ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tulip Inn Airport

Beoordelingen

Reisperiode: juni 2014

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Wat een fantastische ervaring was dat zeg! De locatie was adembenemend en de service was uitmuntend. Het eten was verrukkelijk en de gastvrijheid was ongekend. Het was werkelijk een onvergetelijke dag!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Service9

Ik bezocht deze plek samen met mijn partner en de volgende ochtend moesten we vroeg vertrekken. Gelukkig werden de ontbijttijden aangepast, zodat we toch konden genieten van een heerlijk ontbijt voordat we vertrokken. Mijn partner hield het bij een licht ontbijt, maar ik kon mijn geluk niet op met de uitgebreide keuzes. Bovendien ligt de luchthaven op loopafstand, wat erg handig is. De gastvrijheid en persoonlijke service maakten ons verblijf helemaal compleet. Kortom, ik zou deze plek zeker aanraden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Onze reis naar onze caravan in Zuid-Frankrijk begon met een overnachting in Tulip Inn Maastricht Airport. Het hotel bevindt zich naast de snelweg A2 en vlakbij het vliegveld, maar gelukkig hadden we geen last van enig geluidsoverlast. Onze kamer was comfortabel en de bedden waren perfect voor een goede nachtrust. Het ochtendontbijt was heerlijk en de service bij de receptie was vriendelijk en efficiënt. Kortom, we hebben genoten van een aangenaam verblijf en raden dit hotel zeker aan voor een kort verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

In mijn tijd heb ik al behoorlijk wat hotels van binnen gezien, maar het Tulip Inn Maastricht Airport spant echt de kroon als het gaat om slechte ervaringen. De kamers zijn daar bijna een broeinest voor schimmel, het beddengoed was vies en het personeel was verre van vriendelijk. Tijdens het ontbijt heb ik het eten laten staan, omdat de broodjes papperig waren en het roerei een plastic nasmaak had. Voor mij persoonlijk was de prijs van 60 euro per kamer absoluut niet gerechtvaardigd. Dit had ik al helemaal niet verwacht van een keten als Golden Tulip.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Helaas was ons verblijf in dit hotel niet helemaal wat we ervan hadden verwacht. De kamers vertoonden wat tekenen van ouderdom en de gordijnen en vloerbedekking vertoonden vlekken, wat niet bepaald een prettige sfeer creëerde. Daarnaast lag het hotel niet in het centrum, wat betekende dat we steeds met eigen vervoer of het openbaar vervoer moesten reizen, wat voor iedereen weer anders kan uitpakken. Bij de receptie ontstond er een discussie over de betaalde borg, wat ook niet bepaald een goede indruk achterliet. Een ander stel naast ons had hetzelfde probleem met de borg en kreeg deze ook niet terugbetaald. Ondanks dat er veel personeel in de bar rondliep, duurde het erg lang voordat we ons drankje kregen, terwijl het er heel rustig was. Al met al hebben we besloten dat we de volgende keer liever voor een ander hotel kiezen.





© 2007-2025 ReisChecker.nl