ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kipriotis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij Tui werd aangegeven dat er geen balkon was, maar helaas bood de kamer geen enkel uitzicht naar buiten - alleen maar een raam dat uitkeek op een gang. De toegang tot de sportschool kostte € 5,- en moest van tevoren worden gereserveerd, terwijl het in de meeste andere hotels gratis is. Het zwembad was klein en miste sfeer. Het ontbijt was redelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We willen graag onze ervaring delen over ons verblijf in hotel Horizon Blu in Rhodos, van 24/09/2024 tot 01/10/2024: Bij aankomst werden we teleurgesteld doordat het restaurant al gesloten was, hoewel we op tijd in het hotel waren. Dit zorgde voor een ongezellige start na een lange reisdag, en we moesten op zoek gaan naar een plek om te eten in plaats van gastvrij ontvangen te worden. De kamer was klein, vooral het bed van slechts 1m40 breed voor twee volwassenen was niet ideaal. Een verzoek voor een kamer met twee eenpersoonsbedden liep op niets uit, wat leidde tot een hele vakantie met slechte nachtrust. Het feit dat we moesten bijbetalen voor de afstandsbediening van de airco (€10.00 per nacht) gaf ons een ongemakkelijk gevoel, vooral gezien de benauwdheid in de kamer. Het leek bijna alsof er op slinkse wijze extra kosten in rekening werden gebracht in dit viersterrenhotel. Hoewel het eten uitgebreid was, liet de kwaliteit te wensen over met lauwe tot koude maaltijden. Daarnaast waren de geluiden van andere kamers duidelijk hoorbaar, wat zorgde voor ongewenste 'interacties'. Met slechts twee kleine liften voor ongeveer 250 kamers in het hele hotel, was de wachttijd lang en het gebruik ervan onpraktisch. Het beperkte onderhoud van de kamers was ook teleurstellend, met slechts sporadische schoonmaakbeurten en gebrek aan verversing van handdoeken. Al met al, een tegenvallende ervaring die we hebben gedeeld bij het uitchecken, in de hoop dat dit jullie kan informeren en anderen behoedt voor een minder prettig verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is enorm en heeft veel last van geluidsoverlast. Vroeg in de ochtend beginnen de schoonmaaksters al met lawaai maken, wat echt storend is. Hoewel de locatie dicht bij de oude stad is, is de weg ernaartoe behoorlijk uitdagend en vereist het een goede fysieke conditie. De sfeer in het hotel is ver te zoeken, met een klein en ijskoud zwembad voor maar liefst 250 kamers. De badkamers zijn piepklein, niet geschikt voor twee personen tegelijk. Als we dit van tevoren hadden geweten, hadden we zeker voor een ander hotel gekozen. Misschien zelfs voor een ander Grieks eiland vanwege de kiezelstranden en de talloze stenen in zee – je hebt echt waterschoenen nodig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring was dit! Bij aankomst kregen we meteen de mogelijkheid om te upgraden naar de gerenoveerde kamers in plaats van de kamer met zeezicht die we hadden geboekt. Daar bovenop kregen we gratis All-inclusive aangeboden en mochten we gebruik maken van alle voorzieningen van de 3 hotels. Het eten was werkelijk voortreffelijk! Het ontbijtbuffet was enorm uitgebreid en er was keuze te over. Alles werd constant aangevuld en wanneer iets op dreigde te raken, hoefden we maar een seintje te geven om direct bediend te worden. Het diner was eveneens van ongekend goede kwaliteit en diversiteit. De accommodatie was brandschoon en service stond hoog in het vaandel. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het enige puntje van kritiek was het tempo en de werkwijze achter de bar. Iedereen had zijn eigen taken en week daar niet van af. Haasten leek niet voor te komen in Griekenland. Het avondentertainment bood voor ieder wat wils. Kortom, wij kijken er nu al naar uit om terug te keren naar deze geweldige plek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In april en mei hebben we echt genoten van onze tijd in Rhodos bij Horizon Blu. Het personeel was uitzonderlijk gastvrij en vriendelijk. Onze kamer was keurig en van alle gemakken voorzien, met een fijn balkon om te ontspannen. De bedden waren comfortabel en de badkamer was prettig. De schoonmaak was top en het personeel was altijd vriendelijk. Het buitenzwembad was heerlijk verfrissend en er waren genoeg ligbedden, zolang mensen ze niet met handdoeken reserveerden. Je kon bij de receptie badlakens lenen. De supermarkt beneden was erg handig. Het ontbijtbuffet was ongeëvenaard, met alles wat je maar kunt bedenken. Om rustig te ontbijten, was het slim om vroeg te gaan. Als je laat kwam, kon het zijn dat het hoofdrestaurant vol was, maar de tafels in de bar of met uitzicht op zee waren dan beschikbaar. De snackbar sloot net voor het zwembad dichtging, waar je ook heerlijk kon eten. De jacuzzi was een geweldige ervaring, zeker de €10 per uur waard. We hebben er tijdens onze vakantie meerdere keren van genoten. Het spapersoneel was ook zeer vriendelijk. De elektrische fietsen van E-Mercury hadden handige parkeerplaatsen dicht bij het hotel. We hadden een abonnement genomen en hebben er dagelijks gebruik van gemaakt om naar de oude stad te gaan. Als je goed ter been bent, is lopen ook een optie. Stepjes zijn ook te huur, maar ik zou ze vanwege het soms slechte wegdek op Rhodos niet aanraden. Met een fiets beweeg je daar toch een stuk stabieler. Onze vakantie was fantastisch. Als we in de toekomst terugkeren naar Rhodos, zullen we zonder twijfel weer dit hotel kiezen. Bedankt lieve medewerkers van Rhodos Horizon Blu voor deze onvergetelijke ervaring!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl