ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mirage World

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Ik begrijp de negatieve reacties niet helemaal.. Onlangs zijn we teruggekomen van een 8-daags verblijf in Mirage World, voor mij de tweede keer dat ik hier was. Ik moet zeggen dat het een geweldig hotel is. Het personeel is vriendelijk, er is variatie in het eten, de kamers zijn schoon, het animatieteam is goed en de omgeving is prachtig. 's Avonds was de sfeer bij de Green Bar erg gezellig, het animatieteam doet hun best om iedereen te vermaken en er wordt zelfs Nederlandse muziek gedraaid, wat het extra gezellig maakt. Ik lees veel negatieve opmerkingen over kapotte glazen en het personeel dat snel eten weghaalt, maar daar hebben wij geen last van gehad. Wij hebben geen kapotte glazen gezien, en het personeel vroeg netjes of we klaar waren met eten. Onze kamer was altijd brandschoon, elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Ja, het eten is anders dan in Nederland, maar het blijft Turkije. Voor mij was het eten elke dag gevarieerd en goed op temperatuur, dus ik heb hier verder niets over te klagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf op 17 september was een teleurstelling, omdat de manager besloot het animatieteam eerder naar huis te sturen vanwege een teleurstellend jaar. Hierdoor moesten we extra kosten maken om elke dag op zoek te gaan naar ander entertainment. Ondanks de all-inclusive formule aten we elke dag kip en gingen we regelmatig buiten de deur eten. Tegen het einde van september merkten we dat de inspanningen minder werden. Gelukkig was het personeel wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6

Het eten laat te wensen over doordat het aanbod te beperkt is en er geen aparte bakjes voor de jam zijn. Het avonddiner biedt weinig variatie, met slechts de keuze tussen kip of hele vissen. Het ontbreekt aan bestek en de kapotte lift zorgde voor ongemakkelijke situaties. Ondanks beloftes van het management werd de lift niet gerepareerd. De kamers zijn klein maar comfortabel. Het personeel lijkt vaak niet betrokken. Het zwembad is leuk voor gezinnen, maar de stenen trap naar boven kan een uitdaging zijn. De animatie is enthousiast maar amateuristisch. Helaas kwamen we ook kakkerlakken tegen, wat helaas vaak voorkomt in warme landen. De omgeving is interessant, hoewel het strand niet erg schoon is en je moet betalen voor ligstoelen. In de bazaar van Marmaris zijn verkopers soms opdringerig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid8

Ik ben al zo'n tiental keren naar deze plek geweest en was altijd tevreden, tot 2016. Toen was de kwaliteit plotseling erg slecht. In juni was de schoonmaak ondermaats en in oktober was er te weinig personeel, waardoor het eten gerecycled leek te worden geserveerd. Sommige bars waren gesloten of onderbezet, waardoor gasten zelf achter de bar moesten staan om iets te drinken te krijgen. De eigenaar lijkt te ver zijn doorgeslagen in bezuinigingen en ontslaat dagelijks personeel, zelfs als er nog genoeg gasten zijn. Dit is heel oneerlijk. Wel een pluim voor het personeel, zij weten er nog het beste van te maken, zelfs na lange dagen van 12 uur werken. Het lijkt erop dat er geen actie wordt ondernomen op de klachten, zelfs niet door de touroperator die simpelweg zegt dat dit normaal is in het naseizoen. Dat is natuurlijk onzin! Ik betaal voor een vakantie zoals beloofd in de vakantiegids!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Ik ben vier keer naar Mirage geweest en elk jaar leek het wat minder te worden. Dit jaar was echter het slechtste. Er werd amper schoongemaakt en ik moest zelf handdoeken uit de voorraadkast halen. Het ontbijt was redelijk, maar voor een omelet of pannenkoek moest je wel zo'n 20 minuten wachten, zelfs als het hotel maar voor 25% vol zat. Het avondeten was gewoon slecht met eentonige gerechten van kip, vis en droog vlees. De frietjes waren niet goed gebakken, maar de toetjes maakten nog wat goed. De animatie was een grote teleurstelling, met harde muziek 's avonds zodat je elkaar niet meer kon verstaan en je uiteindelijk wegging. Het personeel was wel vriendelijk, vooral de Nederlandse receptionist. Voor mij hoeft het voorlopig even niet meer, tenzij ik goede recensies lees. En hopelijk loopt de grote baas Ali niet meer chagrijnig rond met zijn humeur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Met gemengde gevoelens vertrokken mijn vrouw en ik op 11 september 2013 naar dit hotel, vanwege de negatieve verhalen die we hadden gehoord. Tot onze verrassing bleek echter alles prima in orde te zijn. Hoewel het aanbod van patat en kip in Turkije vaak voorkomt, was dit niet alleen het geval in Mirage World. De kamers oogden wat ouderwets, maar gelukkig zal het hele hotel in 2014 worden vernieuwd. Het is een gezellig hotel waar voornamelijk Nederlanders verblijven, en er wordt zelfs regelmatig Nederlandse muziek gedraaid. Het reserveren van ligbedjes in de vroege ochtend is overbodig, het personeel is vriendelijk en de locatie is uitstekend. Als je naar rechts gaat, ben je snel op de boulevard, en als je naar links gaat, bevind je je in het centrum. Het enige minpuntje is dat je 's avonds naar de cocktailbar wordt gelokt, wat niet binnen het All-Inclusive concept valt. Als je niet oppast, kan dit aan het einde van de avond resulteren in een onverwacht hoge rekening.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel heeft een ernstig geluidsprobleem en zorgt ervoor dat gasten moeten strijden om een plekje te bemachtigen als het overboekt is. Er is een tekort aan servies, tafels en kopjes, wat voor de nodige strijd kan zorgen. Helaas waren de glijbanen buiten gebruik, wat een grote teleurstelling was voor de kinderen, aangezien ze hier naar uitkeken na het zien van de brochure. Ondanks deze minpunten is het hotel over het algemeen wel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Onlangs teruggekeerd van een verblijf van twee weken en ik moet zeggen dat we al snel onder de indruk waren van de ontspannen sfeer die hier heerste. Geen stress te bekennen, en alles verliep erg relaxt. Het hotel is gelegen aan een levendige straat met tal van winkels en restaurants. Op een gegeven moment stuit je op een boog met daarop de naam Mirage World. Achter deze boog vind je een prachtige omgeving. Er waren wel wat puntjes van kritiek, zoals het gedateerde meubilair en het gebrek aan variatie in de buffetten. Gelukkig zullen er deze winter renovaties plaatsvinden die zouden moeten leiden tot een vijfsterrenervaring. Ik ben benieuwd of ze dat kunnen waarmaken. Desondanks hebben we leuke mensen ontmoet! - Rinus

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf in Mirage World was fantastisch! Er waren wel twee kleine minpuntjes die opvielen. Het ontbijt was wat somber en mocht wel wat gevarieerder zijn met bijvoorbeeld meer vleeswaren en bruin brood. Gelukkig maakte het middag- en avondeten dit ruimschoots goed, er was voor ieder wat wils. Het enige wat echt beter kon, waren de plastic bekers bij het zwembad. Het drinken uit deze bekers was niet echt aangenaam. Begrijpelijk dat ze voor plastic kiezen bij het zwembad, maar er zijn zeker elegantere plastic bekers verkrijgbaar die bijna niet te onderscheiden zijn van echt glas. Het personeel was verder ontzettend behulpzaam en vriendelijk, zelfs zonder fooi deden ze er alles aan om het ons naar de zin te maken. Met een kleine fooi werden we helemaal in de watten gelegd. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Dit jaar heb ik samen met mijn man, jongste zoon en zijn vriend (beide 15 jaar oud) een week doorgebracht in dit hotel. Het was mijn zevende keer hier en ik heb gezien hoe prachtig het de afgelopen jaren is gerenoveerd. De prijs van de familiekamer was erg aantrekkelijk, vooral door de kinderkorting tot 15 jaar. De locatie van Mirage World is perfect, met veel privacy. Icmeler is een charmante plek met genoeg te zien en te doen, dus een uitstapje naar Marmaris is niet per se nodig. Hoewel Marmaris zeker een bezoek waard is met een dolmus of taxiboot, vond ik het zelf wat te druk om ook daar te verblijven. Het eten en drinken waren voldoende aanwezig, maar je moet wel een liefhebber zijn van kip en vis ;-) We hebben ontzettend genoten en het weer was fantastisch. Ik ga zeker nog een keer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Het restaurant laat te wensen over en is vaak overvol en rumoerig. De kamers zijn compact maar wel netjes. Helaas ontbreekt het aan goede ventilatie in de badkamer, waardoor het er snel benauwd wordt. Het personeel is over het algemeen hardwerkend en enthousiast. Er zijn voornamelijk Nederlandse gasten, wat prima is, maar de muziekkeuze mag wel wat gevarieerder zijn dan alleen Andre Hazes in de poolbar. Het animatieteam lijkt onervaren en de shows zijn niet erg professioneel, met uitzondering van de Turkse avond die wel leuk was. De fitnessruimte is helaas niet voorzien van airconditioning, waardoor het er veel te warm is om te kunnen sporten. De zwembaden bevatten te veel chloor, wat zorgt voor groene haren bij zwemmers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb echt genoten in dit hotel. De ligging is perfect en het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het animatieteam was ook geweldig. Als je excursies wilt boeken, raad ik je aan dit bij Wim te doen, direct bij de receptie. Dit hotel is zeker een aanrader, en ze hebben zelfs de bronzen medaille verdiend van Zoover. De kamers zijn comfortabel en het eten is ook van goede kwaliteit. Kortom, ik kan dit hotel van harte aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een geweldige vakantie hebben we gehad! Mijn kinderen hebben enorm genoten, en dat maakte mij als vader natuurlijk ook heel gelukkig. Natuurlijk waren er wat kleine minpuntjes, maar zoals ze zeggen: je moet zelf de slingers ophangen. Er waren ook leuke mensen aanwezig, zoals de groep uit verschillende steden zoals Bergen op Zoom, Gouda en een dame die bekendstond als "Haagse schoffie" of "Penthouse Anita" met haar dochter. Het personeel was ontzettend vriendelijk, al vond ik de Turkse eierenbakker soms wel wat vreemd met zijn aparte muts. Er was ook iemand die bij binnenkomst handjes gaf, waarschijnlijk betaald per hand. Overigens was het hotel erg schoon, en gelukkig heb ik geen kinderen gezien met groen haar - misschien dat ze groene zeep in hun drankjes hadden gemorst. Tijdens de terugreis moest ik stiekem wel een traantje wegpinken omdat je toch altijd iets achterlaat. Al met al een geslaagde vakantie en ik zou zo weer teruggaan, zolang dezelfde mensen er ook weer zijn. Een ervaring om nooit te vergeten en wie weet wat de toekomst nog brengt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Hoewel de locatie prachtig was, waren we teleurgesteld in de algehele ervaring. Het eten was repetitief en vaak lauw, en sommige medewerkers gedroegen zich onvriendelijk tot ongepast. De glijbanen waren in slechte staat en sommige kinderen raakten gewond of kwamen vast te zitten. Helaas eindigde onze dochters zwembroekje gescheurd. Vanaf 2 augustus werden we regelmatig geplaagd door stroomstoringen die een week aanhielden. Hoewel het animatieteam zijn best deed, leek hun repertoire beperkt. De kamers lieten ook te wensen over en er was een tekort aan water tussen 17.00 en 19.00 uur, waardoor douchen soms betekende dat je met koud water stond. En soms was er zelfs helemaal geen water beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Ondanks de negatieve reviews bezochten we deze plek vol goede moed en werden aangenaam verrast. De kleine, oude kamer was geen probleem, want hoe vaak ben je nu eigenlijk op je kamer? Alles was keurig schoon en elke dag kregen we schone handdoeken. Het zwembad was inderdaad glad, maar dit stond duidelijk aangegeven. Het personeel varieerde van vriendelijk tot iets minder vriendelijk, wat begrijpelijk is. Helaas waren wij de laatste gasten van het jaar en was er geen entertainment meer, maar het personeel deed hun best om dit goed te maken. Op de laatste dag begonnen ze zelfs al met verbouwen. Het eten was prima en er was voor ieder wat wils, al zijn er natuurlijk altijd wat zeurpieten. Wat betreft Corendon, dat doen we niet meer. Misschien goedkoop, maar we hebben geen zin om halve middagen te wachten op reisleiders die nooit opdagen. Gelukkig hadden we fantastisch weer, zelfs in oktober! Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

U krijgt echt waar voor uw geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Na net teruggekeerd te zijn van onze vijfde verblijf in Mirage, kunnen we opnieuw zeggen dat we een geweldige vakantie hebben gehad. Tijdens ons verblijf was ik verbaasd om negatieve beoordelingen te lezen, maar ik begrijp hier helemaal niets van. Dit hotel en het personeel verdienen die negatieve kritiek echt niet. Het eten was verrukkelijk, met veel variatie en absoluut niet beperkt tot alleen kip. Er waren diverse salades, desserts, en meer. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Ja, je krijgt plastic bekers bij het zwembad, maar dat is eenvoudigweg voor ieders veiligheid. De kamers waren misschien wat klein en gedateerd, maar ze waren erg schoon en elke dag werden er schone handdoeken gebracht. Over diefstal heb ik in al die jaren nog nooit iets gemerkt. Ik maak zelf nooit gebruik van een kluis en bewaar mijn spullen gewoon in de lade. Als het echt zo afschuwelijk was in dit hotel, zouden mensen toch niet elk jaar weer terugkomen? Dit najaar staat er een renovatie gepland voor het hotel, dus we zijn benieuwd hoe het eruit zal zien wanneer we volgend jaar voor de zesde keer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Mirage World, tja.. het eten was verschrikkelijk, de snackbar bij het zwembad was een teleurstelling! En het eten in het restaurant was niet veel beter! Het restaurant kan wel wat vrouwelijke invloed gebruiken, als die al te bekennen is. Het is er benauwd en niet gezellig, te weinig zitruimte buiten. Er is te weinig personeel, waarschijnlijk daarom zijn ze onvriendelijk en chagrijnig. De oudere man bij de receptie is onbeleefd en moet met pensioen! De kamers zijn modern en schoon, prima voor 2 personen maar veel te klein voor 3. We hebben altijd 5-sterrenhotels geboekt in Turkije, we hadden niet verwacht dat er zoveel verschil zou zijn, we waren allemaal erg teleurgesteld, zelfs de kinderen. Andere vakantiegangers zeiden dat het geen 4-sterrenhotel was. Gasten waren voornamelijk Nederlanders, enkele Engelsen, en wat Scandinaviërs en Turken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

Wij hebben al meer dan 10 keer in dit hotel verbleven en tot nu toe was het enige minpunt altijd het eten, dat vrij eentonig en smaakloos was. Gelukkig is de prijs hier niet al te hoog, dus we konden gemakkelijk buiten de deur dineren. Dit jaar zijn we een week in juni geweest en zoals altijd twee weken in oktober. In juni was er geen schoonmaak of schone handdoeken tot we er zelf na 4 dagen om vroegen. De oktobervakantie viel erg tegen: hoewel de kamers wel dagelijks werden schoongemaakt, waren de bars vaak onbemand en was er bij het grote zwembad nauwelijks drinken verkrijgbaar. Er was 's avonds geen entertainment, slechts één klein barretje dat erg donker was. De koffieautomaten werkten niet en er werden geen snacks geserveerd, alleen smakeloos eten in het restaurant. Klagen had geen zin, zowel bij de reisorganisatie als bij het hotel zelf kregen we geen bevredigend antwoord. Het personeel leek overwerkt, maar was gelukkig nog steeds vriendelijk. De eigenaar liep chagrijnig rond, wat de sfeer niet ten goede kwam. Al met al geen aanrader, zelfs niet als het gratis zou zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Met enige twijfel ben ik naar dit hotel gegaan vanwege de negatieve beoordelingen hier. Gelukkig bleken alleen de kamers wat verouderd te zijn en waren de zwembaden niet zo groot als bij de Titanic en Royal Wings, waar ik eerder verbleef. Mirage heeft daarentegen een knusse en ontspannen sfeer, en een prachtige locatie. Binnen 5 minuten ben je bij de haven, omringd door schitterende natuur, of in het centrum. Het eten was verrassend goed en lekker warm, met een gevarieerd aanbod van spruitjes tot vis, puree, rijst en gebakken aardappelen. Af en toe moest je heel even wachten als iets op was, maar dat mocht de pret niet drukken. De animatie was ontspannen, zonder grote shows, en 's avonds was het lekker rustig. Icmeler heeft genoeg gezellige kroegen om te verkennen. Het hotel is kleinschalig en voornamelijk bezocht door Nederlanders, wat ik persoonlijk wel leuk vond. Natuurlijk liep niet alles perfect, zoals overboekingen, een enigszins vervelend personeelslid, of een tekort aan vorken, maar dat gebeurt overal. Voor de klagers zou ik aanraden om naar de Titanic te gaan, maar bereid je voor op een veel hogere prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5

We hebben hier in september met onze kinderen een bezoekje gebracht, en het was echt een teleurstelling. Er zijn twee glijbanen, waarvan er volgens hen één kapot was en niet gerepareerd kon worden - wat achteraf een leugen bleek te zijn. De ligbedden en het gebied rondom het zwembad werden slechts twee keer schoongemaakt in een periode van twee weken. Het personeel was schaars en de bovenbar werd zelfs gesloten, ongeacht of er nog gasten aanwezig waren. De benedenbar werd voornamelijk bezet door oudere gasten die het terras als hun eigen domein beschouwden, waardoor er geen plek meer over was om te zitten. Wat betreft de animatie was er bijna niets te beleven, en het eten liet ook te wensen over: slappe frietjes, kipnuggets en stukjes pizza bij de poolbar. De salades leken te bestaan uit restjes, waar soms een blik tonijn aan toegevoegd werd. Het diner bood weinig variatie en bestond voornamelijk uit kip en droge vis. Klachten werden genegeerd, de eigenaar gedroeg zich respectloos en onaardig tegenover het personeel dat al flink wat ontevredenheid te verduren kreeg met als excuus dat het einde van het seizoen naderde. Ook de schoonmaak van de kamers liet zeer te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6

Ik heb vier jaar lang genoten van mijn verblijf daar, maar dit jaar was het helaas minder. Er was een tekort aan personeel, hoewel zij wel hun best deden. Het eten was vaak koud, niet omdat medewerkers de deksels niet goed op de pannen deden, maar omdat de kok ze steeds opende. Er was weinig variatie in het eten en de plastic drinkbekers van slechte kwaliteit maakten de ervaring ook niet beter. Voor mij betekent dit dat ik een ander hotel zal kiezen, hoewel Icmeler zelf erg mooi is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Onlangs verbleven we voor het eerst in dit hotel en hadden we een kamer met uitzicht op een ander hotel dat vlakbij stond. Ondanks dit ongewone uitzicht, genoten we van ons balkon in de ochtend. De maaltijden waren divers, warm en heerlijk. De entertainmentopties waren niet erg indrukwekkend, typisch voor veel hotels. De kamers waren compact en duidelijk verouderd, vooral de badkamer had dringend een renovatie nodig. Gelukkig staat er een renovatie gepland voor het hotel in 2013/2014. Ondanks deze minpunten hebben we toch een aangename vakantie gehad dankzij het vriendelijke personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Na aankomst met maar liefst 7 uur vertraging belandden we in een hotelkamer die zowel klein, vies als onveilig was. De douchekop en badranden waren bedekt met schimmel, er liepen open kabels die met kroonsteentjes waren vastgezet en de muren vertoonden ook schimmelplekken. Zelfs de hostess schrok van de foto's die we lieten zien. Na een rampzalige nacht hebben we snel een andere kamer geboekt. Bij het uitchecken toonde de receptie geen interesse in onze ervaring en boden ze zelfs geen excuses aan nadat we de foto's hadden laten zien. Ze vroegen alleen om een faxbevestiging van de reisorganisatie. Dit hotel verdient nog niet eens een 2* beoordeling...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2

Bij aankomst konden we nog snel genieten van een kom soep. Helaas was de ober vrij opdringerig als het op fooi aankwam en bleef dit de hele vakantie doen. Een erg onprettige ervaring. De fotosessie met de fotograaf hebben we meerdere malen moeten bekijken, omdat hij geen nee accepteerde. Gelukkig was de hammam in het hotel wel fantastisch. De medewerker wist duidelijk waar hij mee bezig was. Onze kamer en het zwembad waren schoon, gelukkig. Het eten liet echter te wensen over, net zoals de animatie. Als je geluk had deden ze een spelletje met het publiek en nodigden ze je vervolgens om half 12 uit voor een kroegentocht. De ligging van het hotel was top, vlakbij de zee en Marmaris. Voor slechts €1 per persoon kon je met de bus die voor het hotel stopte naar deze locaties. Het meest ironische van alles was dat er genoeg animatie was, maar dit was alleen toegankelijk voor betalende gasten. Gelukkig hebben wij geen diefstal ervaren, hoewel dit geruchten wel de ronde deden. De glazen waren van slechte kwaliteit, warm en vaak beschadigd aan de bovenkant, wat voor ongemak zorgde. Al met al, een vreselijk hotel waar je mij niet meer zult zien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service5

