ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rixos Premium

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is een pareltje van reinheid en schoonheid! De kamers zijn ruim en luxueus, en het resort biedt zelfs golfkarretjes of shuttlebusjes aan voor vervoer op het terrein.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Voor de derde keer naar Rixos geweest en het blijft één van de top hotels. Het hele hotel en de kamers zijn vernieuwd en zien er nog beter uit dan voorheen. Elk hotel heeft zijn sterke en zwakke punten wat betreft het personeel. Het eten in het hoofdrestaurant is zeer uitgebreid. Voor a la carte moet je bijbetalen, evenals voor internet en extra's zoals Ben & Jerry's ijs. Wij vinden het eigenlijk wel fijn als de reis iets duurder is, zodat alles inclusief is. In 2011 wordt het echter Bed & Breakfast, dus voor ons is het niet meer rendabel. Het goedkoopste drankje zal ongeveer 3 euro kosten, wat betekent dat een weekverblijf inclusief reis minimaal 1200 euro per persoon zal kosten. Desondanks keren wij voor de zesde keer terug naar Rixos Belek, waar alles nog steeds all-inclusive is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Fantastisch hotel met een prachtige locatie nabij Bodrum. Het eten was heerlijk en er was genoeg te doen met een gevarieerd activiteitenprogramma elke dag. Of je nu van het strand, het zwembad of zonnebaden op de steiger houdt, er was voor ieder wat wils. De zee en de baai boden een prachtig uitzicht. Echter was de behandeling in de spa (Hamman) wel erg prijzig, maar dit kan waarschijnlijk wel goedkoper. Het geluid van de discotheek was tot in de late uurtjes te horen, wat vervelend kon zijn voor de gasten op de bovenste verdieping. In oktober waren niet alle restaurants meer geopend en was het eiland met de cabanas gesloten. Het personeel leek wat vermoeid en niet allemaal even vriendelijk. We twijfelen of we terug zouden gaan naar dit hotel als het een bed and breakfast wordt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Rixos is absoluut een topbestemming voor een heerlijk verblijf. Het personeel is ontzettend gastvrij, de kamers zijn lekker ruim en brandschoon, en het eten is echt voortreffelijk! Zeker weten dat ik hier nog een keer terugkom!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf bij Rixos was een nieuwe ervaring voor ons en helaas waren ze niet volledig operationeel in oktober. De extra kosten voor activiteiten en eten vielen tegen, vooral de a la carte restaurants waarvoor we moesten bijbetalen ondanks het all-inclusive concept. Dit heeft ons doen besluiten om nooit meer voor TO vakanties te kiezen. Gelukkig waren er ook veel positieve aspecten aan ons verblijf, zoals de prachtige kamer met een breed bed en een luxe douche. Het strand bood mooie uitzichten en het eten was heerlijk, vergezeld van lekkere huiswijnen. Ondanks het einde van het seizoen was het personeel vriendelijk en genoten we vooral van de professionele theatershows met enthousiaste artiesten. Al met al was het een geslaagde vakantie, ondanks het mindere weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens de meivakantie verbleven we in het luxe Rixos Bodrum. Het hotel staat bekend om zijn vriendelijke personeel dat alles voor je regelt. De kamers zijn schoon en comfortabel, en het eten is heerlijk. Bij aankomst op 22 april ontdekten we dat het hotel net geopend was en nog niet alles operationeel was. Gedurende onze 12-daagse vakantie was slechts één restaurant en drie bars geopend, was er geen ijs beschikbaar en opende de spa pas na vijf dagen. Het was jammer dat dit niet van tevoren op de reiswebsite was vermeld. Ondanks deze punten hebben we toch enorm genoten van onze luxe vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

De ligging van het hotel tegen de heuvel is adembenemend, zonder storende hoogbouw en met een prachtig uitzicht vanaf het privé eiland dat je het gevoel geeft midden in de natuur te zitten. De buffetten zijn verrukkelijk en bieden een grote variëteit aan gerechten. De a la carte restaurants zijn ook zeker een aanrader. Vanaf het moment dat je het hotel binnenstapt, word je volledig ontzorgd door het attente personeel. Geniet van een drankje in de prachtige lobby terwijl zij het inchecken voor je regelen. De kamer is ook erg mooi, met een ruim terras en comfortabele tuinmeubels. Geen strijd om een plekje bij het zwembad, overal is genoeg ruimte. Kortom, een onvergetelijke vakantie op een geweldige locatie met bijzonder vriendelijk personeel dat alles voor je doet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

Het hotel ligt prachtig en de kamers zien er mooi uit. Helaas hadden we een kamer met bad geboekt vanwege fysieke ongemakken, maar bleek dat geen enkele kamer een bad had. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, op de receptie na. Het restaurant biedt voornamelijk buffetten aan en van de 6 à la carte restaurants waren er drie gesloten en voor de rest moest je extra betalen. De kamer zelf was mooi, maar het was een flinke klim van 130 treden en een steile weg naar het zwembad/restaurant. De prijzen voor niet-all-inclusive activiteiten waren erg hoog. Kortom, voor ons was het een eenmalige ervaring, geen herhaling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service8

Prachtig gelegen met heerlijk eten en comfortabele kamers, maar helaas miste de persoonlijke touch die je verwacht in een luxehotel. Het lange wachten bij de receptie en de ongemakkelijke communicatie droegen hieraan bij. De constante luide muziek bij het zwembad en op het terras nam de rust weg. Het was zowel overdag als 's nachts een overweldigende overlast. De hoge prijzen voor een matige kwaliteit wijn en bier maakten de ervaring niet beter. Gelukkig was er de optie om met de dolmus naar Bodrum te reizen voor een veel redelijkere prijs. Al met al, een eerlijke mening met ruimte voor verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service5

Jaar na jaar hebben we de kwaliteit van de buffetten achteruit zien gaan, maar we bleven steeds terugkomen vanwege het personeel dat inmiddels als familie voor ons voelde. Volgend jaar wordt het omgevormd tot een bed & breakfast en die verandering is nu al merkbaar; het goede personeel wordt naar Libië gestuurd en vervangen door studenten. Zelfs het management vliegt heen en weer naar Libië! De animatie buiten de avondshows was teleurstellend, er was nauwelijks muziek en je kon bijna in slaap vallen bij de poolbar. In de discotheek waren er misschien tien mensen, wat niet verrassend is gezien de muziek. Het tijdperk van feesten op het eiland is voorbij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een fantastische ervaring was ons verblijf in dit hotel! Vanaf het moment dat we de prachtige lobby binnenliepen, werden we verwelkomd als echte vip-gasten. We kregen een ruime familiekamer toegewezen, compleet met luxe voorzieningen zoals een regendouche en comfortabele bedden. Het hoogtepunt was het enorme balkon met ligstoelen waar we konden ontspannen. Het eten was verrukkelijk en van topkwaliteit, wat voor mij het beste was dat ik ooit in een Turks hotel heb geproefd. Het enige minpuntje was het personeel bij de receptie, dat niet al te vriendelijk was en soms moeite had met Engels. Desalniettemin is een bezoek aan de Spa zeker aan te raden, ondanks de prijzige behandelingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

De accommodatie is prachtig en goed onderhouden, met een uitstekende ligging in een resort met tal van mogelijkheden. Het personeel en de diensten zijn van topkwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

Mijn vrouw en ik zijn behoorlijk ervaren in het verblijven in all-inclusive hotels, van de Dominicaanse Republiek tot Mexico, Cuba en Turkije. Dus we dachten dat we wisten wat we konden verwachten. Echter, de ervaring die we hier hebben gehad, slaat werkelijk alles. Dit zogenaamde all-inclusive hotel was eigenlijk helemaal niet all-inclusive. We werden verrast door extra kosten voor de restaurants, iets wat naar verluidt bekend had moeten zijn volgens de Guest Relations in het hotel - hoewel dit detail nog niet duidelijk vermeld stond in de reisbrochures ten tijde van onze boeking in januari 2010. Pas op bijna de laatste dag hoorden we van andere hotelgasten dat we recht hadden op gratis toegang tot de restaurants met speciale free-cards, maar dit was toen al te laat. Ik zou graag meer details delen, maar mijn karakters zijn helaas op. Al met al zonde van ons geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Een absolute aanrader voor iedereen! Onlangs verbleven we met een groep van 20 personen in dit fantastische hotel en hebben elk moment intens genoten. De service was uitstekend, de kamers waren comfortabel en het culinaire aanbod was van topkwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel steekt met kop en schouders boven de rest uit. We hebben hier fantastische mensen ontmoet (het personeel) met wie we nog steeds contact hebben. De prijs is aan de hoge kant, maar de kwaliteit van de ervaring maakt dat helemaal waard. Het eten is voortreffelijk, de kamers zijn ruim en brandschoon, en de Malibu Cola smaakt echt naar Malibu Cola. Een bezoek is absoluut de investering waard. De locatie van het hotel ten opzichte van het centrum van Bodrum is wel wat onhandig, maar gelukkig kun je bovenaan de trap bij de weg een Dolmus nemen naar het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Voor de derde en laatste keer verbleven bij Rixos. Als nieuwkomer is het prima, maar voor terugkerende gasten (ik ben al acht keer geweest) is het elk jaar een stukje minder geworden. Het is nog steeds niet slecht, maar er is duidelijk een afname te zien in hygiëne, service, de beheersing van het Engels bij het personeel (het 'enjoy your meal' klonk komisch bij het inschenken van drankjes) en vooral in de diversiteit en kwaliteit van de maaltijden. Het Italiaanse eten was teleurstellend, het Franse redelijk goed, en het buffet was elke dag hetzelfde met voornamelijk kip en gehakt. Het viel gewoon tegen in vergelijking met voorgaande jaren, wat teleurstellend is als je dit gewend bent. Andere gasten waren verdeeld: de terugkerende gasten vonden het maar zozo, terwijl nieuwkomers het wel prima vonden. Voor de prijs die je betaalt bij Rixos, zou je nu eigenlijk maar 5 Turkse sterren krijgen. Voorheen wilden we nooit ergens anders heen dan naar Rixos, maar nu dus wel. Mijn gevoel is dat de (ultra) all-inclusive formule niet langer haalbaar is in Turkije, vanwege stijgende kosten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Het personeel is ontzettend gastvrij en het eten is verrukkelijk. Het resort heeft precies de juiste grootte, niet te massaal maar ook niet te klein. De manier waarop het resort tegen de berg is gebouwd op verschillende niveaus geeft een unieke sfeer. Het uitzicht vanaf ons balkon was adembenemend. We kijken er al naar uit om volgend jaar weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend bij dit hotel. Tijdens ons bezoek aan het begin van het seizoen waren enkele restaurants en winkels nog aan het opstarten, wat een gezellige sfeer gaf. De kamer was keurig en de bedden waren comfortabel. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig, hoewel ze niet perfect Engels spraken deden ze hun uiterste best om je te begrijpen. Let op, het verblijf is op basis van volpension en niet all-inclusive. De maaltijden waren van hoge kwaliteit en gevarieerd. Er was volop keuze aan zonneplekken, zoals het strand, het zwembad en de steigers. Bodrum was gemakkelijk te bereiken met een dolmus busje in slechts 15 minuten. Het hotel was een groot complex met een luxueuze uitstraling. De natuur in mei was prachtig en het weer was aangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Ik ben het volledig eens met eerdere reviewers, dit is echt teleurstellend! De kwaliteit van de service is achteruit gegaan, de shuttlebus rijdt nu slechts eenmaal per dag in plaats van elk uur! En het feit dat de prijs is verdrievoudigd van één naar drie euro doet er eigenlijk niet toe. Het shuttlebusje rijdt haast niet meer over het terrein en zelfs de schoonmakers bedelen om positieve recensies... Zo zonde, want het was ooit een prima hotel. De meeste positieve beoordelingen blijken nu gebaseerd te zijn op het all-inclusive aanbod van vroeger, wat destijds zeker terecht was. Een tip: door de veranderingen in het beleid is de algehele beoordeling drastisch veranderd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Bij aankomst werden we meteen vriendelijk begroet in de lobby, waar we werden aangeboden om iets te drinken te nemen. De gastvrijheid die we hier ervoeren, bleef gedurende ons hele verblijf consistent. Het was heerlijk vertoeven in Rixos, met de perfecte mix van rustige plekjes zoals de hemelbedden op het nabijgelegen eiland en levendigheid door de leuke activiteiten georganiseerd door het enthousiaste animatieteam. Door de diversiteit van faciliteiten is dit hotel een echte aanrader voor zowel individuele reizigers als groepen vrienden op zoek naar een plek om te relaxen en plezier te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Dit was ons zesde verblijf in dit hotel, maar helaas was het dit keer niet zoals we gewend waren. Het is geen aanrader om tijdens het hoogseizoen in dit hotel te verblijven, vooral niet als je niet voor all-inclusive hebt gekozen. Er was slechts één restaurant dat binnen het arrangement viel, waardoor iedereen daar naartoe moest gaan, wat resulteerde in lange wachtrijen en een chaotische sfeer die deed denken aan een oorlogssituatie. De kwaliteit van het eten was ook merkbaar achteruitgegaan, hoewel het niet ziek makend was, was het niet te vergelijken met voorgaande jaren. De kamers waren een beetje gedateerd, maar boden nog steeds alle comfort die je nodig hebt. Vanwege het grote aantal gasten liet de service wel te wensen over. Over het algemeen was het verblijf niet slecht, vooral dankzij de prachtige locatie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het team zet alles op alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Op het uitgestrekte terrein is er genoeg ruimte om ongestoord te genieten van je privacy. Het prachtige strand en de diverse eet- en drinkgelegenheden maken het plaatje helemaal compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

De locatie was adembenemend, het eten was voortreffelijk en de service was uitmuntend. Het personeel was uiterst gastvrij. De kamers boden voldoende ruimte, de roomservice was snel en de culinaire ervaring in de restaurants was verrijkend met verse ingrediënten.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl