ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Greenwood Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt top! De kamers zijn brandschoon en de tuin is een plaatje. Het strand is op loopafstand en het zwembad is heerlijk. Bij het zwembad en op het strand zijn comfy ligstoelen met kussentjes. Het eten is goed, al mag de temperatuur wel beter. Gelukkig zijn er genoeg winkeltjes in de buurt. Dit hotel is ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens de meivakantie hebben wij een week doorgebracht op dit fantastische park. De huisjes zijn onlangs gerenoveerd met nieuwe bedden, kasten en een moderne badkamer inclusief inloopdouche. Alles ziet er fris geschilderd uit. Het zwembad is prachtig en de glijbanen waren erg vermakelijk voor de kinderen. Het eten was uitstekend en gevarieerd. Het personeel zet zich enorm in voor de gasten. Bovendien is het strand op loopafstand, wat erg handig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van een 2-weeks verblijf bij Greenwood en het was een mix van genieten en ergernissen. Helaas waren er wat minpunten, zoals het gedoe bij aankomst met het ontbreken van een familiekamer en babybedjes. Na veel aandringen werd dit uiteindelijk opgelost, maar pas een dag later. Ook was er geen airco in het restaurant en de lobby, vaak slechte wifi in de lobby, vieze wc's, lange wachtrijen bij de bars, te weinig kinderstoelen in het overvolle restaurant en vlekken in 'schone' handdoeken en beddengoed. Gelukkig waren er ook pluspunten, zoals prachtige ruime kamers in het nieuwe gebouw, heerlijk eten de hele dag door, een mooi zwembad, het strand en winkeltjes in de buurt en het vriendelijke personeel dat dol is op kleine kinderen. Het hotel heeft potentie om uit te groeien tot een geweldige accommodatie met wat aanpassingen. Over het algemeen was de prijs-kwaliteitverhouding prima.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6

Na het doorlezen van diverse recensies en het gesprek met verschillende gasten, voelden wij ons vrij ervaren. Het is duidelijk dat deze locatie niet voor iedereen geschikt is, tenzij je nog in je tienerjaren bent. Helaas liet ook de airconditioning te wensen over, wat tot wat frustraties heeft geleid. Het leek alsof onze klachten niet serieus werden genomen, pas na vijf dagen werd er iets aan gedaan. De kwaliteit van het eten varieerde van middelmatig tot acceptabel. Een tip voor toekomstige reizigers: als je via een reisorganisatie boekt, vermijd dan de excursies die hier worden aangeboden, ze bleken teleurstellend en te prijzig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst bleek de kamer niet te voldoen aan onze verwachtingen: we kregen een tweepersoonskamer in plaats van een driepersoonskamer. Na herhaaldelijk klagen kregen we eindelijk een andere kamer toegewezen, die helaas erg vies was. De airconditioning blies zichtbaar vuil de kamer in en was bedekt met een dikke laag stof. Na enkele dagen begaf de airco het ook nog eens. Het douchewater liep halverwege onze vakantie niet meer weg vanwege alle haren die vastzaten in de afvoer. Gedurende drie dagen kregen we steeds dezelfde handdoeken terug. Het eten, dat warm hoorde te zijn, werd koud geserveerd. Toen we hierover klaagden bij het personeel, werden we onbeschoft behandeld en zelfs werd er met eten gegooid. In het zwembad merkten we zelfs kapot glas op, wat we onmiddellijk meldden. Na een halfuur kwamen er drie mannen kijken hoe ze het glas het beste konden verwijderen, zonder dat er een echt schoonmaaksysteem werd gebruikt. Helaas leidde het gebruik van chemicaliën voor de reiniging van het zwembad tot ooginfecties bij veel kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel heeft een fantastische locatie en een prachtig zwembad om van te genieten. Helaas was dit wel het hoogtepunt. Gedurende onze verblijf van 15 dagen werden we elke dag getrakteerd op kip, en het eten was vaak lauw. Op de dag van vertrek stond het ontbijt al klaar terwijl we om 6.00 uur moesten vertrekken, waardoor we pas om zeven uur konden eten. Zowel de lunch als het avondeten waren vaak koud. Bovendien werkte de airconditioning maar 3 van de 15 dagen goed, waardoor de kamer meestal te koud was. De lobbybar was niet continu open van 10.00 tot 22.00 uur en de drankjes raakten regelmatig op. Hoewel er vriendelijk personeel was, waren er ook medewerkers waar we liever niet mee te maken hadden. Het internet werkte slecht en de douches boden enkel koud water of in sommige gevallen helemaal geen water. Kortom, dit hotel verdient zeker geen drie sterren en wij zullen hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Dit gezellige hotel wordt gerund door vriendelijk personeel dat een goede band met je wil opbouwen. De kamers zijn comfortabel en het eten is over het algemeen smakelijk. Echter, het enige minpunt waren de lange wachtrijen bij het vers bereide voedsel, vanwege gasten die hun borden overladen en meer nemen dan ze op kunnen. De touroperator daarentegen laat te wensen over. De reisleiders proberen voortdurend dure excursies te verkopen en lijken de essentie van hun werk niet te begrijpen. Constant moesten we hen bellen voor informatie, zelfs voor simpele zaken zoals de transfertijd. Kortom, Greenwood Hotel is prima, maar de touroperator laat te wensen over!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Onze verblijf van 11 dagen in dit hotel was fantastisch. Bij aankomst kregen we een kamer in een bijgebouw met een slaapbank en een tweepersoonsbed, wat perfect was voor onze twee grote kinderen. Na contact opgenomen te hebben met de reisorganisatie konden ze helaas niets doen, gezien de kamers allemaal verschillend zijn ingericht. Gelukkig hebben we na 2 dagen contact opgenomen met de receptie en kregen we een geweldige kamer met een tweepersoonsbed en twee eenpersoonsbedden toegewezen. Het eten was voortreffelijk, het zwembad was heerlijk en voorzien van veel parasols. Het strand was op loopafstand en de zee was prachtig. De animatie was top, met elke avond een leuke show en overdag allerlei activiteiten. De prijs-kwaliteitverhouding was naar mijn mening goed en de airco werkte perfect. Hoewel sommigen klagen over het personeel dat weinig Engels spreekt, merkte ik dat ze hun best deden als je zelf vriendelijk was. We hebben een geweldige vakantie gehad dankzij de manager die voor ons de mooie kamer heeft geregeld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

In Nederland zijn we veel klagers en zeurpieten tegengekomen, maar wij kijken juist met een positieve blik. Er is genoeg eten en drinken de hele dag door, met indrukwekkende tonijnen die voor je neus worden gefileerd. De sfeer is schoon en de activiteiten zijn geweldig gevarieerd. Mijn tip: boek een trip naar het Duitse Greenwood en geniet van een fantastische verwennerij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens ons verblijf verbleven we in het gerenoveerde bijgebouw, waar we een prachtige familiekamer aantroffen met een mix van tweepersoons- en eenpersoonsbedden die slim waren verdeeld. De badkamer was voorzien van een ruime douche die ons zeer beviel. Gelukkig functioneerde de airconditioning perfect! Het eten was meer dan prima. Het buffet bood altijd wel iets lekkers en buiten werd dagelijks iets geroosterd, zoals vis, vlees of kip. Soms waren er weliswaar lange wachtrijen, maar als je wat later aanschoof, was daar geen sprake meer van. Het zwembad was heerlijk met voldoende ligbedden en parasols. Het was niet toegestaan om bedjes te reserveren (gelukkig maar!), want anders werd je handdoek gewoon weggehaald. Er was een leuke animatie voor zowel jong als oud, zodat vervelen geen optie was. Wij hadden geboekt via een touroperator en waren zeer tevreden over de Nederlandse reisleiding die zich volop inzette voor ons. Het is wel belangrijk om op te letten wanneer je een bezoek brengt aan de dokter in het hotel, aangezien deze probeert je over te halen om naar de kliniek te gaan voor bijvoorbeeld het laten uitspuiten van je oren. Niet intrappen! Het lijkt erop dat hij enkel uit is op extra winst. Kortom, een uitstekend hotel met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel zelf en de kamers zijn keurig verzorgd en elke dag schoongemaakt. Helaas liet het personeel bij de receptie en in het restaurant te wensen over in vriendelijkheid en gezelligheid. Het viel op dat het serviesgoed in het restaurant regelmatig vies was, met lippenstift op de glazen en vuile borden. Ook gebeurde het vaak dat de limonade op was en er zelfs op een dag geen patat meer was voor de kinderen. Als je hier iets van zei, leek het personeel onverschillig en werd er niets aan gedaan. De tafels werden ook niet altijd goed schoongemaakt, waardoor er op vieze tafels toch schoon bestek werd neergelegd voor de volgende gasten. Het entertainment bij het zwembad was vooral gericht op volwassenen, terwijl er weinig tot niets werd gedaan voor de kinderen. 's Avonds was het entertainment ook minimaal en alle lichten gingen al uit om 23 uur. De gasten waren erg divers qua nationaliteit, met veel Oost-Europeanen, maar daar hadden we verder geen last van. Helaas was dit voor ons de laatste keer dat we in Hotel Greenwood verbleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Na het lezen van enkele reviews was ik een beetje nerveus, maar besloot toch om naar het hotel te gaan. Bij aankomst waren er meteen medewerkers die mijn koffers naar de kamer brachten. De kamer was prachtig, modern en vooral heel schoon. Hoewel de wc nogal lawaai maakte bij het doorspoelen, vond ik dat geen reden om het hotel slecht te beoordelen. Als je vuile handdoeken op de grond legt, krijg je meteen schone. Het eten was overvloedig en hoewel af en toe lauw, was het toch lekker. Dit was de eerste keer dat ik in een 4-sterrenhotel verbleef en ik vind niet dat het onderdoet voor de 5-sterrenhotels die ik eerder heb geprobeerd. Je moet weten wat je betaalt en wat je ervoor terugkrijgt. Wil je meer luxe, dan moet je daar ook meer voor betalen en niet zeuren over kleine minpuntjes. De kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Bij het Greenwood hotel klopt het allemaal wel. Geen enkele plek is perfect, zelfs niet in een superdeluxe hotel. Maar wij hebben daar een fantastische tijd gehad, omringd door toffe mensen en genietend van het gezellige sfeertje. Het personeel was ook top, vriendelijk en behulpzaam, zolang je ze met respect behandelt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Onze vakantie was fantastisch! Vooral de kinderen hebben zich goed vermaakt. Er waren leuke glijbanen, 2 zwembaden (1 levendig en 1 rustig voor de kleintjes), een miniclub en 's avonds was er altijd iets te beleven. We kregen een ruime familiekamer met 2 aparte slaapkamers, terwijl we eigenlijk 1 grote kamer hadden geboekt, dus dat was een leuke verrassing. Het strand en de winkels waren op korte loopafstand. Kortom, een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

We hebben een geweldige vakantie gehad! Het hotel was netjes en het eten was heerlijk. Elke dag schone handdoeken, echt top. We snappen niet waar die negatieve recensies vandaan komen. Het strand is maar drie minuten lopen en de gezellige winkelstraat van Goynuk is vlakbij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Onze week hier was fantastisch! De kamer was prachtig en werd elke dag schoongemaakt met verse handdoeken. Het eten bood veel variatie en voor ieder wat wils. Af en toe kwamen borden of glazen niet helemaal schoon uit de vaatwasser, maar met zoveel gasten kan dat gebeuren, toch? Het zwembad was heerlijk, de animatie was top: sport, mini-disco en elke avond een leuke show. De omgeving was prachtig, het strand was dichtbij en er waren ligbedden en parasols beschikbaar. Zelfs in de strandtent was de all-in formule van toepassing en 's middags werden er heerlijke pizza's gebakken. Kortom, voor ons was er geen enkele reden tot klagen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Iedereen die kritiek durft te uiten op dit hotel heeft duidelijk een andere smaak. Ons verblijf van 12 dagen was geweldig. Het personeel is uiterst vriendelijk, zolang jij dat ook bent. Eventuele problemen worden direct opgelost. De animatie is prima en het personeel werkt hard, niets is te veel voor hen. De ligging is gunstig, met een heerlijk zwembad. Een tip: als je echt even wil afkoelen, neem dan een duik in het kleine zwembad. Ook de strandfaciliteiten zijn uitstekend. Het is beter om geen excursies bij de reisleiding te boeken, daar betaal je namelijk veel te veel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

De accommodatie wordt voornamelijk bezocht door Russen en de manager lijkt meer het personeel dan de gasten te beschermen. Het zwembad wordt niet goed onderhouden en de frieten zijn niet goed gebakken. Het animatieteam doet zijn best, maar er zijn maar weinig Belgische gasten - voornamelijk Nederlanders. Ander personeel is echter zeer vriendelijk, zolang je dat zelf ook bent. Het aanbod van eten is ruim, maar na twee weken verblijf kan het repetitief aanvoelen. De kamers zijn te klein voor comfortabel verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Onze vakantie van twee weken was fantastisch, alhoewel het restaurant en de poolbar een tegenvaller waren. De glazen en het bestek waren vies of ontbraken soms helemaal, tafels werden niet schoongemaakt na het eten en bleven staan voor de volgende gasten. Hierdoor moesten mensen zelf op zoek naar een tafel, stoelen en bestek. Daarnaast was regelmatig het bier of de Fanta op, en waren er nog meer tekortkomingen die het hotel geen vier sterren, maar eerder drie sterren waard maakten. Gelukkig was de snackbar een stuk beter, met barman Eyyup die zijn werk goed deed. Over het algemeen hebben we wel een fijne tijd gehad, maar volgend jaar kiezen we toch liever een andere bestemming dan Greenwood.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

We hebben echt genoten van ons verblijf hier. Elke dag werd onze kamer keurig schoongemaakt en voorzien van frisse handdoeken. Toen onze airco kapot ging, werd deze binnen een uur gerepareerd. Mensen die klagen over het eten zouden beter thuis kunnen blijven, want het ontbijt bood keuze uit wel 15 soorten broodjes, 8 soorten jam, fruit en warme gerechten. Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, mede dankzij het attente personeel dat altijd voor je klaarstaat. Wij zijn zeer tevreden over onze ervaring hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Ons verblijf duurde maar liefst 15 dagen, wat eigenlijk iets te lang bleek te zijn. Na een dag of 10 tot 12 begon het wel te vervelen. Bij aankomst werden we in de verkeerde kamer geplaatst, wat voor de nodige frustratie zorgde met zowel de receptie als de reisorganisatie. Na ruim 45 minuten bellen en gedoe kregen we eindelijk de juiste kamer toegewezen, en deze bleek gelukkig meer dan prima te zijn. Het eten was prima, hoewel je wel op tijd moest zijn vanwege de drukte bij het buffet. De kwaliteit was goed en het eten was altijd warm, wat zeker een pluspunt was. Het drinken werd vaak geserveerd in plastic bekers, wat ik persoonlijk wat minder vond. Als je echter vriendelijk bent tegen het personeel, zul je dat ook zeker terugkrijgen. Ondanks enkele hobbels hebben we toch een leuke vakantie gehad. Al met al was de prijs-kwaliteitverhouding meer dan voldoende.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in dit gezellige hotel. De locatie is ideaal, met een levendige winkelstraat op slechts 5 minuten loopafstand. Het eten was voortreffelijk, met dagelijks heerlijke vlees- en visgerechten van de barbecue. Het was een fantastische ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

De accommodatie was niet helemaal wat we hadden verwacht voor een 4-sterrenhotel. Gelukkig lag het dicht bij de zee en winkels, wat de omgeving mooi maakte. Ondanks enkele minpunten, zoals het regelmatig ontbreken van glazen en kopjes, hebben we toch genoten van onze vakantie. Het eten was over het algemeen goed, maar helaas vaak lauw of zelfs koud. Het ontbijt was echter wel prima. Het viel op dat borden, glazen en bestek soms nog vies waren, waardoor je zelf een tafel moest dekken of op zoek moest gaan naar schoon bestek. Het personeel was vriendelijk, hoewel communicatie soms lastig verliep doordat ze je niet goed konden verstaan of begrijpen. In de lobbybar was regelmatig geen koffie, melk, suiker, bier of frisdrank meer beschikbaar, wat voor lange rijen zorgde omdat er maar één medewerker achter de bar stond. Het zwembad was goed, maar het strand was wat minder. De kamer was netjes, maar eerder passend voor een 3-sterrenhotel. Al met al, een degelijk hotel met 3 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb hier tien dagen doorgebracht, vanaf 21 augustus, en het was een fantastische vakantie! Het personeel was ontzettend vriendelijk en hardwerkend om ervoor te zorgen dat iedereen het naar zijn zin had. De kamers waren keurig en werden elke dag schoongemaakt. Het eten was lekker en er was altijd wel iets wat ook de kinderen lekker vonden. Voor fijnproevers die elke dag biefstuk of kreeft willen, zijn er betere opties. Over de Russische gasten: natuurlijk zijn er altijd wel mensen waar je je aan kunt ergeren, maar het viel allemaal reuze mee, zeker niet zo erg als sommigen beweren. Al met al kan ik deze plek zeker aanbevelen, vooral voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Het resort was top, met een animatieteam dat zorgde voor veel plezier en enthousiasme. Onze familiekamer was lekker ruim en keurig verzorgd. Het strand was niet helemaal ons ding, maar ach, je kunt niet overal perfectie verwachten. Kortom, we hebben ontzettend genoten van onze vakantie hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Ik verbleef van 18 augustus tot 1 september in dit hotel voor een periode van 14 dagen, wat achteraf iets te lang bleek te zijn. Ondanks dat heb ik wel genoten van een heerlijke, zij het iets te warme vakantie. Het eten was overvloedig en als je wat later ging eten had je genoeg ruimte. Het kwam wel eens voor dat je je eigen bestek moest pakken. Het personeel werkte hard en was erg vriendelijk, vooral met kinderen. We brachten twee bezoeken aan Kemer en vonden het daar vergeleken met bijvoorbeeld Alanya erg duur (de prijs van twee biertjes was 9 euro) en gericht op Russische toeristen. Voor een ontspannen weekje weg is dit hotel echter perfect. Helaas waren de ligbedjes vaak al vroeg in de ochtend bezet met handdoeken, terwijl er niemand op lag. Dat was erg frustrerend. Ondanks dat hebben we wel een leuke vakantie gehad voor een betaalbare prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb samen met mijn zwager, schoonzus en hun kind een week doorgebracht in Greenwood. Het personeel was ontzettend hardwerkend en vriendelijk. Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en we kregen schone handdoeken. Het zwembad was geweldig en de animatie was ook leuk. Er was altijd genoeg eten en drinken beschikbaar en het werd constant bijgevuld. Kortom, we hebben zeker waar voor ons geld gekregen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Met de nodige twijfel vanwege de vele negatieve recensies, begaven we ons toch naar onze bestemming. Tot onze verrassing hebben we een fantastische tijd gehad. Het personeel was uitermate vriendelijk en zorgde voor tal van gezellige momenten. Hoewel het aanbod van eten niet enorm uitgebreid was, was er altijd wel iets lekkers te vinden dat ook nog eens lekker warm geserveerd werd - heel uniek voor Turkse normen. De hele accommodatie was brandschoon, het schoonmaakpersoneel was de hele dag in de weer. Het enige wat we misten was een sfeervolle bar met leuke muziek en de animatieactiviteiten lieten te wensen over. Desondanks was het een uitstekende vakantie voor een zeer schappelijke prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging3
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

De recente ervaring in dit hotel was teleurstellend. Bij aankomst was er weliswaar all-inclusive, maar dit gold niet voor de rest van het verblijf. Om handdoeken bij het zwembad te krijgen moest er onverwacht een euro worden betaald, terwijl dit als inbegrepen service stond aangegeven. De minibar werd slechts één keer gevuld met twee flesjes water bij aankomst, ondanks beweringen van de reisleider over recente veranderingen. Rondom het zwembad was voortdurend luide techno muziek te horen gedurende twee weken, waardoor normale conversaties bijna onmogelijk waren. Zelfs de avondanimatie, hoewel leuk op zichzelf, was erg luidruchtig. Het hotel leek onderbemand, met tafels die niet of pas laat werden afgeruimd. Het beddengoed vertoonde regelmatig vlekken, wat niet prettig was. In plaats van een afgelegen bosrijke omgeving zoals de catalogus suggereerde, lag het hotel tussen andere hotels en moest men een drukke weg oversteken om bij het grove zandstrand te komen. Het bleek dat het hotel voor het grootste deel bezet werd door gasten uit het Oostblok. Al met al was de ervaring in dit hotel verre van wat je zou verwachten van een 4-sterrenaccommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4

We verbleven in dit hotel van 18 september tot 2 oktober. Helaas kregen we bij aankomst niet de kamer die we hadden geboekt, wat vervelend was. Het duurde een hele week voordat we eindelijk naar de juiste kamer werden verplaatst. De eerste kamer had veel gebreken die we hebben gemeld, helaas werd hier niet adequaat op gereageerd. Gelukkig werden de kamers wel goed schoongemaakt. Het eten was redelijk eentonig en vaak lauw, en zelfs de witte wijn werd lauw geserveerd. De animatie probeerde hun best te doen, maar de muziek bij het zwembad stond veel te hard, wat storend was. Het was ook erg druk en hier werd niet echt op ingespeeld. Er waren niet genoeg ligbedjes op het strand, en soms zelfs bij het zwembad. Hierdoor legden mensen handdoeken op bedjes om ze te reserveren, ook al stond aangegeven dat dit niet was toegestaan. Kortom, voor ons was dit een eenmalige ervaring die we niet nog eens zullen herhalen. Dit hotel verdient zeker geen 4 sterren zoals aangegeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

De accommodatie heeft een prachtige locatie met uitzicht op de bergen. Op vrijdag is er een levendige markt en zijn er tal van winkels in de buurt. Het kiezelstrand ligt op slechts 200 meter afstand, maar het water kan wat rotsachtig zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Net terug van ons verblijf in het Greenwood Resort op 13 oktober en we hebben een fantastische vakantie gehad! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Onze kamers waren altijd brandschoon en we kregen maar liefst drie keer per week schone lakens. Het eten was heerlijk en er was een ruime keuze aan gerechten. Als je hier niet tevreden kan zijn, dan lukt dat nergens! Kortom, een geweldige vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Het Greenwood Resort is echt een aanrader! De kamers zijn heel keurig en worden goed schoongehouden. Het animatieteam staat de hele dag paraat om leuke sport- en spelactiviteiten te organiseren. Het eten is lekker en er is genoeg keuze. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst moesten we nog een uur wachten voordat onze kamer gereed was, en toen we eindelijk binnenkwamen was het allesbehalve schoon. De douche was pikzwart en de lakens voelden ruw aan terwijl de matras keihard was, waardoor we slecht sliepen. Het eten was verschrikkelijk, vooral omdat er elke dag makreel op een andere manier werd bereid. Het buffet bood weinig keuze en er was weinig variatie, waardoor het niet geschikt was voor gezinnen met kinderen. De avondanimatie was kindvriendelijk, maar de luide muziek duurde door tot 2 uur, wat het verblijf nog onaangenamer maakte door de aanwezigheid van veel Russische gasten. Er was een tekort aan ligstoelen bij het zwembad en we hadden vaak moeite een zitplaats te vinden tijdens het avondeten. Op de vierde dag bleek mijn handtas uit de kamer verdwenen te zijn, maar na een klacht bij de manager werd hij uiteindelijk, vier uur later, bij de receptie teruggevonden. Gelukkig hadden we onze creditcards en €400 contant geld geblokkeerd en uiteindelijk teruggekregen. Al met al was dit hotel een ware nachtmerrie, mede door het beperkte Engels vaardige personeel dat het moeilijk maakte om vragen te stellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel bevindt zich te midden van een prachtige tuin en biedt een scala aan activiteiten. Helaas is het niet mogelijk om zelf de airconditioning in het hoofdgebouw te regelen, wat wel mogelijk is in de bijgebouwen. Desondanks waren we zeer tevreden met de ruime familiekamer die dagelijks werd schoongemaakt, hoewel het jammer was dat de gordijnen niet volledig konden sluiten. Wat betreft het eten was er voldoende keuze en het personeel was vriendelijk en behulpzaam, al was het soms lastig om elkaar goed te begrijpen. Achter in de tuin bevindt zich een leuk zwembad en een speeltuin voor de jongere gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service5

De locatie is goed, maar toch niet ideaal dicht bij het strand. De kamers zijn klein en de matrassen laten te wensen over. Het onderhoudspersoneel doet zijn best, maar lijkt niet beter te kunnen. Er heerst een gebrek aan motivatie bij het personeel, zowel in hun dienstverlening, communicatie, als uiterlijk, wat wijst op slecht management. Als je zelf de handen uit de mouwen wil steken, zal je een schone tafel vinden. De animatie is overdreven luidruchtig en eerder storend dan vermakelijk. Het hotel lijkt niet berekend te zijn op grote aantallen gasten en wordt behandeld als een wegwerpartikel. Na 22.00 uur vergeet maar een praatje maken met medegasten, want afgezien van een gesloten bar is alle gezelligheid verdwenen. Dit hotel is zeker geen goede afspiegeling van Turkije en lijkt eerder gericht op het uitbuiten van toeristen, met uitzondering van het keukenpersoneel dat met beperkte middelen wonderen verricht. Een grote misser van het management.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Ik ben net terug van een fantastische week in het Greenwood resort, waar ik heerlijk kon ontspannen en genieten van het mooie weer! Het hotel is erg goed onderhouden en schoon, en het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit. Eventuele problemen worden snel opgelost door het attente personeel, dat altijd vriendelijk en behulpzaam is. Ik zou zeker overwegen om nog eens terug te keren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Het resort is prachtig gelegen en heeft een intieme sfeer omdat het niet te groot is. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het zwembad is heerlijk om in te ontspannen en het eten is van uitstekende kwaliteit. We kijken er al naar uit om in september terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

De locatie van de accommodatie is oké, maar het personeel spreekt nauwelijks Engels of Duits. In het hoofdgebouw is er wel airconditioning, maar helaas werkt deze niet. Hierdoor kan het 's nachts erg warm worden. Met de schuifdeur open slapen aan een drukke weg is geen aanrader. Wat ons vooral stoorde was de overvloed aan Russische gasten, naar schatting zo'n 80% van het totale aantal. Er waren veel families met onopgevoede kinderen, wat zorgde voor een chaotische sfeer tijdens de maaltijden. Het leek wel alsof er een wedstrijd werd gehouden om zo snel mogelijk zoveel mogelijk eten op tafel te krijgen. Voor ons was dit een onaangename ervaring en we zullen hier niet meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Terug van ons 11-daags verblijf in Greenwood resort en over het algemeen tevreden over wat we kregen voor de prijs die we betaalden. De kamers waren ruim en schoon, maar het enige nadeel was de centraal geregelde airconditioning die ons elke avond een warme kamer bezorgde. Het personeel, hoewel vriendelijk, had beperkte Engelse vaardigheden waardoor we vaak zelf op zoek moesten naar antwoorden en soms verkeerd werden geïnformeerd. Gelukkig was het strand op slechts 5 minuten loopafstand en waren er altijd voldoende ligstoelen beschikbaar. Het eten in het resort was redelijk, maar wat eentonig, hoewel het wel regelmatig werd aangevuld. Tegen het einde van ons verblijf was het hotel drukker, wat resulteerde in een tekort aan tafels en soms servies, wat leidde tot gedeelde eettafels en schaarste aan borden en glazen. In Goynuk zelf is er niet veel te doen voor jongeren, met weinig terrassen of uitgaansgelegenheden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Hotel Sherwood Greenwood Resort is een fantastisch 4-sterren hotel dat onlangs helemaal vernieuwd is. Het is een knus en gastvrij hotel met een persoonlijke touch voor elke gast. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de ligging is heerlijk rustig en dicht bij het strand. De kamers zijn comfortabel en altijd brandschoon, met dagelijks verse handdoeken. Het eten in buffetvorm is heerlijk en vooral de Turkse avond met lokale specialiteiten en optredens is een absolute aanrader. Het animatieteam zorgt voor vermaak en er is zelfs een apart kindergedeelte met een eigen zwembad voor de kleintjes. Voor ontspanning is er een spa en wellness aanwezig, en Guest Relations manager, mevrouw T.C. Hande Akkaya, staat altijd klaar om te helpen. Ook de General Manager, de heer Mehmet Keser, doet er alles aan om ervoor te zorgen dat gasten zich thuis voelen. We komen hier al jaren en elke keer worden we warm onthaald. De prijs-kwaliteitverhouding van dit 4-sterren hotel is uitstekend en in de omgeving zijn er genoeg winkels en zelfs een markt op vrijdag. Met de bus of taxi ben je zo in Kemer en het reisbureau biedt tal van leuke excursies aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd en brandschoon. De ligging is prachtig met een adembenemend uitzicht op het Taurusgebergte, in een rustige omgeving dicht bij Kemer. Het personeel is ongelooflijk gastvrij en zorgt ervoor dat je je direct thuis voelt. De animatie is top, met een geweldig team dat ervoor zorgt dat je je geen moment verveelt. De kidsclub is een waar paradijs voor kinderen, met allerlei leuke activiteiten en competities zoals bowlen en darten, waar ze zelfs certificaten voor kunnen verdienen. Elke avond is er een kinderdisco en shows voor het hele gezin. Het eten is gevarieerd en smaakvol, voor ieder wat wils. De kamers zijn comfortabel en worden dagelijks tiptop schoongemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Wij hebben een geweldige tijd gehad bij Greenwood Resort. Hoewel we aanvankelijk drie standaardkamers hadden geboekt, kregen we als compensatie bij aankomst drie bungalowkamers aangeboden omdat onze kamers nog niet gereed waren. Deze bungalows waren prachtig en schoon, met als extraatje een welkomstgeschenk bestaande uit een fles wijn en vers fruit. Het personeel was zeer attent en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij begrijpen dan ook totaal niet waar die klachten vandaan komen. Gedurende de tien dagen dat we er verbleven, hebben we voortreffelijk gegeten! Elke dag stond er verse vis of vlees op de barbecue, gevolgd door een uitgebreid buffet met tal van keuzemogelijkheden: van heerlijke gebakjes en meloen tot verrukkelijke pudding. Tijdens de lunch kon je kiezen tussen het restaurant of de bar, waar je genoot van hamburgers, frietjes en zelfs cocktails. Ook was er animatie voor zowel jong als oud. Wij waren met een gezelschap van zes volwassenen en een driejarig kind, en iedereen heeft zich uitstekend vermaakt. Een fantastische ervaring voor iedereen die nog van plan is om naar Greenwood Resort te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het Greenwood Resort Hotel is werkelijk een pareltje. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en doen elke dag hun uiterste best om het verblijf van hun gasten onvergetelijk te maken. Een groot compliment voor al hun inzet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid9

Voor dezelfde prijs kun je in Turkije veel betere hotels vinden. Een groot nadeel van dit hotel is dat het vooral bezocht wordt door Russische toeristen, waardoor de sfeer anders is. Het personeel spreekt vaak slecht Engels en er is te weinig personeel aanwezig. Hierdoor moet je soms zelf je drankjes halen bij de bar, waar het lang kan duren voordat je geholpen wordt. Na 22.00 uur is er nog maar één bar open, wat zorgt voor lange wachtrijen. Het opruimen van stoelen en tafels begint al snel na een show, waardoor je soms het gevoel hebt dat je weggejaagd wordt. Het drinken moet je vaak zelf uit automaten halen, die regelmatig niet bijgevuld zijn. Ook zijn er soms geen bekers beschikbaar. Hetzelfde geldt voor het bestek in het restaurant, dat soms ontbreekt. Het eten heeft weinig variatie en is vaak niet goed warm. De toiletten bij het zwembad zijn vaak vies en slecht onderhouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Hotel Greenwood heeft ons een geweldige ervaring geboden tijdens ons verblijf. Het animatieteam was vriendelijk en professioneel, zonder opdringerig te zijn. Het personeel op het terras was buitengewoon gastvrij en leek oprecht betrokken, wat de sfeer nog aangenamer maakte. Speciale lof voor Mr. Haluk, die ons echt een speciaal gevoel gaf en in onze ogen de werknemer van de maand verdient. De kamers werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken, wat bijdroeg aan ons comfort. Het restaurant bood een breed scala aan gerechten, waardoor er voor iedereen wel wat lekkers te vinden was. Het zwembad was heerlijk ontspannend en niet te druk, terwijl het strand en het centrum op loopafstand waren. Voor uitstapjes naar de stad Kemer konden we gemakkelijk een taxi of Dolmus nemen, wat heel handig was. Het kiezelstrand was het enige kleine minpuntje, maar mocht de pret niet drukken. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad en kijken met veel plezier terug op ons verblijf in Hotel Greenwood.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was verrukkelijk en de kamers waren brandschoon. Binnen een paar stappen stond je al op het strand en met het all-inclusive arrangement van het hotel was het allemaal erg gemakkelijk! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Laat je vakantie niet verpesten door de erbarmelijke staat van dit hotel. Het is er vies en onhygiënisch, het personeel is onbeschoft en doet weinig moeite. Het eten is niet te eten en je moet zelfs de vloer dweilen vanwege de slechte staat. In het restaurant is het snikheet en is er geen airconditioning. Wifi werkte slechts een paar uur gedurende de week en bij het zwembad schuiven ze al om 4 uur 's middags parasols dicht, zelfs als er nog mensen liggen te zonnen. De snacks zijn oneetbaar en onze dochter heeft elke dag overgegeven. De bar is een chaos met lange wachtrijen, vieze plastic bekers en onbeschoft personeel. De animatie is ongeschikt voor kinderen en het personeel gedraagt zich onprofessioneel. Kortom, een regelrechte verspilling van geld!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Na mijn verblijf van 8 dagen in Greenwood kan ik met zekerheid zeggen dat dit de meest teleurstellende vakantie ooit was. De kamers waren niet schoon en het personeel leek totaal niet vriendelijk - hun reacties waren vaak onbeleefd en het duurde eindeloos om een drankje te bestellen. Het eten liet ook veel te wensen over, met minimale variatie en regelmatig verbrand vlees. Zelfs de wifi werkte maar half en de airco op de kamer was van weinig nut. De kinderanimatie was ook niet om over naar huis te schrijven, en ik voelde me niet comfortabel om mijn dochter daar alleen achter te laten. Na een jaar hard werken is het laatste wat je verdient een hotel dat je vakantie verpest. Voor mij is Greenwood zeker niet meer dan 2 sterren waard - ik raad het aan om een ander hotel te kiezen en je vakantie niet te laten verpesten zoals die van mij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Onze ervaring bij Hotel Greenwood in Goynuk/Kemer was teleurstellend. Bij aankomst na een vroege vlucht waren onze kamers nog niet klaar, waardoor we zelf wat tijd moesten doden voordat we konden inchecken. Het duurde uren voordat we eindelijk naar onze kamers konden, zonder enige hulp van het personeel. Gelukkig maakte de animatie, vooral die van Nono en Sevket, ons verblijf nog enigszins aangenaam. De service liet echter te wensen over, met te weinig personeel bij de bars en onvriendelijkheid bij de receptie. Het hotel zelf was groot met een mooi zwembad, maar het merendeel van de gasten leek uit Rusland te komen. Het eten was bijna elke dag hetzelfde en de variatie ontbrak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Ik heb 11 dagen doorgebracht in dit resort en het was een fantastische ervaring! De kamers waren erg schoon en de handdoeken werden elke dag vervangen. Het eten was redelijk hetzelfde, maar er was zo'n uitgebreide keuze dat je elke dag iets anders kon proberen en toch gevarieerd kon eten. 's Avonds was er leuke entertainment voor zowel kinderen als volwassenen, en na 23.00 uur was het rustig. Het strand was op loopafstand en de ligbedden waren gratis te gebruiken, terwijl er ook drinken en eten werden geserveerd. Bovendien waren er tal van activiteiten in de omgeving, die meestal op redelijke afstand met de auto bereikbaar waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

We hebben echt genoten van ons verblijf hier! Op de eerste dag was er een probleem met de wc, maar dit werd meteen opgelost. De kamer in het bijgebouw was wel wat gehorig, maar verder was alles prima in orde. De schoonmaak kan wel wat verbeterd worden, vooral in de lobby en bij de wc's. Het ontbijt was ongeëvenaard, maar het diner had meer een Russische invloed. Het zwembad was heerlijk en het personeel was vriendelijk. In de buurt zijn er veel leuke winkels zonder opdringerige verkopers. De Hamam hier is absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

In het begin leek het hotel veelbelovend, maar al snel bleek de kamer vies te zijn en ontbrak informatie over beschikbare dranken. Het personeel sprak nauwelijks Engels en de drankautomaten waren vaak leeg en werden zelden hervuld. Het eten was eentonig, met uitzondering van de barbecue-avonden. De animatie was vermakelijk, maar zou na een week verblijf repetitief kunnen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Voor een viersterrenhotel is het zeker acceptabel. Wanneer er problemen zijn, wordt er uiteindelijk een oplossing aangedragen na enige aandringen. De airconditioning werkte niet goed, maar na twee dagen kregen we een andere kamer aangeboden. Het uitzicht op het zwembad en de bergen vanuit het hoofdgebouw was erg mooi. In de omgeving is er, afgezien van een winkelstraat, niet veel te beleven, waardoor je vaak hetzelfde stukje moet lopen. Het hotel ligt namelijk niet in een dorp. Het personeel was erg vriendelijk, maar sprak bijna geen Engels of Duits. De eetzaal was te klein en buiten werd al een uur voor het diner een tafel gereserveerd, wat jammer was. De kamers waren redelijk, maar de kwaliteit varieerde sterk afhankelijk van de locatie. Sommige badkamers waren wat aan de kleine kant, maar wel compleet uitgerust en goed schoon gehouden. Er waren voldoende ligbedden en parasols bij het zwembad, maar ze waren behoorlijk hard. Het eten was smakelijk, maar koelde snel af voordat je alles had geproefd. De service aan de bar was goed, maar soms duurde het wat lang. Het animatieteam deed hun best, maar bood weinig variatie. De aquagymlessen werden met veel enthousiasme gegeven en er waren regelmatig spelletjes georganiseerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service6

Meestal kies ik voor luxe 5-sterren hotels, maar deze keer besloot ik voor een betaalbaarder optie te gaan. Natuurlijk zijn de faciliteiten niet top-notch, maar dat was te verwachten. De kamer in het bijgebouw was netjes en schoon. Het personeel sprak nauwelijks Engels of Duits, wat jammer was. Helaas ontbrak er een gezellige bar, dus als het weer tegenzat was je veroordeeld tot rondhangen in de lobby. Het ontbijt was prima, maar het lunch- en dinerbuffet waren redelijk. Dit hotel is een goede optie voor een budgetvriendelijke week weg. Als je laat vertrekt, is het mogelijk om je kamer langer te houden en van de faciliteiten gebruik te maken. En over de Russische gasten gesproken, ja, sommigen gedroegen zich wat luidruchtig, maar laten we eerlijk zijn, dat kan bij elke nationaliteit voorkomen. Het valt nu alleen meer op omdat er veel Russen aanwezig waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7

Een prachtig hotel met een goed onderhouden tuin, onze kamer was mooi ingericht en schoon, maar helaas rook het bij aankomst niet fris. Gelukkig verdween deze geur na een dag luchten. Het uitzicht op de tuin en de bergen was weliswaar prachtig. Het hotel bevindt zich in een gebied vol met hotels en toeristische winkels, wat de sfeer niet ten goede komt. Voor wie op zoek is naar een pittoresk dorpje of historische stad met gezellige eetgelegenheden, is dit niet de juiste locatie! Het personeel was over het algemeen vriendelijk en maakte graag een praatje. De prijs-kwaliteitverhouding was redelijk tijdens ons verblijf. Het restaurant leek echter niet goed voorbereid op het aantal gasten, hoewel het hotel niet volgeboekt was. Het was vaak zoeken naar bestek en een vrije zitplaats. Hoe zal dit zijn wanneer het hotel wel vol zit?! Tijdens ons bezoek bestond het merendeel van de gasten uit Russen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Greenwood Resort is een prettig hotel met uitstekende service voor gasten die op zoek zijn naar een zorgeloze vakantie. De hamam biedt een geweldige ervaring met deskundige masseurs. Het gevarieerde eten wordt met zorg bereid en het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn eenvoudig maar voldoen ruimschoots aan de basisbehoeften voor een ontspannen uitje. De animatie zorgt voor vermaak en het zwembad, hoewel niet enorm, is heerlijk verfrissend. Het strand is op slechts 300 meter loopafstand. Kortom, wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel heeft een aantal sterke punten, maar ook enkele tekortkomingen. De prachtig aangelegde tuinen zorgen voor een aangename sfeer, maar helaas zijn er veel zwerfkatten. Het grote zwembad met twee glijbanen biedt vermaak en er is zelfs muziek en entertainment beschikbaar. Voor de kleintjes is er een kinderbad met twee kleinere glijbanen, ideaal om zorgeloos van het water te genieten. De kidsclub zorgt voor leuke activiteiten. Het restaurant serveert dagelijks iets van de barbecue, maar het kan er behoorlijk druk zijn, zelfs buiten het hoogseizoen. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar bij de receptie kan de service beter. Helaas zijn de kamers erg gehorig, vooral in het bijgebouw waar de deuren niet goed sluiten. Gedurende de nacht werden we regelmatig gestoord door luide deuren van andere gasten, vooral van een groep luidruchtige en onbeschofte Russische bezoekers. Dit was een vervelende ervaring die het verblijf minder aangenaam maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Wat een teleurstelling was dit hotel zeg. Op de laatste dag werden we plotseling overgeplaatst naar een ander hotel, omdat dit hotel onverwacht ging sluiten. De touroperator wist van niks! Ongelooflijk slechte service. Het personeel, vooral Ali achter de lobby-bar, had meer oog voor zijn telefoon dan voor de gasten. In kamer 1334 hing de vitrage onder de schimmel en de airco werkte niet. Het eten was eentonig en koud, elke avond keuze tussen kalkoen of vis. Zelfs het gebakken ei was niet vers. Als er al patat was, was het niet te eten. In het restaurant liepen er talloze katten rond die gewoon over de tafels liepen en niemand deed er iets aan. Soms werkten de liften niet. Bier werd zonder aarzeling in glazen geschonken die al door anderen waren gebruikt. Bij de overplaatsing naar het andere hotel werden de koffers op de zittingen van de bus geplaatst omdat er geen ruimte was, waardoor mensen gedurende de uur durende rit moesten knieën. Levensgevaarlijk. Dit hotel verdient zeker geen 4 sterren. Kies alsjeblieft voor iets anders voor je geld. Mijn advies: sla dit hotel over. Echt, nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Tijdens onze vakantie in mei zijn we op deze locatie geweest. Normaal gesproken klagen we niet snel, maar het eten was elke dag hetzelfde en niet erg opwindend. De snacks, zoals pizza, friet en hamburgers, werden pas op de dag voor ons vertrek geserveerd en waren alleen inclusief voor de Ultra-gasten, voornamelijk Russen. Er waren veel Russen aanwezig, maar gelukkig waren ze niet storend. Het animatieteam was geweldig, ze verdienen absoluut een dikke pluim! De jongens waren vriendelijk en gezellig, of je nou meedeed of niet. Ze organiseerden leuke spellen voor zowel jong als oud. Het zwembad was heerlijk groot en elke avond waren er leuke shows om van te genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen10

In het algemeen is onze ervaring zeer positief. De locatie is werkelijk prachtig, met uitzicht op zowel het zwembad als de bergen. Het enige minpuntje is dat je een weg moet oversteken om bij het strand te komen, maar dit was geen enkel probleem voor ons. De ligging nabij het dorp met diverse winkels is erg handig. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen in het hotel en gedurende onze verblijf van 13 dagen waren de medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel beschikt over een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Helaas was het kleine restaurantje gesloten, maar dat mocht de pret niet drukken. De kamer en badkamer hadden iets ruimer gemogen, maar het was prima te doen. Vooral voor gezinnen met kinderen is dit een goede keuze, vanwege de leuke animatie die werd aangeboden voor de kleintjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen7

Na een vermoeiende reis van bijna 14 uur kwamen we aan bij dit hotel rond 23.50 uur. Helaas begon onze ervaring niet al te best. Toen we wilden eten in het restaurant, werd het eten al opgeruimd en konden we maar net een kopje soep bemachtigen tussen het opruimen door. Het drinken was zelfs al niet meer beschikbaar. Vervolgens naar de kamers gegaan, na wat zoeken vonden we eindelijk een schone kamer na 3 pogingen. Niet echt een ideale start na zo'n lange dag. De kamers waren ruim en redelijk schoon naar Turkse standaarden. Het personeel was ook niet bepaald vriendelijk en leek vooral gefocust op de Russische gasten (gelukkig hadden wij hier geen last van). Er waren meerdere bars, maar volgens het schema zouden er meer tegelijk open moeten zijn. Echter, in de praktijk was meestal slechts één bar open terwijl de rest gesloten was. Met 270 kamers in het hotel en slechts één barman, was dit niet bepaald efficiënt. Het eten was acceptabel, maar wel erg eenzijdig. Het beloofde a la carte restaurant was gesloten. Voor ons geen herhaling vatbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het hotel heeft een gunstige ligging ten opzichte van het centrum, Kemer en Antalya. Echter, het personeel spreekt helaas geen Engels, wat als een minpunt wordt ervaren. Het hotel lijkt voornamelijk ingericht te zijn op een grote hoeveelheid Russische gasten, die zich daar enorm thuis voelen. Er lijkt een tekort aan personeel te zijn wat resulteert in een verminderde service en humeur. Het zwembad is prima, het eten is goed mits je er op tijd bij bent. Het animatieteam doet z'n werk uitstekend, maar het Italiaanse à la carte restaurant is niet meer aanwezig. Helaas zijn er geen computers beschikbaar om te internetten, maar er is wel WiFi in de lobby. Opvallend is dat er voornamelijk onbeschofte Russische gasten zijn die zich storend gedragen. Desondanks is het hotel kindvriendelijk, heeft het een mooie tuin en worden de kamers goed schoongehouden. Het eten is redelijk, maar laat voor de fijnproever soms te wensen over en kan zeker verbeterd worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Het eten is van goede kwaliteit en het personeel zet zich hard in. Het zwembad is heerlijk en er zijn leuke activiteiten in de miniclub, zoals voetbal en darten. Echter, het enige minpunt vond ik de avondsfeer. Wanneer de avond valt, wordt het wat ongezellig. De stoelen en tafels die tijdens de dag rond het zwembad staan, worden dan weggehaald en richting het podium verplaatst. Het entertainment loopt tot 22.30 uur en daarna wordt het stil. Het personeel begint dan met het opruimen van de stoelen en het doven van de lichten. Het lijkt alsof de barmannen er niet echt zin meer in hebben, want ze komen vaak chagrijnig over. Ook is de beheersing van de Engelse taal niet optimaal, wat soms voor communicatieproblemen zorgt. Over het algemeen zijn er veel Russische gasten aanwezig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Voorzieningen8

Het personeel was heel onvriendelijk en sprak amper Engels. Onze kamer keek uit op de afvalplaats van het hotel, wat betekende dat we vaak de stank van de vuilniswagen moesten verdragen als we op ons balkon wilden zitten. Het eten was redelijk, maar eerder lauw dan warm, en er was weinig variatie. Het menu leek bijna elke dag hetzelfde. Het a la carte restaurant, waar ze zo mee adverteerden, was gesloten, net als de pooltafel en andere spellen. Gelukkig was het animatieteam wel leuk en deden ze hun best om ons te vermaken. Er leek een voorkeursbehandeling te zijn voor de Russische gasten, die privileges kregen die wij niet kregen. Het zwembad was ook niet goed onderhouden, want gedurende ons verblijf lagen er constant steentjes op de bodem.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Bij aankomst leek het een fijn hotel, maar al snel ondervonden we veel ongemakken. De kamers waren gehorig en de bedden waren keihard. Daarnaast was de wc los en werden de bedden gedurende de hele week niet verschoond. Het zwembad was geen plek van rust vanwege luide muziek die van 10.00 uur 's ochtends tot middernacht doorging. Het animatieteam leek vooral gericht te zijn op Russen en Polen en accepteerde geen 'nee'. Het eten was vaak koud en zeer eentonig, hoewel het ontbijt en de lunch redelijk waren. Het personeel was onbeschoft en niet erg behulpzaam, tenzij je een vrouw was. Tot slot was er een overvloed aan Russische en Poolse gasten met onfatsoenlijk gedrag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

In oktober 2014 verbleef ik in hotel Greenwood en mijn ervaring was overwegend positief. Hoewel de kamers iets moderner zouden kunnen zijn, waren ze wel erg schoon. Het eten was lekker, hoewel er meer variatie mogelijk was geweest. Het hotel was extreem schoon, met personeel dat de hele dag bezig was met onderhoud en schoonmaak. Het personeel was zeer vriendelijk en hoewel ze een beetje gebrekkig Engels of Duits spraken, deden ze hun best om je te begrijpen. Het animatieteam was geweldig en zorgde ervoor dat je je niet hoefde te vervelen, tenzij je dat zelf wilde. Elke avond was er veel gelach en plezier. Hoewel er veel Russen aanwezig waren, heb ik hier persoonlijk geen last van gehad. Het hangt er maar van af hoe je zelf met de situatie omgaat. Het enige minpuntje was de slechte internetverbinding, maar dit schijnt een verbeterpunt te zijn voor hotel Greenwood.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Het voelt altijd als thuiskomen wanneer we hier verblijven, aangezien dit al onze 8e keer is. De service is uitstekend en het personeel is niet alleen vriendelijk, maar ook erg hardwerkend en gezellig. Het hotel blijft zich elk jaar verbeteren, en dit jaar zijn de eetzaal, lobby en bar volledig opgeknapt. De ligging van het hotel, op slechts 300 meter van het strand en het dorpscentrum, maakt het ideaal om te winkelen. Op vrijdag is er ook een leuke markt in Goynuk, en Kemer ligt ook dichtbij. Het animatieteam zorgt voor veel vermaak en activiteiten. De kleinschaligheid van het familiehotel zorgt voor een prettig en overzichtelijk verblijf. De luxe kamers zijn prachtig en worden uitstekend schoongehouden. Het restaurant heeft een gevarieerd aanbod van gerechten, allemaal mooi gepresenteerd, hoewel sommige gasten nooit helemaal tevreden lijken te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen8

Ik ben zojuist teruggekomen van een weekje weg en verbleef in een charmant hotel dat eenvoudig maar schoon was. Het eten was smakelijk, zij het eenvoudig van aard. Het personeel was uiterst vriendelijk, vooral tegenover de kleintjes, en er was voldoende entertainment voor zowel jong als oud. Het enige minpuntje was dat de focus voornamelijk lag op de Russische gasten, wat de ervaring iets minder aangenaam maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is een uitstekende keuze voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers. De kamers zijn prachtig ingericht en de service is uiterst vriendelijk. De buffetten zijn van hoge kwaliteit en zorgen voor een smakelijke ervaring. Ideaal voor gasten die op zoek zijn naar ontspanning en rust. Houd er wel rekening mee dat het centrum een stukje lopen is vanaf het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Dit was onze kennismaking met het Sherwood Hotel en het overtrof al onze verwachtingen! Alles was brandschoon, de kamers waren ruim en het personeel was ontzettend vriendelijk. Het eten in het à la carte restaurant was verrukkelijk en ook de strandbar serveerde heerlijke maaltijden. Een speciale shout-out naar Hande van guest relations, zij maakte ons verblijf extra speciaal. De animatie was fantastisch en het management van het hotel was top-notch. Wij kunnen dit hotel van harte aanbevelen en kijken er nu al naar uit om terug te gaan voor een volgende vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Voorzieningen10

Een verblijf hier is echt een aanrader en maakt het zeker de moeite waard om terug te keren. De omgeving is prachtig met bossen en een indrukwekkende grote berg die van kleur lijkt te veranderen wanneer de zon schijnt. Vlakbij vind je het gezellige Antalya met betaalbare winkelmogelijkheden. Zowel de lokale bevolking als het personeel van Greenwood zijn ontzettend vriendelijk en doen er alles aan om jouw verblijf onvergetelijk te maken. Geweldig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Hotel Greenwood (smartline) in Goynuk, nabij Kemer, is een fantastische 4-sterrenaccommodatie met een extraatje. De kamers zijn modern en brandschoon, het personeel uiterst vriendelijk. De maaltijden - ontbijt, lunch en diner - zijn voortreffelijk en worden in buffetvorm geserveerd. Het animatieteam is bruisend en organiseert een scala aan activiteiten voor zowel jong als oud, van sport en spel tot disco en optredens. Het hotel beschikt over een prachtig zwembad met glijbaan, een weelderige tuin en een spa voor ultieme ontspanning. Op slechts 2 tot 300 meter afstand vind je de zee en het strand. De ligging nabij een levendige winkelstraat met diverse winkels is ideaal. Voor uitstapjes naar Kemer, Antalya en andere bezienswaardigheden kun je gemakkelijk de dolmus of een taxi nemen. Ondanks de aanwezigheid van meerdere hotels in de omgeving, heerst er een serene rust. Al met al is Hotel Greenwood een perfecte uitvalsbasis voor diverse excursies, zoals varen, raften, jeepsafari's en het verkennen van pittoreske dorpjes, Perge en Aspendos. Ook Antalya en Kemer zijn zeker een bezoek waard. Wij komen hier al 10 jaar en genieten elke keer weer van de geweldige ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Onlangs hebben wij genoten van een fantastisch verblijf van 13 dagen in het Greenwood Hotel in augustus. De accommodatie was uitstekend, met vriendelijk personeel, heerlijk eten en comfortabele kamers. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een geweldige vakantiebestemming!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

We hebben enorm genoten van onze vakantie hier en begrijpen niet waarom sommigen negatief zijn over dit hotel. We stellen niet al te hoge eisen en vonden onze kamer prima in orde. Het eten was gevarieerd en lekker, voor ieder wat wils. Bovendien was er voldoende entertainment voor zowel jong en oud. We zouden zonder twijfel zo weer terugkeren naar deze plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen8

Dit prachtige hotel biedt heerlijk eten en een gezellig zwembad. Het personeel is vriendelijk en er is leuke animatie, vooral geschikt voor kinderen. Bij aankomst duurde het lang voordat de kamer schoon en gereed was, en zelfs toen we de kamer betraden was het nog niet helemaal schoon. We hebben direct een klacht ingediend en moesten opnieuw wachten op een schone kamer. Uiteindelijk werd dit goedgemaakt met een fles wijn. Het hotel lijkt voornamelijk bezocht te worden door Russische gasten, er zijn weinig tot geen Nederlandse gasten. Ondanks enkele tekortkomingen hebben we toch genoten van een fijne vakantie en hebben we enkele leuke excursies gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Samen met mijn partner heb ik 11 dagen doorgebracht in dit prachtige hotel. De kamers waren mooi en goed schoongemaakt, net als de rest van de faciliteiten zoals het zwembad, de restaurants en de wandelpaden. De locatie was perfect, op slechts 5 minuten lopen van het strand en een levendige winkelstraat. De bus naar Kemer was ook goed te bereiken, slechts 20 minuten rijden. Het personeel was opvallend relaxed en gastvrij, en hoewel ze hard werkten, straalde er geen stress van ze af. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en lakens. Het buffetrestaurant was gezellig en bood een gevarieerde keuze aan warm en smaakvol eten. Het zwembad was prachtig, met glijbanen en voldoende ligbedden en parasols. Het animatieteam zorgde voor vermaak, maar drong niet op als je liever op je ligbed wilde blijven liggen. Onze ruime superior kamer was van alle gemakken voorzien, van comfortabele bedden tot airconditioning en een balkon. De algehele uitstraling van het gebouw was goed onderhouden. De nabijgelegen winkelstraat bood ook een schat aan keuzes en goede prijzen. Kortom, een heerlijk verblijf dat voor herhaling vatbaar is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Van 20 april tot 30 april 2015 hebben wij genoten van een uitstekend verblijf in jullie hotel. Elk aspect was geweldig: de accommodatie, het eten, de kamers en de service van het personeel. De omgeving van het hotel was perfect voor ons, aangezien we graag wandelen. De hygiëne in jullie hotel is ook opmerkelijk. We zullen dit hotel zeker aanraden aan anderen vanwege de geweldige ervaring die we hebben gehad. Hartelijk dank voor de uitstekende service!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Toen we op 25 april incheckten in het hotel, werden we op een zeer warme manier verwelkomd. Bij het openen van de deur van onze kamer zagen we dat deze prachtig was versierd ter ere van ons 40-jarig huwelijk. Het was onze trouwdag en we waren aangenaam verrast. De kamer was ook met veel zorg ingericht, compleet met bloemen, taart, een fles wijn en meer. Het was werkelijk een onvergetelijke en schitterende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Wij waren erg tevreden over ons verblijf in het hotel. Het personeel was gastvrij en vriendelijk, en onze kamer was altijd keurig schoon. Ook hebben we genoten van het smakelijke eten dat werd geserveerd. Er was genoeg te doen voor recreatie, en het hotel was omgeven door een prachtig park.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Het eten was geweldig met een ruime keuze en het was fijn dat het ook nog eens warm werd geserveerd, iets wat we niet altijd meemaken in andere hotels. De animatie was ook top, het team was enthousiast en zorgde voor veel vermaak. Het was bijna onmogelijk om niet mee te doen! Onze kamers waren ruim en werden elke dag goed schoongemaakt, inclusief schone handdoeken. Het strand was makkelijk en snel te bereiken, alleen even de straat oversteken. Daar was ook alles perfect geregeld, met drinken en een prachtig uitzicht. We zijn zeker van plan om terug te keren naar dit hotel, zelfs de kinderen vonden het geweldig met de glijbanen en animatie bij het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

We verbleven in een hotel dat brandschoon was en waar we vriendelijk werden bediend, wat resulteerde in een aangenaam verblijf. Het eten was meer dan acceptabel en we konden heerlijk ontspannen. De kamers waren spic en span. Kortom, alles was helemaal in orde. Het zwembad voldeed ook aan onze verwachtingen. Een speciaal dankwoord gaat uit naar Mustafa voor zijn gastvrijheid!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Onlangs verbleven we in het Greenwood Hotel en we waren aangenaam verrast! De accommodatie was prachtig en brandschoon, echt een pareltje. Het eten was verrukkelijk en we zullen hier zeker nog eens terugkeren. De animatie was top; we hebben ontzettend gelachen. Het personeel was ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Alles was gewoonweg fantastisch en ik zal deze plek zeker aanraden aan vrienden, vooral dankzij de geweldige receptionist Mustafa!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Bij Greenwood, een gezellig familiehotel, word je hartelijk ontvangen door Mustafa, Ibrahim en Ilkay bij de receptie. De kamers zijn prachtig en het buffet blinkt uit in diversiteit en variatie. Vers gebakken brood, heerlijke eieren, omeletten en pannenkoeken van Emine, echt smullen! De koks Osman B en Osman verdienen een pluim voor hun kookkunsten. Het is wel jammer om te zien hoeveel eten er wordt verspild doordat gasten te veel opscheppen. Een tip: ga liever meerdere keren voor kleinere porties. Het zwembad is heerlijk en het animatieteam met Bora Bora en Mario zorgt voor geweldige entertainment. 's Avonds geniet je van leuke en prachtige shows. Op slechts 300 meter loopafstand vind je de zee, het strand en winkels. Met de dolmus ben je in 20 minuten in Kemer. Een speciale shoutout naar Ahmet Solmaz en Sezgin Kose voor hun geweldige verzorging, jullie zijn toppers! Ook de dames van de bar verdienen een pluim. Er is een nieuwe, zeer competente manager aan het roer. Helaas liet de service van de touroperator te wensen over met onder andere een gemist hotelbezoek, excursies en informatieboekje, en een vertraagde ophaalservice van 30 minuten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service8
  • Verzorging3
  • Voorzieningen5

Bij aankomst in de kamer was het duidelijk dat deze niet schoongemaakt was en nog resten vertoonde van de vorige gasten. De badkamer was ook niet fris en er ontbraken douchelakens. Dagelijks moesten we vragen om handdoeken en douchelakens. De airco lekte en werkte niet goed. Hygiëne leek hier een onbekend begrip. De manager heeft gelukkig snel gereageerd en ons een andere kamer gegeven, wat een uitzonderlijke service! Hij was zeer attent en loste het probleem goed op. Het schoonmaakteam leek onervaren en de badkamer werd niet regelmatig schoongemaakt. Het eten was eentonig en soms lauw, en ook hier leek hygiëne niet de hoogste prioriteit te hebben. Bij het zwembad stonden de ligbedden te dicht op elkaar. Om bij de zwembadrand te komen, moest je soms andere mensen hinderen of een grote omweg maken. De wc bij het zwembad werd slecht onderhouden en er was vaak geen wc-papier. Het animatieteam was daarentegen geweldig, met speciale vermelding voor Onur, de beheerder, en Bora die verschillende talen sprak en duidelijk communiceerde. Mario was ook erg leuk en speelde boccia met ons. Ondanks onze ervaringen in diverse hotels vonden we een verblijf van 8 dagen in dit hotel zelfs te lang.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging1
  • Voorzieningen5

Tijdens onze eerste vakantiedag kregen we vier verschillende kamers toegewezen en helaas lieten ze allemaal te wensen over. Uiteindelijk hebben we besloten om te blijven vanwege het mooie weer en de nabijheid van de zee. De hygiëne liet te wensen over, met een wc die niet doortrok en vieze vlekken en schimmel overal. Ook de douche liep niet goed door en de deuren sloten moeilijk. Bovendien waren er constant problemen in het overvolle hotel, zoals wachtrijen bij het restaurant en kapotte lampen. De WiFi werkte zelden en het eten was elke dag hetzelfde en koud, met vuile borden en bestek. Daarnaast waren er ook gevaarlijke situaties, zoals een losse trap bij het zwembad en haren onder de ligbedjes. De lift en airconditioning roken onfris en de kamers werden slecht schoongemaakt, met ongewassen beddengoed. Kortom, dit hotel was onveilig en onhygiënisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Bij onze aankomst na 11 uur 's ochtends was de keuken helaas al gesloten, maar gelukkig regelde een attente medewerker broodjes en koffie voor ons. Het duurde tot 14.00 uur voordat we naar onze kamer konden, terwijl andere gasten meteen werden ingecheckt. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Russische en Poolse gasten, wat resulteerde in maaltijden die niet helemaal onze smaak waren. Het personeel deed echter hun best om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas liet de receptiemedewerker te wensen over door zijn onvriendelijke houding en flauwe grappen. Hij leek vaak niet goed te luisteren naar feedback en negeerde klachten. Gelukkig compenseerde het overige personeel deze ervaring door hun vriendelijkheid en servicegerichtheid. De schoonmaak van de kamer kon wel beter en de lobbybar sloot al vroeg, waardoor je buiten de deur moest zijn voor een drankje. Al met al was ons verblijf een teleurstelling en zullen we niet nog een keer terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

De animatie was echt fantastisch, maar helaas viel de rest van de faciliteiten wat tegen. Het team wist zeker hoe ze jongere kinderen konden vermaken. Bij aankomst was de kamer niet beschikbaar en leek de receptie andere gasten voor te trekken. Uiteindelijk kregen we een vuile kamer toegewezen, die na herhaaldelijk vragen eindelijk enigszins werd schoongemaakt. Gedurende ons verblijf kregen we meerdere keren vuile handdoeken in plaats van schone. Het hotel was over het algemeen niet erg schoon, van de kamers tot de gemeenschappelijke ruimtes. Sommig personeel was niet erg behulpzaam, terwijl anderen dat juist wel waren. De meeste gasten in Kemer waren Russisch of Pools, en dit was duidelijk merkbaar in het hotel, waar alles op hen leek te zijn gericht. De animators deden hun best om iedereen te betrekken. Overal in Kemer leek alles specifiek gericht te zijn op deze demografie. Verwacht lange wachtrijen bij het eten en het fenomeen van mensen die overmatig opscheppen en vervolgens voedsel verspillen. Onze kamer was op de vierde verdieping en na drie dagen van klagen over de niet functionerende wifi, hebben we het uiteindelijk opgegeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

De receptionist sprak geen Engels en de maaltijden waren lauw. De gangen en kamers waren niet goed schoongemaakt en op het balkon werd al het vuil in een hoek geveegd. De gebruikte handdoeken werden opnieuw opgevouwen als "schoon". Gedurende de 10 nachten dat we er verbleven, werd het beddengoed nooit verschoond. Alleen Aly was geweldig, maar ze was geen medewerker van het hotel - ze was de eigenaar van de winkel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Dit hotel was echt top! Alles was perfect geregeld en het ligt vlakbij Kemer, op ongeveer 20 minuten rijden met de dolmus. Het hotel is handig gelegen nabij het dorpje en is zeker een bezoekje waard. Daarnaast is het ook nog eens betaalbaar. Boek zeker via de voordeligste reisagent www.sunjets.be.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Onze recente trip van 1 tot 15 mei 2005 was geweldig, vooral vanwege het hotel dat perfect is voor gezinnen. Het eten was heerlijk en gevarieerd, en het animatieteam was top, vooral met de kinderen. De hygiëne en schoonmaak in zowel de gemeenschappelijke ruimtes, bij het zwembad en in de hotelkamer waren uitstekend. Dit hotel verdient absoluut meer dan vier sterren! Bart, 17 mei 2005.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geweldig vakantieoord! Prachtig, brandschoon, smakelijk eten, gastvrije medewerkers en betaalbaar. Het entertainmentteam was top, ze deden het geweldig en vooral Mehmet van het animatieteam was een hele gezellige kerel om mee op te trekken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De werkelijkheid van dit hotel komt overeen met de foto's. De stijlvolle inrichting en de ruime familiekamer waren precies zoals we hadden gehoopt. Het eten was smakelijk, maar een beetje meer diversiteit zou welkom zijn. De entertainment was fantastisch, vooral Mehmet, die absoluut de koning van darten was! De omgeving van het hotel was misschien niet zo levendig, maar gelukkig maakte het charmante dorpje Kemer dat ruimschoots goed met zijn gezellige markt op donderdag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Wat een fantastisch hotel! Het is hier lekker knus en het personeel is ontzettend gastvrij. Alles is brandschoon, zelfs de openbare wc's zijn een verademing. De glijbanen zijn een hit voor jong en oud. Speciale shoutout naar Halil van het Waverestaurant en Seyid en Emil van het hoofdrestaurant, zij zijn echt toppers op het gebied van gastvrijheid en service. De wraps en ijskoffie in het Waverestaurant zijn absoluut hemels. Het eten in het hoofdrestaurant is dik in orde. Wij zijn nu al aan het nadenken over ons volgende bezoek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Onlangs teruggekeerd van een fantastisch verblijf in dit prachtige hotel. Het eten was voortreffelijk en de service was uitstekend. Wat fijn was, is dat er geen opdringerige animatie was, maar wel leuke activiteiten en avondshows. Het zwembad was heerlijk ruim en er waren genoeg ligbedden beschikbaar. Bovendien waren de glijbanen mooi en werd er goed toezicht gehouden. Aan de overkant van de weg bevond zich een heerlijk strand met een mooie bar en wifi-verbinding. De kamer werd elke dag schoongemaakt en de badkamer was van alle gemakken voorzien. Gelukkig was er geen geluidsoverlast, aangezien de disco om 23:00 uur stopte. Deze accommodatie is absoluut een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik heb enorm genoten van mijn verblijf hier. Het eten was voortreffelijk en het personeel was ontzettend vriendelijk. Alles was ook nog eens brandschoon. Ik kan niet wachten om hier weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het hotel is werkelijk prachtig en biedt super kamers (wij verbleven in een familiekamer met aparte ruimte). Het personeel is uiterst vriendelijk en de animatie zorgt voor een gezellige sfeer. Vooral Mehmet steekt er bovenuit! De faciliteiten zijn uitstekend en het zwembad is heerlijk ruim. Absoluut niet te missen zijn de glijbanen!! Echt, er valt weinig op dit hotel aan te merken. De directe omgeving van het hotel vonden wij iets minder aantrekkelijk, maar Kemer (ongeveer 9 km verderop) is absoluut een bezoek waard! Op donderdag is er ook een leuke textielmarkt in Kemer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Een geweldige locatie in Kemer die gemakkelijk te bereiken is, met diverse winkels, een winkelcentrum en een apotheek op loopafstand voor degenen die buiten het hotel willen verkennen. Het personeel is zeer klantgericht, altijd vriendelijk en behulpzaam. Er is een ruime keuze aan heerlijk eten en de Kidsclub verdient een dikke pluim met de veilige en leuke sfeer, kinderdisco en knutselactiviteiten. De kamers zijn ruim en brandschoon, waardoor deze accommodatie echt een aanrader is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Aan de kant van het zwembad verbleven we, waar elke avond een levendig feest met luide muziek tot laat in de avond plaatsvond. Dit maakte het moeilijk om echt te kunnen ontspannen, vooral met een jong kind dat elke ochtend vroeg wakker was. Het indienen van klachten bij de manager had geen effect, aangezien het feest gaande was. Het eten was eentonig en smakeloos, en de badkamer liet te wensen over met losse wc-rolhouders en een onbedekte doucheafvoer. Op het strand was er te weinig ruimte. Het enige positieve was het vriendelijke bedienend personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische week vol onvergetelijke hoogtepunten! De vriendelijke barman Mordo, de attente badmeester Kemal en de enthousiaste entertainer Enes hebben zeker bijgedragen aan de geweldige ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een tegenvaller! Het hotel voldeed absoluut niet aan de verwachtingen van een 4-sterrenaccommodatie, eerder aan die van een 2-sterrenpension. Het eten liet flink te wensen over en was eentonig, en het personeel leek voornamelijk Russisch te spreken. Zonde van het geld en ik zou er zelfs niet nog eens heen gaan als het gratis was. Volgende keer maar beter op zoek naar een andere plek om te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje. Het personeel is ontzettend gastvrij en zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Het eten is verrukkelijk en de glijbanen zorgen voor onvergetelijk plezier!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is absoluut een regelrechte nachtmerrie! Communiceren met het personeel is een uitdaging, omdat niemand Engels lijkt te spreken, zelfs niet bij de receptie. De kamers zijn ronduit smerig en lijken haast onbewoonbaar met de overvloed aan schimmel. Vooral als je reist met een baby, is dit een regelrechte ramp! Een tweede bezoek zit er voor mij zeker niet in en ik zal het ten zeerste afraden aan anderen. Als een voedselvergiftiging op je verlanglijstje staat, dan is dit de place to be. Oh, en aan Tugba van de keuken: misschien iets minder tijd doorbrengen voor de spiegel en meer aandacht aan het servies besteden zou geen overbodige luxe zijn.

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

er was een mooi strand alleen moest je wel een tunnel onderdoor om er te komen.het hotel vies best mee, en de bediening was goed. het eten was goed een lopend buffet en dat vond ik wel ideaal.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl