ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Arancia Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging1
  • Service1

Het personeel spreekt geen Engels en er zijn problemen met de watervoorziening. De kamers zijn van slechte kwaliteit, inclusief vieze airconditioning en badkamers. Het eten is smakeloos en herhaaldelijk, vergelijkbaar met het voedsel van het Leger des Heils. Ondanks de zogenaamde 5-sterren all-inclusive ervaring, was het eigenlijk niet meer dan 1 ster waard, en die ene ster is alleen voor de locatie. Het is teleurstellend om te zien dat dit hotel 5 sterren krijgt. Het personeel is onbeleefd en lijkt ontoegankelijk. Mijn vakantie was verre van plezierig!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Met een groep van zes volwassenen en een kind keken we reikhalzend uit naar ons verblijf in Hotel Arancia. Helaas werden we bij binnenkomst in de kamer meteen geconfronteerd met een onaangename geur en de niet al te frisse vloerbedekking, inclusief schimmel in de badkamer. Tijdens ons onderzoek naar de faciliteiten kregen we drankjes geserveerd in kwetsbare plastic bekertjes die bijna uit elkaar vielen wanneer je ze vastpakte. Af en toe kregen we glazen, maar zelfs nadat een vriend witte wijn had gedronken en het glas met een servet had schoongemaakt, kwam het servet er zwart uit - een onaangename verrassing. De medewerkers spraken slechts beperkt Engels en Duits, maar waren wel vloeiend in het Russisch. Het enige positieve aan het hotel waren de ruime zwembaden, zowel binnen als buiten. Echter, ontspannen bij het zwembad was moeilijk vanwege de luide disco-muziek die een normaal gesprek onmogelijk maakte. Het bestek en de borden waren vies en het personeel liep er onverzorgd bij, met T-shirts vol vlekken die er al dagen in leken te zitten. Gelukkig konden we uiteindelijk worden overgeboekt naar een andere accommodatie. Al met al, geen aanrader - een teleurstellende ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

De kamer was teleurstellend vies, met vlekken op de bedovertrek en restanten van vorige gasten op de vloer. Het personeel leek niet professioneel en de kamer was erg gehorig. De gangen waren slecht verlicht en over het algemeen was het een grote tegenvaller. Ondanks dat ik voor 7 dagen had geboekt, ben ik na slechts één nacht weggegaan uit frustratie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Het hotel bevindt zich op zo'n 2 uur rijden van het vliegveld, wat behoorlijk vermoeiend kan zijn na een vlucht van 3,5 uur. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en konden we meteen inchecken terwijl onze koffers werden meegenomen. Na een snelle hap zijn we naar onze kamer gegaan. Hoewel de kamer redelijk schoon was, kon de hygiëne van de badkamer en het toilet beter. We hebben zelf even wat schoongemaakt. Het hotel zelf was mooi en schoon, met vriendelijk personeel. Het zwembad was heerlijk en groot genoeg, maar je moest snel zijn met het reserveren van ligbedden en parasols. Het zwembadgedeelte werd goed onderhouden. Het strand had zanderig gedeelte, maar bij het water lagen grote stenen. Drankjes waren goed verzorgd in diverse bars. Helaas viel het eten tegen, het was niet goed warm en vaak lauw of koud. Alles was een beetje papperig en sausachtig, en we hebben zelfs last van onze buik gekregen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2

Tijdens onze busreis naar Hotel Club Konakli werd ons verteld dat er geen ruimte meer was en we daarom werden overgebracht naar een ander hotel genaamd ARANCIA Hotel. Bij aankomst maakte het hotel een goede eerste indruk. Helaas sprak het personeel bij de receptie geen Engels of Duits. Onze identiteitskaarten werden zonder enige vriendelijkheid gecontroleerd en op de balie gegooid. We moesten zelf onze koffers naar de kamer brengen, omdat er niemand was om te helpen. De kamer was stoffig en de badkamer niet helemaal schoon. Het restaurant was een teleurstelling! Gasten gedroegen zich onbeleefd door voedsel te verspillen en het eten was van slechte kwaliteit. Gelukkig waren de zee en het zwembad wel in orde. Helaas moesten we 's ochtends om 7 uur al stoelen reserveren, anders was er geen plaats meer.





© 2007-2024 ReisChecker.nl