ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Papillon Ayscha

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

In de herfstvakantie van 2009 verbleven we met 8 personen, bestaande uit 4 volwassenen en 4 kinderen tussen 8 en 11 jaar oud, in Papillon Ayscha. Gelukkig hadden we mooi weer tijdens ons verblijf. Hoewel het restaurant 's avonds drukker werd, was het overdag juist heerlijk rustig en was er genoeg ruimte bij het strand en het zwembad. De animatie was gericht op de iets oudere kinderen (onze kinderen), maar vanwege het seizoen was het programma al wat afgebouwd. Desondanks was het personeel nog steeds enthousiast en betrokken. We kregen twee familiekamers aan de kant van Cornelia Beach, die mooi waren ingericht, maar waar de airco niet optimaal werkte. Het was jammer dat we het raam 's nachts niet konden openen vanwege geluiden van de keuken van Cornelia vanaf vroeg in de ochtend. Wat betreft het a la carte diner waren we het eens met een eerdere reviewer. Dit zijn echter de enige punten van kritiek op dit iets ouder, maar over het algemeen uitstekend bevallen hotel in vergelijking met het naastgelegen hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel verdient echt een hogere beoordeling, wij delen volledig de mening van Anja dat dit een uitstekend hotel is in alle opzichten. Vorig jaar in juli verbleef ons Belgische gezin hier op aanbeveling van een collega die er zeer positief over was. We hebben er geen spijt van gehad. We hebben ook al in Turquoise, Rixos Tekirova en verschillende hotels in Bodrum en Kusadasi gelogeerd, maar Papillon Aysha steekt er echt bovenuit. Zeker een aanrader. We gaan nu naar Royal Wings en hebben hoge verwachtingen. Als je vragen hebt, stel ze gerust. Groetjes, Wendy.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

We verbleven in een prachtige villa met een privézwembad direct voor de deur. Onze kinderen, van 2 en 5 jaar oud, genoten er enorm van. Het indrukwekkende zwembad was een hit, en er was genoeg entertainment voor de kleintjes. Het ontbijt in de grote eetzaal was voortreffelijk en het diner bood een ruime keuze, zowel binnen als buiten, hoewel niet alles even warm was. Het hele resort straalde schoonheid en klasse uit. De service was uitstekend, we hadden niks om over te klagen. Hoewel het merendeel van de gasten Russisch was, hebben we hier totaal geen last van gehad. Er werden genoeg activiteiten georganiseerd voor iedereen. Een gala-avond werd georganiseerd waarbij de zwembaden en ligweides werden omgetoverd tot een sprookjesachtige setting met fantastische optredens van artiesten. Ook was er een Turkse markt met heerlijke gerechten en muziek. Onze vakantie was onvergetelijk en we zullen zeker terugkeren, tenzij we iets vinden dat net zo goed is (of zelfs beter) dan dit resort.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Na een weekje in Hotel Ayscha kunnen we alleen maar zeggen dat het geweldig was, mede dankzij Mehmet, Svetlana en Mohemet van het animatieteam. Ze doen daar echt fantastisch werk. Zelf waren we zonder kinderen, maar met kinderen is dit zeker een aanrader. Overal waar je keek, kon je eten en drinken vinden. Let wel op je glazen en borden, want het personeel is zo attent dat ze het soms weghalen voordat je klaar bent, maar je krijgt meteen iets anders aangeboden. Er waren veel Russen aanwezig, maar hier hebben wij totaal geen last van gehad. Het was wel jammer dat er weinig Nederlandstalige gasten waren en dat het personeel voornamelijk Russisch en Turks sprak. Desondanks is dat geen reden om niet te gaan; je kunt altijd communiceren met handen en voeten als het nodig is. De badkamers zijn echter wel toe aan renovatie. Dames, vermijd de kapper in het hotel, want je verlaat die plek als een mislukte kobbejager. Maar al met al is dit hotel zeker de moeite waard om te kiezen voor een vakantie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs zijn we teruggekomen van een vakantie bij Hotel Papillon Ayscha. Dit was onze tweede keer bij dit hotel, nadat we er in 2007 voor het eerst waren geweest. Het hotel heeft een warme, knusse sfeer en is van alle gemakken voorzien. Het eten is voortreffelijk, de kamers zijn ruim en prachtig ingericht, en het personeel is vriendelijk en attent. Het enige kleine minpuntje was dat er weinig andere Nederlandse gasten in het hotel waren, waardoor mijn kinderen (12 en 15 jaar) zich wat moeilijker konden vermaken met anderen.





© 2007-2024 ReisChecker.nl