De locatie was fantastisch, maar de kamer waar we verbleven was erg somber met uitzicht op een saaie muur. Hetgeen dat ons het meest stoorde was het feit dat het eten elke dag koud was, op de warme eieren bij het ontbijt na. Helaas zullen we hier niet nog een keer verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel heeft onlangs een renovatie ondergaan en ziet er nu helemaal als nieuw uit. Tijdens onze vakantie met vrienden merkten we dat onze kamer ruimer was dan die van hen, maar zeker niet te klein. Het eten was van goede kwaliteit en bood voor ieder wat wils. 's Ochtends werden er heerlijke pannenkoeken, gebakken eieren en omeletjes vers bereid. De lunch leek een beetje op het avondeten, maar er was ook een snackbar bij het zwembad beschikbaar. 's Avonds was er een ruime keuze aan gerechten, met verse pasta en verschillende specialiteiten buiten, zoals kebab of gegrilde kip. Het hotel beschikt over twee zwembaden: een rustigere beneden en een drukkere boven met twee glijbanen en animatieactiviteiten. Het strand ligt vlakbij en voor een kleine vergoeding van 5 TL kun je daar genieten. Als je iets verder loopt naar Coco Beach, kun je gratis op het strand liggen, maar moet je wel betalen voor drankjes. Op het strand zijn leuke watersporten te huur tegen betaalbare prijzen. Kortom, het was een fantastische vakantie waarbij de verhouding tussen prijs en kwaliteit zeker in balans was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Na het bekijken van verschillende opties op Zoover, besloten we voor Mirage World te kiezen. Dit hotel overtrof onze verwachtingen met zijn vriendelijke personeel en uitstekende hygiëne. Hoewel het zwembad niet elke dag werd schoongemaakt, was het eten lekker en gevarieerd, en kon je de hele dag door genieten van een drankje. De juwelier in de buurt was uiterst behulpzaam en had zelfs een Nederlandssprekende assistente die ons goed heeft begeleid bij het kiezen van prachtige ringen. Ook konden we vlakbij het hotel zwemmen met dolfijnen, wat een onvergetelijke ervaring was. Kortom, deze vakantie was geweldig en we gaan zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9

Onlangs thuisgekomen van een geweldige vakantie! Het personeel was ontzettend vriendelijk en de locatie was perfect - slechts 50 meter van het strand en midden in het centrum! Het eten was gevarieerd en er was voor ieder wat wils, al was er wel veel kip. Gelukkig was alles goed warm, wat we in andere hotels soms anders hebben meegemaakt. De kamers waren misschien wat aan de kleine kant, maar voor de tijd die je er doorbrengt was het zeker prima. De douche was heerlijk en de airco werkte goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Terug van een fantastische vakantie met mijn zoon! Het was een ultieme relaxvakantie waar ik kon genieten van het heerlijke zwembad en een lekker drankje. De kamers waren misschien niet al te ruim, maar prima voor een goede nachtrust en een fijne badkamer. Het eten was smakelijk en we hadden altijd gezelschap van leuke mensen. De animatie in het hotel was geweldig, met Jimmy die ons vriendelijk ontving en altijd paraat stond voor een praatje. Ook Jaz uit Engeland en de aparte, maar leuke Zweedse Jens maakten het verblijf aangenaam. Helaas, het Nederlandse meisje leek niet veel interesse in ons te tonen, met slechts een neppe glimlach. Desondanks was het verblijf verder geweldig. Heerlijk eten, goede nachtrust en voldoende vermaak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Terug van mijn verblijf in Mirage World en ik begrijp echt niet waarom mensen hier meerdere keren terugkomen. Het eten laat echt te wensen over, met gerechten die niet op de juiste temperatuur geserveerd worden en het ontbreekt aan bestek. Het personeel lijkt het allemaal niet aan te kunnen en tafels worden niet opgeruimd. Als je al een plekje kunt vinden om te eten, dat is. De kamers zijn prima, maar het gemis van een kledingkast is echt een minpunt. Het personeel is ook niet bepaald vriendelijk. Ik heb al in verschillende hotels in Turkije verbleven, maar zoiets als dit nog nooit meegemaakt. Dit hotel verdient zeker geen vier sterren. En wij waren niet de enige met klachten, in dezelfde week waren er nog zeventig andere klachten geregistreerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb onlangs een geweldige vakantie gehad met mijn partner van 23 augustus tot 30 augustus. We hebben daar zoveel leuke mensen ontmoet en genoten van verschillende excursies. Ook hebben we een elektrische scooter gehuurd van Wim, die echt betrouwbaar is en ook nog eens Nederlands spreekt, wat erg handig was voor ons. Het was een fantastische ervaring om samen met mijn partner te genieten van al het moois dat de vakantie te bieden had.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit knusse hotel is perfect voor gezinnen die op zoek zijn naar een intiemere sfeer. Het is niet zo massaal als andere hotels, wat zorgt voor een persoonlijke service in de kamers. De dagelijkse schoonmaak en de vervanging van handdoeken zorgen voor een aangenaam verblijf. Geniet van de rustige omgeving van Icmeler, terwijl de levendige drukte van Marmaris binnen handbereik is. Bovendien ligt het hotel vlak bij het strand, perfect voor een ontspannen dag zonnebaden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Samen met mijn twee kinderen heb ik eind augustus een fantastische vakantie gehad. Het verblijf kan ik zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een leuke vakantiebestemming. Het eten was gevarieerd en voor ieder wat wils, vooral het live cooking was een leuke toevoeging. Het hotel heeft twee zwembaden, waarvan de ene wat drukker was dan de andere. Als je een rustig middagje bij het zwembad wilt doorbrengen, is de onderste optie ideaal. Helaas was de hamam in het hotel niet zo fris en nogal prijzig. Het is beter om buiten bij een van de kraampjes te reserveren, evenals voor de excursies. De all-inclusive formule liep tot 1.00 uur, wat erg prettig en gezellig was. Het strand en centrum van Icmeler waren echt dichtbij het hotel. Met een dolmus voor 3 lira ben je zo in Marmaris. Ik raad aan om overal met lira's te betalen, zo ben je goedkoper uit. De animatie was ook geweldig voor de kinderen. De hotelkamer was zeer schoon en werd elke dag schoongemaakt. WiFi was overal aanwezig en had een goed bereik. We hebben absoluut geen klachten gehad. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend; we kregen veel waar voor ons geld. Misschien zijn we volgend jaar weer van de partij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Kindvriendelijkheid7

Samen met mijn vrienden hebben we een verblijf gehad in Mirage World. De bediening was vriendelijk en attent, maar het eten werd na vier dagen wel erg eentonig. De keuze bestond voornamelijk uit kip en flauwe patat. Daarnaast vonden we de prijs van 10 euro per dag voor WiFi vrij hoog, vooral omdat het een all-inclusive pakket betrof. Opvallend was de hamman masseur die vooral bij de vrouwen leek te vertoeven en soms te opdringerig werd. De animatie was ook niet om over naar huis te schrijven, met medewerkers die vooral stoer deden bij de dames. Het hotel op zich was redelijk, maar we hebben besloten om niet meer voor een all-inclusive optie te kiezen en liever zelf naar variatie in eten te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Terug van een 15-daags verblijf in Mirage World en wat een ervaring was dat! De locatie is fantastisch, dicht bij leuke tentjes en winkeltjes. De kamers waren niet enorm, maar ach, je brengt er toch alleen de nacht door. De bedden waren heerlijk en de douche was geweldig met die krachtige straal. De zwembaden waren ook top, met heerlijk verfrissend water. Er waren genoeg ligbedden bij het zwembad, maar als je direct aan het water wilde liggen moest je wel je handdoekje neerleggen. Het ontbijt was goed, de lunchbuffet redelijk, maar het avondeten viel wat tegen in vergelijking met eerdere ervaringen. De patat was slap, en niet alles in de bakken zag er even smakelijk uit. Vaak was het ook koud. Gelukkig was er genoeg keuze in salades en elke dag stond er soep klaar. Het brood was lekker vers en er was ook altijd de optie voor pizza en pasta in de middag en avond. Maar als je meer een vleeseter bent, was het aanbod wat beperkt. Soms hingen er kippen aan het spit die erg droog waren, of werd er vis gebakken zonder andere vleesopties. Gelukkig was de kebab wel erg lekker! Over het algemeen was de prijs-kwaliteitverhouding prima, maar voor ons zal het volgend jaar waarschijnlijk geen optie meer zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9

Al met al was ons verblijf in dit hotel redelijk. Bij aankomst maakte de buitenkant een geweldige indruk en ook onze kamer was prachtig, met een ruim balkon en een goede airconditioning. Helaas liet het eten te wensen over. Hoewel we de eerste avond in het hotel aten, kozen we de rest van de avonden voor restaurants in het centrum - jammer van de all-inclusive! Het aanbod was beperkt en het warme eten was vaak koud en smakeloos. Gelukkig was het ontbijt wel in orde, met dagelijks verse omeletten en pannenkoeken. Het aangekondigde 'uitslapersontbijt' van 10:00 tot 11:00 uur stelde echter teleur, aangezien de helft al was opgeruimd en er weinig vers meer te krijgen was. Bovendien waren de ligbedden bij het zwembad al vroeg in de ochtend bezet met handdoeken. De service bij de receptie was prima. De vakantie was over het algemeen okay, maar een terugkeer zit er voor ons niet meer in.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service4

Na het lezen van veelbelovende recensies, vol goede moed naar dit hotel gegaan. Helaas veranderde onze stemming al snel toen we aankwamen. De lunch was net afgelopen, waardoor we genoegen moesten nemen met uitgedroogde komkommers, broodjes en koude hamburgers van de snackbar. Tijdens het avondeten konden we het restaurant niet in vanwege een langdurige stroomstoring, wat erg teleurstellend was na een vermoeiende reis. Uiteindelijk opende het restaurant en het eten was gewoon slecht. Warme gerechten waren koud en andersom, weinig variatie en voornamelijk kip met rijst. Het personeel leek overweldigd en totaal niet hygiënisch, ze aten zelfs druiven van het buffet! Dit was absoluut niet wat we hadden verwacht, zeker niet voor een hotel met 4 sterren en de prijs die we betaalden. De kamers waren redelijk, maar het verbaasde me wel dat er mensen waren die voor de derde keer terugkwamen. Ons zie je hier in ieder geval nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6

Afgelopen zaterdag zijn we teruggekeerd na een verblijf van twee weken en hebben genoten van het eten. Er was voldoende variatie, zolang je niet telkens voor hetzelfde ging. Vooral de salades waren verrassend divers. Het enige minpuntje was dat we vaak om bestek, servies en soepkommen moesten vragen, maar het personeel was snel en vriendelijk om dit te regelen. Een speciale shout-out naar het barpersoneel bij het beneden zwembad - altijd vrolijk en behulpzaam. De kamers waren weliswaar klein, maar wel schoon en we kregen elke dag schone handdoeken. Toen onze airconditioning kapot ging, werd deze dezelfde dag nog gerepareerd na melding. Het zwembad en de ligbedden werden dagelijks grondig gereinigd, wat bijdraagt aan de goede prijs-kwaliteitverhouding. We komen zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4

Na zes jaar op rij te hebben verbleven in dit hotel, viel het ons op dat sinds de recente renovatie de kwaliteit achteruit is gegaan. Het eten is minder gevarieerd en mist de heerlijke smaken van voorheen. De schoonmaak laat te wensen over en we kregen niet dagelijks schone handdoeken. Wifi is enkel beschikbaar bij het zwembad beneden en niet op de kamers. Bovendien zijn de koffieapparaten 's nachts niet meer toegankelijk, waardoor vroege vertrekkers geen koffie kunnen krijgen. Het is jammer dat we na dit bezoek besloten hebben om volgend jaar ergens anders naartoe te gaan, ondanks de leuke vakanties die we hier voorheen hebben gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid2

In december 2013 boekte ik een vakantie voor mijn dochter en mijzelf. Het begon al met een boel e-mails over verbouwingen en wijzigingen, wat me gelijk zorgen baarde. Toen we op 5 augustus op Bodrum Airport aankwamen, kregen we te horen dat het Mirage hotel overboekt was. Samen met 7 andere stellen moesten we 2 nachten in Club Eliza verblijven. Pas op donderdag 7 augustus konden we eindelijk naar ons geboekte hotel. In eerste instantie leek het allemaal geweldig: goede airconditioning en een mooie kamer. Bij de lunch waren we al teleurgesteld. Het zwembad zat overvol en er waren geen ligstoelen meer vrij (en als er wel een vrij was, lag er een handdoek op). Het avondeten was matig en eigenlijk beviel alleen het ontbijt ons. Ik ben eerder in Turkije geweest en nog nooit zo slecht gegeten. Veel mensen om ons heen klaagden ook: te koud, te vet, te weinig variatie. Er was wel een uitgebreid Engels ontbijt, maar weinig keuze aan fruit. Ook hadden we twee dagen last van een lekkage in de douche van de kamer boven ons. De kamers waren gehorig en leken opgeknapt door iemand die geen ervaring had. Nee, dit hotel is niet voor herhaling vatbaar. Icmeler is wel een leuke plaats, dat moet gezegd worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7

Vanwege gezondheidsredenen wilden we graag een kamer op de begane grond, maar in eerste instantie kregen we er een op de vierde verdieping toegewezen. Na wat overleg kregen we drie dagen later gelukkig een andere kamer. Helaas leek het alsof ons verzoek als ondankbaar werd gezien vanwege de constante overboekingen en verhuizingen van gasten die de sfeer op de camping negatief beïnvloedden. Kritiek werd afgedaan als gezeur door gasten die al jaren op de camping kwamen, maar ik ben van mening dat we kritisch mogen zijn en dat het verleden geen garantie biedt voor de toekomst. Het personeel was gelukkig erg behulpzaam en vriendelijk, waardoor we uiteindelijk toch een fijne vakantie hebben gehad. Mijn advies aan de directie zou zijn om snel renovaties uit te voeren en het Russische toeristen ook uit te nodigen. Ik heb veel ervaring met hotels langs de Turkse kust in de afgelopen 30 jaar, dus nu weet ik ook hoe het eraan toegaat op een camping. Icmeler en Marmaris zijn prachtige plaatsen met gastvrije mensen, maar helaas ben ik simpelweg geen kampeerder.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Met ons gezin van drie hebben we een fantastische vakantie gehad. Het eten was voortreffelijk en het personeel was ontzettend vriendelijk. We hebben genoten van het gezelschap van andere Nederlandse gasten in het hotel. Ook konden we gemakkelijk excursies boeken bij het hotel, waar we eerlijk en vriendelijk werden geholpen. Er was een klein foutje met het wisselgeld toen ik euro's omruilde voor Turkse lira's, maar dit werd direct rechtgezet toen ik later op de dag langs liep. Al met al een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

De ligging van deze accommodatie is fantastisch, met het strand en het knusse centrum van Icmeler op loopafstand. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn eenvoudig maar keurig. Er zijn twee zwembaden, een kapper, een supermarkt (waar de prijzen vergelijkbaar zijn met die in Icmeler zelf), een fitnessruimte, een gamekamer en een uitstekende hamam. Het enige minpuntje dit jaar was de service in het restaurant. Hoewel het bedienend personeel zijn best deed, leek het ons dat er behoefte was aan beter management.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Twee weken lang verbleven we in een prachtig en luxueus hotel met een perfecte ligging. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, maar helaas viel het avondeten wat tegen door gebrek aan variatie en lauwe gerechten uit warmhoud bakken. De zwembaden waren prima, al was het water wat aan de koude kant vergeleken met de buitentemperatuur. Onze kamer was helaas erg klein met weinig opbergruimte en de schoonmaak van de badkamer liet te wensen over. Het avondentertainment had zeker beter gekund, maar gelukkig was er overdag genoeg leuke animatie voor zowel jong als oud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel voelt echt als een tweede thuis voor families, heerlijk knus en vertrouwd. De wifi is op dit moment nog tegen betaling (10 euro), maar volgend jaar wordt het gratis aangeboden. Dat maakt mij zeker enthousiast om volgend jaar weer terug te komen. Het eten is ook van goede kwaliteit; zoveel variatie thuis heb ik zeker niet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Na onze recente vakantie in dit hotel, die opnieuw geweldig was, kunnen we met trots zeggen dat we hier al voor het vierde jaar op rij komen. Het verbaast ons daarom dat er negatieve beoordelingen zijn, want wij ervaren dit hotel als uitstekend. De prijs-kwaliteitverhouding is hier ongeëvenaard en de locatie is werkelijk prachtig. Wij kunnen ons dan ook niet vinden in het geklaag van sommige mensen. Het eten is zeker niet karig of koud, er is juist een ruime keuze en voor elk wat wils. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en je ontvangt elke dag schone handdoeken - wie hierover klaagt, heeft volgens ons een probleem. Mocht er toch iets niet in orde zijn, dan hoef je alleen maar naar de receptie te gaan en het wordt direct opgelost. Kortom, er zijn altijd klagers, maar sommige mensen gaan gewoon te ver. Het zou fijn zijn als beoordelingssites zoals Zoover hier iets aan zouden kunnen doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Bij aankomst bij de receptie werden we vriendelijk verwelkomd door een Nederlandssprekende receptioniste, wat een groot pluspunt was. Hoewel onze kamer niet helemaal overeenkwam met wat we geboekt hadden, loste de bagagejongen dit snel op door direct contact op te nemen met de manager voor een nieuwe kamer, waar we de volgende ochtend naartoe konden verhuizen. Het hotel was over het algemeen netjes en schoon, alhoewel de tegelvloeren wel wat glad waren. De kamer was niet bijzonder ruim, maar wel voldoende en werd dagelijks keurig schoongemaakt, ook het balkon. Het beddengoed werd twee keer per week verschoond en we kregen dagelijks schone handdoeken en een vloermatje. Opvallend was dat nadat we de twee eenpersoonsbedden tegen elkaar hadden geschoven, het personeel dit automatisch omtoverde tot een tweepersoonsbed. Het restaurant bood weinig mogelijkheden om buiten te eten en binnen was het druk, lawaaierig en warm door live cooking. Het eten was voornamelijk Turks en Engels georiënteerd, met mogelijkheden om te variëren. Het personeel deed hun best, maar miste soms een persoonlijke benadering. De zwembaden waren groot genoeg, hoewel het water wat aan de koude kant was. Er waren voldoende ligbedden, kussens en parasols, maar sommige gasten legden vroeg handdoeken neer om hun plek te reserveren. Veel terugkerende gasten, voornamelijk ouderen, die soms een beetje te dominant aanwezig waren. De animatie was minimaal aanwezig en niet erg opvallend. De omgeving van het hotel was wel erg leuk, met veel eetgelegenheden, winkels en groen. Het strand was op loopafstand en erg aangenaam. Marmaris en Turunc waren ook leuke plaatsen om te bezoeken. Al met al een aangenaam verblijf, met enkele puntjes die verbeterd kunnen worden.

Melden


Reisperiode: augustus 2017

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

zeer goed hotel , was een prachtige vakantie. het is zeker de prijs waard . Ze waren er zeer kindvriendelijk , De verzorging was ook zeer goed . Het was ook perfect gelegen voor activiteiten buiten het verblijf

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Vriendelijk personeel, netjes schone kamer. Eten prima en gevarieerd. Strand is dichtbij en met de dolmus ben je zo in Marmaris.

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Erg leuk hotel voor een grote doelgroep. Zowel voor kinderen als voor jonge stellen een aanrader! Ik was er met een vriendengroep en hoewel we niet vaak in het hotel aanwezig waren hebben we er toch van genoten. De faciliteiten zijn uitstekend en de activiteiten rond het hotel zijn leuk. Marmaris is op loopafstand maar met de taxi ben je er veel sneller! Arke bood leuke tripjes aan en was er duidelijk over de regels. Hier wil ik wel vaker heen gaan!

Melden


Reisperiode: augustus 2013

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Enorm naar mijn zin gehad, helaas te weinig plaatst voor het aantal mensen. Eten was verder goed, veel variatie en enorm goed

Geboekt bij

D-reizen
Melden


Reisperiode: juli 2013

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

Vorige zomer waren er weinig Nederlanders, het eten was wel helemaal super! Ook ligt mirage world op een mooie plek, vlak bij alle winkeltjes. Wat ik ook zeker aan kan raden is om in Marmaris te gaan zwemmen met dolfijnen, een hele toffe ervaring! Een nadeel is dat je voor bij de bar moet betalen voor je drankjes, dat zit helaas niet bij het al in clulief gebeuren. De parasols zijn trouwens ook flut, van die rieten dingen waar de zo'n gewoon doorheen brand.

Melden


Reisperiode: juli 2012

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Mooi hotel in het prachtige Turkije. Heb hier erg genoten en naast het mooie weer en het strand zijn er genoeg winkeltjes om iets leuks te kopen.

Melden


Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geweldig goed !!! Alles wat je maar kan wensen. Eeen echte aanrader voor mensen met kinderen van 10 jaar of ouder.

Geboekt bij

Corendon
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl