- Prijs / kwaliteit7
- Ligging5
- Service3
Dit hotel laat flink te wensen over. De bedden waren redelijk en de badkamer klein. Het diner en ontbijt waren ronduit teleurstellend, met smakeloze aardappelen en oud brood in de ochtend. Het meest verontrustende was de afwezigheid van personeel met een sleutel om een vals brandalarm om 03.00 uur 's nachts te stoppen. Na een half uur van lawaai kwam er eindelijk iemand met de juiste sleutel, maar wat als er echt iets aan de hand was op een kamer? De aanwezigheid van ultra-lopers maakte de behoefte aan een goede nachtrust alleen maar groter, wat nu zeker niet het geval was. Het slechte eten en de slechte service maken het des te opmerkelijker als je bedenkt dat deze lopers 100 km moeten afleggen. Een koninklijke naam draagt verantwoordelijkheid met zich mee, dus het hotel zou zich diep moeten schamen en de zaken op orde moeten brengen. Gasten verwachten simpelweg lekker eten, comfortabele bedden en een veilige omgeving. Als dit niet kan worden geboden, vraag je dan af of dit wel het juiste beroep is.