ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ömer Holiday Village

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit charmante hotel met lage bouw heeft potentieel, maar er zijn nog verbeteringen nodig om de vier-sterrenstatus te behouden, vooral op het gebied van bouwkwaliteit. Gelukkig is het eten van uitstekende kwaliteit en maakt dat veel goed!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Deze accommodatie verdient absoluut geen vier sterren. Op het terrein bevindt zich een verbrandingsoven die zorgt voor een ondraaglijke stank. De toiletpotten zijn losgeraakt van de vloer, waardoor er water op de grond lekt. Schimmel is overal aanwezig, je moet zelfs specifiek om schone handdoeken vragen. Alleen het eten was acceptabel, maar gelukkig maar, anders was onze vakantie een totale ramp geweest. We betaalden 700 euro voor zeven normale dagen, maar bij aankomst in het holst van de nacht kregen we pas de volgende ochtend onze kamers toegewezen. We moesten wachten tot de andere gasten hadden uitgecheckt, wat pas zaterdag na 12 uur gebeurde. Pas na 14 uur konden we ons installeren en begon onze vakantie echt. Wat een gedoe!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst op 7/7/2015 werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing, aangezien we pas op 8/7/2015 vertrokken. Het is bijna tragisch dat Sunweb dit etablissement aanbeveelt aan zijn gasten! Hoewel er overvloedig eten aanwezig was, was de ervaring verre van perfect. Vliegen landden elke 15 seconden op onze borden, die beschadigd waren, en het tafelgerei was vies. Het voedsel mocht er dan wel goed uitzien, maar de smaak liet te wensen over. Gelukkig viel het ontbijt wel in de smaak. De receptie was allesbehalve vriendelijk en kon nauwelijks Engels spreken, behalve bij het uitspreken van "yes yes"! Onze duplexkamer was ronduit smerig, met kapotte vloertegels, een lekkende airconditioning, een piepkleine tv van 15x15cm en een levensgevaarlijke trap. Het zwembad bood enige verlichting, maar ik zou mijn oprechte deelneming willen betuigen aan degenen die nog van plan zijn hier naartoe te gaan. Wij in ieder geval niet meer! Het feit dat dit hotel 4 sterren heeft, lijkt op een grap! Zelfs de foto's in de brochure waren misleidend en kwamen niet overeen met de realiteit. Puur bedrog!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel biedt een prachtige omgeving, gelegen te midden van een bosrijk landschap en direct aan het zandstrand. De kamers zijn keurig en voorzien van een mooi balkon. Helaas liet de service in het restaurant te wensen over. Er was weinig aandacht voor het opruimen van lege borden en het eten was eentonig, met weinig variatie gedurende ons 15-daags verblijf. Gelukkig compenseerde het enthousiaste animatieteam dit en zorgden zij voor leuke shows. Een minpunt was het zwembad, dat iedere middag naar urine rook, wat gemeld is bij de receptie. Daarnaast kunnen de bartenders wel wat bijscholing gebruiken op het gebied van cocktailbereiding, aangezien de cocktails ofwel te sterk ofwel te zwak waren. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad, maar wat ons betreft voldoet het hotel niet aan de verwachtingen van een viersterrenaccommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het eten liet te wensen over en de kamers konden zeker schoner, met zelfs schimmel in de badkamer wat tot een bacteriële infectie leidde. De medewerkers waren wel vriendelijk en hadden altijd een glimlach, maar helaas is dit niet een plek waar ik nogmaals naar toe zou willen gaan.



© 2007-2025 ReisChecker.nl