ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Caprici

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service9

Recent verbleven we in hotel Caprici met onze vrienden, de familie Kessels, voor 8 dagen. Het stoort me dat mensen klagen over eentonig eten. Het ontbijt bood een breed scala aan broodsoorten, beleg en bijgerechten, meer variatie dan ik thuis heb. Bij het diner was er elke dag een andere keuze: vlees, vis, groenten, aardappelen, pasta, salades, yoghurt, ijs en nog veel meer. In die 8 dagen hadden we meer opties dan thuis in een maand. De hotelkamers waren eenvoudig maar netjes, wat voor ons niet uitmaakte, aangezien we niet naar Spanje gaan om op de kamer te blijven (het uitzicht op het zwembad is prachtig). Hoewel de 36 traptreden vervelend waren, was het slechts één keer op de heenweg en één keer op de terugweg. Van de eetzaal naar onze kamer moesten we 72 trappen beklimmen, vier keer per dag, dat vond ik erger. Over het algemeen was het een fantastisch hotel, alleen de trage liften waren een minpunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Vorig jaar heb ik ook op deze plek verbleven en ik was erg onder de indruk van het hotel. De locatie is fantastisch en het eten is van goede kwaliteit met een internationale keuken. Het personeel is vriendelijk, zeker als je hen met respect behandelt. De kamers zijn erg schoon, vooral als je af en toe een vriendelijk "hallo" zegt tegen de schoonmaakploeg en hen een fooi geeft. Wat betreft de opmerking over bepaalde gasten: overal zijn er mensen met en zonder manieren, sommigen kunnen wat luidruchtig zijn. Al met al een geweldig hotel dat ik zeker aanbeveel. De locatie alleen al verdient een vierde ster.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Van 14 tot en met 28 juli verbleven wij in dit hotel en we waren aangenaam verrast door hoe goed het ons beviel. De locatie nabij het strand was geweldig, hoewel het centrum iets minder dichtbij lag, maar dit was niet storend. Binnen drie minuten lopen stonden we op de boulevard met verschillende kraampjes. Onze kamer bood uitzicht op zee en het zwembad, wat geweldig was. Wat betreft het eten kunnen we ons aansluiten bij de vorige beoordeling; er was voldoende variatie, maar je moet er wel op tijd bij zijn, aangezien er vaak al een rij staat om half zeven. Het treinspoor achter het hotel zorgde niet voor overlast. Kortom, we hebben een fantastische tijd gehad en raden dit hotel zeker aan! We komen zeker nog een keer terug! Ook de avondshows waren erg vermakelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Tijdens ons verblijf van 10 dagen in Caprici hebben we een geweldige ervaring gehad en ik kan niet wachten om terug te gaan. Het eten was heerlijk en gevarieerd, elke dag iets nieuws om van te genieten. Het hotel is perfect gelegen met een prachtig uitzicht op zee. Ik hoorde dat ze een nieuwe eigenaar hebben, maar ik kan alleen maar positief zijn over dit hotel - absoluut een 10 waard. Ik zal zeker nog eens teruggaan, want het is echt een toplocatie die ik iedereen aanbeveel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Na een bezoek aan dit hotel zijn we aangenaam verrast. De negatieve reacties die we vooraf lazen, blijken totaal ongegrond te zijn. Mensen die dit hotel bekritiseren, zouden waarschijnlijk beter voor het Hilton kunnen kiezen, alhoewel ik betwijfel of dat zelfs goed genoeg is voor hen. We waren zeer onder de indruk van dit perfecte hotel: heerlijk eten, vooral tijdens de lunch, een mooie kamer met een prachtig uitzicht over de zee vanuit twee kanten. De animatie was constant bezig met de kinderen en er was zelfs elke dag een disco voor hen. We zullen zeker terugkeren naar dit hotel. Het vriendelijke personeel vertelde ons dat er een nieuwe eigenaar is, wat mogelijk de positieve veranderingen verklaart. Kortom, een echte aanrader. Met vriendelijke groet, Tilburg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Samen met mijn man en twee dochters zijn we voor de tweede keer in dit hotel geweest. De animatie kon beter, maar verder is dit hotel echt geweldig. De locatie is top, het eten is heerlijk en de nieuwe showcooking is een leuke toevoeging. Het enige minpuntje is dat sommige gasten onbeschoft zijn bij het buffet en teveel opscheppen. Dat kan wel wat beter. Maar verder is het echt een geweldige plek en we gaan volgend jaar zeker weer terug. We nemen zelfs vrienden mee, die een dag op bezoek waren en onder de indruk waren. Ze verbleven zelf in Hotel Montemar, maar vonden dit hotel vele malen mooier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel is een juweeltje met een geweldige locatie. Het eten is divers en van goede kwaliteit, en er is genoeg entertainment aanwezig. De kamers zijn comfortabel en bieden alles wat je nodig hebt. Met de zon, zee en het strand vlakbij is het de perfecte plek om te genieten van een onvergetelijke vakantie. Wij hebben hier van 23 juli tot 1 augustus een fantastische tijd gehad en raden het zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Onze vakantie bij Hotel Caprici was geweldig! De ligging aan het strand en vlakbij de boulevard was fantastisch. De kamers waren fris en verzorgd, het eten was heerlijk en divers, en het zwembad was prachtig! Het personeel was erg vriendelijk en de animatie was top. Ik begrijp echt niet waar al die negatieve recensies op Zoover vandaan komen. Dit hotel is echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Ik ben net terug van mijn vakantie en moet eerlijk toegeven dat ik in eerste instantie wat terughoudend was na het lezen van enkele negatieve beoordelingen. Maar gelukkig was mijn ervaring totaal anders! Ik heb enorm genoten van de vakantie en het hotel overtrof mijn verwachtingen. De ligging direct aan zee en vlakbij het station waren echt top. Het verdient zeker de 3 sterren die het gekregen heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Na onze trip naar Caprici, waren we aangenaam verrast. Ondanks enige twijfels vooraf, bleek het hotel van topkwaliteit te zijn. De ligging aan het strand was perfect, het personeel was vriendelijk en het eten was heerlijk. Hoewel het nachtleven wat verder weg is, heb je hier bewust voor gekozen. De internationale gasten waren allemaal vriendelijk en gezellig, alhoewel sommigen wel iets te veel aten. Maar dat was geen probleem, er was genoeg eten voor iedereen. Kortom, een geweldig strandhotel met leuke activiteiten en entertainment voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Samen met mijn gezin en vrienden hebben wij een fantastische tijd gehad in dit prachtige hotel van 30 juni tot 15 juli. Het eten was heerlijk, het strand was geweldig en het personeel was ontzettend vriendelijk. Voor de kinderen was er genoeg te doen en ook wij hebben genoten van de gezelligheid met mensen uit Nijmegen en Brabant. Veel liefs van Mister Capri 2007 en Bianca, Denise en Danique.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service2

Bij mijn eerste verblijf in dit hotel maakte ik een aantal opmerkelijke observaties. Ze waren erg attent door het beddengoed te verschonen nadat we het hadden gecontroleerd, maar de witte handdoeken leken meer grijs dan wit. Helaas werden we aan de bar onvriendelijk bediend door twee Nederlandse meisjes die nogal arrogant overkwamen. Bij het zwembad was er weinig ruimte omdat gasten van de omliggende campings de plekken van hotelgasten innamen. Daarnaast merkte ik op dat sommige bezoekers uit Oost-Europa zich niet hielden aan de normen wat betreft eten en gedrag. Ze lieten hun borden soms onaangeroerd achter, alsof er niemand anders meer zou komen eten. Voor mij betekent dit dat ik dit hotel niet meer zal bezoeken, maar dat het hotel Mercury aan de overkant geen last had van deze problemen. Ik hoop dat anderen soortgelijke ervaringen kunnen vermijden en kunnen genieten van een zorgeloos verblijf op Mallorca.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8

We hebben een fantastische tijd gehad en willen graag benadrukken hoe geweldig de twee Nederlandse dames achter de bar waren. Ze waren perfect geschikt voor hun rol en we hadden niets op hun service aan te merken. Het hotel was prachtig, het eten was heerlijk en de ligging vlakbij het station was ideaal - we hebben onze auto niet één keer gemist.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Dit hotel is echt fantastisch, we hebben geen enkele klacht! Het personeel in het restaurant was geweldig, vooral de twee vlotte Nederlandse dames. Het eten was heerlijk en de ligging aan het water was perfect. We kunnen nu al niet wachten om volgend jaar weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Van 30 juli tot en met 11 augustus verbleven we in dit hotel en we zijn erg tevreden. Het hotel heeft een uitstekende locatie en biedt waar voor je geld. De kamers zijn netjes en het eten is gevarieerd en heerlijk. Er was animatie aanwezig, hoewel dit niet helemaal onze smaak was. Het personeel was vriendelijk en we hebben veel plezier gehad met de Nederlandse medewerksters. Kortom, wij raden dit hotel zeker aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Terug van een fantastische vakantie in dit hotel en verbaasd over de negatieve verhalen. Het is nu in handen van een nieuwe eigenaar en dat heeft duidelijk positief effect gehad! Het verblijf was geweldig, met gevarieerd eten zowel overdag als 's avonds, wat voor mij als kok zeker opvalt. Het personeel was vriendelijk, de locatie perfect en het zwembad was heerlijk. Wat wil je nog meer? Soms kan het wel storend zijn als mensen hun bord niet leeg eten, maar dat ligt niet aan het hotel. Persoonlijk vinden wij dat ze een vierde ster verdienen. Wij komen zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

We hebben 10 dagen doorgebracht in dit hotel en het was fantastisch! Het hotel was top, het eten was heerlijk en het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral Pascal en Esther uit Nederland. Het enige minpuntje was dat sommige gasten uit het oostblok nogal gulzig waren bij het buffet, waarbij ze borden vol opschepten en zelfs fruit, toetjes en broodjes in hun tassen stopten. Dat vonden we wel jammer, maar verder was het een zeer gezellig verblijf en zeker een hotel om naar terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Tussen 17 en 26 augustus hebben we een geweldige tijd gehad in Caprici. De locatie is ideaal: als je de drukte wilt ontwijken, hoef je slechts een klein eindje te lopen of een taxi of bus te nemen. De animatie was ook fantastisch, met activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen gedurende de hele dag. Het eten was van goede kwaliteit met voldoende keuzemogelijkheden en heerlijke gerechten. We zijn zeker van plan om nog eens terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Het hotel bevindt zich op een fantastische locatie direct aan het strand. Het diverse aanbod aan eten is vers en gezond, met rauwe gerechten, vers fruit, groenten, aardappelgerechten, vlees, vis, pasta en soep. De ligging aan de rand van het dorp zorgt voor een rustige sfeer, terwijl het treinstation naar onder andere Barcelona op slechts 5 minuten loopafstand ligt. Het is geen hotel gericht op jongeren, maar onze tieners van 13 en 16 hebben zich uitstekend vermaakt. Discotheken zijn niet op gehoorsafstand, maar wel op loopafstand. De avondprogramma's boden een gevarieerd aanbod met Braziliaanse danseressen, live muziek, een goochelaar, een ara show en karaoke-avonden. Het personeel was vriendelijk en gezellig, en er waren meerdere Nederlanders aanwezig. Kortom, een absolute aanrader! Super ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Na een fantastische vakantie in dit prachtige hotel kunnen we met zekerheid zeggen dat de negatieve verhalen die we hoorden, ongegrond zijn. Met een nieuwe directeur aan het roer was ons verblijf geweldig. Het eten was gevarieerd en voortreffelijk, zowel bij het ontbijt als het avondeten. Het personeel, vooral de dames bij de receptie, was uiterst vriendelijk. De locatie was perfect, met een uitstekend zwembad. Wat wenst een mens nog meer? Wij vinden dat dit hotel zeker een vierde ster verdient. De enige kritiek die we hebben is het beperkte televisieaanbod. Al zou alleen RTL 4 beschikbaar zijn, dan zijn de meeste mensen al tevreden. Wij kijken zeker uit naar ons volgende bezoek aan dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service4

Na een verblijf van een week in Caprici kan ik concluderen dat het verblijf eigenlijk te lang was. De matrassen waren versleten en de badkamer had dringend renovaties nodig, aangezien het water soms wegviel tijdens het douchen. De slaapkamer was erg gehorig en het eten liet te wensen over. In plaats van patat kregen we chips en het eten was vaak lauw of zelfs koud. Het personeel maakte een enorm lawaai bij het opruimen en het ontbijt was elke dag hetzelfde. Zelfs de hardgekookte eieren waren geel in plaats van wit. Mieren liepen vrijelijk rond de koffiekopjes. Kortom, het hotel is niet aan te bevelen, behalve als het gaat om de ligging en het uitzicht, die wel uitstekend waren. Tot slot was de ruimte waar de bagage stond de hele dag toegankelijk voor iedereen, inclusief vreemden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9

Wat een geweldige locatie! Met de zee zo dichtbij en de trein naar Barcelona binnen handbereik, zit je hier echt op de perfecte plek. De treinen zijn comfortabel en betaalbaar, en als je zin hebt om met de boot te gaan, kan dat ook direct. Er is zelfs een toeristentreintje beschikbaar! De service is uitstekend, het eten is heerlijk en de kamers zijn mooi en comfortabel ingericht. De kinderanimatie is fantastisch en we hebben hier al 10 keer genoten. Zonder twijfel gaan we voor een elfde keer! Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Na een afwezigheid van vier jaar was ik opnieuw in dit prachtige hotel en het was nog steeds fantastisch. Op slechts een steenworp afstand van de zee gelegen, biedt het hotel tal van activiteiten en entertainment, zowel voor volwassenen als kinderen. Het eten was van goede kwaliteit, maar voor extra's moet je bijbetalen. Een weekend boeken in het Amstel Hotel in Amsterdam geeft je alle ruimte om kritisch te zijn en te genieten. Er zijn bepaalde groepen gasten waar je niet mee hoeft om te gaan, maar wij hebben daar geen last van gehad. Kortom, ik vond dit een bijzonder prettig hotel. Voor de criticasters: als je de kwaliteit wil beoordelen, betaal dan het juiste bedrag en klaag dan gerust. Kwaliteit komt nu eenmaal met een prijskaartje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8

In de periode tussen midden en eind juli verbleven we hier, wat redelijk druk was. Helaas was het hotel overboekt, maar dit werd netjes opgelost door ons één nacht in een vergelijkbaar hotel aan de overkant te laten verblijven. De locatie was perfect en het hotel was goed onderhouden en schoon. Het enige nadeel was dat het nogal gehorig was. 's Nachts hoorden we jongeren thuiskomen van het uitgaan, die luidruchtig waren in de gang en met de deuren sloegen, waardoor het leek alsof ze naast ons stonden. Voor gezinnen met een baby is dit niet ideaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Tegen het einde van onze vakantie hoorden we dat het hotel een dag voor onze aankomst weer open was gegaan na de winterperiode. Echter, dit had totaal geen invloed op onze ervaring. Alles verliep vlekkeloos; de service was uitstekend, het eten was heerlijk (al misten we wel wat rijst en typisch Spaanse gerechten) en het team was buitengewoon vriendelijk. Een absolute aanrader voor reizigers die zowel van het strand als van Barcelona willen genieten, aangezien de trein vlakbij het hotel stopt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service5

Na terugkomst kan ik helaas vertellen dat mijn ervaring tegenviel. Het was een behoorlijk eind lopen en helaas zijn we ook bestolen in de eetzaal. Dit gebeurde 's ochtends om 9 uur, en we hadden gehoopt op wat meer aandacht van het personeel, vooral omdat het in hun eigen eetzaal gebeurde. Er liep een vreemde man rond die er uiteindelijk met mijn tas vandoor ging. Het was teleurstellend dat niemand ons hierbij heeft geholpen. Al met al vond ik het gedrag van het personeel nogal arrogant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7

Mijn vriendin en ik zijn laatst naar Caprici geweest en het was geweldig om zo vanuit ons hotel direct op het strand te kunnen stappen, dat was echt heerlijk rustig. Het eten was niet helemaal ons ding, maar voor de prijs die we betaalden was het prima te doen. De kamers waren schoon en netjes, alleen een beetje gehorig door het geluid van kasten en stoelen. Het animatieteam was erg leuk, vooral Bas en Frank deden goed hun best om de kinderen te vermaken, zelfs in het laagseizoen! De boulevard, winkels en bars/discotheken waren inderdaad wat verder lopen, maar goed te doen. Al met al een geslaagd verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

De ontvangst was hartelijk en de bar was gezellig. Het personeel deed echt hun best om gasten tevreden te stellen. Wifi moest betaald worden maar was redelijk geprijsd. Tijdens ons verblijf in oktober was er alleen op zaterdagavond entertainment, wat ontzettend leuk was. Ik kan me voorstellen dat dit tijdens het hoogseizoen elke dag geweldig zou zijn. Helaas liet de kamer te wensen over, erg gehorig. De aanwezigheid van vijf bussen Deense kinderen op voetbalkamp maakte een rustige vakantie onmogelijk. Onze kamer op de vijfde verdieping had uitzicht op een betonnen muurtje, maar het uitzicht daarachter was wel prachtig. De eetzaal bevond zich in de kelder, zonder mooi uitzicht. Het eten was matig, met elke dag dezelfde groene soep en halfgare gerechten. Als we om half negen gingen ontbijten, was er vaak al geen drinken meer behalve koffie. Melk en vruchtensappen werden niet bijgevuld. De treinverbinding naar Barcelona was handig en voordelig, hoewel we bijna beroofd werden in de trein. Al met al was één verblijf in dit hotel voor ons genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Na een verblijf van 2 weken in Caprici kunnen we wel zeggen dat de meeste opmerkingen die we hier lazen, kloppen. Het viel inderdaad op dat er veel gasten uit Oost-Europa aanwezig waren. Qua eten waren we niet helemaal tevreden, maar smaken verschillen natuurlijk. De variatie in het buffet liet wat te wensen over, met weinig afwisseling en bijvoorbeeld geen patat of paella beschikbaar. Gelukkig maakte de perfecte ligging veel goed. Het zwembad was prachtig en er was veel vrijheid, je kon er zonder problemen met een bal spelen of op een luchtbed ronddobberen. De animatie, verzorgd door Frank, Bas en Julie, was absoluut top! Ze waren enorm enthousiast en spontaan in hun interactie met alle gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Vorig jaar hebben we een geweldige vakantie gehad in dit hotel, maar dit jaar viel het tegen. De stagiairs bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam, maar hun directe leidinggevende gooide roet in het eten. Hij had geen oor voor problemen en behandelde vrouwen en kinderen onvriendelijk. Het eten was ook niet zo goed als vorig jaar, er was minder keuze en variatie en het was vaak lauw. Gelukkig was het animatieteam fantastisch, ze zorgden ervoor dat zowel kinderen als volwassenen de hele dag vermaakt werden. Bas, Frank en Julie hebben fantastisch werk geleverd. Ook een speciale vermelding voor Ella van de bediening, bedankt voor de goede service. Ondanks dat deze vakantie iets minder was dan vorig jaar, hebben we toch genoten en hopen we dat volgend jaar weer het niveau van 2007 gehaald wordt wanneer we boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

vorig jaar hebben we heerlijk vakantie gevierd in dit hotel, maar dit jaar was het minder. De stagiaires bij de receptie deden hun best voor goede service, maar hun baas gooide roet in het eten door niet te luisteren en onvriendelijk te zijn tegen vrouwen en kinderen. Het eten kon ook niet tippen aan vorig jaar, toen was er veel meer keuze en het was warmer. Gelukkig was het animatieteam fantastisch en wisten ze zowel kinderen als ouders de hele dag bezig te houden. Bas, Frank, Julie en Ella verdienen een pluim. Ondanks de teleurstelling was het voor ons toch een geslaagde vakantie en hopen we volgend jaar weer op het niveau van 2007 te kunnen genieten als we terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8

Van 7 juli 2008 tot 21 juli 2008 verbleven we in dit hotel en ik moet zeggen dat het gezeur over het eten nergens voor nodig was. Het eten was gewoon prima. De ligging aan zee was prachtig en zorgde voor een aangenaam briesje. De animatie was goed en hoewel de baas wat kortaf was, was het personeel over het algemeen vriendelijk, vooral Ella, Bas en Frank. Bij het zwembad waren ze gelukkig niet al te streng met regels. We overwegen om volgend jaar terug te komen, al zouden we graag zien dat ze All-Inclusive aanbieden. John, Kevin, Mark en Gonnie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Na het lezen van lovende recensies van vorig jaar, hadden we hoge verwachtingen van dit hotel. Helaas viel het ontzettend tegen. Ondanks het prachtige uiterlijk van het hotel, het fantastische animatieteam en de schitterende omgeving, liet het eten veel te wensen over. Het menu bestond voornamelijk uit onsmakelijke gerechten zoals varkenshielen en soepbenen, die zelfs je hond niet zou willen eten. Voor kinderen was er al helemaal weinig keus. Daarnaast was het eten vaak lauw of niet goed gaar. Hoewel de kamers ruim waren, was er veel geluidsoverlast. In al onze jaren op vakantie in Spanje hebben we nog nooit zo'n teleurstellend hotel meegemaakt. Het personeel leek ongelukkig en kon de drukte niet aan. We zullen hier nooit meer terugkeren; het eten was zo slecht dat het hotel nog geen twee sterren verdient, laat staan de vier sterren die ze claimen te hebben. We moesten dagelijks uit eten gaan, wat onze vakantie aanzienlijk duurder maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service5

De locatie van deze accommodatie is perfect. Het animatieteam zorgde goed voor de kinderen en vooral Bas viel op door zijn uitstekende inzet! Helaas viel de rest van de ervaring tegen: het grootste deel van het personeel was onvriendelijk, het eten was van zeer slechte kwaliteit en leek alleen gericht te zijn op een specifieke groep gasten. Ondanks dat we dachten dat de negatieve beoordelingen misschien overdreven waren, bleek dit het slechtste hotel te zijn dat we ooit hebben bezocht na jarenlang ervaring met hotels in Spanje. Een terugkeer zit er voor ons dan ook niet in.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service4

De locatie van dit hotel is geweldig en de entree is echt prachtig. Maar zodra je bij de receptie komt, merk je dat niemand Nederlands spreekt, ondanks dat dit wel was aangegeven. De kamer ziet er mooi uit, maar het balkon is erg klein en niet echt uitnodigend. Toen ik bij het restaurant kwam vol goede moed, werd ik teleurgesteld door het slechte eten. Als kok weet ik er wel iets van, maar het vlees was nog rood, de macaroni was slechts tomatensaus en de kwark was over datum. Zelfs het bestek was niet schoon. Het was gewoon niet goed en dan nog die ober die rondliep en onbeschoft was. Hij maakte zelfs ruzie met de gasten. Nooit meer Capricci voor mij. Ondanks de prachtige uitstraling en locatie, was de ervaring enorm teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Ik ben enorm tevreden dat we uiteindelijk voor dit hotel hebben gekozen tijdens onze vakantie in 2008. Het was echt geweldig! Ik hoop dat andere hotels in Spanje een voorbeeld nemen aan de uitstekende service en kwaliteit van Caparici. Ga vooral zo door!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel is werkelijk prachtig, met een schitterend zwembad en een gezellige sfeer. De locatie van het hotel is echt fantastisch. Hoewel de kamers wat gehorig waren en de bedden aan de harde kant, was ons verblijf over het algemeen prima. Het eten liet helaas te wensen over; het ontbijt was redelijk, maar het avondeten was niet om over naar huis te schrijven. Gelukkig konden we het avondeten vervangen door de lunch, wat een betere keuze bleek te zijn. De animatie was geweldig, vooral Bas, Frank en Julie deden het fantastisch - vooral het waterpolo was een hit! Het personeel was over het algemeen prima, met name Ella van de bar was erg vriendelijk. Het was leuk om met een Nederlandse ober te kunnen praten, net zoals met de animators. Al met al was dit een goed hotel met enkele verbeterpunten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service7

Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie en het animatieteam was erg leuk, vooral Bas, Frank en Juli verdienen een pluim. Helaas liet het eten te wensen over, zowel ontbijt als diner waren niet te eten. Er was weinig variatie, niets leek vers en er was al helemaal niets speciaals voor de kinderen. Gelukkig waren de kamers wel schoon en netjes. Ik zal dit hotel zeker niet meer bezoeken !!!!!!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Dit hotel is ideaal voor degenen die graag wandelen, aangezien het iets buiten het centrum ligt. Binnen ongeveer 10 minuten lopen ben je in het centrum. Het eten is heerlijk en het personeel erg gastvrij. De avonden in het hotel vonden wij wat saai, dus trokken we regelmatig naar het bruisende centrum waar vaak live muziek te vinden was. Dankzij deze combinatie hebben we een fantastische vakantie gehad. We zouden hier zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Van 19 tot 30 Augustus verbleven we in dit hotel en we hebben een geweldige tijd gehad. Het hotel is top, er is genoeg variatie in het eten en de kamers zijn keurig. Vanuit elke hoek van het hotel heb je een prachtig uitzicht. Het hotel ligt net aan de rand van Santa Susanna, maar het is makkelijk om te wandelen naar Malgrat de Mar of Pineda de Mar. Bovendien is de trein vlakbij het hotel, maar gelukkig hebben we weinig last gehad van geluidsoverlast. Onderweg naar Malgrat de Mar kom je overal marktkraampjes tegen. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Dit hotel bevindt zich vlakbij het station en is omringd door prachtige kamers en de nabijheid van het strand. Helaas liet het eten nogal te wensen over, aangezien het vaak lauw was en weinig afwisseling bood.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service9

Na een verblijf van twee weken in juli en nog een week in september in dit hotel, hebben we gemerkt dat onze ervaring hetzelfde bleef. Helaas was er in september weinig animatie vanwege het gebrek aan kinderen, wat jammer was. Wat betreft het eten, merkten we dat het alleen maar slechter werd. Opvallend was dat de lunch deze keer beter en gevarieerder was, ook al hadden we dit keer volpension. Na drie bezoeken dit jaar viel ons op dat gasten uit Oost-Europese landen betere service kregen dan gasten uit het westen. Op basis van deze ervaringen lijkt het erop dat we volgend jaar niet zullen boeken!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service9

Wat een teleurstelling was dit hotel! Na een verblijf van twee weken in juli besloten we ook nog een weekje in september te gaan. Helaas was onze ervaring hetzelfde als in juli. De animatie was erg minimaal vanwege het gebrek aan kinderen, en het eten was zelfs slechter dan voorheen. Opmerkelijk genoeg was de lunch wel beter en gevarieerder dan de andere maaltijden. Na drie bezoeken dit jaar viel ons op dat de service beter leek te zijn voor gasten uit Oost-Europese landen dan voor die uit het westen. Op basis van deze ervaringen is de kans klein dat we volgend jaar weer zullen boeken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service7

Ik was sceptisch na het lezen van negatieve beoordelingen over dit hotel, maar nu ik er zelf ben geweest, moet ik toegeven dat de kritiek terecht was. Het personeel was allesbehalve vriendelijk en het eten liet echt te wensen over. Gelukkig was de locatie wel fantastisch, maar met een betere service en een goede kok zou dit hotel een totaal andere ervaring bieden. Voor mijn volgende reis naar Spanje zal ik zeker niet terugkeren naar Caprici!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel heeft heerlijk divers eten dat elke dag weer verrassend is. De kamers zijn brandschoon en het strand is zo dichtbij dat je er zo naartoe kunt lopen. Daarnaast is er ook genoeg vermaak voor kinderen. Kortom, een uitstekend hotel waarvan ik niet begrijp waarom sommige mensen zo'n negatieve mening hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is echt geweldig! Het uitzicht is adembenemend en het eten is heerlijk. Het is een genot om hier te verblijven en te zien hoeveel er vers wordt bereid door de getalenteerde koks. Het enige wat je wel moet kunnen, is omgaan met de gepassioneerde Spaanse levensstijl. Klagen zit nu eenmaal in onze Nederlandse aard, maar dat doet niets af aan de geweldige ervaring die dit hotel biedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Een paar jaar geleden heb ik daar vakantie gevierd en dat was geen prettige ervaring. De kamer was vies, het hotel was moeilijk te bereiken en het eten was van zeer slechte kwaliteit. Alsof dat nog niet genoeg was, lekte het ook nog eens in het restaurant. Bij onze aankomst zagen we al meteen iemand met medicatie in de lift, wat toen al een slecht voorteken leek. Na een paar dagen werd ik ziek van het eten en moest ik naar een dokter. Die adviseerde me om alleen maar rijst te eten, maar zelfs die simpele rijst konden ze in het hotel niet fatsoenlijk bereiden. Het was een regelrechte ramp!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Bij aankomst in het hotel werd ik direct verwelkomd door vriendelijk personeel en een schone omgeving. Echter, het viel me op dat er voornamelijk Russische en Poolse gasten waren en het eten liet te wensen over. Er gebeurde zelfs iets opmerkelijks: het buffet werd al om 20.00 uur opgeruimd! Een paar jaar geleden verbleef ik in hotel Bella Playa in Malgrat en dat was van een veel betere kwaliteit voor dezelfde prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Vanaf het begin was het eten niet echt geweldig, vaak koud. Gelukkig verbeterde de kwaliteit naarmate de dagen vorderden. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, maar in het restaurant viel dit tegen. De locatie van het hotel is geweldig en de kamers zijn prima, hoewel wel wat gehorig. Het zwembad was heerlijk en de service was goed. Over het algemeen waren ze flexibel en deden ze niet moeilijk over verzoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

De locatie vlakbij het strand is geweldig en het uitzicht is prachtig. Helaas was het strand van grind en daarom brachten we de meeste tijd door bij het zwembad, dat gelukkig ruim en gezellig was. Het diner liet echter te wensen over, vooral 's avonds: bijna alle gerechten waren met varkensvlees, wat voor mijn man geen optie was. Het personeel in het restaurant was luidruchtig en leek het motto "zoek het zelf maar uit" te volgen. Gelukkig was het personeel bij de receptie wel vriendelijk en behulpzaam, wat ons verblijf nog enigszins heeft gered.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Samen met mijn twee dochters van 10 en 13 heb ik een week doorgebracht in Caprici en daarna nog een week in Malgrat. Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar Caprici. Het was er veel knusser, minder lawaaiig en de ontvangst en service waren beter. Ik snap dan ook niet waar het commentaar op het eten vandaan komt, want het eten was gewoon goed en gevarieerd. Het zwembad was perfect en gelukkig hadden we geen last van luidruchtige gasten. Sterker nog, de Poolse gasten die er waren gedroegen zich voorbeeldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service5

De medewerker bij de receptie probeert stoer te doen, maar blijkt gewoon een medewerker te zijn die een grote mond heeft tegen iedereen, inclusief het personeel. Gelukkig is er een vriendelijke Nederlandse dame bij de receptie die wel haar best doet om te helpen. Helaas is het eten echt niet lekker, elke dag hetzelfde en de koffie en thee smaken naar chloor omdat het met kraanwater gemaakt wordt. Het is jammer dat mijn vakantie hierdoor wat minder geslaagd was. IH te A.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel is echt top: ruim, brandschoon en met een ideale ligging. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het eten is 's ochtends en 's avonds verrassend lekker en gevarieerd. Er is altijd genoeg keuze uit vis, vlees, salades, aardappelgerechten, sauzen, pasta's, groenten en desserts. Echt voor ieder wat wils!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel is echt een pareltje, de verhouding tussen prijs en kwaliteit is uitstekend! De ligging is perfect, want je stapt zo vanuit het hotel het strand op. Het eten is heerlijk, tenzij je alleen maar van patat houdt. Ik heb echt een geweldige vakantie gehad zonder dat het me veel heeft gekost.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

De locatie aan zee was adembenemend, elke dag genoten we van heerlijk eten dat telkens verrassend was. 's Avonds heerste er een fijne rust, vooral op het gezellige terras met een verfrissend biertje. Het personeel was vriendelijk en attent; ik kom zeker nog een keer terug, hopelijk volgend jaar als het budget het toelaat. Een aanrader voor de 50-plussers onder ons! :>)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Wat een heerlijk hotel op een prachtige locatie aan een intiem kiezelstrand. Het was verfrissend dat er geen zand aan mijn handdoek plakte, maar onze kinderen konden helaas niet met zand spelen. Het strand was heerlijk rustig en er was altijd genoeg ruimte bij het zwembad. Er waren voldoende ligbedden en stoelen beschikbaar. Het personeel was vriendelijk en het eten was overvloedig en gevarieerd. We kijken er zeker naar uit om hier weer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Ik begrijp niet waar al die kritische opmerkingen vandaan komen. De gerechten waren heerlijk en elke dag verrassend. De locatie was fantastisch, met een adembenemend uitzicht op de zee. Het personeel was ontzettend vriendelijk en zorgzaam, en er was altijd genoeg ruimte bij het zwembad om de hele dag te genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

We hebben een fantastische vakantie gehad in 2008 bij Caprici met ons gezin, bestaande uit zowel oudere als jongere kinderen. De ervaring was werkelijk geweldig! Er waren volop activiteiten, een prachtig groot zwembad, gezellige kamers en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het eten niet erg gevarieerd was en soms anders smaakte dan we gewend waren, hoort dat er altijd een beetje bij in het buitenland. De ligging direct aan het strand was echt adembenemend! Wel moesten we een stukje lopen naar het centrum, maar 's avonds was het heerlijk rustig. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend! Dit jaar hebben we opnieuw geboekt bij Caprici en kunnen niet wachten om weer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Prachtig hotel direct aan zee gelegen met een mooi zwembad. De animatie was niet geweldig, maar eerlijk gezegd niet echt een gemis in deze accommodatie. Op bepaalde momenten van de dag stonden er lange rijen bij het restaurant, dus het is verstandig om goed te plannen wanneer je gaat dineren! Het personeel bij de receptie was bijzonder vriendelijk, vooral de Nederlandse mevrouw! Ik verbleef hier met mijn twee tieners in juli 2009 en hoop dit jaar weer terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Het is al een tijdje geleden sinds ons laatste bezoek aan deze plek (2007). Ik herinner me nog hoe prachtig het uitzicht was en hoe lekker het eten smaakte. Het hotel lag direct aan een grofzandstrand, wat erg handig was. Helaas was er wel een nadeel: de afwatering naast het hotel zorgde soms voor onaangename geuren bij het zwembad. Let goed op als je de zee in gaat, want sterke stromingen en heftige golven kunnen gevaarlijk zijn vanwege de rotsen onder water. Denk dus goed na voordat je een duik neemt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Vorig jaar zijn we samen met onze buren naar het Caprici hotel geweest en we waren allemaal zeer onder de indruk. Het was duidelijk dat het hotel goed werd onderhouden en het personeel was uiterst vriendelijk, vooral die ene blonde Nederlandse vrouw achter de receptie. De kamers waren ruim en keurig verzorgd, al was het enige minpuntje dat de matrassen wat aan de harde kant waren. Gelukkig hebben onze kinderen zich uitstekend vermaakt in het zwembad en op het strand. Het animatieteam, bestaande uit Nederlanders, leverde ook goed werk. Wat betreft het eten waren we iets minder enthousiast, maar dat mocht de pret niet drukken. Kortom, we hebben een geweldige tijd gehad en zouden zeker overwegen om hier in de toekomst terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8

We werden verwelkomd in een kamer met een prachtig uitzicht. De manager was niet erg toeschietelijk om ons te compenseren voor onze afwezigheid tijdens onze verkenning van BARCELONA. Het entertainment in de tweede week was een herhaling van de eerste week. Al met al was het een uitstekende deal voor de prijs die we betaalden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Het eten liet te wensen over, aangezien de sfeer in het restaurant niet erg rustgevend was en meer leek op een drukke eetgelegenheid. Gelukkig was het hotel zelf wel erg prettig, met schone kamers en vriendelijk personeel. Op het terras konden we genieten van goed eten voor een redelijke prijs. Mijn gezelschap en ik hebben een geweldige tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel is absoluut een aanrader, ware het niet dat het iets buiten het bruisende centrum ligt. Gelukkig is de ligging tegenover het treinstation van Santa Susanna wel ideaal. Ik zou er zo weer naartoe gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8

Ik ben al voor de derde keer naar Hotel Caprici geweest en het was weer geweldig! Ik blijf hier zeker terugkomen, het is echt een toplocatie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

In juni 2010 verbleven we een week in Caprici en we hebben er enorm van genoten. Het hotel was brandschoon en het personeel was erg vriendelijk. Het eten varieerde in kwaliteit, met veel heerlijke Spaanse gerechten. Het terras en zwembad waren fantastisch en ons uitzicht op zee maakte het helemaal perfect. Het treinstation achter het hotel was handig voor een snelle en goedkope reis naar Barcelona. De aardige Nederlandse receptioniste, genaamd Susan, gaf ons goede tips over de omgeving. Een boottocht naar Tossa del Mar over zee is een absolute aanrader. Ons verblijf was top en we denken er met veel plezier aan terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service6

Het eten was van zo'n teleurstellende kwaliteit dat we bijna elke dag buiten de deur moesten eten! Bovendien waren er veel Russische gasten aanwezig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8

We hebben een fantastische vakantie gehad! Alles was top geregeld, van de ligging tot het eten en de animatie. We zouden graag nog een keer terug willen gaan naar deze geweldige plek. Een vakantie om nooit te vergeten! - Familie Ingelgem-Vandeweyer uit Tessenderlo.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Gedurende twee weken hebben wij met onze twee dochters van 13 en 9 jaar genoten van ons verblijf in dit hotel. Voor Spaanse normen was het hotel verrassend schoon. Het eten was lekker en gevarieerd, en de flexibele eettijden waren een groot pluspunt. Je kon op elk moment binnenlopen tussen 07.30 en 10.00 uur voor het ontbijt en van 13.00 tot 21.00 uur voor het diner, waardoor er nooit rijen waren in het restaurant. Onze kamer was ruim met twee tweepersoonsbedden en werd goed schoongehouden. Het zwembad was groot genoeg en altijd schoon en voldoende ligbedden beschikbaar. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpunt was de animatie, die overdag slechts door één Engels meisje werd verzorgd en 's avonds af en toe minidisco of een andere korte activiteit bood.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Hotel Caprici is een prachtige accommodatie op een unieke locatie! Het is heerlijk om helemaal vrij te zijn van andere hotels en direct aan het strand te verblijven, dat is gewoon geweldig. Het eten is prima, niet buitengewoon maar zeker niet slecht. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam, hoewel het restaurantpersoneel nog wat verbetering kan gebruiken - soms waren ze nogal onbeleefd! Ze ruimen zelfs je tafel af terwijl je er nog zit. Het zwembad is ook fijn, maar de ligbedden zijn niet erg comfortabel. Het is het beste om een luchtbed te kopen en dat op het ligbed te leggen, dan is het redelijk comfortabel. De schoonmaaksters zijn fantastisch, ze zijn de hele dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan het werk! Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad en we sluiten zeker niet uit dat we ooit nog eens terug zullen komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service4

Het leek alsof de gastvrijheid van de Spanjaarden ver te zoeken was, de service liet flink te wensen over. Gelukkig deden de dames van de schoonmaak wel hun best. Maar met een kamer waarvan de deur niet op slot kon, teleurstellend eten, een kapotte douche en zelfs een pleister in de handdoek, was de maat vol. We hebben snel de handdoek in de ring gegooid en zijn naar een ander hotel gevlucht. Het verbaast me dat dit hotel een prijs heeft gewonnen, want de ervaring was echt ondermaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Voor de vijfde keer verbleven in dit hotel en volgend jaar zijn we weer van de partij. De ligging van het hotel is fantastisch, weg van alle drukte en enkel het geluid van de zee en het strand 's nachts als je de terrasdeur open laat. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten is van goede kwaliteit voor de prijs die je betaalt. Er zullen altijd mensen zijn die iets te klagen hebben, maar ik ben benieuwd hoeveel van hen thuis een vergelijkbaar buffet hebben. Iedere medewerker, van schoonmaak tot restaurant tot receptie, is buitengewoon vriendelijk. Als je zelf eens "ola" zegt, krijg je gegarandeerd een groet terug. De deur van de kamer kan van binnenuit worden geopend, maar niet van buitenaf, wat sommigen misschien als een minpunt zien. Voor de mierenneukers die hierover klagen, raad ik aan om de volgende keer het Hilton te boeken, maar klaag dan ook niet over de prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Het hotel bevindt zich op een rustige locatie aan de zuidelijke punt van Santa Susanna, direct aan het strand. De ligging was ideaal, met een treinstation voor de deur dat naar het oude centrum reed en zelfs de mogelijkheid bood om voor een paar euro naar Barcelona te reizen. Op slechts tien minuten loopafstand bevinden zich winkels en terrassen die leiden naar het oude centrum, met onderweg langs de avondmarkt met leuke kraampjes. Ook kun je vanaf het strand met een dubbeldeksboot naar andere plaatsen zoals Lloret. De accommodatie was goed en het eten was redelijk, zeker gezien de betaalde prijs hadden we niets te klagen. Meestal gingen we tijdens de tweede week toch uit eten, wat heel goed mogelijk was bij restaurants zoals de Pepermolen en andere eetgelegenheden voor een redelijke prijs. Het animatieteam deed zijn best om op diverse manieren voor vermaak te zorgen, en ook voor de kinderen was er genoeg te doen. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8

Mijn ervaring was fantastisch. Het buffet biedt een diverse en smakelijke selectie gerechten. Het personeel was vriendelijk en attent. Het was leuk om af en toe een Nederlandse receptioniste te zien. De kamer was altijd schoon en elke dag werden er verse handdoeken geleverd. Vanuit het hotel ben je zo op het strand. In de buurt is een levendige boulevard met winkels en artisanale kraampjes in de avonduren. Op dinsdag is er zelfs een markt op de boulevard. Het treinstation Santa Susanna ligt op slechts 10 minuten loopafstand, waardoor Barcelona goed bereikbaar is in ongeveer een uur met de trein. De reistijd naar de luchthaven bedraagt ongeveer 1 uur en drie kwartier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7

Hotel Caprici heeft een perfecte ligging aan het strand aan het einde van de boulevard. Hoewel het hotel wat verouderd is, biedt het een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het eten is echter een minpunt. Vooral de groenten zijn teleurstellend, vaak te gaar en in kleine porties. Gelukkig zijn er wel altijd verse tomaten, komkommers en diverse soorten rauwkost beschikbaar, al is dit wel elke dag hetzelfde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Prachtig gelegen direct aan het strand met leuke markten in de buurt en gemakkelijke treinverbindingen naar Barcelona. 's Avonds zijn er gezellige kraampjes op de boulevard en het eten is altijd vers en gevarieerd als je op tijd gaat eten. De slaapkamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Absoluut een geweldig hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel is perfect voor een kort verblijf van een paar dagen tot maximaal een week. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is gevarieerd met een saladebar en verschillende groenten. Er is keuze uit vlees/vis, pasta of friet, en er zijn ook gezonde opties beschikbaar. Het is een ideale uitvalsbasis voor dagtripjes, met een treinstation voor de deur. Vanuit hier is Barcelona in iets meer dan een uur te bereiken. Ook de boottochten naar Tossa del Mar en de prachtige botanische tuinen rond Blanes en Lloret zijn echte aanraders. Voor jongeren is dit hotel ook zeer geschikt vanwege de nabijheid van het strand en het uitgaansleven. Voor gezinnen is het iets minder geschikt, maar over het algemeen een fijne bestemming voor een korte vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6

De kamer was keurig opgeruimd en fris. Het ontbijt en diner waren van goede kwaliteit en lekker. Helaas werd ons verblijf verstoord door een groep Duitse tieners die voor een voetbaltoernooi kwamen. Ze veroorzaakten veel overlast met hun luidruchtige gedrag in de gangen en kamers rondom ons. Het geschreeuw en lawaai duurde tot in de vroege uurtjes en was zeer onplezierig. Het is echt niet acceptabel dat dit in een hotel gebeurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10

Ons verblijf in Hotel Caprice was zeker geslaagd. Hoewel er altijd wel iets aan te merken valt - in ons geval een luidruchtige groep kinderen - maakte de goede prijs-kwaliteitverhouding veel goed. We hebben genoten van ons verblijf met een prachtig uitzicht op zee en attent personeel dat zich echt inzet voor de gasten. Kortom, ondanks enkele minpuntjes kijken wij met veel plezier terug op onze ervaring in Hotel Caprice.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Onze ervaring in hotel Caprici was fantastisch. Het hotel heeft een moderne en ruime uitstraling, maar wat echt opviel was de uitstekende service die overal geboden werd. Een van de hoogtepunten was de aanwezigheid van Suzanna, een Nederlands sprekende medewerkster bij de receptie. Ze deed er alles aan om alle gasten, inclusief de Nederlandse, te helpen met advies en informatie. Zo'n toegewijde kracht is een waardevolle toevoeging voor elk bedrijf. Het hele personeel, met speciale vermelding voor de bediening in het restaurant en de bar, was uitzonderlijk. Daarnaast maakte Maria Carmen, werkzaam in de kiosk aan het strand, ook een geweldige indruk. De directie van het hotel mag trots zijn op zulke toegewijde medewerkers. De locatie aan de rustige kant van Malgrat, met een prachtig strand dat zich kilometers uitstrekt tot aan Pineda, is ideaal. Het restaurant bood elke dag een gevarieerd en smakelijk menu.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Voorzieningen8

Dit hotel is absoluut een aanrader! Het is heel schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is erg lekker. Het enige minpuntje is dat het wat lastiger kan zijn voor mensen die moeilijk ter been zijn om naar de winkels en andere buitenactiviteiten te gaan, vanwege de tunnel onder het spoor door. Al met al is dit hotel zeker het overwegen waard als je op zoek bent naar een fijne accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Voorzieningen8

Aan het einde van de boulevard van Santa Susanna, met uitzicht op het strand tot aan Pineda, ligt dit hotel. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam, en ze spreken zelfs Nederlands bij de receptie. Bij halfpension konden we kiezen tussen lunch of diner per dag. Tijdens ons verblijf waren er gasten van verschillende nationaliteiten. Vooral in het weekend waren er veel Spanjaarden die van een weekendje strand genoten, wat ons echt het gevoel gaf dat we in Spanje waren. Alles verliep heel ontspannen. Ik ben via een veiling bij dit hotel terechtgekomen en voor de betaalde prijs zou ik het elk aspect met 12 punten beoordelen. Het restaurant is ruim genoeg, maar als alle gasten tegelijk komen, kan er een wachtrij ontstaan. Het ontbijt is prima en de lunch/diner zijn voldoende. De kamer is eenvoudig maar goed verzorgd, elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken indien nodig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Voorzieningen8

De locatie van het hotel is ideaal: direct aan het strand en op korte loopafstand van het bruisende Sta. Susanna/Malgrat. Met de trein naar Barcelona is gemakkelijk bereikbaar, aangezien het station achter het hotel ligt en je er binnen iets meer dan een uur bent. Er is animatie aanwezig, hoewel de ene keer leuker kan zijn dan de andere. De airconditioning op de kamer is goed geregeld, aangezien deze zelfs blijft werken als je niet op de kamer bent. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Helaas vonden we het eten een teleurstelling: te vet en de tomaten/komkommers zagen eruit alsof ze waren uitgedroogd, en er was te weinig groente. Voor kinderen was er echter genoeg keuze aan friet en pasta! In de omgeving is er niet veel te zien, tenzij je dure uitstapjes maakt waar je gemiddeld €75 per keer kwijt bent voor een gezin met twee kinderen. Na 12 dagen hadden we het wel gezien, hoewel we toch een leuke tijd hebben gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8
  • Voorzieningen8

Prachtige accommodatie met een geweldige ligging en een mooi zwembad. Helaas viel het eten flink tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen8

Het hotel is prima met vriendelijk personeel en een goede hygiëne. Het eten was in het begin niet helemaal naar wens, maar verbeterde snel. Het kan wat vet zijn, maar er is genoeg groente om je eigen balans te vinden. Een korte treinrit van een uur naar Barcelona voor slechts €10 per persoon is de moeite waard. De boulevard is gezellig en het weer was fantastisch, waardoor het een plezierige vakantie was. Een tip: als je een auto hebt, bezoek dan Santa Cristina, een prachtig strand! Je kunt er ook met een boot komen, maar dat is vluchtig. Het is heerlijk om daar te relaxen, omdat er weinig toeristen zijn. Ondanks een regenachtige dag was het met 23 graden nog steeds aangenaam!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We waren erg tevreden met alles: de locatie, het eten en het personeel. De kamers waren onberispelijk schoon, net als het zwembad. Met fijne parasols en een verfrissend drankje, op slechts 30 meter van het strand, was het echt een droomverblijf. Wat wil je nog meer?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Wat een prachtig hotel! Het ligt direct aan het strand en dit is al ons tweede bezoek hier. Bij aankomst werden we begroet door Susan bij de receptie, die ons meteen herkende. Ze was ontzettend vriendelijk en bleek maar liefst zeven talen te spreken. We stonden versteld van hoe ze met iedereen kon communiceren. We zullen hier zeker weer terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Ons verblijf was fantastisch! We hebben echt genoten van onze vakantie, hoewel we wat moeite hadden met de bedden in het begin. Gelukkig heeft de vriendelijke Suzanne bij de receptie ons hiermee geholpen en de situatie opgelost. Ze gaf ons waardevolle informatie en was zeer behulpzaam. Het hotel is zeker een aanrader dankzij het geweldige personeel en de service die zij bieden. Geen spijt van onze keuze voor dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Voor ons is het plaatje compleet: een warm welkom, heerlijk diner en een nette kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Het eten liet echt te wensen over, en de kamer was nogal aan de krappe kant, hoewel het wel keurig schoon was. Deze plek verdient zeker geen 3 of 4 sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een heerlijk hotel aan het prachtige strand van St. Susanna, met comfortabele kamers en uitstekende schoonmaakservice. Het treinspoor, dat eigenlijk alleen maar handig is, loopt langs het hotel en biedt gemakkelijke toegang tot diverse nabijgelegen steden en bezienswaardigheden. Het ontbijt- en dinerbuffet was voortreffelijk en liet niets te wensen over! De receptie was buitengewoon vriendelijk, vooral de Nederlandse medewerkster Susan sprong eruit met haar gastvrijheid en hulpvaardigheid. Deze persoonlijke touch heeft onze vakantie van begin tot eind onvergetelijk gemaakt. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat een geweldige locatie direct aan het strand! De rust is hier heerlijk. We verbleven in kamer 338 met uitzicht op een prachtig lang zandstrand. De receptie was bemand door een fantastisch team onder leiding van Suzanne, een charmante Rotterdamse die hier al meer dan 20 jaar de touwtjes in handen heeft. De badkamer was ruim met een inloopdouche en allerlei voorzieningen. In de kelder was een uitgebreide fitnessruimte te vinden. De lobby en bar waren gezellig en er waren zelfs pooltafels aanwezig. Het grote zwembad, omringd door palmbomen en grenzend aan het strand, was een waar paradijs. Het zelfbedieningsrestaurant bood een gevarieerd assortiment en dagelijks live cooking shows. Het uitgebreide ontbijtbuffet maakte ons verblijf helemaal compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Ons verblijf in dit hotel was een aaneenschakeling van ongelukkige momenten. De kamer aan de zijkant van het gebouw werd constant verstoord door lawaai van personeel, leveranciers en zelfs riooldiensten die meerdere keren per dag langskwamen. De stalen poort die met een harde klap dichtviel gaf ons regelmatig een schrikreactie. De kamers zelf waren gemiddeld, hoewel de schoonmaak niet altijd even grondig leek te zijn. Gelukkig kregen we wel iedere dag schone handdoeken. De wachttijden bij de twee liften waren lang en het zwembad was het enige lichtpuntje in de faciliteiten. Helaas was het eten een grote teleurstelling, meestal koud en slechts een enkele keer warm gedurende ons hele verblijf. Ondanks herhaaldelijk klagen bij de receptie leek er weinig verandering te komen. Het personeel, met name Suzanne, leek onverschillig en ontweek confrontatie. Hoewel het hotel er op het eerste gezicht netjes uitzag, ontbrak het aan sfeer en aankleding. De bar was een regelrechte tegenvaller, zonder muziek en met slechts een handjevol gasten. Het entertainment werd nergens aangekondigd en moest telkens opgevraagd worden. Eenmaal daar was de opkomst teleurstellend laag. De transferbus zette ons niet direct voor het hotel af, waardoor we door een overstroomde en stinkende tunnel moesten lopen met onze zware koffers na een lange busreis. Al met al was de sfeer in het hotel ver te zoeken, mede door de constant chagrijnige hoteleigenaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen4

De kamer die we aanvankelijk kregen was erg klein, maar na wat vriendelijk aandringen bij de receptie (die beweerde dat het hotel volgeboekt was) kregen we gelukkig een andere kamer toegewezen met uitzicht op het zwembad en de zee. Hoewel de kamers erg compact zijn, was de badkamer wel netjes en in orde. Helaas lieten de matrassen van de bedden te wensen over wat betreft comfort, waardoor een goede nachtrust ver te zoeken was. Het ontbijt was teleurstellend en het avondeten liet veel te wensen over, aangezien het koud en smakeloos was. Daarnaast liet ook de sfeer in het restaurant, dat zich in de kelder bevond, te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Het hotel straalt netheid en ordelijkheid uit en is brandschoon. Het personeel is vriendelijk en toegewijd, zowel in het hotel als bij het eet- en drinkgedeelte bij het zwembad. Vooral Alex valt op door zijn goede overzicht en harde werk. Al met al was het een geweldige vakantie die zeer geslaagd is bevallen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

De beoordeling is niet in lijn met de verwachtingen! De bedden zijn klein en oncomfortabel, kraken bij elke beweging en de service wordt slechts verzorgd door studenten, wat resulteert in lang wachten. Slechts één persoon, Alexander, lijkt te begrijpen hoe het beter kan, maar er wordt weinig mee gedaan. Het beleid van handdoekenservice om de dag is vreemd en zou eigenlijk dagelijks moeten zijn. De kamers hebben last van geluidsoverlast en lekkages, waar weinig aan wordt gedaan. Het avondeten biedt weinig variatie, terwijl het ontbijt daarentegen uitstekend en uitgebreid is. Er is geen wellness- of fitnessfaciliteit aanwezig en er heeft een brand plaatsgevonden in mei waarvan we niet op de hoogte waren gesteld door de reisorganisatie. Over het algemeen is het hotel verouderd en dringend toe aan renovatie om de 4-sterrenbeoordeling te rechtvaardigen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging6

Het hotel valt zeker niet onder de categorie van viersterrenkwaliteit. Het heeft een verouderde uitstraling en sommige medewerkers tonen niet altijd evenveel gastvrijheid. Helaas is de Spa en fitnessruimte nog steeds gesloten na een brand in mei. De bedden zijn ook niet bepaald comfortabel, en voelen erg hard aan. Gelukkig zijn er wel een paar vriendelijke gezichten, zoals de Nederlandssprekende receptioniste en Alexander bij de buitenbar. Het personeel lijkt voornamelijk uit studenten te bestaan, wat soms resulteert in lang wachten. Daarnaast lijkt het alsof er altijd wel iets ontbreekt, er was zelfs een keer geen koffie meer te krijgen...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

De douche en bedden waren comfortabel, maar helaas kon de schoonmaak beter: we merkten dat er twee oorbellen en een flesje douchegel ontbraken na de schoonmaakbeurt. Als tip: bewaar waardevolle spullen in de kluis of op slot. Het ontbijt was lekker, terwijl het diner wat teleurstellend was. Er is ruimte voor verbetering in de menu's en het aanbod van vlees, vis en vegetarische gerechten om te voldoen aan de verwachtingen van een viersterrenaccommodatie!! Het bedienend personeel was prima. De ligging van de accommodatie is geweldig, direct aan zee, en het zwembad is ook prima in orde!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Het hotel heeft een goede indruk achtergelaten: alles was keurig in orde. De kamers waren comfortabel en de bedden waren aangenaam. We hebben alleen van het ontbijt gebruik gemaakt en dat was zeer smakelijk met veel verschillende opties. Echter, de transfer die via Zoover was geregeld liet te wensen over. We werden ver van het hotel afgezet, wat resulteerde in een behoorlijke wandeling om bij de accommodatie te komen. Ook moesten we weer teruglopen naar de ophaallocatie, terwijl de bus eenvoudigweg voor het hotel kon stoppen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft een geweldige locatie aan de kust en biedt een mooi zwembad voor gasten. Het ontbijt is prima, maar zou nog wat meer vers fruit kunnen gebruiken voor extra variatie. De familiekamers zijn niet heel ruim en bieden beperkte opbergruimte, maar het hotel heeft wel aangrenzende kameropties voor gezinnen die meer ruimte nodig hebben. De netheid van het hotel is over het algemeen goed. Elke avond is er van 20u30 tot 23u30 muziek, hoewel de kwaliteit hiervan afhankelijk is van individuele smaak. Een groot pluspunt van het hotel is de nabijheid van het treinstation naar Barcelona, wat het een handige uitvalsbasis maakt voor uitstapjes naar de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Waar moet ik beginnen, beste lezers, Dit hotel was veruit de meest teleurstellende ervaring die ik heb meegemaakt. Het personeel bestond uit jonge studenten die openlijk lachten toen ik een klacht indiende. De manager gaf geen gehoor aan onze klachten omdat hij te druk was met zijn lunch. De kamer die we geboekt hadden, leek in werkelijkheid totaal niet op de foto's en leek eerder op een zolderkamer. Eenmaal binnen ontdekten we vlekken op de kasten en kussens, een vieze wc-bril en haren in het doucheputje. Ik zou iedereen ten zeerste afraden om naar dit hotel te gaan. Alsjeblieft, bespaar jezelf de hel van een vakantie hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het was heerlijk vertoeven in dit hotel, vooral omdat het zo dicht bij de zee lag. Het zwembad had zelfs wat kiezelstenen waardoor het leek alsof je in de zee zwom. Het ontbijt was zeer uitgebreid en we hebben genoten van de heerlijke croissants. De locatie was perfect en elke avond was er live muziek, alhoewel dit niet altijd ieders smaak was. De kamers waren wel wat aan de kleine kant voor vier personen, maar gelukkig was het terras erg gezellig en kon je er genieten van een drankje. De service was snel en er waren veel verschillende drankjes beschikbaar. Al met al een fijn verblijf, ondanks dat we de muziek vanuit onze kamer op de derde verdieping wel wat luid vonden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na een verblijf van een week in het Caprici Beach Hotel & Spa zijn we meer dan tevreden met alles wat dit hotel te bieden heeft. De locatie van het hotel is perfect, met het strand op steenworp afstand en een zwembad dat zich zo ongeveer onder je neus bevindt, omringd door comfortabele ligbedden en parasols onder hoge palmbomen. Dit zorgt voor een ultiem vakantiegevoel. Het buffet, zowel bij het ontbijt als het diner, biedt een ruime keuze en overtreft onze verwachtingen, zelfs gezien onze kritische blik als eigenaren van een cateringbedrijf. Het personeel verdient echt een pluim voor hun harde werk en vriendelijkheid. De kamers zijn schoon en voldoen prima voor een zonvakantie. Wij zijn immers hier om van buiten te genieten en niet de hele dag binnen te zitten. Als je wel graag binnen bent, zou een appartement wellicht een betere keuze zijn dan een hotelkamer. We hebben nog een paar dagen te gaan en zullen ongetwijfeld blijven genieten. We hebben zelfs leuke recepten voor salades om door te sturen naar de chef-kok, niet omdat de salades slecht zijn, maar gewoon voor wat nieuwe inspiratie en smaak. Wij zullen het Caprici Beach Hotel & Spa zeker aanraden aan iedereen die zoekt naar een topverblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen. Bij aankomst hadden we het geluk dat Susan, een Nederlandse dame, ons te woord stond bij de receptie en we voelden ons meteen welkom. Zij deed er alles aan om ons te helpen, zoals het regelen van een scootmobiel voor mij. De rest van het personeel was ook erg vriendelijk, hoewel ze geen Nederlands spraken, was de communicatie geen enkel probleem. De kamers waren keurig en comfortabel, vooral de bedden waren heerlijk om in te slapen. Het buffet was elke keer weer een feest, met zoveel keuzes dat het lastig was om te beslissen wat te nemen. Kortom, dit hotel is absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een geweldige ervaring.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl