- Prijs / kwaliteit7
- Ligging8
- Service8
Bij het boeken van twee tweepersoonskamers kregen we bij aankomst te horen dat er een overboeking was. We moesten vervolgens met een onduidelijk formulier instemmen om met vier personen van boven de 70 op een familiekamer te verblijven, bestaande uit twee kamers met een schuifdeur ertussen. Het echtpaar moest zelfs door de andere slaapkamer naar de gedeelde badkamer. Als compensatie ontvingen we elk een massage van een halfuur en een gratis kluisje. Na lang aandringen kregen we uiteindelijk de beschikking over twee kamers, waarvan er een stonk naar rook op de eerste. De tweede kamer bleek een familiekamer te zijn op de vijfde verdieping, met een kleine badkamer die voor twee personen net voldoende was, maar voor een gezin tekortschoot. Er was geen stoel aanwezig die ook niet paste. De schoonmaak van de badkamer was goed, de kinderkamer was redelijk, maar de ouderkamer liet te wensen over. Het bed was slecht bereikbaar voor de stofzuiger aan de achter- en zijkanten. Het eten was echter prima met veel keuzemogelijkheden. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, hoewel de eigenaren wat stuurs overkwamen. De receptioniste was op de tweede dag minder vriendelijk en leek geïrriteerd door ons. Het viel op dat gasten van de touroperator vaak na slechts één nacht moesten verhuizen.