ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service7

Van 1 tot 10 mei 2009 verbleven wij in dit hotel. Parkeren was lastig vanwege het drukke 1 mei weekend, dus moesten we een prijzige parkeerplaats van €9 huren. De kamers waren ruim genoeg, maar oogden verouderd en werden oppervlakkig onderhouden. Op een dag werd de kamer zelfs niet schoongemaakt. Bovendien was er een dag zonder warm water om te douchen. Hoewel het eten aanvankelijk goed en gevarieerd leek, merkten we na het 1 mei weekend een duidelijke achteruitgang en eentonigheid in het aanbod. De buffetten werden niet tijdig bijgevuld en het eten was vaak koud. Het bestellen van wijn was alleen mogelijk per fles, die we de volgende dag mochten voortzetten. Echter bleek de fles de volgende dag veel leger dan verwacht. De animatie was matig en voornamelijk gericht op ouderen. Al met al, de volgende keer zullen we een ander hotel overwegen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Tussen 7 en 22 juli 2008 brachten we onze vakantie door op deze plek. Het ontbijt en diner boden een enorme variatie aan keuzes, zodat iedereen tevreden kon zijn. Het zwembad, de kamers en de openbare ruimtes werden goed onderhouden. Het personeel was buitengewoon vriendelijk, vooral het bedienend personeel bij het zwembad en het terras. Het entertainment voor volwassenen was geweldig, maar er zou geïnvesteerd moeten worden in activiteiten voor kinderen onder de tien jaar oud.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Dit hotel is echt een aanrader! Het eten is heerlijk en de ligging is perfect, met zowel Salou als Cambrils op loopafstand of gemakkelijk te bereiken met de bus. Ik zou hier zeker nog een keer terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Verbleef hier van 18 tot 26 mei. Het hotel is prima gelegen, slechts een steenworp afstand van het strand, wat perfect is voor zonaanbidders zoals wij. Hoewel het hotel enigszins gedateerd lijkt, was mijn kamer ruim en comfortabel met een groot bed. De schoonmaak werd elke dag verzorgd. Het eten was lekker, vooral de live cooking, maar na een week werd het wat eentonig. Het personeel was vriendelijk en altijd behulpzaam. Helaas viel de animatie dit jaar een beetje tegen, in tegenstelling tot eerdere jaren volgens mijn familie. Gelukkig was er een gezellig café genaamd "fabricio de servesa" in de buurt met heerlijke Belgische bieren. Het viel wel op dat de crisis in Spanje voelbaar is, zowel in het hotel als in het café was het opvallend rustig. Desondanks was het een geslaagde vakantie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Goedemorgen allemaal, dit jaar viert Touroperator zijn 25-jarig bestaan en viert dit met een speciale aanbieding: €25,- aan consumptiebonnen per persoon. Echter, de hostess zal hier niet uit eigen initiatief over vertellen tijdens de welkomstborrel. Het is belangrijk om hier zelf naar te vragen, aangezien ze doen alsof ze van niets weten, terwijl het wel jouw recht is om deze bonnen te ontvangen. Voordat je op reis gaat, is het verstandig om goed in het boek te kijken en te controleren in welk hotel je verblijft. Als er bij staat dat je recht hebt op €25,-, dan kom je in aanmerking voor deze actie (zie pagina 10 en 11 van het Touroperatorboek). Het zou zonde zijn om dit te missen. Zo waren wij met z'n vieren en kregen bij de incheckbalie €100,- aan consumptiebonnen, maar hier moesten we wel expliciet om vragen. Dus onthoud, succes en laat deze kans niet aan je voorbij gaan!





© 2007-2025 ReisChecker.nl