ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tulip Inn Riverside

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring was niet bepaald geweldig. Ik heb last minute geboekt en was blij met mijn kamer. Het personeel, zowel bij de receptie als in de bediening, was erg zakelijk. Parkeren kostte me 12,50 euro per dag, maar de eerste dag was het zelfs 19 euro. Daarnaast moest ik een borg van 25 euro betalen, die je wel weer terugkrijgt maar toch. Roomservice kostte me zo'n 6,50 euro en de keuken sloot om 22.00 uur, maar toen ik om 21.55 uur belde naar de roomservice, was het al te laat. Het eten was niet bijzonder en alles was behoorlijk aan de prijzige kant. Het personeel was zakelijk en niet erg vriendelijk. Voor 154,80 euro per nacht, exclusief ontbijt, vond ik het niet de moeite waard. Het matras was wel goed en de standaard kamer was prima, maar zou ik opnieuw boeken? Nee, bedankt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De beoordeling was vijf sterren, maar ondanks de aanwezigheid van een La Place en enige professionele beleefdheid bij de receptie en keuken, voelde het allemaal nogal ingestudeerd aan. Bij het inchecken probeerde de receptioniste nog extra kosten aan te rekenen voor een ontbijtvoucher die niet was inbegrepen bij mijn reservering. Gelukkig kon ik aantonen dat deze kosten al in mijn reservering waren opgenomen. Het bed was niet erg comfortabel en de waterdruk in de douche was matig. De kamer was echter wel netjes. Helaas was er geen drinken verkrijgbaar in de bar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij het inchecken verliep alles vlot, maar helaas waren er wat onaangename verrassingen op de kamer: er lagen zwarte haren verspreid over het bed, de wastafel en de douchebak, en de wc spoelde niet goed door. Gelukkig hebben we dit gemeld bij de receptie. Het ontbijt was echter heerlijk en we mochten voor 11,50 per persoon twee keer opscheppen. Wel duurde het afruimen wat lang doordat er niet genoeg ruimte was op de band. Het leek alsof de keuken te klein was of er te weinig personeel was. 's Nachts was er wat geluidsoverlast door andere gasten op de gang. Het parkeren voor één nacht kostte 12,50, wat aan de hoge kant is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, vooral voor mensen met beperkte mobiliteit. Het ontbijt in het La Place restaurant was oké, hoewel de keuze beperkt was, werd alles wel regelmatig aangevuld. 's Avonds kon je tot 21:00 uur warm eten en de bar was open tot 22:00 uur. Betalingen konden alleen met pinpas worden gedaan, en het inchecken verliep via een digitaal scherm met vriendelijke hulp. Om je kamer binnen te gaan kon je een QR-code op je telefoon gebruiken of een papieren sleutel met een handig lichtje bij de deur. De kamer was gerenoveerd en voorzien van een koelkast, waterkoker en tv. Over het algemeen was de accommodatie redelijk tot goed, maar niet uitzonderlijk voor een 4-sterrenhotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ondermaatse klantenservice - Ik had tickets geboekt voor een festival in juni 2019, maar door persoonlijke omstandigheden kon ik er geen gebruik van maken. Na overleg met een medewerker mocht ik de boeking binnen een jaar alsnog gebruiken. Helaas werd het festival in 2020 geannuleerd vanwege COVID-19. Ik nam direct contact op met de klantenservice om de boeking te verlengen, maar kreeg te horen dat ik vóór 1 juni 2020 moest boeken, anders verviel mijn recht. Dit gebrek aan empathie vond ik schandalig. Ik heb het gevoel dat Gr8 mijn betaling heeft geïnd zonder enige vorm van service te bieden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl