ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Balim

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6

Tijdens mijn verblijf van twee weken in Balim, werden we hartelijk ontvangen door de vriendelijke dames bij de receptie en de charmante barkeeper Mustafa. Helaas lieten de manager en de eigenaar een minder goede indruk achter. De kamers waren redelijk, het zwembad was heerlijk, maar verder was er weinig te beleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is absoluut geweldig, zeker gezien de prijs die je ervoor betaalt. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je een geweldige vakantie beleeft. De kamers zijn voorzien van comfortabele bedden, een uitstekende douche en worden goed onderhouden. De locatie is ideaal; je bent binnen vijftien minuten in het centrum te voet, of je neemt gewoon een dolmus en bent er in 3 minuten voor slechts 50 cent! Wij zullen zeker terugkeren naar dit hotel. Het enige kleine minpuntje zou het eten kunnen zijn, dat wat gevarieerder zou mogen zijn, maar het was wel lekker en van goede kwaliteit. Ik heb hier een fantastische tijd gehad en als je twijfelt, niet aarzelen maar gewoon boeken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

We hadden niet veel tijd om deze vakantie te plannen, dus het was een verrassing waar we terecht zouden komen. Gelukkig bleek het hotel een goede keuze voor de prijs die we betaalden. Het avondeten was wel wat beperkt, maar smaakte heerlijk en was goed bereid. Toen de airco op onze kamer bij aankomst niet goed werkte, kregen we de volgende dag direct een andere kamer aangeboden nadat er iemand naar had gekeken en het probleem niet kon worden opgelost. De locatie was perfect, met het strand om de hoek en de haven/barstraat op slechts 15 minuten loopafstand. Het zwembad was klein, maar meestal rustig en door de ligging had je altijd een aangenaam briesje. Gelukkig waren er ook weinig Russen in het hotel, wat het verblijf nog prettiger maakte. Al met al was dit hotel zeker het geld waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

In juli/augustus 2012 hebben wij een geweldige tijd gehad. We werden hartelijk ontvangen door vriendelijke mensen, waarvan sommigen zelfs Nederlands spraken. Het ontbijt was prima, en het avondeten was telkens een verrassing. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was in orde. Elke ochtend begonnen we met een smakelijk ontbijt voordat we naar het strand gingen, waar we al jaren bij La Vita Beach neerstreken, vlak achter Balim. Die avond besloten we uit eten te gaan bij hetzelfde strand tentje, wat heerlijk was! De mensen waren erg aardig en we konden gratis ligbedjes gebruiken. Na wat afkoelen in het zwembad keerden we terug naar onze hotelkamer, waar de airconditioning gratis was. Misschien hadden de handdoeken wat vaker verwisseld mogen worden, maar dat was geen groot probleem. Kortom, het was een zeer verzorgd hotel en we kijken er al naar uit om volgend jaar weer te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

De kamers zijn knus, maar goed onderhouden. Het eten is niet spectaculair, maar de locatie is perfect - op slechts 10 minuten van het historische centrum en vlakbij het strand. Het zwembad is niet groot, maar door de rustige sfeer was dit helemaal prima. Het enige minpuntje was dat de minibar leeg was en je niets mocht meenemen naar de kamer. Ondanks dat heb ik een heerlijk verblijf gehad en zou ik zonder twijfel opnieuw voor deze accommodatie kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Net terug van onze vakantie in Turkije en we willen eigenlijk meteen terug! Het was onze eerste keer daar en we waren aangenaam verrast. De kamers waren brandschoon en werden elke dag fris opgemaakt, de bedden lagen heerlijk. De douche was een ware verademing, met een krachtige straal en altijd warm water, op welk tijdstip dan ook. De airco was een zegen, zelfs bij temperaturen boven de 50 graden bleef het heerlijk koel binnen. Het personeel was ontzettend attent en gezellig, vooral het meisje bij de receptie maakte ons verblijf extra fijn. Dankzij het hotel Balim hebben we een fantastische vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

We hebben Balim per ongeluk ontdekt doordat ons eerste hotel overboekt was, maar wat een aangename verrassing was dat! Het eten was verrukkelijk, al was het wel duidelijk van Turkse afkomst. Er was niet veel keuze, maar wat er was, was met liefde bereid. De salades waren goed en de toetjes waren verrukkelijk. De service was uitstekend, met een manager die Nederlands sprak en het personeel dat probeerde in het Engels te communiceren. Ze waren ook erg vriendelijk tegen de kinderen in het restaurant. Onze airconditioning werkte niet altijd, maar werd snel gerepareerd. De schoonmaak liet echter wat te wensen over, met handdoeken die om de twee dagen werden vervangen en beddengoed dat we gedurende 12 dagen niet verschoond hebben gezien. Maar ach, thuis doen we dat ook niet elke dag, toch? Het ontbijt was wat karig, maar hey, als je 20 soorten donuts verwacht, kun je beter voor een All-Inclusive optie gaan. Al met al was ons verblijf met halfpension perfect. Het hotel was recent gerenoveerd aan de buitenkant, waardoor het er nu veel beter uitziet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Na een ongelukkige ervaring in Tunesië, besloten we na slechts 4 dagen terug te keren en last-minute naar Marmaris, Turkije te gaan. We verbleven in Hotel Balim, dat perfect gelegen is op slechts één minuut lopen van het strand en op tien minuten van Barstreet. Het hotel ligt recht tegenover het Nederlandse restaurant Den Tol en een Mac op slechts één minuut afstand. De kamers waren schoon en alles functioneerde zoals het moest, vooral de airconditioning was perfect! Het eten was niet van 5-sterrenrestaurantkwaliteit, maar op sommige dagen was het zeker goed te doen. Het personeel was erg vriendelijk tegen ons en bij het zwembad kon je heerlijk ontspannen. Een aanrader is Greenhouse in Barstreet. Bovendien, als je het eten in het hotel niet lekker vindt, kun je voor minder dan 10 euro per persoon heerlijk eten in veel goede restaurantjes in de omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Dit gezellige familiehotel heeft een warme sfeer waar iedereen elkaar begroet. De kamers zijn fris en worden dagelijks voorzien van schone handdoeken en om de dag van schoon beddengoed. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het eten niet op het niveau van een 5-sterrenrestaurant is vanwege de betaalbare prijs, is de kwaliteit zeker niet slecht. Kortom, Balim is een tophotel waar je waar voor je geld krijgt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Van 4 tot 18 september verbleven we opnieuw in dit hotel. Dit keer liet het eten te wensen over, vooral de rijst en couscous. Vorig jaar was het eten fantastisch, dus dit was een teleurstelling. Gelukkig maakt het vriendelijke personeel veel goed, zij zijn echt behulpzaam. Het blijft vreemd dat de kwaliteit van het eten elk jaar verschilt. Laten we hopen dat het volgend jaar weer verbetert. Ondanks dit minpunt hebben we wel weer veel plezier gehad tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service9

Al geruime tijd ben ik een vaste gast in dit hotel en ik geniet altijd van de rustige nachten en de fantastisch schone kamers. Het is simpelweg een geweldige plek om te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Het team verdient een pluim voor hun uitstekende service, met uitzondering van de manager en die ene man die de leiding heeft over het personeel. Zij tonen weinig interesse, zijn passief en komen onvriendelijk over. Bovendien bekritiseren ze hun medewerkers als ze een praatje maken met de gasten. Het is beter om afscheid van hen te nemen. De medewerkers in de bar en het restaurant daarentegen zijn fantastisch. Hoewel het eten redelijk is, is er te weinig variatie; ik heb minstens 10 van de 15 dagen rijst gegeten. Het uitzicht vanuit mijn kamer met zeezicht is geweldig. De schoonmakers zijn vriendelijk, maar ze vergeten vaak om schone handdoeken terug te leggen en er zijn altijd te weinig handdoeken aanwezig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service1

Mijn ervaring met hotel Balim was helaas teleurstellend en ik zal er niet nogmaals verblijven. Het personeel was onvriendelijk en leek nog nooit van klantenservice te hebben gehoord. Toen mijn vriend om een extra kussen vroeg, kregen we niet eens antwoord. De kamers waren niet schoon en het beddengoed vertoonde smerige vlekken en scheuren. Het toilet werd nauwelijks schoongemaakt en er waren te weinig handdoeken voor twee personen. Tijdens het ontbijt en diner werden onze borden en kopjes weggehaald voordat we onze laatste hap hadden kunnen nemen. Het eten was eentonig en van slechte kwaliteit, waardoor we na twaalf dagen de dagen niet meer uit elkaar konden houden. Het brood was oud en droog, de eieren waren verkleurd en het avondeten was gewoonweg vies. Het verbaast me dat er mensen zijn die hier jaarlijks terugkeren en wekenlang blijven. Voor ons was het eenmalig en nooit weer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

We hadden een knusse kamer voor drie personen, met onze dochter die bij ons sliep, maar dat stoorde ons helemaal niet, aangezien we er alleen sliepen. Het eten was voortreffelijk; het diner bood elke avond variatie, wat perfect was voor ons, gezien onze liefde voor rijst! Het ontbijt was elke dag hetzelfde, maar dat deerde ons niet. Soms was de muziek bij het zwembad een tikkeltje hard. De warmte en gastvrijheid van het personeel waren echt geweldig! Ze gingen zelfs mee op stap met mijn oudste dochter om een oogje in het zeil te houden! De kamer werd goed schoon gehouden. Het hotel bevindt zich op een steenworp afstand van het strand en de boulevard. Je kunt het uitgaanscentrum en de bazaar in ongeveer 15 minuten lopen bereiken, of gemakkelijk de dolmus nemen die voor het hotel stopt en er binnen 5 minuten is! De locatie is perfect! Het is een klein en knus hotel, dus verwacht geen luxe, maar het is gewoon eenvoudig, netjes, schoon en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Samen met mijn man en mijn dochtertje van 14 maanden bezochten we van 13 tot 20 mei 2009 hotel Balim. Dit was al ons zevende jaar op rij dat we hier verbleven en bijna de tiende keer in totaal. Hoewel het eten niet als haute cuisine kan worden bestempeld, is het hotel nog steeds een van de voordeligste opties in Marmaris. Bovendien zijn er tal van leuke en betaalbare restaurantjes in de buurt waar je elke dag heerlijk kunt eten. Voor minder dan 15,- kun je genieten van een voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en drankje. Wij komen in september absoluut weer terug naar Balim!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

De locatie is ideaal, het personeel is vriendelijk en er zijn veel gasten die keer op keer terugkomen. Het restaurant serveert heerlijke Turkse gerechten, wat perfect past bij de Turkse bestemming. Er is een ruime keuze aan gerechten. De kamers zijn ruim genoeg en zien er altijd schoon en goed onderhouden uit. Wij bezoeken deze plek al jaren en zijn altijd tevreden geweest.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel heeft een schitterende locatie, omringd door alle gemakken. Helaas valt het eten tegen en zijn zowel de manager als de eigenaar niet bepaald hartelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Net terug van ons vierde verblijf in dit hotel en het was wederom fantastisch! We kunnen nu al niet wachten om volgend jaar weer terug te keren. Dit hotel heeft echt ons hart gestolen en we blijven er graag terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

De locatie is werkelijk perfect. Het strand is om de hoek, dicht bij het levendige Marmaris en het nachtleven (geen geluidsoverlast in de kamer als de deur dicht is). Helaas is het eten een grote teleurstelling, met een smaak die neigt naar rook/oud/muf en echt heel erg vies is. Bovendien is de keuze beperkt, waardoor we elke dag uit eten moesten gaan, wat de vakantie behoorlijk duur maakte. Dat is eigenlijk het enige minpunt, want de kamers zijn geweldig: stralend witte handdoeken, schoon, modern en met een goed balkon. Ondanks dat hebben we toch een fijne vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1

Mijn vrouw en ik zijn voor de achtste keer naar Marmaris geweest en hebben ditmaal ons verblijf in Balim uitgeprobeerd. Helaas bracht dit hotel ons een grote teleurstelling. We staan niet bekend als kieskeurige gasten, maar de ervaring hier was werkelijk beneden alle peil. Alleen de locatie was nog enigszins acceptabel, maar de kwaliteit van het hotel en het personeel liet zeer te wensen over. We hebben één keer een kijkje genomen bij het eten en dat was voor ons voldoende. Het is spijtig dat de werkelijkheid zo ver verwijderd lijkt van wat in de advertenties beloofd wordt. Verder wil ik er niet te veel woorden aan verspillen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service1

Het verblijf in hotel Balim was een teleurstelling van begin tot eind. Het personeel leek chagrijnig en niet bekend met het begrip service. Zelfs een simpel verzoek om een extra kussen werd genegeerd. De kamers lieten te wensen over wat betreft hygiëne en het beddengoed vertoonde smerige vlekken en was deels kapot. De schoonmaak van het toilet liet ook veel te wensen over. Als klap op de vuurpijl werd er tijdens ontbijt en avondeten al snel afgeruimd terwijl je nog bezig was met eten. Het eten zelf was van bedenkelijke kwaliteit en leek bij elk maaltijd op een herhaling van de vorige. Na 12 dagen verblijf waren we de tel kwijt en wisten we niet meer welke dag het was. Brood was oud en droog, eieren waren verkleurd en het avondeten was ronduit smerig. Het verbaast me dat er mensen zijn die hier jaarlijks terugkeren voor een lang verblijf. Voor ons was het een ervaring om snel te vergeten en geen reden om nogmaals terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

De accommodatie is geweldig, de kamers zijn brandschoon en het eten is heerlijk. De douches zijn top en het personeel is ontzettend gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1

Onze vakantie in Balim was echt een domper. Niemand heeft iets positiefs te zeggen over dit hotel na een week verblijven. Het eten was gewoonweg verschrikkelijk, wat een teleurstelling. Gelukkig zijn we na 3 dagen naar een ander hotel gegaan en hebben we alsnog een fijne vakantie gehad. Het is jammer dat dit soort accommodaties nog bestaan, ze zouden eigenlijk verboden moeten worden. Volgend jaar proberen we het beter, Marmaris lijkt ons wel heel leuk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

De locatie van het hotel is werkelijk perfect. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand, wat echt handig is. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij, waardoor we ons meteen welkom voelden. Ik verbleef hier met mijn twee kinderen (14 en 16 jaar oud) en ook zij hebben enorm genoten. Dit was onze eerste keer in Marmaris en we hebben zeker geen spijt van onze keuze voor dit hotel. Het eten was lekker en goed warm. Het ontbijt was ook heerlijk met vers brood. Het enige minpuntje was dat soms vergeten werd het brood weer af te dekken, waardoor het wat harder werd. Maar over het algemeen waren we zeer tevreden. Bedankt Hotel Balim voor de geweldige gastvrijheid, de humor, de gezelligheid en de goede zorgen. We komen zeker nog een keer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is perfect voor wie op zoek is naar een betaalbare vakantie. Verwacht geen luxe, maar je kunt er wel genieten van een fijn verblijf. De locatie is levendig, met het strand en winkels op korte afstand. Het personeel is vriendelijk, vooral de Nederlandse receptioniste Fleur. Het ontbijt laat te wensen over en het avondeten is eentonig, maar voor die prijs mag je niet meer verwachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service5

De locatie van het hotel is het enige pluspunt, verder laat het te wensen over. Het is noodzakelijk om alles stiekem mee te nemen, het eten is van lage kwaliteit en sommige mensen die het lekker vinden, zullen thuis waarschijnlijk niet echt culinair dineren. De prijs weerspiegelt dit gebrek aan kwaliteit zeker. Tijdens ons verblijf hoorden we meerdere mensen klagen en ik sluit me daarbij aan. Het ontbijt is elke ochtend eentonig en het gekookte ei heeft een rare blauwgroene tint. Het avondeten is niet eens warm en smaakloos, een teleurstelling voor de smaakpapillen. Misschien zou een bezoekje van een bekende chef-kok zoals Rob Geus geen kwaad kunnen. Ook uit eten gaan voor slechts 10 euro per persoon is een illusie, Turkije is zeker duurder geworden. Helaas heb ik mijn vullende ervaring in Turkije en Balim gehad, het is tijd om een ander land te verkennen. Voor degenen die het geweldig vinden in Balim, wens ik hen veel plezier, maar laten we eerlijk zijn - in Nederland zou je je bord direct terugsturen in een restaurant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst maakt het hotel een positieve indruk met zijn verzorgde uitstraling. Echter, het beleid dat gasten geen eigen eten of drinken mogen meenemen naar hun kamer is een minpunt. Ook is het vervelend om te merken dat bepaalde gerechten, zoals harde sauzen, soms een dag later opnieuw geserveerd worden. Gelukkig heeft het hotel een gunstige ligging op slechts een paar minuten lopen van het strand. Het personeel spreekt goed Engels en de centrale locatie in het hart van de stad is zeker een pluspunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10

Na een pauze van 3 jaar besloot ik opnieuw Hotel Balim te bezoeken, en tot mijn verrassing was het duidelijk verbeterd onder nieuw management. Hoewel het eten niet bijzonder was, was het goedkoop genoeg om elders te gaan eten. Een hoogtepunt was zeker Fleur bij de receptie - een vriendelijke medewerkster die altijd bereid is om te helpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2

Tijdens onze week in dit hotel hebben we helaas wat opstartproblemen gehad. Zo was op de eerste dag de deurknop stuk, wat we hebben gemeld bij de receptie, maar waar nog geen actie op is ondernomen. Gelukkig wist mijn man het zelf te repareren. Daarnaast hebben we vijf dagen met dezelfde handdoek moeten doen, nadat we hier meerdere malen om hadden gevraagd bij de receptie zonder succes. Pas toen een Nederlandssprekende barman ingreep, kregen we nieuwe handdoeken. Ook was het wc-papier op, waar eveneens geen reactie op kwam. Uiteindelijk hebben we zelf maar voorraad gezocht. Het lijkt ons toch logisch dat schone handdoeken en wc-papier de basisbehoeften zijn die een hotel zou moeten bieden. Aan de andere kant was de locatie van het hotel prima, dicht bij het strand en het centrum. Het eten was echter vrij eentonig, vooral veel pasta.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Ik ben al 8 keer in hotel Balim geweest en ik ben erg tevreden. De locatie is geweldig en de kamers zijn weliswaar niet heel ruim, maar wel schoon. Elke dag worden de handdoeken en beddengoed vervangen, wat erg prettig is. Helaas is het eten niet zo geweldig, soms wordt het zelfs koud geserveerd en is er weleens een tekort aan maaltijden. Desondanks vind ik het hotel over het algemeen wel goed, zeker gezien de prijs die je ervoor betaalt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service10

Voordelen: De locatie bij het strand is perfect, het hotel is prachtig en heeft een zeer mooie tuin met gezellige zithoekjes, een leuk zwembad en ruime eetruimtes. Het vriendelijke personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het balkon is misschien klein maar biedt een prachtig uitzicht op zee, al had een waslijn handig geweest, dus hebben we stoelen gebruikt om te drogen. De airconditioning werkt goed. De lobby is mooi en heeft een luxe grote tv waar we 's avonds soms naar keken. Nadelen: Het avondeten was niet geweldig: we kozen voor salades, vis en brood omdat de kip te oud was en de groenten te gaar waren. We zijn niet uit eten gegaan als alternatief. Drankjes bij het avondeten zijn niet inbegrepen. Het ontbijt was heerlijk met veel groente, fruit en stokbrood. De muziek bij het zwembad is luid, maar mij stoorde dat niet; de receptioniste spreekt goed Engels, maar niet elke receptionist lijkt dit te doen. Er werd te weinig beddengoed gewisseld (slechts 2 keer in 9 dagen) en toiletpapier was op, dus hebben we dit zelf gepakt. De liften zijn prima, maar ik zat wel 20 seconden vast, al kwam ik er uiteindelijk wel uit. Begrijpelijk dat wifi alleen in de lobby beschikbaar is voor deze prijs. Al met al een eenvoudig, schoon en net hotel met ontzettend vriendelijk personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Al jarenlang bezoeken we Balim, een gezellig familiehotel gelegen op een centrale locatie aan de hoofdstraat. Het strand is makkelijk te belopen en het centrum bereik je in 20 minuten. Er werd gezegd dat de entree vorig jaar of dit jaar zou worden vernieuwd, dus we zijn enorm benieuwd naar hoe het er nu uitziet. Zijn er al foto's online te vinden van de nieuwe entree?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service4

Bij aankomst in de kamer waren de gordijnen van de rails gevallen, de airconditioning werkte niet en de kraan van de wastafel bleef maar doorstromen. De douchecabine was niet volledig afgesloten en de douchekop kon niet worden vastgedraaid vanwege een doorgeroeste schroef, waardoor het water alle kanten op spoot en de badkamer onder water stond. Gedurende de 8 dagen van ons verblijf zijn we 4 keer teruggegaan naar onze kamer, waarbij de handdoeken slechts 3 keer werden verschoond en het toiletpapier niet werd bijgevuld. De kamer werd helemaal niet schoongemaakt, ondanks meldingen bij de receptie die niets hebben gedaan. We moesten zelf voorzieningen uit andere kamers halen, omdat praten geen effect had. Het ontbijt was van slechte kwaliteit, met bestek dat van andere tafels werd weggehaald en soms ontbrak het aan kaas, jam, glazen, bestek en zelfs brood, waar we 15 minuten op moesten wachten. De kamers op de 5e verdieping, zoals kamer 506, leken meer op bezemkasten of vrachtwagenchauffeurskamers. Vraag daarom om een kamer op de 1e tot 4e verdieping, want die zijn veel beter. Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en ik kan hier nu niet langer over doorgaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7

Al geruime tijd bezoeken wij Bali, maar dit jaar viel het eten ons echt tegen. Vooral de heerlijke salades die we in voorgaande jaren gewend waren, ontbraken. Gelukkig waren de overige aspecten wel in orde. De prijs-kwaliteitverhouding is goed en de locatie is prima. Ondanks het eten, zouden we toch overwegen om terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service8

Samen met drie anderen hebben we 12 dagen doorgebracht in Balim, van 26 mei tot 6 juni, en het was onze tweede keer daar. Er was nieuw personeel dat erg vriendelijk was, een nieuwe kok die heerlijk eten klaarmaakte - zelfs beter dan vorig jaar - en de manager was nog steeds dezelfde, maar iets vriendelijker. We hebben weer een geweldige tijd gehad en kunnen niet wachten om terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Balim Otel is een gezellig boetiekhotel op steenworp afstand van zowel het strand als het stadscentrum. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hoewel het eten van goede kwaliteit is, had het wel iets gevarieerder gemogen. Gelukkig is er in Marmaris genoeg keuze om voor een paar euro heerlijk te dineren. Kortom, een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Voor de 7e keer verbleef ik in Balim en dit keer overtrof het eten mijn verwachtingen. De keukenprestaties waren dit jaar opmerkelijk beter dan voorheen, wat waarschijnlijk te danken was aan de nieuwe chef-kok. De Nederlandse Restaurantmanager was een aangename verrassing, met zijn attente service en efficiënte team. Hopelijk is hij er volgend jaar nog steeds! Daarnaast is het hotel prachtig gerenoveerd: de betonnen balkons hebben plaatsgemaakt voor plexiglas en de entree ziet er nu adembenemend uit (zie bijgevoegde foto).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging1
  • Service6

Het beddengoed was vol met gaten, alsof het water uit je kamer stroomde. Bovendien verdwenen mijn drankjes mysterieus uit de koelkast, samen met andere persoonlijke spullen. Het eten was van slechte kwaliteit en leek alleen bestemd voor de lokale bevolking. Wees gewaarschuwd: je loopt het risico ziek te worden. De service was ronduit onbeschoft en duidelijk niet gericht op Nederlandse gasten. De hoge beoordelingen lijken vooral te komen van hun eigen volk... Als Nederlanders geven we het hotel een magere 3 als beloning voor hun inzet. Maar om terug te gaan of het aan te bevelen? Nee, dat nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6

Ik heb twee weken doorgebracht in een hotel in Bali en ik moet zeggen dat de meiden bij de receptie en de barkeeper Mustafa echt geweldig waren! Helaas lieten de manager en de eigenaar nogal te wensen over. De kamers waren prima, het zwembad was heerlijk en hoewel er niet veel te doen was, hebben we toch een fijne tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9

In augustus 2009 heb ik met een vriendin verbleven in Hotel Balim en het was absoluut fantastisch! Het hotel was netjes en schoon, met comfortabele bedden, een frisse badkamer en een ontspannend balkon. Bij het zwembad waren heerlijke ligbedden en een gezellige bar waar je voordelig drankjes kon bestellen. Het eten van het hotel was helaas niet geweldig, dus zijn we uitgeweken naar een geweldig restaurant recht tegenover het hotel voor een lekker ontbijt of lunch. Gelukkig waren er in Marmaris tal van eetgelegenheden, dus dit was geen enkel probleem. Ik zou zeker teruggaan! Een absolute aanrader! En voor de liefhebbers van McDonald's, die zit vlak tegenover het hotel! Er rijden regelmatig dolmusjes naar het centrum, voor minder dan een euro kon je meerijden, hoewel lopen ook maar 20 minuutjes duurde. Een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Op de derde dag van ons verblijf in het hotel, werden we geconfronteerd met een grote groep kinderen tussen de 6 en 10 jaar oud die als meerdere schoolklassen met begeleiders leken te zijn gearriveerd. Hierdoor werd het kleine zwembad overvol, waardoor de meeste gasten genoodzaakt waren om uit te wijken naar het strand. Gelukkig was het 's avonds wel mogelijk om voor het eten nog even rustig te zwemmen. Helaas resulteerde de komst van deze kinderen in het gebruik van plastic bekers voor alle drankjes, omdat glas als te gevaarlijk werd beschouwd. Het is echter onbegrijpelijk waarom wij als volwassenen ook uit plastic bekers moesten drinken. Desondanks was de locatie van het hotel ten opzichte van het strand en het oude centrum zeer gunstig, en bevond het zich dichtbij Bar Street.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Ik ben zojuist teruggekeerd na een verblijf van 12 dagen op Bali. De accommodatie was geweldig, de kamers waren schoon en elke dag kregen we schone handdoeken en beddengoed. Het ontbijt was verrassend goed en uitgebreid vergeleken met voorgaande jaren. Het avondeten was ook zeker de moeite waard. Ik kan niet wachten om volgend jaar weer terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Fantastisch, wat hebben wij genoten! Net terug van onze vakantie in BALIM en wat hadden we graag nog langer willen blijven. De sfeer daar was zo warm en gastvrij. We komen volgend jaar zeker terug. Laat die klagers maar wegblijven, dan houden we enkel de gezellige mensen over. Het personeel was ontzettend vriendelijk en zelfs de nieuwe manager stond altijd voor ons klaar. In de drie weken dat we er waren, hebben we geen enkele keer onze tassen hoeven laten controleren. Er werd alleen even snel in de koelkast gekeken, zonder iets mee te nemen. Als je je gewoon normaal gedraagt, is er geen enkel probleem. Laat die klagers maar zeuren, wij hebben genoten van onze tijd daar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

BALIM heeft in alle opzichten een positieve transformatie ondergaan: het eten is fantastisch, zowel 's avonds als 's ochtends. De service is uitstekend en de sfeer is super gezellig. Wat het helemaal afmaakt, is dat er een Nederlandssprekende manager in het restaurant aanwezig is. Het is moeilijk om iets negatiefs te bedenken, want alles lijkt perfect te zijn bij BALIM.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel heeft mijn verwachtingen overtroffen en ik zal zeker terugkeren. Alles was perfect in orde, hoewel het niet ideaal is voor gezinnen met jonge kinderen of voor mensen die graag een ruime keuze hebben bij de maaltijden. Desalniettemin was het eten van uitstekende kwaliteit en zeer smakelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Terug van een fantastische vakantie! Het Balim Otel heeft knusse kamers met een kluisje en gratis airconditioning. De minibar is leeg, maar wie heeft er eigenlijk snacks nodig als het hotel zelf al het nodige biedt? Het personeel is uiterst vriendelijk en hulpvaardig, wat het verblijf extra aangenaam maakt. Het Turkse ontbijt is heerlijk, al is het avondeten niet heel bijzonder maar wel smakelijk voor de prijs die je betaalt. Als je graag dagelijks schone handdoeken wilt, is een kleine bijdrage van 5 lira wel de moeite waard. Het balkon biedt een prachtig uitzicht op de zee, de haven en de boten in de verte. Wij brachten onze dagen door op La Vita Beach, waar het personeel geweldig is en er alles aan doet om je tevreden te stellen. Gratis ligbedden en parasols, verrukkelijke cappuccino en heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Voor ons is het duidelijk: volgend jaar komen we zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Vorig jaar heb ik acht dagen doorgebracht in het Balim Hotel en we hebben ontzettend genoten van ons verblijf. Daarom hebben we dit jaar opnieuw voor dit hotel gekozen. Het enige minpuntje was dat er geen kluis op de kamer aanwezig was, maar dat deze zich beneden in de hal bevond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Na een weekje in Balim te hebben doorgebracht, wil ik graag delen hoe geweldig ik de kamers vond! Ze waren prachtig, tot in de puntjes verzorgd, met een schitterende badkamer inclusief een zalige douche en een wc-bril die stevig vastzat. Omdat ik alleen was, mocht ik zelf kiezen of ik uitzicht op zee wilde of aan de straatkant wilde zitten. Elke dag werden de kamers brandschoon gemaakt en lagen er voldoende handdoeken. Het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig, en sprak goed Engels of Duits. Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf vriendelijk te zijn en begrip te tonen voor de medewerkers. Het eten was prima, hoewel het Turks was - maar ja, je bent niet in een luxe hotel op de Veluwe. Het buffet was niet heel uitgebreid, maar het smaakte goed. Uiteindelijk, hoeveel kun je eigenlijk op?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service2

In de zomer van vorig jaar verbleven we in hotel Balim. Het was onze huwelijksreis en hoewel dat vermeld stond, ontbrak een felicitatie. De bedden waren ontzettend hard en het beddengoed liet te wensen over. Het eten miste variatie en was voornamelijk Turks georiënteerd, terwijl er rekening moet worden gehouden met internationale gasten. De service was ook ondermaats: ondanks fooi werd er geen dankjewel gezegd, het personeel sprak nauwelijks Engels en was vaak onvriendelijk. Gelukkig was de ligging van het hotel perfect, vlakbij de boulevard en het strand. Er was zelfs een knusse bar met een vriendelijke barman.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Het verschil is enorm met voorgaande jaren. Het eten is zoveel beter dan voorheen, al zijn er natuurlijk altijd wel enkele gerechten die niet helemaal in de smaak vallen. Toch mogen we zeker niet klagen over de kwaliteit van het eten. Het personeel van vorig jaar heeft plaatsgemaakt voor een geheel nieuw team, wat een verademing is. Als je nu iets nodig hebt, wordt er gelijk actie ondernomen. Toen ons bed niet comfortabel bleek, hoefden we alleen maar naar de receptie te gaan en binnen no-time werd er een nieuw matras gebracht. Alle Nederlandse gasten die hier nu verblijven geven het hotel een welverdiende 9. En ja, we weten dat Nederlanders vaak kritisch zijn, maar dit keer is dat absoluut niet nodig. We genieten nog volop van de komende 8 dagen en we weten nu al zeker dat we volgend jaar weer terugkomen. We raden het hotel dan ook van harte aan. Met vakantiegroet, Joke en John

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service5

Tijdens onze reis naar Hotel Balim eind juli, begin augustus, hebben we gemengde ervaringen gehad. Ondanks dat we op onze huwelijksreis waren, werd er helaas geen speciale felicitatie gegeven. De bedden waren erg hard en het beddengoed was niet altijd schoon. Het aanbod van eten was beperkt en voornamelijk Turks, terwijl er rekening gehouden zou moeten worden met de diverse smaken van toeristen. Helaas liet ook de service te wensen over: ondanks fooi kregen we weinig dankbaarheid, personeel sprak slecht Engels en was regelmatig chagrijnig. Gelukkig was de locatie van het hotel wel ideaal. Het lag dicht bij de boulevard en het strand, en er was een gezellige bar met een vriendelijke barman. Hoewel we begrijpen dat het geen 5-sterrenhotel is, hadden we gehoopt op een betere ervaring. Al met al hebben we toch genoten van onze vakantie, voornamelijk omdat we veel buiten het hotel doorbrachten. De accommodatie voor slapen en eten liet helaas te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7

Ik heb één keer verbleven in dit charmante kleine hotel en ik overweeg om dit jaar weer terug te keren. Normaal gesproken ga ik naar Egypte, maar dit jaar heb ik zin in iets anders, dus kijk ik uit naar een reis naar Turkije, naar het Hotel Balim in Marmaris. Ik hoop dat ik daar bekende gezichten zal tegenkomen en een geweldige tijd zal beleven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

Het eten was van bedenkelijke kwaliteit, met ontbijt dat leek op uitgedroogde worsten waar vliegen op zaten en oud stokbrood zonder boter of citroen. Elke dag leek het avondeten opnieuw geserveerd te worden: koud en smakeloos. Zelfs de watermeloen en gebak waren niet goed gekoeld of afgedekt. Wanneer je dit aankaart bij het personeel, worden ze boos en voelen ze zich aangevallen. Het lijkt erop dat er weinig verbetering plaatsvindt, zelfs als je het probleem bij de manager aankaart.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel was fantastisch: brandschoon en goed onderhouden. We verbleven er dit jaar met een groep vrienden in de leeftijd van 20-25 jaar en de locatie was perfect. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was echter niet helemaal naar onze smaak, maar dat is persoonlijk en daar hadden we ook niet voor hoeven te betalen. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: juli 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Goedkoop, schoon en netjes. Voor kinderen is er in het hotel weinig te doen. de ligging van het hotel is perfect! overal dichtbij!

Geboekt bij

VakantieDiscounter
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl