ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Meryan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging1
  • Service10

Ik ben net terug van een zalige week in het Meryan hotel in Antalya. Het eten was elke dag een aangename verrassing, zeer smakelijk en gevarieerd. Ik heb genoten van de ruime keuze! Het enige minpuntje waren de wat hoge drankprijzen (we hadden halfpension), maar gelukkig maakte de happy hour dat weer goed. Het hotel is onlangs gerenoveerd en dat zie je zeker terug in de prachtige badkamers en de algehele netheid en verzorging. Het enige wat een beetje tegenviel, is dat het hotel wat afgelegen ligt, waardoor je een dolmus (busje) moet nemen om ergens naartoe te gaan. Gelukkig waren er elke avond wel leuke animaties om van te genieten! Kortom, een verblijf in dit hotel is absoluut de moeite waard, ik kan het van harte aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een fantastische ervaring! Alles was brandschoon, het eten was heerlijk en de service was top. Het animatieteam was erg enthousiast en voor een klein bedrag kon je met een Dolmus naar Alanya. Zelfs na eventuele renovaties, waarvan wij eigenlijk niet eens vinden dat die nodig zijn, hopen we dat dit hotel betaalbaar blijft. Wij komen volgend jaar zeker terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9

Voor onze vakantie van 8 dagen hebben we een last-minute geboekt voor €802 per persoon, all-inclusive. De prijs was redelijk gezien wat we ervoor kregen. De transfer duurde 2 uur, wat best lang was. Het personeel was over het algemeen erg vriendelijk en zette zich goed in. Helaas waren we minder tevreden over de receptionisten vanwege hun beperkte talenkennis en onbeleefde houding. Gelukkig was de animatie uitstekend en was er altijd iets te doen. Als je van plan bent veel uitstapjes te maken, is dit misschien niet de beste locatie omdat het vrij afgelegen is. In de buurt was er een bazaar die open was tot 11 uur en op vrijdag was er een markt van 8 tot 8. Het fenomeen 'handdoekje leggen' begon al voor 10 uur, zoals overal in de omgeving. Het eten was prima, maar niet spectaculair. De kamers waren in orde, maar de afwerking was niet echt op het niveau van een 5-sterrenhotel. Het hotel was echter zeer hygiënisch en er was altijd personeel aan het schoonmaken. Over het algemeen was het een goede all-inclusive ervaring, waarbij we niets extra hoefden te betalen en geen gedoe hadden met polsbandjes. Een groot nadeel voor ons was de airconditioning die niet echt koel genoeg kon worden (dit gold voor alle kamers). Het is aan te raden om oordopjes mee te nemen, omdat er naast het hotel werd gebouwd aan een nieuw hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel zelf is geweldig, absoluut geen klachten. Het enige minpunt is de oververtegenwoordiging van bepaalde nationaliteiten, wat de sfeer behoorlijk verstoort. Het hotel lijkt vooral gericht te zijn op één specifieke groep, wat duidelijk merkbaar is in de animatie die in een specifieke taal wordt gegeven. Het personeel lijkt ook moeite te hebben met communiceren in het Engels.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een fantastische vakantie hebben wij achter de rug! Het hotel was prachtig, het eten voortreffelijk en het personeel uiterst vriendelijk. Deze vakantie zal absoluut in ons geheugen gegrift blijven. Volgend jaar komen we hier zeker weer terug!





© 2007-2024 ReisChecker.nl