ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Age

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

We verbleven hier voor het eerst in oktober 2012, slechts voor een week. Nu genieten we al twee weken van dit verblijf. We hebben een prachtige, ruime kamer toegewezen gekregen. De sfeer is levendig en er zijn veel Franse gasten, wat voor een gezellige sfeer zorgt. Het eten is voortreffelijk en we hebben gelukkig tot nu toe altijd buiten kunnen dineren, waarbij we hebben genoten van een spectaculaire showcooking ervaring. Al met al, verdient deze bestemming zeker een ruime 8 als beoordeling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2

Samen met mijn zus en onze kinderen van 9 tot 18 jaar heb ik een verblijf gehad in dit hotel dat me het gevoel gaf niet in Turkije te zijn. Het leek alsof het hotel en het personeel zich volledig aanpasten aan de Russische gasten, met Russische muziek en een sfeer die meer op Rusland leek dan op Turkije. Ondanks de diverse keuzes aan eten, waar vooral het heerlijke vlees van de barbecue opviel, was het animatieteam voornamelijk Duits, wat voor onze kinderen niet ideaal was aangezien ze geen Duits spreken. De ruime en schone kamers boden een prachtig uitzicht, maar de locatie van het hotel was wat minder gunstig, met een rit van ongeveer 30 minuten naar de stad wat met kinderen best lastig kan zijn. Gelukkig waren de zwembaden groot, ruim en schoon, en de zee was absoluut prachtig. Al met al een verblijf met zijn ups en downs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1

Het spijt me te moeten zeggen dat mijn ervaring in dit etablissement verre van ideaal was. Het eten werd geserveerd op een ongepaste temperatuur, het personeel was niet bepaald vriendelijk, en de hygiëne liet te wensen over met schimmel in de douche en een gat in de muur op de gang. Bovendien was er een gevaarlijke situatie met een blootliggend stopcontact en draden. De afgelegen locatie droeg ook niet bij aan een prettige ervaring. Ik zou de 4-sterrenbeoordeling zeker meer richting de 2 sterren verschuiven, aangezien dit alles simpelweg onacceptabel was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Onlangs voor het eerst naar Turkije geweest voor vakantie, na 10 jaar weer gevlogen. Bij aankomst in het hotel gelijk vriendelijk ontvangen door een van de medewerkers. Op zondagavond genoten van de finale van het WK Voetbal in Bodrum, waar er veel Russen en Polen aanwezig waren, maar dat mocht de pret niet drukken. Het eten was gevarieerd en smakelijk. Dagelijks heerlijk ontspannen op het strand, zwemmen in het zwembad en de zee. In de tweede week was het extreem warm, bijna elke dag tussen de 35 en 40 graden. Gelukkig bracht de zeebries wat verkoeling. De animatie was vermakelijk met dagelijkse dansshows bij het zwembad en 's avonds leuke voorstellingen. Kortom, een geslaagde vakantie voor zowel jong als oud!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service6

De ontvangst was teleurstellend en er was nauwelijks iets te eten. Opvallend was dat de Turkse gasten altijd voorrang leken te krijgen. De kamer was verouderd en de gangen waren onverzorgd, met een deur die constant maar bleef klapperen. Het eten was vaak koud en er zijn zelfs spullen verdwenen en geld gestolen. Het is daarom belangrijk om goed op je spullen te letten, vooral op je geld. Het leek alsof er overal werd rondgesnuffeld bij het schoonmaken van de kamers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel was fantastisch! Het eten was overheerlijk, het zwembad was brandschoon en onze kamer in het nieuwe gedeelte was prachtig. Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen dit niet goed vonden. Het personeel was ontzettend vriendelijk en sprak meerdere talen, waarbij we zelfs een paar Turkse woordjes hebben geleerd. Echt een tophotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Hotel Golden Age bevindt zich op een prachtige locatie aan het water en heeft voldoende faciliteiten. De ruime en nette kamer bood een fantastisch uitzicht. Hoewel het personeel vriendelijk was, was de beheersing van de Engelse taal beperkt. Gelukkig compenseerde een gastvrije gastvrouw dit gemis door vaak aanwezig te zijn in de hal. De prijs/kwaliteit verhouding van het hotel was goed. Er waren eetgelegenheden in het restaurant en op het terras, waarbij er ook a la carte kon worden gegeten. Het eten was van goede kwaliteit en gevarieerd. Gedurende ons 11-daags verblijf hebben we elke dag verschillende gerechten ontdekt. De kamers werden regelmatig schoongemaakt, het beddengoed werd elke 3 dagen verschoond en de handdoeken dagelijks ververst. Hoewel het hotel kindvriendelijk is, lijkt het vooral geschikt voor kinderen tot ongeveer 12 jaar, aangezien de meeste gasten ouder waren dan 30 jaar. Het entertainment was van mindere kwaliteit, mogelijk vanwege de beperkte interesse van de gasten vanwege de lage bezettingsgraad van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service8

In 2006 verbleven we in dit hotel en helaas was onze ervaring niet helemaal wat we ervan hadden verwacht. De ligging van het hotel, ver van het bruisende uitgaansgebied, viel tegen. De animatie was herhalend en na twee weken voelde het alsof we steeds hetzelfde programma voorgeschoteld kregen. De Hamam ervaring was teleurstellend en we verlieten het met blauwe plekken. Het eten was eentonig en slecht bereid, wat resulteerde in een voedselvergiftiging. Ondanks dat de hotelkamer nieuw leek, was er schimmel aanwezig op de muren bij de badkamer. Na een avondje uit rook de kamer naar rotte eieren, wat uiteindelijk bleek te komen door een lekkende douchebak zonder afvoer. Gelukkig werd dit snel opgelost door een schoonmaakster en monteur, maar het was toch een teleurstellende ontdekking. Het enige lichtpuntje was de chauffeur die ons terug naar huis bracht nadat de tourmaatschappij ons was vergeten op te halen. Ondanks deze tegenvallende ervaringen, kunnen we wel zeggen dat Turkije een prachtig land is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Bij Hotel Golden Age kun je een heerlijke ontspanning ervaren dankzij het geweldige personeel in het restaurant en de bar, waar je kunt genieten van lekker eten. Helaas laat de schoonmaak van de kamers te wensen over en is er gebrek aan duidelijke informatie bij de receptie, vooral met betrekking tot reserveringen zoals à la carte diner. Het personeel lijkt meer bezig te zijn met hun uiterlijk dan met daadwerkelijke dienstverlening. Daarnaast laat het animatieteam te wensen over, behalve de mini club die wel goed was. Het is jammer dat je hierdoor niet optimaal kunt genieten van het animatieprogramma met je kinderen. Desondanks wil ik wel een speciale groet sturen naar het lieve personeel in de keuken en het restaurant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

We hebben al vaak genoten van luxe verblijven in 5-sterren hotels, maar dit hotel is zeker een topper. Natuurlijk, af en toe zijn de frietjes wat aan de koude kant, maar er is genoeg variatie, zelfs bij het ontbijt met heerlijke pannenkoekjes of gebakken eitjes en een ruime keuze aan zoet en hartig beleg. Het personeel verdient een speciale vermelding, ondanks hun lange dagen van 13 uur werken, blijven ze vriendelijk en beleefd. We zullen hier zeker nog een keer terugkeren. En niet te vergeten, de bedden zijn comfortabel en de schoonmaak is top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

In september 2006 verbleven we in dit hotel, nadat ons andere hotel volgeboekt was. Helaas lag het ver weg van het dorp, maar het hotel zelf had een leuke uitstraling. Er verbleven voornamelijk Duitsers en Russen, maar we hebben niet gemerkt dat zij voorrang kregen. De kamers waren prima, en met een kleine fooi kregen we zelfs mooi opgemaakte bedden. Wel lag onze kamer bij een generator die af en toe luidruchtig was, en soms roken we een vreemde geur als de wind veranderde. We hebben ons niet echt bezig gehouden met het animatieteam, dus daar kan ik niets over zeggen. Mijn vriend genoot van het eten, terwijl ik zelf niet veel lust. We hebben een scooter gehuurd om meer van het land te zien, maar na één keer daar te zijn geweest, zou ik niet snel teruggaan. Het was genoeg voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

Voor ons was het verblijf bij Golden Age echt een teleurstelling. Het eten was vaak koud en er liepen zelfs katten rond in het restaurant. Daarnaast waren er veel onbeleefde mensen en was de drankkeuze beperkt tot wijn, bier en wodka. De wifi werkte slecht en de bedden waren keihard en oncomfortabel. Het personeel sprak nauwelijks Engels en er hing een vervelende geur in het amfitheater, vanwege de nabijheid van het toiletgebouw. We moesten herhaaldelijk om schone handdoeken vragen, aangezien deze vaak werden vergeten bij de schoonmaak. De kamers werden pas laat in de middag schoongemaakt en de hygiëne liet te wensen over. Bovendien mochten kinderen onder 10 jaar niet van de glijbaan, zonder dat dit duidelijk stond aangegeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Ik snap echt niet waarom sommige mensen zo negatief zijn. Elke dag genieten van een gevarieerd aanbod aan heerlijk eten, vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat en kamers die uitstekend worden onderhouden en dagelijks worden schoongemaakt! De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan in orde. Hoewel de omgeving behoorlijk rustig is en er weinig activiteiten in de buurt zijn, is dit hotel absoluut een aanrader voor wie op zoek is naar een ontspannen vakantie! De omgeving van het hotel is prachtig, goed onderhouden en groen, met een adembenemend uitzicht op zee. Wij begrijpen dan ook totaal niet waarom sommige mensen zo'n slechte beoordelingen geven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service4

De kamer is ruim opgezet, maar helaas wordt er slecht schoongemaakt. Gedurende mijn verblijf van 15 dagen werd slechts één keer het beddengoed verschoond. Dagelijks kregen we nieuwe handdoeken, maar verder liet de schoonmaak te wensen over. Het eten was van redelijke kwaliteit, maar nogal eentonig in vergelijking met andere All Inclusive resorts in Turkije die we hebben bezocht. Er was weinig personeel dat Engels sprak, zelfs bij de receptie. Het drinken uit kartonnen bekers smaakte minder lekker dan uit plastic. Echter, de koffie was heerlijk en er waren genoeg ligbedden bij het zwembad en het strand. De badlakenservice was ook prima geregeld. Buiten het hotel was er weinig te beleven, je moest eerst de bus nemen naar Yalikavak, wat ook geen favoriete plek van ons was. Uiteindelijk zijn we naar Turgutreis gegaan, wat wel leuk was. Voor mij zal een terugkeer naar Golden Age niet plaatsvinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service5

Voordelen van dit verblijf zijn onder andere de prachtige zwembaden, het mooie strand, de diverse eetmogelijkheden en de comfortabele kamer met goed werkende airconditioning. Helaas waren er ook nadelen, zoals de beperkte entertainmentopties in de avonden, gebrek aan informatie bij aankomst over bijvoorbeeld de openingstijden van restaurants, het arrogante personeel, de smerige openbare toiletten en het lawaai in de eetzaal. Daarnaast was het buitenbereide eten vaak koud en waren de voorzieningen voor all-inclusive niet optimaal, met bijvoorbeeld bijna kokende witte wijn in de oververhitte lobbybar en een gebrek aan light frisdranken en ijsblokjes. Het drinkwater in de minibar was beperkt en kon niet worden bijgevuld op het strand of bij het zwembad, en het water dat besteld werd bij de beach- of poolbar was niet drinkbaar leidingwater.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Er is één minpuntje, de bedden in het hotel zijn behoorlijk doorgezakt (af en toe voel je zelfs de veren erdoorheen komen). Verder is het een uitstekend hotel met heerlijk en gevarieerd eten (ik had een all-inclusive arrangement); het is heel dicht bij de zee gelegen, met een prachtige tuin die goed wordt onderhouden. Er zijn veel faciliteiten en de locatie is top. De hygiëne is prima, alles is brandschoon!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

In september waren we voor de derde keer bij Golden Age en het was wederom fantastisch. Het eten, drinken en vooral het vriendelijke personeel maakten onze ervaring onvergetelijk. We hebben zelfs regelmatig contact met hen via e-mail. Zodra het financieel weer mogelijk is, zullen we zeker in 2009 en misschien ook in 2010 weer naar Golden Age gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Na het lezen van verschillende kritische beoordelingen waren we aanvankelijk wat bezorgd, maar met de komst van het nieuwe management werden er duidelijke verbeteringen doorgevoerd. Het is zeker een aanrader; er zijn vriendelijke mensen werkzaam die de sfeer ten goede hebben veranderd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service10

Terug in regenachtig Nederland na een geweldige vakantie in het buitenland. De herinneringen aan het vakantieoord zijn nog vers. De weegschaal verraadt dat we ons te goed hebben gedaan aan het smakelijke eten, nu voelen we bijna ontwenningsverschijnselen. De zes dagen waren gevuld met zonovergoten momenten op een comfortabel ligbed aan de steiger. We hebben niet alleen geluierd, maar ook allerlei andere leuke dingen gedaan die ons nu nog steeds bijblijven. Het was een gezellige vakantie met fijne ontmoetingen en vriendelijk personeel. De foto's op onze camera bewijzen dat het een onvergetelijke ervaring was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt een nachtmerrie! Als je hier hebt geboekt, probeer dan alsjeblieft om naar een ander resort over te stappen. Ik schrijf deze review in de hoop dat ik anderen kan waarschuwen. Om te beginnen lag er gedurende de hele vakantie overgeefsel naast de lift, wat gewoon niet acceptabel is. Het personeel was op de hoogte, maar deed niets om het op te ruimen. De bedden waren zo hard als rotsen, waardoor een goede nachtrust onmogelijk was. Daarnaast leidde het uitzetten van één lamp in de kamer tot een knipperfestijn van de rest van de lampen. De douchedeur sloot niet goed, waardoor de hele kamer nat werd na het douchen. Het eten liet ook veel te wensen over: salades waren warm, vlees was koud en het eten leek de hele dag in de zon te staan en werd vervolgens gewoon bewaard voor de volgende dag. Hierdoor hebben we allemaal voedselvergiftiging opgelopen, maar de manager weigerde dit serieus te nemen en zag zelfs het doktersbewijs als onzin. Het personeel sprak geen Engels en was buitengewoon onvriendelijk. Tijdens het eten werden we plotseling weggestuurd omdat ze onze tafel wilden schoonmaken, waardoor we maar buiten moesten gaan zitten (slechts een half uur voor sluitingstijd van het buffet). Al met al een vreselijke ervaring die ik niemand zou aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service9

Tijdens de herfstvakantie verbleven wij dankzij een veiling voor een aantrekkelijke prijs in dit hotel dat uit twee gedeeltes bestaat. Bij aankomst kom je terecht in het hoofdgebouw dat direct aan het zwembad en strand grenst, en waar alle faciliteiten zich bevinden. De kamers vormen daarbij een V-vorm. De kamers aan de binnenzijde bieden een prachtig uitzicht op zee. Onze kamer, nr. 1408 met zeezicht en een uitzicht op de lichtjes van de baai 's avonds, beviel ons zeer goed. De kamers waren ruim en voldeden zeker aan de standaard van een viersterrenhotel. Wel is het zo dat de vloerbedekking in de gangen toe was aan vernieuwing. Naast het hoofdgebouw bevindt zich een nieuw complex met kamers, bereikbaar via een loopbrug over de weg. Hoewel we deze kamers niet hebben gezien, weet ik dat ze wel aan de weg liggen. Wat betreft het eten: er was genoeg keuze en het zwembad was prima. Het strand was misschien wat klein, maar wel gezellig ingericht met zitjes en kussens. Op slechts 15 minuten loopafstand ligt Yalikavak, en voor de terugweg namen wij de dolmus. Binnen eten vonden we wat minder gezellig, maar gelukkig konden we dagelijks op het terras plaatsnemen. Al met al kunnen we concluderen dat dit hotel een degelijk viersterrenverblijf biedt, zonder al te veel bijzonderheden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

De ervaring was helaas verre van ideaal. De badkamer was aangetast door schimmel en het plafond raakte los. Daarnaast was het personeel niet bepaald vriendelijk en was er weinig te doen. Ook liet de netheid te wensen over en was het menu nogal eentonig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service5

Het personeel van het restaurant maakte een ongeïnteresseerde indruk, maar bij de bar bij het zwembad waren ze daarentegen wel vriendelijk. De hotelkamer oogde verouderd en was niet grondig schoongemaakt, en communiceren met de schoonmakers was lastig omdat ze geen Engels spraken. Het eten liet ook te wensen over: gerechten die warm hoorden te zijn, waren koud en vice versa. Na slechts 2 dagen was het drinken op en werd niet meer aangevuld. Normaal gesproken genieten wij van all-inclusive vakanties, maar deze ervaring was teleurstellend. Daarom raden wij dit hotel niet aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Een fantastisch verblijf in het Golden Age Hotel in Yalikavak, dat ik ten zeerste kan aanbevelen! Ik verbleef daar van 1 tot 14 augustus 2011 en was aangenaam verrast. In vergelijking met andere hotels met all-inclusive, steekt deze er met gemak bovenuit. Het personeel was buitengewoon attent en vriendelijk, van de bediening tot de kamermeisjes, ze waren allemaal perfect. Het eten was simpelweg verbluffend, met een indrukwekkende variëteit en met zoveel toewijding en passie bereid, dat je het bijna voor je neus vers zag gebeuren. De desserts waren al helemaal een streling voor het oog, met een tafel vol verschillende smaken en kleuren. Elke avond opnieuw was het een feest voor de zintuigen! De kamers waren ruim en licht, met perfect werkende airconditioning die je binnen no-time op een aangename temperatuur bracht. Zelfs bij 35 graden buiten bleef het binnen nog aangenaam koel. Het weer was perfect en de watersportactiviteiten waren divers en betaalbaar. De animatie met Mr. Santos was werkelijk super! Met zijn talenkennis in het Oekraïens, Tunesisch (Frans) en Engels wist hij iedereen te betrekken. Kortom, een onvergetelijke ervaring die om een terugkeer schreeuwt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service6

Tijdens ons verblijf verbleven we in de centrale vleugel van het hotel, waar we een ruime kamer met balkon hadden. Het uitzicht was niet spectaculair, maar nog steeds aangenaam. Het eten was absoluut van hoge kwaliteit; we zouden het zeker vier sterren geven. Er was een ruime keuze aan gerechten, gebak en live cooking. Het buitenterras was prachtig om te dineren en te genieten van de omgeving. De tuin van het hotel, de zwembaden en de ligging aan zee waren ronduit fantastisch. Tijdens ons verblijf was het lekker rustig en waren er voldoende ligstoelen beschikbaar. Ook was er een tennisbaan waar gasten gebruik van konden maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is redelijk geprijsd en heeft vriendelijk personeel. Helaas hadden we last van een lekkende douche in onze kamer, maar we kregen wel een ruime kamer voor twee personen. Echter, ik zou niet aanraden om medische hulp te zoeken bij dit hotel. Ze lijken snel geneigd om een ambulance te bellen voor kleine ongemakken zoals muggenbeten, wat nogal prijzig kan uitvallen. Bovendien worden zelfs eenvoudige behandelingen zoals een infuus aanzienlijk duur in rekening gebracht, wat de indruk wekt van oplichterij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel heeft een geweldige ligging aan het strand, maar de zwembaden zijn niet geschikt voor kleine kinderen omdat ze te diep zijn. Het personeel bij de bar, restaurant en receptie komt arrogant over en is niet bepaald vriendelijk of behulpzaam. Het enige lichtpuntje van het hotel is het animatieteam, zij zorgen voor een geweldige vakantiesfeer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Dit restaurant werkt volgens het principe van 'ieder voor zich'. Na 8 avonden begrepen we hoe het werkt: wie niet voordringt, krijgt niets te eten. Het menu biedt voornamelijk salades en vers fruit, met wat warme gerechten zoals aardappelpuree, frietjes en sardientjes. De smaken waren niet altijd even goed, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het all-inclusive assortiment was erg uitgebreid, met zelfs een koffiehoekje. Helaas was er altijd een voordringer bij de bar. De animatie was geweldig, de hele dag door activiteiten en altijd muziek van de dj op de achtergrond. Het nadeel was dat het zwembad met glijbanen slechts op bepaalde tijden open was, wat niet werd vermeld in de reisinformatie. De locatie was afgelegen, met slechts één winkeltje, maar wel divers aanbod. Met de bus was het ongeveer 5 tot 10 minuten naar het centrum van Yalikavak, voor 1 euro per enkele reis. Naar het centrum van Bodrum was het 4 euro per persoon en duurde het 30 tot 40 minuten. De matrassen waren van slechte kwaliteit en het personeel sprak alleen Turks.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb een fantastische vakantie gehad in de eerste weken van september. Het personeel was ontzettend vriendelijk en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het hotel was prachtig, de kamers ruim en het eten was heerlijk en gevarieerd. Kortom, een geweldige vakantie-ervaring die ik zeker aanraad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Net terug van een heerlijke vakantie en ik moet zeggen, Hotel Golden Age overtrof onze verwachtingen. Gelegen in een prachtige omgeving, bood het moderne en schone kamers in het nieuwe gedeelte van het hotel. Dagelijkse schoonmaak en verse handdoeken maakten ons verblijf extra aangenaam. Hoewel het eten niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed – er was weinig variatie – kan ik wel zeggen dat liefhebbers van Turks eten hier zeker zullen genieten. Gelukkig konden we ook buiten het hotelcentrum genieten van heerlijke maaltijden. Het personeel was niet altijd even vriendelijk, maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al hebben we enorm genoten van onze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

De accommodatie Hotel Golden Age in Yalikavak is aantrekkelijk en charmant, met een uitstekende ligging en twee prachtige zwembaden. Het strand is van goede kwaliteit en de kamers, zelfs in het oudere gedeelte van het hotel, zijn comfortabel. Het duurt slechts 15 minuten om naar het dorp Yalikavak te wandelen, of 5 minuten met de dolmus. Over het algemeen is het personeel redelijk vriendelijk, hoewel hun Engels beperkt is, behalve bij de receptie. Voor de prijs die betaald is, voldoet dit hotel aan de verwachtingen. Het eten kan wat eentonig zijn en vaak herhalend, wat eigenlijk al te verwachten was. De warme gerechten zijn soms niet helemaal warm, tenzij je precies om 19.00 uur arriveert. Hoewel er volgens de beschrijving twee à la carte restaurants zouden zijn, blijkt dit slechts één te zijn waar afwisselend Italiaans en visgerechten geserveerd worden, wat de sfeer niet echt bevordert. De kamers zijn schoon en prettig. Helaas zijn de toiletten bij het zwembad/strand en het restaurant niet goed schoongemaakt, wat verbeterd zou moeten worden. Bovendien zijn er nergens asbakken te vinden, wat vervelend kan zijn voor rokers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Onze vakantie in het Golden Age hotel was een waar genot! Het personeel was vriendelijk, de buffetten uitgebreid en het eten heerlijk, en het zwembad was prachtig gelegen aan de zee. Hoewel het hotel wat verder van Bodrum af lag, was de dolmus bus een handige manier om overal te komen en gaf het ons ook een gevoel van avontuur. Het was echt een topweek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service1

Het merendeel van het personeel was niet bepaald vriendelijk en maakte geen verzorgde indruk. Het eten was lauw of zelfs koud, en het servies en glaswerk waren verre van schoon. De eetzaal was duidelijk niet goed schoongemaakt en liet veel te wensen over op hygiënisch gebied. De openbare toiletten van het hotel waren een regelrechte nachtmerrie vanwege de geur en gebrek aan hygiëne. Ook de kamers lieten te wensen over, met vlekken en handafdrukken op deuren en meubels, schimmel in de badkamers en kalkaanslag op de douchekop. Zelfs het entertainment kon niet echt bekoren. Hoewel ik veel vakanties in Turkije heb doorgebracht, was deze ervaring een absoluut dieptepunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5

De accommodatie en de omgeving van het hotel zijn absoluut schitterend, maar de eerste kamer die we kregen was echt een afknapper. Gelegen naast de keuken, had het een onaangename geur en was het bedekt met schimmel. Gelukkig kregen we een andere kamer, Mimoza 2410, die iets schoner was, maar helaas niet veel beter. Blijkbaar bevinden deze kamers zich in het oudste gedeelte van het hotel. Het eten en drinken waren echter van topkwaliteit en de ober bij de zwembadbar, genaamd Fathi, was erg aardig. Helaas spraken ze nauwelijks Engels en was het duidelijk dat ze geen tolerantie hadden voor homoseksualiteit, wat ons een ongemakkelijk gevoel gaf. We werden de hele dag bekeken en aangekeken, wat het welkomstgevoel sterk verminderde. Helaas was dit onze eerste en laatste ervaring bij Golden Age.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Het hotel was prachtig en de entertainment was top. Het enige minpuntje was dat het personeel iets te snel was met het weghalen van de borden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel was echt fantastisch! De ontvangst was ontzettend hartelijk en we werden verrast met een schitterende kamer. De locatie was adembenemend met een betoverende botanische tuin, verleidelijke zwembaden en een trap die rechtstreeks naar de zee leidde. Het eten was voortreffelijk en het animatie-team zorgde elke dag voor onvergetelijke activiteiten. Ik kan niet wachten om hier nog een keer naartoe te gaan!

Melden


Reisperiode: april 2017

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het was leuk en er was een mooie weertje. Ik genoot ervan. Ik geef jullie een tip om daar natoe te gaan. Turkije is echt een mooie land met veel zon een live mensen.

Melden


Reisperiode: juni 2015

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Leuk hotel. Geweldig ingehuurd animatie team. Eten is altijd drama... We verbleven 8 dagen, en op avond 6 kwamen we er achter dat je wel voor moet kruipen anders krijg je niets te eten. Qua smaak is het smaken verschillen, er waren veel salades, qua warm eten waren er af en toe sardientjes, vaak rijst, patat, aardappel puree. Wat groenten en buiten een grote oven waar ze vlees bakten etc (drama met voordringen) , voor mij als persoon te doen. Nadeel wat niet bij de boeking vermeld stond is dat het aquapark in het hotel op bepaalde tijden is, daarna was het met hek dicht gesloten. Wel goed geregeld is dat er altijd een badmeester/BHV aanwezig was. Nadeel qua personeel is dat ze slecht Engels kunnen, geen Nederlands of Duits. Kamer meisjes spreken alleen maar Turks, dat is lastig communiceren. Wij komen zeker terug, en dan met voorbereiding op de aanval met eten haha.

Geboekt bij

Corendon
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl