijd warm, en het drinken leek voornamelijk uit flessen te komen. Dit veranderde echter op de laatste twee dagen toen alle Russen er waren. Over het algemeen hebben we een leuke vakantie gehad, maar we zouden niet snel teruggaan naar dit hotel. Ik geef het 3 sterren, alhoewel het complex op zich wel 5 sterren waard zou zijn als ze de openbare toiletten beter zouden schoonmaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

In september 2011 verbleven wij in dit hotel. Het was netjes en het zwembad was goed onderhouden. Helaas voldeed het eten niet aan onze verwachtingen en was er weinig keuze. Desondanks is het een leuke plek voor jonge mensen, met een gezellige discotheek op loopafstand en regelmatig een bus naar het bruisende Alanya. Opvallend was dat er voornamelijk Russen en Turken in het hotel verbleven, weinig Belgen of Nederlanders te bekennen. Wat betreft prijs-kwaliteitverhouding waren we positief verrast. Persoonlijk zou ik hier wel opnieuw naartoe gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Tijdens bepaalde uren is er een Nederlandssprekende medewerker bij de receptie, wat het verblijf aangenaam maakt. Het hotel biedt taxibusjes voor gasten die ergens heen willen. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken, evenals flesjes water. Mocht er bij het zwembad geen stoel beschikbaar zijn vanwege handdoeken, dan zorgen de medewerkers met een glimlach voor een ligstoel. Desondanks de hitte blijven ze vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

De accommodatie was geweldig, vooral voor de kinderen. Het uitzicht was prachtig en het was heerlijk om bij het strand te zijn. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig, zelfs als je om extra dingen vroeg. Voor de prijs was het een uitstekend hotel. Het eten was voortreffelijk en de kamers waren smaakvol ingericht en keurig opgeruimd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Samen met mijn partner verbleef ik tien dagen in dit hotel en wat een teleurstelling was het! Het eten was matig en leek rechtstreeks uit blik te komen. Steeds hetzelfde, vaak koud en dessert leek gewoon uit een supermarkt te komen. Ik heb zelfs gezien dat andere gasten klachten hadden over hun kinderbed, maar het antwoord van de receptiemedewerker was bot: "Als het u niet bevalt, vertrek dan maar!" Het voelde als een echt rampenhotel en ik waarschuw anderen om er niet naartoe te gaan. Om de haverklap viel de stroom uit en het leek wel alsof zowel het hotel als de reisorganisatie oplichters waren. Na slechts twee dagen hebben we contact opgenomen met de reisorganisatie om naar een ander hotel over te stappen. De gids die langskwam reageerde niet enthousiast toen ik hem vroeg om het eten te proeven, blijkbaar was hij al jaren op de hoogte van de slechte situatie. Waarom sturen ze dan nog steeds mensen naar dit ellendige hotel? Het voelde allemaal erg onbetrouwbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Het enige positieve aan dit hotel is de ligging, met grote zwembaden direct aan zee. Helaas laat de rest van de ervaring te wensen over. Het eten is eentonig en vaak niet warm. De hygiëne laat ook te wensen over, met vuile borden, bestek, glazen en kopjes die herhaaldelijk niet goed schoongemaakt worden. Het personeel lijkt onderbezet en gedraagt zich niet professioneel. De keuze in dranken is beperkt tot frisdrank, enkele sterke dranken en bier. De sfeer in het hotel wordt gedomineerd door Russische bezoekers, terwijl Engels en Duits amper gesproken worden. De kamers zijn gedateerd en slecht onderhouden, met vieze vloerbedekking. Al met al, geen aanrader om te boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

In deze accommodatie is er weinig Engels gesproken en er waren voornamelijk Russische gasten. De voorzieningen waren vooral gericht op de Russische bezoekers. Wij deelden de accommodatie met een ander Nederlands stel en een Belgisch stel. De kamer was redelijk netjes en werd elke dag schoongemaakt, maar de bedden waren erg hard. Sommige mensen vinden dat prettig, maar ik persoonlijk niet. Voor ijs, popcorn en verse jus moest extra betaald worden, vooral het betalen voor ijs vond ik vervelend, vooral voor de kinderen. Het avondeten was redelijk eentonig en smaakte elke avond bijna hetzelfde, met slechts kleine variaties. Het buffet overdag was wel redelijk, vooral voor de pannenkoeken (gözleme). Het vinden van het buffet en de gözleme was wel een uitdaging. Het leek alsof er een negatieve sfeer hing onder het personeel, alsof ze moesten betalen wanneer ze lachten. Dit heeft mijn twijfels over Turkije bevestigd en ik denk niet dat ik ooit nog terugga.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Een tijdje terug zijn mijn vrouw en ik vijf dagen naar Arancia geweest. Zoals gewoonlijk check ik altijd de beoordelingen voordat ik iets boek. We hadden geboekt via een touroperator en zijn er met de auto naartoe gereden. Het zwembad was de reden waarom we voor deze plek kozen, en hoewel veel mensen geklaagd hadden over het eten, vonden wij het wel meevallen. Geen probleem voor ons als Turkse mensen, want als het echt zo slecht was geweest, hadden we gewoon elders gegeten in Alanya. De aankomst was prima, het personeel was vriendelijk en het eten was best lekker, zowel bij het ontbijt, de lunch als het avondeten. De avondmaaltijden verschilden elke keer, dus dat was leuk. Het zwembad was enorm en het animatieteam zorgde voor vermaak. Onze kamer was elke dag keurig schoongemaakt. Het enige minpunt was het strand, met veel stenen, en natuurlijk de drukte van bepaalde andere gasten. Vooral bij het eten waren ze erg storend. Als je een plekje bij het zwembad wilde bemachtigen, moest je vroeg opstaan (rond 7 uur) en een handdoek op een stoel leggen om deze te 'reserveren'.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Onze vakantie in Arancia was echt top! Het eten was verrassend goed en de kamers werden redelijk goed schoon gehouden. Het personeel was ontzettend vriendelijk, altijd even aardig. Het enige minpuntje was dat je 's ochtends heel vroeg je handdoeken moest neerleggen bij het zwembad om een plekje te krijgen. En die rotsen in zee waren niet ideaal, maar ja, daar kan het hotel niets aan doen toch? Wij komen zeker weer terug, want we hebben echt genoten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2

Na terugkeer uit Turkije voel ik me verplicht om mijn ervaring te delen, want deze vakantie was bijna een regelrechte ramp. Het eten was van bedenkelijke kwaliteit en mijn kamer werd amper schoongemaakt. De service liet te wensen over en de communicatie met de hotelmanager verliep moeizaam. Gelukkig besloot ik na een paar dagen over te stappen naar het prachtige Long Beach hotel, wat een verademing was. Dit hotel kan ik iedereen van harte aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid10

Dit prachtige hotel heeft mijn vakantie onvergetelijk gemaakt. Hoewel het eten anders was dan wat we gewend zijn, heeft het ons eraan herinnerd dat we als Nederlanders misschien gewoon iets te verwend zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het Arancia Resort is een aangename accommodatie waar gasten kunnen genieten van de gastvrijheid van het personeel. Het zwembad, inclusief het kinderbad, biedt een verfrissende optie, terwijl de ligging aan zee het verblijf extra speciaal maakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service3

Onze ervaring met het All Inclusive arrangement was een regelrechte teleurstelling. Ondanks dat het hotel slechts 6 jaar oud was, was het al behoorlijk vervallen. Er was duidelijk gebrek aan onderhoud, overal was het vies en smerig: van de toiletten tot de eetzaal, van de poolbar tot de snackbar. Overal lag afval op de grond en op het buitenterras en in de eetzaal vind je restjes eten. Het aantal personeelsleden voor schoonmaak en bediening was duidelijk onvoldoende. We moesten maar liefst 3 keer van kamer wisselen vanwege een stinkende geur uit de airconditioning, schimmelplekken en een kapotte wc-bril. Het eten liet ook zeer te wensen over. In de eetzaal hing een zure geur en dit gold ook voor de poolbar. Bij het ontbijt werd beleg en salades ongekoeld geserveerd. Na slechts 2 dagen vol ellende zijn we elke avond elders gaan eten in Konakli. Bovendien was er een tekort aan bestek, servies en glazen. Vijf sterren? Amper één ster waard! Dit was echt een tegenvaller en we komen hier nooit meer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Onlangs zijn we teruggekeerd van een heerlijke vakantie bij het prachtige Arcania Resort. De accommodatie was schitterend en de kamers waren keurig verzorgd. Hoewel het eten iets te wensen overliet, heb ik toch het idee dat dit hotel absoluut die 5-sterrenstatus verdient. Ik sluit niet uit dat ik er in de toekomst graag nog eens terugkom.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel was op zichzelf prima en de locatie was ook prima, maar het eten liet echt te wensen over. En geloof me, wij zijn echt geen kritische eters.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

We verbleven tijdens de herfstvakantie, waardoor het niet overspoeld was met mensen. Er was de hele dag genoeg ruimte bij het zwembad en op het strand. Onze familiekamer was schoon en goed onderhouden, met een prachtig uitzicht. De animatie was goed en het personeel was uiterst vriendelijk. Ik kan me voorstellen dat het in de zomer te druk kan zijn. Het eten was oké, maar niet uitzonderlijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Bij aankomst in het hotel werden wij niet bepaald hartelijk ontvangen, vooral omdat we met twee vermoeide kinderen pas om 01:15 uur kwamen inchecken. De receptionisten leken compleet verrast door onze komst en lieten ons enige tijd ongemakkelijk wachten zonder iets te zeggen. Uiteindelijk werd ons duidelijk gemaakt dat onze kamer nog niet gereed was en dat we moesten wachten tot 02:30 uur voordat we konden gaan slapen. De volgende dag kwamen er allerlei tekortkomingen in de kamer aan het licht, die we bij de receptie meldden, maar helaas werden we niet serieus genomen. Gelukkig konden we via onze reisorganisatie regelen dat ons balkon weer op slot kon, maar de overige zaken werden genegeerd door het hotelpersoneel. Het hotel MC Arancia heeft misschien een goede reputatie in Oostbloklanden, maar leek voornamelijk bezocht te worden door onbeschoft volk, waardoor wij als enige Nederlanders daar waren. Het is teleurstellend en zelfs beschamend dat Nederlandse reisbureaus dit soort hotels aanbieden en hun klanten laten lijden tijdens wat een prachtige vakantie had moeten zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service5

Dit hotel ziet er prachtig uit op foto's, maar de werkelijkheid valt tegen. De airconditioning werkt niet goed, de cola is lauw en smaakloos, en de sfeer doet eerder denken aan Rusland dan aan Turkije. De animatie is zelfs in het Russisch! Klagen had geen zin, omdat er toch niks aan werd gedaan. Een vakantie zou een fijne herinnering moeten zijn waar je met een glimlach aan terugdenkt, maar bij Arancia wil ik liever helemaal niet aan terugdenken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Van eind juni tot begin juli verbleven we in dit hotel. Bij aankomst was de communicatie met de receptie lastig vanwege taalbarrières, waardoor we zelf moesten uitzoeken waar we heen moesten. De kamer was prima, maar het ontbreken van een badstop was een teleurstelling. Als je hierom vroeg, leek het alsof de hele directie op de hoogte moest worden gebracht, wat onnodig ingewikkeld was. Het eten was acceptabel, maar werd na een week eentonig. Het personeel was vriendelijk, maar leek onderbezet en daardoor gestrest. De schoonmaak was redelijk. Het zwembad, gevuld met zout water, was mooi en de zwembadmedewerker was hardwerkend. De animatie was dagelijks hetzelfde en leek vooral gericht te zijn op Turkse en Russische gasten. Het was jammer dat slechts een enkeling Engels sprak. Het was ook teleurstellend om te horen dat Nederlandse medewerkers niet werden uitbetaald, wat duidt op slecht management. Hierdoor waren wij teleurgesteld in onze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service8

Dit hotel hebben we al twee keer eerder bezocht, in de lente van 2008 en de zomer van 2008. Helaas viel het deze lente erg tegen wat betreft de kwaliteit van het eten en de service in de bar. Elke dag kregen we koud eten voorgeschoteld en het bier was van een merk dat ik nog nooit in Turkije had gezien. Het personeel was gelukkig nog steeds vriendelijk en behulpzaam, maar ik zou het hotel niet langer een vijfsterrenbeoordeling geven, hoogstens een drie plus. Het is jammer, want de locatie en accommodatie zijn perfect. Echter, goed eten is ook belangrijk...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging1
  • Service1

Het personeel spreekt geen Engels en er zijn problemen met de watervoorziening. De kamers zijn van slechte kwaliteit, inclusief vieze airconditioning en badkamers. Het eten is smakeloos en herhaaldelijk, vergelijkbaar met het voedsel van het Leger des Heils. Ondanks de zogenaamde 5-sterren all-inclusive ervaring, was het eigenlijk niet meer dan 1 ster waard, en die ene ster is alleen voor de locatie. Het is teleurstellend om te zien dat dit hotel 5 sterren krijgt. Het personeel is onbeleefd en lijkt ontoegankelijk. Mijn vakantie was verre van plezierig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Met een groep van zes volwassenen en een kind keken we reikhalzend uit naar ons verblijf in Hotel Arancia. Helaas werden we bij binnenkomst in de kamer meteen geconfronteerd met een onaangename geur en de niet al te frisse vloerbedekking, inclusief schimmel in de badkamer. Tijdens ons onderzoek naar de faciliteiten kregen we drankjes geserveerd in kwetsbare plastic bekertjes die bijna uit elkaar vielen wanneer je ze vastpakte. Af en toe kregen we glazen, maar zelfs nadat een vriend witte wijn had gedronken en het glas met een servet had schoongemaakt, kwam het servet er zwart uit - een onaangename verrassing. De medewerkers spraken slechts beperkt Engels en Duits, maar waren wel vloeiend in het Russisch. Het enige positieve aan het hotel waren de ruime zwembaden, zowel binnen als buiten. Echter, ontspannen bij het zwembad was moeilijk vanwege de luide disco-muziek die een normaal gesprek onmogelijk maakte. Het bestek en de borden waren vies en het personeel liep er onverzorgd bij, met T-shirts vol vlekken die er al dagen in leken te zitten. Gelukkig konden we uiteindelijk worden overgeboekt naar een andere accommodatie. Al met al, geen aanrader - een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

De kamer was teleurstellend vies, met vlekken op de bedovertrek en restanten van vorige gasten op de vloer. Het personeel leek niet professioneel en de kamer was erg gehorig. De gangen waren slecht verlicht en over het algemeen was het een grote tegenvaller. Ondanks dat ik voor 7 dagen had geboekt, ben ik na slechts één nacht weggegaan uit frustratie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Het hotel bevindt zich op zo'n 2 uur rijden van het vliegveld, wat behoorlijk vermoeiend kan zijn na een vlucht van 3,5 uur. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en konden we meteen inchecken terwijl onze koffers werden meegenomen. Na een snelle hap zijn we naar onze kamer gegaan. Hoewel de kamer redelijk schoon was, kon de hygiëne van de badkamer en het toilet beter. We hebben zelf even wat schoongemaakt. Het hotel zelf was mooi en schoon, met vriendelijk personeel. Het zwembad was heerlijk en groot genoeg, maar je moest snel zijn met het reserveren van ligbedden en parasols. Het zwembadgedeelte werd goed onderhouden. Het strand had zanderig gedeelte, maar bij het water lagen grote stenen. Drankjes waren goed verzorgd in diverse bars. Helaas viel het eten tegen, het was niet goed warm en vaak lauw of koud. Alles was een beetje papperig en sausachtig, en we hebben zelfs last van onze buik gekregen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2

Tijdens onze busreis naar Hotel Club Konakli werd ons verteld dat er geen ruimte meer was en we daarom werden overgebracht naar een ander hotel genaamd ARANCIA Hotel. Bij aankomst maakte het hotel een goede eerste indruk. Helaas sprak het personeel bij de receptie geen Engels of Duits. Onze identiteitskaarten werden zonder enige vriendelijkheid gecontroleerd en op de balie gegooid. We moesten zelf onze koffers naar de kamer brengen, omdat er niemand was om te helpen. De kamer was stoffig en de badkamer niet helemaal schoon. Het restaurant was een teleurstelling! Gasten gedroegen zich onbeleefd door voedsel te verspillen en het eten was van slechte kwaliteit. Gelukkig waren de zee en het zwembad wel in orde. Helaas moesten we 's ochtends om 7 uur al stoelen reserveren, anders was er geen plaats meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Samen met mijn partner heb ik 10 dagen doorgebracht in dit hotel en wat een teleurstelling was dat! Het eten was verschrikkelijk, alles leek uit blik te komen en was vaak koud. Er was weinig variatie en het dessert leek zelfs rechtstreeks uit de supermarkt te komen. De receptie reageerde bot op klachten en de service was ver te zoeken. Het hotel leek om de 15 minuten zonder stroom te zitten en het personeel leek niet geïnteresseerd in verbetering. Het voelde als een nachtmerrie en ik raad iedereen ten zeerste af om hier naartoe te gaan. Ik heb direct contact opgenomen met de reisorganisatie om over te stappen naar een ander hotel, maar het leek alsof ze al op de hoogte waren van de slechte omstandigheden. Het voelde als een oplichterij en ik begreep niet waarom ze überhaupt gasten naar dit hotel stuurden. Het was een regelrechte ramp en ik raad het absoluut af!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service5

We hebben al meerdere keren Arancia bezocht, maar dit jaar was de ervaring teleurstellend. Het eten was van zeer lage kwaliteit en leek niet eens geschikt voor varkens. Als je iets wilt drinken, moet je een kwartier wachten op een plastic bekertje bier uit een plastic fles. Dit is zeker niet wat je zou verwachten, zelfs niet naar Turkse normen. Het is jammer, want de locatie en faciliteiten zijn wel goed. Voor ons is een bezoek aan Arancia in de toekomst uitgesloten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs verbleven we in een redelijk hotel met een fantastische locatie. Het was slechts een korte wandeling naar leuke winkeltjes. Het eten liet echter te wensen over en was niet helemaal in verhouding met de prijs. Desondanks overwegen we nog een keer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Samen met mijn partner verbleef ik 8 dagen in het Arancia Resort. Bij binnenkomst werden we begroet door een prachtige collectie lampen in de hal, helaas bleven deze altijd uit en was de verlichting in het hotel nogal schaars. Het diner werd dagelijks geserveerd en eerlijk gezegd begon het na mijn zesde vakantie in Turkije in een 5-sterren hotel behoorlijk eentonig te worden. Tussen de middag waren de opties ook beperkt tot friet en hamburgers. Vroeg opstaan om ligbedden te reserveren was geen pretje, maar noodzakelijk gezien de schaarste aan beschikbare plekken. Op de tweede dag was een van de zwembaden zelfs afgezet vanwege een groene algenplaag, niet bepaald hygiënisch. Gelukkig werden de kamers wel goed schoongehouden. Ondanks deze minpunten hebben we toch genoten van een ontspannen vakantie met veel zwembadplezier. 's Avonds was er weinig entertainment in het hotel, slechts een klein barretje was geopend. Gelukkig was het vervoer naar Alanya betrouwbaar en betaalbaar, dus maakten we daar regelmatig gebruik van. Al met al was het een aangename vakantie, maar gezien de prijs-kwaliteitverhouding zou ik niet snel terugkeren naar dit resort. Het was opvallend dat er voornamelijk Russen, Albanezen, Turken en Polen verbleven, met weinig Nederlandse gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

Na het boeken van een verblijf bij Hotel Mahberi Beach, werden we prompt overgeplaatst naar het MC Arancia resort. Hoewel we onder druk gezet werden om dit als alternatief te accepteren zonder vooraf de accommodatie te kunnen bekijken, bleek de eerste indruk gelukkig positief te zijn. Het bleek dat alle Nederlanders van Mahberi naar Arancia werden verplaatst vanwege de overvloed aan Russische gasten bij Mahberi. Ondanks dat we een goede vakantie hadden gehad, was het schoonmaken van de kamers een flinke tegenvaller en het avondeten liet te wensen over wanneer je later op de avond aanschoof. De animatie was minimaal en voornamelijk gericht op Russische gasten, wat het lastig maakte voor Nederlandse gasten om ervan te genieten. Niet alle bars waren geopend, maar de poolbar was gelukkig wel gezellig en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kies voor Mahberi vanwege de prijs en je krijgt Arancia met 5 sterren als verrassing.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

In plaats van vroeg opstaan om 7 uur, moest je al om 4 uur 's nachts opstaan om een handdoek op een bedje te leggen. Als je pas om 9 uur bij het bedje kwam, was je handdoek al weg. Ook was het eten elke dag hetzelfde en ik raakte er helemaal op uitgekeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel was over het algemeen niet slecht en het eten was prima, maar het viel op dat er veel Russen waren en dat alles daarop gericht was. Sommigen van hen gedroegen zich onbeschoft tijdens het eten, zoals veel mensen al hebben opgemerkt. Het personeel leek geërgerd door de Russen, wat ik opmerkte tijdens gesprekken met hen. De bedden waren aan de harde kant, maar de rest van de accommodatie was schoon en netjes, met een prachtig uitzicht over het park en de zee. Het personeel was erg vriendelijk en bereid om alles voor je te doen in ruil voor een fooi.

Melden


Reisperiode: juni 2016

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen6

Heerlijke vakantie gehad hier. Er zitten veel Turken, Bulgaren en Oekraniers. Wij waren de enige Nederlanders op het moment, al zijn die er ook weinig. Leuk animatieteam aanwezig, al is het na een paar dagen wel voorspelbaar. Personeel ook vriendelijk. Enig minpunt: betalen voor Wi-Fi (18 euro voor 7 volle dagen) die ook niet geweldig qua verbinding was. Op balkon goed, maar op kamer niet. Ideale vakantie als je puur rust wilt en weinig geld wilt uitgeven aan een vakantie.

Geboekt bij

D-reizen
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl