ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Appartement Eden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service1

Bij aankomst lijkt alles fris en nieuw, maar al snel loopt het mis. Het inchecken duurt eindeloos door kamers die nog niet klaar zijn. Eenmaal op de kamer aangekomen, blijkt het er op het eerste gezicht netjes uit te zien. Totdat we de inspectielijst zien liggen. We worden min of meer gedwongen om na een vermoeiende reis de kamer zelf te controleren op schade. Belachelijk! Na enkele dagen wordt duidelijk hoe onprofessioneel en corrupt het daar is, met boetes die lukraak worden uitgedeeld, zelfs als er nauwelijks iets mis is. De service laat te wensen over; het handdoekenaanbod stelt weinig voor en de douches op de kamer laten te wensen over met slechte afvoer en koud water. Ik zou nog veel meer kunnen noemen, maar kort gezegd heb ik niets positiefs te zeggen over dit appartementencomplex "Eden". P.S. In Bulgarije is het niet veilig om laat in de nacht over straat te lopen. Groet, Rik.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Bij aankomst leek het appartementencomplex er veelbelovend uit. Helaas liet de kwaliteit te wensen over. Bij aankomst werkten de boiler niet en bevonden we ons in een kamer die nog niet voltooid was. De schoonmaaksters leken enkel handdoeken te vervangen wanneer deze duidelijk opgestapeld waren en er werd weinig aandacht besteed aan schoonmaken. Tijdens ons verblijf van 11 dagen werden onze lakens niet verschoond en lag er veel stof onder de meubels wat niet werd verwijderd. Een ander minpunt was de receptie die zich in een ander gebouw bevond, waardoor het onhandig was om eventuele problemen te melden. Gelukkig was de locatie gunstig, met het nachtleven en goede restaurants op slechts 10 minuten loopafstand. Ondanks deze tekortkomingen hebben we toch een fijne vakantie gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering in het appartementencomplex.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid8

Eden zal voor ons niet meer op de lijst staan... Na een lange nacht reizen kwamen we rond 11:00 uur met een groep van 11 personen aan en hadden vijf kamers geboekt. Het inchecken duurde langer dan gebruikelijk vanwege eerdere problemen volgens het personeel. Toen ik om 16:00 uur vriendelijk informeerde naar de status, kreeg ik een onvriendelijke reactie van de receptie dat als ik bleef aandringen op een kamer, ik er misschien helemaal geen zou krijgen. Uiteindelijk kreeg ik mijn kamer een kwartier later. De accommodatie gaf ons een checklist met gebreken die we moesten aangeven. Mijn appartement was in goede staat, mooi en ruim. Helaas waren er bij mijn vrienden meerdere problemen zoals kapotte lampen, een defecte airco en een lekkende koelkast. Ondanks herhaalde meldingen werd er niets aan gedaan. De schoonmaak liet te wensen over; mijn appartement werd in 12 dagen slechts één keer schoongemaakt, enkel het bed opgemaakt. Handdoeken en wc-papier waren op verzoek niet beschikbaar! De locatie was redelijk en het zwembad bij het aangrenzende hotel was prima (Eden had zelf geen zwembadbar).



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst leek alles nog zo nieuw en veelbelovend, maar de realiteit bleek al snel anders. Het inchecken duurde eindeloos door onklaar gemaakte kamers en bij aankomst op de kamer ontdekten we een 'inspectielijst' die ons dwong om zelf de kamer te controleren op gebreken. Een teleurstellende start na een lange reis. Gedurende ons verblijf werd duidelijk hoe chaotisch en oneerlijk het management was, met willekeurige boetes en slechte service. De handdoekenservice liet te wensen over en douchen werd een uitdaging door verstopte afvoeren en ijskoud water. De ervaring was verre van positief en ik kan niet anders dan mijn teleurstelling uiten over dit 'Eden' appartementencomplex. Oh, en trouwens, 's avonds laat over straat lopen in Bulgarije is geen goed idee. Met vriendelijke groet, Rik.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10

De afgelopen zomervakantie verbleven we in het Eden appartement. Bij aankomst zagen we meteen dat het er prachtig uitzag, met ruime kamers. Helaas kregen we niet meteen een checklist bij aankomst, dus hebben we zelf alle gebreken geïnspecteerd en gemeld op de volgende ochtend. Een van de problemen was bijvoorbeeld een scheur in de douchevloer waardoor water de kamer in liep. Hoewel deze issues aanvankelijk geen groot probleem leken, liep het mis bij het uitchecken. De borg werd niet terugbetaald omdat we de gebreken niet op tijd hadden gemeld. Na gesprekken met reisleiders en het hotelpersoneel, raakte de eigenaar van het appartement enorm geïrriteerd. Zijn uiterlijk deed denken aan een corrupte drugsdealer, compleet met gouden ketting en een onbetrouwbaar voorkomen. Hij probeerde zijn woede te beheersen, maar eindigde met het vernielen van de lobby van het hotel. Het zwembad was ook niet optimaal, met veel algen en zelfs kikkers die 's avonds rondzwommen. Kortom, er zou een boek geschreven kunnen worden over onze ervaring, maar laten we het daarbij laten.



© 2007-2024 ReisChecker.nl