ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Krizantem

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

De hotellobby heeft wel wat ouderwetse charme, maar de kamers stralen echt luxe uit, verdienen zeker vijf sterren. Het eten is redelijk, maar niet helemaal op het niveau dat je bij een vijfsterrenhotel zou verwachten, eerder drie sterren. Gelukkig is de ligging fantastisch, met het strand om de hoek en genoeg ligbedden. Er is ook een goede busverbinding naar het centrum, dus genoeg mogelijkheden om de omgeving te verkennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Ik heb erg genoten van mijn verblijf, maar vond de animatie meer geschikt voor volwassenen dan voor kinderen. Het hoogtepunt was echt de vriendelijke fotograaf die prachtige foto's op het strand heeft gemaakt. Ik kan het zeker aanraden om een fotoshoot te boeken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is zeker een aanrader! Het eten is heerlijk en er is leuk entertainment, al is het wel voornamelijk gericht op Russisch sprekende gasten. De ligging is perfect met een veilige tunnel die je naar het strand leidt, zodat je niet de drukke weg hoeft over te steken. Het enige minpuntje is het kleine balkon, waar helaas ook de afvoer van de airco zit. Maar verder heb ik absoluut geen klachten, een fijn verblijf gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service6

Vorig jaar hebben we in dit hotel verbleven. In de reisgids stond dat het hotel op 2,5 km afstand van het centrum lag, maar in werkelijkheid bleek dit minstens 4 km te zijn. Er verbleven veel Russische gasten die soms niet echt rekening hielden met anderen tijdens het eten en vaak veel voedsel onaangeroerd lieten staan. Als je niet te kritisch bent op het eten, kun je hier wel een goede tijd hebben. Na een weekje begonnen we het eten wel een beetje eentonig te vinden. Soms waren de frieten niet goed doorbakken, maar gelukkig heeft een Nederlandse gast, die toevallig kok is, hierover geklaagd. Er waren relatief weinig Nederlandse gasten, maar achter het hotel was er een gezellige winkelstraat met verschillende restaurants. Het strand was prima, maar er was duidelijk onderscheid tussen Europeanen en Russen, vooral wat betreft de prijzen voor watersportactiviteiten. Het was jammer dat de Russische animators niet doorhadden dat de luidsprekers aan vervanging toe waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Het verblijf in dit hotel was absoluut de moeite waard. De maaltijden waren van goede kwaliteit en er was genoeg keuze, de kamers waren ruim en werden elke dag schoongemaakt. Dit was mijn eerste keer in Turkije en het is me uitstekend bevallen. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, hoewel iedereen wel eens een mindere dag heeft. Het strand was makkelijk bereikbaar via een tunnel, wat erg handig was. Als je er even op uit wilde, was het centrum van OBA op een steenworp afstand, waar je gezellig iets kon drinken of eten. Alanya was gemakkelijk te bereiken met de busjes voor maar 0,50 cent, dus dat was zeker de moeite waard. Kortom, wij hebben met ons vieren een heerlijke vakantie gehad en zouden het hotel zeker aanraden. Ik zou zelf ook zeker terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service5

Wij belandden per ongeluk in dit hotel en het was niet helemaal onze stijl. We vielen nogal uit de toon tussen de Poolse, Slowaakse en Russische gasten. Het personeel leek constant met elkaar in de clinch te liggen en dat zorgde voor een ongemakkelijke sfeer. Het eten was redelijk goed, maar nogal repetitief. De kamers waren gelukkig wel schoon en modern. Als je graag bij het zwembad wilt liggen, moet je al om half zeven 's ochtends je bedje reserveren – aan het strand is het een stuk relaxter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

De prijs-kwaliteitsverhouding van dit hotel is uitstekend, waardoor er niet veel negatiefs te zeggen is over het eten. Het meest opvallende is het bijzonder vriendelijke personeel, daar verdienen ze echt een pluim voor. Dit hotel is zeker een aanrader voor gasten die zich comfortabel voelen te midden van een wat luidruchtig publiek. Er zijn echter kritiekpunten op het management en de organisatie van het hotel. Bij aankomst was er geen kamer beschikbaar en moesten we standvastig blijven om geen alternatief (ander hotel) te accepteren. Vaak was er geen vrije tafel in het restaurant beschikbaar, wat erg vervelend was. Het was schandalig om elke avond 10-15 minuten in de rij te moeten staan voor een klein stukje vlees en wat friet. Op het strand waren er alleen stoelen zonder kussens en parasols waren schaars en werden bijna gevochten om degene die niet kapot waren. Een tip: ga naar het naburige strand, waar je voor slechts € 3 twee luxe bedden met kussens en altijd een parasol krijgt. Daar word je behandeld als een koning, dit moet je echt eens meemaken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Tijdens de eerste week van ons verblijf was het opvallend rustig in het hotel, met slechts een kwart van de kamers bezet. Het eten was acceptabel, hoewel het vaak lauw of zelfs koud geserveerd werd. Naarmate de tweede week vorderde, steeg de bezettingsgraad snel tot wel 70%. Het eten verbeterde aanzienlijk en werd nu warm geserveerd, waarschijnlijk doordat de kok gewend was om voor grotere groepen te koken. Helaas hebben we wel enkele negatieve ervaringen opgedaan, voornamelijk door het gedrag van sommige luidruchtige Russische gasten. Hoewel het niet eerlijk is om alle Russen over één kam te scheren, leek het merendeel van de gasten zich niet bepaald respectvol te gedragen. De opmerking van een andere gast dat 99,5% van de aanwezigen Russisch was, leek volgens ons niet ver van de waarheid te liggen. Het onbeschofte gedrag viel hierdoor des te meer op. Een ander minpunt was de luide muziek die, hoewel er niet veel jongeren in april aanwezig waren, nog steeds probeerde een disco-achtige sfeer neer te zetten. Over het algemeen waren we gematigd tevreden, zoals ook te zien is in onze beoordelingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9

Uitstekende waar voor je geld. Het is betaalbaar, maar verwacht geen luxe ervaring. De kamers zijn redelijk, maar een beetje gedateerd met hier en daar wat kleine problemen (zoals een losse doucheslang). De airconditioning werkt goed en het uitzicht op het zwembad en de zee is prachtig. Een minpunt is dat kamers met zeezicht aan de voorkant liggen, naast de bar waar tot middernacht muziek te horen is. Als je vroeg wilt slapen, kan dat lastig zijn. De matrassen zijn erg hard en je voelt de veren overal. De accommodatie ligt verder van het centrum dan in gidsen staat vermeld, ongeveer 3-4 kilometer, maar goed te bereiken met een dolmus. Er zijn 3 (kleinere) zwembaden, waarvan er 1 een glijbaan heeft die enkele uren per dag geopend is. Ook leuk voor ouderen! Het tunneltje naar de zee is fantastisch. Ligbedden zijn gratis, maar voor 2 matrasjes en een parasol betaal je €1,50. Het strand is kiezelsteenachtig. Het eten is prima, met elke avond vers vlees- en visgerechten van de grill. Het personeel is vriendelijk. Er zijn veel Scandinavische gasten, keurige mensen. De accommodatie is populair bij ouderen. Let op: er zijn veel trappen en de vloeren kunnen glad zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

In juni bezochten we Hotel Krizantem met z'n tweeën en genoten van de 3 zwembaden! Helaas lagen er elke ochtend al vroeg handdoeken op de ligbedden, waardoor het lastig was om een plekje te bemachtigen. Gelukkig waren er op het strand gratis ligbedden, maar deze waren vaak bezet door handdoeken die er al vroeg waren neergelegd. Voor een paar euro per dag kon je echter ook een bedje huren met een ligmatrasje en parasol inbegrepen. Bij het avondeten moest je op tijd zijn om nog een vrije tafel te vinden, want er waren veel asociale Russen die onbeschoft gedrag vertoonden door tafels in te pikken. Gelukkig waren er leuke winkeltjes en restaurants in de buurt, maar het was niet erg groot. Om naar Alanya stad te gaan, kon je de bus nemen vanaf het hotel voor slechts 50 cent per persoon, wat erg handig was. We hebben zeker genoten van ons verblijf, maar helaas zullen we niet nog een keer teruggaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10

Van 4 tot 11 april 2011 verbleven wij in dit hotel, ondanks het teleurstellende weer hebben we toch een geweldige vakantie gehad. Dit was voornamelijk te danken aan het fantastische personeel, dat er alles aan deed om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Of het nu de receptie, het kamermeisje, de barman Ali of hoofd kelner Mahmed was, iedereen was even vriendelijk en behulpzaam. Zelfs toen we om 1 uur 's nachts aankwamen, was het geen enkel probleem om nog een heerlijke maaltijd te bestellen. Echt een geweldige ervaring die we zeker aanraden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service3

Het eten was van slechte kwaliteit en de meeste gasten waren Russisch, maar zij hadden bescheiden porties. De kamer was gelukkig wel schoon en netjes. Overal werden slappe plastic bekers gebruikt, zelfs voor het bier. Het was vervelend om te zien dat handdoeken al om 05.45 uur 's ochtends bij het zwembad werden neergelegd. We hadden eigenlijk geboekt voor Krizantem, maar werden hier geplaatst. Toen we daar gingen eten, was het eten veel beter en lekkerder. Kortom, Katya is zeker geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Hoewel de kamers prachtig en goed onderhouden zijn, vallen er enkele negatieve punten op. Het personeel lijkt onderling ruzie te hebben en is niet altijd even vriendelijk, vooral naar Belgische en Nederlandse gasten. De communicatie in het Engels verloopt moeizaam en het eten is van slechte kwaliteit en weinig gevarieerd. Al met al is dit hotel misschien wel drie of vier sterren waard, maar zeker geen vijf sterren waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is een aangename plek met gastvrij personeel. De gasten uit Rusland bleken verrassend aangenaam te zijn en gedroegen zich veel beter dan de verwende Nederlanders met hun arrogantie. Het eten was ook van goede kwaliteit met een ruime keuze. Hoewel de kamers wat renovatie kunnen gebruiken op sommige plekken, hebben we ons uitstekend vermaakt en zijn we zeker van plan om nog eens terug te komen. Geweldig genoten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service5

Dit hotel is op zich leuk en betaalbaar, maar het eten was helaas elke dag hetzelfde. Daarom zijn we tijdens onze weekverblijf drie keer buiten de deur gaan eten. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Hoewel er veel Russen en Polen in het hotel verbleven, heb ik er zelf weinig last van gehad, maar ze kunnen soms ook storend zijn. De kamers zijn prima en zowel de zwembaden als het strand zijn ook fijn. Met een dolmus ben je zo in het centrum en achter het hotel ligt een klein maar gezellig plein waar je 's avonds een drankje kunt doen. Persoonlijk zou ik echter niet meer teruggaan naar dit hotel. Ik heb echt betere ervaringen gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9

Dit hotel is echt een aanrader vanwege de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het ligt iets verder dan de 1,5 km die in de reisgids wordt beweerd (ik schat zo'n 3-4 km), maar gelukkig kan je gemakkelijk met de dolmus erheen. Onze kamer aan de voorkant bood een prachtig uitzicht op zee, maar helaas was er wel wat geluidsoverlast van de bar tot middernacht, dus vroeg naar bed gaan aan die kant was geen optie. Het eten was prima met elke dag een uitgebreid buffet met verschillende gerechten en 's ochtends kon je zelfs genieten van een vers gebakken eitje. 's Avonds was er telkens een ander heerlijk vlees- of visgerecht van de grill. Het hotel beschikt over drie kleine zwembaden, waarvan één met glijbaan, wat zowel voor kinderen als volwassenen leuk is. Er waren weinig Russische gasten maar vooral veel Scandinaviërs, over het algemeen nette en vooral oudere mensen. Het hotel is gelegen in Oba, met een leuk centrum achter het hotel, maar minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de vele trappen en gladde vloeren. Gelukkig is er een tunnel naar het strand, waar je gratis op ligbedjes kan genieten; twee matrasjes en een parasol kosten slechts 3 lira (€1,25). Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Hallo, ik ben Jackbaba, oftewel Jack. Wij zijn al voor de 8e keer in hotel Krizantem en het bevalt ons nog steeds uitstekend. We hebben een vaste groep mensen die ik telkens benader voor onze vakantie in het begin van juni. Soms hebben we last van wat te enthousiaste Russische gasten, maar door vriendelijk met ze te praten en ze wat te laten matigen, luisteren ze wel. Ik heb gemerkt dat als ik zelf ook wat meer opschep bij het buffet, dit goed werkt. Onze hostie doet het erg goed en gaat graag in gesprek met de gasten. Over het algemeen zijn de obers zeer vriendelijk, op een enkele uitzondering na. Als er toch iets niet naar wens is, kun je altijd terecht bij de manager of bij de receptie, bijvoorbeeld bij Aykut of onze hostie, die vloeiend verschillende talen spreekt. Wij en onze groep van ongeveer 35 personen kijken er weer naar uit om in juni terug te keren. Het is altijd een feestje om daar te zijn. Groetjes van Jack en Annie Geerts uit Helmond, Nederland. Voor ons een absolute aanrader. Wij verbleven daar van 29 mei tot 16 juni 2011.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8

Een charmant familiehotel met een levendige sfeer, gelegen langs een levendige weg die niet storend is. Het beschikt over 2 prachtige zwembaden, waarvan 1 met een glijbaan, en biedt zelfs gratis drankjes op het strand. De service is uitstekend en het personeel is erg vriendelijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen! Een echtpaar met twee zonen van 18 en 16 jaar bezocht het hotel; de 18-jarige vond het iets minder, terwijl de 16-jarige het erg leuk vond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Voordat we naar dit hotel gingen, hebben we natuurlijk eerst een kijkje genomen op Zoover. Wat betreft de Russen, ze waren eigenlijk niet zo nadrukkelijk aanwezig, je moet gewoon proberen te negeren dat ze er zijn. Helaas kwamen we aan bij een hotel dat overboekt was, wat nogal teleurstellend was gezien we al in februari hadden geboekt. In eerste instantie kregen we een hostelkamer aan de overkant van de weg toegewezen, maar gelukkig kregen we de volgende dag een echte hotelkamer. Wat betreft het personeel, ze waren heel divers wat het juist menselijk maakte. Niet iedereen hoefde per se vriendelijk te zijn, anders zou dat ook snel gaan vervelen. Afgezien van onze eerste overnachting, kunnen we het hotel echt aanbevelen. Voor degenen die nog gaan, een tip: het kan lijken alsof er te weinig zitplaatsen zijn om te eten, maar dat geldt alleen voor buiten. Als je goed om je heen kijkt, zul je binnen en boven bij het afhaalbuffet genoeg plek vinden! En nogmaals, de Russen kunnen we als zielig beschouwen, maar kijk daar overheen en als er één te veel opschept bij het buffet, duw hem dan gerust even aan de kant. Dat geeft een heerlijk gevoel ;-)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service6

We hadden een budgetvriendelijke reis geboekt zonder al te hoge verwachtingen, maar het hotel overtrof onze verwachtingen! Het eten is gevarieerd en er is altijd genoeg keuze. Het personeel is vriendelijk, hoewel niet iedereen Engels spreekt. De ligging is geweldig! Vanuit de tunnel bij het zwembad naar het restaurant bereik je direct het privéstrand van het hotel. In de buurt ligt het centrum van Oba, wat wij persoonlijk gezelliger vonden dan het centrum van Alanya. Een klein minpuntje was dat we de eerste vier dagen met dezelfde handdoeken moesten doen, wat niet zo fris was voor degenen die graag twee keer per dag douchen. Gelukkig kregen we daarna elke dag nieuwe handdoeken, hoewel dit volgens mij ook niet de bedoeling was (normaal gesproken om de twee dagen wissel). Mensen die klagen over dit hotel zouden beter een 5-sterrenresort kunnen boeken, waar je dan ook twee tot drie keer zoveel voor betaalt. Wij zouden hier zeker weer verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Wij hebben een fantastische tijd gehad bij Hotel Krizantem. Het personeel was ontzettend vriendelijk en stond altijd voor ons klaar. We verbleven er in de herfstvakantie, wat waarschijnlijk rustiger was dan in het hoogseizoen, omdat we geen problemen hadden met de maaltijden. Het hotel is perfect gelegen voor strandliefhebbers, met een tunnel die rechtstreeks naar het strand leidt. Het eten was typisch Turks, wat natuurlijk te verwachten is op vakantie. Er was veel keuze aan salades en altijd wel iets lekkers te vinden. Kortom, een geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service5

Bij aankomst in Krizantem ontdekten we tot onze verbazing dat we overboekt waren, terwijl gasten die later aankwamen wel een kamer kregen. We moesten drie van de zeven dagen ergens anders verblijven. In eerste instantie wilden ze ons in een vervallen personeelsverblijf op het dak plaatsen, maar dat sloegen we resoluut af. Uiteindelijk belandden we in hotel Begonia naast de deur. De hostess deed weinig voor ons en pas na drie dagen kregen we een andere kamer, maar deze was achteraf en niet naar wens. Het eten was prima, de hamam was heerlijk en de locatie was mooi, maar we zullen Krizantem nooit meer bezoeken. Het appartementencomplex aan de overkant, waar we werden ondergebracht, was dringend toe aan renovatie. Elke ochtend stond de hal blank, er zat schimmel op de muren en de wc stonk naar riool. Gelukkig hadden we wel een groot balkon met uitzicht op zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7

Bij aankomst in het chique hotel waren we meteen onder de indruk, maar helaas voldeed de kamer niet helemaal aan onze verwachtingen. Hoewel opgeknapt, had de kamer een wat verouderde uitstraling, vooral de badkamer liet te wensen over. Desondanks hebben we ons wel prima vermaakt tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9

Onlangs teruggekeerd van een week in Turkije, en ik moet zeggen dat het een geweldige ervaring was! Het eten was heerlijk, de bedden waren comfortabel en het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. Deze week begonnen ze voor het eerst met animatie, en ik moet zeggen dat ze echt hun best deden - we hebben er echt van genoten. De kamers waren schoon en ruim genoeg, en de zwembaden zagen er prachtig uit, met gratis ligbedjes op het strand en heerlijk water. Ik zou zo weer terug willen, het hotel is zeker niet duur en biedt veel variatie in het eten. Er waren wel veel Russen, maar daar hadden we geen last van - het is maar net hoe je ermee omgaat. Sommige mensen hebben altijd wel iets om over te klagen, maar wij hebben enorm genoten en zouden zo weer terug willen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

In september hebben mijn partner en ik een bezoek gebracht aan deze accommodatie. De prijs van de reis was verrassend betaalbaar, zeker gezien het all-inclusive pakket, wat ons nieuwsgierig maakte naar de kwaliteit. Gelukkig bleek deze meer dan prima te zijn! Er waren drie keer per dag maaltijden beschikbaar in de vorm van een buffet, zowel tijdens de lunch als het diner, en het eten was zeer smakelijk. De accommodatie beschikt over drie zwembaden waar we veel tijd hebben doorgebracht en via een voetgangerstunnel konden we gemakkelijk naar het strand. Het hotel is gelegen aan de boulevard vlak bij het schilderachtige dorpje Oba, waar we genoten hebben van gezellige kroegjes, kraampjes en boetiekjes. Het enige minpuntje vonden we dat drankjes vaak in plastic in plaats van glazen werden geserveerd. Desondanks zijn we zeer tevreden geweest over ons verblijf en hebben we geen verdere klachten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging2
  • Service1

Ons verblijf van 4 dagen was een ware ramp. Gelukkig konden we verhuizen naar een ander hotel, want het eten was niet te eten en we ontdekten luizen in het beddengoed. Elke keer als we wilden eten, zaten de eetzalen vol met Russische toeristen die hun borden vol schepten en vervolgens de helft weggooide. Alles in het hotel was vies: van de tafels en vloeren tot aan de buitenterrassen met kapotte stoelen en vieze tafels. De kamers waren verouderd en vies, met smerige douches en versleten vloerbedekking die leek op een hobbelig golfterrein. De lift werkte maar half en het personeel sprak alleen Turks en Russisch. Zelfs de animatie was matig en alleen gericht op Russische gasten. Kortom, dit hotel is absoluut geen aanrader voor Nederlandse toeristen, maar eerder een trekpleister voor dronken en schrokoppende Russen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is een aangename plek om te verblijven, hoewel je soms zou kunnen twijfelen aan de 4-sterren classificatie. De belangrijkste aspecten zoals het eten, de bedden, de douche en de schoonmaak van de kamers zijn allemaal van goede kwaliteit. Eventuele onderhoudsproblemen worden snel opgelost. De ligging direct aan het strand is fantastisch en het centrum is op loopafstand bereikbaar (ongeveer 40 minuten). Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het hotel trekt een gevarieerd publiek aan, waaronder veel Nederlanders, jonge gezinnen en voornamelijk oudere gasten. Er zijn echter ook veel Russen en Tsjechen die soms wat overenthousiast het buffet bestormen, maar zodra zij zijn geweest, kun je in alle rust genieten van het eten dat regelmatig wordt aangevuld. Helaas was er een tekort aan koffie- en theekopjes en waren de tafelzeilen op het buffet wat versleten en vies. Daarnaast liepen er kleine mieren rond bij het brood buffet. Tijdens het Suikerfeest waren er veel Turkse gasten in prachtige feestkleding en het hotel besteedde hier extra aandacht aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens mijn verblijf van 10 dagen in dit hotel, genoot ik van de keurig onderhouden en mooi ingerichte kamers, die elke dag werden voorzien van gratis flesjes water. De badkamers waren schoon en er lagen dagelijks verse handdoeken klaar. Ook was er een handdoekenservice beschikbaar voor bij het zwembad en het strand. Hoewel de animatie aanwezig was, bleef het programma elke dag hetzelfde, wat voor wat herhaling zorgde. Ondanks dat het hoogseizoen voorbij was, was er nog steeds animatie om je bezig te houden. Het zwembad was goed onderhouden, netjes en had twee glijbanen. Het personeel was vriendelijk en begroette je altijd, ook al was dit vaak in het Duits, gezien de vele Duitse en Russische gasten rond deze tijd. Wij waren de enige Nederlanders in het hotel. Helaas liet het eten te wensen over, alhoewel er veel variatie was, was het vaak koud. De ligging van het hotel was goed, met een busdienst die je voor slechts 2 TL in 10 minuten naar het centrum bracht. Afgezien van de andere gasten, heb ik toch een prima vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel bevindt zich praktisch aan het strand. Vanuit het zwembad loop je simpelweg door een tunnel en sta je direct op het zand. Het strand is uitgestrekt en het water loopt geleidelijk af. In het begin van het strand liggen wat kiezels, maar met waterschoenen is dat geen probleem. De uitstraling van het hotel is wat sober, maar de sfeer wordt voornamelijk bepaald door de gasten zelf. De bedden zijn redelijk comfortabel. Het eten is verrukkelijk en wordt snel aangevuld. Het personeel is jong en uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel biedt echt waar voor je geld! De maaltijden zijn heerlijk en er is genoeg keuze, en de kamers zijn niet alleen schoon, maar ook comfortabel. Als je een probleem hebt, hoef je het alleen maar aan de receptie te melden en het wordt direct opgelost. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het kan druk zijn met Russische gasten die gelijktijdig naar het buffet gaan, maar als je gewoon even wacht tot de rij weg is, kun je genieten van vers bereid eten. De tunnel naar het strand is erg handig, je hoeft geen drukke wegen over te steken. De animatie is vermakelijk, maar zou wel wat enthousiaster mogen, vooral de dame lijkt het te doen omdat het moet. Al met al is dit hotel absoluut een aanrader. Hou er wel rekening mee dat het erg warm kan zijn in het hoogseizoen. Wij vonden het strand zelfs te warm om op blote voeten te lopen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Onlangs terug van een fantastische zonvakantie (gemiddelde temperatuur van 42 graden), maar we kregen vorig jaar te horen dat ze zouden proberen minder mensen uit Rusland toe te laten (toen 90%). Nou, dat is duidelijk niet gelukt (nu 99,5%)! Wat een dramatisch egoïstisch gezelschap, ze gedragen zich als kannibalen die voorrang proberen te krijgen bij alles, of het nu gaat om eten, drinken (we hoorden de verhalen ook), en vooral tegen het bedienend personeel zijn ze bot en veeleisend. De animatie, receptie en bediening zijn allemaal Russisch. Gelukkig is de tunnel naar het strand handig, vooral met kinderen. De zwembaden zijn schoon, het eten is goed met veel variatie van vis, vlees en kip van de grill. De tafels zijn echter niet al te schoon (vooral de tafelkleden yuck) en de kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. De barmanager HACI gedraagt zich als een enorme vervelende persoon en het personeel lijdt duidelijk onder zijn enorme stress. Kortom, een leuke vakantie, maar de Russische gasten kunnen wel wat frustratie opwekken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Vorig jaar juni hebben we een geweldige tijd gehad in dit hotel met maar liefst 3 zwembaden! De kinderen waren dol op de enorme glijbaan. Een tip: vermijd de ligstoelen recht tegenover de glijbaan, want er zijn altijd wat grapjassen die je proberen nat te maken, haha. Het personeel was ontzettend vriendelijk, zolang je zelf ook vriendelijk bent natuurlijk. Het eten was prima, en als je speciale wensen hebt, zoals een gebakken ei, hoef je er alleen maar om te vragen. Gelukkig viel de drukte van Russische gasten mee. Voor weinig geld kun je met de dolmusbus naar het bruisende centrum, wat erg gezellig is. Het is ongeveer anderhalf uur lopen voor degenen die graag wandelen. Als ik ooit weer naar Alanya zou gaan, zou ik zonder twijfel terugkeren naar dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

De accommodatie is perfect voor wie geen hoge verwachtingen heeft. Ik zou niet langer dan een week aanraden om hier te verblijven. De omgeving biedt een heerlijk zwembad en strand, met gezellige restaurants en winkeltjes om de hoek. De bus naar de markt en het centrum stopt voor de deur en rijdt elke 5 minuten. Verwacht geen luxe resort, maar bij ons was de kamer ruim, schoon en comfortabel. Het entertainment is niet bijzonder, met alleen wat activiteiten zoals waterpolo en beachvolleybal overdag, en 's avonds niet veel te doen behalve simpele spelletjes. Gelukkig is er een leuke speeltuin en glijbaan voor de kinderen. De Russische gasten vielen mee, hoewel ze soms onbeleefd waren. Als je spanning wilt vermijden, eet dan rond 8 uur. De hotel-fotograaf maakt prachtige foto's en de kapper 'Most Coiffeur' (twee keer naar links) is een echte aanrader voor zowel mannen als vrouwen. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest bij een kapper, de eigenaar knipt buitengewoon goed voor een goede prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Onze vakantie was fantastisch dankzij de gastvrije medewerkers en heerlijk eten en drinken. Het enige minpunt was het tekort aan glazen en het feit dat bier uit plastic bekers niet ideaal is. Ook was er weinig entertainment aanwezig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Het Krizantem hotel heeft dringend behoefte aan renovatie, vooral de badkamers. Er verblijven veel Russische gasten in het hotel, wat zorgt voor een minder rustige sfeer. Het lijkt erop dat de oudere gasten die op zoek waren naar rust, dit de laatste dagen van onze vakantie niet konden vinden. De muziek bij het zwembad en tijdens het avondeten was veel te luid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Hoi, Jack Geerts hier vanuit Nederland! Wij zijn nu voor de tweede keer dit jaar in Krizantem en het is al onze 10e keer in totaal. Wij genieten er enorm van en zijn al plannen aan het maken om volgend jaar weer terug te komen met onze groep van 36 personen. Plezier maken staat voorop en we verwelkomen elk jaar nieuwe gezichten. Zien we iets bij een ander wat anders kan? Ach, het is vakantie, laten we het maar voor wat het is. In mei 2012 zijn we er weer! Groetjes van Jack en Annie Geerts.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9

Onze vakantie in Krizantem met ons gezin was werkelijk adembenemend. Bij aankomst waren we in eerste instantie wat sceptisch over de kleine en lelijke receptie. Maar al snel veranderde onze mening en werden we positief verrast. De sfeer was geweldig en het animatieteam was ontzettend leuk, vooral voor de kinderen. Daarnaast was er zelfs een kapper in het hotel aanwezig waar je je haar kon laten knippen of kleuren. Het strand was vlakbij en het feit dat de drankjes gratis waren, maakte het helemaal af! Een ervaring om zeker te herhalen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Samen met mijn partner heb ik in het hoogseizoen genoten van een verblijf in Krizantem Katya. De kamers waren prachtig en boden een schitterend uitzicht. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels, wat altijd fijn is als je in het buitenland bent. Het eten was verrukkelijk, een andere ervaring dan wat we gewend zijn in Nederland, maar dat hoort bij een vakantie, nietwaar? Gelukkig werd het eten regelmatig aangevuld en als je laat op de avond dineert, hoef je niet te vechten om een plekje met andere gasten. Kortom, het was een fantastische vakantie! Een prachtig hotel, luxe faciliteiten, heerlijk eten en een gastvrije sfeer. Wat wil je nog meer?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Het hotel maakte een goede indruk, hoewel de kamers wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Desondanks hebben we enorm genoten van onze vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Ik ben net terug van een heerlijke vakantie en heb er enorm van genoten. Het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral onze jongste dochter kreeg veel aandacht. Het enige minpuntje was dat we twee uur in de bus moesten zitten vanaf het vliegveld, dat was best lang. Gelukkig was het weer fantastisch en zouden we zo weer teruggaan. Elke dag werden ons bed mooi opgemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Ook fijn dat we via een tunnel naar het strand konden, dat scheelde een hoop gedoe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel in Alanya is zeker de moeite waard! Hoewel het misschien geen 5-sterrenhotel volgens Nederlandse normen is, verdient het zeker een 4-sterrenbeoordeling vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding. Het hotel heeft een eigen strand aan de overkant van de weg, wat zorgt voor een rustige omgeving. Het centrum is gemakkelijk bereikbaar met een pendelbus. De kamers zijn modern en onlangs gerenoveerd, en worden dagelijks schoongemaakt. Het eten en drinken zijn van goede kwaliteit met veel variatie, inclusief salades, groenten en fruit, en een warm buffet. Hoewel er twee à la carte restaurants zijn, hebben wij ervoor gekozen om bij het buffet te blijven, dat erg lekker was. Er zijn veel Russische gasten, maar dat heeft geen invloed gehad op onze ervaring. Het zwembad was te druk naar onze smaak, dus hebben we vooral genoten van het strand. Het personeel was over het algemeen behulpzaam en vriendelijk, hoewel één receptionist niet zo spraakzaam was. Ik begrijp de slechte beoordelingen niet, want ons verblijf was prima. Een tip: maak zeker gebruik van de heerlijke spa in het hotel voor massages en een hammam-ervaring! En mocht je langskomen, groet Omer, Ali en Deniz van mij ;)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Ik ben hier nu voor de tweede keer geweest en ik ben weer helemaal tevreden. De locatie van het hotel is echt perfect, direct aan het strand en met leuke winkels om de hoek. Het feit dat er een bushalte voor de deur is, maakt het ook super handig. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij. Ze houden een oogje in het zeil zodat de kinderen vrij kunnen rondlopen en zich veilig voelen. Dit jaar vond ik het animatieteam nog beter dan vorig jaar, ze hebben ons goed vermaakt! Onze kamer was prachtig schoon en elke dag werden we verwend met schone handdoeken. Het enige wat ik nog zou wensen is dat de zwembaden langer open zouden blijven, maar dat is slechts een kleine opmerking. Kortom, het was weer een fantastische vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Ik verbleef in oktober 2008 in dit hotel, dat zichzelf een 4-sterrenhotel noemt, maar eerder als een 2-sterrenhotel aanvoelt. Het personeel was niet bepaald vriendelijk en ondanks renovaties was het hotel slecht onderhouden, met als groot minpunt een veel te kleine lift waar we met ons gezin amper in pasten. Bovendien waren er geen badlakens beschikbaar, lag het hotel aan een drukke weg waar de deuren continu gesloten moesten blijven vanwege het lawaai en ontbrak de beloofde disco helemaal. Het eten liet te wensen over en de tafels en verlichting waren vaak kapot of werkten slecht. De hele week stond het afval buiten opgestapeld bij de eetgelegenheid en moesten we zelfs betalen voor ligbedjes op het strand, inclusief onze drankjes, wat ik niet verwacht bij een 4-sterrenhotel. Ook waren de glazen en kopjes vies en werd er harde muziek gespeeld tijdens de maaltijden. De zwembadbar opende pas rond 11 uur, wat erg laat is, en het personeel sprak nauwelijks Duits of Engels, ondanks beloften daarover. Als we drankjes haalden, kregen we bijvoorbeeld maar 6 cola mee terwijl we met 16 personen waren! Kortom, een teleurstellende ervaring waarbij zelfs dienbladen meenemen een onbekend begrip leek te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service4

Tijdens mijn recente verblijf ontdekte ik dat er twee Krizantem hotels zijn, elk met hun eigen reputatie. Wij bleken per ongeluk in het minder goede hotel terecht gekomen te zijn, genaamd Katya. Het personeel sprak nauwelijks Engels en leek de hele dag humeurig te zijn. Het eten was van slechte kwaliteit en bleef soms urenlang onaangeroerd op tafel liggen. Het beste was dus om meteen bij aanvang van de maaltijd te gaan eten. Helaas merkte ik dat de hygiëne te wensen overliet en het personeel was erg snel met het opruimen van tafels, zelfs als je net iets had opgeschept. De kamer was matig, met een vieze douche, versleten beddengoed, een stinkende koelkast en vuile vloerbedekking. Hoewel ik aanvankelijk nog enigszins positief was over mijn ervaring, werd dit gevoel negatief beïnvloed toen zowel ik als mijn partner een voedselvergiftiging opliepen tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service7

Het hotel heeft een complete make-over gehad en ziet er fantastisch uit! Een kleine tegenvaller is dat voornamelijk Russische gasten verblijven die nogal veel drinken. De service en bediening zijn uitstekend. Het eten is ook goed, al kan ik niet met zekerheid zeggen hoe het in het hoogseizoen zal zijn. Mijn bezoek was op de eerste dag van de heropening, dus het was nog erg rustig en er waren geen Europese gasten aanwezig. Dit kan een vertekend beeld geven van de normale sfeer in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Ik heb onlangs een week in mei doorgebracht in Krizantem en het was opnieuw een fantastische ervaring. Dit was al mijn vijfde bezoek aan dit hotel, wat wel aangeeft dat ik het erg waardeer. Het is een aanrader voor wie niet per se een resort verwacht, maar toch van alle gemakken wil genieten. De variatie in eten is altijd goed en als er toch iets ontbreekt, kan je het gerust aan de kok vragen. De ligging is ideaal: een korte wandeling door een tunnel vanaf het hotel en je staat al op het strand. Het personeel is uiterst vriendelijk en staat altijd paraat om te helpen. Voor kinderen zijn er aparte kinderzwembaden en zelfs een zwembad met glijbaan. Ik kan niet wachten om weer terug te gaan. Het is een perfecte mix van gemak en plezier!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

De accommodatie was altijd brandschoon en bevond zich in een prachtige omgeving. Het eten was voortreffelijk en het personeel was ontzettend vriendelijk. Daarnaast waren de zwembaden ook nog eens prachtig. Kortom, een absoluut topverblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Van 30 oktober tot 6 november 2010 verbleven we in hotel Krizantem en het was geweldig! Het eten was heerlijk, het strand was vlakbij en het personeel was enorm vriendelijk. De kamers waren schoon en het weer was fantastisch. Voor een zeer redelijke prijs hebben we een heerlijke vakantie gehad, mede dankzij Hüseyin, Mehmet, Ugur, Kemal en de rest van het personeel. We hebben echt genoten van onze vakantie in hotel Krizantem in Alanya!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6

Een charmant familiehotel met een levendige sfeer, gelegen langs een levendige weg die geen afbreuk doet aan de rust. Met twee prachtige zwembaden, waarvan één met een glijbaan, en een strand met gratis drankjes, is dit een heerlijke plek om te verblijven. De service is uitstekend en het personeel is bijzonder vriendelijk. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen! We bezochten het hotel met onze twee zonen van 18 en 16 jaar oud. De oudste vond het iets minder, terwijl de jongste er volop van genoot.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

We hadden een gezellige kamer met uitzicht op zee in gebouw 2, een krachtige douche die zorgde voor een verkwikkende ervaring, een top airconditioning en vriendelijk personeel dat ons goed behandeld heeft. Het eten was gevarieerd en erg lekker, maar na een week of twee verlang je toch naar een homemade maaltijd. Over het algemeen hebben we een fantastische vakantie gehad voor een schappelijke prijs, mede dankzij een leuke groep mensen die zorgden voor veel plezier en grappen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6

Ik was absoluut niet onder de indruk van deze accommodatie. Alles had zijn beste tijd wel gehad en straalde weinig charme uit. De maaltijden lieten ook te wensen over wat betreft smaak en kwaliteit. Bovendien leek het alsof er telkens iets ontbrak - of het nu borden, bestek of zelfs zitplaatsen waren. Zonder twijfel behoort dit hotel tot de minst aangename plekken waar we tot nu toe verbleven zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Ik heb echt genoten van mijn verblijf daar! Ik ga dit jaar zeker weer terug. De locatie is gewoonweg ideaal, met het strand en winkels vlakbij. Het enige minpuntje was de tijd die het kostte om van het vliegveld naar het hotel te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Met z'n vieren hebben wij een fantastische week beleefd. Dit was mijn eerste ervaring met een all-inclusive vakantie en het overtrof al mijn verwachtingen! Van ontbijt tot lunch en een verbluffend dinerbuffet; de hele dag door kon je je dorst lessen met alles wat je maar wilde, zelfs een tentje op het eigen strand stond tot je beschikking. Het resort beschikte over maar liefst 3 zwembaden en op slechts 2 minuten lopen via een sfeervol tunneltje lag het zandstrand met de azuurblauwe zee. De bediening en service waren voortreffelijk, enkel de gasten uit Rusland en Polen leken je simpelweg te negeren. Kortom, een onvergetelijke week tegen een zeer aantrekkelijke prijs!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in dit hotel. Het eten was van goede kwaliteit en werd warm geserveerd. Het enige minpuntje was dat de barbecue op het terras soms voor te veel rook zorgde. Ook vonden we het irritant dat er handdoeken op de ligbedjes werden gelegd, maar gelukkig was het geen probleem om ze gewoon weg te halen en van het bedje te genieten. Het personeel reageerde hier begripvol op en liet ons vrij in onze keuze. Het hotel wordt voornamelijk bezocht door Tsjechen en Scandinaviërs, en niet zozeer door Russen zoals voorheen. Dit vonden wij prettig, aangezien het hotel juist probeerde om minder Russische gasten te ontvangen. De kamers waren prachtig en goed schoongehouden. Over het eten is er altijd wel wat te zeuren, maar voor ons was het vooral belangrijk dat het smakelijk was en dat we er geen buikklachten van kregen, iets wat we in het verleden wel eens anders hebben meegemaakt. Al met al kijken we terug op een geweldige vakantie en zullen we zeker terugkomen naar dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service8

Tijdens de Mei vakantie hebben we onverwachts een weekje doorgebracht met onze jongste zoon in Turkije, voor ons de eerste keer in dit land. Het was een spannend avontuur, maar we hebben enorm genoten. We hadden geluk met een last-minute boeking en de mensen om ons heen waren ontzettend gezellig. Het hotel was prachtig en schoon, hoewel we er waren aan het begin van het seizoen in mei. De kamers waren mooi, het personeel sprak goed Engels en het was ideaal gelegen vlakbij het strand - je hoefde alleen maar onder een weg door te lopen via een tunnel en je was bij de heerlijke strandbedjes en drankjes. Het eten was goed en er was genoeg, zelfs als de Russen er waren. Onze zoon had een klein meningsverschil met een Rus, maar als je laat zien dat je niet bang bent, kunnen ze je beste vrienden worden - ze houden ervan om de baas te spelen. Helaas is dat bij ons niet gelukt, maar al met al was het een geweldige vakantie. Gelukkig hadden we elke dag zon en met een korte wandeling waren we in het gezellige dorpje OBA. Je moet er zelf ook wat van maken en niet altijd anderen de schuld geven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Hotel Krizantem in Alanya biedt een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. Het personeel en animatieteam zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Het buffet is smakelijk en gevarieerd, met meerdere eetmomenten per dag. De all-inclusive formule bevat een ruime keuze aan dranken. Hoewel de hotelkamers niet luxueus zijn, zijn ze wel goed onderhouden en schoon genoeg voor een aangenaam verblijf. Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken dragen bij aan het comfort. Het hotel is gunstig gelegen op ongeveer 4 km van het centrum van Alanya, gemakkelijk bereikbaar met de Dolmus voor een klein bedrag per rit. In de buurt zijn diverse winkels en restaurants te vinden. Hoewel er veel Russische toeristen aanwezig zijn, kan dit de algehele ervaring niet bederven als je je er niet aan stoort. Al met al een prima accommodatie om te genieten van een ontspannen verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service2

Dit hotel was een grote teleurstelling. De service liet veel te wensen over en de communicatie verliep moeizaam omdat het personeel alleen Russisch en Turks sprak. Daarnaast liet het eten ook te wensen over. Meer hoef ik niet te zeggen, toch?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel is misschien niet extreem luxe, maar het is zeker de moeite waard voor de prijs die je betaalt. We hebben er een fantastische tijd gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7

Samen met mijn tienerzoon bracht ik een bezoek aan dit hotel tussen 24 april en 6 mei. De sfeer was aangenaam en gezellig tijdens de eerste week, met interessante Nederlandse bezoekers. Echter, in de tweede week domineerden Russische gasten het hotel, wat tot irritaties leidde. Ze gristen alle smakelijke pizza's en aardbeien weg, duwden je zelfs opzij en namen zonder pardon je tafel in beslag, zelfs als je spullen er nog lagen. Ondanks dit gedrag was het personeel vriendelijk, het eten voortreffelijk en de kamers netjes en schoon. Al met al een plezierig verblijf, op voorwaarde dat het hotel het aantal Russische gasten wat beperkt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Met een perfecte ligging direct aan het strand, bereikbaar via een charmant tunnelpad, geniet je van een vriendelijke bediening en een gevarieerd aanbod aan heerlijke gerechten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Dit hotel was echt een teleurstelling, het kan absoluut niet doorgaan voor een 4-sterrenhotel! Alles was een chaos, vieze en kapotte tafelkleden. Het gedoe met die handdoeken bij het zwembad was verschrikkelijk. Ik heb minstens 3 keer gevraagd of ze een bord konden ophangen om duidelijk te maken dat handdoeken niet op bedden mochten worden gelegd, maar ze negeerden het compleet en leken het gevecht tussen klanten wel leuk te vinden. En dan die groep Russen, die dachten dat ze alles konden maken. En alsof dat niet genoeg was, kregen ze geen lunch mee, dit gold zelfs voor 17 personen! En dan die manager die heel stoer deed met zijn walkie talkie, maar geen woord Engels sprak! Het eten was redelijk, maar zat vol sauzen. Ik denk dat we daardoor zeker 14 dagen last hebben gehad van maagklachten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Ik boekte bij een reisorganisatie en de hostess leek te vergeten dat vriendelijkheid een belangrijke eigenschap is in haar functie! Het personeel sprak alleen Turks, terwijl in de brochure stond dat ze ook Engels zouden spreken. Het hotel was verouderd en slecht onderhouden, met veel kapotte dingen zoals buitenverlichting, ligstoelen bij het zwembad en serviesgoed (geen enkel kopje was heel). Er was altijd tekort aan bestek. De hotelkamer was versleten en vies, met kastdeuren die niet open of dicht konden, een balkondeur die niet op slot kon, een deurklink die van de badkamer viel, schimmel op de muren, lekkage in de badkamer en een vies, oud en roestig kinderbed. De verlichting op de kamer was stuk en er was totaal geen entertainment voor zowel kinderen als volwassenen. De zwembadroosters waren kapot en gevaarlijk, waardoor je voeten vast kwamen te zitten. Het eten was eentonig en de omgeving was onaangenaam. Het ontbijt was ronduit teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel zou wel heel goed zijn als het even opgeknapt zou worden.. wel lekker rustige vakantie gehad. Er zijn twee zwembaden. echt ideaal ook met wat minder weer

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl