ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pegasos Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid3

Na onze recente vakantie zijn we net teruggekeerd van dit hotel. Het eten was over het algemeen goed, al kan het natuurlijk voorkomen dat er een gerecht wordt geserveerd dat niet helemaal onze smaak was, maar dat zegt niets over de algehele kwaliteit. Opvallend was dat het merendeel van de gasten Russisch was. Helaas was onze ervaring met deze groep niet positief. Het personeel in het restaurant was erg vriendelijk en behulpzaam, en sommigen spraken zelfs Engels. Bij de bar, waar voornamelijk jonge medewerkers werkzaam waren, moesten we duidelijk maken dat we niet gecharmeerd waren van de voorrang die aan Russische gasten werd verleend. Hoewel de meeste jonge Russische gasten zich netjes aan de regels hielden, ontstonden er bij de oudere gasten meer problemen, zoals voordringen. We hebben besloten dat we niet meer naar Kemer zullen gaan, omdat deze bestemming niet aan onze vakantieverwachtingen voldoet, maar dat heeft zeker niet gelegen aan het hotel. Onze kamer was schoon en ruim. Het hotel is echter niet echt geschikt voor kinderen, dus we zouden het niet aanraden om met kinderen daarheen te gaan. Over het algemeen was het een prima hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst werden we niet bepaald hartelijk ontvangen. We moesten onze koffers zelf naar boven sjouwen, wat geen fijne start was. De kamer liet ook te wensen over, vuil en stoffig. Het eten was teleurstellend, altijd koud en een ware strijd in het restaurant. Er was weinig variëteit en vaak waren de opties snel op. Zelfs bij het ontbijt waren de eieren koud. We hebben daarom besloten om elke avond uit eten te gaan. Op het strand moesten we zelfs betalen voor bier en water. Het personeel sprak geen Engels, alleen Russisch. De manager ontweek ons als we vragen hadden en het leek alsof de Russische gasten altijd voorrang kregen bij de bar. Kortom, dit hotel verdient geen plek meer in enige Nederlandse reisgids!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel overtreft niet de verwachtingen die passen bij een 4-sterren accommodatie. Het eten was teleurstellend, vooral in de laatste 3 dagen, en er was weinig variatie. Het personeel werd onfatsoenlijk behandeld door hun leidinggevende, wat ongemakkelijk was voor de gasten. Ondanks de inzet van het personeel van vroeg in de ochtend tot laat in de avond, werden ze publiekelijk berispt. In andere 4-sterren hotels kregen we dagelijks 2 flesjes water, hier moesten we het water zelf halen bij de receptie. Shampoo werd alleen bij aankomst verstrekt. De constante disco muziek begon elke dag op hetzelfde tijdstip, waardoor het voorspelbaar en eentonig werd. Om een drankje te bestellen moest je bijna schreeuwen om gehoord te worden achter de bar. Wellicht overwegen om volgend jaar een hotel zonder Russische toeristen te boeken, aangezien hun drinkgewoonten en gebrek aan beleefdheid storend waren. Desondanks hadden we een mooie kamer met uitzicht op het strand en het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Elke dag werd hetzelfde maaltje geserveerd, vaak koud en niet erg smakelijk. Laat anderen zoals de Russen of Turken dat maar eten, want voor Hollanders is het gewoon niet goed genoeg. Het ontbijt was karig en eentonig, slechts één soort kaas, wat zure vleeswaren, gekookte eieren en gebakken eieren die al een tijdje klaar stonden en warm werden gehouden in de zon. De kamers waren redelijk, maar de airco werkte alleen als je binnen bleef. De televisie weigerde dienst en het kluisje had kuren. Het personeel was over het algemeen niet erg vriendelijk, met hier en daar een uitzondering. Er was maar één binnenzwembad dat bijna niemand leek te gebruiken. Het bier werd geserveerd in ijscoups en voor een flesje water moest je extra betalen. Het enige positieve punt was de ligging aan zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Ongelooflijk hoe teleurstellend deze ervaring was. Absoluut geen aanrader, tenzij je uit Rusland komt. De kwaliteit van het eten, de service en de kamer waren allemaal beneden peil.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service1

Dit hotel was een complete teleurstelling, op de locatie na dan. Als je op zoek bent naar een ontspannen en gezellige vakantie, moet je dit hotel absoluut vermijden. Gelukkig hebben we na slechts één dag kunnen verhuizen naar Hotel Meder, wat uiteindelijk een uitstekende keuze bleek te zijn, met een geweldige ligging. Het zou verstandig zijn als ze dit hotel uit alle reisgidsen zouden verwijderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Ik verbleef in dit hotel van 3 tot en met 4 september, maar besloot daarna om tegen extra kosten overgeboekt te worden naar een ander resort. Het zou handig zijn als de brochure vermeldt dat het hotel na 21.00 uur verandert in een levendige openluchtdiscotheek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6

Voordelen: - Het hotel ligt aan zee, in een gezellig centrum en vlakbij de haven. - De kamers zijn prachtig, met een bad en uitzicht op zee en het centrum. - In de kelder van het hotel is een heerlijke spa (tegen betaling) waar je 3 uur lang kunt genieten van sauna, jacuzzi en massages. - Het eten is niet erg bijzonder of gevarieerd, maar de koks waren erg vriendelijk en hielden rekening met vegetarische gerechten. Nadelen: - Het personeel van het hotel is niet erg gastvriendelijk als het gaat om het beantwoorden van vragen. - De all-inclusive faciliteiten zijn beperkt (geen drankjes op het strand/kamer). - Het strand bestaat uit grind en grove stenen, wat niet comfortabel is om op te lopen of te liggen. Gelukkig is er een beter strand op ongeveer 15 minuten lopen in de buurt van de haven. Als je vriendelijk vraagt of deelneemt aan een watersportactiviteit, kun je de hele vakantie gratis gebruik maken van een plekje op een privéstrand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst moesten we zelf onze bagage naar boven tillen en op het tweepersoonsbed lag slechts een eenpersoonslaken. De kamer was niet schoon en de minibar was leeg. Het eten was teleurstellend met lauwe makreel en koud voedsel. Op het strand moesten we zelf betalen voor bier en water en er waren geen glazen beschikbaar om naar de kamer te nemen. Het avondeten was ook een uitdaging, aangezien je minstens drie kwartier van tevoren in de rij moest staan om nog een beetje keus te hebben en een tafeltje te bemachtigen. Het ontbijt was beperkt en na 8 uur waren alleen nog brood, jam en yoghurt beschikbaar. We waren genoodzaakt om elke avond buiten de deur te eten vanwege de slechte kwaliteit van het eten in het hotel. De overwegend Russische gasten zorgden ervoor dat het personeel meer Russisch dan Engels sprak en zich liet intimideren. Elke avond was er een Russische disco waar je, als je nog iets van je all-inclusive wilde drinken, verplicht aan moest deelnemen. De manager gaf geen fatsoenlijke uitleg en verdween gewoon. Al met al een schandalige ervaring die dit hotel ongeschikt maakt om aan te bevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service4

Na vijf jaar vakantie te hebben gevierd in Turkije, had ik een vreselijke ervaring in het Pegasos hotel. Het was heel teleurstellend hoe ik behandeld werd; het personeel negeerde mij compleet, op een enkele uitzondering na. Het voelde vernederend. Ik vind dat reisbureaus dit hotel van hun lijst moeten schrappen. Ze leken enkel oog te hebben voor hun Russische gasten, terwijl ze mensen uit Nederland niet eens aankeken. Ook was de kamer niet netjes. Kortom, een enorme tegenvaller.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

Sjaak en Wilmie verbleven in de periode van 09 tot 20 september 2008 in dit hotel en hadden meteen een slechte start bij de receptie, waar het personeel niet bepaald vriendelijk was en weinig uitleg gaf. Gedurende hun hele verblijf werden ze geconfronteerd met onvriendelijk personeel, ondermaats eten en luidruchtige, onbeleefde Russen die niet vies waren van een drankje. De avonden werden verstoord door luide discotheekgeluiden, waardoor ze hun vertier buiten het hotel moesten zoeken. De sfeer werd verder bedorven door de aanwezigheid van Russische dames die blijkbaar voor een koopje te verkrijgen waren. Na een klacht bij de manager kregen ze het advies om een ander hotel te zoeken. Uiteindelijk dienden ze een officiële klacht in bij de reisorganisatie en willen ze er liever niet meer over praten. Kortom, dit hotel verdient wat hen betreft geen plek meer in reisgidsen.

Melden


Reisperiode: mei 2019

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging5
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geweldig hotel! Alleen heel jammer dat het ver van de bewoonde wereld is. Je kan niet even zomaar gaan wandelen ergens heen, je bent verplicht het openbaar vervoer te gebruiken of een taxi te nemen. Het eten was echt onwijs goed! Elke dag een ander thema en alles werd vers gemaakt! De opdringerige mensen op het park was wel vervelend. Ze dwingen je zowat om een fotoshoot te doen of om een massage te boeken. Wij zaten hier 10 dagen, en 10 dagen lang kwamen ze wel 200x per dag langs je lopen met allerlei aanbiedingen.

Melden


Reisperiode: november 2015

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

ik vond het een leuke vakantie veel gedaan eten was ook heerlijk en hotel was prachtig mooi ik heb daar gezwommen etc prijsen waren gemiddeld maar we konden het betlaen

Melden


Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging3
  • Voorzieningen4

De prijs was veelste hoog. De mensen waren onvriendelijk. Het eten was niet lekker. Kortom een slecht hotel

Melden


Reisperiode: februari 2012

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bevat foto'sVeel te duur, slecht eten, openlucht disco, onvriendelijk personeel, kortom alles is hier slecht! Maar wel aan het strand.......

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl