ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rixos Premium

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Wij hebben over het algemeen genoten van ons verblijf: de kamers waren mooi en schoon, het eten was lekker en met de dolmus konden we snel overal komen. Maar ondanks de prettige aspecten van het hotel, kunnen we met zekerheid zeggen dat de term 'Ultra all-inclusive' niet past bij deze accommodatie. Hoewel je tussen 12.00 uur 's middags en middernacht drankjes kunt krijgen, is dat een standaard service in veel hotels en niet per se ultra all-inclusive. Wij hadden verwacht dat er 24/7 eten en drinken beschikbaar zou zijn, inclusief een gevulde minibar, maar dat was niet het geval. Daarnaast was het restaurant spekglad, wat leidde tot valpartijen. Het hotel is ook erg gehorig en de service liet te wensen over. Het personeel in het restaurant was vriendelijk, maar het personeel in de lobby liet te wensen over. Communicatie verliep moeizaam door gebrek aan Engels sprekend personeel dat weinig moeite deed om te begrijpen. Het hotel leek slordig en chaotisch, en we hebben geen kindvriendelijke sfeer ervaren. Voor ons is dit een ervaring geweest waar we niet nog eens voor zouden kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen8

Ons verblijf in dit hotel was over het algemeen aangenaam. De kamers waren prachtig en schoon, het eten was smakelijk en de dolmus bracht ons snel overal naartoe. Desondanks vonden wij dat de 'Ultra all-inclusive' titel niet werd waargemaakt. Hoewel je tussen 12:00 en 00:00 drankjes kon halen, zoals gebruikelijk, betekent 'ultra' voor ons dat je 24/7 van eten en drinken moet kunnen genieten. Helaas was dit niet het geval. De minibar was leeg, op wat water na, en het restaurant was niet continu geopend. Bovendien was de vloer in het restaurant spekglad, wat tot gevaarlijke situaties leidde. Het hotel was rumoerig en de luidruchtige gasten maakten het alleen maar erger. De service liet ook te wensen over, vooral in de lobby waar het personeel geen Engels sprak en onverschillig was. Hoewel het restaurantpersoneel vriendelijk was, was de rest van de service slordig en chaotisch. Ondanks dat we zelf geen kinderen hadden, konden we zien en horen dat de kindvriendelijkheid ver te zoeken was. Al met al, geen tweede keer voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Onze week was fantastisch! We verbleven in een prachtig en weelderig hotel. De kamer was schitterend met een adembenemend uitzicht op het zwembad en de zee. De bedden sliepen heerlijk en de restaurants serveerden verrukkelijk eten. Er was genoeg plek in de restaurants na 19.30 uur. Vooral het Italiaanse à la carte restaurant is een aanrader. Het personeel in de restaurants was vriendelijk en sprak goed Engels, net als het receptiepersoneel. Helaas waren sommige Russische medewerkers wat onvriendelijk, maar gewoon negeren en doorlopen. Het hotel richt zich voornamelijk op Russische gasten, maar laat je niet afschrikken. Het strand was oké, maar de pier maakte dat helemaal goed. Op loopafstand was er een gezellige bazaar en op 5 km afstand ligt het leuke winkelcentrum in Konackli, makkelijk te bereiken met de dolmus voor slechts €1,50. Het vliegen op Gazipasa is een aanrader met een transfer van ongeveer 1 uur. Een minpuntje waren de gladde vloeren in het restaurant, het moeten betalen voor Wifi en het kluisje, wat eigenlijk inbegrepen zou moeten zijn bij een Ultra all inclusive verblijf, maar de luxe compenseerde dat ruimschoots.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen5

Ik ben normaal gesproken niet snel negatief en laat me niet snel beïnvloeden door de meningen van anderen, maar deze ervaring was echt teleurstellend. Mijn hele vakantie was verpest. Het personeel was onbeschoft, de vloeren waren spiegelglad (met mensen die constant uitgleden), er waren veel Russen die zich arrogant gedroegen, het hotel was niet erg schoon (vieze toiletten en liften) en in de spa werkten opdringerige mannen. Het drinken was ook niet te drinken! Het enige pluspuntje was het eten. Als je niet Russisch bent, hoef je geen goede service of vriendelijkheid te verwachten. Ik vond het echt zonde van mijn geld en was opgelucht toen ik weer naar huis mocht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Onze ervaring in dit hotel van 2 jaar geleden was heel anders. We merkten dat er aanzienlijke veranderingen waren, met verdwenen bars, minder keuze in de minibar en beperktere drankopties in het resort, wat een teleurstelling was. Bovendien moesten we vroeg opstaan, rond 6 uur, als we wilden genieten van een ligbed bij het zwembad, anders was er simpelweg geen plek meer te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen7

Toen we om 14.00 uur aankwamen, keken we ernaar uit om bij het zwembad te ontspannen, maar helaas waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Je moet vóór 12.00 uur om een handdoek vragen, anders heb je pech. De ontvangst bij de receptie liet te wensen over, het leek alsof ze liever niet geholpen wilden worden en stuurden ons van het kastje naar de muur. Het hotel lijkt vooral gericht te zijn op Dmitri en Dmitrovna, waardoor andere gasten misschien minder aandacht krijgen. Het feit dat we slechts één keer per verblijf à la carte kunnen eten, bleek ook niet te kloppen bij onze reservering (alleen bij een verblijf van minstens 7 nachten)! Dit betekende helaas geen romantisch Italiaans diner voor ons. Desondanks waren de kamers keurig en scheen de zon volop. We proberen er het beste van te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst om 14.00 uur keken we uit naar lekker ontspannen bij het zwembad, maar helaas waren er geen handdoeken beschikbaar. Blijkbaar moet je vóór 12.00 uur om handdoeken vragen, anders heb je pech! Bij de receptie werden we onvriendelijk en ongeïnteresseerd behandeld, ze leken ons totaal niet te willen helpen. Het leek alsof ze ons niet serieus namen en ons niet wilden helpen bij onze vragen. Het hotel lijkt vooral gericht te zijn op een specifiek soort gasten en het lijkt alsof zij speciale privileges hebben. Dit is ons opgevallen, maar we hebben geprobeerd ons er niet te veel aan te storen. Helaas hebben we ontdekt dat wat geadverteerd werd over a la carte dineren niet klopte, dit bleek alleen beschikbaar te zijn bij een verblijf van minstens 7 nachten. Hierdoor hebben we ons romantische Italiaanse avondje in het water zien vallen. Gelukkig waren de kamers wel netjes en scheen de zon volop. Ondanks de tegenvallers proberen we het beste te maken van onze vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

Met een groep van 16 personen kwamen we laat in de avond aan bij het hotel. Nadat we hadden ingecheckt, wilden we nog iets drinken. Maar helaas was de bar al gesloten tot middernacht. We werden doorverwezen naar de discotheek. Het reserveren van ligbedden bij het zwembad moest vroeg gebeuren, anders waren alle bedjes al bezet. Het personeel sprak gebrekkig Engels en Duits. De toiletten bij de zwembad-, strand- en lobbybar waren vies, er lag zelfs ontlasting. Bij het zwembad troffen we ook ontlasting aan, wat na melding lang duurde voordat het werd opgeruimd. De vloeren waren glad en er waren veel valpartijen. Het eten was van slechte kwaliteit, behalve het ontbijt. De lift was gedurende 12 dagen kapot. Gelukkig waren de kamers en het zwembad wel mooi en schoon. Tijdens de terugreis moesten we meer dan 45 minuten wachten op de bus. Toen we bij de receptie vroegen, werden we simpelweg het advies gegeven om zelf naar Nederland te bellen voor meer informatie. Het hotel leek voornamelijk bezocht te worden door gasten uit Rusland. De algehele constructie van het hotel was slecht, met losse en kapotte elementen. Voor ons was het een ervaring om snel te vergeten en niet nogmaals te herhalen. Hoewel niet al het personeel onvriendelijk was, liet de receptie wel te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen10

Bij aankomst merk je al snel dat de receptiemedewerkers niet echt betrokken zijn en weinig moeite doen om je welkom te laten voelen. Gelukkig zijn de medewerkers in het restaurant en achter de bars wel vriendelijk en proberen ze hun best te doen. Het hotel is erg groot en massaal, wat helaas ten koste gaat van de kwaliteit van het eten, hoewel er wel genoeg keuze is. De algehele staat van het hotel laat te wensen over, met loszittende plastic leuningen en ontbrekende stijlen. Het onderhoud lijkt een probleem te zijn. De toiletten zijn niet echt schoon en vooral die onder de poolbar springt eruit. Gelukkig voldoen het zwembad en de glijbanen wel aan de verwachtingen. De kamers zijn prima en schoon. Kortom, dit hotel voldoet niet echt aan de verwachtingen van een vijfsterren- of ultra all-inclusive ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen7

Dit hotel lijkt vooral populair te zijn onder Russische gasten. Hoewel de drukte in het restaurant niet zo storend was, viel het ons op dat het personeel voornamelijk Turks en Russisch sprak en nauwelijks Engels. Hierdoor leek het alsof ze niet echt moeite wilden doen om je te helpen en werden we vaak kortaf behandeld, vooral bij de receptie. Gelukkig was het eten wel van goede kwaliteit en gevarieerd, en de kamers waren ruim, netjes en schoon. Het zwembad was ook prima, zolang je maar vroeg genoeg een handdoek neerlegde, anders was er geen plek meer. Helaas heeft de matige service wel een negatieve invloed gehad op onze vakantie-ervaring. Het is toch jammer als dat je verblijf beïnvloedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

De dienstverlening liet zwaar te wensen over, het eten was ondermaats en het personeel was moeilijk te verstaan door hun beperkte kennis van de Engelse taal. Ik zal hier niet meer terugkomen. Het lijkt hen echter niet te deren, aangezien ze beweren dat het hotel altijd volgeboekt is. Wat een gemiste kans.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Bij onze aankomst om 04.00 uur 's nachts waren we onder de indruk van de prachtige uitstraling van de accommodatie. De lobby beneden was ook adembenemend. Helaas viel het personeel achter de receptie erg tegen; ze spraken nauwelijks Engels en boden ons geen drankje aan. Eenmaal op de kamer, die er overigens wel goed uitzag, hebben we wat geslapen en vervolgens ontbeten, wat nog redelijk goed verliep. Het avondeten was echter af en toe gewoon koud. Als Nederlandse gasten leken we minder belangrijk dan de Russische bezoekers, die juist alle aandacht kregen. Het personeel sprak nog steeds nauwelijks Engels. De hygiëne in de toiletten door het hele hotel was verontrustend slecht; er lag zelfs nog ontlasting op de wc's. Een onsmakelijke ervaring. Om middernacht werden de lampen in de bar uitgedaan en was er geen roomservice beschikbaar, behalve voor een biertje van 7 euro en een hamburger van 8 euro. Nooit meer zullen wij deze locatie bezoeken. Een regelrechte nachtmerrie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen4

Een verblijf in dit hotel is geen aanrader. Ondanks onze inspanningen om er het beste van te maken, was het geen succes. We hadden een verblijf van 18 dagen geboekt, maar vanaf het moment van aankomst liep het al mis. Bij het inchecken kregen we enkel een brief met minimale informatie en werden we aan ons lot overgelaten. Op de kamer aangekomen bleken er slechts 3 bedden te zijn voor ons gezelschap van vier personen. Dit was slechts het begin van een reeks teleurstellingen. Na 13 dagen hebben we besloten om voortijdig naar huis te gaan, en we zullen dit hotel in de toekomst zeker vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

We verbleven hier 10 dagen en de ontvangst was verre van ideaal. Er waren geen extra bedden voor de kinderen, ondanks dat we ervoor betaald hadden. De medewerkers bij de receptie negeerden ons en spraken nauwelijks Engels. De eerste nacht sliepen mijn vrouw en ik op de bank, terwijl de kinderen op de bedden lagen die er gelukkig al stonden. Midden in de nacht werden we gewekt door gebonk op de deur, maar in plaats van bedden brachten ze alleen kussens en dekens. Tijdens ons hele verblijf hebben we geen schoon beddengoed gezien en werden de handdoeken niet aangevuld, ondanks herhaaldelijk aangeven hiervan. Gelukkig heb ik ze stiekem zelf uit de karren van andere verdiepingen gepakt, zodat we toch konden douchen. De wc's waren enorm vies en op de kamer zat zelfs nog ontlasting aan de bril. De minibar was niet goed gekoeld en er waren alleen Pepsi en water, geen andere drankjes voor de kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Ik heb een geweldige tijd gehad gedurende mijn verblijf van 13 dagen in dit schitterende hotel. De receptie was niet erg vriendelijk en leek weinig Engels te begrijpen, maar gelukkig was de rest van het personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Een glimlach doet wonderen! Helaas ging de airconditioning 's nachts regelmatig uit en moest je deze telkens handmatig weer inschakelen, wat nogal storend was. Desondanks was het eten heerlijk en heb ik toch een fijne vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen5

Het hotel oogt prachtig, maar na verloop van tijd beginnen er wat gebreken op te vallen. De lift duurt erg lang voordat deze arriveert, vooral toen deze ook nog eens 2 dagen kapot was. De kamer werd wel goed schoongemaakt, zolang je het kaartje aan de deur hing. Helaas werkte de airconditioning niet goed en viel deze constant uit, wat erg hinderlijk was. Het ontbijt was daarentegen geweldig, en ook lunchen op het strand was prima te doen. Het avondeten viel echter tegen, vooral door de drukte van onbeleefde gasten die aanwezig waren. Er was weinig animatie, dus wij brachten vaak onze avonden door in Konakli of Alanya. Al met al was het een redelijke vakantie, maar het voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Het personeel is vriendelijk en attent, en er is genoeg ruimte beschikbaar in zowel het restaurant als bij het zwembad en het strand. Het eten en drinken is van hoge kwaliteit en het personeel werkt hard om ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt. Zeker een bezoek waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Van 15 augustus 2015 tot 29 augustus 2015 hebben wij genoten van een fantastisch verblijf in dit hotel! Als gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen verbleven we in een ruime familiekamer die echt top was. De hygiëne in het hotel was uitstekend en het eten was heerlijk. Het personeel was niet alleen vriendelijk, maar had ook altijd tijd voor een grapje. De activiteiten voor de kinderen waren erg vermakelijk. Wij vonden de kritiek van eerdere recensies wat vreemd. Ja, de vloer van het restaurant kon soms glad zijn, maar als er iets viel, stond er meteen iemand klaar om op te ruimen en een schoon bordje neer te zetten. Er werd constant schoongemaakt en zelfs als ons hoteldeur vastzat, werd dit binnen enkele minuten verholpen door de attente medewerkers. Kortom, alles was tot in de puntjes geregeld en zeer netjes verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

Bij aankomst op een zondag werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing. De receptionist leek geïrriteerd omdat het hotel overboekt was en bood ons aan om naar een ander hotel te verhuizen. We weigerden dit voorstel en kregen uiteindelijk een kamer toegewezen die te wensen overliet. Na wat gedoe konden we tegen extra betaling een andere kamer krijgen, wat ons deed twijfelen aan de integriteit van het personeel. Het is jammer dat je eerst moet bijbetalen voordat alles mogelijk blijkt te zijn. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Russische gasten. Gelukkig konden we de situatie rechtzetten door extra te betalen, bovenop de al hoge prijs voor 8 dagen. Hoewel we er het beste van hebben gemaakt, raad ik ten zeerste af om dit hotel te boeken. Het zou verstandig zijn als de reisorganisatie potentiële gasten waarschuwt voor de tekortkomingen van de standaard kamers. Het vertrouwen in deze accommodatie is ver te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen6

Wat een prachtig hotel met een adembenemend uitzicht op de zee! De kamers zijn uitstekend en het personeel, vooral in de bar, is uiterst vriendelijk. Elke dag schone handdoeken en een algehele goede service. Je zou bijna denken dat er niets mis is. Maar toch een minpuntje: het lijkt wel alsof dit hotel is overgenomen door een bepaalde groep toeristen uit het oosten. Ze gedragen zich luidruchtig en ongepast, dringen voor en kunnen agressief reageren als je er iets van zegt. Daarnaast verspillen ze voedsel en lijken ze meer bezig met zichzelf te bewonderen dan te genieten van de omgeving. Het is jammer dat zij een domper kunnen zijn op je vakantieplezier. Hopelijk volgend jaar een bestemming waar je minder last hebt van dergelijke groepen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Voor de prijs die ik heb betaald, had ik zeker betere kwaliteit verwacht. Het hotel bevindt zich ver van alles af, met alleen een klein stadje in de buurt. Het eten was teleurstellend, vaak koud en niet smakelijk. Er was weinig variatie en zelfs de frietjes waren slap. De broodjes hamburger en hotdog tijdens de lunch waren zo droog dat je er bijna twee liter cola bij moet drinken. Ook vind ik het vreemd dat je extra moet betalen voor een kluisje en WiFi terwijl dit niet echt past bij een all-inclusive ervaring. De service in de restaurants en bars liet veel te wensen over, met lange wachtrijen voor drankjes. Hoewel de hotelkamers er mooi uitzagen, zijn ze soms vergeten handdoeken te vervangen en bedden op te maken. Het personeel bij de buitenbar leek niet veel om de wensen van de gasten te geven; als je om een ander glas of extra ijs vroeg, werd er zelfs om je gelachen. Al met al: Vikingen Infinity NOOIT MEER voor mij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Bij aankomst bij het hotel leek alles perfect, maar al snel bleek dat dit niet het geval was. Het hotel was voornamelijk bezocht door Russische gasten en naar onze mening was het er behoorlijk vies. De toiletten bij het zwembad werden vijf dagen lang slecht of bijna niet schoongemaakt. Bovendien zaten we in de eetzaal pal naast de keuken, waardoor onze kleding al een onaangename geur had voordat we aan tafel gingen. Het eten was eentonig en er was weinig variatie. Het personeel bij de receptie leek totaal niet geïnteresseerd in de gasten. Daarnaast vonden we het belachelijk dat we extra moesten betalen voor een kluisje en wifi in een ultra all-inclusive resort. Dat hoort in deze tijd gewoon bij de service inbegrepen te zijn. Gelukkig maakte de gezellige groep waarmee we reisden ons verblijf nog enigszins aangenaam. Maar al met al is dit geen hotel waar we nog eens naartoe zouden gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit luxe hotel voelt als een oase van verwennerij, maar het lijkt vooral gericht te zijn op Russische gasten. De animatie had beter achterwege kunnen blijven, aangezien het entertainment ontbreekt. Desondanks zijn de kamers keurig verzorgd en is het eten gevarieerd. Als je op zoek bent naar rust, is dit hotel zeker een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Prachtig hotel met een overvloed aan kamers, allemaal van hoge kwaliteit en onberispelijk schoon. De service was meer dan prima. Zowel de zwembaden als de toiletten waren goed onderhouden en hygiënisch. Laten we niet alleen de Russische gasten bespreken, maar ook de Nederlanders die zich soms wat onbeschoft gedragen. Het lijkt alsof ze altijd iets te klagen hebben, terwijl ze waarschijnlijk thuis niet zulke luxe en overvloed aan eten hebben zoals hier aangeboden wordt. In een groot resort moet je natuurlijk wat drukte verwachten. Wij hebben ons uitstekend vermaakt, vooral met de mede-Nederlanders die hier al voor de tweede keer waren! Geef eerlijke en oprechte beoordelingen alsjeblieft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Wat een ervaring zeg, vanaf het moment van aankomst liep het al stroef. Het personeel bij de receptie was verre van vriendelijk en leek snel geïrriteerd, wat het inchecken geen pretje maakte. Na een iets te lange wachttijd konden we eindelijk naar onze kamers, maar helaas waren deze niet zoals we hadden aangegeven bij de boeking. Het idee van naast elkaar gelegen kamers bleek een misverstand, met de ene kamer op de vijfde verdieping en de andere op de zesde, aan de tegenovergestelde kant van het gebouw. Ondanks de ongelukkige situatie, besloten we het te accepteren omdat het al laat in de nacht was. Bij het ontbijt waren de vloeren verraderlijk glad en lagen er matten verspreid die eerder gevaarlijk leken dan veilig. Helaas gleed iemand van onze groep zelfs uit. Het eten daarentegen was gelukkig wel van goede kwaliteit. De brug naar het strand bleek een hele uitdaging, vooral in vergelijking met eerdere hotels waar we altijd een tunnel hadden om het verkeer te vermijden. Gelukkig waren de zwembaden goed onderhouden en viel hier niets op aan te merken. Ondanks deze mindere punten, hebben we uiteindelijk toch een mooie vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Toen ik alle beoordelingen zag, was ik verbluft. Samen met een vriendin ben ik in mei 12 dagen op vakantie geweest en we zijn van plan volgend jaar weer te gaan. Als je besluit een hotel van Russische eigenaar te boeken, weet dan dat er veel Russen zullen zijn. Laat je gaan en probeer er niet te veel op te letten, er zijn genoeg andere gasten in het grote complex met bijna 700 kamers. De locatie is tegenwoordig toch makkelijk te bekijken via Google Maps, dus geen verrassingen daar. Dankzij de opzet van het resort merk je niets van de nabijgelegen weg. Voor slechts 10 euro kun je met de taxi naar een gezellig winkelcentrum worden gebracht. Alles is aanwezig op het resort zelf. Qua eten was er genoeg variatie en alles was goed warm, ongeacht het tijdstip waarop je ging eten. Het ontbijt en de lunch in het hotel of aan het strand waren ook prima. Het personeel was uiterst vriendelijk en deed er alles aan om het naar je zin te maken. Soms viel het avondentertainment tegen, maar de disco bij de beachbar maakte dat ruimschoots goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Voorzieningen8

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad! Natuurlijk waren er hier en daar wat verbeterpunten, maar dat is volgens mij normaal in elk hotel. Bij aankomst bleek ons hotel overboekt te zijn. Gelukkig werden we voor 3 dagen verplaatst naar Azura Deluxe: Ultra all inclusive, een geweldig hotel! Ze noemden het zelfs beter dan ons oorspronkelijke hotel. Aan gezien we een upgrade kregen naar dit fantastische hotel, vonden we het niet erg. Na 3 dagen werden we warm verwelkomd in Vikingen Infinity. Als compensatie kregen we gratis wifi voor de hele duur van ons verblijf, een gratis kluis en in plaats van een familiekamer (zonder zeezicht) kregen we 2 x 2 persoonskamers met zeezicht! Het eten was voortreffelijk! Zeer gevarieerd en heerlijk! De animatie en shows waren leuk. Het personeel was ontzettend vriendelijk! Eén keer werden we 's nachts om 02:30 uur gebeld omdat ze een kopie wilden van ons ID, ik denk dat ze zelf niet doorhadden hoe laat het was. Als excuses kregen we een gratis excursie aangeboden. Hier hebben we vanaf gezien en in plaats daarvan kregen we een late check-out aangeboden, ook erg fijn :) Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad met mijn vriend en ouders! De kamers waren prachtig en goed verzorgd. Het hotel is alleen wel héél erg groot! Soms leverde dat wat nadelen op omdat alles volgeboekt was, maar gelukkig hadden we onze contacten in het restaurant (de ober) die altijd een tafeltje voor ons vrijhield :) Er waren inderdaad veel Russen aanwezig, maar Nederlanders kunnen net zo 'aanwezig' zijn, wij hebben er geen last van gehad! Dit hotel verdient zeker meer dan het cijfer 6,5 dat het krijgt! De locatie is fijn, dichtbij het strand en winkeltjes. Alleen liggen de zwembaden aan een grote weg, dat had beter gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het eten was heerlijk en het personeel was vriendelijk. Het hotel was erg schoon en netjes. Elvis van het animatieteam heeft ons fantastisch geholpen en zorgde ervoor dat we 's avonds leuke activiteiten konden doen. Barman Bilal was ook erg behulpzaam en gaf ons veel goede opties. Dank aan iedereen voor de gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Terug van onze vakantie en we hebben genoten van een aangenaam verblijf. Toch was het een domper dat we extra moesten betalen voor wifi en een kluisje. Voor een luxe 5-sterrenhotel met ultra all-inclusive service zou dit eigenlijk inbegrepen moeten zijn. De minibar werd enkel gevuld met water; een frisdrankje en een biertje hadden niet misstaan. Het eten liet te wensen over, met weinig variatie en herhaling van gerechten. In vergelijking met eerdere ervaringen in andere 5-sterren hotels viel dit tegen. Positieve punten waren het vriendelijke personeel, voldoende ligbedden, prachtige zwembaden en mooie kamer. Onze algehele ervaring komt overeen met de gemiddelde beoordeling van het hotel tot nu toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Toen we aankwamen ontdekten we dat er slechts drie bedden waren voor ons vieren. De airconditioning gaat telkens maar voor 20 minuten aan en moet handmatig weer worden ingeschakeld. Elke dag kregen we slechts drie handdoeken, terwijl we er vier nodig hadden, ondanks herhaaldelijke verzoeken bij de receptie. De koelkast op de kamer bevatte alleen water en geen frisdrank; hier moest extra voor worden betaald. Er was geen gratis wifi en voor het gebruik van een kluisje moest ook worden betaald. Het eten was eentonig en vaak lauw. De hygiëne in de badkamer was slecht met spetters op de muren. Bij de zwembaden werd weinig tot geen schoonmaak uitgevoerd en er was zelfs geen toiletpapier in de openbare toiletten, waar een sterke urinegeur hing. Toen we medische hulp nodig hadden in het hotel, bleek de verpleegkundige weinig Engels te spreken en moesten we gebaren maken om een arts te laten komen. Er hoort een badmeester aanwezig te zijn bij het zwembad van 9 tot 17 uur, terwijl de baden open zijn van 8 tot 20 uur. Echter, de badmeesters waren alleen aanwezig wanneer de glijbanen geopend waren en waren daarbuiten niet te vinden, waardoor kinderen onbegeleid op de glijbanen waren met alle risico's van dien. De handdoekenservice begon pas om 10 uur, terwijl het officieel om 8 uur zou moeten starten, en zelfs dan waren er vaak geen handdoeken beschikbaar. Al met al was dit hotel zeker geen 5-sterren waard. De glijbanen bevonden zich zelfs aan de overkant van een drukke weg, wat een groot nadeel was. We zullen hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen10

Hoewel er veel kritische beoordelingen zijn, heeft dit prachtige hotel alles tot in de puntjes verzorgd. Het animatieteam is vriendelijk en het personeel is behulpzaam. Het zwembad is prachtig. Soms laten mensen zich te veel beïnvloeden door de enkele negatieve reviews tussen duizenden positieve ervaringen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De service in dit restaurant laat echt te wensen over. Het personeel lijkt er weinig zin in te hebben en de sfeer is verre van gastvrij. Bovendien hangt er een onaangename geur in de zaak. Het was allesbehalve een aangename ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst word je overdonderd door de ruimte van het resort. Als onderdeel van een gezin met drie tienermeisjes, waarvan twee dezelfde leeftijd hebben, was het essentieel dat er wifi beschikbaar was. Gelukkig was dit tegen een redelijke prijs te regelen. De familiekamer waar we verbleven was ronduit fantastisch: ruim, schoon en elke dag voorzien van verse handdoeken. De zwembaden waren indrukwekkend groot en ondanks dat we vroeg op moesten staan om handdoeken neer te leggen, was het goed te doen. Nederlandse gasten waren schaars, maar samen met drie andere gezinnen vormden we een hechte groep. De bar buiten was wat ver lopen en soms druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Het ophalen van handdoeken was alleen mogelijk tussen 8 en 12 uur 's ochtends. Het strand was klein en had veel stenen, maar dat deerde ons niet echt. Op dat moment bestond 80% van de gasten uit Turken. Helaas liet de animatie voor gezinnen met jonge kinderen te wensen over, aangezien deze meer gericht was op volwassenen en het personeel nauwelijks Engels of Duits sprak. De receptie was uiterst onvriendelijk, iets wat we nog nooit eerder op deze manier hadden meegemaakt in andere hotels. Al met al was het een gemengde ervaring bij Rene en Fien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

Na een verblijf van zes dagen kan ik met zekerheid zeggen dat dit hotel geweldig is. De vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het eten waren uitstekend! Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en de zwembaden waren goed onderhouden. De glijbanen waren een leuke toevoeging. Ik begrijp niet waarom dit hotel een lagere beoordeling heeft, want voor mij verdient het zeker een 8. Wat betreft de veiligheid in Turkije, daar heb ik niets van gemerkt. Integendeel, de mensen op straat waren vriendelijk en behulpzaam als je de weg vroeg. Ons verblijf van 6 tot 11 mei was absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik heb enorm genoten van mijn vakantie! Het hotel was prachtig, de kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Het personeel bij de receptie was niet bepaald hartelijk en het eten was eentonig. Opvallend was dat sommige gasten wat onbeschoft waren bij het buffet, door hun neus in het eten te steken of zelfs de soep op te scheppen met een lepel om vervolgens diezelfde lepel terug te stoppen. 's Nachts zorgden luidruchtige, dronken mensen voor overlast tussen half vier en half vijf. De foto's van het zwembad op hun website waren misleidend. Overdag was er luide muziek bij de zwembaden, maar 's avonds op het terras was het opvallend stil. Een vleugje achtergrondmuziek had de sfeer zeker ten goede kunnen komen. Tussen 23:00u en middernacht werd er vaak wat muziek gespeeld, maar dit kon de sfeer niet echt verbeteren. Bij de stranddisco kon je wat drinken, maar de muziek stond veel te luid en er waren helaas dagelijks gevechten. Het was verontrustend dat er beveiliging nodig was met een knuppel en pepperspray om de boel in bedwang te houden. Hierdoor was het geen prettige ervaring om op het terras een drankje te nuttigen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Hoewel sommige mensen misschien niet overtuigd waren, zijn wij absoluut enthousiast over dit hotel! Het eten is heerlijk, de service is top en het personeel is uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

De kamer was prachtig en het eten heerlijk. Echter was de communicatie door gebrekkig Engels soms lastig en stond er regelmatig een flinke rij bij de bar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Durven ze werkelijk dit te bestempelen als ultra all-inclusive?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Dit hotel lijkt de voorkeur te geven aan Russische gasten boven Nederlandse gasten, wat als een vorm van discriminatie kan worden gezien. Ondanks de vriendelijkheid van het personeel en hun bereidheid om te helpen, lijken ze beperkt te worden in hun gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

De dominantie van Russische gasten in dit hotel is overduidelijk aanwezig. Het lijkt alsof het personeel en management hen op handen dragen, terwijl Nederlanders als tweederangs worden behandeld. Dit gebrek aan gelijkwaardige behandeling voelt vernederend en discriminerend. De gastvrijheid die je normaal gesproken in Turkije ervaart, is hier ver te zoeken sinds de overname door Russen. Het is frustrerend dat ondanks meer dan 1500 gasten, slechts 2 bars met enkele obers open zijn. De service laat te wensen over doordat je zelf in de rij moet staan bij de bar, wat gemiddeld 30 tot 40 minuten kan duren. En wanneer je eindelijk aan de beurt bent, mag je slechts 3 drankjes meenemen voor een grotere groep. Dit resulteert in lange wachttijden en gedoe om iedereen van een drankje te voorzien. Het feit dat de Russische gasten wel bediend worden aan tafel, terwijl anderen moeten wachten aan de bar, voelt onrechtvaardig. Daarnaast sluit de bar om 24:00 uur, wat betekent dat je al vanaf 23:30 in de rij kan staan en dan toch te horen krijgt: "Sorry, we zijn gesloten!" Dit alles maakt de ervaring ronduit teleurstellend en frustrerend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Ervaarde hinder van luidruchtige gasten, vooral Russen die 's avonds laat rumoerig naar hun kamer terugkeerden. Bij de zwembaden was er de hele dag doordringende muziek die de sfeer niet ten goede kwam. Zelfs bij de disco aan zee was het niet prettig, met oorverdovende muziek en lange wachtrijen bij de bar, waar sommige gasten voordrongen. Gelukkig sprak ik op de terugreis met drie Turkse families die naar een ander hotel waren verplaatst en zo toch nog van hun vakantie konden genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt top! Het biedt geweldige entertainment voor alle gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Mijn ervaring bij Vikingen Infinity was helaas niet wat ik ervan had verwacht. Het hotel is prachtig, dat moet gezegd worden, maar de service liet te wensen over. Bij aankomst werden onze koffers naar de kamer gebracht, maar de medewerker weigerde om te vertrekken tot we hadden betaald. Dit zorgde voor een ongemakkelijke situatie die helaas niet uniek bleek te zijn, aangezien meerdere gasten er ook over klaagden. Het eten was teleurstellend, vooral omdat er regelmatig Russische gasten waren die grote hoeveelheden opschepten en zich voordrongen in de rij. Het leek alsof de Russen de voorkeursbehandeling kregen, terwijl wij Nederlanders werden genegeerd. Zelfs het personeel van het hotel nam zonder gêne grote hoeveelheden eten weg, waardoor er vaak niet veel meer overbleef voor andere gasten. De ultra all-inclusive formule was ver te zoeken, aangezien we genoodzaakt waren om buiten het hotel te eten vanwege de beperkte keuzes en het gedoe bij de maaltijden. Kortom, als je fatsoenlijk wilt kunnen eten, moet je bereid zijn om ervoor te vechten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Ik was erg onder de indruk van dit prachtige hotel. De kamers waren netjes en goed onderhouden. Samen met mijn partner hebben we hier een geweldige tijd gehad, zonder last te hebben van opdringerige animatieteams. Het enige minpunt was het avondeten, dat na een tijdje wat eentonig leek te worden. Gelukkig kon je in de middag genieten van heerlijke doner kebab en was er genoeg te eten op het strand. Het geluidsniveau rond het zwembad viel eigenlijk best mee, zolang je maar een beetje afstand hield van de speakers. Je moest wel op tijd zijn om een plekje bij het zwembad te bemachtigen, vooral omdat het erg druk was toen wij er van 20 tot 28 juli verbleven. Ondanks dat er veel Oost-Europese gasten waren, hebben wij daar geen last van gehad. Soms stond er een rij voor drankjes bij de lobbybar en het zwembad. Voor degenen die nog naar dit hotel gaan, wens ik jullie veel plezier!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Als je op zoek bent naar een ontspannen vakantie is het zeker de moeite waard om dit hotel te overwegen. Het hotel beschikt over 3 prachtige zwembaden aan de zijkant, terwijl de kinderen aan de overkant kunnen genieten van een klein bad en een glijbanenparadijs. Het hotel is wat lastiger bereikbaar voor mensen in een rolstoel vanwege de hoogteverschillen. Het hotel is gelegen op een rustige locatie, maar met een taxi of dolmus ben je zo in het centrum. Voor slechts €10,- kun je vanuit de animatie naar een nabijgelegen discotheek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De hotelkamers en zwembaden waren wel oké, maar de overige faciliteiten waren ver ondermaats. Het eten liet te wensen over, en er was weinig te beleven in de omgeving van het hotel. Een taxi naar het centrum van Alanya kostte een fortuin. Het strand was ook geen hoogvlieger, met veel stenen en rotsen. Bovendien moest je betalen voor wifi en het gebruik van een kluisje. De kwaliteit van de alcoholische dranken liet te wensen over, en er waren geen geïmporteerde drankjes beschikbaar. Al met al zou ik dit hotel niemand aanbevelen. Beter om hier niet naartoe te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is prachtig, met vriendelijk personeel en zeer schone kamers. Hoewel er veel Russen verblijven, zijn ze over het algemeen niet storend. Tijdens het eten kunnen ze echter wel wat luidruchtig zijn. Als je het personeel af en toe een fooi geeft, zullen ze extra hun best voor je doen! Kortom, een geweldige vakantiebestemming om te ontspannen en weinig te hoeven doen. Wij, drie jonge mannen van 22 jaar, hebben er enorm van genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

De kamers zijn onberispelijk en ruim, puik onderhouden en nodig toe aan een beetje opfrissing om ze helemaal top te maken. Het hotel zelf is groots en prachtig, maar het personeel aan de receptie mist misschien wat talenkennis - behalve in het Russisch. Helaas zijn de ober niet erg gastvrij en lijken ze vaker bezig met een ijsblokjes-show dan met hun werk, vooral als er een lange rij wachtenden staat. Er was zelfs een incident waarbij ze vijf minuten ruzie maakten terwijl de gasten op hun drankjes wachtten. Het kan erg druk zijn bij de enige bar die open is, en het wachten kan oplopen tot wel een halfuur, maar dan maar meteen een dubbele bestelling plaatsen

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een indrukwekkend hotel op een prachtige locatie met een mooi strand. Ondanks de drukte waren er voldoende plekken om te zitten en te liggen bij de bar en op het strand. Het eten had iets beter gekund, maar er was genoeg variatie vergeleken met eerdere hotelervaringen. De verschillende restaurants boden voor ieder wat wils. Aanraders zijn uitstapjes naar Alanya en Antalya met de dolmus en de marktdagen in Manavgat op maandag en donderdag. De ruime kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone lakens en handdoeken. Ondanks negatieve geluiden over bepaalde nationaliteiten, hebben wij hier geen last van gehad. Het enthousiaste animatieteam maakte onze ervaring compleet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

De opmerkingen over de Russen kloppen wel: ze gedragen zich onbeleefd en lopen zo voor bij de rij. Het eten was lekker, maar het restaurant is altijd overvol, waardoor je niet rustig kunt kiezen. Tegen de tijd dat je zit, is het eten al koud vanwege de lange wachtrijen en te weinig tafels. Ook bij het zwembad moet je vroeg zijn voor een plekje; zelfs om half 9 's ochtends zijn de meeste plekken al bezet door handdoeken. Het muziek bij het zwembad staat veel te hard. Het enige positieve is dat het hotel schoon is, maar over het algemeen is het de prijs niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut afraden! De service is rampzalig en onvriendelijk, het eten is ijskoud en elke avond hetzelfde bij het buffet. Het hotel wordt gedomineerd door luidruchtige Russen en zowel het restaurant als de cocktailbar sluiten vroeg. Zelfs als je al 20 minuten in de rij staat bij de cocktailbar, word je 10 minuten voor sluiting geweigerd. Verschrikkelijke ervaring, vooral omdat onze kinderen (9 en 12 jaar oud) hongerig waren en elke avond na het eten ziek werden. Uit pure noodzaak zijn we de laatste 4 avonden met de taxi naar Avsallar gegaan om daar te eten, maar dat hoort niet bij een all-inclusive vakantie! Nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Dit hotel laat echt te wensen over. De service is beneden alle peil en het personeel is bepaald niet vriendelijk. Het eten is vaak koud en de eetzaal een kakofonie van geluid, met veel teveel luidruchtige gasten. Het gevecht om een ligbed begint al vroeg in de ochtend en de animatie laat ook te wensen over, vooral voor kinderen. Het à la carte restaurant is een regelrechte afrader, gezien de vele gasten die er ziek van zijn geworden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Hoewel we in eerste instantie enigszins bezorgd waren vanwege enkele minder positieve recensies, overtrof het hotel toch al onze verwachtingen. We genoten van een breed scala aan heerlijk eten, grote zwembaden en fantastische glijbanen voor de kinderen. Het strand was ook heerlijk rustig, waardoor we echt konden ontspannen. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Laat je niet verleiden door de mooie uitstraling van dit hotel! Hoewel het hotel er mooi uitziet, valt het eten helaas vies tegen. Alles is koud en er is een tekort aan keuzes, voornamelijk droge kalkoen. Ik heb al in meerdere all-inclusive hotels verbleven, maar dit slaat alles. En dan ook nog eens moeten betalen voor wifi en een kluis, belachelijk! Voor ons is dit de eerste en laatste keer hier, en we moeten nog 6 dagen. Ik weet niet of we het vol gaan houden. Help!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Na onze telefonische bespreking wil ik graag wat punten onder de aandacht brengen over mijn recente reis met boekingsnummer 443149. Ik heb lokaal bij de reisbegeleider van FTI mijn klachten geuit, maar deze leken niet serieus genomen te worden. Dit verbaast mij, aangezien ik in de afgelopen 20 jaar 17 keer naar Turkije ben gereisd en nooit eerder dergelijke problemen heb ervaren. Een van de kwesties waar ik tegenaan liep, betrof de wifi. Vooraf had ik contact opgenomen met de klantenservice van Zoover, die aangaf dat de wifi gratis zou zijn. Echter, ter plaatse werd er 10 euro per apparaat gevraagd. Hierdoor ben ik onverwacht 20 euro extra kosten kwijtgeraakt. De reisbegeleider van FTI gaf aan dat de wifi in de lobby gratis zou zijn, wat niet bleek te kloppen. Ik hoop op een passende oplossing voor deze situatie en dat mijn klachten serieus worden genomen. Mocht er geen bevredigende oplossing komen, dan ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen, zoals het informeren van mijn creditcardmaatschappij en het inschakelen van juridische bijstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Voor ons verblijf hadden we al veel negatieve recensies gelezen over het eten en de grote groep Russische gasten in het hotel. Bij aankomst werden we teleurgesteld door de kwaliteit van het eten, dat leek meer op restjes van de vorige dag die nauwelijks opgewarmd waren en met beperkte keuzemogelijkheden. Elke dag moesten we daarom een taxi nemen naar het centrum van Alanya om fatsoenlijk te kunnen eten. Het personeel was ook niet bepaald vriendelijk of behulpzaam. Onze kamer had een tweepersoonsbed in plaats van de twee losse bedden waar we om hadden gevraagd. Na veel gedoe bij de receptie kregen we uiteindelijk na vier dagen een klapbed op de kamer. Ik kan dit hotel alleen maar omschrijven als een nachtmerrie en zou het iedereen ten zeerste afraden om hier te boeken! Hoewel de foto's er mooi uitzien, is de werkelijkheid heel anders.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onze ervaring in dit ultraluxe all-inclusive resort was werkelijk fantastisch. Het personeel was van hoge kwaliteit, zeer hulpvaardig en altijd vrolijk. De wandeling over de brug naar de zee was een kleine moeite in vergelijking met de weelde van dit prachtige resort met uitstekende catering. En dan die luxe lobby! Wij hebben optimaal genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Deze ervaring zal absoluut een hoofdstuk krijgen in onze herinneringsboeken. Het personeel heeft werkelijk alles uit de kast gehaald, het eten was voortreffelijk en het hotel was onberispelijk schoon en netjes. We hebben een fantastische tijd gehad en raden het van harte aan. Ik heb een aantal hele aardige vrienden gemaakt onder het personeel, vooral met een chef-kok die elke dag opmerkingen maakte over mijn t-shirts vanwege onze gedeelde muzieksmaak. We zijn zelfs vrienden geworden, maar alle andere medewerkers zijn even fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Wat een prachtig hotel is dit! Het personeel is ontzettend vriendelijk en de kamers zijn buitengewoon schoon. Er verbleven wel wat Russische gasten, maar over het algemeen waren ze niet vervelend, behalve tijdens de maaltijden. Als je wat fooi geeft aan het personeel, zullen ze alles voor je doen! Kortom, een heerlijke vakantiebestemming om lekker te ontspannen zonder al te veel activiteiten. Wij waren hier met drie jongemannen van 22 jaar oud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het was lang geleden dat ik zo'n fijne vakantie heb gehad. Mijn vrouw en kinderen hebben hier echt genoten. Het hotel is brandschoon en het personeel zorgt goed voor je.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Ik heb genoten van mijn verblijf in dit prachtige hotel. Het personeel was erg gastvrij en de zwembaden waren heerlijk. Ook het privéstrand was een geweldige toevoeging. Het eten was verrukkelijk en divers, wat mijn vakantie compleet maakte. Het enige minpunt was de teleurstellende wifi-verbinding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Een uitstekende accommodatie met gastvrij personeel en een schitterend pier waar je heerlijk kunt vertoeven. Ook is er de mogelijkheid om lekker te eten op het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ons gezinsuitje naar Vikingen Infinity Resort & Spa was werkelijk onvergetelijk! Samen met mijn partner en kinderen beleefden we een avontuurlijke en plezierige vakantie. Het resort overtrof al onze verwachtingen met een scala aan faciliteiten en activiteiten. De kinderen genoten vooral van de spannende waterglijbanen en het prachtige strand. De luxe en comfort van de accommodatie waren buitengewoon en onze ruime, stijlvolle kamer bood alle moderne gemakken die we nodig hadden. Elke avond konden we heerlijk ontspannen na een dag vol avonturen. Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en attent, waardoor we ons echt in de watten gelegd voelden. Ook de ligging van het resort was ideaal, met bruisende bazaars in de buurt waar we de lokale cultuur konden ervaren en mooie souvenirs konden kopen. Als toeristen vonden we de perfecte balans tussen ontspanning en plezier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geen enkel slecht punt te bekennen. Alles was gewoon fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

Het hotel waar ik verbleef had een zeer teleurstellende WiFi-verbinding, zelfs na het betalen van een extra bedrag bleef het signaal zwak. Het personeel was over het algemeen niet erg behulpzaam en leek zelfs chagrijnig. Gelukkig was het hotel groot en goed onderhouden, met schoonmakers die erg grondig te werk gingen. Er waren meerdere zwembaden aanwezig, wat vooral leuk was voor de kinderen. Helaas was ik minder te spreken over de kwaliteit van het eten, dat naar mijn mening niet lekker was en zelfs niet goed werd afgedekt tijdens het buffet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onlangs zijn er nieuwe verblijfsmogelijkheden bijgekomen en ik heb er met mijn familie enorm van genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamer was oké en vrij schoon, maar helaas waren er veel Russische gasten en het personeel leek niet erg geïnteresseerd. In de eetzaal was het een chaos met luide, rennende kinderen. Het personeel sprak nauwelijks Engels en toonde weinig inzet. Het hotel ligt langs een drukke snelweg, wat je zelfs in je kamer goed hoort. Er was een tekort aan personeel, waardoor je overal lang moest wachten. Het strand was klein en niet erg schoon, en het hotel zelf was verouderd. Het restaurant was overvol en er klonken drie verschillende soorten muziek door elkaar. WiFi moest apart worden aangeschaft, maar werkte niet naar behoren. Al met al, een teleurstellende ervaring die niet voor herhaling vatbaar is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Na een flinke investering van 550 euro kregen we kamers met een prachtig uitzicht op zee en een zwembad. Helaas was er veel kapot en hing er een muffe geur in de kamer door schimmel. Het hotel gaf een erg verouderde indruk en we moesten zelfs regen trotseren die door het plafond in het restaurant druppelde. Het leek alsof er voornamelijk Russische gasten verbleven. Het eten was redelijk goed, maar wel repetitief van aard. Gelukkig was er wel een goed animatieteam aanwezig. De zwembaden waren prima, maar de ligbedden aan het strand waren allemaal doorgezakt en sommige traptreden bij het zwembad zaten los. Al met al hebben we een redelijke vakantie gehad, maar voor dit geld kiezen we volgende keer toch liever voor een andere bestemming.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Dit hotel heeft een mooie uitstraling en is goed gelegen voor wie niet midden in de drukte wil zitten. Er is genoeg te eten en te drinken beschikbaar. De ontvangst liet te wensen over, maar als je je verwachtingen hierop aanpast, zul je niet teleurgesteld worden. De kamer is netjes, maar de badkamer laat te wensen over en het beddengoed wordt niet vaak genoeg verschoond. De kamers zijn rumoerig, wat voor sommigen storend kan zijn. Het hotel richt zich op gasten die van muziek en alcohol houden, maar voor mij was het te lawaaierig. Voor kinderen zijn er leuke faciliteiten zoals een waterpark en glijbanen. Er is voldoende ruimte op het strand, maar het zwembad is koud. Het personeel van het hotel werkt hard, waarbij de vriendelijkheid van het personeel varieert. Er zijn veel gasten uit verschillende landen aanwezig. De nabijheid van winkels en markten is prettig, zodat je niet constant in de drukte zit. In de Migros supermarkt betaal je normale prijzen. Tijdens excursies word je helaas soms opgelicht, zelfs in de dolmus, wat erg vervelend is. Wanneer je er iets van zegt, word je uitgelachen. Persoonlijk zou ik niet snel terugkeren naar dit hotel, behalve voor het weer en de zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Toen we aankwamen bij het hotel waren we onder de indruk van de grootte en moderniteit, maar na een dag begonnen we de gebreken op te merken. De hotelkamer vertoonde wat tekortkomingen, zoals gordijnen die niet goed pasten en licht doorlieten, scheuren in het plafondbehang waar vocht achter zat. Bij regen lekte het restaurant aan alle kanten en leek er weinig onderhoud plaats te vinden. Als deze trend zich voortzet, zal het binnen vijf jaar een vervallen pand zijn, wat erg jammer is gezien het potentieel van het hotel. Het ontbijt was redelijk, maar miste bijvoorbeeld bolletjes brood, en het avondeten was wat eentonig, hoewel acceptabel. Helaas vielen de desserts in vergelijking met andere Turkse hotels tegen. De gratis cocktails en de chicken corner waren wel grote pluspunten. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Onze recente vakantie in Turkije met ons gezin van twee kinderen, van 4 en 1 jaar oud, was helaas een ervaring om snel te vergeten. Ondanks eerdere trips naar Turkije, hebben we nog nooit zo'n teleurstellende tijd meegemaakt. Het eten liet veel te wensen over en het personeel was ronduit onvriendelijk. Het restaurant was een complete chaos, te klein voor de hoeveelheid gasten, met koud en eentonig eten dat vaak niet werd bijgevuld. Hygiëne liet te wensen over, met vuile borden en onvoldoende bestek. Het personeel leek geen enkele moeite te doen en liet borden lang op tafels staan. Zelfs de basis dingen, zoals het schoonmaken van onze tafel of het regelen van een kinderstoel, moesten we zelf doen. De bedden werden niet dagelijks verschoond en het eten maakte ons allemaal ziek, met name de kinderen die veel overgegeven hebben. Het enige lichtpuntje waren de glijbanen, maar die waren om onverklaarbare redenen op een dag gesloten. Om het af te maken, moesten we ook nog betalen voor wifi. Al met al een ervaring waarvoor ze zich diep zouden moeten schamen. Niet aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een geweldige vakantie met mijn familie gehad! Het personeel was altijd vriendelijk en snel met het beantwoorden van onze vragen. Het hotel was schoon en comfortabel, en het eten was heerlijk met elke dag een gevarieerd aanbod. Het buffet was zelfs 24 uur per dag geopend! De accommodatie was top en er was voor alle drie generaties in ons gezelschap entertainment te vinden. We komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het hotel en het verblijf waren over het algemeen oké. Echter, wij zijn niet het type voor All Inclusive. De sfeer was chaotisch en er was weinig respect en geduld onder de gasten. Door de drukte en massale opzet van het eetgedeelte was de kwaliteit van het eten ook niet geweldig. Hoewel er veel keuzemogelijkheden waren, kon de algehele kwaliteit beter. Ondanks dat het hotel wat verouderd is, straalt het oorspronkelijke luxe karakter nog wel door en wordt het redelijk schoon gehouden, maar sommige zaken hebben duidelijk behoefte aan onderhoud en renovatie. De locatie van het hotel ten opzichte van de stad Alanya is redelijk, maar de bereikbaarheid met de dolmus is wat lastiger. Er is geen vaste halte langs de doorgaande weg, wat gevaarlijke situaties kan veroorzaken. Als je eenmaal in de dolmus zit, is het echter een goedkope (1,5 euro enkele reis) en redelijk comfortabele manier van reizen, hoewel het op sommige momenten wel erg druk kan zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Samen met onze twee kinderen hebben we een fantastische tijd gehad bij Vikingen Infinity Resort & Spa. De eetgelegenheid beneden bij de zwembaden is een culinair paradijs waar je kunt genieten van heerlijke pizza's en zelfs je eigen donut kunt versieren. Onze kamer was een ware oase van comfort. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de spannende glijbanen en het spetterende aquapark voor de kinderen! Gedurende twee weken hebben we ons uitstekend vermaakt op het resort en hebben we ons nooit onveilig gevoeld. Het was werkelijk een onvergetelijke ervaring voor het hele gezin en we zijn zeker van plan om hier in de toekomst nogmaals te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst besloot ik een extra toeslag te betalen om te kunnen genieten van een ruimere kamer en meer zonlicht. Helaas bleek al snel dat de airconditioning regelmatig uitviel om kosten te besparen, wat resulteerde in meerdere onderbrekingen 's nachts om deze opnieuw in te schakelen. Dit leidde tot oncomfortabele momenten in een warme kamer. Ondanks mijn klachten bij de receptie, werd mijn extra betaling niet terugbetaald en werden loze beloftes gedaan. De houding van het personeel was onbeschoft en chagrijnig. Het eten smaakte eentonig en niet lekker, en er waren lange rijen, zelfs voor een drankje in de middag. De zee had te veel rotsen en de zwembaden werden slecht onderhouden, met kleine wormen zichtbaar in het water, waardoor kinderen er niet meer wilden zwemmen. Het verkeerslawaai was ook storend in de kamer. Voor mij is dit geen plek om ooit nog terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben erg te spreken over dit hotel! Het is enorm, met een fantastisch aanbod aan activiteiten. Het eten is uitstekend, gevarieerd en overvloedig. Het personeel is bijzonder hardwerkend en vriendelijk, en het uitzicht is werkelijk prachtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was fantastisch! Het personeel was ontzettend behulpzaam en vriendelijk, ondanks dat velen niet perfect Engels spraken, was de communicatie toch heel prettig. Een speciale shoutout naar Munire, een geweldige meid met een warm hart. Ze hielp ons met veel liefde en vriendelijkheid bij het beantwoorden van al onze vragen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Onze kamer was perfect in orde: schoon, georganiseerd en van alle gemakken voorzien. De wifi en airconditioning werkten prima. Het eten was gevarieerd en smakelijk, de drankjes van hoge kwaliteit. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. In het hotel waren voornamelijk gezinnen met kinderen aanwezig, wat een warme sfeer creëerde. Kortom, een ideale bestemming voor zowel koppels als families met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

We hebben echt genoten van ons verblijf hier! Het eten was verrukkelijk, de kamers waren smetteloos, de poolbar was een fijne plek en het personeel was uiterst beleefd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De fantastische panorama's, vriendelijke medewerkers en prachtige zwembaden hebben ons aangenaam verrast. We hebben genoten van ons verblijf en zouden zeker overwegen om in de toekomst terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik raad ten zeerste aan om te genieten van het smakelijke eten, de nette accommodaties en de ontspannen vakantiesfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Tijdens ons verblijf waren we zeer onder de indruk. Onze kleine heeft enorm genoten. Het eten was voortreffelijk, er was een overvloed aan gevarieerd entertainment en het personeel was ontzettend vriendelijk. Elke dag werden de kamers schoongemaakt en deze waren uiterst comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik heb ontzettend genoten van mijn verblijf in dit hotel. Alles was gewoon perfect: het vriendelijke personeel, het heerlijke eten, het verfrissende zwembad, de comfortabele kamers, het prachtige strand en de ontspannende spa.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt top! Het personeel is ontzettend gastvrij, het eten is heerlijk en de zwembaden zijn echt fantastisch. Wij hebben hier zo'n geweldige tijd gehad dat we zeker weten nog een keer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Het eten was verrukkelijk, de kamers waren brandschoon en het privéstrand met de glijbanen was fantastisch! Tijdens het avondeten was het wel druk in het restaurant, waardoor je even moest zoeken naar een vrije tafel en bestek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is een ware oase van vermaak, met verschillende ruimtes die je betoveren en vermaken. Met 4 unieke zones om te verkennen, waaronder een bruisend hoofdzwembad met 4 prachtige waterpartijen, een huiselijke pier met een strandbar en een smakelijke chicken corner, een speels glijbanenparadijs met 4 spectaculaire glijbanen, een kindvriendelijk speelbad met glijbanen en een ontspannen strandbad. Overdag geniet je van vermakelijke activiteiten zoals darten, waterpolo en een spetterende schuimparty op donderdag. 's Avonds wacht een variëteit aan entertainment op je, van een swingende kinderdisco tot een spetterende hoofdshow met dansers, een live band bij de poolbar en een bruisende disco/rave die tot in de vroege uurtjes doorgaat. Ook qua eten kom je hier niets tekort, met diverse eetgelegenheden die 24/7 open zijn (honger zal geen kans krijgen). De hygiëne van het hotel is uitmuntend en het vriendelijke personeel verdient zeker een welgemeend compliment voor hun harde werk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben echt genoten van ons verblijf in dit hotel, het was geweldig! Het diner in het restaurant was heerlijk en gevarieerd. Daarnaast was er een snackbar met uitzicht op het strand, een patisserie en zelfs gratis ijs. Onze kamer werd bijna dagelijks schoongemaakt en het personeel was buitengewoon vriendelijk en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Momenteel genieten we van ons verblijf in dit hotel, waar de kamers hedendaags en ruim zijn ingericht. Het eten is van goede kwaliteit met een degelijke variëteit. Hoewel sommige personeelsleden beperkt Engels spreken, hebben we gemerkt dat het receptieteam goed communiceert in het Engels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De badzones, zowel de zee als het zwembad, boden voldoende ruimte en waren prachtig. Het diner en de voorgerechten waren absoluut verrukkelijk. Om bij de kust te komen, kruis je een schilderachtige brug die je verbindt met de snelwegen. De accommodaties en zwembaden zijn van een opmerkelijke schoonheid. Helaas liet de kwaliteit van de drankjes te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ik was dol op het hotel! Het interieur was prachtig en de kamers waren groot en ruim, perfect voor een gezin. De airconditioning was super effectief. Er waren talloze zwembaden en overal kon je genieten van lekker eten, met uitzicht op de zee of bij de zwembaden. Het aanbod aan eten was gevarieerd en er was genoeg keuze voor kinderen. Bovendien waren er winkels op loopafstand, wat erg handig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

In het algemeen is het hotel groots en schoon, maar er is duidelijk een tekort aan personeel. Het restaurant laat te wensen over doordat je zelf bestek en servetten moet meenemen, en het eten is niet bijzonder. Echter, het dieptepunt is de wifi die tegen betaling is (€2 per dag en per apparaat), van matige kwaliteit met slechts 1/2 signaalsterkte en regelmatige onderbrekingen. Ondanks deze tegenvallers, kan het hotel over het algemeen als goed worden beschouwd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastische ervaring hebben we gehad! De temperatuur was de hele week perfect, rond de 27 tot 29 graden. Onze familiekamer was geweldig: elke dag schone handdoeken en een opgeruimde kamer. Het eten was de hele dag door gevarieerd en lekker. Onze dochter van 3 jaar oud had genoeg vermaak, net als haar twee oudere zussen van 15 en 22. Terwijl de kinderen zich vermaakten in het zwembad, de zee en op het strand, konden wij als ouders ontspannen en genieten van heerlijke cocktails. Turkije heeft ons verrast en we zullen zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Mijn vrouw en ik hebben afgelopen oktober van 18 tot 21 in dit hotel doorgebracht. Ik zou zeggen dat het eten wat gemengde reacties oproept, aangezien smaken nu eenmaal verschillen, maar wat betreft prijs-kwaliteitverhouding werden we aangenaam verrast. De live muziek op vrijdagavond 18 oktober was absoluut geweldig en heeft onze avond compleet gemaakt. Een speciale dank aan de muzikanten die voor een onvergetelijke avond hebben gezorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Deze zomer verbleven we in dit hotel en hadden hoge verwachtingen vanwege de prachtige en schone foto's die we hadden gezien. Helaas liet het personeel te wensen over en moesten we zelf veel doen. Het gebouw vertoonde veel achterstallig onderhoud en het eten was elke dag hetzelfde. Onze ervaring was niet wat we hadden gehoopt; dit hotel verdient zeker geen vijf sterren, eerder drie. We hebben al meerdere hotels in Alanya bezocht en dit was een van de minst goede. Gelukkig waren de zwembaden wel erg groot en hebben de kinderen zich daar goed vermaakt. Helaas zullen we niet terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Wat een fantastische locatie! De zwembaden zijn lekker verfrissend, perfect voor een duik. Hoewel sommige delen van de accommodatie wat aandacht kunnen gebruiken, is alles wel schoon en goed onderhouden. Het eten kan wat eentonig zijn, maar gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden waar zelfs de meest kritische eters tevreden zullen zijn. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Als je de omgeving wilt verkennen, kun je een dolmus of taxi nemen, of je kunt een wandeling maken naar White City, wat ongeveer 10 minuten lopen is. Al met al is dit een prima verblijf. Wij waren er eind oktober en het was nog steeds heerlijk weer, zo'n 26 graden overdag en 's nachts lekker fris maar zeker niet koud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit grote hotel heeft wel wat te bieden, maar of het echt vijf sterren waard is, blijft de vraag. Het gebruik van het betaalde wifi in het hotel en het feit dat na middernacht alle drankjes in de lobby tegen betaling waren, was een minpuntje. Als je na 02:00 uur nog een drankje wilde, moest je naar de beachbar op zo'n tien minuten loopafstand. De kamers waren ruim, maar wel gehorig, waardoor je alles kon horen wat er in andere kamers of gangen gebeurde. Gelukkig werden kleine mankementen snel opgelost. Het eten was redelijk eentonig, met weinig variatie. De hygiëne was wel dik in orde, daar viel niets op aan te merken. De ligging van het hotel was handig, op loopafstand van de bazaars. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar het hotelconcept zelf mag wel een flinke make-over krijgen. Het hotel was wel toegankelijk voor rolstoelen en kindvriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Vanaf de eerste dag van onze vakantie werden we hartelijk ontvangen op het resort, en gedurende ons verblijf werd dit gevoel alleen maar versterkt. Of het nu ging om de heerlijke Mojito-cocktails van Ayhan op het strand, de goede zorg van Mehmet tijdens het ontbijt, Nurlallah tijdens het avondeten, of de avondanimatie met Ozman en Hasan op skeelers. Het hotel verdient wat mij betreft meer dan 4 sterren, vooral vanwege de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Hoewel er altijd wel verbeterpuntjes zijn in hotels, hebben wij hier absoluut genoten en een heerlijke vakantie gehad bij Vikingen Infinity. Het eten was lekker en we hebben genoten van softijs, durum doners en pittige sauzen bij het buffet. Ook de cocktails waren top! De livemuziek zorgde voor een gezellige en aangename sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst verliep alles stressvol, we kregen geen familiekamer zoals beloofd en moesten het stellen met slechts één kamer. Pas na 3 dagen kregen we uiteindelijk onze familiekamer toegewezen. Het eten liet te wensen over, waardoor een van de kinderen ziek werd en moest overgeven. Vervolgens ontstond er gedoe over een vies tapijt waarvoor we zogenaamd moesten betalen, omdat er braaksel op was terechtgekomen. De schoonmaakster was erg onbeleefd en sprak slechts gebrekkig Engels, waardoor ze constant herhaalde dat ik naar de receptie moest gaan om te betalen. Bij de receptie escaleerde de situatie toen een bagagedrager zich ongepast begon te mengen en dreigend werd omdat ik weigerde te betalen. Gelukkig greep de beveiliging op tijd in om de boel te sussen. Uiteindelijk sprak ik met de manager, die aangaf dat de betaling helemaal niet nodig was en dat het verhaal niet klopte. Het incident was gelukkig snel opgelost, maar het was een stressvolle ervaring die om assertiviteit en standvastigheid vroeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Bij mijn tweede verblijf in dit hotel merkte ik op dat het prachtig gerenoveerd was, maar helaas minder service bood dan voorheen. Het was eind oktober en bijna alle restaurants en bars waren al gesloten, waardoor er weinig animatie was. In de overgebleven bars was het personeel minimaal, waardoor het lang duurde voordat je bediend werd. Om toch aan je drankje te komen, moest je zelfs aan de bar gaan staan. Buiten eten was nergens meer mogelijk, zelfs niet bij mooi weer overdag. Het strand was ook niet meer zo goed onderhouden. 's Avonds was er alleen nog live muziek, maar de sfeer ontbrak. De pier waar je vroeger kon zonnen, was al afgebroken. Hoewel de terrasverwarmers bij de bar er nog stonden, werkten ze geen van allen. Gelukkig was het eten in het hoofdrestaurant nog steeds uitgebreid en heerlijk vers. Ook de gerenoveerde kamers waren mooi verzorgd en netjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

We zijn al twaalf keer teruggekeerd naar dit hotel en elke keer voelt het als terugkeren naar een bekende plek. Opnieuw hebben we genoten van de uitstekende service en heerlijke maaltijden in zowel de à la carte restaurants als het hoofdrestaurant. Het personeel was weer uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam, geen moeite is ze te veel. Zonder twijfel zullen we hier in de toekomst weer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Onlangs verbleven in dit fantastische hotel en het was een geweldige ervaring. Na een recente renovatie van 90% was de kwaliteit echt naar een hoger niveau getild. Dit was ons vierde bezoek en het overtrof zelfs onze eerdere ervaringen op het gebied van service, eten en drankjes (allemaal van geïmporteerde merken nu). De a la carte restaurants waren van topklasse, nog beter dan voorheen. De vriendelijke en efficiënte bediening maakte ons verblijf extra speciaal. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Service9

Voor de tiende keer in zeven jaar verbleven we in dit schitterende hotel. Het is groot genoeg om 2000 gasten te accommoderen zonder dat het ooit druk aanvoelt. De kamers zijn ruim, comfortabel en prachtig ingericht. Dankzij de diverse eetgelegenheden en food street is er altijd lekker en gevarieerd eten te vinden. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam, en de hamam zorgt voor de nodige ontspanning. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd om de gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. Het hotel is pas volledig operationeel vanaf 1 mei, maar dan is het ook echt top. Hoewel er in de directe omgeving niet veel te zien of te doen is, kiezen wij voor deze bestemming vanwege de rust en ontspanning die het biedt. Het is absoluut onze favoriete plek om tot rust te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10

Vanaf het moment dat je dit paradijs binnenstapt, word je verwend met absolute klasse. De service is ongeëvenaard en het personeel is ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Elke avond verraste het buffetrestaurant met een gevarieerd en tongstrelend aanbod. De avondshows waren adembenemend en het animatieteam zorgde de hele dag voor vermaak. Er was altijd wel iets te doen, op welk moment dan ook. Ondanks de aanwezigheid van veel Russen, hebben wij daar weinig tot geen hinder van ondervonden. De wifi was van uitstekende kwaliteit. Kortom, ja, het was een investering, maar die betaalde zich dubbel en dwars terug! Een absolute topper en absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit luxueuze hotel verwent je op alle fronten! De elegante kamers worden dagelijks schoongemaakt en bieden comfortabele accommodatie. Geniet van de uitgebreide buffetmaaltijden in het restaurant, waar voor ieder wat wils is. Daarnaast kun je een keer kosteloos dineren in een van de à la carte restaurants. Verder bevinden het zwembad en het strand zich op loopafstand, terwijl er op het terrein genoeg amusement te vinden is. Het waterpark is een absolute aanrader voor een dag vol plezier. Kortom, met het heerlijke weer erbij is dit de ultieme vakantiebestemming!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een geweldige ervaring in dit hotel! Alles, van eten tot drinken en animatie, was fantastisch. We werden echt in de watten gelegd en hebben niks gemist. Het waterpark was prachtig en de golfkarretjes maakten het makkelijk om overal te komen. De drankjes waren origineel en het eten was gevarieerd. Het enige kleine minpuntje was dat er weinig andere Belgische gasten waren, wat voor gezinnen met jonge kinderen misschien minder ideaal is. Maar als je Engels spreekt, is dit hotel absoluut een aanrader! Slechts vijf minuten met de taxi van Belek verwijderd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ons tennisgezelschap heeft twee keer genoten van een verblijf in dit hotel, waar iedereen erg te spreken was over de accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt topklasse: vanaf het moment dat je incheckt tot aan het uitchecken verloopt alles perfect. Het eten was iets minder spectaculair dan gehoopt, maar zeker geen reden tot klagen. De kamers zijn uitstekend (als solo reiziger had ik een schitterende kamer toegewezen gekregen, nummer 2456). De a la carte restaurants zijn echt een aanrader. De service is zeer goed, zeker als je het personeel met respect behandelt. Ik zal zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

In augustus hebben we twee weken doorgebracht in dit hotel en het was een geweldige ervaring. We hebben eerder verbleven in Rixos Premium Bodrum en Rixos Sungate, maar dit hotel is echt de topper. De kamers zijn prachtig, alles is goed onderhouden en het personeel is vriendelijk. De entertainment is uitstekend en het gevarieerde eten en de vele faciliteiten maken het verblijf hier erg plezierig. De zwembaden zijn fantastisch, met gratis toegang tot het aquapark, een gondel in het hotel en een betoverende dansende fontein. Het enige kleine minpuntje voor ons was dat onze twee kinderen van 4 en 6 jaar niet helemaal thuis voelden in de kidsclub, die vooral gericht was op Russische gasten. Gelukkig hadden we geen last van de Russische gasten in het hotel, aangezien het voornamelijk om welgestelde reizigers en toeristen gaat. Ondanks dat het een prijzige reis was, was het absoluut de moeite waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Voor de negende keer op rij verbleven we in dit hotel en opnieuw werden we volledig in de watten gelegd. Het personeel was weer even vriendelijk en behulpzaam als altijd. Dit jaar was er een leuke toevoeging met een Mexicaans restaurant op het strand in plaats van het gebruikelijke barbecue restaurant. Daarnaast viel ons op dat alle drankjes dit jaar van bekende merken waren. Het was een geweldige ervaring en we zullen hier zeker nogmaals terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service3

Dit hotel presenteert zichzelf als een luxe accommodatie, maar we waren teleurgesteld over de kwaliteit van de prosecco, die eerder leek op limonade dan op een verfijnde bubbelwijn. Hoe kan een hotel met zo'n reputatie zich dat veroorloven? Daarnaast was de wijn in de bar schandalig duur in verhouding tot de werkelijke waarde, wat ons wat teleurstelde. Het duurde een eeuwigheid voordat we in het à-la-carterestaurant bediend werden en het menu bood weinig variatie, met voornamelijk kipgerechten. Geen enkele keer zagen we schelpdieren of lamsvlees op het menu, waardoor we ons afvroegen of het aanbod niet wat diverser kon zijn. Drankjes van buitenlandse merken waren moeilijk verkrijgbaar en Baileys was slechts sporadisch beschikbaar. Het ontbijt viel tegen door het beperkte aanbod aan vleeswaren. Eén maaltijd was zelfs beneden alle peil en toen we dit meldden, reageerden ze geïrriteerd. Hoewel er een groot team was voor gastenrelaties, kwam slechts één medewerker als vriendelijk over. Het leek erop dat de meeste aandacht uitging naar Russische gasten, wat ons het gevoel gaf dat er betere alternatieven zijn voor deze prijsklasse. Mijn advies: zoek elders voor een betere ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van onze reis naar Belek en ik kan niet anders zeggen dan dat het hotel fantastisch was! Het personeel was ontzettend vriendelijk, de inrichting prachtig en de ruimte was enorm. Zelfs in het drukke seizoen was er genoeg plek. Het eten was voortreffelijk, elke dag een overvloed aan keuzes in diverse restaurants. Ondanks de aanwezigheid van veel Russen hadden we hier geen last van. Het brede zandstrand bood niet alleen service voor je ligbed, maar zelfs een 'zonnebrilreinigingsdienst'. Elke avond was er goede entertainment en soms traden er artiesten op (bij ons zelfs Dr. Alban). Als je dit hotel niet goed vindt, vraag ik me af wat je normaal gewend bent of wat jouw standaard is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Dit prachtige hotel is een waar paradijs met een uitstekende service, heerlijk eten en drinken (alhoewel er wat te veel onbekende merken worden geserveerd), en een hoog niveau van onderhoud. Het grootste pluspunt is de schitterende ligging aan een lang strand met veel groen, wat zorgt voor een ruimtelijk en rustgevend gevoel. En hoewel er enkele minpuntjes zijn, zoals het lawaaierige zwembadentertainment en het selectieve reserveringssysteem voor het à la carte restaurant, en de matige wifi-verbinding, wordt de algehele ervaring helaas overschaduwd door het publiek. De onbeleefde en onbeschofte sfeer die wordt gecreëerd door een groot aantal opzichtige gasten, met t-shirts van gangsterfilms en juweliers met diamanten pistolen, laat zien tot welke categorie zo'n 85 procent van de cliëntèle behoort. En helaas gedragen ze zich daar ook naar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Voor de zevende keer bezochten we een Rixos in Belek, en voor de vierde keer verbleven we er. Bij aankomst op 2 oktober werden we verrast door een groot Michelin-congres, maar dit bracht ons een upgrade naar een watervilla voor ons viertjes. De ervaring was fantastisch en we hebben genoten van tien heerlijke dagen vol culinaire hoogstandjes, het waterpark, de pier en nog veel meer. Het was een onvergetelijke vakantie en we zullen zeker terugkomen. Speciale dank aan Rixos-gastrelatiemanager Gokhan voor zijn gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

Bij aankomst bleek onze reservering niet correct in het systeem te staan, waardoor we onverwacht 400 euro moesten betalen om een kamer te krijgen. Het was frustrerend om midden in de nacht, om half twaalf, te zien dat het hotel en de touroperator dit probleem niet meteen konden oplossen. Het was verbazingwekkend dat de touroperator, die elke dag bereikbaar zou moeten zijn, op dat moment niet kon helpen. Gelukkig kregen we de volgende dag ons geld terug, maar de manier waarop was verre van prettig. De ontvangst was verre van gastvrij en leek gericht te zijn op Russische gasten. Het buffet was uitgebreid, maar het eten was niet warm genoeg. Het hotel was prachtig en luxueus, maar misschien wel te groot en imposant. Als je graag wandelt, is dit misschien geen probleem. Door de moeilijke start van ons verblijf, zal ik hier zeker niet meer terugkeren. Ik bood zelfs aan om onze paspoorten achter te laten tot de volgende dag, maar nee, ze wilden het geld meteen. Hier is de klant zeker geen koning.

Melden


Reisperiode: oktober 2015

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Supertof hotel vriendelijk personeel, toffe animatie. Aan het eten ontbrak er ook nietS. Zeker een aanrader!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl