ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hampshire Inn-auberge De Hilver

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Afgelopen avond hebben we gedineerd in een bepaald restaurant. De prijzen waren behoorlijk hoog, terwijl de kwaliteit van het eten teleurstellend was. Was het speciale biertje van €8 echt zo bijzonder? De saté bleek erg vet te zijn, en de coleslaw had bijna geen smaak. Tot onze verbazing moesten we extra betalen voor mayonaise bij de frietjes, aangezien dit niet automatisch werd meegeleverd. De service liet ook te wensen over, met twee onervaren meisjes achter de bar. Het is jammer dat we voor dit bedrag liever ergens anders gegeten hadden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een prettig en intiem hotel gelegen bij een vakantiepark. De kamer was comfortabel, hoewel een beetje gedateerd, maar ruim en goed onderhouden. De badkamer was luxueus ruim en beschikte over een bubbelbad. De bedden waren comfortabel. Het ontbijt was degelijk, zonder veel toeters en bellen. Het personeel was gastvrij en er hing een ontspannen sfeer. Wat beter zou kunnen, is de keuzemogelijkheden op het menu van het restaurant (beperkt en aan de prijzige kant, we kregen bijvoorbeeld slechts een mini-portie mayonaise bij de friet - dat was toch wel verrassend in Brabant...), en een leuke toevoeging bij het zwembad voor kinderen, zoals een glijbaan of ander speeltoestel in het peuterbad, zou een leuke aanvulling zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel was erg gastvrij en de setting van de accommodatie was prachtig. Helaas hebben we de hele nacht zwetend in bed gelegen en werden we constant gestoken door muggen. De kamers zijn wel wat verouderd en helaas was er geen airconditioning aanwezig. Het ontbijt liet ook te wensen over met onsmakelijke blauwe eieren en bij het diner was mijn burger zelfs nog rauw van binnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben met onze hele familie vier hotelkamers geboekt via Booking.com, voor 8 volwassenen en 2 jonge kinderen. Het contact vooraf verliep al vlekkeloos en we hoefden nergens extra om te vragen; de kinderbedjes stonden klaar en er was een mooie tafel gereserveerd voor het avondeten. De kamers waren perfect en het eten was van goede kwaliteit. Het personeel was ontzettend vriendelijk, gezellig en dacht met ons mee. De omgeving was prachtig en er was genoeg te doen op het terrein zelf, zoals zwemmen en minigolfen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar en niet onbelangrijk: de prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Bedankt voor alles!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring in dit restaurant was echt teleurstellend. Toen we er aankwamen voor de lunch, werden we niet begroet en duurde het lang voordat we überhaupt drinken konden bestellen. Het personeel leek de drukte niet aan te kunnen en gaf excuses zoals 'druk op het terras' terwijl het eigenlijk rustig was vanwege de regen. Het eten liet ook veel te wensen over. Na een lange wachttijd was het brood zelfs aangebrand, waardoor we het niet konden eten. En niemand kwam vragen of alles naar wens was. Ook bij het weggaan was er geen enkel personeelslid dat gedag zei of excuses aanbood voor de slechte ervaring. Daarnaast was de hygiëne ver te zoeken; plakkerige tafels en overal vliegen. Al met al was dit een ervaring om snel te vergeten en ik zal niet snel terugkeren naar dit restaurant tijdens mijn verblijf hier.

Melden


Reisperiode: februari 2020

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Prachtig hotel gelegen in het Brabantse land bij Tilburg. Ideaal voor een dagje Eindhoven of Den Bosch of een wellness dagje. Hotelkamer zit er perfect uit. Gekozen voor de iets luxere kamer met bubbelbad. Zeker een aanraden en wij gaan nog een keer terug.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl