ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bastion Deluxe /amstel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst was het een totale chaos. De rij om in te checken was eindeloos lang en het leek alsof de hitte ons omringde. De receptioniste vertelde ons dat zeven schoonmakers van de housekeeping zich ziek hadden gemeld, waardoor het hotelpersoneel de kamers moest schoonmaken. Gelukkig was de kamer zelf in orde. De volgende ochtend was het tijd voor het ontbijt. Opnieuw stond er een lange rij te wachten. Gelukkig mochten wij, als stelletje, wat eerder naar binnen vanwege een beschikbare tweepersoonstafel. Het ontbijt was eenvoudig, maar toen het werd aangevuld, werden we ruw opzij geduwd door een medewerkster, zonder een woord te zeggen. Ik wilde graag wat vers fruit, maar tot mijn teleurstelling leek alles al een tijdje over de datum te zijn. Ik heb het gemeld bij een andere medewerker, die het met me eens was. Hij bood aan om een nieuw bakje te halen, maar ook hier was het fruit alles behalve vers. Door deze minpunten, zullen wij niet snel nog een keer terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op 30 mei 2025 was het groots in de Arena met de Toppers. Dat de prijzen omhoog gingen, was begrijpelijk gezien de grote vraag. Echter, bij aankomst rond 16:00 uur was de ervaring al minder positief. Een lange rij bij het inchecken met een wachttijd van anderhalf uur, en dan bleken de kamers nog niet gereed te zijn. De staat van de kamer was verre van acceptabel, zo vies dat lopen op blote voeten geen optie was. Het leek alsof er in tijden geen stofzuiger langs was geweest. Ook het parkeren onder het hotel was een nachtmerrie, bijna een halfuur wachten tot er een plek vrijkwam. Het was duidelijk dat Bastion niet goed voorbereid was op dit evenement. Als ze zulke hoge prijzen vragen, is het niet meer dan logisch om daarbij kwaliteit te leveren. Helaas was dit niet het geval. Hopelijk nemen ze dit ter harte voor de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer was ruim en luxe ingericht, met een heerlijk comfortabel bed en zachte dekens. De airconditioning werkte perfect en de grote tv was een leuke toevoeging. Fijn dat er gratis parkeergelegenheid was, zelfs na het uitchecken. De ligging nabij de metrohalte Madeweg was ook ideaal. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, wat het verblijf nog aangenamer maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gedurende een jaar spenderen wij, een groep van vier collega's, gemiddeld vijf maanden in een hotel. Voorheen verbleven we standaard in het Bastion Hotel. De reden dat we steeds minder vaak in het Bastion verblijven, is omdat het menu nauwelijks verandert en de kaart zelden wordt aangepast. Het Bastion trekt over het algemeen gasten uit de bouwsector die houden van een simpel, maar gevarieerd menu. Wanneer je zo vaak in het Bastion verblijft, wil je af en toe wel iets nieuws proberen. We kiezen nu meestal voor het Amstel Hotel, waar ik al bijna een jaar geleden heb aangegeven dat bepaalde televisiezenders, zoals SBS6, nog steeds niet werken. Ondanks meldingen van het personeel aan het hoofdkantoor, wordt hier niets aan gedaan. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, dus daar ligt het niet aan. Met vriendelijke groet, René Nijenhuis.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit 3-sterrenhotel met gratis parkeergelegenheid trok onze aandacht en voldeed aan onze verwachtingen, hoewel de vloer nogal vies was en er een stopcontact uit het frame hing. We begrijpen dat dit niveau van accommodatie bedoeld is om te slapen en als uitvalsbasis te dienen. Echter, wat ons teleurstelde was de inconsistentie in de informatie die we kregen over het parkeren na het uitchecken. Hoewel we aanvankelijk te horen kregen dat we de auto konden laten staan zolang we op dezelfde dag vertrokken, bleek dit bij het uitchecken ineens anders te zijn. Het excuus dat de medewerker die ons aanvankelijk te woord stond "het niet beter wist" voelde niet oprecht aan. Al met al is dit een redelijk 3-sterrenhotel met gratis parkeergelegenheid, al kan het schoner en is het belangrijk om alert te zijn op de juistheid van de verstrekte informatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Super mooi hotel, gelegen in het centrum van Amsterdam. Vlakbij het rembrandtplein waar veel terrasjes aanwezig zijn. Hotel is erg fijn met lekker binnenzwembad.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl