ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rixos Premium

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service3

Dit hotel presenteert zichzelf als een luxe accommodatie, maar we waren teleurgesteld over de kwaliteit van de prosecco, die eerder leek op limonade dan op een verfijnde bubbelwijn. Hoe kan een hotel met zo'n reputatie zich dat veroorloven? Daarnaast was de wijn in de bar schandalig duur in verhouding tot de werkelijke waarde, wat ons wat teleurstelde. Het duurde een eeuwigheid voordat we in het à-la-carterestaurant bediend werden en het menu bood weinig variatie, met voornamelijk kipgerechten. Geen enkele keer zagen we schelpdieren of lamsvlees op het menu, waardoor we ons afvroegen of het aanbod niet wat diverser kon zijn. Drankjes van buitenlandse merken waren moeilijk verkrijgbaar en Baileys was slechts sporadisch beschikbaar. Het ontbijt viel tegen door het beperkte aanbod aan vleeswaren. Eén maaltijd was zelfs beneden alle peil en toen we dit meldden, reageerden ze geïrriteerd. Hoewel er een groot team was voor gastenrelaties, kwam slechts één medewerker als vriendelijk over. Het leek erop dat de meeste aandacht uitging naar Russische gasten, wat ons het gevoel gaf dat er betere alternatieven zijn voor deze prijsklasse. Mijn advies: zoek elders voor een betere ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van onze reis naar Belek en ik kan niet anders zeggen dan dat het hotel fantastisch was! Het personeel was ontzettend vriendelijk, de inrichting prachtig en de ruimte was enorm. Zelfs in het drukke seizoen was er genoeg plek. Het eten was voortreffelijk, elke dag een overvloed aan keuzes in diverse restaurants. Ondanks de aanwezigheid van veel Russen hadden we hier geen last van. Het brede zandstrand bood niet alleen service voor je ligbed, maar zelfs een 'zonnebrilreinigingsdienst'. Elke avond was er goede entertainment en soms traden er artiesten op (bij ons zelfs Dr. Alban). Als je dit hotel niet goed vindt, vraag ik me af wat je normaal gewend bent of wat jouw standaard is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Dit prachtige hotel is een waar paradijs met een uitstekende service, heerlijk eten en drinken (alhoewel er wat te veel onbekende merken worden geserveerd), en een hoog niveau van onderhoud. Het grootste pluspunt is de schitterende ligging aan een lang strand met veel groen, wat zorgt voor een ruimtelijk en rustgevend gevoel. En hoewel er enkele minpuntjes zijn, zoals het lawaaierige zwembadentertainment en het selectieve reserveringssysteem voor het à la carte restaurant, en de matige wifi-verbinding, wordt de algehele ervaring helaas overschaduwd door het publiek. De onbeleefde en onbeschofte sfeer die wordt gecreëerd door een groot aantal opzichtige gasten, met t-shirts van gangsterfilms en juweliers met diamanten pistolen, laat zien tot welke categorie zo'n 85 procent van de cliëntèle behoort. En helaas gedragen ze zich daar ook naar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Voor de zevende keer bezochten we een Rixos in Belek, en voor de vierde keer verbleven we er. Bij aankomst op 2 oktober werden we verrast door een groot Michelin-congres, maar dit bracht ons een upgrade naar een watervilla voor ons viertjes. De ervaring was fantastisch en we hebben genoten van tien heerlijke dagen vol culinaire hoogstandjes, het waterpark, de pier en nog veel meer. Het was een onvergetelijke vakantie en we zullen zeker terugkomen. Speciale dank aan Rixos-gastrelatiemanager Gokhan voor zijn gastvrijheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

Bij aankomst bleek onze reservering niet correct in het systeem te staan, waardoor we onverwacht 400 euro moesten betalen om een kamer te krijgen. Het was frustrerend om midden in de nacht, om half twaalf, te zien dat het hotel en de touroperator dit probleem niet meteen konden oplossen. Het was verbazingwekkend dat de touroperator, die elke dag bereikbaar zou moeten zijn, op dat moment niet kon helpen. Gelukkig kregen we de volgende dag ons geld terug, maar de manier waarop was verre van prettig. De ontvangst was verre van gastvrij en leek gericht te zijn op Russische gasten. Het buffet was uitgebreid, maar het eten was niet warm genoeg. Het hotel was prachtig en luxueus, maar misschien wel te groot en imposant. Als je graag wandelt, is dit misschien geen probleem. Door de moeilijke start van ons verblijf, zal ik hier zeker niet meer terugkeren. Ik bood zelfs aan om onze paspoorten achter te laten tot de volgende dag, maar nee, ze wilden het geld meteen. Hier is de klant zeker geen koning.





© 2007-2024 ReisChecker.nl