ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cactus Fleur Beach Club

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

Het waterpark was een leuke ervaring, hoewel het nog niet helemaal compleet was toen wij er waren en het personeel nog niet volledig op de hoogte leek te zijn van de geldende regels. De kwaliteit van de kamers liet te wensen over; de airco was provisorisch gerepareerd, de lakens waren te klein, de wc bleef doorlopen, de deur van de douche zat los en de gordijnrail hing ook los. De stroom werd geregeld via de kamersleutel, waardoor je slechts één sleutel had. Helaas was de wifi alleen beschikbaar bij het restaurant en de receptie, niet op de kamer. De zwembaden hadden enkele losse tegels en de jacuzzi was slechts twee uur per dag beschikbaar. Hoewel het personeel erg vriendelijk was, vooral naar kinderen toe, leek het erop dat ze interesse toonden in gratis drankjes door met vrouwen naar de disco te gaan. De muziek in het waterpark stond erg hard en de disco lag direct naast het park. Helaas waren er geen winkels op loopafstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

We hebben besloten om in dit hotel te verblijven vanwege het aquapark, maar bij aankomst was het jammer genoeg nog in aanbouw. Gelukkig opende het park de volgende dag en hoewel het nog niet helemaal af was, hebben we er toch volop van genoten. De service was uitstekend, vooral bij het eten, drinken en bij de glijbanen. De muziek stond echter wel erg luid! Het resort is niet erg groot, maar heeft een mooie langwerpige vorm. Het centrale pad is prachtig aangelegd met bloeiende planten en bomen. Het zwembad is niet groot, maar voldoet prima voor het aantal gasten. Ook heeft het resort een eigen zandstrand. Het personeel is erg behulpzaam en reageert snel op vragen en verzoeken. Echter was de muziek bij het zwembad, aquapark en de avondanimatie onnodig hard en aanwezig. Buiten het resort is er niet veel te zien, maar Yalikavak is gemakkelijk te bereiken met de dolmus.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service8

Onze vakantie bij Catus Beach was over het algemeen positief. De kamers waren ruim, hoewel de zwembaden wat beter schoongehouden konden worden. Het eten was gevarieerd, maar miste de traditionele Griekse stijl en neigde meer naar Duitse en Engelse gerechten. Opvallend was het verschil in service tussen all-inclusive gasten en gasten die voor drankjes betaalden, waarbij er meer aandacht was voor betaalde dranken. Het personeel was vriendelijk, maar het animatieteam was helaas niet erg bruisend. Al met al was het geen slechte vakantie, maar we zullen hier niet nogmaals naartoe gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Midden in de nacht arriveerden we bij dit hotel met twee slapende kinderen en drie koffers in onze handen. Het hotel bevond zich aan een weg met een steile helling, wat het niet makkelijker maakte. Na een wat onhandige aankomst bij de receptie, werden we uiteindelijk geholpen met onze bagage door niet al te vriendelijk personeel. Ons huisje bleek kleiner dan verwacht, met verouderde kamers, harde bedden en een krappe douche. Het balkon aan de voorkant bood weinig privacy. Het restaurant voelde meer als een snackbar, hoewel het ontbijt een goede keuze bood, maar de koffie was alleen oplosbaar. Het diner menu was beperkt en het personeel sprak nauwelijks Engels. Er was geen handdoekenservice en de WiFi kostte 5,00 euro voor 2 dagen met slechte verbinding. Gelukkig was Yaliklavak en Bodrum dorpje in de buurt een aanrader om te bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Ik ben net terug van een fantastische vakantie in het Cactus Mirage Hotel, waar we verbleven in mooie bungalows die tegen een heuvel waren gebouwd. Het enige waar je rekening mee moet houden, zijn de vele trappen. In sommige bungalows, waaronder die van ons (kamer 129), kon de aanwezigheid van een nabijgelegen disco storend zijn. Het eten was lekker, maar miste soms wat verfijning en variatie. Het personeel was over het algemeen erg vriendelijk, op een enkele uitzondering na. Het zwembad en het aangelegde strand waren een beetje aan de kleine kant als het hotel vol zat in drukke periodes. Ligstoelen werden dan al vroeg in de ochtend "gereserveerd". Dit hotel is ideaal voor gezinnen die van animatie houden en ook een goede uitvalsbasis zoeken voor excursies. Het is niet geschikt voor mensen die absolute rust en stilte zoeken, ondanks de prachtige omgeving. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend, maar wie meer luxe wil, moet bereid zijn meer te betalen. Speciale dank aan Erham!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2

Hallo, wij hebben onlangs een week doorgebracht in dit hotel en we waren teleurgesteld. Het verblijf was niet wat we ervan hadden verwacht en we zouden het niet meer dan twee sterren geven. Het eten liet te wensen over en veel gasten moesten zelfs naar het ziekenhuis, waar ze eerst 650 euro moesten betalen voordat ze behandeld werden. Het personeel was onvriendelijk en leek ongemotiveerd. We hoorden zelfs de manager klagen over Belgische gasten en zeggen dat ze liever Duitse gasten in het hotel hadden. Al met al was het geen prettige ervaring en we zullen hier niet meer terugkomen, ook al zijn we normaal gesproken niet erg kritisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Samen met mijn negenjarige dochter heb ik een fantastische tijd van 8 dagen doorgebracht op dit resort, dat meer aanvoelt als een gezellig dorp dan als een standaard hotel. De kamers liggen verspreid langs charmante straatjes en pleintjes. Het aquapark is de perfecte plek voor de kinderen, goed onderhouden en inclusief eten en drinken. Het vriendelijke personeel en de lifeguards zorgen voor een veilige omgeving. Het restaurant van het resort is uitstekend, met personeel dat oprecht dankbaar is dat je voor hen gekozen hebt. Er is een breed scala aan heerlijk bereid eten, met een prachtig uitzicht vanaf het terras. De wind en de ondiepe zee zorgen voor een aangename sfeer. De animatieteams zijn geweldig, met humor, passie, diversiteit en flexibiliteit. Hoewel de voertaal over het algemeen Frans/Engels is, deden ze hun best om zich aan te passen aan ons als Nederlanders, zeker toen er meer Nederlandse gasten arriveerden. We hebben een geweldige week gehad en raden dit resort zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service4

De locatie van dit hotel was prachtig en schilderachtig, dat was het enige positieve punt. De kamer voor drie personen was teleurstellend: slechts twee handdoeken, het bed was slordig opgemaakt en de gebruikte glazen werden tien dagen lang niet vervangen. Het eten was ook ondermaats. Vlak voor sluitingstijd van het restaurant werden schalen niet meer bijgevuld en als je erom vroeg was het personeel onvriendelijk. Het gebruik van plastic glazen stoorde me het meest. Tijdens maaltijden in het restaurant waren er gelukkig wel porseleinen of glazen beschikbaar, maar verder werd er alleen gebruik gemaakt van plastic borden, bekers en bestek, zelfs in de bar 's avonds. Slechts één cocktail was beschikbaar, maar niemand dronk die eigenlijk. Het personeel was vriendelijk, maar het was lastig uit te leggen dat we geen plastic wilden. Pas na aandringen en het geven van fooi was het soms mogelijk. Voor mij is dit hotel geen aanrader en zeker niet waardig aan de vier sterren die het heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging5
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Er staan veel negatieve recensies over het hotel, maar zelf vond ik het enige minpuntje het gebrek aan variatie in het eten en de incidentele gevallen van maagproblemen die sommige gasten hadden. Gelukkig lag er op korte afstand een levendige markt en kon je gemakkelijk met de dolmus naar andere leuke steden reizen. De animatie was fantastisch, vooral 's avonds werden er leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen, zoals t-shirt-schilderen. Helaas zijn er wat problemen geweest tussen enkele animatoren, waardoor er wat van hen ontslagen moesten worden. Gelukkig is de situatie met de ambulancekosten ook opgelost, deze worden uiteindelijk vergoed door de zorgverzekering. Al met al een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid9

Bespaar jezelf de moeite en sla deze locatie over. Het was overduidelijk dat het einde van het seizoen in zicht was. De animatie was lusteloos, het schoonmaken liet te wensen over en het eten was verre van smakelijk en vers. Als kers op de taart sloten ze het park op 01-10-2015, zonder ons hier tijdig over te informeren. We kregen geen excuses of enige vorm van tegemoetkoming. Voor mij geen herkansing!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service9

Op het laatste moment konden we voor een betaalbare prijs genieten van een prachtig uitzicht op zee, maar het eten was karig en de kamers lieten te wensen over. De sfeer hebben we zelf moeten creëren en we hebben besloten om hier nooit meer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Het hotel Club Cactus Mirage, een vleugel van het Fleur Hotel, lijkt voornamelijk bezocht te worden door Franstalige gasten. De communicatie kan een uitdaging zijn aangezien zelfs het personeel moeite heeft met Engels. De animatie is volledig gericht op de Franse bezoekers en er lijkt weinig aandacht te zijn voor gasten die een andere taal spreken. Sommige obers spreken slechts beperkt Engels en de algehele sfeer van de animatie is niet erg gastvrij. Er is zelfs één persoon die als uitermate storend wordt ervaren en hierover klagen kan leiden tot agressief gedrag. Het wordt aangeraden om dit hotel te vermijden en in plaats daarvan te kiezen voor het Fleur Hotel, dat meer internationaal georiënteerd is en gastvrijheid biedt in meerdere talen. Bovendien is het eten daar diverser en minder gericht op de Franse keuken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Onze vakantie begon enigszins chaotisch. Bij aankomst bleek dat de kamers nog niet gereed waren voor ons verblijf, dus moesten we de eerste nacht doorbrengen in het Charme hotel, dat slechts 200 meter verderop lag. Gelukkig konden we de volgende dag verhuizen naar ons tijdelijke onderkomen in Cactus Fleur. Als tegemoetkoming mochten we ook in het weekend genieten van het aquapark, wat een absoluut hoogtepunt was. Hier konden we genieten van drankjes en snacks dankzij het all-inclusive arrangement. De kamers waren ruim genoeg, hoewel de douches aan de kleine kant waren. Dagelijks werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Ook het eten in het restaurant was van goede kwaliteit; er was dagelijks een gevarieerde keuze en er was voldoende fruit en desserts beschikbaar. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, hoewel ze voornamelijk Frans spraken, deden ze moeite om zich verstaanbaar te maken in het Engels. Eventuele problemen werden snel opgelost, zoals bijvoorbeeld een storing op de televisie die direct werd verholpen. Al met al was het een geslaagde vakantie en het hotel verdient zeker zijn vier sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid3

De service was aangenaam en de medewerkers waren behulpzaam, maar het leek alsof ze voornamelijk Frans spraken en moeite hadden met Engels. Het eten was redelijk eenzijdig en helaas waren de hotelkamers vochtig, wat resulteerde in een verkoudheid door de slechte luchtkwaliteit van de airco. Ondanks de dagelijkse reiniging en vriendelijke medewerkers, waren de lakens elke avond klam, vooral in de kamers op het lagere niveau van de accommodatie. De straatjes in de accommodatie zagen er schilderachtig uit, maar er was weinig te doen en er waren nogal luidruchtige Franse gasten. Het menu was elke dag hetzelfde met gerechten als kebab, Durum, frietjes en andere gerechten van matige kwaliteit. Het aquapark was het hoogtepunt, hoewel het eten daar ook teleurstellend was met elke dag dezelfde keuzes van frietjes, hamburgers, Durum en kipnuggets. Er was een glijbaan genaamd 'De Slang', die echter elk uur gesloten werd voor onderhoud. Hoewel het personeel goed lette op de veiligheid bij de glijbanen, was het aquapark nog maar vijf weken geopend en leek het nog wat chaotisch met de banden en bootjes voor de glijbanen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een geweldige plek! Het hotel was top en het eten was voortreffelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service7

Wij hebben een fantastische tijd gehad tijdens onze vakantie! Het hotel was zeer verzorgd en gezellig. Er was overvloedig en smakelijk eten beschikbaar. Voor ons vertrek lazen we oude beoordelingen uit 2006-2007 die niet zo positief waren, dus waren we een beetje bezorgd over wat ons te wachten stond. Maar we waren aangenaam verrast, alles was geweldig! Het was gemakkelijk om rond te reizen met de dolmus. Aan de volgende gasten van dit hotel zouden we zeggen: geniet ervan! Serge en Chantal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

In juli 2014 heb ik een geweldige vakantie gehad. Het eten was heerlijk, alles was goed schoon en het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje was dat de locatie vrij afgelegen was voor wie graag even wilde winkelen. Persoonlijk vond ik het niet prettig dat er drie grote honden op het strand liepen die zich constant leken te krabben en een nare geur verspreidden, ik kon niet achterhalen bij wie ze hoorden. Het aquapark was prachtig en de all-inclusive formule was uitgebreid en heerlijk. Er hing een groot scherm om voetbal te kijken, wat perfect geregeld was. Ondanks de normaal gesproken intense hitte in Turkije, was het hier zeer aangenaam met een verfrissend briesje erbij. Kortom, ik heb enorm genoten van deze vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service10

Twee jaar geleden bezochten we Turkije en verbleven in Club Cactus Beach voor de eerste keer. We waren onder de indruk van het prachtige hotel, met kamers die onlangs gerenoveerd waren en charmant waren opgebouwd als paviljoenen. Het eten was lekker en gevarieerd, maar het was jammer dat het hotel nogal afgelegen lag. Het kostte anderhalf uur met het Dolmus busje (waarbij je één keer moest overstappen) om Bodrum te bereiken. Ondanks dat genoten we van onze vakantie, al vonden we het animatieteam soms een tikkeltje opdringerig. Dit kan te maken hebben gehad met het feit dat we tot de eerste gasten van het seizoen behoorden (begin mei). Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad in een vriendelijk hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Een charmante plek met een zijdelings zeezicht en veel traplopen, maar vanuit het restaurant geniet je van een schitterend uitzicht op de zee. Het personeel is ontzettend gastvrij. Voor de prijs die je betaalt is het echt een goede locatie. Het aquapark ligt vlakbij en is fantastisch voor de kinderen, en ook daar is alles inclusief. Het eten is heerlijk. De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar perfect voor twee personen. De schoonmaak is uitstekend. Een accommodatie die zeer geschikt is voor kinderen, met leuke animatie voor hen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8

Ik had eigenlijk geboekt bij Cactus Fleur Charme, maar dat bleek gesloten te zijn, dus kwam ik hierheen. En wat een fantastisch verblijf was dit! Het hotel was ongelofelijk netjes en schoon. Het eten was elke dag voortreffelijk, van ontbijt tot avondeten. Het personeel, van de hulp in de huishouding tot de obers en het management, was gewoonweg geweldig. Ze stonden altijd voor je klaar en bleven vriendelijk en vrolijk. Hoewel er voornamelijk Fransen waren, vond ik dat geen enkel probleem, ik heb juist leuke mensen leren kennen. De animatie was niet helemaal mijn ding, voornamelijk in het Frans, en de muziek op het strand mocht van mij wel wat rustiger. Maar uiteindelijk wen je er wel aan, zeker wanneer de rest zo goed is. Het animatieteam was overigens erg leuk en enthousiast. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging3
  • Service10

Het hotel was erg mooi. Het eten was ook lekker en de kamers werden goed schoongehouden. Een echte aanrader!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl