ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Club Isis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Onze vakantie was een droom! We verbleven 8 dagen maar zouden graag nog een week langer gebleven zijn. Alles was perfect: de kamer, het eten en de gastvrije mensen. Het enige minpuntje was de hamam van Isis, maar gelukkig maakte de hamam van het nabijgelegen hotel Bella Casa dat helemaal goed. Een echte aanrader en ook nog eens betaalbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6

De communicatie met de receptionisten verliep moeizaam door hun beperkte kennis van de Engelse taal. De schoonmaak van de kamers liet te wensen over en het geheel oogde niet zo fris. De minibar was karig gevuld en werkte niet optimaal. Als je de kamer verliet, werd alles uitgeschakeld, inclusief de airconditioning. Dit was voor ons geen probleem, gezien het slechte weer tijdens ons verblijf, op één dag na. Vanaf 30 september sloten bijna alle à la carte restaurants hun deuren. Het was slim om vroeg te gaan dineren, omdat de voorraden snel op raakten of werden aangevuld met eenvoudige en goedkope gerechten. Het wellnesscentrum was redelijk goed, maar ook hier liet de schoonmaak te wensen over. Over het algemeen was het personeel, op een enkele uitzondering na, niet bijzonder vriendelijk. Al met al is dit geen vijfsterrenervaring, maar eerder drie sterren waard. Wij raden deze accommodatie niet aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7

In de derde week van oktober verbleven wij in een prachtig hotel met een schitterend zwembad en een terras aan zee. Hoewel we niet vaak in hotels verblijven, hebben we ons hier uitstekend vermaakt. Het eten was heerlijk en gevarieerd, hoewel het voornamelijk Turkse gerechten betrof. De service was soms wat traag, maar gezien de prijs die we hebben betaald, is dit hotel zeker een aanrader. Ik kan me voorstellen dat als je in het hoogseizoen het dubbele (of zelfs driedubbele) hebt betaald, je misschien iets meer zou verwachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1

Dit hotel was een regelrechte nachtmerrie! We moesten maar liefst vier keer van kamer wisselen vanwege schimmel, scheuren en viezigheid. In de laatste kamer waren alle kabels van de waterkoker tot het nachtlampje doorgesneden, en het duurde maar liefst drie dagen voordat alles weer in orde was. Het personeel sprak nauwelijks Engels en bijna alle á la carte restaurants waren gesloten. Tijdens ons verblijf waren er incidenten waarbij Russische gasten agressief werden tegenover andere toeristen en zelfs ramen ingooiden. Bovendien leek er een sfeer van onveiligheid te hangen in de hotelbar bij het zwembad, waar veel prostitutie plaatsvond. De service liet te wensen over en het was erg duur - veel zaken waren niet inbegrepen in de prijs. Dit hotel verdient absoluut geen 5 sterren, misschien niet eens 3 sterren. De prijs die we betaalden was het zeker niet waard. Het was een teleurstellende en dure ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Na een verblijf van twee weken in België, moeten Ralf en Cindy zeker niet afgaan op de negatieve recensies die hier te vinden zijn. Wij zijn net terug van een geweldige tijd in Isis, met een prachtig hotel, heerlijk eten en een prachtige locatie. De service was ook van hoge kwaliteit. Misschien zouden sommige mensen die klagen en zeuren wat vriendelijker moeten zijn tegen het personeel, dan zouden ze ook vriendelijk behandeld worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7

Vorig jaar bezochten we dit hotel in september en hoewel er veel Russen aanwezig waren, stoorde dit ons niet. We genoten van een levendig animatieteam en het eten was altijd goed verzorgd, hoewel de Turkse desserts niet helemaal onze smaak waren. Onze kamer was schoon en elke dag werden er frisse lakens opgelegd, maar omdat we een kamer met zeezicht wilden, moesten we wel veel trappen beklimmen en extra betalen voor deze luxe. De ligging van het hotel was perfect, dichtbij stadjes en Bodrum, met veel à la carte restaurants. Een minpunt was wel dat het terrein relatief klein was, vooral het strand was eigenlijk niet echt aanwezig. Persoonlijk zou ik dit hotel eerder als een 4-sterrenaccommodatie beoordelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Wat een teleurstellende ervaring was dit zeg! De kamers waren verre van schoon, en de service liet veel te wensen over. De a la carte restaurants waren gesloten, er was geen kinderanimatie en zelfs in het hoofdrestaurant moest je je eigen borden en bestek pakken. Het personeel, behalve bij de bar, was erg onvriendelijk. We waren met een groep van verschillende leeftijden, maar een herhaalbezoek zit er zeker niet in. Zelfs de trappen naar het strand waren slecht verlicht en gevaarlijk in het donker. Al met al verdienen ze wat ons betreft niet meer dan 2 sterren. Onze ervaring was van 7 tot 14 oktober 2008.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8

Ik vind het eten fantastisch, maar soms is het animatieteam iets te opdringerig aanwezig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4

In juni verbleven wij in het Isis Beach Hotel en moeten helaas zeggen dat dit een van de teleurstellendste ervaringen was in jaren wat betreft accommodaties. Het menu bood elke dag hetzelfde: rijst, salade, gebakken aardappelen, zonder enige variatie. Het personeel was onvriendelijk en niet bereid om te helpen, tenzij je toevallig Russisch sprak. Dit hotel verdient eerder 3 sterren dan de 5 die het claimt te hebben. Voor ons geen herhaling en absoluut niet aan te raden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Vorig jaar bracht ik een bezoek aan Turkije en verbleef in Hotel Isis. Ik begrijp echt niet waar die negatieve beoordelingen vandaan komen. Ik vond alles gewoon perfect in orde. Ik kan echt niets slechts zeggen over dit hotel. Als het kon, zou ik meteen weer teruggaan naar Turkije en zeker naar hetzelfde hotel. Echt een aanrader om naartoe te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Een exclusief hotel met vijf sterren gelegen in een pittoresk dorpje vlakbij Bodrum. De rust die je er vindt is ongeëvenaard en de service is werkelijk fantastisch, vooral door het team van guest relations! Er zijn eindeloos veel mogelijkheden voor iedereen, en het personeel is altijd vriendelijk en attent, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Een verblijf hier voelt als een verademing, waar zowel jong als oud zich thuis voelt. Dit is geen standaard budgetoptie, maar voor de geboden prijs vind je zelden iets beters. Ik kan niet wachten om terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Isis heeft ons zeer aangenaam verrast. De 5 sterren van het resort staan natuurlijk voor de luxe voorzieningen die het te bieden heeft. Hoewel de kamers en gebouwen niet perfect onderhouden zijn, heeft het resort toch een zeer prettige sfeer. Er is een diverse mix van gasten te vinden, waaronder Duitsers, Belgen, Russen, Fransen, Engelsen en ja, ook Nederlanders. De leeftijden variëren ook van jong tot oud, hoewel er niet veel kinderen te vinden zijn, afgezien van enkele ouders met baby's. Het eten, vooral in het all inclusive restaurant, is van hoge kwaliteit, maar het reserveren voor de vijf à la carte restaurants kan wat vervelend zijn (vroeg opstaan om vervolgens na een kwartier wachten teleurgesteld te worden). Volgens ons biedt Isis de beste watersportfaciliteiten in heel Bodrum. Wat het resort ook uniek maakt, is de verscheidenheid aan plekken om te ontspannen: loungen op kussens, in hemelbedden op verhoogde platforms, op stoelen aan het strand of bij het zwembad, of verscholen tussen het groen. Al met al hebben we enorm genoten van ons verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid9

Bij aankomst werden we begroet door personeel dat Engels sprak op verschillende niveaus, maar helaas was de vriendelijkheid van de receptie en het management ver te zoeken. In drie van de kamers werkte de airconditioning niet en het duurde drie dagen volhoudend aandringen voordat het werd gerepareerd. Ondertussen was de service respectloos. Ook werkten de kluisjes in drie kamers niet vanwege lege batterijen. Eén kamer rook muf, maar ondanks herhaaldelijk verzoek werd hier tijdens ons acht dagen durende verblijf niets aan gedaan. Wat betreft het restaurant: er heerste voortdurend chaos onder het personeel door gebrek aan leiding. Het eten was vaak koud en vuile tafels werden niet op tijd schoongemaakt. Bovendien was er een tekort aan bestek, borden en glazen en werden water en drankjes niet op tijd aangevuld. De wachttijden voor gerechten, vooral vleesgerechten, waren erg lang. De bediening bij het zwembad en de loungebar liet ook te wensen over door een gebrek aan leiding. Het personeel leek niet goed geïnstrueerd en de herentoiletten waren smerig en stonken. Ook bij het strand was de service slecht, met personeel dat soms wel twee uur afwezig was. Kortom, deze accommodatie verdient absoluut geen drie sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service4

Na mijn 8-daagse reis naar Isis afgelopen maandag, kan ik zeggen dat de ervaring nogal teleurstellend was. Het personeel leek moeite te hebben met Engels en was helaas niet erg vriendelijk. Hoewel de kamers redelijk schoon waren, waren er helaas nog steeds beestjes te vinden en waren het bad en toilet niet naar behoren schoongemaakt. Daarnaast viel de stroom twee keer uit in de kamer en kostte het veel moeite om dit opgelost te krijgen. Het eten was elke dag hetzelfde en de eetzaal voelde meer als een vreetschuur aan, met tafels die niet goed werden afgeruimd en waar je vaak moest vragen om bestek. Het strand was weliswaar mooi, maar bereikbaarheid was een uitdaging met 150 treden naar beneden. Al met al zou ik niet snel terugkeren naar dit hotel, het verdient absoluut geen 5 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel bevindt zich op een afstand van 3 kilometer van het schilderachtige Gumbet, maar wel met een steile weg die omhoog leidt. Gelukkig is er een golfkarretje beschikbaar om je naar boven te brengen. De kamers bieden een fantastisch uitzicht, vooral als je er een met zeezicht hebt. Het dinerbuffet is gevarieerd, hoewel het soms druk kan zijn tijdens de piektijden. Het hotel is tegen de berg aangebouwd, op verschillende niveaus, zonder dat het een massaal hoogbouwgevoel geeft. Ook fijn om te weten: de foto's in de reisgids komen echt overeen met de werkelijkheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit Hotel is niet aan te raden voor mensen die moeilijk ter been zijn, maar voor de rest is het absoluut fantastisch! De ligging is prachtig met een adembenemend uitzicht, het eten is heerlijk en gevarieerd, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn ruim en comfortabel. Ik kom hier al meer dan twee decennia, soms één, twee of zelfs vier keer per jaar, en ik heb nog nooit ergens anders een vergelijkbaar hotel gevonden. Als je op zoek bent naar een geweldige ervaring, dan is dit hotel zeker een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Na het lezen van de negatieve beoordelingen vertrok ik met enige twijfel, maar eenmaal ter plaatse kon ik me niet voorstellen waar die kritiek vandaan kwam. Isis bleek een fantastisch hotel te zijn, met een ideale ligging en zelfs een handige shuttle service. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, niets was te veel moeite voor hen. Vanaf ons balkon genoten we van een prachtig uitzicht. Onze kamer was ruim en voorzien van een douche en bubbelbad, die dagelijks werd schoongemaakt. Het eten was voortreffelijk en voor ieder wat wils, en de a la carte restaurants waren tot in de puntjes verzorgd. Het personeel deed er alles aan om ook de kinderen te vermaken, zelfs tijdens de maaltijden waren ze zeer attent. Het zwembad was mooi en goed onderhouden, en het strand was altijd netjes. Kortom, een geweldige vakantie voor ons en we zullen zeker terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8

Wat een fantastisch verblijf hebben wij gehad in Hotel Bodrum Bay Resort! Alles was tot in de puntjes verzorgd: het eten was voortreffelijk, de service was top en er was genoeg ruimte om te ontspannen bij zowel het zwembad als het strand. Bovendien was overal in het hotel en op het strand wifi beschikbaar. De renovatie afgelopen winter heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen, alles ziet er nu prachtig uit. Wij verbleven in een kamer in het hoofdgebouw die van alle gemakken was voorzien. Kortom, een uitstekend hotel voor een zeer redelijke prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

De locatie van het isis hotel bood ons de perfecte ontsnapping van de drukke bars in Gumbet, met een prachtig uitzicht op de zee. We waren blij met onze kamer, maar besloten ter plekke te upgraden naar een kamer met zeezicht in het hoofdgebouw. Gelukkig kon dit nog, aangezien het oktober was en het hotel niet volgeboekt was. Dit bleek een geweldige keuze, want de nieuwe kamer was veel aangenamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service3

