ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Occidental Fuerteventura Resort Grand

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is groots en gezellig, met prachtige zwembaden en ruime kamers die uitkomen op een terras met uitzicht op de zee. Het restaurant kan behoorlijk levendig zijn en het personeel is niet altijd even hartelijk. Desondanks hebben we ontzettend genoten van onze vakantie en kijken we er naar uit om weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel was gewoon top! We kozen voor het Royal Level en het was echt de moeite waard. De kamers waren brandschoon, het eten was heerlijk en het personeel was super vriendelijk. Het enige wat je moet kunnen, is goed ter been zijn vanwege de hoogteverschillen in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel biedt comfortabele kamers en aantrekkelijke zwembaden, waarvan er één zelfs verwarmd is. De kamers zijn ruim en de badkamer is voorzien van een multifunctioneel bad-douchecombinatie. Hoewel er geen slimme televisie is en alleen Spaanse zenders beschikbaar zijn, is de kwaliteit van de kamers prima. Het hotel beschikt over waterglijbanen, maar deze zijn gelegen in een ander complex en zijn beschikbaar tegen een toeslag van €10 per kind. De culinaire ervaring in dit hotel is echter zeer smakelijk en divers. De ligging van het hotel aan het strand is ideaal, slechts gescheiden door een rustige weg die gemakkelijk over te steken is of via een tunnel bereikbaar is. Let wel op het hoogteverschil in de omgeving. Restaurants en winkels zijn in overvloed in de nabije omgeving. Er heerst enige verwarring tussen het 'all-inclusive'- en 'all-inclusive plus'-concept, wat voor onduidelijkheid kan zorgen bij de boeking. Het personeel, met uitzondering van het schoonmaakteam, wordt wisselend beoordeeld. In het restaurant ontbreekt het aan een actieve manager en sommige medewerkers gedragen zich meer als toezichthouders dan als gastvrije dienstverleners. De receptionisten vertoonden tegenstrijdige informatie, wat wijst op een behoefte aan verbeterde training.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is echt een aanrader! Geniet van de grote zwembaden, heerlijk eten en de vriendelijke schoonmaakservice. Het enige minpuntje is dat de ligbedjes al vroeg in de ochtend worden gereserveerd met handdoeken. Gelukkig is er ook een fitnessruimte beschikbaar. Met een gehuurde auto kan je makkelijk het hele eiland verkennen. Een geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel is wat betreft prijs zeker een goede keuze. Er is vriendelijk personeel - voor het grootste deel - en je kunt genieten van een prachtig uitzicht op het uitgestrekte strand, omringd door grote zwembaden. Helaas laat het eten nogal te wensen over. Er is weinig variatie en als klap op de vuurpijl stond er drie dagen lang alleen kip op het menu als vleesoptie (alleen in het weekend). Als je halfpension hebt geboekt, moet je ook nog eens 2,5 euro betalen voor een klein flesje frisdrank van bedenkelijke kwaliteit, vergelijkbaar met die van fastfoodrestaurants. Er zijn absoluut betere hotels te vinden, waar je een stressvrij verblijf kunt beleven!

Melden


Reisperiode: juni 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Wij zaten in Jandia Mar. Zoals in de beschrijvingen staat ligt het hotel ver en hoog van het strand. Het buffetrestaurant is te groot en ongezellig.( kunnen 550 personen eten). Het zwembad heeft kapotte en ontbrekende tegels en kan dus wel een renovatie gebruiken. Het avondvertier (animatie)stelt niks voor. Personeel wel heel vriendelijk. Opnieuw dit hotel boeken??? Nee!!!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl