ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Munamar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De maaltijden waren verschrikkelijk. Gedurende de eerste 3 dagen van onze weeklange vakantie hebben we met moeite de all-inclusive maaltijden doorstaan, maar de rest van de dagen hebben we altijd buiten de deur gegeten. Bijna alles smaakte oud en namaak. Deze mensen hebben geen kennis van gastvrijheid, alles lijkt snel en goedkoop opgelost te worden. De grill werd overgelaten aan een kind waarvan we niet eens konden vertellen of hij al volwassen genoeg was, en het kind leek altijd gefrustreerd en in opstand. Eigenlijk leek iedereen hier gefrustreerd. Het is onmogelijk voor de medewerkers om kwaliteit te leveren met maaltijden of andere diensten in deze omstandigheden. Een rioollucht komt uit een beekje vlakbij het strand en dit wordt blijkbaar gezien als een 'blauwe vlag' strand. Ik denk dat vervuiling geen probleem is als het organisch is. Dit was de meest teleurstellende vakantie van ons leven. Het enige positieve aspect waren de jonge obers die zich bezighielden met het bestek, tafels schoonmaakten en organiseerden tijdens de maaltijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel het kingsize bed niet de meest luxe ervaring biedt, zijn de kamers wel schoon en functioneel. De service is uitstekend en het personeel is erg vriendelijk. Bovendien heeft de locatie veel te bieden: op slechts 3 minuten van het strand en omgeven door tal van winkels en restaurants.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel laat nogal te wensen over. Er is weinig variatie in drankjes, aangezien alles inclusief is en de machines 's nachts worden uitgeschakeld. Het zwembad is ook teleurstellend klein voor de omvang van het hotel. Het eten is eentonig en vooral geschikt voor liefhebbers van vis, maar wordt helaas vaak koud geserveerd. Veel gasten kozen ervoor elders te gaan eten. Bij aankomst wordt er meteen aangedrongen om excursies te boeken, waarbij er mogelijk te veel wordt berekend. Een slechte ervaring met het boeken van activiteiten zorgde voor veel tijdverlies en geen kans op restitutie. De houding van het personeelslid, genaamd Joe, was ronduit ongeïnteresseerd. Kortom, een frustrerende verspilling van tijd en geld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit verblijf is geen aanrader! Hoewel wij geen luxepaarden zijn en doorgaans verblijven in driesterrenhotels in Marmaris, was dit hotel absoluut een teleurstelling. De kamers zijn klein en lijken nog uit een ver verleden te komen. We moesten zelfs smeken om een grotere kamer te krijgen vanwege ons kind van 3 jaar oud. Het eten was ronduit verschrikkelijk. Zelfs wanneer je op tijd bent voor het all-inclusive buffet, is het eten vaak koud en de combinaties van gerechten zijn ronduit vreemd. Het zwembad met glijbaan is niet eens direct verbonden met het hotel; je moet de straat oversteken om er te komen. Het enige positieve punt was het vriendelijke personeel. In vergelijking met andere driesterrenhotels zoals Club Candan en Alenz Suite in Marmaris, die veel beter zijn, is dit hotel een regelrechte ramp. De tegels rondom het hotel zijn levensgevaarlijk glad als ze nat zijn en er gebeuren constant valpartijen. Mijn advies: sla deze plek over en zoek ergens anders!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn vakantie was gewoon geweldig en zit vol mooie herinneringen. Het hotel was fantastisch, er was elke avond entertainment en de zwembaden waren echt top-notch! Het personeel was super vriendelijk! Ik wil graag een shoutout geven aan Serminer, hij maakte mijn dagen altijd vrolijker en ik heb elke dag met hem gelachen! Ali was ook geweldig, maar eigenlijk was al het personeel zo aardig! Dankjewel voor deze fantastische vakantie, ik wou dat we voor eeuwig konden blijven! x



© 2007-2025 ReisChecker.nl