ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marti La Perla

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service5

Alles was prima, maar het eten was helaas een grote teleurstelling. Er was weinig variatie, de kwaliteit liet te wensen over en het werd niet regelmatig bijgevuld. Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met eten tijdens mijn verblijf. Het lijkt erop dat meerdere mensen klagen, dus ik ben niet de enige die hier last van heeft. Misschien wordt er bezuinigd vanwege de verminderde toeristische activiteit in Turkije op dit moment. Ook zijn de parasols dringend aan vervanging toe. Positief punt: de kamer, het zwembad, de tuin en de locatie waren echter wel van goede kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10

De locatie is fantastisch, direct aan het water en omringd door het charmante dorpje Içmeler met een scala aan gezellige winkeltjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service4

Dit hotel is gelegen op een geweldige locatie aan een prachtig strand, met vriendelijk personeel en een relaxte sfeer. Helaas liet het management wat te wensen over, wat het verblijf minder plezierig maakte. Het entertainment was minimaal en niet erg boeiend, met een quiz die slechts 15 minuten duurde. Tijdens ons verblijf, aan het einde van het seizoen, merkten we dat de kwaliteit van de service afnam. Het management begon al vroeg met opruimen, terwijl er nog gasten aanwezig waren, wat niet bepaald professioneel overkwam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service7

Zes jaar geleden reserveerde ik een kamer in dit hotel, specifiek omdat er geen Russen waren. Deze keer vergat ik echter om van tevoren contact op te nemen en boekte ik meteen, in de veronderstelling dat het nog steeds zo zou zijn. Nou, het klopt dat er geen Russen zijn, maar nu zijn er mensen uit Oekraïne, die vergelijkbaar zijn en geen goede manieren hebben. Ze maken zich zorgen dat het eten en de drank op raken. Het eten is niet lekker, de schoonmaak laat te wensen over en het personeel, op een paar uitzonderingen na, spreekt geen Engels. Eén keer hebben we in het hotel gegeten, de rest van de maaltijden hebben we elders genuttigd. Op het privéstrand liggen mensen die niet bij het hotel horen en daar wordt niets aan gedaan. We moesten constant op zoek naar ligbedden. Kortom, dit was mijn laatste keer bij Marti.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Het personeel creëert een warme en huiselijke sfeer. Helaas is de afstand tot de attracties in de omgeving nogal uitdagend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

De locatie van het verblijf is fantastisch, direct aan de kust gelegen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de promenade is heerlijk om te bewandelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid1

Voor de derde keer op rij teleurgesteld. Het lijkt erop dat er niet meer in deze plek geïnvesteerd wordt, misschien heeft de eigenaar financiële problemen. Het eten en de staat van het gebouw zijn zorgwekkend, maar de locatie en de kamers blijven gelukkig goed. Ondanks dat het personeel geen salaris ontvangt en er te weinig mensen zijn, doen ze toch hun best. Deze week was er een speciaal feest en toen merkte je dat de service en het eten verbeterden. Misschien komt er volgend jaar een nieuwe eigenaar. Veel mensen klagen, eten ergens anders of zijn al elders geplaatst. Gelukkig maken de ligging en de sfeer van het hotel nog veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service6

Het begon allemaal zo goed in dit hotel met vriendelijk personeel en een prachtige ligging. Helaas merkten we al snel dat de kwaliteit langzaam achteruitging. Dit jaar was het niet veel beter: kapotte parasols, beperkte voorraad in de minibar, en karig eten met weinig variatie. Gedurende ons verblijf van 3 weken zagen we steeds meer Turken arriveren, waarschijnlijk om het hotel te vullen. Dit zorgde voor ontevredenheid bij het personeel en lokale winkeliers. Het ontbijt liet te wensen over en de sfeer in het hotel was niet prettig. Zelfs de manager stapte op. Gelukkig hebben we buiten het hotel kunnen genieten van lekker eten. Het is jammer om te zien dat een hotel met zo'n fantastische ligging en mooie tuin achteruitgaat. Laten we hopen dat het volgend jaar niet zal verdwijnen, hoewel ik vrees van wel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid2

Na herhaalde teleurstellingen is het nu duidelijk: deze plek is een complete flop. Helaas, we zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service4

Gelegen op een fantastische locatie met een prachtige tuin, biedt dit intieme hotel een oase van rust, exclusief voor volwassenen. Hoewel sommige reisorganisaties vermelden dat de koelkast dagelijks wordt bijgevuld, klopt dit niet helemaal - slechts twee kleine flesjes water werden de eerste dag verstrekt en daarna niet meer. De kamers zijn over het algemeen goed, maar vertonen hier en daar wat gebreken zoals losse stopcontacten en een constant doorlopend toilet. De gangen zijn voorzien van vuil tapijt dat dringend aan vervanging toe is. Helaas waren veel parasols bij het zwembad kapot en vies. Het eten liet de eerste drie dagen te wensen over, maar verbeterde aanzienlijk na afloop van de ramadan. Desondanks vond ik de kwaliteit nog niet op het niveau van een viersterrenverblijf. Het personeel was echter vriendelijk en behulpzaam, wat zeker bijdroeg aan een positieve ervaring. Hoewel ik van mening ben dat dit hotel niet voldoet aan de standaard van vier sterren, zou ik toch overwegen om terug te keren vanwege de perfecte ligging, de kleinschaligheid en de rust die het exclusief voor volwassenen biedt.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl