ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mirage World

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Ik begrijp de negatieve reacties niet helemaal.. Onlangs zijn we teruggekomen van een 8-daags verblijf in Mirage World, voor mij de tweede keer dat ik hier was. Ik moet zeggen dat het een geweldig hotel is. Het personeel is vriendelijk, er is variatie in het eten, de kamers zijn schoon, het animatieteam is goed en de omgeving is prachtig. 's Avonds was de sfeer bij de Green Bar erg gezellig, het animatieteam doet hun best om iedereen te vermaken en er wordt zelfs Nederlandse muziek gedraaid, wat het extra gezellig maakt. Ik lees veel negatieve opmerkingen over kapotte glazen en het personeel dat snel eten weghaalt, maar daar hebben wij geen last van gehad. Wij hebben geen kapotte glazen gezien, en het personeel vroeg netjes of we klaar waren met eten. Onze kamer was altijd brandschoon, elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Ja, het eten is anders dan in Nederland, maar het blijft Turkije. Voor mij was het eten elke dag gevarieerd en goed op temperatuur, dus ik heb hier verder niets over te klagen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf op 17 september was een teleurstelling, omdat de manager besloot het animatieteam eerder naar huis te sturen vanwege een teleurstellend jaar. Hierdoor moesten we extra kosten maken om elke dag op zoek te gaan naar ander entertainment. Ondanks de all-inclusive formule aten we elke dag kip en gingen we regelmatig buiten de deur eten. Tegen het einde van september merkten we dat de inspanningen minder werden. Gelukkig was het personeel wel erg vriendelijk en behulpzaam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6

Het eten laat te wensen over doordat het aanbod te beperkt is en er geen aparte bakjes voor de jam zijn. Het avonddiner biedt weinig variatie, met slechts de keuze tussen kip of hele vissen. Het ontbreekt aan bestek en de kapotte lift zorgde voor ongemakkelijke situaties. Ondanks beloftes van het management werd de lift niet gerepareerd. De kamers zijn klein maar comfortabel. Het personeel lijkt vaak niet betrokken. Het zwembad is leuk voor gezinnen, maar de stenen trap naar boven kan een uitdaging zijn. De animatie is enthousiast maar amateuristisch. Helaas kwamen we ook kakkerlakken tegen, wat helaas vaak voorkomt in warme landen. De omgeving is interessant, hoewel het strand niet erg schoon is en je moet betalen voor ligstoelen. In de bazaar van Marmaris zijn verkopers soms opdringerig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid8

Ik ben al zo'n tiental keren naar deze plek geweest en was altijd tevreden, tot 2016. Toen was de kwaliteit plotseling erg slecht. In juni was de schoonmaak ondermaats en in oktober was er te weinig personeel, waardoor het eten gerecycled leek te worden geserveerd. Sommige bars waren gesloten of onderbezet, waardoor gasten zelf achter de bar moesten staan om iets te drinken te krijgen. De eigenaar lijkt te ver zijn doorgeslagen in bezuinigingen en ontslaat dagelijks personeel, zelfs als er nog genoeg gasten zijn. Dit is heel oneerlijk. Wel een pluim voor het personeel, zij weten er nog het beste van te maken, zelfs na lange dagen van 12 uur werken. Het lijkt erop dat er geen actie wordt ondernomen op de klachten, zelfs niet door de touroperator die simpelweg zegt dat dit normaal is in het naseizoen. Dat is natuurlijk onzin! Ik betaal voor een vakantie zoals beloofd in de vakantiegids!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Ik ben vier keer naar Mirage geweest en elk jaar leek het wat minder te worden. Dit jaar was echter het slechtste. Er werd amper schoongemaakt en ik moest zelf handdoeken uit de voorraadkast halen. Het ontbijt was redelijk, maar voor een omelet of pannenkoek moest je wel zo'n 20 minuten wachten, zelfs als het hotel maar voor 25% vol zat. Het avondeten was gewoon slecht met eentonige gerechten van kip, vis en droog vlees. De frietjes waren niet goed gebakken, maar de toetjes maakten nog wat goed. De animatie was een grote teleurstelling, met harde muziek 's avonds zodat je elkaar niet meer kon verstaan en je uiteindelijk wegging. Het personeel was wel vriendelijk, vooral de Nederlandse receptionist. Voor mij hoeft het voorlopig even niet meer, tenzij ik goede recensies lees. En hopelijk loopt de grote baas Ali niet meer chagrijnig rond met zijn humeur.





© 2007-2024 ReisChecker.nl