ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Don Juan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6

Hotel Don Juan in Lloret de Mar wordt beschouwd als een degelijk verblijf, maar de prijs-kwaliteitverhouding laat te wensen over. De klantenservice aan de receptie laat te wensen over, vooral bij het uiten van klachten op een vriendelijke manier. De prijzen voor drankjes zijn aan de hoge kant en de locatie is redelijk gunstig - centraal gelegen maar niet te dicht bij de lawaaierige boulevard. Als de prijzen wat vriendelijker zouden zijn, zou ik overwegen om terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Dit enorme hotel laat veel te wensen over: het is verouderd en extreem gehorig. De maaltijden zijn van bedenkelijke kwaliteit, waardoor je gedwongen wordt om elke dag elders te gaan eten. Hierdoor ben je al gauw zo'n 150 euro extra kwijt voor een verblijf van 7 nachten. Dit was eens maar nooit meer! Ik raad het sterk af!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid2

Na net teruggekeerd te zijn van mijn vakantie in Lloret de Mar en Don Juan, ben ik echt opgelucht om weer thuis te zijn en wat rust te vinden. Het was een en al herrie en geluidsoverlast van jongeren tot in de vroege uurtjes. Ze maakten zelfs midden in de nacht lawaai door op deuren te bonken en met sleutels te gooien, en er was constant geschreeuw, gepraat en gelach te horen. Ik kon geen oog dicht doen totdat ik oordopjes kocht om tenminste wat te kunnen slapen. 's Ochtends begonnen de speakers al om 10 uur te blazen en overdag tot middernacht was er constant muziek te horen van wel drie verschillende hotels tegelijk, steeds hetzelfde deuntje. Het dreef me echt tot waanzin. Het eten was naar mijn mening wel oké, hoewel ik zelf graag wat pittiger kook, maar voor een breed publiek was het zeker geschikt. Het voelde echter als een grote vreetschuur vanwege al het lawaai. Ik moest telkens een rustig hoekje zoeken om rustig te kunnen eten zonder dat mensen karren tegen me aan duwden en bestek dat overal naartoe vloog. Ook heb ik eens 8 uur op mijn kamer moeten wachten, echt teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service5

Don Juan in Lloret de Mar heeft ons teleurgesteld tijdens ons recente verblijf. Hoewel we al meer dan een decennium naar Lloret de Mar gaan, belandden we dit keer door omstandigheden in Don Juan. Ons oorspronkelijke hotel moest onverwachts sluiten, waardoor we hier terechtkwamen. Ondanks onze vermelding van reumaklachten kregen we een kamer toegewezen op de 6e verdieping, waar de lift slechts tot de 5e verdieping ging. De bedden waren oud en piepend, en ik zakte zelfs door een stoel heen vanwege de slechte staat ervan. Het eten was standaard, maar toen we kakkerlakken langs de muren en in de bestekbakken zagen lopen, was de maat vol. We dachten eerst dat het torren waren, maar het waren toch echt kakkerlakken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service1

Na een verblijf van een week in Lloret Don Juan kan ik met zekerheid zeggen dat ik daar geen tweede keer meer naartoe ga. Het eten liet te wensen over: koud, taai, rotte plekken in het fruit en het leek alsof er weinig vers bereid was. Zelfs de groenten leken regelrecht uit een pot te komen. De receptie was een ramp; je stond minstens 10-15 minuten te wachten voordat ze je enige aandacht gaven. De zogenaamde gratis wifi werkte voor geen meter, waardoor je uiteindelijk aan de gang moest op de hotelcomputers (die €1 per 10 minuten kostten) en nog eens 8 van die 10 minuten vastliepen. Hygiënisch liet het ook te wensen over en de muren met afbladderende pleister maakten het plaatje compleet. Kortom, een ervaring die ik niet snel zal vergeten, maar dan in negatieve zin.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf in Lloret afgelopen week was fantastisch! Het hotel was prachtig, zowel van binnen als van buiten. De ligging was perfect, op slechts 3 minuten lopen van het centrum. Onze kamer was netjes en comfortabel. Het personeel was ontzettend behulpzaam en nam echt de tijd voor ons als we vragen hadden. Het ontbijt bood elke dag nieuwe variaties en er waren gedurende de dag activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen. 's Avonds werden er leuke thema-avonden georganiseerd. We hebben echt genoten en geen enkel probleem ervaren tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Tijdens onze schoolreis verbleven we 10 dagen in hotel Don Juan in het zonovergoten Lloret de Mar. Ik moet zeggen dat mijn ervaring heel anders was dan wat ik hier allemaal lees. Ik ben namelijk enorm tevreden over dit hotel. In het begin moest ik even wennen aan het eten, aangezien de Spaanse keuken verschilt van de Belgische keuken. Maar al snel genoot ik van elke maaltijd. Wat betreft hygiëne kan ik zeggen dat het hotel heel schoon is. Onze kamer werd dagelijks schoongemaakt en de bedden werden keurig opgemaakt. Ook kregen we elke dag schone handdoeken. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Ook al las ik hier en daar negatieve opmerkingen, ik ben van mening dat het personeel juist erg behulpzaam was. Telkens wanneer ik een vraag had en deze vriendelijk stelde, werden mijn vragen met alle plezier beantwoord. Ik kijk er nu al naar uit om over 2 jaar weer terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Voor degenen die op zoek zijn naar een rustige en comfortabele slaapervaring, is dit hotel helaas niet de beste keuze. De nachtrust wordt verstoord door incessant geluidsoverlast, het eten laat te wensen over, en de receptie reageert onvriendelijk op verzoeken. Al met al ademt dit hotel een negatieve sfeer uit. Mijn advies aan anderen zou zijn om elders een verblijf te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid3

Samen met een vriendin heb ik onlangs een geweldige tijd gehad in dit hotel! De locatie was perfect, dicht bij alles wat we nodig hadden. Het diner was gevarieerd en er was altijd genoeg eten dankzij de constante bijvulling. De service was uitstekend, toen ik melding maakte van een kapot bed bij de receptie, werd er dezelfde dag nog een nieuwe gebracht. Ook de balkondeuren werden direct gerepareerd. De kamers waren wel wat gedateerd en kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken, behalve de badkamer die er prima uitzag. Alles was echter goed schoon en de schoonmaaksters hielden het goed bij. Overdag was het gemakkelijk om vrienden uit te nodigen, maar 's avonds is dat vrij lastig! Het hotel is goed verdeeld over jongeren, families en ouderen. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad en raden dit hotel zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Geweldige plek om te verblijven! Het hotel is uitstekend georganiseerd en biedt een scala aan entertainmentopties. De sfeer is ontspannen en gastvrij, en de prijs-kwaliteitverhouding is meer dan top. Gasten van alle leeftijden voelen zich hier thuis, met vooral veel jongeren tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8

Onze ervaring met de accommodatie was teleurstellend. De kamer was niet schoon, de lakens waren vies en er was nauwelijks ruimte in de kast vanwege de vuiligheid. In de badkamer was er schimmel en verrot hout te vinden. Het ontbijt liet ook te wensen over, het was niet schoon en smaakte niet lekker. Het zwembad was het enige leuke aspect, maar er waren te weinig ligbedden beschikbaar vanwege vroege handdoekleggers. Ondanks het lawaai, dat te verwachten is in Lloret, had de accommodatie een uitstekende locatie. Het bevond zich dicht bij de hoofdstraat, tegenover een grote supermarkt en op loopafstand van het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

Bij Don Juan, een levendig hotel dat populair is bij jongeren, merk je 's nachts wel dat ze terugkomen van een avondje uit, maar gelukkig leidt dit niet tot overlast. Het eten is prima en ik heb er echt genoten van mijn verblijf. Ik zou er zeker nog eens terugkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Wat een nachtmerrie! De bedden zitten onder de vlekken en er lijkt wel een dierentuin in de kamer te zijn, van kakkerlakken tot muizen. Daarnaast zijn kleren, sieraden en zelfs een mobiele telefoon gestolen. Vermijd deze plek ten koste van alles!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Tijdens de meivakantie verbleef ik samen met een vriendin in dit hotel en we waren erg tevreden over de locatie ten opzichte van het centrum. Het was ideaal gelegen net buiten het centrum, wat betekende dat we er binnen 3 minuten konden zijn zonder last te hebben van lawaai van clubs en discotheken. Onze kamer was goed verzorgd en zag er netjes uit. Het personeel stond altijd paraat en nam de tijd om te helpen bij vragen of problemen. Op onze gang verbleven voornamelijk Nederlanders, wat aangaf dat er rekening werd gehouden met onze voorkeuren. De kamer werd goed schoongehouden en het schoonmaakpersoneel was attent, zelfs als we toevallig nog in bed lagen. Het eten was over het algemeen goed, hoewel er weinig variatie was in het menu. Er was een ruime saladebar en de desserts wisselden dagelijks. Helaas kan ik weinig zeggen over het ontbijt, omdat we meestal nog sliepen. Al met al was het een prettig verblijf met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service9

Dichtbij het bruisende centrum gelegen, met een handige supermarkt aan de overkant. Het hotel biedt uitstekende beveiliging en beschikt over prachtige zwembaden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service5

Ik ben net terug van een weekje in het Don Juan hotel. De prijs-kwaliteitverhouding van het hotel is zeker goed. De accommodatie is schoon en goed onderhouden, met verzorgde kamers en een mooi zwembad. De eetzaal laat echter te wensen over. Het ontbijt is prima, maar de lunch en avondmaaltijden zijn niet bijzonder. Het is beter om een van de vele restaurants in Lloret de Mar te bezoeken. We hadden gekozen voor een all-inclusive optie voor slechts 10 euro extra per dag. Drankjes waren inbegrepen tot 22.00 uur, maar de service aan de bar liet te wensen over. Het personeel in het hele hotel was niet erg attent, en de Spanjaarden waren niet bepaald vriendelijk. Bij het boeken van een kamer is het slim om te vragen om geen kamer op de 6e verdieping, omdat de lift slechts tot de 5e verdieping gaat. Gelukkig viel de nachtelijke geluidsoverlast mee, ondanks de nabijheid van het uitgaansgebied. Al met al is dit hotel een goede keuze qua prijs-kwaliteitverhouding, vooral voor een weekje vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service6

De hotelkamers hadden wat ouderwetse uitstraling, maar waren comfortabel en goed onderhouden. Ik heb een opmerking achtergelaten voor het personeel over een kapotte douchekop via een vertaal-app en dezelfde avond hing er al een nieuwe. Het buffeteten was redelijk, vooral de gerechten van de grill, hoewel soms dingen koud waren. Gelukkig was er genoeg variatie. Het personeel was over het algemeen niet erg vriendelijk, behalve de Nederlandse receptioniste die ons vriendelijk heeft geholpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

Ik zal nooit meer een hotel boeken dat zoveel overlast heeft 's nachts! De kamers waren echt vreselijk: ze roken slecht, waren vies en hadden schimmel. De airco werkte niet en het raam naar het balkon kon niet eens worden gesloten! Het personeel, inclusief de schoonmaakster, bood bijna geen service. Na drie nachten klagen over lawaai en de slechte staat van de kamer werd ik abrupt buitengezet door het personeel en de politie erbij geroepen! Het hotel is een schande en zou moeten worden gesloten! Het binnenzwembad had een donkergroene kleur van de algen en ander vuil. Als kok ben ik kritisch over eten, en ook dat was teleurstellend. Een vriendin kreeg een salade met een houtsplinter in de komkommer! Het eten had geen smaak en was nauwelijks warm. Het fruit had bruine plekken die zelfs ik niet aan dieren zou geven. Tijdens het eten hebben ze zelfs onze borden weggehaald zonder te vragen! We hebben ons verblijf voortijdig moeten afbreken. Een grote teleurstelling!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Al twintig jaar lang breng ik regelmatig een bezoek aan Don Juan en ik ben nog nooit teleurgesteld! Zelfs sinds ik vier jaar geleden in een rolstoel terechtkwam, blijf ik teruggaan. Het hotel heeft zelfs aanpassingen gedaan zodat het voor rolstoelgebruikers toegankelijk is. Als er iets mis is, word ik direct geholpen. Het eten is van goede kwaliteit en gevarieerd: van patat en vis tot vlees, pasta en rijst, er is voor ieder wat wils. De locatie van het hotel is ideaal, lekker centraal gelegen. In de zomer komen er wel veel jongeren, maar ze zorgen niet voor overlast. Let wel op met drank in het hotel, want de beveiliging neemt het in beslag als je te ver gaat!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Lloret de Mar is fantastisch en het wordt nog beter als je een prachtige kamer hebt. De medewerkers van de kamer waren enorm gastvrij en de zwembaden waren niet alleen mooi schoon, maar ook verfrissend - alhoewel sommigen misschien iets te koud vonden. Het was jammer dat het binnenbad gesloten was, anders was het verblijf helemaal perfect geweest.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2

Niet alle badkamers in het hotel voldoen aan hygiënestandaarden en kampen met vochtproblemen en schimmels. Er hangt een onaangename zweetgeur in sommige kamers. De WiFi is alleen beschikbaar in de hal. Het eten is redelijk lekker, beter dan bij Hotel Esmeralda in Lloret en ons vorige 3-sterren hotel in Rimini. Dit hotel is minder geschikt voor families en jonge kinderen, maar eerder voor groepen jongeren die er voornamelijk komen om te feesten in plaats van te slapen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

Mijn ervaring was redelijk, maar ik merkte dat er veel klachten waren van oudere gasten die niet pasten bij de dynamiek van dit bruisende hotel voor jongeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Met een groep vriendinnen ben ik hier 8 dagen op vakantie geweest en ik heb het echt naar mijn zin gehad, ook al brachten we de meeste tijd buiten het hotel door. Het personeel was niet bepaald vriendelijk, behalve bij de receptie. Communiceren was lastig omdat bijna niemand Engels sprak. De kamers waren schoon en de handdoeken werden dagelijks verschoond, maar de schoonmaakster sprak ook geen Engels. Het hotel was vooral populair bij jongeren, wat voor ons juist een pluspunt was. Voor stellen of rustzoekers en gezinnen is het minder geschikt. Ik vond het niet geweldig, maar heb wel een leuke tijd gehad en vond het een prima hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service5

Tijdens een avondje stappen in het levendige Lloret kan het wel eens voorkomen dat je een beetje uit de bocht vliegt... en als klap op de vuurpijl moet je daarna nog een flinke heuvel opklauteren om bij je hotel te komen. Het hotel zelf is prima voor een snelle overnachting, maar verwacht niet te veel extra's. Het personeel is niet altijd even vriendelijk en de schoonmaak van de kamers laat ook wat te wensen over (slechts 3 keer in 14 dagen).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Tijdens mijn verblijf in het hotel was ik teleurgesteld door de ervaring. Het eten was niet alleen koud, maar ook smakeloos. Bovendien was het personeel onvriendelijk en leek het alsof ze geen idee hadden wat Engels was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

De klantenservice in dit hotel laat veel te wensen over, vooral bij de receptioniste. Er heerst een onprettige sfeer door het lawaai en het matige eten van inferieure kwaliteit. Alles voelt heel onpersoonlijk en kil. Ik heb al in verschillende hotels verbleven, maar deze ervaring spant echt de kroon als slechtste ooit.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl