ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Club Ersan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De schoonmaakservice was een grote teleurstelling. In plaats van een schone kamer, leek het alsof ze het alleen maar viezer hadden gemaakt. Slordig en onzorgvuldig werk, met vergeten handdoeken, geen nieuwe shampoo en vuil op de vloer. Bovendien liet de service ook te wensen over, aangezien de medewerkers niet behulpzaam waren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Negatieve ervaringen: De dokter nam de pijn van de man niet serieus en stuurde hem uiteindelijk naar het ziekenhuis. De roomservice liet te wensen over, er werd niet opgenomen toen we belden - we hebben het 10 keer geprobeerd. Niemand sprak Engels, alleen Turks. De internationale sfeer ontbrak compleet. Echter, het eten was heerlijk en gevarieerd. Het uitzicht was prachtig en er waren leuke activiteiten te doen. Desondanks zou ik hier niet opnieuw naartoe gaan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het buffetrestaurant is een teleurstelling: gerechten zijn niet op de juiste temperatuur en lijken door elkaar gehaald te zijn. Gelukkig zijn de à la carte restaurants een betere keuze. Het hotel heeft veel trappen, dus het is handig om in goede conditie te zijn. Helaas zijn er schimmelplekken in de douches van de familiekamers en werkt de helft van de glijbanen niet. Gelukkig compenseert het prachtige uitzicht enigszins voor deze problemen. Het personeel is niet erg vriendelijk en spreekt slecht Engels.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hebben helaas allemaal last gehad van maagklachten na het eten, waardoor we niet eens aan ons geld konden denken. Het personeel kon nauwelijks Engels en was niet bepaald vriendelijk. De accommodatie waar we verbleven was een apart huisje dat vol zat met mieren. Zelfs op de muren krioelde het van de mieren. Hoewel we voor 3 personen hadden geboekt, waren er slechts 2 eenpersoonsbedden beschikbaar. Uiteindelijk hebben ze wel een veldbed voor ons geregeld, maar het was niet bepaald een comfortabel verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een grote teleurstelling en absoluut geen aanrader. Hoewel de vluchten goed verliepen en onze kinderen plezier hadden in het aquapark, waren er tal van problemen. De communicatie met het personeel was een groot struikelblok, aangezien ze onze taal niet begrepen en niet bereid waren om te helpen. De hygiëne liet ook veel te wensen over, met schimmel in de badkamer en vuil rondom het hotel en zwembad. Daarnaast kregen Turkse gasten duidelijk voorkeursbehandeling, terwijl wij genegeerd werden en slecht bediend tijdens maaltijden. Het eten was eentonig en van lage kwaliteit. Het is onbegrijpelijk dat een hotel met dergelijke slechte service en faciliteiten nog steeds wordt aangeboden. De communicatie met de reisorganisatie was eveneens een ramp, met lange wachttijden en gebrek aan respons op vragen. Al met al een ervaring die we niet snel zullen vergeten, en niet op een positieve manier.



© 2007-2025 ReisChecker.nl