ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Avegoor

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was comfortabel en ruim, maar het ontbrak aan een koelkast en een bureau. Helaas was de sauna buiten werking en voor een drankje in de bar moest je zelf naar het restaurant om je bestelling op te halen. De High Wine die we hadden geboekt, viel tegen in vergelijking met eerdere ervaringen bij andere Fletcher hotels. Het bestond slechts uit twee glazen wijn en een kleine borrelplank met wat bitterballen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs zijn we teruggekomen van een verblijf van 3 dagen bij Fletcher Avegoor en we hebben echt genoten. We verbleven in kamer 302 met een balkon en een prachtig uitzicht op het hoofdgebouw. Ondanks mijn beperkte mobiliteit zaten we vlakbij de lift, dus met een korte wandeling waren we al bij het zwembad. Het zwembadtrapje was wel een uitdaging, vooral de laatste trede die erg hoog was en waarbij ik hulp van mijn dochter nodig had. We hebben heerlijk genoten van het zwembad, vooral tijdens de warme avonden. Het enige minpuntje was het gebrek aan privacy op het balkon, vanwege een laag glazen scherm. Naast ons verbleef een rokende man op het balkon, wat wat overlast veroorzaakte. Desondanks hebben we genoten van het heerlijke 3-gangendiner (met duidelijke vermelding van eventuele extra kosten op de menukaart), het uitstekende ontbijt en het vriendelijke personeel. Het hotel is gelegen in een prachtige omgeving met veel rust en natuurlijke schoonheid, ideaal voor fiets- en wandeltochten. De comfortabele bedden en voldoende stopcontacten op de kamer waren een pluspunt. We zijn zeker van plan om terug te komen. Bedankt Fletcher Hotel Avegoor voor een fantastisch verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We hadden een ruime kamer met een balkon, wat geweldig was. Helaas was de lift buiten werking, maar gelukkig konden we nog steeds naar de derde verdieping lopen. De ervaring met het eten liet helaas te wensen over. We bestelden vis-crèmesoep, maar kregen heldere kippensoep geserveerd. Toen we dit aankaartten, bleef het personeelslid volhouden dat het vis-crèmesoep was, wat niet erg professioneel overkwam. De keuken was over het algemeen wat teleurstellend, behalve het geweldige ontbijt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn partner verraste me met een overnachting hier voor mijn verjaardag, maar helaas was het een grote teleurstelling. Zodra we bij de receptie aankwamen werden we begroet door een onvriendelijke dame. De kamer waar we naartoe werden geleid was verre van wat we hadden gehoopt. Het was duidelijk te zien dat er renovaties nodig waren. De wc was vies en het doucheputje was ronduit walgelijk. Zelfs het kopje koffie op de kamer hebben we overgeslagen. Het avonddiner, dat we vooraf hadden geboekt en betaald, verliep ook niet vlekkeloos. Hoewel het vriendelijke personeel ons vertelde dat we van de kaart mochten kiezen, moesten we uiteindelijk toch extra betalen voor een biefstukje dat we hadden gekozen. Dat was niet wat we hadden verwacht. Het ontbijt was redelijk, maar absoluut niet wat je van een viersterrenhotel zou verwachten. Al met al zal ik niet teruggaan naar deze accommodatie, tenzij er daadwerkelijk iets wordt gedaan met de opmerkingen die ook in andere reviews worden genoemd. Erg jammer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Afgelopen weekend was ik in dit hotel voor een zakelijke afspraak. De locatie was prachtig en het personeel was ontzettend vriendelijk. Ze waren heel behulpzaam en dachten goed mee bij eventuele problemen. Wat betreft de kamers: hoewel ze schoon waren, kunnen ze wel een update gebruiken. Het was nogal warm 's nachts en het was jammer dat het openen van de ramen niet voldoende verkoeling bracht. Persoonlijk vond ik het bed niet comfortabel en leek het matras aan vervanging toe te zijn. Een likje verf op de muren zou al veel verschil maken in de uitstraling. Het ontbijt was daarentegen perfect, daar was niks op aan te merken.

Melden


Reisperiode: oktober 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Voor een nachtje in dit hotel. Ruime, schone kamer, zachte bedden. Een fijne en gezellige overnachting gehad. Ontbijtbuffet was heerlijk.

Melden


Reisperiode: juni 2011

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1

Bevat foto'sLandgoed Avegoor is een afrader, vergane glorie. Je wordt echt bedonderd: wat op de foto’s op het internet staat is alleen het hoofdgebouw met de eet en vergaderzalen. Het bijgebouw waar je slaapt zie je niet, als dat wel zo zou zijn zou je dit nooit boeken. Dit geeft meteen een beeld van : ik ben bedonderd. Zo slecht als deze kamers eruit zien is echt heel erg. Wij hebben 2 kamers gezien en dit waren de resultaten: 1. In het bijgebouw waar je dan gaat slapen is het schilderwerk overal op de deuren kapot. Vooral de kamer waar “Staff” op staat. 2. In kamer 200 ( onze eerste kamer) was het volgende aan de hand: er waren twee leren design stoelen waarvan het leer zo oud en versleten was dat er overal scheuren waren in het leer en de stoelen zagen er heel erg vies en smerig uit. Op het toilet was het toiletdeksel compleet scheef vastgeschroefd. Het hoogpolig tapijt was wit en het was zo smerig dat het er zwart uitzag. 3. In kamer 212 (onze tweede kamer ter compensatie) was het volgende aan de hand: hier waren de matrassen zo oud dat je alle spiralen er doorheen voelde De tafeltjes naast het bed waren verschrikkelijk oud en smerig om te zien. Er was geen gewone tafel om aan te gaan zitten. Wij zij echt niet vervelende of zeurderige mensen, maar wij hebben onze spulletjes niet eens uitgepakt en zijn terug naar huis gegaan. En wij hebben 2 kamers gezien en het sloeg letterlijk alles. Ik stuur u deze email omdat wij ons echt bedonderd voelen. Nog nooit hebben wij dit meegemaakt. Onze vakantie van twee dagen is dus verloren en ons humeur ook. Wij vinden dit hotel totaal niet passen in het portfolio van hotels die je kan boeken via de ING en ik vind zeker dat dit de goede naam aantast van zowel Giftfor2 als voor de ING. Met beide instanties hebben wij alleen maar goede ervaringen en vrienden en kennissen ook. Dit hotel doet echt afbreuk aan de goede naam van Giftfor2 als van de ING vinden wij. Wij hebben een aantal foto’s genomen die ik u hierbij email.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl