ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Asarlik Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel heeft een fantastische locatie, alles is op loopafstand bereikbaar. Het personeel is uiterst vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen. Vooral de barmannen bij de bar naast het amfitheater hebben indruk op ons gemaakt. Ook de rest van het personeel doet er alles aan om de gasten tevreden te stellen. Het enige minpuntje was het animatieteam. Het was de eerste keer dat we zoiets hebben meegemaakt. Twee jongens van het animatieteam hebben de sfeer tussen de gasten verstoord door leugens te verspreiden. Wij waren op vakantie met 3 vrienden en ontdekten dat deze twee jongens aan bijna elke dame met wie wij contact hadden leugens over ons hebben verteld. We hebben dit gemeld bij de leiding, dus dames, let goed op met deze twee jongens. Ondanks dit voorval is het hotel echt top. Ik zou volgend jaar zo weer terug willen gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service10

Tijdens onze vakantie met mijn vrouw, beide dochters en hun partners hebben we een geweldige tijd gehad. Eén van de partners is buitengewoon lang, waardoor douchen in de originele hotelkamer een uitdaging was. Gelukkig kon de receptie ons direct helpen en kregen we een andere kamer aangeboden. Om samen te kunnen blijven, werd zelfs voorgesteld dat alle kamers konden verhuizen naar aangrenzende kamers. Dit werd snel en vriendelijk voor ons geregeld. De rest van de vakantie verliep uitstekend. Het gehele hotelpersoneel deed hun uiterste best om ons verblijf aangenaam te maken, met vriendelijke en behulpzame service op elk moment.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service5

Bij het Panorama restaurant is het eten regelmatig lauw en sommige stoelen en tafels zijn een beetje gammel en zien er een beetje afgebladderd uit. Gelukkig was de kamer wel comfortabel en schoon en had een goed functionerende airconditioning. Er stonden echter te veel auto's geparkeerd voor de hoofdingang, wat nogal onhandig is omdat je er toch makkelijk tussendoor moet kunnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Met een groep van 2 gezinnen hebben we voor de tweede keer genoten van een fantastisch verblijf in dit hotel. We kijken stiekem al uit naar volgend jaar, want we willen zeker nog een keer terug! De negatieve reacties begrijp ik echt niet... misschien zijn sommige mensen gewoon kritisch en klagen ze om kleinigheden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service6

Het hotel is verre van wat je zou verwachten op basis van de foto's, het verdient zeker geen 5 sterren. Alles is er vuil en dringend toe aan een renovatie. Een positief punt is de locatie, die meteen een vakantiegevoel geeft. Helaas liet de kamer te wensen over in termen van hygiëne en comfortabele bedden. Het personeel leek meer geïnteresseerd in hun telefoon dan in het helpen van gasten. De animatie was teleurstellend en het eten was eentonig en vaak koud, ver verwijderd van de luxe en variatie die we gewend zijn. Hoewel het personeel over het algemeen vriendelijk was, hoefde de directie dringend te investeren in nieuwe werkkleding, alles was versleten en vuil. Toegevoegd aan dit alles waren de slechte kwaliteit lokale alcohol en trage WiFi. Het lijkt erop dat wij hier niet snel terug zullen keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

Het personeel had moeite met de Engelse taal (of wilde het niet spreken) en onze kamer aan de voorkant was extreem luidruchtig tot 4 uur 's ochtends. Bij het uitchecken moesten we plotseling €65 betalen voor een fles drank die ze ons zelf hadden aangeboden vanwege een verjaardag. Toen ik hierover klaagde bij de receptie, dreigden ze de politie te bellen en noemden ze mijn opmerkingen "maffiapraktijken". Na 15 reizen naar Turkije kan ik zeggen dat dit hotel een van de mindere ervaringen was. De barkeepers begrepen vaak niet wat we in het Engels vroegen. Het leek alsof het hotel meer gericht was op hun Turkse gasten. De douche was onhandig hoog en lastig om in en uit te stappen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Voor de vierde keer op rij hebben we weer een fantastische ervaring gehad! Het eten was verrukkelijk en er was voor ieder wat wils. De animatie was erg gezellig en de medewerkers stonden altijd voor ons klaar. De kamers waren buitengewoon schoon. Een kleine tip die we willen delen: laat af en toe een fooi achter in je kamer, geef het personeel een extraatje, ruim je eigen bord op of toon gewoon wat vriendelijkheid. Dit wordt zeer gewaardeerd en maakt hun dag! Wij komen zeker nog eens terug. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf in dit hotel was fantastisch! Alles was tot in de puntjes verzorgd: van de schone kamers tot het heerlijke eten en drinken. Het personeel was ontzettend vriendelijk en zorgde ervoor dat we ons echt welkom voelden. Elke dag werd onze kamer weer keurig opgeruimd. Het animatieteam, onder leiding van Nona en haar man, zorgde voor eindeloos vermaak met allerlei leuke activiteiten, van wateraerobics tot avondshows. We hebben ontzettend gelachen! Het a la carte dineren is zeker een aanrader; we hebben gesmuld van het heerlijke eten. 's Avonds was het erg gezellig in de Green Bar, waar het personeel de meest verrukkelijke cocktails voor ons klaarmaakte. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en wilden eigenlijk helemaal niet naar huis! We zijn van plan om zeker nog eens terug te komen naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service7

De accommodatie zorgt voor enige verwarring, aangezien het even duurt voordat je alles hebt ontdekt. Echter, een groot pluspunt is dat het restaurant zich op de bovenste verdieping bevindt, waardoor je kunt genieten van een prachtig uitzicht over de baai van Gumbet/Bodrum. De locatie is gunstig gelegen nabij een klein centrum en de dolmus stopt recht voor de deur, waardoor je gemakkelijk naar Bodrum kunt reizen. Het was duidelijk dat het einde van het seizoen in zicht was, aangezien het rustig was. Het gebruik van de telefoon was van groot belang en je kon tv kijken terwijl je aan de bar zat. Als je niet om 19.00 uur ging eten, was het eten helaas koud en leek het menu vaak hetzelfde. De kamers maakten een goede eerste indruk, maar er hing wel een nare rioollucht. Hoewel de technische dienst ernaar heeft gekeken, kwam het probleem na twee dagen weer terug. Een nieuwe kamer was mogelijk, maar vanwege de naderende vertrekdatum hebben we hier geen gebruik van gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6

Het nachtleven in Gumbet was een echte beproeving voor ons, met luide muziek en een buffet waar je beter geen hap van kunt nemen. Veiligheid voor met name vrouwen leek een punt van zorg. Het animatieteam, bestaande uit een paar Turkse mannen die meer bezig waren met flirten dan met entertainment, liet veel te wensen over. Het merendeel van de gasten leek Turks te zijn en keek ons met argwaan aan, alsof wij verantwoordelijk waren voor alles wat misging. De disco was niet veel beter, met slechts een handjevol dronken mannen die 'dansten' op de muziek - als je het dansen kon noemen. Al met al geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Voor de betaalde prijs was het geen topervaring, maar ook zeker niet slecht. We hadden een mooie, schone kamer en een gezellig klein strandje. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Qua eten was er veel keuze, maar helaas was het vaak lauw, soms zelfs koud. Ondanks dat hebben we toch genoten van ons verblijf! Leuk detail: tijdens ons verblijf hebben we twee katten, Katwijk en Zeeland, geadopteerd en overgedragen aan lieve mensen bij ons vertrek. :)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2

Ik verbleef een week in het hotel en was teleurgesteld over de service. Het servies en bestek waren vaak op en niet goed aangevuld, en het eten was eentonig met beperkte keuzes. Als je niet om 19.00 uur ging dineren, was er weinig variatie over en werden gerechten niet bijgevuld. Het animatieteam leek weinig energie te hebben en het theater bood weinig vermaak met zijn beperkte ruimte en repetitieve shows. Voor mensen die moeite hebben met traplopen is dit hotel niet geschikt, aangezien er veel trappen zijn en het strand alleen bereikbaar is via deze trappen. Bovendien is het strand klein en zijn de strandstoelen te dicht op elkaar geplaatst, waardoor het een benauwde indruk geeft. Al met al gaf dit hotel mij het gevoel alsof ik tussen de massa vastzittende schapen zat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is gewoon geweldig! Het personeel is ontzettend vriendelijk en niets is te veel, bijna alles kan. Op steenworp afstand vind je een levendige straat vol bars, of je pakt de dolmus naar het bruisende Bodrum. Het eten in het hotel is uitstekend met een ruime keuze aan restaurants. Geniet van een heerlijke cappuccino en een ijsje in het gezellige Italiaanse restaurant. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Prachtig hotel op een goede locatie, charmant maar compact. Het eten was voortreffelijk en het strand, hoewel smal, bood voldoende ruimte tijdens ons verblijf van 23 juli tot 6 augustus. Ik hoorde dat het hotel niet volgeboekt was toen wij er waren; ik vraag me af hoe het is als het wel druk is, met name op het strand en bij de maaltijden. Zelfs nu was er al niet genoeg plek bij het eten (in het panoramarestaurant). Helaas zijn de bier- en wijnglazen niet goed schoongemaakt, en de Marina Bar is nog erger dan een slechte kantine. Gelukkig was de poolbar wel prima. Er stonden te veel grote auto's van managers voor de deur, wat soms de ingang blokkeerde. Desondanks hebben we een goed verblijf gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Wat een fantastische tijd hebben we gehad in dit hotel! Het ligt pal aan het strand met een exclusief stukje privéstrand. Vanaf de zonnebedjes bij het zwembad loop je zo via een trap naar de zee. Er zijn genoeg ligbedjes beschikbaar en er is zelfs een handdoekenservice. Het hotel wordt uitstekend schoongehouden en het eten is van goede kwaliteit. Het handige van overal koelkasten met flesjes water is dat je er altijd eentje kunt pakken en meenemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Bij aankomst werden we positief verrast! De locatie was prachtig met een adembenemend uitzicht en een schitterend hotel. Alles was brandschoon, de kamers werden dagelijks grondig schoongemaakt (zelfs nieuw beddengoed elke dag!) Een absoluut hoogtepunt was het panoramaterras bij mooi weer. De zwembaden waren goed onderhouden, al waren ze iets aan de frisse kant. De maaltijden mochten wel wat warmer zijn, soms waren ze lauw, maar absoluut smakelijk met veel variatie en kwalitatief vlees. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en stond altijd klaar om te helpen. Dankzij de dolmus-busjes was het reizen perfect, elke 5 tot 8 minuten kwam er wel eentje voorbij. Wil je nog wat lekkers voor op de kamer buiten het hotel halen? Dan zit er naast het hotel een kleine supermarkt (voor sigaretten, snoep en sterke drank). Het enige echte minpunt was het aanhoudende 'lastigvallen' door verkopers van restaurants, hamams, fotografen en watersportactiviteiten. Na een paar dagen werd dit behoorlijk storend, aangezien nee ook echt nee betekent en niet drie keer per dag bevraagd hoeft te worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Na mijn recente verblijf in dit hotel was ik aangenaam verrast. Aanvankelijk was ik wat nerveus vanwege eerdere recensies die ik had gelezen, maar mijn zorgen bleken ongegrond. Het personeel was ontzettend gastvrij en waardeerde het als gasten hun eigen borden terugbrachten, wat ik een mooi gebaar vond. Ik denk dat je ervaring in grote mate afhangt van je eigen instelling; zij deden er echt alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Onze kamer in het hoofdgebouw met uitzicht op zee was prachtig, mooi ingericht en brandschoon. Het grote panoramarestaurant bood uitgebreide buffetten met een spectaculair uitzicht over de baai. Alles was zeer hygiënisch en er was een ruime keuze aan gerechten. Overdag konden we genieten van heerlijke maaltijden bij het zwembad en de hele dag door waren er mogelijkheden om te genieten van taartjes en ijsjes. Het leek wel alsof je 24 uur per dag kon eten en drinken! De ligging van het hotel was ideaal, met een gezellige boulevard en het centrum op loopafstand. Toen we aangaven vroeg te moeten vertrekken, werd er zelfs een lunchpakket voor ons klaargemaakt. Voor het eerst kan ik zeggen dat dit een vakantie was die zeker voor herhaling vatbaar is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7

Hoewel dit hotel niet te vergelijken is met de luxe Ultra All Inclusive resorts aan de Turkse Riviera, biedt het wel een betaalbaar alternatief met een goede ligging aan de rustige kant van de baai van Gümbet. De barstreet is slechts op een steenworp afstand, terwijl het strand heerlijk is met veel schaduwrijke plekjes. Het eten is lekker en gevarieerd, maar kieskeurige eters zullen misschien merken dat het aanbod niet heel divers is. De kamers zijn redelijk, hoewel de superior kamer voor één persoon teleurstellend klein was met een balkon naast een installatie en geen mooi uitzicht. Het enige minpuntje was dat Turkse gasten soms voorgetrokken leken te worden, maar verder hebben we een prima vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

De locatie van het hotel is perfect - net buiten de drukke drukte van de barstraat, maar toch op loopafstand. Helaas was het eten deze keer niet helemaal zoals we gewend zijn en ook de schoonmaak van het hotel liet wat te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Na een onvergetelijk verblijf van 10 dagen met mijn partner in dit hotel, kan ik alleen maar zeggen dat het een fantastische ervaring was. Onze kamer was comfortabel, het eten was verrukkelijk en bood een grote variëteit aan gerechten. Het personeel was uiterst attent en behulpzaam, niets was te veel gevraagd. De spa was een absolute parel, met verkwikkende scrubs die je huid zijdezacht maakten en massages die je echt helemaal tot rust lieten komen. Deze vakantie was voor ons werkelijk waar onvergetelijk en we weten zeker dat we nog eens terug zullen komen naar dit uitmuntende hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Het dakterras van het restaurant bood een prachtig uitzicht, maar de zwembaden waren helaas aan de kleine kant. Gelukkig was het eten wel van goede kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Na een mislukte ervaring in Club Virgin werden we overgeplaatst naar dit hotel en wat een verademing was dat! De hygiëne is hier top, overal zie je het personeel hard werken. Het eten is heerlijk en gevarieerd, en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Er is veel te doen en de activiteiten zijn erg leuk. Kortom, dit hotel is gewoon geweldig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service4

Dit hotel is dit jaar aanzienlijk verslechterd ten opzichte van vorig jaar. Het eten was vaak lauw of zelfs koud en er was weinig variatie. Het personeel leek totaal niet enthousiast en gastvrij, waardoor gasten regelmatig zelf hun tafel moesten dekken en bestek moesten zoeken. Daarnaast liet de schoonmaak te wensen over. Als dit het niveau is geworden, zullen wij volgend jaar zeker niet meer naar Asarlik Beach teruggaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel leek veelbelovend, maar liet ons behoorlijk in de steek in vergelijking met de hoge verwachtingen die we hadden. De onderhoudsstatus liet te wensen over, waardoor we twijfelden aan de kwalificatie van vijf sterren. Hoewel het eten redelijk smaakvol was, was het vaak lauw of zelfs koud en niet goed bereid. Daarnaast schrokken we van enkele hygiëneproblemen, met zelfs een onaangename ontmoeting met een kakkerlak. Helaas heeft ons verblijf hier ertoe geleid dat we ziek werden en uiteindelijk in het ziekenhuis belandden. Ondanks dat we Gumbet een leuke bestemming vinden, staat dit hotel niet op onze lijst voor toekomstige bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service7

Na een week in het Royal Asarlik Beach te hebben doorgebracht, moet ik eerlijk zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben. Het eten liet flink te wensen over, met weinig variatie, elke dag hetzelfde en duidelijk niet met veel zorg bereid – bovendien vaak koud geserveerd. Het zwembadwater was onaangenaam koud en bij het grote zwembad knalde de hele dag keiharde muziek, wat de rust wegnam. Het uitzicht was weliswaar mooi, maar dat verzachtte de andere minpunten niet. De animatie was ronduit teleurstellend en leek meer een verplicht nummertje dan oprechte enthousiasme. Voor ons is dit zeker geen plek om nog eens terug te keren. We hebben wel geleerd dat recensies op platformen zoals Zoover niet altijd een compleet beeld geven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Ons verblijf in de ontspanningsruimte was geweldig, de kamer was goed onderhouden en schoon. Bij aankomst werden we verrast door een koelkast vol met verschillende drankjes, die gedurende de week regelmatig werd bijgevuld. Vooral het feit dat we dagelijks een nieuwe fles water kregen was erg prettig. Het restaurant bood zowel binnen als buiten een fijne eetgelegenheid op het dak. De kwaliteit van het eten was uitstekend en er was altijd wel iets lekkers te vinden. Het hotel is wel wat minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, vanwege de vele trappen en hellingen door de ligging tegen een heuvel. Gelukkig zijn er wel 3 of 4 liften beschikbaar om dit te compenseren. Het verkennen van Gumbet was ook goed te doen, tenzij je niet van klimmen houdt. Het is dan handig om de route te kiezen met de minste hellingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10

Samen met mijn zoon verbleef ik acht dagen in een standaard kamer in dit hotel. De kamer voldeed niet echt aan de verwachtingen die je zou hebben bij een vijfsterrenhotel. Ik had eerder een ruimere en betere kamer in een viersterrenhotel. Het eten daarentegen was absoluut geweldig. Je kon er van 's ochtends 7 uur tot 's avonds 1 uur terecht voor een hapje. 's Avonds was er ook entertainment aanwezig. Om een plekje bij het zwembad te bemachtigen, moest je wel vóór 10 uur een ligstoel reserveren. Er was ook een kleine fitnessruimte beschikbaar voor gratis gebruik.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Al jaren genieten wij van ons verblijf in dit hotel, we komen zelfs twee keer per jaar terug. De locatie direct aan het strand is perfect, en het is slechts een korte wandeling naar het levendige Gümbet (5 minuten). Voor jongeren is het hier ideaal vanwege het levendige uitgaansleven. Het personeel is ook dit jaar weer ontzettend vriendelijk, zowel bij de receptie als in de restaurants. De kamers zijn schoon en netjes, en het strand wordt goed onderhouden. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan hoef je het alleen maar te melden bij de receptie en ze zullen er direct iets aan doen. Het eten in het Panorama Restaurant, het Pool restaurant en bij de Marine bar is uitstekend. Er is 24 uur per dag de mogelijkheid om iets te drinken. Kortom, een hotel met super vriendelijk personeel. Wij kijken al uit naar ons volgende bezoek in oktober om weer heerlijk te genieten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het team was ontzettend gastvrij en stond altijd klaar om te helpen wanneer nodig. Helaas viel de entertainment wat tegen, al hoorde ik dat het in mei beter is. Toch was dit maar een klein minpuntje, want over het algemeen was het een fantastisch hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is tiptop in orde en perfect gelegen. Met een korte wandeling ben je zo in het bruisende centrum van Gumbet, terwijl je met de dolmus binnen 10 minuten in Bodrum staat. De medewerkers zijn ontzettend gastvrij, het eten is heerlijk en gevarieerd en de schoonmaak is voortreffelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4

Een luidruchtige menigte lijkt de vakantiesfeer te verstoren voor de andere gasten, zonder enige interventie van het management, ondanks dat zelfs kinderen het potentieel voor problemen met dergelijke grote groepen dronken mensen opmerken. Het personeel probeert zijn best te doen, maar lijkt gemis te hebben aan effectief leiderschap. Het was verwarrend om soms zelf naar essentiële spullen zoals tassen en bestek te moeten zoeken, terwijl het personeel met andere zaken bezig leek te zijn. Het hele systeem leek te ontbreken aan enige vorm van logica. Hoewel dit hotel in 2013 geprezen werd om het heerlijke eten, was onze ervaring deze keer een grote teleurstelling, vooral omdat er geen enkel gerecht warm werd geserveerd. De openingstijden van de bars leken volledig willekeurig. Daarnaast bleven de a la carte restaurants gesloten. Gelukkig blijft de enige positieve noot voor ons de uitstekende ligging en het prachtige panoramaterras.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Geweldig! De hotelkamers worden grondig schoongemaakt, elke dag frisse handdoeken en schoon beddengoed. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Af en toe is er wat geluid van buiten het dorp te horen, maar gelukkig niet storend. Wij komen zeker nog een keer terug naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9

Onze week was fantastisch, hoewel het geen vijfsterrenhotel was. Het eten overtrof onze verwachtingen: veel keuze, verse groenten en fruit voor iedereen. Er waren veel schaduwrijke plekken. De kamers waren bescheiden, maar ik raad echt aan om een kamer aan de tuinzijde te vragen. Een andere tip is om te dineren in de restaurants buiten het hotel. We genoten van boottochten naar Kos en door de omgeving. Het enige echt negatieve punt was het Chinese restaurant van het hotel. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n slecht en vies eten te hebben gehad. We hadden nog dagen last van onze darmen. Voor een lekker glas wijn is het beter om een terras buiten het hotel te kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

We waren teleurgesteld door ons verblijf in het hotel. Onze kamer bevond zich naast de machinekamer, waardoor we constant lawaai hoorden en de warmte van de machines voelden. Dit maakte het onmogelijk om vanaf het balkon te genieten. Daarnaast ontdekten we dat er geld uit onze kluis was gestolen. Ondanks dat het hotelpersoneel beweerde dat dit niet mogelijk was, was het geld wel verdwenen. Dit was een negatieve ervaring en we zullen dit hotel nooit meer bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit charmante hotel straalt netheid uit en heeft een gastvrije sfeer. Het eten is verrukkelijk en biedt een breed scala aan smaken. We hebben niets gemerkt van onsmakelijke gerechten, alles was voortreffelijk. Een kalme en vredige omgeving, met uitzondering van wat geluidsoverlast van nabijgelegen cafés aan de voorkant van het hotel.

Melden


Reisperiode: februari 2015

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Ik had een vreselijke vakantie-ervaring en ik zou er niet snel terugkeren. Ik adviseer ten zeerste om deze bestemming te vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Onze vakantie was echt geweldig! Het hotel is schitterend, het eten voortreffelijk en de ligging aan het strand met winkeltjes om de hoek is perfect. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, vooral Yelda en Sultan hebben ons echt in de watten gelegd. Volgend jaar willen we hen niet missen als we weer gaan. Het was extra fijn dat Yelda Nederlands sprak, dat maakte het contact heel prettig. We zouden deze plek zeker aanraden aan anderen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service7

Mijn vijf trips naar Turquoise in Side waren allemaal fantastisch, hoewel het wel wat duurder is. De beslissing om naar dit hotel te gaan was gebaseerd op lovende reviews. Echter, het personeel leek totaal niet gemotiveerd en was niet bepaald vriendelijk. Ze waren meer bezig met hun telefoon dan met de gasten, en de kleding was slordig en onverzorgd. Het avondeten liet te wensen over: lauw en weinig variatie, en je moest zelfs je bestek zoeken. Gelukkig had het restaurant een mooie locatie. Dagelijkse schoonmaak was er wel, maar niet alles werd grondig gedaan. Bij het inchecken kreeg ik geen handdoekenkaart en geen informatie over de wifi, daar moest ik zelf achteraan. De hygiëne in het hele resort was matig, met bijvoorbeeld volle prullenbakken bij het koffieapparaat om half 9 's ochtends en plastic bekers bij het zwembad die alleen met water en een vieze spons werden schoongemaakt. Om die reden dronk ik mijn drankjes maar met een rietje. De toiletten bij het zwembad werden overdag niet schoongemaakt. Kortom, ik zal hier niet nogmaals verblijven. Ik zal liever wat langer sparen om weer naar Turquoise te gaan, dat pas echt een 5-sterrenhotel is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4

Na een onverwachte wijziging in onze plannen werden mijn zoon en ik naar dit hotel gebracht. We kregen een keurige kamer met een prachtig uitzicht over de stad. De kamer was voorzien van alles wat je maar kon bedenken, van een schoenlepel tot een badmuts en een goed gevulde koelkast. Na ons eerste ontbijt waren we meteen verkocht: we konden niet wachten om de volgende ochtend weer aan te schuiven voor onze favorieten, pannenkoeken met chocolade of een heerlijke omelet. Hoewel de kinderactiviteiten beperkt waren vanwege het gebrek aan kinderen, genoten we nog steeds van het gezelschap van een jonge dame in de speeltuin. Haar Engels was net zo beperkt als ons Turks, wat zorgde voor grappige gesprekken. Er was ook genoeg te doen, zoals tafeltennis, darten, poolbiljart en ontspannen bij het zwembad. Het Spa-gedeelte was een echte traktatie en zorgde voor ultieme ontspanning. De lunch was een culinaire ervaring op zich, met zoveel keuzes dat we niet eens alles konden proeven. Gelukkig kwamen enkele gerechten tijdens het avondeten weer terug, dus we hoefden niets te missen. Ondanks dat het einde van het seizoen naderde, waren er nog genoeg excursiemogelijkheden beschikbaar. Deze vakantie zal voor altijd in onze herinneringen blijven als een onvergetelijke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5

Samen met mijn partner hadden we eigenlijk geboekt voor het Virgin Club Hotel Bodrum. Echter, we kregen een telefoontje dat we zouden worden overgeplaatst naar een ander hotel. In eerste instantie was dit een verrassing, aangezien we ons hadden verheugd op iets anders. Achteraf waren we echter ontzettend blij dat dit zo is gelopen! Het andere hotel bleek namelijk verouderd en op een afstand. Bij ons nieuwe verblijf was aan alles gedacht: er was de hele dag door heerlijk eten beschikbaar. Zeker het reserveren voor een a la carte diner is een aanrader; Turks, Italiaans, Chinees of vis, het was allemaal mogelijk en smaakte voortreffelijk voor een welkome afwisseling van het buffet. De kamers waren fantastisch, zeer schoon en netjes, en elke dag werden er weer nieuwe handdoeken verstrekt. Bovendien was het erg makkelijk om met de dolmus naar Bodrum te reizen, wat zeker de moeite waard is voor een bezoek. Ook het nabijgelegen Gumbet bleek een super gezellige plek! Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en raden deze bestemming zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

Terug van een fantastische vakantie bij Royal Asarlik! Het resort straalt netheid uit, met constant bezige bijtjes die alles opfrissen. De kamers werden ook dagelijks vertroeteld. De locatie is top! Gelegen aan het begin van de boulevard, dus je bent meteen te midden van winkeltjes en eetgelegenheden, zonder gestoord te worden door het nachtleven. Het dolmusbusje stopt praktisch voor de deur, waardoor je gemakkelijk en voordelig naar Bodrum kunt reizen (elke 5 minuten rijdt er eentje). Het personeel is uiterst vriendelijk en staat altijd paraat voor je behoeften, en het entertainmenteam zorgt voor veel plezier. Heerlijk dat het resort direct aan het strand ligt, zo loop je zo van het zwembad de zee in. Het eten is ook een hoogtepunt. Er is volop keuze en voor iedereen is er wat lekkers. Het klopt dat niet alles gloeiend heet is, maar wel goed gaar en smaakvol. Zowel bij het ontbijt, de lunch en het diner bereiden de koks bepaalde gerechten op de bakplaat. Zeker voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit was onze eerste keer in dit hotel en het was een fantastische ervaring. Het hotel is mooi, het personeel is vriendelijk en het eten is van goede kwaliteit. We hebben al verschillende hotels in Gumbet bezocht, maar dit is absoluut een van de beste die we hebben meegemaakt. Het is moeilijk te begrijpen waarom sommige mensen kritiek leveren op dit hotel. Er is een overvloed aan eetkeuzes voor ieders smaak. De kamers worden elke dag schoongemaakt en het personeel is buitengewoon vriendelijk. Er is zelfs een rustig zwembad voor degenen die liever niet bij luide muziek willen liggen, en voor degenen die niet zo geïnteresseerd zijn in het animatieteam zijn er genoeg andere plekken in het hotel om te ontspannen. We zijn zeer tevreden teruggekeerd van ons verblijf. Dus voor de mensen die klagen: misschien is het de moeite waard om iets meer te betalen, want dan is het waarschijnlijk nog steeds de prijs meer dan waard.

Melden


Reisperiode: april 2015

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Royal Asarlik Beach is een super hotel - lekker eten - mooie Hotel kamers - goeie bediening - mooi uitzicht - goeie muziek - alles is perfect

Geboekt bij

Corendon
Melden


Reisperiode: juli 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen10

Vanaf 2011 tot 2014 ben ik 6 keer in dit hotel geweest gewoon omdat het een goed hotel is. Mijn laatste vakantie is beetje tegen gevallen vooral de schoonmaak liet erg te wensen over in het hotel s,morgens stonden bij het zwembad overal nog de glazen van de vorige avond ook in de lobby was dat het geval bepaald schoonmaak personeel was erg onvriendelijk niet eens een goodmorning (geeft geen welkomst gevoel) ook het animatieteam viel behoorlijk tegen waren behoorlijk bezig met zich zelf geweldig te vinden en liepen s,avonds met een air door het restaurant,sommige spraken niet eens behoorlijk engels en 1 was bijzonder irritant om voor elkaar te krijgen dat er aan een activiteit werd meegedaan. Animatie team van vorig jaar gaf de gasten een welkom gevoel door een praatje aandacht daar kan dit animatieteam nog iets van leren. Wel was het dak restaurant uitgebreid erg mooi geworden zodat als het hotel vol is je toch nog een tafel heb om te eten. Al met al dit jaar geen Royal asarlik beach voor mij.

Geboekt bij

Sunweb
Melden


Reisperiode: mei 2008

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Bevat foto'sIk ben hier samen met mijn vriend geweest en ik heb nog nooit zo'n perfect verzorgd hotel gehad. De all-inclusive formule is echt top. Je wordt er vriendelijk geholpen en aan eten en drinken kom je niets te kort. Het smaakt allemaal prima en er is voor ieder wat wils. Het prive-strand is mooi en fijn om te vertoeven. Er waren alleen niet genoeg parasols aanwezig maar dat is een klein puntje omdat we toch uiteindelijk komen voor de zon. Elke dag schone handdoeken in ons modern ingerichte kamer. Aanrader is om een kamer te boeken met uitzicht op zee. Echt mooi! Al met al een geweldig hotel waar we zeker weer terug zullen keren.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl