ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Boulevard

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf in dit hotel was over het algemeen aangenaam. De kamers waren prachtig en schoon, het eten was smakelijk en de dolmus zorgde ervoor dat je snel overal kon komen. Echter, ondanks dat het hotel de titel 'Ultra all-inclusive' draagt, voldeed het niet aan onze verwachtingen. Hoewel je tussen 12:00 en 00:00 drankjes kon krijgen, wat overal wel het geval is, was de belofte van 24/7 eten en drinken niet nagekomen. De gevulde minibar ontbrak en er was slechts water beschikbaar. Daarnaast was het restaurant spekglad, wat leidde tot valpartijen, inclusief die van ons. Het hotel was gehorig en de service liet te wensen over. De vriendelijkheid van het personeel in het restaurant stak echter positief af tegen het onvriendelijke en onbehulpzame gedrag van het personeel in de lobby, dat geen Engels sprak en weigerde moeite te doen om te communiceren. Ook leek het hotel niet erg kindvriendelijk, ondanks dat we zelf geen kinderen hadden meegenomen. Deze ervaring heeft ons doen besluiten om hier niet meer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen8

Ons verblijf in dit hotel was over het algemeen prettig; de kamers waren aantrekkelijk en schoon, het eten was smakelijk, de dolmus bracht ons snel overal naartoe en het entertainment was vermakelijk. Echter, ondanks de 'Ultra all-inclusive' titel, voldeed dit hotel niet aan onze verwachtingen. Hoewel je van 12:00 tot 00:00 drankjes kon krijgen, was dit standaard en niet echt 'Ultra'. De belofte van een gevulde minibar werd niet nagekomen, en het 24/7 beschikbaar zijn van eten klopte ook niet. Het restaurant was glad, wij zijn zelfs uitgegleden, net als anderen. Het lawaai in het hotel, vooral van de luidruchtige Russen, maakte de situatie er niet beter op. De service liet te wensen over. Hoewel het personeel in het restaurant vriendelijk was, was het tegenovergestelde waar voor het personeel in de lobby dat geen Engels sprak en ons negeerde. De omgang met kinderen was teleurstellend, ondanks dat we zelf geen kinderen hadden. Gezinnen met kinderen leken niet echt welkom te zijn. Voor ons is dit een ervaring geweest waar we niet snel naar zullen terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

We hebben een fantastische week achter de rug in een prachtig en weelderig hotel. Onze kamer bood een adembenemend uitzicht op het zwembad en de zee, en de bedden waren heerlijk comfortabel. De restaurants waren stijlvol en het eten was voortreffelijk. Na 19.30 uur was er voldoende plek in de restaurants, vooral het Italiaanse à la carte restaurant is een absolute aanrader. Het personeel in de restaurants was vriendelijk en sprak goed Engels, net zoals het receptiepersoneel. Een paar van hen leken onvriendelijk, maar dat mocht de pret niet drukken. Hoewel het hotel vooral gericht leek te zijn op Russische gasten, was het enige wat je hoefde te doen hen gewoon negeren. Het strand was niet geweldig, maar de pier maakte dat ruimschoots goed. Op loopafstand was er een bazaar en op 5 km afstand kon je met de dolmus naar een leuk winkelcentrum in Konackli voor slechts €1,50. Aanbevolen is om op Gazipasa te vliegen, de transfer duurt ongeveer een uur. Enkele minpuntjes waren de gladde vloeren in het restaurant, extra kosten voor wifi en een kluisje, terwijl dit normaal gesproken bij een Ultra All Inclusive pakket inbegrepen zou moeten zijn. Gelukkig werd dit gecompenseerd door de luxe van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen5

Hoewel ik normaal gesproken niet snel klaag of me laat beïnvloeden door de meningen van anderen, moet ik eerlijk bekennen dat mijn ervaring echt verschrikkelijk was. Het personeel was onbeleefd, de vloeren waren spiegelglad (waardoor mensen constant uitgleden), er leken voornamelijk Russen te verblijven die zichzelf beter vonden dan anderen, het hotel liet te wensen over qua schoonmaak (vieze toiletten en liften), in de spa werkten opdringerige mannen en het drinken was niet te drinken!! Het enige positieve punt was het eten. Tenzij je Russisch bent, hoef je geen service en vriendelijkheid te verwachten. Kortom, ik vond het een verspilling van geld en was opgelucht toen ik eindelijk naar huis mocht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Twee jaar geleden verbleven we in dit hotel en we merkten dat er veel veranderingen waren. Sommige bars waren verdwenen, de minibar was minder goed gevuld en er was minder drinken in het resort beschikbaar, wat erg teleurstellend was. Daarnaast moesten we vroeg op om 6 uur op te staan als we een plekje bij het zwembad wilden bemachtigen, anders was het al vol.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen7

Bij aankomst in het hotel om 14.00 uur keken we uit naar een ontspannen dag bij het zwembad, maar helaas konden we geen handdoeken krijgen. Het bleek dat je alleen tot 12.00 uur handdoeken kon krijgen, wat een domper was op onze plannen. De medewerkers bij de receptie waren niet bepaald vriendelijk of behulpzaam, en leken ons niet serieus te nemen. Het leek alsof het hotel meer gericht was op de behoeften van Dmitri en Dmitrovna dan op die van andere gasten, maar gelukkig heeft dit ons verblijf niet al te zeer beïnvloed. Hoewel we van plan waren om te genieten van een romantisch Italiaans diner zoals op de website stond vermeld, bleek bij aankomst dat dit alleen mogelijk was bij een verblijf van minimaal 7 nachten. Dit was een teleurstelling voor ons. Ondanks deze tegenvallers waren de kamers wel netjes en bracht de zon volop positieve energie. We besloten om het beste te maken van onze tijd in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst om 14.00 uur keken we uit naar een ontspannen middag bij het zwembad, maar helaas waren er geen handdoeken beschikbaar. De regeling voor het verkrijgen van handdoeken blijkt slechts tot 12.00 uur te zijn, daarna vis je achter het net. De receptiemedewerkers kwamen niet erg vriendelijk over en leken totaal niet geïnteresseerd in onze behoeften, waardoor we het gevoel kregen van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Het hotel leek vooral gericht te zijn op een specifieke groep gasten, waarbij eten uit hun eigen land een prioriteit leek te zijn. Ondanks dat dit ons stoorde, hebben we ons er niet al te veel van aangetrokken. De belofte van een romantisch diner à la carte bleek helaas een misvatting te zijn, aangezien dit enkel geldig bleek te zijn bij een verblijf van minimaal 7 nachten. Hierdoor ging ons idee van een romantisch Italiaans diner in rook op. Gelukkig waren de kamers wel keurig en scheen de zon volop, dus we besloten er maar het beste van te maken en te genieten van de omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

Met een groep van 16 personen arriveerden we laat in de avond bij het hotel. Na het inchecken waren we toe aan een drankje, maar helaas was de bar al gesloten. We werden doorverwezen naar de discotheek. De ligbedden bij het zwembad waren al vroeg bezet, dus moesten we er snel bij zijn om er een te bemachtigen. Het personeel had moeite met Engels en Duits te spreken. De sanitaire voorzieningen bij de zwembadbar, strandbar en lobby lieten te wensen over. We waren geschokt door ontlasting in het zwembad en het duurde meer dan een uur voordat dit werd opgeruimd nadat we het hadden gemeld. Het hotel had ook gladde vloeren wat tot valpartijen leidde. Het eten was van matige kwaliteit, alhoewel het ontbijt wel goed was. De lift was gedurende ons verblijf van 12 dagen kapot. Gelukkig waren de kamers en het zwembad wel mooi en schoon. Bij vertrek moesten we lang wachten op de transferbus en kregen we bij de receptie te horen dat we zelf maar moesten regelen hoe we terug naar Nederland kwamen. Helaas was het hotel voornamelijk bezet door Russische gasten. Al met al, voor ons was dit een eenmalige ervaring en zullen we hier niet meer terugkomen. Niet al het personeel was onvriendelijk, maar bij de receptie was de service ver te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen10

Bij aankomst merk je al snel dat de receptionisten niet bepaald enthousiast zijn en weinig moeite doen om je te helpen. Gelukkig zijn de medewerkers in het restaurant en achter de bars wel vriendelijk en doen ze hun best. Het hotel is erg groot en massaal, wat helaas ten koste gaat van de kwaliteit van het eten - hoewel er genoeg keuze is. De algehele staat van het hotel laat te wensen over: van een afstand ziet het er misschien mooi uit, maar je ziet al snel loszittende plastic leuningen en ontbrekende details. Kortom, er wordt duidelijk niet goed voor het hotel gezorgd. De toiletten zijn niet schoon en vooral het toilet bij het zwembad spant de kroon. Het zwembad en de glijbanen voldoen wel aan de verwachtingen. De kamers zijn prima en schoon. Al met al is dit hotel geen vijf sterren waard of ultra all-inclusive waardig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen7

Dit hotel lijkt vooral populair te zijn onder Russische gasten. Hoewel de drukte in het restaurant aanwezig was, waren de meeste Russen niet het grootste struikelblok tijdens ons verblijf. De communicatie met het personeel was echter een uitdaging, aangezien ze voornamelijk Turks en Russisch spraken en weinig tot geen Engels. Hierdoor voelden we ons soms niet goed geholpen en werden we snel afgescheept, vooral bij de receptie. Gelukkig was het eten gevarieerd en van goede kwaliteit. De kamers waren ruim, netjes en schoon, en het zwembad was ook prima (hoewel je wel vroeg moet zijn met het leggen van handdoeken om een plekje te bemachtigen). Helaas heeft de matige service wel een domper op onze vakantie gezet en dat heeft toch wel impact gehad op ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

De service was ontzettend teleurstellend, het eten liet te wensen over en het personeel leek moeite te hebben met Engels. Ik zal hier niet meer terugkomen, maar het lijkt ze niet te deren aangezien ze beweren dat het hotel altijd vol zit. Jammer dat ze niet meer moeite doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Bij aankomst in de vroege ochtend waren we onder de indruk van de prachtige uitstraling van het hotel en de lobby. Helaas liet het personeel achter de receptie te wensen over en werden we niet gastvrij ontvangen. Gelukkig was de kamer wel in orde en hebben we goed kunnen slapen. Het ontbijt was prima, maar het avondeten liet soms te wensen over en was zelfs koud. Als Nederlandse gast leken we minder aandacht te krijgen dan Russische gasten. Het personeel sprak slecht Engels en de hygiëne liet in het hele hotel te wensen over, met vieze wc's als dieptepunt. De bar sloot al om middernacht en de prijzen voor drankjes en eten waren absurd hoog. Kortom, dit was een ervaring om snel te vergeten en we zullen hier nooit meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen4

Het was een teleurstellende ervaring in dit hotel, ondanks onze inspanningen om er het beste van te maken. We hadden een verblijf van 18 dagen geboekt, maar vanaf het inchecken liep het al mis. Bij aankomst kregen we slechts een brief met weinig informatie en moesten we zelf maar alles uitzoeken. Op de kamer aangekomen, ontdekten we dat er slechts drie bedden waren voor ons gezelschap van vier personen. Dit was nog maar het begin van een reeks ongemakken die ons verblijf steeds onaangenamer maakten. Uiteindelijk hebben we na 13 dagen besloten om voortijdig naar huis te gaan, en we zullen zeker niet meer terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens ons verblijf van 10 dagen hebben we een aantal onprettige ervaringen gehad. Bij aankomst bleken er geen extra bedden voor de kinderen te zijn, ondanks dat we hiervoor betaald hadden. Het personeel bij de receptie negeerde ons en was onvriendelijk, en ze spraken slecht Engels. De eerste nacht moesten mijn vrouw en ik op de bank slapen, terwijl onze kinderen op bed lagen. Halverwege de nacht werd er op de deur geklopt - was het tijd voor de bedden? Nee, ze gooiden simpelweg kussens van de bank en dekens op ons en vertrokken weer. Gedurende ons verblijf werden de bedden nooit verschoond en werden de handdoeken niet aangevuld, ondanks meerdere verzoeken. Uiteindelijk heb ik zelf handdoeken 'geleend' uit karren op andere verdiepingen zodat we konden douchen. De wc's waren vies en zelfs op de kamer zat er zelfs fecaliën aan de toiletbril! De minibar was teleurstellend warm en er was alleen Pepsi en water, geen drankjes voor de kinderen beschikbaar. Al met al een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Ik heb een heerlijk verblijf van 13 dagen gehad in dit schitterende hotel. Helaas was de receptie niet erg gastvrij en sprak bijna geen Engels, maar gelukkig maakte het vriendelijke personeel dat ruimschoots goed met hun glimlach. De airconditioning viel 's nachts regelmatig uit en moest telkens handmatig opnieuw worden ingesteld, wat wel wat ongemakkelijk was. Desondanks heb ik genoten van het heerlijke eten en een fijne vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen5

Het hotel oogt prachtig op het eerste gezicht, maar na verloop van tijd vallen er toch wat gebreken op. Bijvoorbeeld de trage lift waar je lange tijd op moet wachten, vooral toen deze ook nog twee dagen defect was. De kamer werd weliswaar dagelijks schoongemaakt, mits het kaartje aan de deur hing. Helaas liet de airconditioning te wensen over, aangezien deze steeds uitviel, wat behoorlijk vervelend was. Het ontbijt was daarentegen geweldig en ook de lunches op het strand waren goed te doen. Het avondeten daarentegen viel tegen, mede door de overweldigende aanwezigheid van onbeleefde gasten. De animatie was minimaal, dus besloten we vaak 's avonds naar Konakli of Alanya te gaan. Over het geheel genomen was het een redelijke vakantie, maar het voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Het personeel is vriendelijk en er is genoeg ruimte zowel in het restaurant als bij het zwembad en het strand. Er is een uitgebreide selectie van heerlijk eten en drinken. Het personeel werkt hard en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Datum van verblijf: 15-08-2015 tot 29-08-2015 Wat een fantastisch verblijf in dit hotel! Samen met mijn gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen verbleven we in een geweldige familiekamer. Alles was tiptop in orde. Het hotel was zeer schoon en het eten was voortreffelijk. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hield wel van een grapje. De animatieactiviteiten waren erg vermakelijk. Ik begrijp werkelijk niet wat er mis was met de klachten in eerdere recensies. Ja, af en toe was de vloer in het restaurant wat glad, maar als er iets viel werd het onmiddellijk schoongemaakt en vervangen. Er liep constant personeel rond om alles netjes te houden. Hoewel niet alle medewerkers vloeiend Engels spraken, deden ze hun uiterste best en waren buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Toen bleek dat onze hotelkamerdeur klemden, stond er binnen 5 minuten iemand voor de deur die een monteur belde. Binnen no time was het probleem verholpen. De schoonmaakploeg was de hele dag actief en alles was tot in de puntjes geregeld en netjes verzorgd. Kortom, een super ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

Bij aankomst op zondag kregen we te maken met een vervelende verrassing. De man achter de receptie leek geïrriteerd en vertelde ons dat het hotel overboekt was. Hij bood aan om ons naar een ander hotel te verplaatsen, maar dat hebben we resoluut geweigerd. Uiteindelijk kregen we een kamer toegewezen die niet veel groter leek dan een bezemkast. Na een telefoontje naar de receptie werd ons verteld dat we een andere kamer konden krijgen, maar daar moesten we wel extra voor betalen. Het leek erop dat ze eerst probeerden om ons ontevreden te stellen en vervolgens pas een oplossing wilden bieden als we extra betaalden. Dit voelde oneerlijk en dubieus aan. Het hotel leek voornamelijk gericht te zijn op Russische gasten, wat de ervaring voor ons niet ten goede kwam. Uiteindelijk hebben we maar bijbetaald om het verblijf draaglijk te maken, maar ik zou dit hotel nooit aanbevelen aan anderen. Het is belangrijk dat de reisorganisatie toekomstige gasten waarschuwt voor de tekortkomingen van de standaard kamers in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen6

Dit prachtige hotel biedt fantastische kamers met schitterend uitzicht op zee. Het vriendelijke personeel, vooral in de bar, zorgt ervoor dat je je meteen welkom voelt. De kamers worden elke dag schoongemaakt en er liggen altijd verse handdoeken klaar. Alles lijkt perfect, totdat je merkt dat het hotel overspoeld wordt door een bepaalde groep gasten. Helaas domineren hier voornamelijk gasten uit Rusland, die zich nogal asociaal gedragen. Ze dringen voor en reageren agressief als je er iets van zegt. Vaak scheppen ze hun borden vol om vervolgens niets op te eten, of ze zijn te dronken om fatsoenlijk te functioneren. Het is erg vervelend om je vakantie met dit soort gedrag te moeten delen. De Russische vrouwen gedragen zich als fotomodellen, wat voor sommigen als walgelijk wordt ervaren. Zonder de Russische gasten zou dit hotel uitstekend zijn, maar helaas bederft hun gedrag het vakantieplezier met minstens 80%. Volgend jaar wordt dan ook gekozen voor een bestemming waar hopelijk minder Russen zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Voor wat we betaalden, hadden we een stuk betere kwaliteit verwacht. Het hotel bevindt zich op een afgelegen locatie, ver verwijderd van enig levendig gebied. Het eten was ondermaats en lauw. Er was weinig diversiteit en zelfs de frietjes waren niet goed gebakken, erg slof. Tijdens de lunch werden er droge hamburgers en hotdogs geserveerd, waarbij je bijna verplicht was om liters cola te drinken om het weg te spoelen. Het feit dat je moet betalen voor een kluisje en ook nog eens voor WiFi past niet echt bij een 'ultra all-inclusive' ervaring, vind je niet? De bediening in zowel de restaurants als bars was zeer traag; lange wachtrijen voor een drankje waren geen uitzondering. Hoewel de hotelkamers er mooi uitzagen, vergaten ze meerdere keren om handdoeken te vervangen en de bedden op te maken. Het personeel bij de buitenbar trok zich weinig aan van verzoeken om een ander glas of wat extra ijs, en leken je eerder uit te lachen. Kortom, voor ons geen Vikingen Infinity meer in de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

De buitenkant van het hotel zag er prachtig uit, maar helaas was onze ervaring minder positief. We vonden het vooral een onhygiënisch hotel met veel Russische gasten. De toiletten bij het zwembad werden slechts sporadisch schoongemaakt, waardoor het niet fris rook. De keuken was midden in de eetzaal geplaatst, wat ervoor zorgde dat je kleding al naar eten rook voordat je begon te eten. Het eten zelf was ook weinig gevarieerd. Het receptiepersoneel leek totaal niet geïnteresseerd in hun gasten. Het was ook teleurstellend dat je extra moest betalen voor een kluisje en wifi in een all-inclusive resort. Gelukkig maakte de gezellige groep waarmee we reisden ons verblijf nog enigszins aangenaam, maar wij kiezen toch liever niet meer voor dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit hotel straalt pure luxe uit en is vooral geliefd bij Russische gasten. De animatie zou eigenlijk achterwege kunnen blijven, want het entertainment laat te wensen over. Desalniettemin bieden de keurig verzorgde kamers en gevarieerde maaltijden genoeg comfort. Als je op zoek bent naar een plek om tot rust te komen, zit je hier helemaal goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Dit prachtige hotel heeft een overvloed aan kamers die allemaal goed onderhouden en schoon zijn. De service was van hoge kwaliteit en de zwembaden en toiletten waren keurig en fris. Laten we niet vergeten dat, net zoals er Russen zijn die zich niet altijd netjes gedragen, er ook Nederlanders zijn die zich asociaal kunnen gedragen. Sommige gasten lijken altijd iets te vinden om over te klagen, terwijl ze thuis waarschijnlijk niet zo'n luxe ervaren en niet kunnen genieten van zoveel culinair aanbod als hier. Het is belangrijk om te beseffen dat in een groot resort enige drukte normaal is. Wij hebben echter een geweldige tijd gehad, ook met andere Nederlandse gasten die er al voor de tweede keer waren! Laten we eerlijk en oprecht zijn bij het geven van beoordelingen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Bij aankomst begon het direct al niet goed. Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en geïrriteerd, wat resulteerde in een lang wachten voordat we onze kamers kregen toegewezen. We hadden expliciet gevraagd om twee tweepersoonskamers naast elkaar, maar kregen in plaats daarvan één kamer op de 5e verdieping en één op de 6e, ver uit elkaar. Omdat het al laat was, besloten we het te accepteren. Bij het ontbijt de volgende ochtend waren de vloeren extreem glad en lagen er overal van die struikelmatten. Iemand uit onze groep gleed zelfs uit. Gelukkig was het eten wel prima. De brug naar het strand was een regelrechte ramp, in andere hotels hadden we altijd een tunnel om de weg over te steken, maar hier was het duidelijk anders. Gelukkig waren de zwembaden wel goed verzorgd en hebben we uiteindelijk een mooie vakantie gehad, ondanks de hobbels die we tegenkwamen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Toen ik de beoordelingen las, kon ik bijna niet geloven wat ik zag. Samen met een vriendin ben ik afgelopen mei 12 dagen op vakantie geweest en we hebben al besloten om volgend jaar weer terug te gaan. Als je ervoor kiest om in een hotel van Russische eigenaren te verblijven, moet je niet verbaasd zijn als er veel Russen aanwezig zijn. Op vakantie moet je gewoon kunnen ontspannen en je niet te veel aantrekken van anderen. Er zijn genoeg andere gasten in het resort dat bijna 700 kamers heeft. De locatie is duidelijk te zien op Google Maps, dus dat zou geen verrassing moeten zijn. Door de opzet van het resort merk je trouwens nauwelijks iets van de weg. Voor slechts 10 euro brengt een taxi je naar een gezellig winkelcentrum in de buurt. Het resort zelf heeft alles wat je nodig hebt. Het eten was gevarieerd en altijd warm, of je nu vroeg of laat ging eten. Zowel het ontbijt, de lunch in het hotel als aan het strand waren prima verzorgd. Het personeel was vriendelijk en deed hun best om het ons naar de zin te maken. Het avondentertainment was soms wat teleurstellend, maar de disco bij de strandbar maakte dat ruimschoots goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Voorzieningen8

Mijn vakantie was fantastisch! Natuurlijk waren er hier en daar wat verbeterpunten, zoals eigenlijk in elk hotel wel voorkomt. Bij aankomst bleek het hotel overboekt te zijn, waardoor we voor 3 dagen werden overgeplaatst naar Azura Deluxe: Ultra all inclusive, een geweldig hotel! Ze zeiden zelfs dat het nog beter was dan ons oorspronkelijke hotel. Gelukkig was dit voor ons geen probleem, aangezien we hier een upgrade kregen. Na 3 dagen werden we warm welkom geheten in Vikingen Infinity. Als compensatie kregen we gedurende ons hele verblijf gratis wifi, een kluis en in plaats van een familiekamer zonder zeezicht, twee kamers met zeezicht voor 2 personen! Het eten was geweldig! Zo veel variatie en zo lekker! De animatie was vermakelijk, de shows waren leuk en het personeel was ontzettend vriendelijk. Er was slechts één keer dat we 's nachts om 02:30 werden gebeld omdat ze een kopie van ons identiteitsbewijs nodig hadden. Volgens mij hadden ze zelf niet door hoe laat het was. Als excuses kregen we een excursie aangeboden, maar dat sloegen we af en kregen in plaats daarvan een late check-out, wat ook super fijn was :) Kortom, mijn vriend en ouders hebben samen een geweldige vakantie gehad! De kamers waren prachtig en goed onderhouden. Het resort was behoorlijk groot, wat soms een nadeel was omdat alles vol zat, maar gelukkig hadden we onze connecties in het restaurant (de ober) die altijd een tafeltje voor ons reserveerde :) Er waren inderdaad Russische gasten aanwezig, maar Nederlanders kunnen net zo goed luidruchtig zijn, gelukkig hadden we hier geen last van! Dit hotel verdient absoluut meer dan de 6,5 die het krijgt! De ligging was ideaal, dicht bij het strand en de winkeltjes. Alleen jammer dat de zwembaden aan de drukke weg lagen, dat had beter gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het eten was verrukkelijk, de medewerkers waren supervriendelijk en het hotel was brandschoon. Elvis van het animatieteam stond paraat om ons te vermaken en gaf ons goede tips voor leuke activiteiten 's avonds. Ook de barman Billal bood ons geweldige opties en gaf uitstekende service. Hartelijk dank aan iedereen voor de gastvrijheid!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

We zijn net terug van onze vakantie en hebben er gelukkig van genoten. Toch waren er enkele minpuntjes die opvielen. Het was teleurstellend om te moeten betalen voor wifi en een kluisje, vooral in een luxe 5-sterrenhotel met ultra all-inclusive service. Daarnaast was de minibar enigszins karig gevuld met alleen water, terwijl een frisdrankje of biertje welkom zou zijn geweest. Het eten liet ook te wensen over, met weinig variatie en herhaalde gerechten op het buffet dag na dag. Desondanks waren er ook positieve aspecten, zoals het vriendelijke personeel, overvloed aan ligbedden, prachtige zwembaden en mooie kamer. De algehele beoordeling van het hotel komt redelijk overeen met onze ervaring, al hadden we op sommige punten hogere verwachtingen, gezien eerdere ervaringen in vergelijkbare 5-sterrenaccommodaties.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Bij aankomst bleken er slechts drie bedden te zijn voor ons viertal. De airconditioning schakelt telkens uit na 20 minuten en moet handmatig opnieuw worden ingesteld. Dagelijks ontvingen we maar drie handdoeken terwijl we er vier nodig hadden, ondanks herhaalde verzoeken bij de receptie werd hier niets aan gedaan. In de hotelkamer was alleen betaald water aanwezig in de koelkast, geen gratis frisdrank. Wifi was niet gratis en voor gebruik van de kluis moest extra worden betaald. Het eten was eentonig en vaak koud. De hygiëne in de badkamer liet te wensen over, met spetters op de muren. Bij de zwembaden werd er niet goed schoongemaakt en ontbrak zelfs toiletpapier bij de openbare toiletten, met een sterke geur van urine. Toen we medische hulp nodig hadden, bleek de aanwezige verpleegkundige slecht Engels te spreken en moest er een arts worden ingeschakeld met gebarentaal. De beloofde badmeesters bij het zwembad waren alleen aanwezig wanneer de glijbanen open waren, wat tot gevaarlijke situaties leidde met kinderen die zonder toezicht op de glijbanen speelden. Toen er een jongen gewond raakte en gehecht moest worden, was er gebrek aan deskundige hulp en werden ouders aan hun lot overgelaten. De handdoekenservice begon pas om 10 uur in plaats van de beloofde 8 uur, waardoor er vroeg op de ochtend geen handdoeken beschikbaar waren. Al met al was de ervaring dus verre van wat je zou verwachten van een vijfsterrenhotel. Het feit dat de glijbanen aan de overkant van een drukke weg lagen, was ook een groot nadeel. Al met al, geen aanrader en zeker geen herhaling waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen10

Ondanks enkele minder positieve recensies, is dit prachtige hotel tot in de puntjes verzorgd. Het animatieteam en het vriendelijke personeel zorgen voor een geweldige sfeer. Het zwembad is prachtig en goed onderhouden. Laat je niet te veel beïnvloeden door een paar negatieve meningen tussen duizenden positieve ervaringen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik vond de service in deze zaak echt ondermaats: het was saai en de obers leken er niet echt hun best voor te doen. Ook hing er een onaangename geur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst in het hotel valt meteen op hoe ruim en groot alles is. Als gezin van vijf, met drie tienermeiden, is wifi essentieel. Het kost €10 per week per persoon, dus we waren in totaal €50 kwijt. Een kluisje huren voor een week kostte €15. Helaas viel de Ultra All-Inclusive formule tegen, maar de familiekamer was werkelijk fantastisch: ruim, schoon en elke dag schone handdoeken. De zwembaden waren geweldig en we hoefden niet al te vroeg op te staan om handdoeken te reserveren. Het hotel had voornamelijk Turkse gasten, wij waren bijna de enige Nederlanders. De animatie was vooral gericht op volwassenen en de medewerkers spraken nauwelijks Engels of Duits. Helaas was de receptie zeer onvriendelijk, iets wat we nog nooit eerder zo hadden meegemaakt in andere hotels die we hebben bezocht. Al met al een gemengde ervaring, maar vooral genoten van de ruime kamers en de zwembaden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik heb echt genoten van mijn vakantie, het hotel was prachtig, de kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

We verbleven zes dagen in dit fantastische hotel. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was uitstekend! Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en de zwembaden waren goed onderhouden en schoon. De glijbanen waren erg leuk. Ik begrijp niet waarom dit hotel een lage score heeft gekregen, want ik geef het zeker een 8. Wat betreft de veiligheid in Turkije, wij hebben nergens iets van onveiligheid gemerkt. Integendeel, de mensen op straat waren erg vriendelijk en behulpzaam als we de weg vroegen. Wij verbleven er van 6 tot 11 mei en we raden het zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Ondanks enkele negatieve beoordelingen zijn wij absoluut enthousiast over dit hotel! De culinaire ervaring is geweldig, de service is top en het personeel is uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Het personeel bij de receptie was allesbehalve vriendelijk en het eten leek elke dag hetzelfde te zijn. Gasten waren vrij postzegels en proefden direct uit de soeplepel, zonder dat hier iets van werd gezegd. 's Nachts werd de rust verstoord door luidruchtige, dronken mensen die naar hun kamer gingen tussen 3:30 en 4:30 uur. De foto's van het zwembad online strookten niet met de werkelijkheid. Overdag was er bij de zwembaden continu harde muziek te horen, terwijl het 's avonds op het terras akelig stil was. Een subtiel achtergrondmuziekje had de sfeer zeker kunnen verbeteren. Tussen 23:00 en middernacht werd er sporadisch wat muziek gedraaid, maar de algehele ambiance ontbrak. Bij de disco aan zee was de muziek oorverdovend en waren er dagelijks vechtpartijen. Om de boel onder controle te houden, liep beveiliging rond met knuppels en pepperspray. Het was geen prettige plek om een drankje te doen op het terras door deze grimmige sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Prachtige kamer en smakelijke gerechten, maar de communicatie kan beter. Het personeel beheerst slecht Engels, wat voor verwarring kan zorgen. Daarnaast kan het voorkomen dat er lange wachtrijen ontstaan bij de bar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Durven ze het aan om dit een ultra-all-inclusive ervaring te noemen?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Dit hotel lijkt een voorkeur te hebben voor Russische gasten, waardoor het lijkt alsof Nederlanders gediscrimineerd worden. Hoewel het personeel erg vriendelijk is en bereid is om te helpen, lijken ze beperkt te worden in hun gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

De dominante aanwezigheid van Russische gasten in dit hotel is overweldigend. Het lijkt alsof het personeel en het management hen op handen dragen, terwijl Nederlandse gasten worden behandeld als tweederangs burgers. Dit scheve beeld van gastvrijheid voelt vernederend en discriminerend. Het niveau van service en gastvrijheid dat je zou verwachten in Turkije is ver te zoeken sinds het hotel is overgenomen door Russen. Na een teleurstellende ervaring zou ik nooit meer naar dit hotel gaan. Met meer dan 1500 gasten zijn er slechts 2 kleine barretjes open, bemand door een handjevol ober. Het wachten in de rij voor een drankje duurt gemiddeld 30 tot 40 minuten, en dan mag je slechts 3 drankjes per keer meenemen, zelfs als je met een groep van 15 bent. Dit betekent dat je ongeveer 150 minuten kwijt bent om iedereen aan tafel van een drankje te voorzien. Terwijl de Russische gasten bediend worden aan tafel, moeten anderen in de rij staan. De frustratie bereikt een hoogtepunt wanneer de bar sluit om middernacht en gasten die in de rij stonden, te horen krijgen dat ze weg moeten. Deze ervaring is ronduit misselijkmakend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Veel overlast van luidruchtige gasten De geluiden van aankomende gasten in de gangen waren storend en er leek geen rustige plek te zijn bij de zwembaden vanwege de luide muziek die continu werd afgespeeld. De sfeer was ver te zoeken en bij de stranddisco kon je amper genieten van een drankje door de oorverdovende muziek. Het wachten in de lange rijen bij de bar werd ook niet prettiger gemaakt door dronken gasten die voordrongen. Tijdens de terugreis sprak ik met drie Turkse families die verplaatst waren naar een ander hotel en zo toch nog van hun vakantie konden genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt top, er is altijd iets leuks te doen en te beleven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Mijn ervaring bij Vikingen Infinity was gemengd. Hoewel het hotel er prachtig uitzag, waren er een aantal negatieve verrassingen. Bij aankomst werden onze koffers naar de kamer gebracht, maar de medewerker weigerde de kamer te verlaten totdat we hem hadden betaald. Dit zorgde voor een ongemakkelijke situatie die helaas niet uniek bleek te zijn, aangezien meerdere gasten over vergelijkbare ervaringen spraken. Het eten liet ook te wensen over - vaak werd het beste voedsel al meegenomen door andere gasten voordat wij een kans kregen. Russische gasten leken voorrang te krijgen en er was vaak sprake van lange rijen en onbeschoft gedrag. Het ultra all-inclusive concept bleek ook tegen te vallen, aangezien we regelmatig buiten de deur moesten eten vanwege het gebrek aan lekker eten in het hotel zelf. Kortom, een verblijf bij Vikingen Infinity was niet helemaal wat we ervan hadden gehoopt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Het hotel oogt prachtig en de kamers zijn keurig en goed onderhouden. Samen met mijn partner hebben we hier een prettig verblijf gehad, zonder opdringerig animatieteam. Het enige minpunt was het avondeten, dat wat eentonig begon te worden. Gelukkig kun je 's middags genieten van heerlijk Döner kebab en is er genoeg eten beschikbaar op het strand. De muziek bij het zwembad viel gelukkig mee zolang je wat verder van de luidsprekers verwijderd was. Het was wel nodig om vroeg een plekje bij het zwembad te bemachtigen, vooral omdat het erg druk was toen wij er van 20 tot 28 juli verbleven. Hoewel er veel gasten uit Oost-Europese landen aanwezig waren, hebben wij daar geen hinder van ondervonden. Soms moesten we wel even in de rij staan voor de lobbybar of bij het zwembad. Veel plezier aan degenen die nog op vakantie gaan naar deze bestemming!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Voor degenen die toe zijn aan een ontspannen vakantie, is het zeker de moeite waard om te overwegen om dit hotel te boeken. Het beschikt over drie prachtige zwembaden bij het hotel en voor de kinderen is er aan de overkant van de weg een klein zwembad en een waar glijbanenparadijs. Mensen die afhankelijk zijn van een rolstoel wordt het echter niet aangeraden vanwege de vele hoogteverschillen. Het hotel is vrij afgelegen, maar met een taxi of de dolmus ben je zo in het centrum. Bovendien is er de mogelijkheid om vanuit het animatieteam naar een discotheek te gaan voor slechts €10,-.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De kamers van het hotel waren comfortabel en de zwembaden waren aangenaam, maar de overige faciliteiten lieten te wensen over. Het eten was teleurstellend en de omgeving van het hotel bood weinig vertier. Een taxirit naar het centrum van Alanya kost al gauw 50 euro, terwijl het strand ook niet veel soeps was met veel stenen en rotsen. Om gebruik te maken van wifi of een kluisje moest je extra betalen, terwijl het alcohol van slechte kwaliteit was en er geen geïmporteerde drankjes beschikbaar waren. Al met al zou ik niemand aanraden om naar dit hotel te gaan. Blijf alsjeblieft weg!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is een pareltje: van de prachtige kamers tot het vriendelijke personeel. De kamers zijn brandschoon en het personeel staat altijd voor je klaar. Alhoewel er veel Russische gasten zijn, vormen zij meestal geen probleem behalve tijdens het eten. Het geven van fooi aan het personeel zorgt ervoor dat ze extra hun best voor je doen. Kortom, een heerlijke vakantiebestemming om te ontspannen en tot rust te komen. Wij, drie jongens van 22 jaar, hebben enorm genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

De kamers zijn een absolute topper! Ze zijn ruim en mooi ingericht, met duidelijk veel zorg voor het onderhoud. Misschien hier en daar een kleine opknapbeurt nodig om ze helemaal perfect te maken. Het hotel zelf is groots en indrukwekkend. De receptiemedewerkers zijn vriendelijk, maar hebben soms wat moeite met talen (behalve Russisch). Helaas zijn de oberes niet zo behulpzaam. Ze lijken meer bezig te zijn met showtjes met ijsblokjes dan met efficiënt werken, zeker als er een rij wachtende gasten staat. Het kan tot een halfuur duren om bediend te worden! Gelukkig was het strand een alternatief voor de lawaaiige zwembaden. Wat betreft het eten, helaas viel het tegen voor een vijfsterrenhotel. Weinig variatie en weinig speciale gerechten die je zou verwachten. Ook de bediening in het restaurant liet te wensen over. Al met al, de accommodatie verdient zeker vijf sterren, maar de algehele ervaring en service laten te wensen over en zouden eerder een bescheiden viersterren- of goede driesterrenbeoordeling krijgen van mij. We hebben in vele vijfsterrenhotels verbleven, maar dit is niet een plek waar we snel naar terug zouden keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een indrukwekkend hotel op een prachtige locatie met een mooi strand. Ondanks de drukte van toeristen was er genoeg ruimte om te zitten en te liggen bij de bar en op het strand. Het eten had iets beter gekund, maar er was genoeg variatie en we hebben in meer dan 15 hotels verbleven, dus we weten dat dit boven het gemiddelde lag. Er waren verschillende restaurants met heerlijke opties voor iedereen. Een aanrader is om Alanya en Antalya te bezoeken met de dolmus, het lokale openbaar vervoer, en de marktdagen in Manavgat op maandag en donderdag. De ruime kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone lakens en handdoeken. Ondanks enkele negatieve opmerkingen over bepaalde groepen toeristen, hebben wij hier zelf geen last van gehad. Het animatieteam was fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

De recensies over de Russen blijken inderdaad te kloppen: weinig beleefdheid en brutaal gedrag bij de rijen. Het eten was weliswaar smakelijk, maar het constante gedrang in het restaurant maakte het lastig om rustig te kunnen kiezen. Tegen de tijd dat je zit, is het eten al koud door de lange wachttijden en het tekort aan tafels. Ook bij het zwembad moet je vroeg opstaan ​​om een plekje te bemachtigen. Zelfs om half 9 's ochtends zijn de meeste ligbedden al bezet door handdoeken, zonder dat mensen er gebruik van maken. Daarnaast is de muziek bij het zwembad veel te hard. Het enige positieve punt is de netheid van het hotel, maar al met al is de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut geen aanrader! De service is beneden alle peil en het personeel is onvriendelijk. Het eten is niet alleen koud, maar echt ijskoud, en het buffet biedt elke avond dezelfde gerechten. Het hotel wordt gedomineerd door luidruchtige Russische gasten, en zowel het restaurant als de cocktailbar sluiten veel te vroeg, zelfs als er maar één persoon staat te wachten. We werden zelfs geweigerd om nog een cocktail te bestellen, ook al stonden we al 20 minuten in de rij. Het was verschrikkelijk, vooral omdat onze kinderen (9 en 12 jaar oud) uitgehongerd waren en vaak moesten overgeven na het avondeten. Uit pure noodzaak zijn we de laatste vier avonden met de taxi naar Avsallar gegaan om daar te eten, wat natuurlijk niet de bedoeling is bij een all-inclusive vakantie. Dit doen we nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Dit hotel verdient geen pluim. De service is om te huilen; zodra je een vraag stelt, verdwijnt deze in een zwart gat. Het personeel is allesbehalve hartelijk. Het voedsel wordt geserveerd alsof het rechtstreeks uit de vriezer komt, de eetzaal lijkt wel een mierennest vanwege de drukte. De aanwezigheid van luide vakantiegangers overstemt elke rustige gedachte. Ligbedden zijn schaarser dan goud en worden al bij zonsopgang geclaimd met handdoeken. De animatie mist elke vorm van enthousiasme, vooral voor kinderen. Het a la carte restaurant is een regelrechte aanslag op de maag, gezien de vele gasten die er ziek van zijn geworden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

We hadden in eerste instantie onze twijfels vanwege de negatieve beoordelingen, maar uiteindelijk overtrof het hotel al onze verwachtingen. Er was een grote variatie aan eten, ruime zwembaden en fantastische glijbanen voor de kinderen. Het strand was ook heerlijk rustig, dus we hebben echt genoten van onze vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Laat je niet bedotten door de façade van dit hotel! Hoewel het er van buiten prachtig uitziet, is het eten een enorme afknapper. Alles is lauw en het enige wat ze serveren is droge kalkoen. Ik heb al in verschillende all-inclusive hotels verbleven, maar nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. En dan ook nog eens moeten betalen voor wifi en een kluisje? Echt belachelijk! Voor ons nooit meer, en we moeten hier nog 6 dagen blijven. Ik vraag me af of we dat gaan volhouden. Hulp gezocht!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Na onze telefoongesprekken wil ik graag mijn klachten over mijn recente reis met boekingsnummer 443149 met u delen. Ik heb de problemen ter plaatse bij de reisbegeleider van FTI ook aangekaart, maar deze nam ze niet serieus. Mijn vakantie ervaring was teleurstellend en ik hoop dat u mijn feedback serieus neemt en met een passende oplossing komt. Dit was mijn 17e reis naar Turkije in de afgelopen 20 jaar en nog nooit heb ik zulke problemen ervaren en dus ook nog nooit eerder een klacht ingediend. Indien er geen bevredigende oplossing wordt geboden, zal ik dit aankaarten bij mijn creditcard maatschappij en juridische bijstand inschakelen. Een van mijn klachten betreft de wifi. Voorafgaand aan mijn reis heb ik drie keer contact opgenomen met de klantenservice van Zoover en zij hebben bevestigd dat wifi gratis zou zijn. Echter, ter plaatse moest ik 10 euro per apparaat betalen. Hierdoor heb ik onverwacht 20 euro extra kosten moeten maken. De reisbegeleider van FTI gaf aan dat wifi in de lobby gratis zou zijn, maar dit bleek niet het geval te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Voor ons verblijf hadden we al veel slechte recensies gelezen over de maaltijden en de overvloed aan Russische gasten in het hotel. Toen we aankwamen, waren we geschokt door de kwaliteit van het eten. Het leek meer op restjes van de vorige dag die niet eens goed opgewarmd waren, met zeer beperkte keuzes. Om fatsoenlijk te kunnen eten, moesten we elke dag een taxi nemen naar het centrum van Alanya. Daarnaast was het personeel onvriendelijk en absoluut niet behulpzaam. Bij het inchecken kregen we een kamer met een tweepersoonsbed, terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat we twee aparte bedden wilden. Na veel discussie bij de receptie kwam er uiteindelijk na 4 dagen een simpel opklapbed in de kamer. Ik kan dit hotel echt alleen maar omschrijven als een nachtmerrie en zou het ten zeerste afraden om hier te boeken. De foto's op de website zien er misschien mooi uit, maar in werkelijkheid is het een totale teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ons verblijf in dit super all-inclusive resort was fantastisch. Het personeel was van topkwaliteit, enorm behulpzaam en altijd vriendelijk. Ook al moesten we een stukje lopen naar de zee, het was de moeite waard voor het geweldige eten en de luxe sfeer van het resort. De lobby was echt een pareltje!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Deze ervaring verdient zeker een plekje in onze gedenkboeken. Het personeel overtrof zichzelf, het eten was voortreffelijk en het hotel was brandschoon en keurig. We hebben onvergetelijke momenten beleefd en raden het van harte aan. Tijdens ons verblijf ontmoette ik enkele vriendelijke mensen van het personeel, maar vooral de chef-kok zal me bijblijven. Hij maakte elke dag opmerkingen over mijn t-shirts vanwege onze gedeelde muzieksmaak, wat een band creëerde. Alle andere medewerkers waren echter even fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel en brandschone kamers. Er verbleven veel Russische gasten, maar gelukkig hadden we daar weinig last van, behalve tijdens de maaltijden. Het personeel was geweldig en met een kleine fooi deden ze alles voor je. Een heerlijke vakantie om te relaxen en even helemaal niets te doen. Wij, drie jongens van 22 jaar, hebben enorm genoten van ons verblijf hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het is al lang geleden dat we zo'n fantastische vakantie hebben gehad. Mijn vrouw, kinderen en ik hebben hier echt genoten. De accommodatie is brandschoon en het personeel zorgt goed voor je.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Dit hotel is een pareltje; het personeel is ontzettend vriendelijk, de zwembaden zijn prachtig en het privéstrand is een heerlijke toevoeging. Daarnaast is het eten erg smakelijk en gevarieerd, wat onze vakantie nog beter heeft gemaakt! Het enige minpuntje was de helaas teleurstellende wifi-verbinding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was helemaal top! Het personeel was ontzettend vriendelijk en de pier was echt een pareltje waar je heerlijk kunt ontspannen. Ook hebben we genoten van heerlijk eten dat we aan het strand konden bestellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ons gezinsuitje naar Vikingen Infinity Resort & Spa was echt een onvergetelijke ervaring! Samen met mijn partner en de kinderen beleefden we een vakantie vol avontuur en genot. Het resort overtrof onze stoutste verwachtingen met tal van faciliteiten en activiteiten die ons allen aanspraken. Vooral de kids genoten met volle teugen van de spannende glijbanen en het prachtige strand. De weelde en comfort van het resort waren werkelijk verbluffend. Onze ruime en elegante kamer voorzag ons van alle moderne gemakken, waardoor we na elke dag vol avontuur heerlijk konden ontspannen. Het attente en vriendelijke personeel verraste ons telkens weer, waardoor we ons echt in de watten gelegd voelden. Ook de ligging van het resort was perfect. In de buurt vonden we levendige markten waar we de lokale cultuur konden opsnuiven en mooie souvenirs konden scoren. Als vakantiegangers vonden we hier werkelijk de ultieme mix van plezier en verwennerij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geen enkel negatief punt te bekennen, enkel lof en positiviteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

De WiFi in dit hotel laat echt te wensen over, ondanks de extra kosten die ik ervoor heb gemaakt. Het personeel lijkt over het algemeen niet erg behulpzaam en vriendelijk. Gelukkig is het hotel zelf ruim en goed onderhouden, met schoonmakers die uitstekend werk leveren. Er zijn talrijke zwembaden, wat vooral leuk is voor de kinderen. Helaas was het eten niet mijn smaak en was het ook nog eens slecht afgedekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Er zijn onlangs nieuwe verblijfsmogelijkheden aan het aanbod toegevoegd, waardoor ons verblijf met het gezin nog aangenamer was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamer was oké, schoon en met comfortabele bedden. Echter, het hotel leek overspoeld te zijn door Russische gasten en het personeel leek totaal niet geïnteresseerd. In de eetzaal heerste er chaos en er waren constant gillende en rennende kinderen. Communiceren met het personeel was lastig vanwege hun beperkte kennis van het Engels en er leek weinig moeite gedaan te worden om tegemoet te komen aan de behoeften van de gasten. De ligging van het hotel langs een drukke snelweg zorgde voor geluidsoverlast in de kamers. Door een tekort aan personeel stond je overal lang in de rij, en het strand was klein en onverzorgd. Het hotel zelf was verouderd en het restaurant had te weinig capaciteit voor de drukte. Buiten speelde een kakofonie van drie verschillende soorten muziek. Hoewel het mogelijk was om WiFi te kopen, werkte het niet naar behoren. Al met al, een ervaring om snel te vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Na een flinke investering van 550 euro, hadden we kamers met uitzicht op zee en een zwembad. Helaas was de staat van de kamers teleurstellend: veel kapotte voorwerpen en een muffe geur van schimmel hing in de lucht. Het hotel gaf een verouderde indruk, met zelfs regen die door het plafond van het restaurant naar binnen sijpelde. Het viel op dat er veel Russische gasten aanwezig waren. Het eten was redelijk goed, maar miste variatie. Gelukkig was de animatie goed georganiseerd. De zwembaden zagen er prima uit, maar de ligbedden op het strand waren versleten en de trapjes van het zwembad waren los. Al met al hebben we een redelijke vakantie gehad, maar gezien de prijs zal ik niet nogmaals voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Het hotel heeft een aantrekkelijke uitstraling en bevindt zich op een prettige locatie, vooral als je de drukte wilt vermijden. Er is volop keuze wat betreft eten en drinken. Helaas liet de ontvangst te wensen over, maar als je geen hoge verwachtingen hebt zul je niet teleurgesteld zijn. De kamers zijn netjes, maar de badkamer kan beter. Het beddengoed werd niet regelmatig verschoond en de kamers zijn gehorig. Er is veel entertainment, maar het kan voor sommigen te luidruchtig zijn. Het hotel biedt veel faciliteiten voor kinderen, zoals een waterpark en glijbanen. Het strand biedt voldoende ruimte om te ontspannen, maar het zwembad is aan de koude kant. Het personeel is hard aan het werk, maar de vriendelijkheid varieert. De omgeving wordt voornamelijk bezocht door Russen, Engelsen en Turken. De locatie is gunstig, op loopafstand van winkels en bazaars zonder in de drukte te zitten. Bij de Migros supermarkt liggen de prijzen normaal. Tijdens uitstapjes word je helaas soms opgelicht, zelfs in de dolmus, wat erg vervelend is. Persoonlijk zou ik niet snel terugkeren naar dit hotel, maar wel vanwege het weer en de zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Bij aankomst maakte het hotel een verbluffende indruk met zijn moderne en ruime uitstraling. Naarmate de dagen verstreken, werden echter de tekortkomingen zichtbaar: de kamer vertoonde gebreken zoals gordijnen die niet goed pasten en licht doorlieten, scheuren in het plafondbehang met vocht erachter, en lekkages bij regen in het restaurant. Er leek weinig tot geen onderhoud te worden gepleegd, wat op de lange termijn kan resulteren in een vervallen pand. Het ontbijt was redelijk, hoewel de variatie beperkt was zonder broodjes, en het avondeten was eentonig maar acceptabel. De desserts waren teleurstellend in vergelijking met andere Turkse hotels. Aan de positieve kant waren alle cocktails gratis en de chicken corner was uitstekend. Ondanks deze punten hebben we toch een leuke vakantie gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering om dit hotel echt fantastisch te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Ons gezinsuitje naar Turkije met onze twee kinderen van 4 en 1 jaar was een grote teleurstelling. Ondanks eerdere positieve ervaringen in Turkije, was deze keer een compleet fiasco. Het hoogtepunt van de ellende was het onsmakelijke eten en de onvriendelijkheid van het personeel. In het restaurant heerste totale chaos: te klein, koud eten, lange rijen, eentonige gerechten en lege, niet bijgevulde schalen. De hygiëne liet ook te wensen over: vuile borden, tekort aan bestek en etensresten die te lang op tafels bleven staan. Het personeel was zeer onvriendelijk en leek totaal ongeïnteresseerd. We moesten zelfs onze eigen tafel schoonmaken en een kinderstoel zoeken en schoonmaken. De bedden werden niet dagelijks verschoond. Zowel wij als de kinderen werden ziek van het eten en moesten veel overgeven. Het enige lichtpuntje waren de glijbanen, maar zelfs die waren een dag gesloten zonder enige uitleg. Bovendien moesten we betalen voor wifi. Een schande! Kortom, absoluut geen aanrader. Ze zouden zich moeten schamen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een ideale bestemming voor een gezinsvakantie! Het personeel is altijd vriendelijk en reageert snel op onze behoeften, wat ons meteen een goed gevoel gaf. Het hotel is brandschoon en heeft een warme uitstraling. Het eten is voortreffelijk en elke dag is er een gevarieerde selectie gerechten beschikbaar, 24 uur per dag. De accommodatie is van hoge kwaliteit en biedt voor elk familielid vermaak. Onze multi-generatie vakantie was een groot succes en we kijken er al naar uit om hier in de toekomst nog eens terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Over het algemeen was ons verblijf in dit hotel prima, maar we zijn geen fan van het All Inclusive concept. De drukte, het gebrek aan respect en geduld bij andere gasten en de massale eetervaring zorgden voor een matige kwaliteit van het eten. Het hotel, hoewel wat gedateerd, straalt oorspronkelijke luxe uit en wordt redelijk schoongehouden, al is duidelijk dat renovaties nodig zijn op sommige plekken. De ligging van het hotel is redelijk, met een korte taxirit naar het centrum van Alanya voor ongeveer 25 euro enkele reis. Het gebruik van de Dolmus is wat lastiger, aangezien er geen vaste haltes zijn en soms gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. Echter, eenmaal in de Dolmus biedt het een goedkope (1,5 euro enkele reis) en redelijk comfortabele manier om te reizen, ondanks de soms overvolle bus.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Samen met onze 2 kinderen hebben we een fantastische tijd gehad bij Vikingen Infinity Resort & Spa. Het culinaire aanbod bij de zwembaden was een feest, met lekkere pizza's en zelfs donuts die je zelf mocht versieren. Onze kamer was een waar paradijs. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de spannende glijbanen en het aquapark voor de kinderen! Twee weken lang hebben we ons uitstekend vermaakt op het resort, en we hebben ons geen moment zorgen hoeven maken. Het was een onvergetelijke ervaring voor ons gezin en we kijken er zeker naar uit om hier in de toekomst weer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst besloten we een extra toeslag te betalen voor een ruimere kamer met meer comfort en zonlicht. Helaas bleek de airconditioning slechts de helft van de tijd te werken vanwege kostenbesparingen, wat resulteerde in meerdere onderbrekingen 's nachts om de airco opnieuw in te schakelen. Dit zorgde ervoor dat de kamer vaak te warm was. Ondanks het aankaarten van dit probleem bij de receptie, kregen we geen restitutie voor de extra kosten en werden de beloftes niet nagekomen, waardoor we ons teleurgesteld voelden. Het personeel was onbeleefd en chagrijnig, het eten was eentonig en niet smakelijk. Bovendien waren er lange wachtrijen, zelfs in de middaguren voor een drankje. Het strand had te veel rotsen en de zwembaden leken niet goed schoongehouden te worden, gezien de aanwezigheid van kleine wormpjes. Hierdoor wilden de kinderen niet meer in de zwembaden zwemmen. Tot overmaat van ramp verstoorde het verkeerslawaai onze nachtrust. We zullen hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben zeer te spreken over dit hotel, dat een indrukwekkend groot formaat heeft en een zeer divers activiteitenprogramma aanbiedt. Wat betreft de maaltijden is er werkelijk voor ieder wat wils en er is altijd voldoende keuze. Het personeel valt op door hun harde werk en vriendelijkheid, en het prachtige uitzicht is echt een pluspunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was fantastisch! Het personeel was uitzonderlijk en erg behulpzaam, ondanks dat de meesten niet vloeiend Engels spraken. Er was echter één uitzondering: Munire, een prachtige ziel met een warm hart. Ze heeft ons met zoveel liefde en vriendelijkheid geholpen, en beantwoordde al onze vragen met zorg. Een speciale dank aan haar voor haar geweldige service!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Onze kamer was brandschoon en perfect ingericht, met alle benodigdheden compleet. De wifi en airconditioning werkten uitstekend. Het culinaire aanbod was gevarieerd en verrukkelijk, met drankjes van topkwaliteit. Het vriendelijke personeel zorgde steeds voor een glimlach. Het hotel trekt voornamelijk gezinnen aan, wat het zowel ideaal maakt voor koppels als voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De prachtige vergezichten, vriendelijke medewerkers en verfrissende zwembaden maakten ons verblijf zeer aangenaam. We waren over het algemeen erg tevreden en zouden zeker overwegen om in de toekomst terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Onze ervaring hier was fantastisch! De culinaire hoogstandjes waren een feest voor onze smaakpapillen, de accommodaties waren brandschoon, de sfeer bij de zwembadbar was perfect en de medewerkers waren uiterst beleefd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik raad aan om te genieten van smakelijke gerechten, comfortabele kamers en een heerlijk vakantiegevoel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was fantastisch! Ons kind heeft zich uitstekend vermaakt, het eten was verrukkelijk en er was genoeg entertainment voor iedereen. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren gezellig en werden elke dag schoongemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Mijn ervaring in dit hotel was top; het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het eten was heerlijk, het zwembad was prachtig, de kamers waren comfortabel, het strand was geweldig en de spa was ontzettend ontspannend. Alles was gewoon perfect!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt top! De medewerkers zijn ontzettend aardig en het eten is voortreffelijk. De zwembaden zijn echt geweldig. Wij gaan hier absoluut weer naartoe in de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Het diner was een fantastische ervaring, de hotelkamers waren brandschoon en het exclusieve strand met glijbanen was echt een pareltje! Wel was het 's avonds behoorlijk druk in het restaurant, waardoor je soms even moest speuren naar een tafeltje en bestek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit ruime hotel biedt een overvloed aan zitplaatsen en vermaak voor gasten. Het beschikt over 4 unieke plekken, waaronder een hoofdzwembad met 4 zwembaden, een pier met een gezellige strandbar en een chicken corner. Voor de echte waterratten is er een glijbaanbad met 4 spannende glijbanen, een kinderbad met leuke glijbanen en een ontspannend strandbad. Overdag kunnen gasten genieten van activiteiten zoals darts, waterpolo en zelfs een schuimparty op donderdag. 's Avonds is er vermaak in de vorm van een kinderdisco, spetterende dansshows, live muziek bij de poolbar en discofeestjes die doorgaan tot in de vroege uurtjes. De eetgelegenheden zijn van hoog niveau en 24/7 geopend, dus honger zul je hier zeker niet lijden. Het hotel straalt netheid uit en het vriendelijke personeel verdient zeker een pluim voor hun harde werk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben echt genoten van ons verblijf in het hotel. Alles was geweldig! Het eten in het restaurant was heerlijk en gevarieerd. Ook was er een snackbar op het strand, een patisserie en zelfs gratis ijs! De kamers werden bijna dagelijks schoongemaakt en het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Op dit moment genieten we van een verblijf in het hotel, waar de kamers zijn voorzien van een eigentijdse inrichting en ruim opgezet zijn. De maaltijden zijn smaakvol en bieden voldoende variatie. Hoewel sommige medewerkers wat moeite hebben met Engels, is het receptiepersoneel goed in staat om rustig en duidelijk te communiceren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het strand en het zwembad boden voldoende ruimte en een prachtig uitzicht. De culinaire ervaring was voortreffelijk, vooral de voorgerechten waren verrukkelijk. Om bij het strand te komen, steek je een brug over die handig verbonden is met de snelwegen. De accommodaties en zwembaden waren van hoge kwaliteit en prachtig ontworpen. Helaas lieten de dranken te wensen over in termen van kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ik was enorm onder de indruk van het hotel. Het interieur was prachtig en de kamers waren ruim en ideaal voor gezinnen. De airconditioning was zeer effectief, wat zorgde voor een comfortabel verblijf. Er waren talloze zwembaden om uit te kiezen en overal was er een overvloed aan eten, zowel bij de zee als bij de zwembaden. Het eten was gevarieerd en er was genoeg keuze, ook voor de kinderen. Bovendien waren er leuke winkels op loopafstand, wat het verblijf extra aangenaam maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Al met al is het hotel indrukwekkend qua grootte en netheid, maar er zijn duidelijke tekortkomingen door een gebrek aan personeel. Het restaurant vraagt gasten zelf hun bestek en servetten mee te nemen, en het eten is slechts middelmatig. De meest teleurstellende aspecten zijn echter de wifi-diensten, die niet alleen tegen betaling zijn (€2 per dag per apparaat), maar ook van matige kwaliteit met zwak signaal en frequente uitval. Ondanks enkele haperingen blijft het hotel over het algemeen toch een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastische ervaring hebben we gehad! De temperaturen lagen de hele week tussen de 27 en 29 graden - heerlijk! Onze familiekamer was geweldig; elke dag schone handdoeken en een brandschone kamer. Het eten was de hele dag door gevarieerd en lekker. Onze 3-jarige dochter had genoeg te doen, net als haar twee oudere zussen van 15 en 22 jaar. Als ouders konden we ontspannen met een cocktail terwijl de kinderen zich vermaakten in het zwembad, aan zee en op het strand. Turkije heeft ons positief verrast en we komen zeker nog een keer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Mijn vrouw en ik brachten een paar nachten door in het hotel van 18 tot 21 oktober. Hoewel smaken kunnen verschillen als het aankomt op eten, kunnen we zeker zeggen dat we aangenaam verrast waren door de goede prijs-kwaliteitverhouding van het eten. Een speciaal hoogtepunt was de live muziek op vrijdagavond, 18 oktober, die echt geweldig was! We willen vooral de geweldige kunstenaars bedanken die ons een onvergetelijke avond hebben bezorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Deze zomer verbleven we in dit hotel en onze hoge verwachtingen werden helaas niet helemaal waargemaakt. Op de foto's leek alles prachtig en brandschoon, maar in werkelijkheid liet het personeel veel te wensen over. Zelfbediening was de norm, het gebouw vertoonde duidelijk achterstallig onderhoud en het eten was elke dag hetzelfde. Dit hotel verdient zeker geen 5 sterren, eerder 3. We hebben al meerdere hotels in Alanya bezocht, maar deze sprong er helaas negatief uit. Het enige positieve waren de grote zwembaden waar de kinderen zich prima hebben vermaakt. Maar helaas, we zullen hier niet snel terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

De locatie was geweldig, maar de zwembaden waren behoorlijk fris. Sommige delen hadden meer aandacht nodig, maar over het algemeen was alles schoon en netjes. Het eten was een beetje eentonig, hoewel er genoeg plekken waren om te eten, zelfs voor kieskeurige eters. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Om naar de witte stad te gaan moesten we een dolmus of taxi nemen, of je kon de ongeveer 10 minuten durende wandeling maken. We verbleven er eind oktober en genoten nog steeds van een aangename temperatuur van 26 graden, hoewel het 's nachts wat frisser werd. Al met al was het een fijne plek om te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit hotel is groot en indrukwekkend, maar of het echt vijf sterren waard is, is discutabel. Het hotel rekent kosten voor het gebruik van internet en na middernacht zijn alle drankjes in de lobby (behalve water) tegen betaling. Als je na 02:00 uur nog iets wil drinken, moet je naar de beachbar wandelen, wat ongeveer 10 minuten duurt. De kamers zijn ruim, maar helaas slecht geïsoleerd, waardoor je geluiden van andere gasten en het gangpad kunt horen. Er waren wat kleine gebreken in de kamers, maar die werden wel snel opgelost. Het eten was elke dag bijna hetzelfde en er was weinig variatie. Gelukkig was de hygiëne wel goed geregeld. De ligging van het hotel is gunstig en op loopafstand van de lokale markten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, maar het concept van het hotel zelf mag echt veranderen! Gelukkig is het hotel wel rolstoelvriendelijk en kindvriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Vanaf het allereerste moment dat we aankwamen in het resort voelden we ons direct hartelijk verwelkomd. Gedurende onze vakantie werd deze gastvrijheid alleen maar beter. Of het nu ging om de overheerlijke Mojito-cocktails van Ayhan op het strand, de attente service van Mehmet tijdens het ontbijt, het avondmaal verzorgd door Nurlallah, of de vrolijke skeelers van Ozman en Hasan in de avond. Het hotel verdient naar mijn mening meer dan 4 sterren, vooral vanwege de uitzonderlijke vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel die absoluut een 5e ster verdienen. Hoewel geen enkel hotel perfect is, was onze vakantie bij Vikingen Infinity zeker geslaagd. We hebben genoten van heerlijke maaltijden, softijs, durum doners en pittige sauzen bij het buffet. De cocktails waren verrukkelijk! En de live muziek zorgde voor een gezellige en aangename sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst verliep alles chaotisch met de bedden - we kregen aanvankelijk slechts één kamer in plaats van de familiekamers die we hadden geboekt. Na drie dagen kregen we eindelijk de juiste kamers toegewezen. Het eten liet te wensen over, onze kinderen werden er ziek van en moesten overgeven. Vervolgens werd er beweerd dat we moesten betalen voor het tapijt waarop er was overgegeven, wat leidde tot een flinke ruzie. De schoonmaakster was erg onbeschoft en communiceerde alleen in gebrekkig Engels, waarbij ze herhaaldelijk aandrong op betaling bij de receptie. Hier ontstond een conflict met een medewerker die zich er ongepast mee bemoeide en dreigde dat we bij het uitchecken zouden moeten betalen. Uiteindelijk moest ik mijn stem verheffen en voor mezelf opkomen om te voorkomen dat we zouden moeten betalen, volgens het advies van sommige medewerkers. Gelukkig greep de beveiliging in om de situatie te kalmeren. Achteraf sprak ik met de manager, die bevestigde dat de betaling niet nodig was en dat er onwaarheden waren verspreid.

Melden


Reisperiode: mei 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Met vrienden in mei/juni in Hotel Boulevard vakantie gehouden. Prima hotel, eten was niet echt uitgebreid maar wel goed. Alleen hadden wij pech omdat er verschillende dagen een groep jongeren aanwezig waren die behoorlijk overlast bezorgden. Mijn vrienden komen hier al 16 jaar en hadden dit nog nooit meegemaakt. Verder een hele fijne vakantie gehad.

Geboekt bij

D-reizen
Melden


Reisperiode: juli 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Het hotel ligt heerlijke centraal, het centrum kan je zo aanlopen. Het eten is niet erg uitgebreid, maar alle maaltijden zijn heerlijk en je komt niets te kort. Het personeel is heel erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl