ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Campanile

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service5

Het hotel heeft dringend een upgrade nodig. De kamers zijn vies en niet goed schoongemaakt, met een klein bad en een douchekop die als een hogedrukspuit aanvoelt. Het sanitair is verouderd en de gordijnen moeten vervangen worden. Er is duidelijk behoefte aan een lik verf. Het ontbijtbuffet was teleurstellend, verstopt in een sfeerloos hoekje met koud geworden eten en uitgedroogde boterhammen. Gelukkig sliepen de bedden wel goed. Ventilatie was echter een issue, omdat alles achter rolluiken zat uit veiligheidsoverwegingen. Al met al lijkt het hotel meer geschikt voor werklieden die er regelmatig verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

Ik heb meerdere weken in dit hotel verbleven voor werkdoeleinden. De huiselijke sfeer was echt een pluspunt en ik zou hier zeker nog eens terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

De selectie op de menukaart is misschien niet uitgebreid, maar de gerechten zijn wel van goede kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Bij alle vestigingen van Campanile is het motto hetzelfde: inchecken, genieten van een heerlijke nachtrust in een comfortabel bed en een schone kamer, en vervolgens weer uitchecken. Dit geldt ook voor Campanile Vlaardingen, wat perfect is voor een kort zakelijk verblijf. Een puntje van aandacht is de receptie, die wat nauwkeuriger de gegevens mag controleren: tijdens het inchecken werd er onterecht om betaling gevraagd (was al vooraf via Ideal gedaan) en bij het uitchecken werd bijna een ontbijt aangeboden dat niet was gereserveerd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf bij Campanile Oost Rotterdam is ons prima bevallen, waardoor we besloten hebben voortaan daar weer te overnachten. De ervaring bij de vestiging in Vlaardingen was namelijk teleurstellend in vergelijking. De kamer die we kregen toegewezen was eigenlijk een tweepersoonskamer die verbonden was met een andere kamer door middel van een tussendeur. Helaas betekende dit een beperkte ruimte voor ons. Het 'bad' in de kamer leek eerder op een diepe douchebak, waar we amper comfortabel in konden zitten. De kwaliteit van de kamer was duidelijk minder dan verwacht, zeker gezien de prijs die we betaalden. Bovendien was het personeel niet erg gastvrij. Tijdens het uitchecken leken de receptionistes meer bezig te zijn met hun koffiepauze en roddels dan met onze service. Pas nadat we ze aanspraken, lieten ze merken dat ze ons opmerkten. Als we een keuze hebben, geven we voortaan de voorkeur aan Campanile Oost.





© 2007-2025 ReisChecker.nl