ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Van Der Valk

Beoordelingen

Reisperiode: januari 2020

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen6

Prachtig hotel. Bij binnenkomst voelt het al heel luxe aan. goed gegeten niks te klagen. Service was ook top. En onze kamer voelde ook erg luxe aan. Met een mooi uitzicht op de stad. Het was een goede ervaring vkor mij en de volgende keer kom ik zeker weer terug

Melden


Reisperiode: juni 2018

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Het was een leuke ervaring alles was goed geregeld hotel was tip top in orde en het eten was zeer lekker

Melden


Reisperiode: januari 2019

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Ik moest een aantal dagen in Duitsland verblijven voor zaken. Toevallig lag dit Van der Valk hotel in de buurt. Op zich een prima hotel, service had iets beter gekunt.

Melden


Reisperiode: december 2018

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

uitzicht was prachtig, de personeel en de kamers waren top. Leuk hotel voor jong en oud, heerlijke menu's, zeker tevreden!

Melden


Reisperiode: september 2018

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

het uitzicht was super alleen het was niet echt ons land voor de rest was het hotel prima alleen de voorzieningen hadden wel wat beter gemogen

Melden


Reisperiode: juli 2018

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De aankomsthal oogde veelbelovend en we hebben er lekker gegeten (the positives) Het was zeer teleurstellend dat de (overigens wel aangelegde) airconditioning voorzieningen ontbraken. We mochten ventilatoren huren. Ondraaglijke situatie bij de toen heersende droogte. Verder werkt het ook niet efficiënt dat de huishouddienst en keuken zijn uitbesteed aan zelfstandig opererende ondernemingen . In het bijzonder zorgt bij de huishouding dit ervoor dat verzoeken en klachten niet goed doorkomen en niet verholpen werden. Ook vanwege een taalbarrière. Het baliepersoneel was wel vriendelijk en wilde wel helpen , maar kwamen niet goed door binnen het systeem . Bij vertrek kreeg ik gericht het advies om mijn ervaringen/klachten door te geven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

op zich is het een heel mooi hotel en een fijne ligging maar ik had in die tijd een baby bij me en ze deden erg moeilijk over het feit om even een groentehapje warm te maken en toen ze het warm hadden gemaakt was het zo warm gemaakt dat ons zoontje zich er bij aan verbrande

Geboekt bij

Prijsvrij.nl
Melden


Reisperiode: november 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Hele fijne plaats om te overnachten om uitstapjes te maken. Helaas door ziekte hotelkamer een paar uur bijgeboekt in verband met ziekte. Dit allemaal geen probleem. Mooie kamer, goed ontbijt.

Melden


Reisperiode: september 2008

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

slecht hotel, muffe kamers, totaal niet gastvriendelijk,niks leuks te doen in de omgeving met heeeel veel regen,vies eten

Melden


Reisperiode: juli 2007

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Uitstekend hotel, een prima basis om uitstapjes te maken in de omgeving. Het personeel is zeer bekwaam en gastvrij.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl