ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pinija

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

In juni 2013 verbleven we hier twee nachten als uitvalsbasis om Zadar te verkennen, dat op slechts 15 minuten rijden ligt (dus een auto is handig). Het hotel is ruim opgezet, maar ondanks de grootte heerst er een rustige sfeer. In de omgeving is het ook heerlijk rustig, met aan de ene kant van het hotel een klein strand en enkele gezellige restaurantjes, en aan de andere kant een privégedeelte met ligbedden van het hotel, waarvandaan je via een plateau de zee in kunt. De ligbedden bij het zwembad waren helaas snel bezet, dus daar hebben wij geen gebruik van kunnen maken. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamers waren mooi en goed schoon, met comfortabele bedden. Het enige nadeel was de extreme hitte op de kamer 's nachts. De airconditioning leek alleen maar warme lucht rond te blazen in plaats van echt te koelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service6

Hotel Pinija bevindt zich op een schiereiland langs de kust, met een vredig uitzicht op zee maar wel dichtbij een levendige camping. De kamers zijn stijlvol en goed onderhouden, en het personeel is professioneel en gastvrij. Hoewel we alleen van het ontbijt hebben genoten en niet in het hotel hebben gedineerd, was er voldoende keuze in de omgeving, vooral in het nabijgelegen dorp op loopafstand. Daar vind je charmante restaurants met uitzicht op het water en redelijk geprijsde gerechten. Als je Zadar wilt verkennen, is het handig om een auto te hebben, aangezien deze bestemming op slechts 15 minuten rijden ligt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10

Vorige zomer bezochten we dit hotel in juli 2010 en we waren zeer tevreden! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, het eten was van hoge kwaliteit en bood voldoende variatie. Het ontbijt was ook prima. De kamers waren schoon en eenvoudig, maar dat maakte niet uit omdat we bijna altijd buiten waren! De handdoeken werden regelmatig vervangen (als je ze op de grond legde). Het strand was prachtig en er was genoeg te doen op het terrein van het hotel. Ideaal voor gezinnen met kinderen, met avondanimatie... maar ook zonder kinderen hebben we hier volop genoten! We gaan zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

De prachtige locatie en het fantastische weer hebben me echt weten te overtuigen. Ook de lovende recensies over de service van andere gasten hebben me enthousiast gemaakt om hier mijn volgende reis te plannen. Nu alleen nog even flink sparen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6

Id Riva zou duidelijker moeten communiceren dat het een hotel is dat zich voornamelijk richt op gezinnen. Voor koppels die op zoek zijn naar een rustige vakantie, is dit misschien niet de beste keuze. Onlangs verbleef ik in Hotel Elaphusa in Bol, dat zeker zijn vier sterren waard is. In vergelijking daarmee zou ik Pinija slechts twee en een half sterren geven. De kamer was niet zo schoon als gehoopt en het eten liet te wensen over wat betreft variatie en beschikbaarheid. De lekkerste gerechten waren snel op en werden niet meer aangevuld, zoals bijvoorbeeld watermeloen die we geen enkele avond hebben kunnen proeven. Het ontbijt werd ook al vroeg opgeruimd, terwijl het buffet tot de laatste minuut beschikbaar zou moeten zijn. Hoewel de prijs misschien aantrekkelijk lijkt, is een goed gevuld en gevarieerd buffet toch wel een basisvereiste.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service9

Er zijn tal van vakantiegangers in de omgeving, wat doet denken aan een typische kustplaats. Het hotel maakte een verzorgde indruk. We hebben een bezoek gebracht aan Zadar, maar het wist niet echt onze aandacht te grijpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10

Het hotel was aangenaam en extreem netjes. Het was bijzonder grappig dat de zee het hotel omringde. Er stonden ligstoelen klaar, maar het is slim om zelf kussens mee te nemen! De kamer had een koelkast en goedwerkende airconditioning. Wel jammer dat de versbereide gerechten slordig werden gepresenteerd en de eieren dreven in het vet. Gelukkig was het verpakte eten zoals jam en pasta wel in orde. Buiten eten was heerlijk en Zadar is een gezellige stad om te verkennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service8

Het hotel bevindt zich op een schiereiland nabij Petrcane, en Zadar is met de auto in slechts 15 minuten te bereiken. Aanvankelijk kregen we een kamer in de B-block, die in een erbarmelijke staat verkeerde: de airconditioning werkte niet goed, de kamer was slecht schoongemaakt en leek bijna uit elkaar te vallen. Gelukkig konden we verhuizen naar een nieuwe kamer in de C-block, die aanzienlijk beter was, maar wel wat renovaties zou kunnen gebruiken. De bedden waren comfortabel en de kamer was voorzien van een koelkastje en kluis. De badkamer had een bad/douche combinatie en de wifi werkte uitstekend. Bij het boeken hadden we halfpension gekozen, en hoewel het restaurant erg warm was, was het ontbijt heerlijk en uitgebreid. Het avondeten liet echter te wensen over, met weinig variatie in groenten en elke dag dezelfde desserts. Het zwembad was ruim, maar het water was koud. Al met al was het een verblijf met ups en downs.

Melden


Reisperiode: september 2015

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service5
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De sfeer was heel aangenaam en gezellig, wat het extra speciaal maakte voor mij. Ik kon echt ontspannen en genoot van de tijd daar. Mijn Playstation had ook een fijn plekje gevonden en droeg bij aan de leuke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Na een verblijf van 8 dagen in dit hotel kunnen we met volle tevredenheid zeggen dat we een upgrade naar een comfortabele kamer hebben geboekt voor een kleine meerprijs. De ruime kamer met balkon en zowel een douche als bad was fantastisch. We genoten van het volpensionaanbod, met prima maaltijden in buffetvorm die continu werden aangevuld. Het zwembad was misschien wat aan de kleine kant, maar gelukkig was er een zwemmeer naast het hotel. Een tip die we willen doorgeven, is om met de auto of een huurauto naar Kroatië te reizen. Dit geeft je de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, zonder afhankelijk te zijn van dure georganiseerde excursies. Het enige minpuntje was dat we pas om half 3 konden inchecken, wat vervelend was na een vroege landing van ons vliegtuig. Officieel moesten we om 10 uur uitchecken, maar gelukkig mochten we dankzij onze late vlucht de kamer kosteloos aanhouden. Het is spijtig dat sommige mensen zoveel klagen; wij reizen elk jaar naar verschillende landen en hotels en hebben nog nooit een negatieve ervaring gehad. Je moet realistisch blijven: het buffet in dit hotel was net zo goed als elders. Dus, voor de klagers onder ons: blijf gewoon thuis als er altijd wel iets is om over te klagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service10

Het hotel was prachtig, met keurige kamers, maar de douches waren helaas wat aan de kleine kant. Ons verblijf werd echter verstoord door een festival naast het hotel dat elke dag begon in de middag en de hele nacht doorging. Na bijna een week van slaapgebrek hebben we gelukkig een andere kamer gekregen. Het eten bij het diner was niet van 4-sterrenkwaliteit en het dorpje zelf bood weinig vertier. Om iets te ondernemen moest je de auto nemen of gebruikmaken van het shuttlebusje van het hotel, maar dat was wel op eigen kosten. De locatie aan zee was prachtig, maar wij zullen hier niet nogmaals naartoe gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Teruggekomen op 17 juni 2009 na een heerlijke vakantie. Het hotel ligt een beetje afgelegen, vooral wanneer je met het vliegtuig reist. Desondanks was het een schone accommodatie met genoeg divers eten voor iedereen. Het personeel was vriendelijk en gastvrij. Helaas was de beloofde gratis fietsverhuur een tegenvaller, aangezien er alleen herenfietsen beschikbaar waren en wij twee oudere dames zijn. Let ook op dat je geen Kroatische kuna's overhoudt, omdat deze niet meer kunnen worden ingewisseld voor euro's. Groet, Leny.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel straalt een moderne sfeer uit, midden in een bos van pijnbomen. De ruime donkere lobby en het grote restaurant geven een luxe uitstraling. De kamers zijn niet erg ruim, met slechts een klein balkon en minimale ruimte voor meubilair. Hoewel de badkamer recentelijk gerenoveerd is, blijft deze aan de kleine kant met basale voorzieningen. Gelukkig biedt de kamer wel een prachtig uitzicht op zee en het zwembad. Het hotel beschikt over diverse faciliteiten, waaronder meerdere zwembaden, sauna en gratis parkeergelegenheid. Helaas laat het ontbijt- en dinerbuffet te wensen over en kan als teleurstellend worden ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Vorig jaar bracht ik in mei een bezoek aan deze bestemming met wat vrienden. We hadden geluk met het prachtige weer en het zeewater was heerlijk op temperatuur. Het hotel was oké, hoewel de kamers en douches aan de kleine kant waren. Het eten in het hotel had meer weg van een overvol buffet, dus besloten we om de laatste avond ergens anders te gaan dineren. We merkten op dat er voornamelijk oudere toeristen aanwezig waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8

Tijdens mijn verblijf van 5-22 augustus bij hotel Pinija heb ik genoten van de prachtige ligging te midden van de pijnbomen aan de kust van natuurstenen plateaus. Hoewel de kamers en badkamers niet erg ruim waren, waren ze wel netjes ingericht. Het schoonmaakpersoneel werkt snel maar niet altijd even grondig. Het restaurant bood een redelijke variëteit aan gerechten, maar miste soms beschrijvingen op de kaart, wat het lastig maakte om een keuze te maken. Gelukkig had de ober een tafeltje voor me gereserveerd gedurende mijn verblijf. Het zwembad was niet erg groot en er was een apart peuterbadje. Er waren genoeg ligstoelen beschikbaar bij het zwembad, maar helaas zonder parasols en er was geen service voor badhanddoeken. Om dit op te lossen, ben ik een regeling aangegaan met de schoonmaakster om dagelijks tegen een kleine vergoeding twee badlakens te krijgen. Ondanks het lawaai van de vele jonge gezinnen en Italiaanse gasten, heb ik een prettige tijd gehad in het hotel. Echter, het gebrek aan parasols maakte het erg warm op het terrein.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl