ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Alperbey

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service3

De kamers waren in orde, hoewel het bed oké was. Bij aankomst was de badkamer defect, maar dit werd snel gerepareerd. Helaas was de gehele benedenverdieping behalve de lobby vies en zat het vol met vliegen. Het personeel leek onverzorgd en het eten liet te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn tweede verblijf in Alperbey, aangezien ik me geroepen voel om een ander perspectief te bieden na het horen van alle negatieve recensies. Aanvankelijk was mijn vriendin ook van plan mee te gaan, maar na het lezen van de slechte beoordelingen heeft ze besloten elders te verblijven. Uiteindelijk heeft ze een paar keer mijn hotel bezocht en betreurt ze haar beslissing om om te boeken. Vaak worden de verhalen sterk overdreven. Zo zag ik bij een beoordeling foto's van een leeg zwembad en vieze muren, maar er werd niet vermeld waarom dit zo was. Tijdens mijn verblijf was er namelijk een zware regenbui die het zwembad en het hotel bedekte met modder en water, waardoor het zwembad leeggepompt moest worden en opnieuw gevuld. Doordat de lokale medewerkers hun beloftes niet nakwamen, moesten ze het zwembad handmatig bijvullen. Het is dus belangrijk om alle aspecten van een verhaal te overwegen voordat je een oordeel velt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

De accommodatie bevindt zich op een gunstige locatie, tussen twee straten die leiden naar het strand. Hoewel het centrum op ongeveer 5 km afstand ligt, is het goed bereikbaar met de bus.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service3

In september zijn we samen met vrienden op reis geweest. Hoewel de kamer ruim was en voldoende opbergruimte bood, heb ik mij verbaasd over bepaalde aspecten die beneden de maat waren. De badkamer liet te wensen over en vertoonde enkele schimmelplekken, die gelukkig met wat chloor en een regelmatige vervanging van het douchegordijn snel waren op te lossen. Het eten was simpel van aard, maar gelukkig heeft het geen gezondheidsproblemen opgeleverd. Het strand was goed bereikbaar en op slechts 6 minuten loopafstand. Het lijkt erop dat het management en de aansturing van het personeel tekortschieten; er was een gebrek aan leiderschap en het personeel leek te doen waar ze zin in hadden. Een gezonde afstand en betere aansturing zouden hier zeker verbetering in kunnen brengen. Gezien de prijs die we hebben betaald, hadden we geen topkwaliteit verwacht. We hebben hier uitgebreid over gesproken met Frank. Het is misschien verstandig als onze reisorganisatie, als grote speler in de markt, een goed gesprek aangaat met de directie van de accommodatie. Hoewel hun intenties goed zijn, lijkt het op het gebied van ondernemerschap en management nog wat te ontbreken.



© 2007-2024 ReisChecker.nl