ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Club Falcon

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service3

Nadelen: Tijdens onze reis naar Cappadocië hebben we drie nachten doorgebracht in dit overvolle toeristenhotel, waar de kamers dringend aan een opknapbeurt toe zijn. De lift was kapot tijdens ons verblijf, wat vooral problematisch was voor de oudere gasten. Tijdens het ontbijt en diner haperden de koffieautomaten regelmatig, wat slechts tijdelijk opgelost kon worden met een theedoek erover. Als je na 8.00 uur aankwam voor het diner, moest je het stellen met restjes aangezien er niet meer werd bijgevuld, wat ons overkwam na een vermoeiende busrit van 520 km vanuit Cappadocië. Het zonneterras heeft dringend behoefte aan renovatie, met roestplekken en doorrotte steunbalken, waardoor het geen aangename plek is om te vertoeven. Zelfs de trap naar het terras is in slechte staat. Voordelen: De ligging in een prachtige baai is een pluspunt, evenals de diversiteit aan eten tijdens ontbijt en diner. De kamers worden goed schoongehouden. Al met al is het een redelijk hotel voor een kort verblijf, vooral als de lift naar behoren werkt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Ik begrijp echt niet waarom er zoveel negatieve beoordelingen zijn, dit hotel was geweldig voor een zeer betaalbare prijs. We maakten hier een tussenstop en betaalden slechts 170 euro per nacht voor 4 personen. Het personeel was erg vriendelijk en sprak goed Engels. Toen we rond 19.30 uur aankwamen en hoorden dat het buffet om 20 uur zou sluiten, adviseerde het personeel ons om snel te eten voordat we gingen inchecken. Het hotel is onlangs gerenoveerd en ziet er fantastisch uit!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Hoewel er veel negatieve beoordelingen waren, bleek Falcon een aangename verrassing met een divers aanbod van vleesgerechten. We hebben enorm genoten van ons verblijf in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7

Op 10 juni 2011 brachten we een fantastische week door op deze plek en waren zo enthousiast dat we meteen weer geboekt hebben voor 25 oktober 2011.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

De kamers zijn keurig en fris, uitgerust met airconditioning, een kluis en een koelkast. Elke dag worden handdoeken en beddengoed vervangen, dus je voelt je echt in de watten gelegd. Wat betreft eten, hoef je je hier ook geen zorgen te maken. Hoewel sommigen klagen over een gebrek aan variatie, zijn er eigenlijk ongeveer 30 verschillende soorten salades en ontbijtopties om uit te kiezen. Er is ook altijd een ruime keuze aan gerechten, zoals frietjes, gebakken aardappelen, pizza, pasta, pannenkoeken, fruit en verschillende soorten vlees en vis. Elke avond is er zelfs een BBQ waar je wat lekkers van kan pakken. Voor vermaak is er een animatieteam dat activiteiten voor alle leeftijden organiseert, van tekenen en kegelen voor kinderen tot volleybal en waterpolo voor volwassenen. Daarnaast is de locatie perfect, vlakbij de zee en diverse winkels en winkelcentra.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Midden in de nacht werden wij gestoord door luidruchtige Russen die het zwembad als feestlocatie hadden gekozen. Na het bellen van de receptie, waren ze snel weer vertrokken. Helaas bleken twee van hen onze buren te zijn, die nog een tijd lang doorgingen met lawaai maken, zelfs op het balkon, tot in de vroege uurtjes. Pas na mijn tussenkomst werd het eindelijk stil. Na deze ervaring, is het duidelijk dat wij niet snel weer voor dit hotel zullen kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Onze ervaring in dit hotel was teleurstellend. De hygiëne liet te wensen over, vooral in de badkamer en het restaurant. Het personeel was vaak afwezig, waardoor we lang moesten wachten bij de bar. Defecte drankautomaten werden niet adequaat aangepakt en er werden geen alternatieven geboden. Daarnaast waren de openingstijden van de lobbybar beperkt, wat betekende dat je voor een drankje afhankelijk was van het restaurant. Het terras aan zee was mooi, maar de 150 treden om er te komen waren een uitdaging, vooral voor ouderen of mensen met een beperking. Houd hier rekening mee, aangezien dit niet duidelijk was aangegeven in de reisinformatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Al 20 jaar geniet ik van de prachtige locatie en de gastvrije mensen hier. Ondanks dat ik gewend ben aan luxe, heb ik nog nooit iets te klagen gehad. Het is echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

Bij het boeken van dit hotel was ik eerst wat nerveus, gezien de minder goede recensies. Toch vond ik dat je voor de prijs van 216 euro voor vijf nachten all-inclusive voor twee personen geen reden tot klagen hebt. Bovendien schijnt de Turkse zon altijd! Ik genoot van het lekkere eten en de ruime keuze. De kamer voldeed ook aan mijn verwachtingen. Hoewel dit geen viersterrenhotel is, vond ik de prijs-kwaliteitverhouding zeker in orde. Nadelig waren de luide muziek bij het zwembad en het zonnedek aan zee dat werd afgebroken, waardoor we niet konden zwemmen. Daarnaast was niet al het personeel even vriendelijk. Het hotel is inderdaad wat verouderd, maar er wordt momenteel gerenoveerd, dus binnenkort belooft het vijfsterrenkwaliteit. Al met al was het een leuke ervaring voor een weekje weg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Dit hotel laat helaas veel te wensen over. Ondanks de historische charme en de goedwerkende airconditioning, kunnen we niet om de vele gebreken heen. Het eten was verre van vers en de kamers waren bij terugkomst altijd bloedheet door de incapabele airconditioning. Zelfs op het balkon hingen de kasten van de airco, waardoor het er niet uit te houden was. Bovendien ontbrak er een stop voor het bad en was het personeel onvriendelijk, vooral naar de Russische gasten. De sfeer in het hotel was ver te zoeken en dit heeft onze vakantie helaas verpest. We zullen hier dan ook nooit meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: juli 2016

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Ik ben heel tevreden over mijn 2 daagse verblijf hier. Allereerst is de locatie prima. Het ligt in het centrum van Antalya. Ook beschikt het naast zwembaden over een eigen strand. De tuin met uitzicht op de Middellandse zee is ook erg mooi.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl