ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kempinski The Dome

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf was best aangenaam; de kamers waren netjes en mooi, het eten was lekker, de dolmus bracht ons snel overal naartoe en het entertainment was vermakelijk. Echter, dit hotel voldoet naar onze mening niet aan de verwachtingen van een 'Ultra all-inclusive' resort. Hoewel je van 12:00 tot 00:00 drankjes kunt krijgen, is dit vrij standaard. Een echte 'Ultra' ervaring betekent dat je 24/7 toegang hebt tot eten en drinken. De beloofde gevulde minibar was er niet, met uitzondering van water. Ook was er geen continu eten beschikbaar. De vloer in het restaurant was spekglad, wat tot valpartijen leidde, niet alleen bij ons. Het hotel was erg gehorig en de service liet te wensen over. Het restaurantpersoneel was vriendelijk, maar het personeel bij de receptie was een nachtmerrie; ze spraken geen Engels, leken je niet te begrijpen en toonden geen interesse in het helpen van gasten. Ze negeerden je gewoon. Alles leek slordig en chaotisch. Hoewel we geen kinderen hadden, merkten we op dat de kindvriendelijkheid ver te zoeken was. Voor ons geen herhaling van dit verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen8

Ons verblijf in dit hotel was over het algemeen redelijk goed: de kamers waren mooi en schoon, het eten was smakelijk, de dolmus maakte het makkelijk om overal snel te komen en het entertainment was vermakelijk. Maar helaas voldeed het hotel absoluut niet aan de verwachtingen van een 'Ultra All-Inclusive' ervaring. Het claimt 24/7 beschikbaarheid van eten en drinken, maar in werkelijkheid waren er beperkingen. De minibar was amper gevuld, het restaurant was niet continu open en de vloer was gevaarlijk glad. Daarnaast was het hotel erg gehorig en werden wij gestoord door lawaaierige gasten. De service liet ook te wensen over, vooral bij het personeel in de lobby die alleen Turks sprak en geen moeite deed om ons te begrijpen of te helpen. Hoewel het restaurantpersoneel vriendelijk was, was de algehele sfeer slordig en chaotisch. Dit hotel is zeker niet geschikt voor gezinnen, aangezien de kindvriendelijkheid ver te zoeken was. Voor ons geen herhaling meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Onze week was fantastisch! We verbleven in een prachtig en luxueus hotel met een adembenemend uitzicht op het zwembad en de zee vanuit onze schitterende kamer. De bedden waren zo comfortabel dat we als een roosje geslapen hebben. De restaurants waren mooi ingericht en het eten was verrukkelijk. Na 19.30 uur was er altijd voldoende plek in de restaurants. Vooral het Italiaanse à la carte restaurant is een absolute aanrader. Het personeel in de restaurants was ontzettend aardig, vriendelijk en sprak goed Engels. De receptiemedewerkers spraken ook Engels, hoewel sommigen van hen wat Russisch zijn en minder vriendelijk overkwamen. Gelukkig was dit geen probleem en konden we er gewoon aan voorbijgaan. Het hotel richt zich voornamelijk op Russische gasten en hoewel sommigen zich wat onbeschoft gedroegen, konden we dit makkelijk negeren. Het strand was oké, maar de pier maakte dat helemaal goed. Op loopafstand was een leuke bazaar en het winkelcentrum in Konackli, op slechts 5 km afstand en gemakkelijk bereikbaar met de dolmus voor €1,50. Het is zeker een aanrader om op Gazipasa te vliegen, de transfer duurt ongeveer 1 uur. Een paar minpuntjes waren de gladde vloeren in het restaurant, en het feit dat je moest betalen voor WiFi en een kluisje, wat normaal gesproken inbegrepen zou moeten zijn bij Ultra all inclusive. Gelukkig werd dit goedgemaakt door de luxe van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen5

Ik ben geen klager en laat me niet snel beïnvloeden door de mening van anderen, maar deze ervaring was echt verschrikkelijk. Mijn humeur was de hele vakantie verpest. Het personeel was onbeschoft, de vloeren waren spekglad (mensen gleden constant uit), het leek wel alsof er alleen maar Russen waren die zich arrogant gedroegen, het hotel was niet bepaald schoon (vieze wc's en liften), in de spa werkten opdringerige mannen, en het drinken was niet te drinken! Het enige lichtpuntje was het eten. Als je niet Russisch bent, hoef je niet te rekenen op service en vriendelijkheid. Ik vond het echt zonde van mijn geld en was opgelucht toen ik weer naar huis kon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Ons vorige verblijf in dit hotel was twee jaar geleden en we waren teleurgesteld om te zien dat er sindsdien veel veranderingen zijn doorgevoerd. We misten diverse bars, de mini bar was minder gevuld en ook het aanbod van drankjes in het resort was verminderd. Bovendien moesten we vroeg opstaan, om 6 uur al, om nog een plekje bij het zwembad te kunnen bemachtigen, anders was alles al bezet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen7

Bij aankomst om 14.00 uur hadden we gehoopt te genieten van het zwembad, maar helaas waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Het bleek dat je alleen vóór 12.00 uur een handdoek kon krijgen, wat voor ons een domper was. Het personeel bij de receptie liet te wensen over, ze waren onvriendelijk en leken totaal niet geïnteresseerd in onze behoeften. Het leek alsof het hotel vooral gericht was op een specifieke groep gasten genaamd Dmitri en Dmitrovna, wat voor ons niet veel uitmaakte. Helaas bleek bij aankomst dat de mogelijkheid om à la carte te dineren slechts gold bij een verblijf van minimaal 7 nachten, dit was niet duidelijk vermeld op de website. Hierdoor hebben we ons romantische Italiaanse etentje moeten missen. Gelukkig waren de kamers wel netjes en scheen de zon volop, waardoor we het beste ervan hebben proberen te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Toen we aankwamen om 14.00 uur, keken we uit naar een ontspannen dag bij het zwembad. Helaas waren er geen handdoeken beschikbaar. Het bleek dat je alleen tot 12.00 uur een handdoek kon krijgen, dus we hadden pech! Bij de receptie werden we onvriendelijk behandeld en leken ze weinig interesse te tonen. Het leek alsof we van het kastje naar de muur werden gestuurd! Het leek erop dat het hotel voornamelijk gericht was op bepaalde gasten, waardoor anderen wat verwaarloosd werden. Dit was vooral merkbaar bij de maaltijden. Hoewel onze ervaring niet helemaal voldeed aan onze verwachtingen, waren de kamers wel keurig en scheen de zon volop. We probeerden er maar het beste van te maken, ondanks enkele teleurstellingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

We arriveerden met een groep van 16 mensen laat in de avond. Nadat we hadden ingecheckt en iets wilden drinken, bleek dat de bar al gesloten was. We moesten maar naar de discotheek gaan. De ligbedden bij het zwembad waren al vroeg bezet, dus we hadden pech. Het personeel sprak gebrekkig Engels en Duits. De toiletten bij de poolbar, strandbar en lobby waren vies, met zelfs ontlasting. Ook lag er ontlasting in het zwembad, wat heel lang duurde voordat het werd opgeruimd. De vloeren waren glad en leidden tot valpartijen. Het eten was slecht, behalve het ontbijt. De lift was 12 dagen kapot. Gelukkig waren de zwembaden en kamers wel mooi en schoon. Tijdens de terugreis moesten we meer dan 45 minuten wachten op de bus en de receptie gaf ons geen hulp. Het hotel leek grotendeels bezet door Russen. De bouwkwaliteit van het hotel was slecht en voor ons was het een eenmalige ervaring. Niet al het personeel was onvriendelijk, maar bij de receptie sloegen ze de plank echt mis.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen10

Bij binnenkomst valt meteen op dat de receptiemedewerkers weinig betrokken zijn en weinig moeite doen om behulpzaam te zijn. Gelukkig zijn de medewerkers in het restaurant en bij de bars wel vriendelijk en doen ze hun best om te helpen. Het hotel is erg groot en massaal, wat helaas ten koste gaat van de kwaliteit van het eten, hoewel er wel genoeg keuze is. De algehele staat van het hotel is teleurstellend, met loszittende plastic leuningen en ontbrekende details. Het lijkt erop dat er weinig aandacht is besteed aan onderhoud. De toiletten laten te wensen over, vooral die bij de poolbar. Gelukkig beantwoorden het zwembad en de glijbanen wel aan de verwachtingen. De kamers zijn wel prima en schoon. Al met al is dit hotel geen vijf sterren waard, en ook niet geschikt voor een ultra all-inclusive ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen7

Dit hotel lijkt voornamelijk populair te zijn onder Russische gasten. Hoewel de drukte in het restaurant ons niet echt stoorde, viel het ons wel op dat het personeel voornamelijk Turks en Russisch sprak en bijna geen Engels. Hierdoor voelden we ons soms niet goed geholpen en werden we snel afgehandeld, vooral bij de receptie. Gelukkig was het eten lekker en divers, en waren de kamers ruim, netjes en schoon. Het zwembad was ook prima, maar je moest wel vroeg opstaan om nog een plekje te kunnen bemachtigen vanwege het handdoekjes leggen vanaf 9.00 uur. Helaas heeft de matige service onze vakantie wel wat verpest, wat toch een domper op ons verblijf zette.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

De service bij dit hotel is echt ondermaats. Het eten laat te wensen over en het personeel lijkt moeite te hebben met de Engelse taal. Ik zal hier nooit meer terugkomen, maar blijkbaar maakt dat hen niets uit, gezien ze beweren dat het hotel altijd vol zit. Jammer dat ze zo'n houding hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Bij aankomst in de vroege ochtend werden we overweldigd door de schoonheid van het hotel. De lobby was indrukwekkend, maar het personeel bij de receptie liet te wensen over. Er werd ons geen drankje aangeboden en de communicatie verliep moeizaam. Gelukkig was de kamer comfortabel en hebben we goed geslapen voordat we gingen ontbijten, wat gelukkig prima was. Het avondeten liet soms te wensen over en leek zelfs koud te zijn. Het leek alsof de Russische gasten meer aandacht kregen dan wij als Nederlanders. Het personeel sprak slecht Engels en de wc's waren niet schoon, wat ronduit afschuwelijk was. De bar sloot om middernacht en de prijzen waren belachelijk hoog. Dit was echt een teleurstellende ervaring en we zullen hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen4

Een bezoek aan dit hotel wordt ten zeerste afgeraden. Ondanks onze inspanningen om er het beste van te maken, was het een totale mislukking. We hadden een verblijf van 18 dagen geboekt, maar vanaf het moment van aankomst liep alles mis. Na het inchecken kregen we een onbehulpzame brief en bij aankomst op de kamer bleken er slechts 3 bedden te zijn voor ons gezelschap van vier personen. Dit was echter slechts het begin van een reeks teleurstellingen. Na 13 dagen besloten we om voortijdig naar huis te gaan, aangezien ons verblijf steeds onaangenamer werd. Dit hotel zullen we nooit meer bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens ons verblijf van 10 dagen hier liepen we tegen een aantal problemen aan. Bij aankomst ontbraken de extra bedden voor de kinderen, waarvoor we wel hadden betaald. De medewerkers bij de receptie negeerden ons en waren onvriendelijk. Communicatie was lastig omdat ze geen Engels spraken. De eerste nacht moesten mijn vrouw en ik op de bank slapen, terwijl onze kinderen op de bedden probeerden te liggen. Halverwege de nacht werden we gestoord door een hard geklop op de deur om 01:30 uur, in plaats van bedden brachten ze alleen kussens en dekens, en vertrokken weer. Gedurende ons hele verblijf werden de bedden niet verschoond en werden de handdoeken niet bijgevuld, ondanks herhaaldelijk aangeven van dit probleem. Uiteindelijk moesten we zelf handdoeken 'lenen' uit karretjes op andere verdiepingen. De hygiëne liet te wensen over, met zelfs ontlasting op de toiletbril in de kamer. De minibar was teleurstellend, met alleen Pepsi en water beschikbaar, niets geschikt voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Ik heb twee weken lang genoten van mijn verblijf in dit schitterende hotel. De ontvangst bij de receptie was stroef en de communicatie verliep moeizaam vanwege de beperkte kennis van het Engels. Gelukkig maakte het vriendelijke personeel veel goed door hun glimlach en behulpzaamheid. Het was echter frustrerend dat de airconditioning 's nachts steeds uitviel en handmatig moest worden ingeschakeld. Ondanks deze minpuntjes, heb ik wel lekker gegeten en een fijne vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen5

Het hotel is prachtig, maar na verloop van tijd vielen er wel wat gebreken op. Vooral het lange wachten op de lift was vervelend, zeker toen deze ook nog eens twee dagen kapot was. Gelukkig werd de kamer elke dag goed schoongemaakt als je het bordje aan de deur hing. De airco liet echter te wensen over, omdat deze telkens uitviel, wat erg hinderlijk was. Het ontbijt was fantastisch, en ook de lunches op het strand waren goed te doen. Helaas vonden we het avondeten wat tegenvallen, voornamelijk door de drukte van bepaalde groepen gasten die nogal aanwezig waren. Er was niet veel entertainment, dus zijn we vaak 's avonds naar Konakli of Alanya gegaan. Over het algemeen was het een redelijke vakantie, maar we hadden er meer van verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Het personeel was vriendelijk en attent, en er was genoeg ruimte beschikbaar in zowel het restaurant als bij het zwembad en het strand. De gerechten en drankjes waren heerlijk. Het team werkte hard en maakte onze ervaring extra speciaal. We komen hier zeker nog eens terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Van 15 augustus tot 29 augustus hebben wij genoten van een fantastisch verblijf in dit hotel! Ons gezin, bestaande uit 2 volwassenen en 3 kinderen, verbleef in een ruime familiekamer die aan al onze wensen voldeed. Het hotel was brandschoon en we hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en maakte graag een praatje. De animatieactiviteiten waren erg vermakelijk en zorgden voor veel plezier. De kritiek die sommige eerdere recensies uitten, vonden wij ongegrond. Ja, de vloer in het restaurant was soms glad, maar als er iets viel, stond er meteen iemand klaar om op te ruimen en werd het gereinigd. Het personeel sprak niet allemaal vloeiend Engels, maar ze deden hun uiterste best en waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Toen onze hotelkamerdeur vast kwam te zitten, werd dit probleem binnen enkele minuten verholpen door het attente personeel. Het hele hotel werd de hele dag door grondig schoongemaakt, waardoor alles er piekfijn uitzag. Kortom, alles was tot in de puntjes geregeld en zeer verzorgd. Ons verblijf was absoluut top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

Bij aankomst op zondag werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing. De man bij de receptie reageerde geïrriteerd toen bleek dat ons standaard kamer was overboekt. Hij bood aan om ons naar een ander hotel te verhuizen, maar dit weigerden we resoluut. De kamer die we uiteindelijk kregen was verre van ideaal, het leek bijna op een bezemkast. Na wat gedoe kregen we de mogelijkheid om tegen een extra betaling een andere kamer te krijgen. Het leek erop dat ze eerst overboekt waren, maar zodra er extra geld bij kwam kijken, was alles opeens wel mogelijk. Dit voelde nogal dubieus en onbetrouwbaar. Het hotel leek voornamelijk gericht te zijn op Russische gasten. Gelukkig konden we de situatie verbeteren door extra te betalen bovenop de toch al stevige prijs voor 8 dagen. We hebben er het beste van gemaakt, maar ik zou dit hotel zeker niet aanraden. Het is belangrijk dat reisorganisaties potentiële gasten waarschuwen voor de tekortkomingen van de standaard kamers in dit hotel. Het personeel heeft duidelijk wat lessen te leren op het gebied van klantenservice en eerlijkheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen6

Dit prachtige hotel is een paradijs met zijn geweldige kamers en adembenemend uitzicht op de zee. Het personeel, vooral in de bar, is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en voorzien van frisse handdoeken, waardoor je je echt als een vorst behandeld voelt. Bijna perfect, zou je denken. Echter, er is één kleine kink in de kabel... Helaas wordt het hotel overspoeld door een bepaalde groep gasten, die zich helaas niet weten te gedragen. Ze dringen voor, tonen geen respect en worden zelfs agressief wanneer je er iets van zegt. Het is ronduit vervelend om je vakantie met dit soort mensen te moeten delen. Ze scheppen hun borden vol in het restaurant en laten het eten vervolgens onaangeroerd staan, vaak te dronken om ook maar een hap te nemen. De Russische dames wanen zich in een modellenwedstrijd en gedragen zich er ook naar, wat op zijn zachtst gezegd walgelijk is. Zonder deze groep zou het hotel perfect zijn, maar met hen erbij gaat het vakantieplezier met wel 80% omlaag. Ons volgende jaarlijkse uitje zal dan ook naar een andere bestemming gaan, hopelijk eentje waar minder van deze gasten te vinden zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Voor de prijs die ik betaald heb, had ik hogere verwachtingen. Het hotel bevindt zich geïsoleerd, ver van de bewoonde wereld, met slechts een klein stadje in de buurt. Het eten was teleurstellend, koud en smakeloos. Er was weinig variatie en zelfs de frietjes waren slap en niet goed gebakken. Tijdens de lunch waren er hamburgers en hotdogs waar je liters cola bij moest drinken omdat alles zo droog was. Het feit dat je moet betalen voor een kluisje en WiFi, doet mij twijfelen of dit wel echt een all-inclusive ervaring was. De bediening in de restaurants en bars liet te wensen over, met lange wachtrijen voor drankjes. De hotelkamers zagen er wel mooi uit, maar er werd regelmatig vergeten handdoeken te wisselen en bedden op te maken. De barpersoneel buiten was eigenzinnig; als je om een ander glas of wat extra ijs vroeg, werd je uitgelachen. Kortom, Vikingen Infinity? Nooit meer voor mij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Hoewel het Hotel aan de buitenkant er prachtig uitzag, was onze ervaring minder positief. Er verbleven voornamelijk Russische gasten en het hotel kwam op ons over als onverzorgd. De sanitaire voorzieningen bij het zwembad werden gedurende 5 dagen nauwelijks schoongemaakt. Bovendien stonk onze kleding al naar de keuken, die midden in de eetzaal was gesitueerd. Het eten bood weinig variatie en het personeel bij de receptie leek totaal niet geïnteresseerd in het welzijn van de gasten. Om het nog erger te maken, moesten we extra betalen voor een kluisje en WiFi, wat in deze tijd eigenlijk niet meer acceptabel is. Gelukkig maakte het gezelschap waarmee we reisden het verblijf enigszins draaglijk, maar we zullen niet snel meer voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit luxueuze hotel vormt een exclusieve plek van verwennerij, waar de behoeften van Russische gasten centraal staan. De animatie is minimaal en het entertainment laat te wensen over. Desondanks zijn de kamers keurig en is het eten divers en smakelijk. Als je op zoek bent naar rust, is dit het perfecte hotel voor jou.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Dit prachtige hotel heeft een overvloed aan kamers die allemaal goed onderhouden en schoon zijn. De service was uitstekend en de zwembaden en toiletten waren keurig en hygiënisch. Laten we het niet alleen hebben over de onbeschofte Russen, maar ook over de Nederlandse gasten die altijd wel iets te klagen hebben. Het lijkt alsof ze thuis niet zo'n luxe gewend zijn en niet gewend zijn aan zoveel keuze in eten. Uiteraard is het te verwachten dat het wat druk kan zijn in een groot complex, maar wij hebben ons prima vermaakt. We hebben zelfs plezier gehad met de andere Nederlandse gasten die er al voor de tweede keer waren! Laten we bij het geven van een beoordeling oprecht en eerlijk zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Nou, waar zal ik beginnen? Bij aankomst ging het al mis. Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en snel geïrriteerd, waardoor alles rommelig verliep. Na een halfuur wachten kregen we eindelijk onze kamers, maar helaas niet zoals we hadden gevraagd. We hadden specifiek om twee aangrenzende tweepersoonskamers gevraagd, maar kregen een kamer op de vijfde verdieping en een kamer op de zesde, helemaal aan de andere kant van het gebouw. Ondanks het late uur hebben we het maar laten zitten. Bij het ontbijt de volgende ochtend waren de vloeren extreem glad en lagen er matjes waar je gemakkelijk over kon struikelen. Iemand uit onze groep is zelfs gevallen. Gelukkig was het eten wel goed. De brug naar het strand was echter een heel gedoe. Andere hotels hadden altijd tunnels om de weg te verbergen, maar hier was de brug duidelijk zichtbaar. Gelukkig waren de zwembaden goed geregeld. Al met al hebben we een mooie vakantie gehad, ondanks deze minpuntjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Toen ik alle positieve reviews zag, kon ik bijna niet geloven wat ik las. Samen met een vriendin ben ik in mei 12 dagen naar dit hotel geweest en we gaan volgend jaar zeker terug. Als je een hotel van Russische eigenaren boekt, moet je er rekening mee houden dat er veel Russische gasten zullen zijn. Maar ach, op vakantie moet je je gewoon laten gaan en gewoon genieten, toch? Er zijn genoeg andere gasten in dit grote resort met bijna 700 kamers. De locatie kun je tegenwoordig toch gemakkelijk opzoeken op Google Maps, dus dat zou geen verrassing moeten zijn. Door de opzet van het resort merk je trouwens helemaal niets van de weg. Voor slechts 10 euro kun je met een taxi naar een gezellig winkelcentrum gebracht worden. En trouwens, op het resort zelf is ook alles aanwezig wat je nodig hebt. Onze ervaring met het eten was erg positief. Er was voldoende variatie en al het eten was warm, of we nu om 19.00 uur of om 20.30 uur gingen eten. Zowel het ontbijt als de lunch in het hotel of bij het strand waren prima in orde. Het personeel was vriendelijk en deed hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. Soms viel het avondentertainment wat tegen, maar de disco bij de beachbar maakte dat ruimschoots weer goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Voorzieningen8

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad! Natuurlijk waren er een paar verbeterpunten, maar dat is waarschijnlijk overal wel zo. Bij aankomst bleek ons hotel overboekt te zijn en werden we voor 3 dagen verplaatst naar het luxe Azura Deluxe, met een ultra all-inclusive concept. Het was werkelijk een super hotel! Na die 3 dagen werden we hartelijk verwelkomd in Vikingen Infinity. We kregen als ''goedmakertje'' gratis wifi voor ons hele verblijf, een gratis kluis en in plaats van een familiekamer zonder zeezicht, kregen we 2 kamers met zeezicht voor 2 personen elk! Het eten was geweldig! Zo veel variatie en zo lekker. De animatie was leuk en de shows waren vermakelijk. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Slechts één keer werden we midden in de nacht gebeld, om 02:30 uur, voor een kopie van ons ID, alsof ze zelf niet eens doorhadden hoe laat het was. Als compensatie kregen we een excursie aangeboden, maar dat wilden we niet, dus kregen we een late check-out aangeboden. Dat was ook heel fijn. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad met mijn vriend en ouders! De kamers waren prachtig en goed verzorgd. Het enige nadeel was dat het hotel heel groot is, waardoor alles soms vol zat, maar gelukkig hadden we een ober in het restaurant die altijd een tafeltje voor ons vrijhield :) Ja, er waren inderdaad Russen aanwezig, maar Nederlanders kunnen net zo aanwezig zijn, dus daar hebben wij geen last van gehad! Dit hotel verdient absoluut meer dan het cijfer 6,5 dat het krijgt. De locatie is fijn, dicht bij het strand en de winkeltjes, alleen jammer dat de zwembaden aan de drukke weg liggen. Dat had beter gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het eten was heerlijk en de medewerkers waren vriendelijk. Het hotel was schoon en netjes. Elvis van het animatieteam heeft ons fantastisch bijgestaan en heeft ervoor gezorgd dat onze avonden gevuld waren met leuke activiteiten. Ook barman Bilal heeft ons uitstekend geadviseerd en geholpen. Mijn dank gaat uit naar iedereen voor hun gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Terug van onze vakantie en we hebben genoten, hoewel we wel teleurgesteld waren dat we moesten betalen voor wifi en gebruik van een kluisje. Bij een luxueus 5-sterren hotel met ultra all-inclusive service verwacht je dat dit bij de prijs inbegrepen zit. Ook vonden we het jammer dat de minibar alleen was gevuld met water; een frisdrankje en biertje zouden niet misstaan. Het eten was ook niet helemaal wat we hadden gehoopt, met weinig variatie en herhaling van gerechten op het buffet. Positief waren het vriendelijke personeel, voldoende ligbedden, prachtige zwembaden en mooie kamer. Over het algemeen sluit onze ervaring goed aan bij de gemiddelde beoordeling van het hotel tot nu toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Toen we aankwamen bij het hotel ontdekten we tot onze teleurstelling dat er slechts drie bedden waren, terwijl we met z'n vieren waren. De airconditioning werkte ook niet zoals het hoorde, want deze moest elke 20 minuten opnieuw worden ingeschakeld. Dagelijks kregen we slechts drie handdoeken terwijl we er vier nodig hadden, ondanks herhaalde klachten bij de receptie. In onze kamer was er alleen water in de koelkast, tegen betaling kon je frisdrank krijgen. Wifi was niet gratis en voor het gebruik van een kluisje moest extra worden betaald. Het eten was eentonig en vaak koud. De hygiëne liet ook te wensen over, vooral in de badkamer waar spetters op de muren zaten en bij de zwembaden was er een sterke geur van urine, geen wc-papier beschikbaar bij de openbare toiletten. We hadden medische hulp nodig in het hotel en tot onze verbazing sprak de verpleegkundige die aanwezig was weinig Engels. Er was geen dokter aanwezig en de hulpverlening was minimaal. Bij het zwembad werden lifeguards verwacht van 9.00 tot 17.00 uur, terwijl de baden van 8.00 tot 20.00 uur open waren. De lifeguards waren echter alleen aanwezig als de glijbanen actief waren, met als gevolg dat kinderen onbeheerd op de glijbanen speelden. In geval van een ernstig ongeluk waren ze niet in staat om eerste hulp te verlenen, zoals bij een jongen die gewond raakte en uiteindelijk gehecht moest worden in het ziekenhuis. De handdoekenservice begon pas om 10.00 uur in plaats van 8.00 uur zoals aangegeven, wat erg onhandig was. Al met al was dit hotel verre van vijfsterrenwaardig. We zouden hier niet nogmaals verblijven. Het feit dat de glijbanen aan de overkant van een drukke weg lagen, was ook een groot nadeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen10

Hoewel er talloze kritische beoordelingen zijn, heeft dit prachtige hotel alles tot in de puntjes verzorgd. Het animatieteam is vriendelijk en het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het zwembad is prachtig en de sfeer is uitstekend. Laat je niet te veel beïnvloeden door een paar negatieve geluiden te midden van duizenden andere mensen die schrijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De service is ondermaats: saai en ongemotiveerd personeel dat de sfeer bederft met hun lakse houding en gebrek aan inzet. Het lijkt alsof de obers geen moeite doen om het de gasten naar hun zin te maken, en de algehele ervaring wordt verpest door een onaangename geur in de zaak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst wordt pas duidelijk hoe ruim alles is op deze locatie. Als een gezin met drie tienermeisjes was wifi een must, maar wel tegen betaling. Gelukkig waren de familiekamers fantastisch, ruim en elke dag schoongemaakt met verse handdoeken. De zwembaden waren ook geweldig en handdoeken leggen vroeg in de ochtend was geen probleem. Hoewel er weinig Nederlanders waren, vormden we met enkele andere gezinnen een kleine gemeenschap. De drankjes buiten waren goed, maar het kon wat druk zijn. Het strand was klein en rotsachtig, maar daar besteedden we niet veel tijd. Op dat moment bestond het merendeel van de gasten uit Turken. De animatie was vooral gericht op volwassenen en er was weinig interactie in het Engels of Duits. Helaas was de receptie uitzonderlijk onvriendelijk, iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt in andere hotels. Al met al hadden we een geweldig verblijf, ondanks een paar minpunten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik heb echt genoten van mijn vakantie. Het hotel was prachtig, de kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

We verbleven hier voor 6 dagen en het was geweldig! Het hotel was top, met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en de zwembaden waren goed onderhouden. De glijbanen waren ook erg leuk! Ik begrijp niet waarom dit hotel een lage beoordeling heeft, want ik geef het zeker een 8. Wat betreft de veiligheid in Turkije, dat is helemaal in orde. We hebben ons nergens onveilig gevoeld en de mensen op straat waren erg behulpzaam als we de weg vroegen. We waren er van 6 tot 11 mei en ik raad het zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Ondanks de gemengde meningen van anderen, zijn wij absoluut enthousiast over dit hotel! Het eten is voortreffelijk, de service is uitstekend en het personeel is uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Het personeel bij de receptie was allesbehalve gastvrij en het eten leek elke dag hetzelfde. Er waren gasten die wel heel enthousiast met hun neus boven het eten hingen of zelfs met de soeplepel proefden en deze weer terug in de soep staken, zonder hierop aangesproken te worden. 's Nachts was het tussen 3:30 en 4:30 erg rumoerig door dronken gasten die luidruchtig naar hun kamer gingen. De foto's van het zwembad op de website kwamen totaal niet overeen met de werkelijkheid! Overdag dreunde harde muziek bij de zwembaden, terwijl 's avonds op het terras een ijzige stilte hing. Een rustig achtergrondmuziekje had de sfeer zeker ten goede kunnen komen. Enkel tussen 23:00 en 00:00 uur werd er af en toe muziek gedraaid, maar de algehele sfeer ontbrak. De disco bij de zee bood de mogelijkheid om iets te drinken, maar de muziek stond oorverdovend hard en er waren dagelijks gevechten. Er liep beveiliging rond met een knuppel en pepperspray om de boel onder controle te houden, waardoor het terras geen plek was om te genieten van een drankje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

De accommodatie was prachtig en het eten was heerlijk, maar helaas liet de communicatie te wensen over door het gebrek aan Engelse taalvaardigheid bij het personeel. Daarnaast was het soms erg druk bij de bar, waardoor er lange wachtrijen ontstonden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Noemen ze dit werkelijk een ultra all-inclusive ervaring?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Dit hotel lijkt een voorkeur te hebben voor Russische gasten en discrimineert Nederlandse gasten. Het personeel is opvallend vriendelijk en behulpzaam, maar lijkt beperkt te worden in hun mogelijkheden om hulp te bieden aan niet-Russische gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

De dominantie van Russische gasten in dit hotel is overweldigend. Het voelt alsof het personeel en het management hen op handen dragen, terwijl Nederlandse gasten een stuk minder welkom lijken te zijn. Het gebrek aan gastvrijheid is schrijnend en doet je haast walgen. Ik voelde me vernederd en gediscrimineerd tijdens mijn verblijf. Het contrast met de warme Turkse gastvrijheid is enorm. Het is duidelijk dat sinds de overname door Russen de sfeer drastisch is veranderd. Ik zou dit hotel nooit meer bezoeken. Ondanks meer dan 1500 gasten, waren er slechts 2 barretjes open met een handjevol obers. De wachttijden waren absurd lang, gemiddeld 30 tot 40 minuten per drankje. Het bedienen van een groep van 15 personen werd daardoor een tijdrovende klus. De voorkeursbehandeling van de Russische gasten viel hierbij sterk op. Het sluiten van de bar om 00:00 uur voelde als een harde afwijzing voor degenen die nog stonden te wachten. Al met al een ontzettend teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Ik werd constant gestoord door lawaaierige gasten, vooral luidruchtige Russen die de sfeer bedierven. Bij de zwembaden was er de hele dag luide muziek, waardoor er geen rustige en ontspannen sfeer was. Zelfs bij de disco aan zee, waar je zou moeten kunnen genieten van een drankje, was de muziek te hard en waren er lange rijen bij de bar. Het was niet prettig om daar te zitten en te ontspannen. Gelukkig heb ik op de terugreis met drie Turkse gezinnen gesproken die naar een ander hotel waren verplaatst en wel van hun vakantie konden genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is fantastisch en biedt geweldige entertainment!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Mijn ervaring in Vikingen Infinity was teleurstellend. Ondanks de schoonheid van het hotel, was mijn verblijf verre van perfect. Bij aankomst werden onze koffers naar de kamer gebracht door een opdringerige medewerker die pas vertrok nadat we hadden betaald. Het incident was helaas niet uniek; anderen hadden soortgelijke ervaringen. Het eten liet ook te wensen over: vaak was er weinig keuze en wanneer er iets lekkers lag, namen andere gasten onbeschaamd grote porties. De Russische gasten leken de overhand te hebben, terwijl het eigen personeel zelfs eten voor hun wegnam. De ultra all-inclusive formule voelde misleidend aan, aangezien we regelmatig buiten het hotel moesten eten. Het was een strijd om fatsoenlijk voedsel te bemachtigen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Het hotel is prachtig en heeft verzorgde kamers. Mijn partner en ik hebben hier een geweldige tijd gehad, zonder opdringerig animatieteam. Het enige minpuntje was het avondeten, dat na verloop van tijd wat eentonig werd. Gelukkig kun je 's middags genieten van heerlijke Döner en op het strand is er genoeg te eten. De muziek bij het zwembad is niet te hard, zolang je maar een plekje wat verder van de speakers uitkiest. Het is wel slim om op tijd bij het zwembad te zijn, vooral omdat het in juli erg druk kan zijn, met veel gasten uit Oostbloklanden. Af en toe moet je even wachten bij de lobbybar en het zwembad voor een drankje. Veel plezier voor degenen die nog naar dit hotel gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Als je toe bent aan een ontspannen vakantie, is dit hotel zeker een aanrader. Het beschikt over drie prachtige zwembaden direct naast het hotel. Voor de kinderen is er aan de overkant van de weg een klein zwembad en een waar paradijs aan glijbanen. Houd er wel rekening mee dat het hotel veel hoogteverschillen kent, dus het is minder geschikt voor rolstoelgebruikers. De ligging is wat afgelegen, maar met een taxi of dolmus ben je zo in het centrum. Voor slechts €10,- kun je zelfs vanaf de animatie naar een nabijgelegen discotheek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De hotelkamers en zwembaden waren oké, maar de rest van de faciliteiten lieten nogal te wensen over. Het eten was niet van goede kwaliteit en de omgeving van het hotel bood weinig vertier. Een taxirit naar het centrum van Alanya kost al snel 50 euro. Het strand was ook niet ideaal, met veel stenen en rotsen. Daarnaast moest je betalen voor wifi en een kluisje. De kwaliteit van de alcoholische dranken liet ook te wensen over en er waren geen importmerken beschikbaar. Kortom, ik zou niemand aanraden om in dit hotel te verblijven. Het is beter om een andere locatie te kiezen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en zeer nette kamers. Hoewel er veel Russische gasten waren, hebben we daar over het algemeen geen last van gehad. Tijdens de maaltijden waren ze soms wat opdringerig. Een fooitje hier en daar voor het personeel zorgde ervoor dat we op handen werden gedragen. Al met al was dit een heerlijke vakantie waarbij we niet veel hoefden te doen en alleen maar konden ontspannen. Wij, drie jongemannen van 22 jaar, hebben ervan genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

De kamers zijn prachtig en goed onderhouden, met hier en daar nog wat renovaties nodig om ze perfect te maken. Het hotel zelf is groot en indrukwekkend, maar de medewerkers bij de receptie spreken slechts beperkt andere talen dan Russisch. Helaas lieten de ober door hun show met ijsblokjes de wachtrij voor een drankje te lang groeien, en het duurde soms wel een half uur voordat je aan de beurt was. De harde muziek bij de zwembaden maakte ontspannen moeilijk, dus we kozen vaak voor het strand, ook al was het daar erg druk. Het eten voldeed niet aan de verwachtingen van een 5-sterrenhotel, met weinig variatie en speciale gerechten. De bediening was niet erg vriendelijk en leek weinig geïnteresseerd. Hoewel de accommodatie luxueus was, was onze algehele ervaring niet overtuigend genoeg voor een 5-sterrenbeoordeling. Het voelde eerder als een bescheiden 4-sterrenverblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een ruim opgezet hotel op een prachtige locatie met een mooi strand. Ondanks de drukte van toeristen waren er voldoende plekken om te zitten en te liggen bij de bar en op het strand. Het eten was redelijk, hoewel er genoeg variatie was om boven het gemiddelde van onze eerdere hotelervaringen uit te steken. Er waren meerdere restaurants met voor ieder wat wils. Het is zeker de moeite waard om met het openbaar vervoer (dolmus) Alanya en Antalya te bezoeken, en de marktdagen in Manavgat op maandag en donderdag mee te maken. De kamer was ruim en werd dagelijks schoongemaakt met schone lakens en handdoeken. Ondanks enkele negatieve reacties over bepaalde nationaliteiten hebben wij hier geen hinder van ondervonden. Het animatieteam was fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

De reacties over de Russen die je leest kloppen wel. Ze gedragen zich erg onbeleefd en dringen voor in de rij. Hoewel het eten lekker was, was het lastig om rustig te genieten vanwege de constante drukte in het restaurant. Het is moeilijk om een keuze te maken, mede doordat er te weinig tafels zijn en het eten altijd koud is door lange wachtrijen. Zelfs bij het zwembad moet je vroeg op om een ligbed te bemachtigen; Als je om half 9 komt, zijn de meeste plekken al bezet door handdoeken zonder zichtbare eigenaars. Bovendien staat de muziek bij het zwembad te luid. Het enige positieve punt is dat het hotel wel schoon is, maar al met al vind ik het de prijs niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut afrader! De service is beneden alle peil, ongastvrij en onvriendelijk. Het eten is ijskoud en buffetten zijn elke avond identiek. Het hotel wordt overspoeld door luidruchtige en brutale gasten, voornamelijk Russen. Zowel het restaurant als de cocktailbar sluiten onverbiddelijk 10 minuten eerder dan aangekondigd. Zelfs na 20 minuten wachten in de rij bij de cocktailbar, met slechts één barman die het hele hotel van drank moet voorzien, word je geweigerd binnen 10 minuten voor sluitingstijd. Het was een verschrikkelijke ervaring, vooral omdat onze kinderen (9 en 12 jaar oud) honger leden en elke avond na het diner misselijk boven de wc hingen. Uit wanhoop zijn we de laatste 4 avonden met de taxi naar Avsallar gegaan om daar te eten, wat natuurlijk niet de bedoeling is bij een all-inclusive vakantie. Eén keer en nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Dit hotel laat flink wat te wensen over. De service is beneden alle peil en vragen lijken niet welkom. Het personeel is nors en onbehulpzaam. Het eten is vaak koud en de eetzaal altijd overvol. Er is veel lawaai van grote groepen toeristen, waardoor het moeilijk is om te ontspannen. De ligbedden zijn al vroeg in de ochtend allemaal bezet, waardoor je vroeg je handdoek moet neerleggen om er nog eentje te kunnen bemachtigen. De animatie voor zowel volwassenen als kinderen laat te wensen over. Het à-la-carte restaurant is geen aanrader, aangezien veel gasten er ziek van werden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

We hadden onze twijfels over het hotel vanwege enkele negatieve beoordelingen, maar uiteindelijk werden we aangenaam verrast. Er was een grote verscheidenheid aan gerechten beschikbaar en de zwembaden waren ruim en uitnodigend, vooral voor de kinderen met hun leuke glijbanen. Het strand was heerlijk rustig, waardoor we echt konden genieten van een geslaagde vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Laat je niet verleiden door de prachtige buitenkant van dit hotel! Hoewel het hotel er mooi uitziet, laat het eten veel te wensen over. Alles is koud en er is weinig keuze, voornamelijk droge kalkoen. Ik heb in meerdere all-inclusive hotels verbleven, maar dit slaat echt alles. Het feit dat je moet betalen voor wifi en een kluis is belachelijk. Voor ons geen herhaling meer, en ik moet nog 6 dagen.. Ik vraag me af of we dat gaan volhouden. S.O.S.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Zoals we besproken hebben tijdens ons telefoongesprek, wil ik graag enkele klachten met u delen over mijn recente reis met boekingsnummer: 443149. Ik heb deze klachten ook doorgegeven aan de lokale reisbegeleider van FTI, maar helaas werd hier geen actie op ondernomen. Deze reis is mij zo tegengevallen dat ik uw aandacht wil vragen voor de volgende zaken en ik verzoek u vriendelijk om met een passende oplossing te komen. Ik ben de afgelopen 20 jaar maar liefst 17 keer naar Turkije gereisd en nog nooit eerder heb ik zulke problemen meegemaakt, laat staan dat ik ooit een klacht heb ingediend. Mocht er geen bevredigende oplossing worden geboden, zal ik genoodzaakt zijn om dit voor te leggen aan mijn creditcardmaatschappij en rechtsbijstand. Een van de klachten betreft de wifi. Ik heb voorafgaand aan mijn reis maar liefst 3 keer contact opgenomen met de klantenservice van Zoover, waar mij werd verteld dat de wifi gratis zou zijn. Echter, ter plaatse werd er toch 10 euro per apparaat gevraagd. Hierdoor ben ik uiteindelijk 20 euro extra kosten kwijtgeraakt, terwijl dit eigenlijk kosteloos zou zijn. De FTI reisbegeleider beweerde dat de wifi in de lobby wel gratis zou zijn, maar dit bleek niet het geval te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Vooraf hadden we al verschillende recensies gelezen over het eten en de hoeveelheid Russen in het hotel. Bij aankomst schrokken we van de maaltijden die werden geserveerd. Het leek meer op restjes van de vorige dag die amper warm waren en er was weinig keuze. Om fatsoenlijk te kunnen eten, moesten we elke dag de taxi naar het centrum van Alanya nemen. Het personeel was onvriendelijk en niet behulpzaam. Oorspronkelijk was er afgesproken dat onze kamer twee aparte bedden zou hebben, maar bij aankomst stond er een tweepersoonsbed. Na veel gedoe bij de receptie kregen we uiteindelijk na 4 dagen een veldbed op de kamer. Dit hotel kan ik alleen maar omschrijven als een nachtmerrie en ik raad iedereen af om hier te boeken. Op de foto's ziet het er mooi uit, maar in werkelijkheid valt het enorm tegen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben een fantastische tijd gehad in dit ultra all-inclusive resort. Het personeel was van topkwaliteit, altijd bereid om te helpen en met een glimlach op hun gezicht. Het was even een stukje lopen naar de zee, maar met zoveel luxe en heerlijk eten in dit geweldige grote resort vonden we dat geen probleem. En de lobby was echt luxe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Deze ervaring zal zeker een plekje krijgen in onze verzameling memorabele momenten. Het personeel ging boven en beyond, het eten was voortreffelijk en het hotel was onberispelijk schoon en verzorgd. We hebben enorm genoten en raden het van harte aan. Tijdens ons verblijf raakte ik bevriend met een paar ontzettend aardige medewerkers, maar vooral met een chef-kok die elke dag opmerkingen maakte over mijn t-shirts vanwege onze gedeelde muzieksmaak. Dit zorgde voor een mooie vriendschap, terwijl alle andere medewerkers even fantastisch waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het hotel is prachtig en het personeel is uiterst vriendelijk, en de kamers zijn onberispelijk schoon. Er waren veel Russische gasten, maar over het algemeen waren ze niet hinderlijk - alleen tijdens de maaltijden konden ze wat opdringerig zijn. Het personeel waardeert het enorm als je af en toe een fooi geeft, en dan zullen ze alles voor je doen! Al met al was het een heerlijke vakantie waar we weinig hoefden te doen en alleen maar konden ontspannen. Wij verbleven hier met drie jongemannen van 22 jaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het was lang geleden dat ik zo'n fijne vakantie heb gehad. Mijn vrouw en onze kinderen hebben hier echt genoten. De accommodatie is brandschoon en het personeel zorgt goed voor je.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Dit hotel is een juweeltje met een gastvrije sfeer, prachtige zwembaden en een exclusief strand. De culinaire ervaring was divers en verrukkelijk. Mijn vakantie was uitstekend! Het enige nadeel was de trage wifi-verbinding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

We hebben genoten van ons verblijf! Het personeel was ontzettend gastvrij en de pier was een fantastische plek om te ontspannen. Daarnaast hebben we heerlijk gegeten op het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onze familievakantie bij Vikingen Infinity Resort & Spa was werkelijk fantastisch! Mijn partner, onze kinderen en ik hebben genoten van een onvergetelijke tijd vol avontuur en vermaak. Het resort overtrof al onze verwachtingen met zijn uitgebreide faciliteiten en diverse activiteiten. Vooral de kinderen waren dol op de spannende waterglijbanen en het prachtige strand. De weelde en comfort van het resort waren werkelijk indrukwekkend. Onze ruime en smaakvolle kamer bood alle moderne gemakken die we nodig hadden, waardoor we elke avond na een avontuurlijke dag heerlijk konden ontspannen. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en attent, waardoor we ons echt in de watten gelegd voelden. Ook de perfecte ligging van het resort sprong in het oog. In de nabije omgeving waren levendige markten te vinden, waar we konden genieten van de lokale cultuur en prachtige souvenirs konden aanschaffen. Als vakantiegangers hebben we de ideale combinatie van plezier en ontspanning ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Niets dan lof voor dit product, ik kan geen enkel negatief punt bedenken. Alles is geweldig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

De WiFi verbinding in dit hotel laat flink te wensen over. Ondanks het betalen van 10 euro werkte het nog steeds niet naar behoren. Het personeel oogt vaak humeurig en lijkt niet echt behulpzaam te zijn. Aan de positieve kant is het hotel ruim en goed onderhouden, de schoonmakers leveren echt goed werk. Er zijn meerdere zwembaden, vooral voor kinderen is dit een leuke toevoeging. Helaas vond ik het eten niet lekker en was het niet goed afgedekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onlangs zijn er nieuwe verblijfsmogelijkheden toegevoegd. Mijn familie en ik hebben er enorm van genoten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamer was in orde en goed schoongemaakt, en de bedden lagen comfortabel. Echter, het hotel leek overbevolkt met Russische gasten en het personeel toonde weinig interesse. Het was een chaos in de eetzaal, waar gillende kinderen rondrenden. Het geluid van de nabijgelegen snelweg was goed hoorbaar in de kamer. Er waren te weinig medewerkers, waardoor wachtrijen ontstonden. Het strand was klein en niet schoon, en het hotel had een gedateerde uitstraling. Het restaurant was te vol, en buiten werd er een mix van muziekgenres afgespeeld. Daarnaast moest er betaald worden voor WiFi, wat normaal geen probleem is, maar in dit geval werkte het niet. Al met al was het een eenmalige ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Na een flinke investering van 550 euro kregen we kamers met een prachtig uitzicht op zee en een zwembad. Helaas waren er veel dingen kapot en hing er een muffe geur in de kamer. Het hotel bleek behoorlijk verouderd te zijn, zo erg zelfs dat de regen door het plafond het restaurant binnenkwam. Er verbleven voornamelijk Russische gasten. Het eten was redelijk goed, maar nogal repetitief. Gelukkig was er wel leuke animatie aanwezig. De zwembaden waren prima, maar de ligbedden op het strand waren doorgezakt en de trapjes in het zwembad zaten los. Al met al hebben we een redelijke vakantie gehad, maar voor dat geld zal ik er nooit meer teruggaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

De uitstraling van het hotel is aantrekkelijk en het ligt op een goede locatie, vooral als je niet midden in de drukte wilt zitten. Er is genoeg te eten en te drinken beschikbaar. Helaas was de ontvangst niet geweldig. Als je je verwachtingen niet te hoog legt, zal je niet teleurgesteld worden. De kamer is netjes, maar de badkamer laat wel te wensen over. Het beddengoed wordt niet vaak genoeg verschoond en de kamers zijn erg gehorig, wat het soms ongemakkelijk maakt. Als je van feesten, muziek en alcohol houdt, zit je hier goed, maar persoonlijk vond ik het te luidruchtig. Voor kinderen zijn er leuke voorzieningen zoals een waterpark en glijbanen. Er is genoeg ruimte op het strand, maar het zwembad is wat aan de koude kant. Het personeel van het hotel werkt hard, hoewel de ene helft vriendelijk is en de andere wat stug. Er zijn veel Russen, Engelsen en Turken aanwezig. De ligging van het hotel is handig, dichtbij winkels en bazaars, maar niet te midden van de drukte. Bij de Migros supermarkt betaal je normale prijzen. Tijdens uitstapjes word je helaas soms opgelicht, zelfs in de dolmus, wat erg teleurstellend is. Als je er iets van zegt, word je weggelachen. Persoonlijk zou ik niet snel terugkeren, maar wellicht wel voor het weer en de zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Bij aankomst in het hotel werden we overweldigd door de grootte en moderniteit, maar na een dag begonnen we de tekortkomingen te zien. De hotelkamer vertoonde gebreken, zoals gordijnen die niet goed pasten en licht doorlieten, scheuren in het plafondbehang met vocht erachter, en lekkages bij regenval. Het restaurant leek ook achterstallig onderhoud te hebben. Als deze problemen niet worden aangepakt, zou het hotel over vijf jaar een vervallen pand kunnen zijn, wat erg jammer zou zijn gezien het potentieel voor een prachtig hotel. Het ontbijt was redelijk, maar toch misten we bijvoorbeeld bolletjes en was het brood eenzijdig. Het avondeten was ook wat eentonig, maar acceptabel. Helaas vielen de desserts tegen in vergelijking met andere Turkse hotels. Gelukkig waren alle cocktails gratis en was de chicken corner echt fantastisch. Ondanks enkele tekortkomingen hebben we toch een leuke vakantie gehad, al denk ik dat er nog veel ruimte is voor verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Onze ervaring in Turkije met ons gezin, bestaande uit 2 kinderen van 4 en 1 jaar oud, was dit keer helaas zeer teleurstellend. Ondanks eerdere bezoeken aan Turkije, hebben we nog nooit zoiets meegemaakt. Het eten liet te wensen over en het personeel was bijzonder onvriendelijk. Het restaurant was een grote chaos, te klein voor het aantal mensen, het eten was vaak koud en er waren lange rijen. Het buffet was eentonig en vaak leeg. De hygiëne liet ook te wensen over, met vuile borden en bestek dat niet altijd beschikbaar was. Het personeel leek totaal geen interesse te hebben in het verlenen van service, we moesten zelfs onze eigen tafel schoonmaken en kinderstoelen reinigen. De bedden werden niet dagelijks verschoond en we zijn alle vier ziek geworden van het eten, vooral de kinderen moesten veel overgeven. Het enige positieve aspect waren de glijbanen, maar zelfs die waren op een dag gesloten zonder duidelijke reden. Daarnaast moesten we betalen voor wifi, wat een minpunt was. Al met al een ervaring waarvan ze zich zouden moeten schamen. Niet aan te raden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een heerlijke vakantie voor het hele gezin! Het personeel reageert snel en met een glimlach, het hotel is schoon en knus. Het eten is verrukkelijk en elke dag gevarieerd, met een open buffet 24 uur per dag. De accommodatie is top-notch en biedt entertainment voor alle drie generaties die samen waren. We zullen zeker nog een keer terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het hotel en verblijf waren over het algemeen goed. Helaas zijn wij geen fans van All Inclusive. De drukte, het gebrek aan respect en geduld van andere gasten, en het massale eten zorgden ervoor dat de kwaliteit ervan niet optimaal was. Het hotel, hoewel wat verouderd, straalde oorspronkelijke luxe uit en werd redelijk schoon gehouden. Er waren echter tekenen van achterstallig onderhoud die renovatie behoeven. De ligging van het hotel ten opzichte van de stad Antalya was redelijk, maar het gebruik van taxi's was duur (20 minuten en 25 euro per enkele reis). Het vinden van een Dolmus was lastiger vanwege het ontbreken van een vaste halte langs de doorgaande weg, wat tot gevaarlijke situaties kon leiden. Eenmaal in de Dolmus was het wel goedkoop (1,5 euro per enkele reis) en redelijk comfortabel, maar soms ook erg druk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Samen met onze twee kinderen hebben we genoten van een fantastische vakantie bij Vikingen Infinity Resort & Spa. Het smaakvolle foodcourt bij de zwembaden was een culinaire belevenis, waar je genoot van heerlijke pizza's en zelfs je eigen donut kon decoreren. Onze kamer was van buitengewone kwaliteit. En laten we het aquapark en de glijbanen voor de kinderen niet vergeten! Twee weken lang hebben we ons uitstekend vermaakt op het resort, waar veiligheid hoog in het vaandel stond. Het was een onvergetelijke ervaring voor het hele gezin en we zullen hier zeker nog eens terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Tijdens mijn verblijf moest ik extra betalen voor een ruimere kamer met meer comfort en zonlicht. Helaas bleek de airconditioning onbetrouwbaar te zijn, aangezien deze regelmatig uitviel vanwege bezuinigingen. Hierdoor moest ik 's nachts meerdere keren uit bed om de airco opnieuw in te schakelen, wat resulteerde in een oncomfortabele warme kamer. Ondanks mijn klachten bij de receptie kreeg ik geen restitutie en werden slechts loze beloftes gedaan. Het personeel was onbeschoft en chagrijnig, het eten was eentonig en van slechte kwaliteit. Bovendien waren er lange wachtrijen, zelfs voor een drankje in de middag. De zee was bezaaid met te veel rotsen en de zwembaden werden slecht onderhouden, aangezien er kleine wormpjes te zien waren. Dit zorgde ervoor dat kinderen niet meer wilden zwemmen. Om het af te maken was er ook veel lawaai van het verkeer in de kamer. Ik zal hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring in dit hotel. Het hotel is ruim opgezet en biedt een gevarieerd activiteitenprogramma dat echt indrukwekkend is. Wat betreft het eten, er is een overvloed aan keuzes en voor ieder wat wils. Het personeel is zeer toegewijd en gastvrij, wat echt bijdraagt aan de algehele sfeer. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was fantastisch! Het personeel was erg attent en behulpzaam, ondanks dat niet iedereen vloeiend Engels sprak, konden we goed met hen communiceren. Een speciale shout-out naar Munire, een geweldig persoon met een hart van goud! Ze beantwoordde al onze vragen met zoveel liefde en vriendelijkheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Onze kamer was brandschoon, keurig opgeruimd en van alle gemakken voorzien. De wifi en airconditioning werkten perfect. Het dinerbuffet bood een smakelijke variëteit aan gerechten en de drankjes waren van hoge kwaliteit. Het personeel verwelkomde ons altijd met een stralende glimlach. Het hotel lijkt vooral populair te zijn bij gezinnen met kinderen, maar is ook zeker geschikt voor stellen die willen genieten van een heerlijke vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De prachtige omgeving, de attente service en de verfrissende zwembaden maakten ons verblijf onvergetelijk. Al met al was onze ervaring positief en zouden we graag weer terugkeren naar deze accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf hier! Het culinaire aanbod was fantastisch, de accommodatie was smetteloos en de sfeer rondom de bar bij het zwembad was heel aangenaam. Daarnaast werden we zeer vriendelijk en professioneel behandeld door het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik raad aan om te genieten van smakelijke gerechten, comfortabele kamers en een heerlijke vakantievibe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf! Onze kleine spruit heeft zich uitstekend vermaakt. Het eten was verrukkelijk en er was genoeg entertainment voor jong en oud. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Onze kamers werden dagelijks schoongemaakt en waren heerlijk comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Onze ervaring in het hotel was absoluut fantastisch! Alles was gewoonweg perfect: het attente personeel, de heerlijke maaltijden, het verfrissende zwembad, de comfortabele kamers, het prachtige strand en de ontspannende spa.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen! Het personeel was ontzettend gastvrij en het eten was voortreffelijk. De zwembaden waren een waar paradijs. Wij kunnen niet wachten om hier weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

De maaltijden waren verrukkelijk, de accommodatie was brandschoon en het privéstrand met glijbanen was gewoon fantastisch! Het enige minpuntje was dat het 's avonds behoorlijk druk was in het restaurant, waardoor je soms even moest rondkijken voor een vrije tafel en wat bestek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel heeft zoveel te bieden qua faciliteiten en entertainment! Met 4 unieke locaties verspreid over het terrein, waaronder meerdere zwembaden, een pier met een gezellige strandbar, en zelfs een glijbaanbad voor de avontuurlijke gasten. Overdag worden activiteiten zoals darts, waterpolo en schuimfeesten georganiseerd, terwijl je 's avonds kunt genieten van kinderdisco's, live shows en zelfs een discorave tot in de late uurtjes. Het aanbod van eetgelegenheden is ook indrukwekkend, met 24/7 opties die ervoor zorgen dat je nooit honger zult hebben. Het hotel straalt netheid en efficiëntie uit, en het vriendelijke personeel verdient zeker een pluim voor hun harde werk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben genoten van ons verblijf in het hotel, het was geweldig! De maaltijden in het restaurant waren heerlijk en gevarieerd. Er is een strandbar, een bakkerij en zelfs gratis ijs. De kamers worden nagenoeg dagelijks schoongemaakt. Het personeel is erg aardig en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Op dit moment genieten we van ons verblijf in het hotel, waar we verrast werden door de moderne en ruime kamers. Het eten is van goede kwaliteit en er is een redelijke variatie in keuzes beschikbaar. Hoewel sommige personeelsleden beperkt Engels spreken, is het receptiepersoneel gelukkig in staat om rustig en duidelijk te communiceren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De locatie van het resort was fantastisch, met zowel een prachtig strand als een mooi zwembad. Het diner en de voorgerechten waren verrukkelijk en van hoge kwaliteit. Om bij het strand te komen, moesten we zelfs een schilderachtige brug oversteken die de snelwegen met elkaar verbond. De kamers en zwembaden waren luxueus en goed onderhouden. Helaas liet de kwaliteit van de drankjes wat te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ik was zeer onder de indruk van het hotel; het interieur is prachtig en de kamers zijn ruim en ideaal voor gezinnen. De airconditioning functioneert uitstekend, wat erg fijn is. Daarnaast zijn er meerdere zwembaden en overal is er de mogelijkheid om te eten, zowel aan zee als bij de zwembaden. Het eten is gevarieerd en er is ook veel keuze voor kinderen. Bovendien zijn er winkels op loopafstand, wat het verblijf nog gemakkelijker en plezieriger maakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Het hotel maakte een goede eerste indruk: schoon, ruim en goed ingericht. Echter, de ervaring werd overschaduwd door enkele tekortkomingen. Het gebrek aan personeel was duidelijk merkbaar, vooral in het restaurant waar gasten zelf hun bestek en servetten moesten regelen. Het eten was niet iets om over naar huis te schrijven en de wifi was een regelrechte teleurstelling. Niet alleen moest er €2 per dag per apparaat betaald worden, maar de verbinding zelf was ook van slechte kwaliteit met trage snelheden en frequente uitval. Ondanks deze nadelen, kan het hotel nog steeds als goed worden beschouwd, mits deze problemen worden aangepakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastische tijd hebben we gehad! Het weer was perfect, met temperaturen tussen de 27 en 29 graden de hele week. Onze familiekamer was geweldig - elke dag schone handdoeken en het werd goed schoongehouden. Het eten was de hele dag door gevarieerd en heerlijk. Onze driejarige dochter vermaakte zich prima, net als haar twee oudere zussen van 15 en 22 jaar. Als ouders konden wij heerlijk ontspannen met een cocktail, terwijl de kinderen plezier hadden in het zwembad, op het strand en in de zee. Turkije heeft ons positief verrast en we zullen zeker nog een keer terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Mijn partner en ik brachten van 18 tot 21 oktober een paar nachten door in dit verblijf. Hoewel smaken en behoeften op het gebied van eten erg persoonlijk zijn, moeten we zeggen dat we verrast waren door de goede prijs-kwaliteitverhouding. Wat de ervaring echt speciaal maakte, was de live muziek op vrijdagavond 18 oktober. De artiesten die optraden creëerden een fantastische sfeer waar we enorm van genoten hebben. We zijn vooral dankbaar voor die onvergetelijke avond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Deze zomer verbleven we in dit hotel en onze verwachtingen waren hoog gespannen. Op de foto's leek het hotel prachtig en brandschoon, maar de werkelijkheid viel tegen. Het personeel was nauwelijks te bekennen en de service liet te wensen over. Het gebouw vertoonde veel achterstallig onderhoud en het eten was elke dag hetzelfde. Dit hotel verdient zeker geen vijf sterren, eerder drie. We hebben verschillende hotels in Alanya bezocht, maar deze behoort zeker tot een van de slechtste. Het enige pluspunt waren de grote zwembaden waar de kinderen zich goed hebben vermaakt. Helaas is een herhaalbezoek voor ons geen optie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Erg leuke locatie, maar de zwembaden zijn behoorlijk fris. Sommige delen hebben wat extra aandacht nodig, maar over het algemeen is het schoon. Het eten is nogal eentonig, hoewel er genoeg eetgelegenheden zijn, zelfs voor kieskeurige eters. Het personeel is uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Om naar het witte stadje te komen, moet je een dolmus of taxi nemen of ongeveer 10 minuten lopen. Het was eind oktober toen we er waren en nog steeds 26 graden, hoewel het 's nachts wat koeler was. Over het algemeen een prettige verblijfplaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit grote hotel heeft zeker potentie, maar of het echt 5 sterren verdient, is twijfelachtig. Het gebruik van het hotelinternet is tegen betaling. Na middernacht moest je betalen voor alle drankjes, behalve water. Als je na 02:00 uur nog wilt drinken, moet je naar de beachbar gaan, wat zo'n 10 minuten lopen is. De kamers zijn ruim, maar helaas nogal gehorig, waardoor je geluiden van andere gasten of mensen in de gangen kunt horen. Gelukkig worden de meeste mankementen snel opgelost. Het eten is redelijk eentonig, met weinig variatie. De hygiëne is gelukkig wel goed geregeld. De ligging is handig, dicht bij de bazaars. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar het hotel zelf kan wel wat vernieuwing gebruiken. Het hotel is toegankelijk voor rolstoelen en kindvriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Vanaf het allereerste moment hebben we ons direct thuis gevoeld in het resort. Gedurende onze vakantie werd deze ervaring alleen maar beter. Of het nu ging om de verrukkelijke Mojito-cocktails (serieus de beste!) van Ayhan bij het strand, de attente zorg van Mehmet tijdens het ontbijt, Nurlallah bij het avondeten, of de enthousiaste skeeleraars Ozman en Hasan 's avonds, elk personeelslid heeft bijgedragen aan een onvergetelijk verblijf. Een klassering van 4 sterren doet naar mijn mening het hotel tekort; de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel verdient absoluut een vijfde ster. Hoewel geen enkel hotel perfect is, was ons verblijf in Vikingen Infinity zeker geslaagd voor een heerlijke vakantie. Het eten was voortreffelijk - van softijs tot durum-doner en zelfs pittige sauzen bij het buffet. De cocktails waren heerlijk! Ook genoten we van de gezellige livemuziek die de avonden extra sfeervol maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst was het een totale ramp. In plaats van een familiekamer, kregen we slechts één kamer toegewezen. Pas na drie dagen kregen we eindelijk de kamer die we geboekt hadden. Het eten was niet te eten, waardoor ons kind ziek werd en moest overgeven. Vervolgens werden we geconfronteerd met de absurde eis om te betalen voor het tapijt waarop ons kind overgaf. De schoonmaakster, die geen Engels sprak, bleef maar hameren dat ik naar de receptie moest gaan om te betalen. Bij de receptie escaleerde de situatie toen een medewerker zich ermee begon te bemoeien en me onbeschoft bedreigde. Uiteindelijk moest ik luid schreeuwen en voor mezelf opkomen om niet te hoeven betalen, volgens de medewerkers. Gelukkig kwam de beveiliging tussenbeide om de boel te kalmeren. Naderhand sprak ik met de manager en die vertelde me dat het hele gedoe volledig onnodig was en niet waar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Alles verliep vlekkeloos!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit fantastische hotel biedt niet alleen heerlijk eten, maar ook een voortreffelijke service. Wij komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Teleurstellend. Het hotel ziet er prachtig uit, maar miste totaal de gezellige uitstraling waar we normaal gesproken van Kempinski aan gewend zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf in hotel Kempinski was een feest voor de zintuigen. De serene ambiance en de weelderige golfbanen zorgden voor een onvergetelijke ervaring. Ahmet, onze attente ober, heeft ons de hele week in de watten gelegd en bijgedragen aan een vleugje luxe. Een culinaire avond in Zofra by the lake heeft onze smaakpapillen verrukt en een onvergetelijke indruk achtergelaten.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl