ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Globus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Dit royale hotel heeft helaas veel tekortkomingen. De airconditioning laat te wensen over, het eten is vaak lauw en de badkamer vertoont tekenen van schimmel met af en toe koud water uit de douche. De kamers ogen wat gedateerd en de bedden zijn niet helemaal fris. Het zwembad heeft troebel water en er is weinig zonlicht vanwege de schaduw van het hotel in de namiddag. Ook het personeel komt onvriendelijk over, wat mogelijk aan de Bulgaarse cultuur ligt. De fitnessruimte is voorzien van oude apparatuur en oogt stoffig. Gelukkig is er een groot pluspunt: het prachtige overdekte zwembad van maar liefst 50 meter. Over het algemeen is dit een middelmatig hotel met veel nadelen. Ondanks de centrale ligging, wat zorgt voor constant lawaai, is het geen aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service3

Het hotel is ruim opgezet met twee gebouwen. De kamers zijn royaal en de badkamer is groot, hoewel de douche een beetje aan de schimmelige kant is. De bedden zijn comfortabel en er is een tv, koelkast en airconditioning aanwezig. Helaas ontbreekt de airco op de gangen. De service van het personeel, voornamelijk Bulgaren, laat te wensen over, aangezien velen geen Engels spreken en de receptie niet bepaald vriendelijk is. Het ontbijt wordt met moeite verzorgd, maar het bijvullen van essentiële zaken zoals brood en servies kan lang duren en het beleg is karig. Gelukkig is de koffie wel lekker. Tijdens het diner heerst er wel rust in het restaurant, maar het personeel vergeet vaak tafels af te ruimen en vreemde combinaties te serveren. Het lijkt alsof de kok de gerechten niet proeft. Al met al was ons verblijf in hotel Globus eenmalig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service5

Dit hotel verdient een pluim voor de prachtige ligging, maar helaas schiet het op andere gebieden tekort. Het personeel maakte geen goede indruk: ze leken geen belangstelling te tonen voor de gasten en lieten kansen liggen om bij te dragen aan een prettige sfeer. De eetzaal leek meer op een comedyshow dan een professionele setting. Het eten was onder de maat en niet vers, zo droog als oud brood. Als deze negatieve punten worden aangepakt, kan dit top hotel volgend jaar weer op mijn bezoek rekenen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service5

De locatie van dit hotel is werkelijk perfect, op slechts 20 meter van het strand en het zwembad. De boulevard is gezellig en de kamers zijn goed onderhouden, met een klein koelkastje en airconditioning bij halfpension. Wat wel tegenviel was het eten, dat vaak koud was en onduidelijk wat het precies was. Jammer genoeg werd een vriendin ziek van het eten en moest twee dagen in bed blijven. Gelukkig toonde de schoonmaakster regelmatig zorg en aandacht, wat we zeer waardeerden. Het restaurantpersoneel was echter belabberd, onhandig en ongeïnteresseerd. De receptionisten spraken gebrekkig Engels en keken je met rollende ogen aan als je iets vroeg. Achteraf gezien was het misschien beter geweest om alleen logies te kiezen en elders te gaan eten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service4

Onze kamer was tot in de puntjes verzorgd, elke dag schoongemaakt en voorzien van verse handdoeken. Het uitzicht op de zee was prachtig en we bevonden ons direct aan de boulevard, waardoor we zo op het strand, in winkels, restaurants en zelfs discotheken stonden. Het constante geluid van muziek, dat 24 uur per dag te horen was, stoorde ons niet, al is dit misschien minder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. We hebben ervoor gekozen om niet in het hotel te eten, aangezien de restaurantjes in de buurt veel gezelliger, goedkoper en smakelijker waren. Kortom, voor ons is deze vakantie zeker voor herhaling vatbaar!





© 2007-2024 ReisChecker.nl