ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tulip Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10

Ik heb een prima verblijf gehad in dit hotel. De kamer was keurig verzorgd, maar helaas had de televisie last van ruis en ontbrak er een stopcontact naast het bed voor het opladen van mijn telefoon/tablet. De badkamer was wat verouderd en zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Hoewel het wel schoon was, voelde ik me niet helemaal op mijn gemak door het grote raam met privacyfolie dat alleen omtrekken liet zien. Het ontbijt was oké, maar voor de prijs had ik graag wat meer keuze gezien in bijvoorbeeld kaas en vleeswaren. Gelukkig was er wel een goed assortiment aan geklutst/gekookt ei, bacon, tomaat en dergelijke. De service daarentegen was uitstekend! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, zelfs toen er 's ochtends een probleem was met hun systeem en ik haast had. Gelukkig werd dit snel en adequaat opgelost. De ligging van het hotel is perfect en parkeren was geen probleem op het terrein. Binnen enkele minuten lopen was ik al in het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6

De locatie van dit hotel is ideaal voor het centrum en het museum. De kamers op de begane grond zijn rolstoelvriendelijk. Ik vond het wel wat gehorig en gedateerd, maar ze hebben hun best gedaan om het een modernere uitstraling te geven. In kamer 2 hing de wc-pot los aan de muur. Het personeel was zakelijk maar wel vriendelijk, hoewel ze geen tips hadden over bezienswaardigheden in de buurt. Ze vroegen wat we precies zochten. Het ontbijt en de bedden waren echter perfect.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

Dit hotel is een handige plek om te overnachten als je in Hilversum moet zijn. Hoewel de kamer ruim was en de bedden comfortabel lagen, was de geluidsisolatie minimaal en waren er wat vlekken te bespeuren. De ligging van het hotel is perfect, vlakbij het centrum en het mediapark van Hilversum. Het personeel is vriendelijk en staat 24 uur per dag voor je klaar, wat handig is als je op elk moment wilt inchecken. Het ontbijt kost €15,50 per persoon, maar de kwaliteit is niet helemaal in verhouding tot de prijs. Er is beperkte parkeergelegenheid, dus als je laat op de dag aankomt moet je mogelijk elders een plekje zoeken. Gelukkig is parkeren in de omgeving goed te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid1

Ik verbleef een nachtje in dit hotel en werd hartelijk verwelkomd. Het ontbijt was apart te betalen en vrij prijzig. De kamer was niet al te ruim en had deuren die geluid van de naastgelegen kamer doorlieten, waardoor we letterlijk alles konden horen wat de buren zeiden. Kortom, ik zou niet aanraden om kamer 27 te boeken als je hier verblijft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Gelegen in een rustig hoekje van een woonwijk. Helaas werden we vroeg gewekt door wegwerkzaamheden die al bij het krieken van de dag begonnen. Desondanks werden we hartelijk ontvangen bij de receptie en konden we snel inchecken. De kamer was ruim genoeg, al waren de bedden wat aan de zachte kant, dus als dat niet jouw ding is... De badkamer was wat aan de kleine kant, maar voorzag wel in de basisbehoeften. De minibar was aanwezig, maar leeg. De televisie was aan de kleine kant, maar voldeed prima. Het ontbijt was eenvoudig en aan de prijzige kant. De service was goed; de receptioniste hielp ons aan de bar, de ontbijtmedewerker bakte een lekker omeletje en het uitchecken verliep ook soepel. Gratis parkeren was mogelijk op het terrein.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een aangenaam verblijf gehad in dit hotel na een avondje uit bij een dinnershow. Het hotel bood geen overdreven luxe, maar was precies wat we nodig hadden. Bij het inchecken werden we begroet door een wat zakelijke oudere man aan de receptie. Hij was vriendelijk, maar leek niet al te geïnteresseerd in de gasten en was een tikkeltje kortaf. Gelukkig was het tegenovergestelde het geval tijdens het ontbijt, waar een uiterst vriendelijke dame ons verwelkomde. Al met al hebben we een positieve ervaring overgehouden aan ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service6

De ligging van deze accommodatie is ideaal, op steenworp afstand van zowel het stadscentrum als het treinstation. Dit maakt het een zeer handige locatie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Gunstig gelegen nabij het centrum en het mediapark, deze centrale locatie is perfect! De sfeer is knus en vredig, en de service is persoonlijk en uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

De receptie was ontzettend vriendelijk en professioneel. De kamer was netjes, hoewel wel wat aan de warme kant ondanks het milde weer buiten. Het ontbijt was heerlijk en lekker vers! Het feit dat we onze auto op de parkeerplaats van het hotel konden laten staan vanwege een hardloopwedstrijd, waarbij de Koninginneweg deel uitmaakte van het parcours, was een fijne service. We moesten wachten tot de weg weer open was voor auto's, maar mochten zelfs nog gebruikmaken van de douche na de wedstrijd. Dat was enorm gastvrij. Als we weer in de buurt zijn, weten we zeker waar we zullen verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Een verblijf in het Tulip Inn hotel in Hilversum was niet helemaal wat we ervan verwacht hadden. Hoewel de ontvangst beleefd was, liet het oogcontact te wensen over. De kamer die we hadden betaald, kamer 19 op de begane grond, was bij binnenkomst meteen beklemmend en warm. Helaas was het raam niet goed te openen en ontbrak een verfrissende airconditioning. Het leek alsof de kamer vroeger dienst deed als rookruimte. De badkamer vertoonde sporen van slijtage, met beschadigde tegels, een deuk in de wasbak en een toilet dat dringend een schoonmaakbeurt kon gebruiken. De minibar was aanwezig maar leeg. Gelukkig maakte het ontbijt veel goed, hoewel de croissants en broodjes iets te hard gebakken waren. Over het algemeen hebben zowel de hotelkamer als de ontbijtzaal een opfrisbeurt nodig.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl