ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marbas

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op 12 juli arriveerden we vroeg in de ochtend bij het hotel en werden hartelijk ontvangen door Aslı, de vriendelijke receptioniste die uitstekend voor ons zorgde. Murat, de attente barman bij het zwembad, en Tuğba, Ali Eren, Hasan en Polat van het restaurant zorgden ervoor dat ons gezin zich zeer welkom voelde door voortdurend te informeren naar onze wensen. De ligging en het prachtige strand van het hotel maakten ons verblijf perfect. De maaltijden, heerlijke koude hapjes en olijfolie gerechten waren voortreffelijk. Ook waren de alcoholische dranken en frisdranken, zoals Raki, Izmir Raki en Tuborg, van goede kwaliteit. Het dessertaanbod was uitgebreid en de eet- en drinkgelegenheden verdienen zeker 5 sterren. Het personeel was zeer attent en verdient ook 5 sterren. Hoewel de kamers niet erg ruim waren, waren ze wel functioneel en netjes. De dagelijkse schoonmaak en het vervangen van handdoeken om de drie dagen verdienen een 4. De locatie, het strand en de algehele ervaring krijgen van ons een 5. Kortom, morgen vertrekken we op 22 juli en als ik ooit weer terugkom, zou ik zeker voor dit hotel kiezen, zelfs als het in Içmeler zou zijn. Mijn oprechte dank aan het hele personeel voor de geweldige service. Ik beveel dit hotel van harte aan, met zijn betoverende blauwgroene natuur en ongerepte strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een verblijf van 5 nachten en 6 dagen in dit hotel kan ik vertellen dat het een unieke ervaring was. Wanneer je dit hotel overweegt, raad ik af om een kamer op de 5e verdieping te boeken; deze zijn klein en benauwd. De locatie en het strand zijn prachtig, maar de service liet helaas te wensen over. Het zwembad stelde teleur en het bemachtigen van een ligbedje op het strand leek bijna een acrobatische act met alle handdoeken die al de avond ervoor werden neergelegd. Het eten was redelijk, maar het gebrek aan aandacht voor details was merkbaar. Er zijn zelfs momenten geweest waarop een simpel drankje als een rakı in een waterglas werd geserveerd, wat de sfeer niet ten goede kwam. De onoverdekte ingangen maakten het geheel ook minder geschikt voor families. Al met al had ik eerder het gevoel in een chaotische omgeving dan in een ontspannend resort te verblijven. Hoewel de dagen voorbij vlogen, was ik stiekem blij dat onze vakantie tot een einde kwam. Dit zijn mijn eerlijke observaties om toekomstige bezoekers te helpen, maar uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Persoonlijk zou ik hier niet meer teruggaan. Tot slot wil ik Mert van Joly Tur bedanken voor zijn zorgzame service gedurende ons verblijf, evenals Ali Eren van het hotel voor zijn oprechte aandacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel was helaas veel korter dan gepland vanwege teleurstellende ervaringen. Ondanks de eerste indruk van de mooie ligging aan zee en de schone kamers, kwam al snel de harde realiteit aan het licht. De warmwatervoorziening bleek een groot struikelblok te zijn, met lauwe douches zelfs op de hoogste stand. Dit bleek een wijdverspreid probleem te zijn, niet beperkt tot slechts één kamer. De minibar op de kamer functioneerde ook niet naar behoren. Daarbovenop kregen we bij aankomst maar één kamerkaart, ondanks dat we met z'n tweeën waren. Toen we om een extra kaart vroegen, werden hier extra kosten voor gerekend, zonder enige uitleg. De lobby was benauwd en de airconditioning stond uit, wat zorgde voor een oncomfortabele ervaring. De eetkeuzes waren beperkt en repetitief, en het strand bood weinig ruimte en slecht onderhouden ligstoelen. Het gevoel van teleurstelling werd versterkt door het gebrek aan initiatief van het hotelpersoneel om de klachten serieus te nemen en op te lossen. Helaas heb ik mijn verblijf moeten inkorten vanwege deze opeenstapeling van problemen. Het is spijtig dat ondanks de mooie locatie, de ervaring toch teleurstellend was en twijfels zaait over een eventueel toekomstig verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel was een regelrechte ramp! - De frietjes waren ijskoud. - De airco heeft geen enkele keer gewerkt, ondanks herhaaldelijk vragen. - Het personeel was allesbehalve vrolijk. - En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Vorige oktober heb ik samen met mijn partner genoten van een verblijf in dit hotel. Het betreft een 14+ accommodatie, wat zorgt voor een serene sfeer zonder al te veel jonge kinderen (ideaal voor wie van rust houdt!). De ligging van het hotel is tevens zeer rustgevend, met uitzicht op de zee en de mogelijkheid om ontspannende wandelingen langs het strand te maken. Het personeel, voornamelijk bestaande uit nieuwe medewerkers, was uitermate vriendelijk en stelde alles in het werk om gastvrijheid te bieden. Het is absoluut de moeite waard om dit hotel opnieuw te bezoeken en het de beoordeling van meer sterren waardig te maken!

Melden


Reisperiode: juli 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Ik vond het wel een prima vakantie , de mensen die daar werkte waren niet altijd even aardig , het hotel zag er prima uit maar het kan wel war schoner allemaal voor de rest was het een goede omgeving en veel tedoen ook in en aan het hotel maar zou geen tweede keer meer gaan

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl