ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Alperbey

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Alle eerdere recensies zijn achterhaald! Onder nieuw management heeft dit etablissement een complete transformatie ondergaan. Met een vers team, inclusief een nieuwe chef-kok, is er hard gewerkt om alles op orde te brengen. De service is uitstekend, het personeel is gastvrij en het eten is voortreffelijk. Ook werden er 's nachts gezellige poolfeesten georganiseerd voor alle leeftijden. Een heerlijke vakantie gehad, dit verblijf is absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een transformatie heeft dit hotel ondergaan sinds de nieuwe eigenaren het hebben overgenomen in mei! Ons recente verblijf was gewoonweg fantastisch. We hadden weinig verwachtingen tijdens de meivakantie, maar het bleek een geweldige ervaring te zijn. En ons recente bezoek twee weken geleden overtrof zelfs dat nog. Het eten was heerlijk en het personeel was ontzettend vriendelijk. Kortom, een superervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Mijn eerste kennismaking met Turkije als vakantiebestemming was helaas geen succes. Het hotel waar ik verbleef liet erg te wensen over. Ondanks het all-inclusive concept, viel de kwaliteit van de drankjes tegen - het leek alsof ze uit goedkope supermarktflessen werden geschonken. Het personeel leek ongelukkig en het eten was van bedroevend slechte kwaliteit. We hebben uiteindelijk besloten elke avond elders te gaan dineren, ondanks dat dit niet nodig zou moeten zijn bij een all-inclusive verblijf. Ik begrijp dan ook niet hoe sommige beoordelingen zo positief kunnen zijn. Deze ervaring zal mij nog wel even bijblijven als een van de minst geslaagde vakanties.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Dit hotel was een complete misser! Totaal niet onder de indruk.. Het hotel mist elke vorm van charme, het eten was teleurstellend en de kamers lieten behoorlijk te wensen over qua hygiëne. Niet aan te raden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Onze verblijf van 15 dagen in hotel Alperbey was fantastisch! We hebben echt genoten van onze tijd daar. Het hotel is charmant en we werden hartelijk ontvangen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de kamers waren comfortabel en altijd keurig schoongemaakt. Het eten was heerlijk, dus we hebben echt niets te klagen gehad. Eigenaar Frank checkte regelmatig of alles naar wens was en of we nog ergens over wilden klagen. Het was zo leuk dat Frank en een paar medewerkers ons uitzwaaiden bij ons vertrek. We hebben echt een geweldige vakantie gehad en leuke mensen leren kennen! Hartelijk dank aan Frank en het hele team voor hun gastvrijheid en service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Met bescheiden verwachtingen gingen we naar dit hotel na het lezen van de reviews. Maar wat een verrassing! Het personeel was ontzettend vriendelijk en bereid om alles voor ons te regelen. Tijdens ons verblijf was het hotel niet erg druk en kregen we ons eten aan tafel geserveerd, wat verrukkelijk en gevarieerd was. De kamers waren schoon en ruim. En dit alles ook nog eens voor een zeer betaalbare prijs. We zullen hier zeker nogmaals terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Mijn verblijf in het Alperbey Hotel was geweldig! Het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral bij de receptie. Het avondeten kan wel wat worden verbeterd, het is niet fantastisch, maar het ontbijt en de lunch zijn prima in orde. De kamer was netjes en elke dag kregen we schone handdoeken. Op ongeveer 10 minuten afstand ligt een prachtig zandstrand, terwijl het centrum zich op slechts 10 minuten met de dolmus bevindt. Laat je niet misleiden door alle negatieve recensies, mijn ervaring was top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel was meer dan in orde! Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het personeel was ontzettend gastvrij en stond altijd voor ons klaar! Vooral toen we ons wat minder voelden, hebben ze ons enorm goed geholpen. Hoewel het aanbod beperkt was, was het eten verrassend smaakvol. Kortom, een topverblijf voor deze prijsklasse!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6

Positief: De kamer was goed schoongemaakt, het hotel was dicht bij het strand gelegen en er was een goede verbinding met de Dolmus. Negatief: Het eten was van slechte kwaliteit, er waren veel Russen en Polen aanwezig, er werden geen alcoholische dranken geserveerd in het all-inclusive pakket, alleen goedkope merken frisdrank, de bar sloot om 22.00 uur en bleef gesloten, het eten was koud en smakeloos, er was weinig variatie, de sfeer was ongezellig, het water was koud, en er was geen toiletpapier. Kortom, hoewel het hotel als een 3-sterrenaccommodatie werd geadverteerd, voldeed het niet aan deze standaard. Let op voor mogelijke oplichting en de bedden waren doorgezakt. Wees gewaarschuwd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Graag deel ik onze positieve ervaring over de geweldige vakantie die we hebben gehad. De sfeer was ontzettend gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Kortom, het was precies wat we nodig hadden. We kijken alvast uit naar een volgende keer, hopelijk tot volgend jaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Het eten was ondermaats, het personeel was onvriendelijk en de hygiëne liet ernstig te wensen over. Daarbij was er veel kapot in het hotel. Ondanks de aanhoudende klachten van de slechts 10 tot 15 hotelgasten die nog aanwezig waren, werd er geen actie ondernomen. Dit is verre van acceptabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Graag deel ik mijn enthousiasme over onze fantastische vakantie. De sfeer was ongelofelijk goed en we hebben heerlijk gegeten. Wat kun je je nog meer wensen? Hopelijk tot ziens volgend jaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Wat een teleurstelling! De sfeer was verschrikkelijk, het personeel leek constant ruzie te hebben, er waren erg veel Russische gasten en het eten was smaakloos en koud. Daarbij was het water ook koud, was er geen satelliet-tv aanwezig en miste de hele accommodatie elke vorm van sfeer. Kortom, een ervaring die ik het liefst zo snel mogelijk wil vergeten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel is absoluut geen aanrader! Het eten was slecht, overal schimmel, de kamer was vies en de airco kapot. Ze beloofden ons een nieuwe kamer, maar we kregen slechts een waaiertje en vieze handdoeken. Het personeel was vreselijk en we moesten elke dag buiten eten. Turkije is oke, maar dit hotel, echt niet doen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service1

Wat een teleurstelling! Ondanks onze tienjarige ervaring met vakanties naar Turkije, was dit verreweg het slechtste hotel dat we hebben meegemaakt. Het eten was ondermaats, de service liet te wensen over en zelfs nadat we de manager herhaaldelijk om een andere tv hadden gevraagd omdat de onze kapot was, bleef het antwoord uit. Aan het eind van onze vakantie hadden we nog steeds geen functionerende tv. Alsof dat nog niet genoeg was, zagen we de kok in de keuken rondlopen in een versleten schort dat al minstens een maand niet was gewassen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Verwacht geen wonderen van dit hotel, maar als je zelf vriendelijk bent, zal het personeel dat ook zijn. Hygiëne-standaarden in Turkije verschillen van die in Nederland, dus wees daarop voorbereid. In dit land is het gebruikelijk om restjes van de maaltijden te hergebruiken voor andere maaltijden later op de dag. Ondanks het eenvoudige hotel en het kleine zwembad hebben wij ons goed vermaakt. Als je gewoon een weekje weg wilt en je niet te veel druk maakt om details, dan is het prima te doen. Als er iets ontbreekt zoals handdoeken of toiletpapier, hoef je alleen maar te vragen en het wordt meteen opgelost. Maak je niet te veel zorgen over de accommodatie, de bedden zijn comfortabel, dus geniet gewoon van al het moois dat Turkije te bieden heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel is een aanrader: fris en netjes, met gastvrij personeel. Het eten is vers en goed bereid, al is het aanbod niet erg gevarieerd. Het hotel bevindt zich net buiten het centrum van Alanya, maar met de bus ben je binnen tien minuten in het hart van de stad en vlakbij het prachtige Kleopatra strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Alles was tot in de puntjes verzorgd, het voelde alsof alles op rolletjes liep en je nergens naar om hoefde te kijken. Het eten was niet helemaal mijn smaak, maar eerlijk gezegd, wat verwacht je dan voor die prijs?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Er valt zoveel aan te merken op deze plek dat het bijna niet te geloven is. Laten we beginnen met het eten, wat een teleurstelling! Er is maar één optie en het gerecht is meestal koud, of hooguit lauw als je er snel bij bent. Voor gezinnen is dit hotel allesbehalve geschikt: het zwembad is leeg, de computers en playstations werken niet en de animatieruimte lijkt meer op een rommelschuur. De hotelkamer is ernstig beschimmeld en we zagen ongedierte rondlopen, inclusief spinnen, muggen en zelfs kakkerlakken. Het idee om daar te moeten slapen bezorgt je kippenvel. Douchen moesten we maar op het strand doen, want er was geen warm water in het hotel - het lijkt erop dat dit hotel alleen op zonne-energie werkt. Bovendien ligt het hotel niet op 50 meter van het strand zoals beloofd, maar eerder op zo'n 400 à 500 meter. Een grote blamage! Ik zal onze ervaringen delen met alle grote reisbureaus, zodat ze weten wat ze eigenlijk aanbieden. Wat een chaos! Nooit meer een 3-sterrenhotel voor ons!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service3

De kamers waren in orde, hoewel het bed oké was. Bij aankomst was de badkamer defect, maar dit werd snel gerepareerd. Helaas was de gehele benedenverdieping behalve de lobby vies en zat het vol met vliegen. Het personeel leek onverzorgd en het eten liet te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn tweede verblijf in Alperbey, aangezien ik me geroepen voel om een ander perspectief te bieden na het horen van alle negatieve recensies. Aanvankelijk was mijn vriendin ook van plan mee te gaan, maar na het lezen van de slechte beoordelingen heeft ze besloten elders te verblijven. Uiteindelijk heeft ze een paar keer mijn hotel bezocht en betreurt ze haar beslissing om om te boeken. Vaak worden de verhalen sterk overdreven. Zo zag ik bij een beoordeling foto's van een leeg zwembad en vieze muren, maar er werd niet vermeld waarom dit zo was. Tijdens mijn verblijf was er namelijk een zware regenbui die het zwembad en het hotel bedekte met modder en water, waardoor het zwembad leeggepompt moest worden en opnieuw gevuld. Doordat de lokale medewerkers hun beloftes niet nakwamen, moesten ze het zwembad handmatig bijvullen. Het is dus belangrijk om alle aspecten van een verhaal te overwegen voordat je een oordeel velt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

De accommodatie bevindt zich op een gunstige locatie, tussen twee straten die leiden naar het strand. Hoewel het centrum op ongeveer 5 km afstand ligt, is het goed bereikbaar met de bus.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service3

In september zijn we samen met vrienden op reis geweest. Hoewel de kamer ruim was en voldoende opbergruimte bood, heb ik mij verbaasd over bepaalde aspecten die beneden de maat waren. De badkamer liet te wensen over en vertoonde enkele schimmelplekken, die gelukkig met wat chloor en een regelmatige vervanging van het douchegordijn snel waren op te lossen. Het eten was simpel van aard, maar gelukkig heeft het geen gezondheidsproblemen opgeleverd. Het strand was goed bereikbaar en op slechts 6 minuten loopafstand. Het lijkt erop dat het management en de aansturing van het personeel tekortschieten; er was een gebrek aan leiderschap en het personeel leek te doen waar ze zin in hadden. Een gezonde afstand en betere aansturing zouden hier zeker verbetering in kunnen brengen. Gezien de prijs die we hebben betaald, hadden we geen topkwaliteit verwacht. We hebben hier uitgebreid over gesproken met Frank. Het is misschien verstandig als onze reisorganisatie, als grote speler in de markt, een goed gesprek aangaat met de directie van de accommodatie. Hoewel hun intenties goed zijn, lijkt het op het gebied van ondernemerschap en management nog wat te ontbreken.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl