ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Victory Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Bij het boeken van twee tweepersoonskamers kregen we bij aankomst te horen dat er een overboeking was. We moesten vervolgens met een onduidelijk formulier instemmen om met vier personen van boven de 70 op een familiekamer te verblijven, bestaande uit twee kamers met een schuifdeur ertussen. Het echtpaar moest zelfs door de andere slaapkamer naar de gedeelde badkamer. Als compensatie ontvingen we elk een massage van een halfuur en een gratis kluisje. Na lang aandringen kregen we uiteindelijk de beschikking over twee kamers, waarvan er een stonk naar rook op de eerste. De tweede kamer bleek een familiekamer te zijn op de vijfde verdieping, met een kleine badkamer die voor twee personen net voldoende was, maar voor een gezin tekortschoot. Er was geen stoel aanwezig die ook niet paste. De schoonmaak van de badkamer was goed, de kinderkamer was redelijk, maar de ouderkamer liet te wensen over. Het bed was slecht bereikbaar voor de stofzuiger aan de achter- en zijkanten. Het eten was echter prima met veel keuzemogelijkheden. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, hoewel de eigenaren wat stuurs overkwamen. De receptioniste was op de tweede dag minder vriendelijk en leek geïrriteerd door ons. Het viel op dat gasten van de touroperator vaak na slechts één nacht moesten verhuizen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het eten in dit 4-sterrenhotel was fantastisch! Er waren voldoende ligbedden beschikbaar en zelfs tot 9 uur waren er nog enkele vrij. 's Avonds was er genoeg entertainment om je bezig te houden en je niet te vervelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het eten was voortreffelijk en de locatie is ideaal, nabij diverse winkels. Het strand is gemakkelijk te bereiken, zelfs te voet. Bij het ene zwembad heerst een serene sfeer, terwijl er bij het andere zwembad meer activiteiten en entertainment te vinden zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

In november 2009 bezochten mijn man en ik met onze twee kinderen, van 13 en 2 jaar oud, deze plek. We waren een van de laatste gasten daar en alles was nog steeds fantastisch. Zelfs tot het laatste moment konden we genieten van een uitgebreid buffet. Het personeel was ontzettend vriendelijk en we hebben echt geen enkele negatieve ervaring gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Na mijn derde bezoek aan dit hotel werden we bij aankomst verrast: overboekt. Ondanks onze reservering in januari werden we naar een ander hotel genaamd Silver gestuurd. De receptioniste daar liet te wensen over en gaf ons niet de beloofde auto van Victory. Het was een gedoe om haar te laten bellen, omdat ze beweerde geen telefoonnummer te hebben. Gelukkig kregen we de volgende dag wel onze kamer, die op zich prima was. Daarentegen was de kamer bij Silver vies, met schimmel in de douche en op de spiegel. Ook merkten we veranderingen in het eten ten opzichte van ons vorige bezoek drie jaar geleden. Er was destijds meer keuze, hoewel de kwaliteit nog steeds goed was. Het dagelijks doorsturen van mensen naar Silver vanwege overboekingen was ook een terugkerend probleem. Dus, als je dit hotel boekt, wees voorbereid! Over het algemeen was alles verder in orde.





© 2007-2024 ReisChecker.nl