We keken ernaar uit om van het prachtige uitzicht te genieten en dachten heerlijk naar het strand te gaan. Maar welk strand? Het was slechts vier meter verderop. Mijn kamer was vies en de badkamer rook naar riool, met losse tegels en een kapotte airco. Het was ongemakkelijk toen de housekeeping zonder kloppen binnenkwam, niet één keer per week, maar wel vijf keer. Uitslapen zat er niet in. Het personeel en de winkeliers probeerden ons constant geld afhandig te maken. Toen we een zonnebril niet van hen kochten, werden we genegeerd. Het merendeel van het personeel leek chagrijnig, depressief en achterbaks. Managers behandelden hen als vuil. Er waren veel te weinig stoelen voor 350 kamers bij het zwembad en de zee. Een full body massage was vaker te zien rennen dan te begroeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service2

De kamer liet te wensen over, het eten was beneden alle peil en de meerderheid van de gasten was Russisch. Wij voelden ons als een zeldzame soort, als enige Nederlanders tussen hen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf in dit hotel was fantastisch! Ondanks dat nog niet alle faciliteiten beschikbaar waren vanwege het begin van het seizoen, hebben we een heerlijke week gehad. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten was voortreffelijk en gevarieerd. De kamers waren gezellig, keurig en ruim genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service6

Dit hotel pretendeert misschien wel een luxe 5-sterren ultra all-inclusive ervaring te bieden, maar voor ons voelde het eerder als een matige 3-sterren accommodatie. We moesten maar liefst drie keer verhuizen binnen acht dagen vanwege een vieze badkamer vol schimmel en haren - echt smerig. Om het nog erger te maken, waren er veel Russische gasten die constant dronken waren, wat resulteerde in één van hen die zelfs een raam naast onze kamer ingooid. Dit heeft onze vakantie behoorlijk verpest en we zullen nooit meer terugkeren naar dit hotel. Alsof dat nog niet genoeg was, was het eten elke dag vrijwel hetzelfde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Na meerdere bezoeken aan verschillende hotels in Turkije, kunnen we met zekerheid zeggen dat club Isis er met kop en schouders bovenuit steekt als het gaat om waar voor je geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid10

Onze ervaring bij het Isis-hotel in Bodrum was helaas teleurstellend. Het was verre van wat we hadden verwacht. De algehele indruk was niet goed; vooral de kamers waren niet goed schoongemaakt en het eten was elke dag hetzelfde en van matige kwaliteit. De service liet ook te wensen over, met ongedekte tafels en langdurig niet afgeruimde tafels. Het personeel was vriendelijk, maar duidelijk onderbemand. Ondanks het einde van het seizoen hadden we verwacht dat ons verblijf aangenamer zou zijn gezien de prijs die we hadden betaald voor een 5*-hotel. Al met al vonden wij het meer lijken op een 2* à 3* accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Dit chique hotel biedt een scala aan ontspanningsmogelijkheden en een adembenemend uitzicht. Helaas wordt de algehele ervaring sterk beïnvloed door het gebrekkig Engels sprekende en vaak humeurige personeel. Als je kiest voor een kamer in het bijgebouw, dien je rekening te houden met een flinke beklimming van trappen - niet ideaal voor minder mobiele gasten. Het menu is redelijk gevarieerd, maar gerechten zijn vaak lauw of koud en bevatten veel kant-en-klare opties waarbij hygiëneregels lijken te worden genegeerd (mijn vriend had twee keer last van diarree). Een pluspunt is dat ze regelmatig heerlijke stukken kipfilet op hete platen bereiden, eindelijk warm eten! Echter, bij nader inzien blijken de platen helemaal zwart geblakerd en worden ze na gebruik niet schoongemaakt, waarna ze gewoon opnieuw worden ingezet - geen prettig idee voor de volgende dag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

Ons verblijf in de kamer was fantastisch, elke dag werden we verwend met frisse lakens. Het entertainmentteam was echt geweldig en zorgde voor veel plezier. Het restaurant bood een breed scala aan activiteiten en alles was tot in de puntjes verzorgd en prachtig vormgegeven. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We voelden echt dat we waar voor ons geld kregen en onze reis was onvergetelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Na mijn recente verblijf in een ander luxe hotel in oktober, kon ik niet anders dan vergelijken. In mei 2008 was het hotel Isis een ware parel met heerlijke gerechten, uitstekende service en schone accommodatie. We hebben er enorm van genoten en ons uitstekend vermaakt. Persoonlijk geven wij er echter de voorkeur aan om niet tweemaal naar hetzelfde hotel terug te keren, behalve als het om Rixos in Bodrum gaat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Dit hotel heeft wat renovaties ondergaan, maar heeft nog steeds dat ouderwetse karakter. Het is een beetje een loterij welke kamer je krijgt toegewezen, maar gelukkig waren wij redelijk tevreden met de onze. Het enige minpunt is dat er slechts één zwembad is, wat betekent dat het niet echt rustig en ontspannen is. Gelukkig konden we wel genieten van de zee en het fantastische weer daar. Hoewel dit geen luxe 5-sterrenhotel is, waren we over het algemeen toch blij met onze korte vakantie daar. Let wel op, vanwege de vele trappen is dit geen geschikt hotel voor senioren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid8

Een luxe verblijf geboekt voor een weekje weg, met niet zomaar All-in prijzen, maar Ultra All-in arrangementen. Samen met twee stellen en een kleintje van drie jaar waren we vol verwachting bij de aankomst van het hotel. De entree en de lobby waren prachtig en beloofden veel goeds. Helaas begon de teleurstelling al snel. De kamer was klein, het bed hard, de kussens te stevig, de minibar leeg, er zat schimmel in de badkamer en roest in de badkuip. Een late snack na 23:00 uur? Dat kon, maar wel tegen extra kosten. We bestelden een hamburger, maar kregen een smakeloze burger met slappe frietjes voor een stevige prijs. Toen we vroegen om wat mayo, werd ons verteld dat het hotel daar niet in geloofde. De cocktails waren van goedkope merken en zelfs voor verse sinaasappelsap moesten we extra betalen. Voor wifi op de kamer en het gebruik van de kluis moesten we ook bijbetalen. Het personeel leek ongemotiveerd en onprofessioneel, met hier en daar een uitzondering. Helaas was er geen service op het strand met kiezelstenen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb een geweldige tijd gehad met mijn partner in dit hotel in september. Na een heel jaar uitkijken naar wat ontspanning en een korte onderbreking, besloten we om hier te verblijven. Het was echt een topervaring. Allereerst was het personeel zeer professioneel en gastvrij. Het eten was heerlijk en de drankjes waren verrukkelijk. Alles was gewoonweg fantastisch geregeld. Bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan deze geweldige vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid1

Wat een teleurstellende ervaring! Gedurende mijn verblijf van 5 nachten moest ik maar liefst 3 keer van kamer wisselen, vanwege verschillende problemen. Vooral de ondraaglijke geur in één van de kamers was niet te verdragen. Ook het eten liet zeer te wensen over, ik had er meer plezier aan om elders in een restaurant te gaan eten. Als ik een hotel absoluut zou moeten afraden, dan is het deze wel. Gelukkig waren het animatieteam en het personeel nog wel vriendelijk, dat was een lichtpuntje in deze teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5

De entree van het hotel is prachtig en de kamers in het hoofdgebouw zijn lekker ruim. De bar en het spa-centrum zijn van goede kwaliteit. Helaas mist de sfeer in het hoofdrestaurant, dat te luidruchtig en ongezellig is. Het personeel laat ook te wensen over. Bar- en keukenpersoneel doet het goed, maar in het hoofdrestaurant, de schoonmaakploeg en de minibarverzorgers is er sprake van laksheid en verwaarlozing. In het hoofdrestaurant is het lastig om een schone tafel te vinden met bestek en glazen, omdat er niet snel genoeg wordt opgeruimd. Ook is het bijvullen van de minibar niet altijd op orde. Als je 's avonds à la carte wilt eten, moet je vroeg in de rij gaan staan. Het receptiepersoneel spreekt niet altijd meerdere talen en de 24-uurs shuttleservice werkt niet op tijd. Er is ook te weinig gelegenheid om buiten bij zee te zitten. Al met al is dit hotel niet het vijfsterrenverblijf dat het zou moeten zijn en verdient het eerder drie tot drieënhalve ster. Geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging3
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Na een kleine verwarring met een overboekt hotel belandde ik hier. Het hotel op zichzelf is prachtig, maar mijn kamer bevond zich helemaal bovenaan een lange trap. De locatie is niet ideaal, met steile wegen die het lastig maken om even snel ergens naartoe te gaan. Gelukkig kon ik de volgende dag terecht in mijn gewenste hotel, het Royal Asarlik Beach, waar ik erg blij mee was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4

Het verblijf was geboekt voor 4 volwassenen en een kind, met een ultra all-inclusive arrangement. Helaas voldeed de 'ultra' ervaring niet aan de verwachtingen. De poolbar bood slechts hamburgers en slappe frietjes aan, terwijl je verleid werd met afbeeldingen van heerlijke gerechten. Het personeel leek totaal niet gemotiveerd en was onvriendelijk. Zin in een ijsje op het strand? Dan moest je eerst 20 trappen beklimmen. En als je terugkwam, was je ijsje al gesmolten. De beachbar serveerde zelfs neppe drank. Een kapotte koffieautomaat werd niet gerepareerd, dus moest je helemaal terug naar boven lopen voor koffie. De service liet te wensen over, alles moest je zelf regelen. Alles was zo ver uit elkaar gelegen dat je nauwelijks meer trek had in eten of drinken. Het was duidelijk dat de eigenaar erg op de centen zat, met overgebakken patat en niet bijgevulde drankautomaten en buffetten. Voor een kluisje en wifi moest extra betaald worden. Nieuwe handdoeken werden slechts om de 3 dagen verstrekt en de badkamer zat vol schimmel. Kortom, dit hotel is geen aanrader en biedt absoluut geen waar voor je geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

De locatie van het hotel is ideaal, direct aan het strand gelegen in een rustige omgeving en toch dicht bij het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het is soms lastig om in te schatten waar mensen blij mee zijn, maar dit hotel was zeker prima. Hoewel er altijd wel een paar kleine puntjes zijn die je minder goed bevallen, was onze ervaring over het algemeen erg positief. We hebben echt genoten! Er was geen luide muziek (behalve een paar dezelfde nummers van een band) en het animatieteam was gelukkig niet opdringerig. Hierdoor hebben we heerlijk kunnen ontspannen! We overwegen zeker om nog eens terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6

Het hotel was top, maar het aanbod aan gerechten was beperkt. Gelukkig smaakte het wel goed. De kamer was prachtig met een flatscreen tv en een minibar, en het uitzicht op zee was adembenemend. Het binnenzwembad en de sauna waren ook prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel in Turkije is absoluut een enorme teleurstelling. Het verdient niet eens een halve ster. Het is onbegrijpelijk dat het zo hoog scoort bij de reisorganisatie. We hadden geen idee dat zo'n plek in Turkije zou kunnen bestaan. We stonden op het punt om naar een ander hotel te verhuizen of zelfs op dezelfde dag nog naar huis te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1

Na twee dagen in deze accommodatie te hebben doorgebracht, keken we al reikhalzend uit om weer naar huis te gaan. Na het lezen van de recensies waren we verbaasd over cijfers boven de 6, laat staan een 10. Het leek haast onmogelijk dat dit serieus bedoeld was. De kamer was een aaneenschakeling van teleurstellingen: de airconditioning werkte niet of veranderde de ruimte in een broeierige sauna, het bad was vies en beschadigd, de badkamer rook naar riool en de minibar/koelkast deed het niet. Alsof dat nog niet genoeg was, kwamen er muggen binnen door een grote kier boven de voordeur. Het personeel leek geen respect te hebben voor privacy, aangezien de housekeeping zonder aankondiging binnenkwam en het Engels amper machtig was. De algehele hygiëne liet te wensen over en het eten was eentonig. Zelfs de lobbybar liet je in het donker zitten met je drankje. Kortom, er waren talloze minpunten die te veel zijn om hier allemaal op te noemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Het resort is ruim opgezet met een standaard hotelgedeelte en verschillende kamers en enkele kleine appartementgebouwen verspreid over een luxueuze tuin. Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op de baai, en het levendige stadscentrum van Gumbet was slechts op 10 minuten loopafstand. De Dolmus, een lokale vorm van openbaar vervoer, passeerde elke 10 tot 15 minuten over de hoofdweg in de buurt. Er zijn 2 zwembaden, een groot betonnen 'strand' en een klein zandstrand, allemaal goed onderhouden en schoongehouden. De kamers werden regelmatig schoongemaakt en als je de handdoeken op de grond legde, werden ze vervangen. Het hotel heeft een grote centrale eetzaal en 5 specialiteitenrestaurants, waarvan 4 één keer per week gratis geboekt kunnen worden. De Turkse keuken is duidelijk aanwezig, wat niet verrassend is in Turkije. Elke avond was er live muziek en het animatieteam was actief, zij het een beetje luidruchtig. Het personeel was vriendelijk en behandelde gasten zoals zij behandeld wilden worden. Kortom, als je open en vriendelijk bent, zul je hier zeker een aangenaam verblijf hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4

Het hotel bleek erg onveilig te zijn, met open elektrische kasten buiten en lekkende waterleidingen. Vooral gevaarlijk voor kinderen. De kamers hadden tussenmuren die geluid en gesprekken van de buren duidelijk hoorbaar maakten. Het eten was elke dag hetzelfde en de enige goed onderhouden plek leek de hal te zijn, behalve de receptie. Voorbij die balie moest je veel geld betalen en de rest laat ik liever onbesproken. Hoewel het een 3-sterren hotel was, was er toch schimmel aanwezig, dus het is verstandig om slippers mee te nemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5

Natuurlijk, iedereen kan wel klagen over van alles en nog wat… maar ik ben niet bepaald enthousiast over dit hotel waar zelfs bij de receptie niemand Engels spreekt! Ik kom hier niet meer terug! Wil je elke dag frietjes met tomaten en wortels eten? Dan moet je hier zeker naartoe gaan, hahaha.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Het aanbod was misschien wat beperkt, maar dat was te verwachten aan het begin van het seizoen. Gelukkig viel de animatie echt op en was van hoge kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

Helaas werden we geconfronteerd met ongunstig weer tijdens onze vakantie, maar ondanks dat was het zeker waar voor ons geld. De keuken bood heerlijke gerechten voor zowel het voorgerecht als het nagerecht, met een divers aanbod dat voor iedereen voldoende was. Onze kamers werden elke dag schoongemaakt. Helaas was het personeel aan de receptie niet erg vriendelijk en sprak slechts beperkt Engels. De animatieactiviteiten liepen ten einde. Desondanks hebben we toch genoten van een prettige vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Na vijftien jaar Turkije-ervaring en een rijke geschiedenis van luxe hotels, had ik nog nooit zoiets meegemaakt als bij dit hotel. In de eerste week was het hotel nog niet eens halfvol, maar toch waren er twee dagen lang geen badhanddoeken beschikbaar - volgens de schoonmaakster waren ze op! Het eten was elke dag koud en geld wisselen was niet mogelijk omdat ze geen munteenheid hadden. Het personeel was schaars en kon bijvoorbeeld niet helpen als er geen drankjes werden geserveerd op het strand. Ook was de keuze op het strand beperkt tot wodka, gin en bier. Bovendien ontbrak het aan glaswerk in de bar en het restaurant, met vieze tafels en geen borden of bestek. Op zaterdag vond er een bruiloft plaats, wat op zich leuk was, maar wij werden vriendelijk verzocht het feestterrein te verlaten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4

Bij onze boeking voor een 5-sterren Ultra All Inclusive ervaring in dit hotel via een reisorganisatie, zijn we drie keer van kamer moeten veranderen. Alles was vies, de badkamer was smerig en beschimmeld. Het leek alsof 90% van de gasten uit Rusland kwam en velen van hen waren 's ochtends al dronken. Het hotel tolereerde alles, zelfs wanneer gasten 's avonds hun kamer niet konden vinden en andere gasten lastigvielen, of zelfs ruiten van andere kamers ingooiden. Ook leek er een overvloed aan prostituees te zijn. Het hotel voldeed volgens ons niet eens aan de standaard van 3 sterren. Het eten was vaak hetzelfde en we waren al snel teleurgesteld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4

We hadden een vijfsterren Ultra All-Inclusive arrangement geboekt via een reisorganisatie voor dit hotel. Helaas moesten we drie keer van kamer veranderen vanwege de viezigheid, met een smerige en beschimmelde badkamer als resultaat. Ongeveer 90% van de gasten bleken Russisch te zijn, waarvan velen 's ochtends al dronken waren. Het hotel leek alles maar toe te staan, aangezien deze gasten 's avonds niet eens meer hun eigen kamer konden vinden en andere gasten tot last waren. Er waren zelfs incidenten waarbij sommige gasten de ramen van anderen insloegen. Daarnaast waren er ook veel prostituees aanwezig. Al met al vonden wij dat dit hotel nog geen drie sterren verdiende. Het eten was eentonig en repetitief.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service8

Onze kamer met prachtig uitzicht op zee was erg goed onderhouden. De minibar was niet overvol, maar als we iets vroegen, werden we altijd goed geholpen. Het eten was prima, hoewel ik me afvroeg wat mensen thuis gewend zijn. Gelukkig hadden we nauwelijks last van andere gasten en de weinigen die lawaai maakten werden vriendelijk gevraagd om wat rustiger te zijn in de bar. Het personeel was vriendelijk en probeerde hun best te doen om Engels te spreken en ons goed te bedienen. Natuurlijk zijn er altijd wat verbeterpuntjes, maar je bent op vakantie, dus dan maak je er gewoon het beste van. We hebben echt genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Isis is echt een fantastisch hotel! Tijdens ons verblijf hebben we enorm genoten. Alles was brandschoon en goed onderhouden, met comfortabele kamers. De locatie is adembenemend en het personeel erg gastvrij. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is uitstekend. Ik ga dit juweeltje zeker aanraden aan vrienden en familie, en ik kan niet wachten om zelf terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Dit jaar zijn we voor het eerst naar Turkije gereisd in september. Helaas viel ik op het vliegveld en kon ik de hele 12-daagse vakantie niet lopen. Hierdoor brachten we het grootste deel van onze tijd door in het hotel. Gelukkig hebben we een leuke band opgebouwd met het personeel in de bar en hebben we heel wat gelachen. De medewerkers waren allemaal enorm vriendelijk en behulpzaam. Ik kan echt niets slechts zeggen over het hotel en ben verbaasd over de negatieve recensies van anderen. Het eten was heerlijk en er was voor ieder wat wils.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Al 14 jaar lang bezoek ik twee keer per jaar het Isis Hotel. Ik kies altijd voor een kamer in het hoofdgebouw vanwege de ruime kamers die dagelijks worden schoongemaakt en waar de minibar altijd gevuld is. De kamers in de clubvleugel zijn wat minder, maar dat weerspiegelt zich ook in de lagere prijs. Het aanbod van eten is meer dan voldoende, maar let op: het buffet garandeert geen warm eten, dus houd de deksels gesloten om van een warme maaltijd te genieten. Het personeel is altijd vriendelijk, of het nu in het voorseizoen of naseizoen is. Kortom, het Isis Hotel is de perfecte plek om je vakantie compleet te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Het personeel bij de receptie was erg onaangenaam. Normaal gesproken zijn we niet erg kieskeurig als het op eten aankomt, maar deze keer was het echt niet te eten: koud en smakeloos. We zullen daar zeker niet meer terugkomen. Ondanks dat we al zeven keer in Turkije zijn geweest, is dit het slechtste hotel waar we ooit verbleven hebben. Gelukkig hebben we wel leuke mensen ontmoet, waardoor ons verblijf toch nog enigszins aangenaam was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dankzij het fantastische team van het ISIS hotel hebben we een geweldige vakantie gehad! De medewerkers waren ontzettend vriendelijk en de guestrelations waren zeer behulpzaam, en spraken meerdere talen. Het strand was adembenemend met een welverdiende blauwe vlag, het water was kristalhelder. De ligging van het hotel dichtbij het centrum met leuke winkeltjes en bars was ideaal. Zowel het eten als de hotelkamers waren van uitstekende kwaliteit. Nogmaals dank ISIS voor een onvergetelijke ervaring!

Melden


Reisperiode: januari 2015

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

redelijk goed hotel, niet beter en/of slechter dan je kunt verwachten. zeer aardige mensen in de bediening

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl