ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hampshire Inn - Dormylle

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Alles was keurig vooraf online geregeld en gecontroleerd, maar bij aankomst bleek parkeren bij het hotel plotseling extra te kosten, zonder dat dit van tevoren was gecommuniceerd. De kamer zelf was teleurstellend met vieze vlekken op de vloer, een wiebelende douchebak en een matig uitzicht. Let op, ondanks dat er een lift naar de tweede verdieping is, moeten er nog steeds trappen worden genomen om bij de kamer te komen, wat het verblijf minder geschikt maakt voor rolstoelgebruikers of mensen die moeite hebben met lopen. Het personeel was bij aankomst nogal onbeschoft, maar bij vertrek vriendelijker. Ondanks dat de verwarming op standje 15 stond, was het binnen snikheet terwijl het buiten vroor. Gelukkig waren de matrassen wel comfortabel. Het vliegtuig op het terrein was wel een leuk detail.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf met sauna-arrangement en hotel was uitstekend. De kamer was van goede kwaliteit, schoon en voldoende ruim, en de service was ook prima in orde. Ondanks een groep jongeren die aanwezig was op dezelfde dag/avond, heeft het personeel ervoor gezorgd dat we geen last hadden van eventuele overlast. Het ontbijtaanbod was uitgebreid en vers. Wel werd ons verteld dat er een toeslag van 5,- gold voor parkeren op het bewaakte terrein. Alles bij elkaar hebben we een zeer aangenaam verblijf gehad. In de buurt van Uden bevindt zich tevens een interessant museum om te bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze kamer was echt een stofnest, we bleven allebei maar niezen van al dat stof. Pas toen we 's avonds in bed lagen en het licht aandeden, zagen we hoe erg het eigenlijk was. De volgende ochtend liet mijn man foto's zien bij de receptie en ook zij schrokken enorm. We gaan zeker niet meer terug naar dat hotel. Het was gewoon heel vies!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Vandaag bracht ik een bezoek aan de Wellnessboot, een plek die ik jaren geleden als zeer aangenaam heb ervaren. Echter, na de overname door Fletcher zijn er duidelijke veranderingen merkbaar. Bij aankomst leek alles in orde, het omkleden verliep vlot en de faciliteiten leken in orde. Helaas viel de kwaliteit van de koffie tegen, uit de automaat en niet voldoende heet. Bovendien was de ruimte waar je kon ontspannen kil, de haardjes waren niet aan en er waren geen handdoekjes in het toilet. Tijdens een verkenningsrondje viel op dat het onderhoud achterstallig was. Het zonnendek was gesloten vanwege de overwoekerende algen, wat ook gold voor het voordek. De eerste sauna die we bezochten, het zoutstoombad, rook onaangenaam naar riool en in de kruidentempel dreven huidschilfers rond. Niet bepaald een prettige ervaring. Gelukkig waren de andere sauna's wel in orde, behalve de infraroodsauna waar veel stof lag rondom de stralers. De buitenfaciliteiten, zoals de ligweide, waren wel in goede staat en de lunch was naar behoren. Over het algemeen was dit bezoek een teleurstelling, aangezien we betere ervaringen gewend zijn op deze locatie. Het marine vliegtuig van Fletcher symboliseerde dit treffend: mooi aan de buitenkant, maar bij nadere inspectie vol met groene algen, mos en vogelpoep aan de achterzijde. Een gemiste kans voor Fletcher om van de Wellnessboot een ware oase van ontspanning te maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onlangs verbleven we in dit hotel na het ontvangen van een voucher van Fletcher. De keuze viel op dit hotel vanwege de aanwezige wellnessfaciliteiten. Helaas bleek bij aankomst dat er extra kosten waren verbonden aan het gebruik van de wellness, wat een teleurstelling was. Ondanks dat de prijs meeviel, besloten we toch van de faciliteiten te genieten. Het hotel claimt 4 sterren te hebben, maar naar onze mening is dit discutabel. De kamers waren gehorig, stoffig en de gordijnen lieten te veel licht door, waardoor we vroeg wakker werden. Voor een "superieure" kamer betaalden we extra, maar vonden de kwaliteit niet overeenkomen met de prijs. Al met al was ons verblijf niet slecht, maar het is verbazingwekkend dat dit hotel als 4-sterren wordt bestempeld. Daarnaast was de communicatie over de wellnessfaciliteiten niet duidelijk genoeg.



© 2007-2025 ReisChecker.nl