ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Seren Sari

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service1

Toen we aankwamen bij het hotel, hadden ze geen kamer beschikbaar voor ons en dat was behoorlijk vervelend. Uiteindelijk kregen we na veel gedoe en wachten een kamer toegewezen, maar tot onze verrassing stond er een tweepersoonsbed in terwijl we om twee aparte bedden hadden gevraagd. De kamer was niet goed schoongemaakt, er lagen nog bierflesjes en peuken op de vloer en in het bed. Toen we om een andere kamer vroegen, beweerden ze opeens dat ze volgeboekt waren! Na veel aandringen wist de hotelmanager gelukkig toch een nieuwe kamer voor ons te regelen. Helaas liet ook deze kamer te wensen over, met slordige schoonmaak en soms zelfs vieze lakens. Maar, zoals velen al hadden opgemerkt, het personeel was inderdaad het hoogtepunt van ons verblijf. De barmannen in het restaurant waren ontzettend vriendelijk en gezellig, we hebben zelfs een paar keer met hen op stap geweest wat echt geweldig was! Eén tip: Seren Sari is niet helemaal wat het lijkt, ze hebben twee gebouwen - één prachtig en de ander behoorlijk lelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6

Vorig jaar verbleven we in dit hotel en we waren er erg tevreden over. De kamer werd elke dag keurig schoongemaakt, het personeel was vriendelijk en de locatie was perfect. Het eten was niet bijzonder, maar dat hadden we eigenlijk ook niet verwacht van een 3-sterrenhotel in Turkije. Al met al kunnen we het zeker aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service7

Onlangs ben ik teruggekeerd van een verblijf van 15 dagen in Marmaris. Deze keer verbleef ik in hotel Seren Sari en ik heb echt een geweldige tijd gehad. Ondanks dat het een 3-sterren hotel is, was het verblijf erg goed. Het standaard ontbijt was prima, maar vooral het eten in het restaurant was uitstekend. Van de 15 dagen heb ik zeker 10 keer daar gegeten. Er waren echter twee kleine minpuntjes. Voor de airconditioning moest je betalen, wat ik persoonlijk te duur vond (25 euro per week voor slechts één persoon). Mijn tip is om naar Migros te gaan en een ventilator van 10 euro te kopen, dit werkte ook prima om de hitte te doorstaan. Daarnaast miste ik één douchedeur, maar dat was eigenlijk het enige minpuntje. Verder was alles echt top!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service8

Voor een hotel met drie sterren was ik aangenaam verrast door de service en hygiëne. Het voldeed zeker aan mijn verwachtingen. Het restaurant was ook prima, met vriendelijk personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service3

Samen met twee vriendinnen verbleef ik in een ruime kamer met een groot balkon. Ondanks de locatie aan een drukke weg hadden we geen last van geluidsoverlast. De kamer werd bijna dagelijks schoongemaakt, wat duidelijk werd aangegeven op een bord in de gang. Als je de sleutel bij de receptie inlevert, wordt de kamer schoongemaakt. We betaalden ongeveer 15 euro per nacht en vonden dat redelijk voor wat we kregen. De kamer was keurig, hoewel de douche wat klein was en de waterstralen over de rand spatten, waardoor de badkamer soms op een zwembad leek (maar dit werd schoongemaakt). De airconditioning werkte in eerste instantie niet goed, maar dit werd snel opgelost en werkte daarna prima. De manager was misschien wat bemoeizuchtig, maar over het algemeen was hij vriendelijk.





© 2007-2025 ReisChecker.nl